zawieszenie tylne punto 1

Dariusz Dobosz

Fiat Punto (1993-1999) - opinie Moto.pl

Fiat Punto (1993-1999) - opinie Moto.pl

Od premiery pierwszej generacji Punto minęło już 18 lat, ale mimo upływu czasu ten model cieszy się niesłabnącą popularnością

Fiat 500L 105HP - test | Pierwsza jazda

Dziś w ofercie jeden silnik to za mało. Fiat doskonale o tym wie, dlatego dorzuca do 500L dwie nowości: benzynowy 0.9 TwinAir i wysokoprężny 1.6 Multijet II. Oba o mocy 105 KM

Suzuki Swift Sport - test | Pierwsza jazda

Małe Suzuki pozostaje wierne zakurzonej ostatnio filozofii - niska masa własna plus wolnossący, wysokoobrotowy silnik. Czy odrobina chili odbiła się na jego miejskich talentach?

Kroki milowe Fiata

Kroki milowe Fiata

, uwielbiany przez świat Golf II GTI (8,2 s do setki, maks. 208 km/h Tipo versus 9,5 s do setki i maks. 200 km/h Golfa).Używane Fiaty - dla każdego coś miłegoPierwsza generacja Fiata Punto zadebiutowała w 1993 roku i zmieniła świat. Dlaczego? Wszystko przez tylne reflektory, które umieszczone były na słupku

Pojedynek na szosie - Opel Corsa OPC vs. Abarth Grande Punto - test porównawczy

Nie ma to jak dzieci, które rozpiera energia. Niech no tylko ktoś odbierze im ich ulubioną zabawkę... Wtedy okazuje się, że nasze pociechy są jak bomby - nieostrożne działanie grozi wybuchem.Co to ma wspólnego z Abarth Grande Punto i Oplem Corsą OPC? To są właśnie takie dzieciaki, tyle że w wydaniu

UOKiK: 62 akcje serwisowe w 2010 r.

UOKiK: 62 akcje serwisowe w 2010 r.

- ryzyko korozji (371 aut)Honda - Jazz - ryzyko uszkodzenia opon podczas ich montażu (110 aut)- Civic i Jazz - brak zawleczki sworznia pedału hamulca (31 egz.)Hyundai - Santa Fe - korozja wahaczy tylnego zawieszenia (177 aut)Jaguar - XF i XK - nieprawidłowe zasilanie układu paliwowego (14 aut)- XJ

TOP 10 | Kabriolety do 20 tys. zł

TOP 10 | Kabriolety do 20 tys. zł

roadsterem, ale silnik znajdujący się pod maską napędza przednie, a nie tylne koła. Czyli? Chyba po prostu kabriolet.Auto zbudowane jest na pierwszej generacji Punto. To dobra informacja, bo części zamienne nie powinny być specjalnie drogie, a auto do mistrzów trwałości raczej nie należy. Jeśli chodzi o

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

zawieszenia, usterki aparatów zapłonowych i wycieki oleju z silnika. Warto również kontrolować łożyska belki głównej tylnego zawieszenia. Dla tych, którzy skuszą się na 3-drzwiową wersję VTS, nie bez znaczenia będą sukcesy Xsary na rajdowych szlakach.Przykładowa oferta: Citroen Xsara 1.6 2000 r.Lanos nigdy

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

reakcjach, ale wystarczająco wyważony, żeby okiełznać sztywno zawieszone, wysokie nadwozie z niewielkim rozstawem osi. Zawieszenie Fabii wymięka dopiero podczas pokonywania poprzecznych nierówności, gdy spięte belką skrętną tylne koła walczą o przyczepność. Na usianych dziurami drogach do wnętrza docierają

Fiat Freemont - test | Pierwsza jazda

Fiat Freemont - test | Pierwsza jazda

schowków, włącznie z tymi w podłodze i w siedzeniu pasażera ("Flip 'N Stow"). Trzy rzędy siedzeń ustawione są teatralnie, czyli każdy wyżej od poprzedzającego. Dzielona tylna kanapa standardowo wyposażona jest w rozkładaną podkładkę dla dziecka, a fotele trzeciego rzędu potrafią zmieścić dwóch

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

, 3-drzwiowy wariant nie przepada za parkowaniem. Powód? Grube tylne słupki utrudniają widoczność do tyłu. Słuszne wymiary nadwozia Corsy (płyta podłogowa dzielona z Fiatem Grande Punto) przekładają się za to na zadowalającą przestronność kabiny i kufra, który mieści 285 l bagażu. Dzięki podwójnej

Auto za 10 tys. zł | Część II

Auto za 10 tys. zł | Część II

również kontrolować łożyska belki głównej tylnego zawieszenia. Dla tych, którzy skuszą się na 3-drzwiową wersję VTS, nie bez znaczenia będą sukcesy Xsary na rajdowych szlakach.Citroen Xsara - ogłoszenia sprzedażyRenault Laguna I Phase IIFrancuskie auto to propozycja dla spragnionych komfortu, któremu

Nowa Toyota Yaris | Prezentacja

Nowa Toyota Yaris | Prezentacja

opcje Prestige i Dynamic oraz pakiety: Vision (panoramiczny dach i światła przeciwmgłowe za 1 900 zł), Cool (dwustrefowa klimatyzacja automatyczna i chłodzony schowek za 1 300 zł) oraz VIP & Sound (system audio premium, przyciemnione tylne szyby i skórzana tapicerka za 2 600 zł).SUMMA SUMMARUM Do

