zawieszenie tylne peugeot 607

sprawdź też:

peugeot

mkm

Peugeot 508 - test | Pierwsza jazda

Peugeot 508 - test | Pierwsza jazda

Po pierwszych jazdach nowym 508 można odnieść wrażenie, że Francuzi zrobili nie jeden, a dwa nowe modele. I wcale nie chodzi o to, że na rynku debiutuje sedan i kombi. W zależności od wersji silnikowej auto ma różne zawieszenia. Ilu chętnych skusi się na topową i najdroższą wersję nowego auta?

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

Są marki, które swoimi modelami zapisały się w naszych sercach złotymi literami. Renault jest jedną z nich. Za co kochamy tę francuską firmę?

Peugeot 207

Model 206 to wielka wygrana Peugeota. Sprzedało się pięć milionów egzemplarzy. Następca ma szanse poprawić ten wynik i nie będzie to dziełem przypadku.

Peugeot 407 Coupé

iskier najlepiej wyglądają jednak na filmach. Być może, aby jazda 407 Coupé nie była nazbyt widowiskowa, producent obniżył tylne zawieszenie auta o 13 mm bardziej niż przednie. I tylne, i przednie zawieszenie zaprojektowano tak, by ograniczyć przechyły i kołysanie. Jest twardsze niż w sedanie i SW

Peugeot 407 2.0 HDi, 2.2, 3.0 V6

gazu w zakręcie, nieznacznie przechyla się na boki, a wszystko przy zachowaniu wysokiego komfortu. Zawieszenie wybiera podłużne nierówności komfortowo, zbliżając się do zachowania dużo większego i bardziej luksusowego modelu 607 czy wzorcowego pod tym względem Citroëna C5.Peugeot 407 to pierwszy

Peugeot 1007

. Chociaż jego nazwa obiecuje coś większego niż luksusowy 607, nie dajmy się zwieść - 1007 nie jest wielgachną limuzyną i ma coś, czego nie mają konkurenci. Mowa o elektrycznie przesuwanych drzwiach.Sezamie, otwórz się (w 5 sekund)Są znakiem rozpoznawczym Peugeota 1007. Całość z zewnątrz specjalnie się nie

FORD FOCUS/HONDA CIVIC/PEUGEOT 307

bieg.Układy hamulcowe w Fordzie i Peugeocie składają się m.in. z przednich tarcz wentylowanych i tylnych litych. I w obu znakomicie zdają egzamin - zmęczenie cieplne (tzw. fading) nie pojawia się prędko. Peugeot sygnalizuje nawet awaryjne hamowanie automatycznym włączeniem świateł awaryjnych (kierunkowskazów

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

V6 od Saaba. Produkcję Signum zakończono po 5 latach w 2008 r., wraz z wejściem na rynek Insigni. Klienci uznali, że zarówno prezencja modelu, jak i jakość wykończenia nie zasługują na cennikowe różnice w stosunku do Vectry. Peugeot 607  Zaprezentowany w 1999 roku następca 605-ki jeździ na

Konfrontacje: Ford Mondeo 2.0 Trend X/Nissan Primera 1.8 Acenta/Opel Vectra 1.8 Comfort/Peugeot 407 2.0 SV Executive/Toyota Avensis 2.0 Prestige

, przyjeżdżając takim autem na spotkanie z klientem, robi się odpowiednie wrażenie. Prestiż, szyk... Linia samochodu ma więc duże znaczenie.Najbardziej wzięli to sobie do serca Francuzi. Sylwetka Peugeota 407 zdecydowanie wyróżnia się z całej piątki - właściwie to odchudzona "607", jedno

Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI

miękki jak np. Peugeot 607 czy... Kia Opirus. Można to odczuć na koleinach czy drodze o nierównej nawierzchni. Czułe zawieszenie nie obniża jednak komfortu jazdy. Przeciwnie - ułatwia kierowcy panowanie nad autem. To istotne przy tej mocy silnika (345 KM) i napędzie na tylną oś. Chrysler

Citroën C6

tak dobrze jak w Peugeocie 407 coupé (to pewnie wina braku ramek w drzwiach). Prowadzenie auta, i na wąskich dróżkach Szampanii, i na autostradzie sprawia wielką frajdę. Siła zmiennego hydraulicznego wspomagania jest idealnie dopasowana, a hydropneumatyczne zawieszenie spisuje się wyśmienicie

Kia Opirus 3.5 V6 Premium

za Opirusa, a także z najdroższym Peugeotem 607 (172 tys. zł). Francuski model może być największym konkurentem Kii. Ze standardowym wyposażeniem Premium znajdziesz w Opirusie prawie wszystko, co samochód tej klasy powinien mieć, plus pięcioletnią gwarancję na pojazd. Oprócz elementów

Mercedes SLK 55 AMG

wymarzone 911 zaczyna się kulić w kącie wyimaginowanego garażu jak wystraszone samochody na reklamie Peugeota 607. Metalowy dach vario-roof wciąż przykrywa kabinę. Złożenie go to kwestia jednego guzika i 22 sekund. Wybieram jednak ciszę. Nie chcę, by masujący uszy dźwięk silnika zagłuszał huk powietrza. Nie

607 do warsztatów!