Lancia Delta 1.6 Multijet | Test | Chwilowe zauroczenie

Lancia Delta 1.6 Multijet | Test | Chwilowe zauroczenie

od reszty nadwozia. Tuż nad nią małe dzieło sztuki - emblemat modelu. Istne cacuszko. I te tylne lampy... Wyobraź sobie, że włączasz kierunkowskaz i urządzasz jednocześnie artystyczne przedstawienie kierowcom z tyłu. Każdy skrawek nadwozia Delty emanuje stylem. Całość daje efekt na tyle subtelny, że

Alfa Romeo Mi.To się podoba! - test | Pierwsza jazda

Qashqai, smart (pisany małą literą), c'eed, a teraz to. A ściślej Mi.To. Im dziwniej tym lepiej. Już miałem napisać, że to jakaś nowa moda, gdy przypomniałem sobie o Fiacie X 1/9 - pierwszym masowym aucie z silnikiem umieszczonym nad tylna osią. Choć łatwo przegrzewał się i rdzewiał, produkowano go

Renault Clio Sport F1 Team - test | Za kierownicą

tylne błotniki. Odmiana F1, która powstała dla uczczenia sukcesów Renault w wyścigach Formuły 1, gości w salonach już od maja. Każdy egzemplarz jest numerowany. Nasz miał wygrawerowaną "28". Od wersji Sport odróżnia go twardsze zawieszenie. Z przodu sprężyny są sztywniejsze o 27, a z tyłu o 30

Lancia Musa

czterometrowy samochód Lancia jest bardzo komfortowa. W samochodach wielkopojemnych zdarza się, że obszerne wnętrze okupione jest niewielkim bagażnikiem. Za tylnymi fotelami, które można złożyć, jest niemal tyle miejsca (320 l) ile w najnowszym kompaktowym BMW 1. Jednak od niewielkiego włoskiego vana nie należy

Fiat Bravo

miała zilustrować prawdę, że jakość kosztuje. A Michael Schumacher i Rubens Barrichello (wykorzystani za ciężkie pieniądze w reklamach) zaświadczyć, że całość godna jest zachwytu asów Formuły 1. Czytając sprzed kilku lat artykuły kolegów po fachu (szczęście, że zajmowałem się wtedy czym innym), widać

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

trasie czterem osobom z bagażami nie brakowało. Tylna kanapa dzielona i składana zwiększa funkcjonalność auta aspirującego wszakże do miana sportowego. Ale w piątkę byłoby już w nim bardzo ciasno. Nowe BMW 1 może jednak pozazdrościć Alfie przestronności, podobnie jak klasy i rasy w... wykończeniu wnętrza

Re: Pojedynek używanych | Clio vs Punto

Nie nazywajcie miejskimi blachosmrodów lekko tylko słabszych od fur scigantów. Auta miejskie jeszcze nei istnieją. a co do sedna, moja skromna opinia o puncie 1,1 z 1999: w zasadzie bezawaryjne (po 2 latach ecodrivingu i delikatnego traktowania) , kosztowna tzw 800zł naprawa tylnego zawieszenia

Opel Astra I (1991-2002) - opinie Moto.pl

jest w środku "plastikowa", fiaty punto 1. po 10 latach wygląda gorzej niż moja 20 letnia astra. a komfort - wystarczy mi że jadąc autostradą przy 140km/h mam w środku spokój a 90% nowych aut zostaje z tyłu ze swoimi superoszczędnymi silnikami 1.0-1-4 bo zwyczajnie brakuje im pary... a jeśli

Re: carsa,polo,felicja....co za 4tys????

osman71 napisał: > faktycznie,zapomniałem dopisać, ale myśle też o suzuki swift,citroenie saxo i p > eugeot 106. Skreśl te na "f" (P106 i Saxo). P106 może i udany, ale lubi się z rudym. Obydwa mają też bardzo delikatne zawieszenia (sławna tylna belka). Za to wygodniejszego auta

Re: Przestrzegam przed motoricus Warszawa Światow

samochodem który można partaczyć oraz źle naprawiać?!) że ten egzemplarz się trudno odpowietrza. Oczywiście zaczął się mądrzyć, że tak jak wszystkie itp... (Fiat punto II 1.2 16v) Ok- ale to ONI wymieniali rozrząd i to oni odpowietrzali - jak widać nie umiejętnie. Ok, przestał wygłaszać swoje mądrości na

Re: Jakie auto dla rodziny 2+3?

Na codzień to ja mam Grande punto;) gdzie trójka z tyłu wejdzie ale z dwoma podkładkami i jedno na środku bez ;) takie sytuacje jednak zdarzają mi się rzadziej niż raz miesiącu. Jak trzeba gdzieś jechać całą rodziną to pakujemy się do samochodu męża: www.peugeot.pl/showroom/508/sw/ Jedną ma tylko

Niezależne zawieszenie w nowym Punto!

Nowe Punto ma mieć całkowicie niezależne tylne zawieszenie. To pierwszy (oprócz Mini, które jednak jest klasą samą w sobie) samochód klasy B z niezależnym zawieszeniem! Nawet w klasie kompaktowej tylko kilka samochodów ma niezależne zawieszenie tylne. Nawet w segmentach wyżej (Passat, A6

Re: I co tu kupic?

greenblack napisał: > Punto 1.2 albo Panda 1.2 z bajerami. 2 lata gwarancji. Miał sie nie psuć :-) Miałem Punto (co prawda I) i nie polecam. Już na gwarancji poleciało sprzęgło, a tuż po gwarancji tylne zawieszenie. Alternator nie zdążył sie rozlecieć (typowa usterka), bo auta się

Re: Punto czy 206?? >> co sądzicie??

Jezdzilem punto I (1.2/75KM), II (1.2/60KM)i peugeotem 206 (1.1/55KM). Peugeot, plusy: - wyglad, stylistyka, ergonomia - bardzo dobre, - wbrew obiegowym opiniom, trwale mechanicznie, - przemyslane skladanie tylnych foteli, - ilosc (i rozmiary) schowkow, paskow, gumek do mocowania, - niezawodne auto

Re: Niezależne zawieszenie w nowym Punto!

greenblack napisał: > Nowe Punto ma mieć całkowicie niezależne tylne zawieszenie. To pierwszy > (oprócz Mini, które jednak jest klasą samą w sobie) samochód klasy B z > niezależnym zawieszeniem! Nawet w klasie kompaktowej tylko kilka samochodów > ma niezależne zawieszenie tylne

Re: CZY WARTO KUPIC PUNTO ?????

zawieszenia w pierwszym - naprawa stukających wachaczy tył w drugim Biorąc pod uwagę, że zawieszenie tylne to stała wada punto 1, pękający alternator to wada wersji do 97 czy 98 roku to stąd wniosek, że samochód jest raczej bezawaryjny. A sądzę, że w punto II poprawili kilka części i jest jeszcze mniej

Re: Plusy - Minusy >>Fiata Punto I<&#

/136KM - dla znawców:D 1.7d/td (57/63/70KM) - w punto I diesle to niestety słaby punkt - silniki są w miarę trwałe, ale słabe i niezbyt oszczędne (na tle rywali), czasem pękają głowice. Punto I miewa problemy z zawieszeniem tylnym (belka), alternatory pękają, kłopotliwa bywa elektryka pokładowa, ale

Re: Fiat Punto I

. Zwróć jednak uwagę koniecznie na stan zawieszenia ( wahacze wraz z tulejami, belka tylna, amorki ), sprzęgło, alternator, stan przegubów i układ wydechowy. Te elementy szybko popsuły się w moim punto 1.1 r96 XII obecnie 94 tyś km, i z tego co się zdążyłem zorientować to tego typu niedomagania ma

Re: Grande Punto

Sam jeżdżę Puinto II z 2004 r., byłem na jeździe Grande i wrażenia nastepujące: Układ jezdny - znakomity. Samochód prowokuje do dynamicznej jazdy, zawieszenie sztywne, ale nie przesadnie, prowadzenie znakomite. Punto II też jeździ łądnie, zwieszenie jest szybkie i wystarczająco twarde, ale nie

Re: NIe licz na to

Witam! mozna jeszcze dodac ,ze trzeba zwrócic uwage na tylna belke zawieszenia. w niektórych modelach była wada fabryczna,belka strasznie sie trzaskała w czasie jazdy,fiat zwykle wymieniał na gwarancji ,ale lepiej posłuchac czy nie stuka. w 1.1 były montowane 3 skrzynie biegów : 6 biegowa i

Re: Honda CITY - opinie

Jeżdziłem testową we Wrocku,auto w sunie wygodne,bardzo pakowne, duży bagażnik, zajebiscie rozwiązane tylne fotele, składają sie jak chcesz,wydajna klima, wspomaganie dobre, zawieszenie posrednie miedzy twardym i miękkim.Prowadzi się pewnie, tylko spalanie jak na ten silnik wyszło ok.8,5 w mieście

Re: Polecam

uważać na podmuchy wiatru; sporo miejsca w kabinie, > np. na tylnej kanapie pasażerowie mają więcej miejsca niż w nowej > Toyocie Corolli; nie prawdą jest również stwierdzenie, że jest mniej > miejsca niż w punto (jeździłem tym i tym); wprost przeciwnie (być > może autor postu pomylił

Polecam

kabinie, np. na tylnej kanapie pasażerowie mają więcej miejsca niż w nowej Toyocie Corolli; nie prawdą jest również stwierdzenie, że jest mniej miejsca niż w punto (jeździłem tym i tym); wprost przeciwnie (być może autor postu pomylił palio z sienną; palio weekend ma większy rozstaw osi); zużycie

Japońskie i koreańskie - po prostu lepsze

Miałem dwa japończyki i dwa hyundaie, w lantrze 1.8 przednie tarcze zmienialem po 150 tys. tylne dalej ok. Cały wydech po 155 tys. oryginalny. Moim zdaniem japońskie przegrywaja tylko zawieszeniami i to z powodu stanu polskiego klepiska.Kiedys porownywalem z kolega koszty utrzymania Daihatsu

Re: Punto-silniki, wersje

mamy punto 75 sx z 97 48000 km. jeździmy prawie wyłącznie po mieście, więc: 1, uwaga na sprzęgło (zmienialiśmy przy 45000) 2, tylne zawieszenie!!! (zmiana amortyzatorów przy 33000 i belki przy 38000) 3, przednie zawieszenie (zmiana amortyzatorów przy 47000) Do 2001 roku w zasadzie poza dolewaniem

Re: Skoda Fabia bądź Fiat Punto

(tylne zawieszenie i alternator - sam mam PuntoI wiec wiem) zostaly zmienione. Niesety po ostatnim faceliftingu PuntoII zrobil sie znacznie brzydszy. Fabia generalnie z wygladu mi sie nie podobala no ale to takie moje subiektywne wrazenie. Jednak mialem okazje obejrzec sobie Fabie sasiada w 3

Re: Najbardziej awaryjne auto jakim jeździliście

Gość portalu: NEMO napisał(a): > Napiszcie jakie auto Waszym zdaniem jest najbardziej awaryjne. > Zobaczymy jaka marka będzie się powtarzać najczęściej. 1. Fiat Punto I. W ciągu dwóch lat niezbyt intensywnej esploatacji szlag trafił sprzęgło i tylne zawieszenie - z grubszych rzeczy. 2

Re: FIAT Barchetta????!!!!!!????!!!!!!