Peugeot ogłosił akcję serwisową swojego flagowego modelu 607. Limuzyny wezwane będą do warsztatów z dwóch powodów - w celu sprawdzenia kabli akumulatora oraz wymiany wadliwego elementu tylnego zawieszenia. PS. CHociaż nie ukrywają błędów konstrukcyjnych. Ogólnie to ze wszystkimi samochodami

Kolejny recall

Tym razem padlo na Peugeota: Peugeot ogłosił akcję serwisową swojego flagowego modelu 607. Limuzyny wezwane będą do warsztatów z dwóch powodów - w celu sprawdzenia kabli akumulatora oraz wymiany wadliwego elementu tylnego zawieszenia. 5762 egzemplarze modelu 607 wyprodukowane od początku

Re: do greenblacka

greenblack napisał: > Podobną wpadkę miał Peugeot z 607 - wypadał z drogi i po okresie udawania, że > nic się nie dzieje, pośpiesznie domontowywano ESP. a wlasnie ze nieprawda 607 nie ma w standarcie ESP mam przed soba cennik i wersja podstawowa go nie ma po drugie z tego co czytalem

Re: Rekord awaryjności "Salonowca"

pewien sprawcy-ale uważam ,że przy tak małym przebiegu auta to przesada.Szczególnie ,że wcześniej jeździłem kilkoma autami i nie słyszałem nic (a może dopiero po Peugeocie zacznę bardziej słuchać).Jak ostatnio słyszałem model 607- a dokładnie jego "piski",to wzbudziło u mnie już tylko

Do Johnadoe

Gość portalu: johndoe napisał(a): ale nikt nie mial taaaaaaaakiej wpadki z taaaaakim samochodem, ktor > y mial byc wizytowka koncernu i budowac jego image. > podobna wpadke to mial ostatnio tylko mb z a klasa Podobną wpadkę miał Peugeot z 607 - wypadał z drogi i po okresie udawania

Re: Do Johnadoe

greenblack napisał: > > Podobną wpadkę miał Peugeot z 607 - wypadał z drogi i po okresie udawania, że > nic się nie dzieje, pośpiesznie domontowywano ESP. W 206CC poprawiano działanie > > dachu. Do serwisów wzywano też C5 z powodu kłopotów z tylnym zawieszeniem. > Renault

Peugeot 607

Peugeot 607 – pojazd osobowy klasy wyższej-średniej produkowany w Europie przez francuską markę Peugeot w latach 1999–2010. 607 został wprowadzony do produkcji w 1999 roku, by zastąpić 605. 607 używał tej samej platformy, co jego poprzednik, ale otrzymał całkowicie inne nadwozie

Peugeot 605

samochodów domagali się ekskluzywności, której popularne marki nie mogły dostarczyć.Następcą Peugeota 605 został Peugeot 607, który wszedł do produkcji pod koniec 1999 roku i osiągnął nieznacznie lepszą pozycję rynkową. Lecz nadal prym wiodły niemieckie wyroby. Szczegółowe dane techniczne Silniki i osiągi

FSO Syrena 607

i elementy licencyjnego Polskiego Fiata 125p, Polskiego Fiata 126p i jugosłowiańskiej Zastavy 101. Syrena 607 różniła się od bazowej Syreny 105 wieloma elementami. Zastosowano w niej nadwozie typu hatchback z otwieraną tylną klapą, składane tylne siedzenia, obniżone okna, wzmocniony dach, tylne resory

Peugeot

(obecnie model Peugeot 607) używane są, w wersjach specjalnych, przez Prezydenta Francji. Model ten posiada również wielu przedsiębiorców francuskich. Niektóre modele (data prezentacji, zdjęcia) Uznawszy Serpollet-Peugeot za Type 1, Peugeot produkował różne modele w latach 1890 - 1931, począwszy od Type 2

Peugeot Speedfight

Przeniesienie napędu Przekładnia bezstopniowa, pasek klinowy, sprzęgło odśrodkowe Rama podwójna z rur stalowych Zawieszenie przednie: pojedynczy wahacz pchany o skoku 65 mm Zawieszenie tylne: wahacz jednoramienny Hamulce: przedni i tylny tarczowy o średnicy 180 mm Ogumienie: przód 120/70/12, tył 130/70/12

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.