Witam! auto oparte na płycie podłogowej fiata punto I (kolumna macphersona ,wahacz trójkatny ,stabilizator bez łacznika zoprzodu ,i wahacz łozyskowany na belce z tyłu .wiekszosc elementów jest wiec wspólzamienna (wahacze przednie,łozyskowanie wahaczy tylnych ).co jakies 30-40 tys km trzeba

Re: 6 letnie punto, 130 tyś km przebiegu, kupic ?

Jeździłem Punto 1.2 75 ELX. Auto z przebiegiem który opisujesz powinno mieć wymianę zawieszenia z tyłu dawno za sobą i nie powinieneś mieć z tym kłopotu. W Puntach szybko rdzewieje układ wydechowy i z tym możesz mieć kłopoty, choć to nie jest droga sprawa. Jeśli to ma być auto z silnikiem z MPI

Re: Chcę kupić nowego Fiata Punto II

Miałem Punto I. Samochód dobrze pomyślany, miał sporo użytecznych drobiazgów (np. wspomniana wyżej 'pamięć' prawego fotela, lampka do czytania map, uchylne tylne szyby itp.). Jeździło się dobrze, auto praktyczne w mieście, poręczne i dość zwinne. Spalanie OK, przy silniku 1.1 od 7.5 do 8L w

Re: Nowe Stilo wylacznie na komputerach

Witam!w kwestii sprostowania : technika GM jest stosowana w dosyc ograniczonym stopniu ,jesli chodzi o modele ,które napisałes. alfa 159 ma bowiem inna konstrukcje zawieszenia niz opel vectra(alfa bardzio rozbudowane zawieszenie przednie i troche inaczej zrobiony tylny zawias,do tego silniki

Re: jakie auto kupic?

; godz/dobę... Co do punto i dobrej inwestycji... Wybacz, ale mój znajomy ma > punciaka, którego kupił bodajże w zeszłym roku (wtedy nówka - 1.2). W tym > samym > czasie ja kupiłem swifta 1.0 rocznik '98 i uwierz mi - takiej "jazdy" z > niedoróbkami i tandetnym wykonaniem detali

Re: Bravo, Punto czy Ibiza?

- falujące wolne obroty. Zauważone przeze mnie wady auta - może w moim egzemplarzu (bravo 80SX rocznik 2000): - niskiej jakości guma wypełniająca rowki na dachu - skurczyła się o kilka cm - zacinający się silnik tylnej wycieraczki - poniżej -20st nie do odpalenia :) - silnik 1.2 - powyżej 100 km/h dość

Re: SC za i przeciw

sprawdzic egzemplarz pod katem przeszłosci auta słuzbowego ,albo rajdówki(sporo było własnie tak eksploatowanych,a wtedy auto raczej odpada. punto II jest mniej awaryjne(szczególnie tylne zawieszenie jest praktycznie bezobsługowe) o wiele bezpieczniejsze (pod tym wzgledem to dosłownie dwa swiaty) ,duzo

Re: Pytanie z innej beczki do Wiktora:

Przez ostatnie 7 lat obecnej pracy, jezdze 70-110 tys rocznie, wiec stany srednie, nie jak PH: W tym czasie uzywalem - forda focusa I - 3 fordow mondeo 1.8 - opla signum 2.2 benz - audi a4. Ponadto, w firmie mam teraz 2 mondeo, 3 focusy II, toyote avensis, fiata punto i fusiona (wlasnie sprzedany

Re: Skoda Fabia bądź Fiat Punto

; Na szczescie te czesci ktore W PuntoI powodowaly najwicej problemow (tylne > zawieszenie i alternator - sam mam PuntoI wiec wiem) zostaly zmienione. Niesety > > po ostatnim faceliftingu PuntoII zrobil sie znacznie brzydszy. > Fabia generalnie z wygladu mi sie nie podobala no ale to

Re: troche przesadzili

jakieś niemieckie sprzęgło (które było już OK). Moja radośc nie była długa - po kilku tys. km zaczęło dosłownie rozpadać się tylne zawieszenie (z tyłu był łomot jakby ktoś podrzucał kamienie w wiadrze). Też standard. Naprawa (jeszcze) na gwarancji - była tylko roczna. Wniosek? Fiat chyba w ogóle nie

Re: Kupiłam Forda fiestę 1.25 z 2000 r.

Ford Fiesta 1.25 to stosunkowo dobry samochód,dobry silnik (1.3 i 1.8d pamiętają II wojne światową ;-),bardzo dobre zawieszenie,ładna deska rozdzielcza oraz przestarzałe nadwozie z małą ilością miejsca na tylnej kanapie.Fakt,silnik ten ma dobrą opinię choć z pewnością majstersztykiem nie jest

Re: Punto, Yaris czy Corsa ?

rocznie. Najczęściej wahacze. Raz silnik krokowy obrotów. Dwa razy główny bezpiecznik. Nie zdażyło mi się dolewać oleju. Tylną belkę miał robioną w ramach gwarancji - jakaś wada konstrukcyjna. Podobno w II poprawiono zawieszenie. Jak na razie jest bezawaryjne. Mam wersje 1.2 16V Dynamic. Dwie poduszki

Re: Najbardziej awaryjne auto jakim jeździliście

Fiat Punto I.Po 40 tys poszło całe zawieszenie : tuleje wahaczy, same wahacze, tylna belka, drążki kierownicze, amortyzatory tylne po 30 tys., przednie są niby sprawne (na badaniach komputerowych)ale na dużym mrozie jeden się zacina.Akumalator, słabszy niż w maluchu, poszedłpo 3,5 roku choć nie

TOYOTA: Re: 13 usterek po roku, kto da więcej?

Przejechałem ok. 50kkm Cinquecento 1,1, potem ok. 30 kkm Brawą 1,6, potem była Laguna 1,6 150kkm, Mondeo 2,0 40kkm, Toyota Avensis 2,0 60 kkm. Teraz jeżdże Cytryną C5 1,8 30 kkm jak dotąd a czasami Punto 1,2 10 kkm. Jeżdżę dużo i żaden z tych samochodów właściwie mnie nie zawiódł. Nie bardzo

Re: Niezawodne toyoty?

. Podzielę się z Tobą moimi doświadczeniami z eksploatacji Punto I - po 500km przebiegu rozleciało się sprzęgło - drobne usterki były częścią codzienności - po około 10000km rozleciało sie tylne zawieszenie - do wymiany belka skrętna za bodajże 1300zł 4. Jeździłem też kilkoma Oplami Astra - drobne usterki

Re: Felicia 1,6 - wasze opinie

samobojstwo, myszkuje po drodze jak diabli (tamta felicja byla jak podkreslam nowa, wersja po lifcie, fabryczne alufelgi i niezle opony). Zawieszenie wybiera nierownosci jak dorozka, stuki, puki, tragedia. Patrzac na egzemplarz kumpla rowniez po lifcie, to korozja nie jest zjawiskiem obcym: tylne blotniki

Re: PUNTO II 1.2 16V - Wasze opinie

artekja napisał(a): > Malko wielkie dzieki za podjecie tematu. Czekam na dalsze opinie. Jak już niedawno pisałem... Miałem Punto I, fajny samochodzik, ale awaryjny. Rozsypało mi się w nim sprzęgło po 1000km (opinia ASO: ten typ tak ma, wymiana na gwarancji) i niedługo potem tylne

Re: PUNTO 1.2 16V SPORTING 98r. - CZY TO DOBRY WÓ

1. Stan zawieszenia. Sprawdzić luzy w zawieszeniu ... Wahacze , kolumny McPhersona , amortyzatory , dokładnie tylną belkę - koniecznie czy poduszki pod belką nie są rozklepane , tylne wahacze czy nie mają luzów - skrajnie walnięte wahacze widać z 5 km, bo kola są tak / -- \ z tyłu , przekładnię

żaden Fenomen VW

Też mnie to zdziwiło, uciąłem sobie pogawędkę z kuzynem, on kupił GrandePunto a ja Colta, w kręgu zainteresowań były również Polo, Yaris, Corsa, Focus. Sprawdzaliśmy różne możliwości i wyszły z tego wnioski: 1. Najpoważniejszy zarzut to ten że Japończyki mają gotowe wersje wyposażenia i jakakolwiek

Re: Punto, Yaris czy Corsa ?

tyłu i ,wbrew temu co pisza w prasie, bardzo taniutkie plastiki. Do 3000 km bylo cicho, potem zaczęły się jakieŚ stukania z drzwi i tylnego zawieszenia. Pozycja za kierownica to tragedia: samochod dla ludzi o krotkich nóżkach i dlugich rączkach. Za cholerę nie można znaleźć właściwej pozycji za

Re: Punto Grande - opinie

komórki. Co do punto: bardzo wygodne i oszczędne auto. Dokładnie wykonane. Mimo prostoty zawieszenia (bliźniaczego zresztą z golfem 4ką): świetne prowadzenie na kołach 16kach i fabrycznych oponach bridg turanza 300er. Bardzo skuteczne hamulce, dokładny i bezpośredni układ kierowniczy. Wygodne fotele

Re: Opinia- jeżdżę thalią

Zawsze zastanawiały mnie opinie o fiatach, które głosili kolesie najczęściej nie mający do czynienia z tymi samochodami. Własnie się przesiadłem (dla kufra i tylnych drzwi) z punto II 3D 1,2 16V 80KM do thalii. Przed zakupem testowałem Fabię 1,4 16v, Ignis 1,3 16v. Fiat albea nie wchodził w grę

Re: BABA POTRZEBUJE RADY !!!!

sprzęgło niemieckie i było OK. Potem zaczęło mi się rozsypywać tylne zawieszenie. Niedługo potem przestałem ten egzemplarz eksploatować. Z tego co wiem, to obie usterki były dość typowe; problem z zawieszeniem podobno naprawili w późniejszych wersjach Punto. Z zalet podałbym rzeczywiście niezłe światła

Re: Astra Classic &# 8211; Felicja &# 8211; Punto II ... doradźcie !

młodsze Punto lub Astrę ? Pytanie dotyczy kosztów eksploatacji, głownie > ewentualnych npraw; pomijam kwestie estetyczne. Miałem Punto I i jeździłem służbowymi Astrami (1.4MPI 82KM i 1.4 16V 90KM). Zarówno Punto, jak i Ople były niestety awaryjne - w Punto rozsypało się sprzęgło i tylne

laguna 2.0 16V Rti(silnik volvo) sprzedam!

szyby -atermiczna przednia szyba -roleta przeciwsloneczna na szybie tylnej -dzielone tylne fotele -podlokietnik na tylnej kanapie -sztywniejsze, w porownaniu do slabszych wersji silnikowych, zawieszenie - wspomaganie kierownicy zmienne, zalezne od predkosci(super sprawa) -Hamulce tarczowe na wszystkich

Re: Ciekawe rozumowanie!

wymianę sprzęgła (auto pojechało do serwisu na lawecie - opinia mechaników 'ten typ tak ma') i rozklekotanie sie tylnego zawieszenia. A przecież to w miarę prosty (w porównaniu z Hondą), więc bezawaryjny samochód :-) Choć w takim nieskomplikowanym Punto miałbym problemy z wymianą sprzęgła w środku

Re: Szukam kombi (astra,escort),który lepszy?

a ja mam astre a tesc escorta.moja astra ma 123 tys i klime(sprowadzona) i dziala idealnie. niestety to tylko 1.6/75 KM i czasem brakuje mocy. a ten escorcik(1.6 16v) jest moze i kapke lepiej wyciszony,zwawszy(za to pali ok 9 po miescie. ja mam 7,3) ale ma do bani dzielenie tylnej kanapy. a

Re: taki sam szajs jak Clio II

fru.fru napisał: > daltonista napisał: > > z 5 lat temu jezdzilem sporo punto, i to roznymi 1,2 60,1,9 d, 1,9jtd i 1,3 jtd > . > Imho to naprawde rozsadne auta, ale niektorzy potrzebuja bagaznika i tu juz > jest zonk, ani dzez ani punto ani nic bez tylnego zwisu nie podola

Re: Punto/Albea/Fabia.... Co wybrac?

szczątkowym. Kumpel jeździ Punto 1,2 i jeśli chodzi o zawieszenie i silnik to jest o niebo lepiej niż w Skodzie. Poza tym w Fiacie masz całkiem niezły wypas, a w Skodzie za byle szajs musisz dopłacić. Dobijała mnie szczególnie skrzypiąca deska w okolicy kratek nawiewu, czego serwis Skody w Olsztynie i

Re: Suzuki Swift - potrzebuję opinii

; - stawiam orzechy przeciw dukatom, że na stacji paliw jako posiadacz swifta 1.3 pozostawię banknot z mniejszym nominałem; - jadąc na wczasy z rodzinką zabiorę ciutkę więcej bagaży (nie dotyczy punto - bagażnik ma troszkę większy); - serwis będę odwiedzał zdecydowanie rzadziej choćby z racji ogólnie znanej

Re: Clio2, P206, Ibiza, Corsa czy Punto2 ???

tygodniowym co najmniej wyprzedzeniem na ..... 6 rano, tak, tak jest na 1 sierpnia w wawie, potem zaczęły się problemy klocki hamulcowe wymieniałem co 10 tyś. nie umieli zlokalizować defektu, tarrcze, wydech, alternator, tylne zawieszenie, tłumik, sprzegł, linka sprzegła no itd., było tego sporo; teraz od

Re: Komisy samochodowe-Trójmiasto

witam . Kupiłem 3 samochody w komisach w trójmieście zacznę może od początku. 1 komis na kartuskiej w Gdańsku kupowałem fiata punto było to ponad 4 lata temu sprzedawca wydawał się ok szybko opowiedział o samochodzie jazdę próbną zaproponował auto było ok kupiłem nie narzekałem sprzedałem po

Re: postaram się być rzeczowy

przyrządem czy ta stłuczka z tyłu była JEDYNYM bliskim spotkaniem tego samochodu z innym pojazdem. > Aha. Ten samochód ma 1,5 roku. Punto. No cóż... moim puntem II jeździła głownie matka, ale (a może dlatego), miało dwie poważne awarie - właśnie sprzegłą i skrzyni biegów. Cała reszta bez zarzutu do

ciekawe...

Doceniam wysiłek Kolegi i szczegółowy merytorczny opis tego nowego auta. Trąci to trochę jednak katalogiem sprzedaży Grande Punto a nie wyważoną opinią użytkownika, który doświadczył już kilku konstrukcji i jest w stanie obiektywni ocenić warunki eksploatacji. Właśnie wróciłem z wyjazdu podczas

Fiat Punto 1 - jak wymienić tuleje?

Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak wymienić tuleje metalowo-gumowe w tylnym zawieszeniu??

miałem toto "w rodzinie", sam jeździłem też czasem

odpowiadam - werjsa 1.2 60 KM 1. Samochód bardzo wygodny i poręczny. Jedyna wada to słaba widoczność do tyłu - trza się przyzwyczaić. Tylna szyba jest mała i boczne okienka z tyłu też - więc najlepiej wyjąć zagłówki z tyłu. 2. Do miasta samochód jest bardzo dynamiczny - do 80 km/h zwłąszcza

NIeobiektywnie - bo takiego miałem :)

żeby wyciągnąć najgłębiej schowanyu bagaż) bagażnik - 510 litrów. 4. Niezłe odejście jak na pojemność 1.2 i 75 km mocy. 5. Zero problemów przez 4 lata eksploatacji (jedynie padł altek ale to znak rozpoznawczy sienki i punto - wymiana w ASO 500 pln). 6. Zawsze zapalał - nawet przy minus 30 stopniach

Re: Czy warto kupic Skode Fabia?

Od listopada 2000 r. mam F 1.9 TDI Przejechałem ok. 32 000 km po całej Europie - bezawaryjnie. Jak dla mnie i żony, autko wystarczające. W porównaniu z Fiatem Punto - żona nie mieściła się we Włochu z butami na wysokich obcasach. Teraz nie ma problemu - duży zakres regulacji siedzenia i

Re: A nie lepiej kupić to co ładne?

innych skrótów ani automatycznej skrzyni nie mają. Uno też tego wszystkiego nie ma, a komfort w znaczeniu "wygoda, poręczność, stabilność, charakterystyka zawieszenia itd." nie wiele chyba różnią się od punto czy innych aut tej wielkości. Jak ktoś chce jeździć głównie po miescie i marki

Re: taki sam szajs jak Clio II

Od maja 2005 mam thalię alize 1,4 8v (2 jaśki, klima, elektryka). Przejechałem na razie tylko 10 000km (mam służbówkę na dojazdy do pracy). Wcześniej miałem Punto II 1,2 80KM którym zrobiłem 60 000km. Niestety nie było mnie stać na ponowne kupienie PII w wersji jaka miałem (60KM to trochę mało

Re: Jakie autko za 20-25 tys. zł?

Dwa przykłady: Moja Felicia 1,3 Lxi 1995 rok, 170 tyś WADY: -ubogie wyposażenie /ja mam tylko immobilaiser/ ale wersja PERFECT miała nawet 4 pp i ABS -miękkie przednie zawieszenie, bez spinki na kielichy amortyzatorów nie ma co ruszać w drogę. -problemy z elektronicznym regulatorem alternatora

Re: TOYOTA COROLLA/HONDA CIVIC/VW GOLF

ze > > w hondzie mozna pobiegac a w toyocie problem z wejsciem na tylna kanape. > Porownanie silnikow 1,6 z 1,4 w hondzie tez zakrawa na szwindel choc ten silnik > > wypada calkiem niezle. Z wypsazeniem dodatkowym to nie jest tak zle w hondzie > jak pisze. > Pisze to bo

Re: ustereczki

rewelacyjny prawie 100 KM za 7 litrów na sto w Warszawie!!! Niesamowita elastyczność przy b. cichej pracy. Może się powtórzę ale moim zdaniem Clio to nadal najlepsza oferta na rynku. Co do "starości" modelu. Kiedy powstało Punto1? Bo dwójka poza budą różni się nieznacznie. A Corsa? Ta sama płyta

Re: Suzuki Swift - potrzebuję opinii

punto - > bagażnik ma troszkę większy); > - serwis będę odwiedzał zdecydowanie rzadziej choćby z racji ogólnie znanej na > wylot konstrukcji; > - miejsca w kabinie pasażerskiej we wszystkich wymienionych modelach jest tyle > samo; > - przy starcie swiftem 1.3 pozostałe auta

Re: STILO - wrazenia po 9000 km

> Wydaje mi sie ze fiaty z założenia powinny sie bardziej kłaść - założenie jest > takie że fiat to bardziej auto rodzinne, natomiast alfa bardziej sportowe. Jak do tej pory Fiaty miały fajne sztywne zawieszenie. Przynajmniej te którymi jeździłem Tipo, SC, Punto, Bravo/Brava, Multipla

Ja byłbym za a nawet przeciw

= trzeba wymienić gumy w tylnym zawieszeniu) - obowiązkowo alternator, pękają rozsadzane rdzą od środka (jeśli nie był wymieniany to na 100% będziesz musiała to zrobić) koszt nowego w ASO ok 800 pln z wymianą regenerowany z 6 miesięczną gwarancją to koszt 450 pln. A tak w ogóle to był super samochodzik

Re: DO MALKO

1 litr/ 100km-DZIWNE - dealer nie zrobił przeglądu przedsprzedażnego i w oponach było ponad 3 atm!!!- A POWINNO BYĆ 2 ATM – PRZÓD I 1,9ATM TYŁ. - zawieszenie mogłoby być trochę twardsze zważywszy na sporą wysokość samochodu- BYLE TYLKO BYŁO TRWAŁE, JA DO ZAWIESZENIA NIC NIE MAM, CHYBA LEPSZE

Re: Mój "test" z jazdy Focusem 1.8 (supersubiekty

5000 km. > Silnik 1.8 benzynowy, wersja LX (alu 15 cali, CD i jakieś tam poduszki) > > (Będę porównywał ze Stilo którym ostatnio jeździłem) > > > - zawieszenie, zacznie lepsze niż w Stilo, nie wykazuje takiej > podsterowności, jest twardsze również. Ogólnie zawieszenie bardzo

Re: DO MALKO

instrukcję. ) - zawieszenie mogłoby być trochę twardsze zważywszy na sporą wysokość samochodu ) - ) BYLE TYLKO BYŁO TRWAŁE, JA DO ZAWIESZENIA NIC NIE MAM, CHYBA LEPSZE NIŻ W ) STARYM MODELU, GDZIE CO 30 TYS KM TRZEBA BYŁO TYLNĄ BELKĘ WYMIENIAĆ ) - przez pierwsze dwa dni biegi wchodziły tak sobie, potem

STILO - wrazenia po 9000 km

...wysmazylem ten krotki tekst dla kogos kto mnie prosil o ocene Stilo , wiec skoro sie juz tyle nastukalem to wrzucam to tutaj. Wszystkich tych ktorych moglem ponizej obrazic, przepraszam :) Tak jak pisalem juz wczesniej mam Stilo 1,6 Dynamic wersje 5d, wzbogacona o pare drobiazgow, na

Re: zapłaciłam za OC 1244 zł za Punto I , 1,1 -za

Tak, tak wiem... Byl u mechanika juz 3 razy, zalozylam nowa isntalacje gazowa, do wymiany bly reduktor (250zl), z apierwszym razem u mechanika dalam 300zl , za drugim razem 600zl,a za trzecim razem (pod katem przegladu zebt miec wszystko juz na tip top - 800zl. Zawieszenie jest OK, to co robilam

Re: Fiat punto II

To mogą być silentblocki, czyli tuleje metalowo-gumowe w wachaczach. Zależy ile masz przebiegu, ale zawieszenie w PII jest raczej trwałe. Być może stuka coś w środku, a wbrew pozorom niełatwo to zlokalizować. Zdarza się, że stuka gaśnica, oparcie tylnej kanapy, a u mnie... pukały zamki tylnych

Re: Fiat Grande Punto 1.6 Multijet - Miejski aman

po roku smigania grande 1,3 jtd wymienie za i przeciw: ZA: rewejacyjny silnik, wystarczajaca predkosc maksymalna, trzyma dobrze w zakretach, twarde i wygodne na trase siedzenia, dobrze dzialajaca klima, w miare wytrzymale zawieszenie, bardzo skuteczne hamulce, PRZECIW: elektronika i elektryka

Re: Punto, Yaris czy Corsa ?

' niż 3 wizyty pod tytułem 'wymiana sprzęgła, naprawa tylnego zawieszenia i zamka klapy bagażnika' ;-)) Pzdr Niknejm

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

o ile mi wiadomo w punto II. Usuwane przez ASO w ramach gwarancji. Ot taka ciekawostka :-) Co do zacinających się drzwi tylnych-kwestia regulacji. Pozornie niedogrzane silniki (wg wskaźnika który z oporem osiąga temp. niminalną - a co ma niewiele wspólnego z rzeczywistą temp. pracy, sprawdzone

Re: Felicia 1,6 - wasze opinie

przeczytalem co pisza inni - i tak: zwrotnosc slaba, rzeczywiscie - jak w favoricie. Spalanie w Wawie bylo ok 8l moze troche powyzej, jazda dosc dynamiczna - czyli ok (kombi). tylna klapa - zmora! plastiki w srodku - bez rewelki ale na pewno nie gorsze niz punto czy podobna klasa. ogolnie caly

Punto 1,1 rok 1996

Witam, Sprzedam Fiata Punto w stanie bardzo dobrym. Przebieg auta to 92 tys. jest on jak najbardziej rzeczywisty gdyż jeżdżę nim tylko do pracy. Auto ma obniżone zawieszenie - 50 mm przód i tył - 40 mm, sprężyny firmy Ventura, bardzo komfortowe i miękkie jak na nasze drogi. Zawieszenie

Re: Punto - skrzypienie tylnego zawieszenia

Śmiechu warte, w suchą pogodę zawsze słychać skrzypienie. Linka hamulca ręcznego przebiega przez wieszak w tylnym nadkolu (w gumowej tulejce). To własnie ta guma powoduje skrzypienie lub piszczenie. Aby się przekonać wystarczy poruszać trochę linką i sprzwdzić czy to ten dźwięk. Zjawisko to

Re: Fabia,Punto...MAM PUNTO 1.2 8v PÓŁ ROKU....

Nie jest to Roys-Rolls, ale da sie tym jeździć. Spalanie w mieście (lubię być zawsze pierwszy)poniżej 7-miu litrów to marzenie ściętej głowy,ale Yarisy i Skódki to wymiękają,zwłaszacza jeśli w Skódce siedzi za kierownicą "KOWBOY" czyli tzw. kapelusznik. Zawieszenie jest względnie dobre

Re: Punto - skrzypienie tylnego zawieszenia

Gość portalu: Lucky napisał(a): > Śmiechu warte, w suchą pogodę zawsze słychać skrzypienie. Linka hamulca > ręcznego przebiega przez wieszak w tylnym nadkolu (w gumowej tulejce). To > własnie ta guma powoduje skrzypienie lub piszczenie. Aby się przekonać > wystarczy poruszać

Re: Plusy - Minusy >>Fiata Punto I<&#

W lipcu "moj" Punciak 1,1 skonczy 9 lat. przejechal 120 tys. Ciezko nasze sie z zamiarem sprzedazy, mimo, ze to od dluzszego czasu drugi samochod (zona nim jezdzi i sie tak przyzwyczaila, ze zakup nowego jest na razie odkladany co kwartal "na pozniej") Najwieksza bolaczka to

Abarth Grande Punto

, na osiągnięcie prędkości 100 km/h ze startu zatrzymanego potrzebuje 7,5 sekundy. Inne modyfikacje techniczne, to obniżone o 15-20 mm względem Abarth Grande Punto zawieszenie przednie i tylne, wzmocnione hamulce z perforowanymi tarczami hamulcowymi z przodu i wzmocnionymi zaciskami oraz 18-calowe felgi. Zestaw

Fiat Punto

130 1.9 JTD 85 10,9 173 5 b.d. 1.9 JTD 100 9,6 185 5,3 b.d. 1.2 Natural Power b.d. 145 5,8 115 Fiat Punto III 199 Fiat Grande Punto Fiat Grande Punto – został zaprezentowany podczas targów samochodowych w Turynie w 2005 roku jako Fiat Grande Punto w celu podkreślenia tego, że nowy model

Zawieszenie (topologia)

TopologiaZawieszenie okręgu (niebieskiego) Zawieszeniem SX przestrzeni topologicznej X jest przestrzeń ilorazowa powstała przez podzielenie iloczynu X \times I\; tej przestrzeni przez przedział jednostkowy I = [0; 1]\; przez relację równoważności \sim\;Greenberg, op. cit., s.105: X \times I / \sim

Zawieszenie postępowania

. publ. do zawieszenia postępowania administracyjnego.Fakultatywne zawieszenie postępowania jest możliwe, gdy:1. Z wnioskiem o to wystąpi strona na której żądanie postępowanie zostało wszczęte2. Wnioskowi temu nie sprzeciwiają się inne strony3. Zawieszenie nie zagraża interesowi społecznemuW

Warunkowe zawieszenie wykonania kary

Warunkowe zawieszenie wykonania kary, warunkowe zawieszenie wykonania orzeczonej kary – jeden z przewidzianych w prawie karnym środków probacyjnych, polegający na wstrzymaniu realizacji orzeczonej represji prawnokarnej na ściśle oznaczony okres próby, którego przebieg decyduje, czy represja

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.