zawieszenie tylne peugeot 407

sprawdź też:

peugeot

mkm

Peugeot 508 - test | Pierwsza jazda

Peugeot 508 - test | Pierwsza jazda

Po pierwszych jazdach nowym 508 można odnieść wrażenie, że Francuzi zrobili nie jeden, a dwa nowe modele. I wcale nie chodzi o to, że na rynku debiutuje sedan i kombi. W zależności od wersji silnikowej auto ma różne zawieszenia. Ilu chętnych skusi się na topową i najdroższą wersję nowego auta?

Peugeot 407 SW - test | Za kierownicą

Myli się ten kto uważa, że Peugeot 407 SW to kombi pełna gębą. To samochód, w którym styl nie został zdominowany przez ergonomię

Peugeot 407 Coupe - test | Za kierownicą

To już historia. Ostatnie egzemplarze 407 Coupe stoją na "placu". Nowych niedługo zabraknie. Czy warto tracić czas na poszukiwanie sportowego coupe z automatyczną skrzynią biegów i dieslem pod maską?

Najciekawsze premiery 2011 r. | Polska

Najciekawsze premiery 2011 r. | Polska

nie wygląd sprawił, że 508-ka znalazła się w tym zestawieniu, a zawieszenie. Jego poprzednik, Peugeot 407, zasłynął odejściem od kolumn McPherson na korzyść droższego, ale gwarantującego lepsze prowadzenie układu podwójnych wahaczy trójkątnych. Inżynierowie pracujący nad 508-ką nie mogli się

Peugeot 307 (2001 - 2007) - opinie Moto.pl

Peugeot 307 (2001 - 2007) - opinie Moto.pl

Wiele europejskich firm ma zakusy, by stworzyć samochód mocno konkurencyjny dla Volkswagena Golfa. Swego czasu przeszedł przez to Fiat, tworząc kompaktowego Stilo, przeszedł też Peugeot, konstruując model 307. W takich przypadkach producenci rezygnują z nadwoziowych ekstrawagancji, stawiając na

Peugeot 5008 1.6 THP - test | Za kierownicą

Peugeot 5008 1.6 THP - test | Za kierownicą

skrętna Opony 205/50 R18 Masa 1460 kg Poj. bagażnika 678 l Przysp. 0-100 km/h 10,8 s Śr. spalanie 7,3 l/100 km V maks. 195 km/h Cena 87 030 zł Marek Sworowski ZOBACZ TAKŻE:Peugeot 407 Coupe - za kierownicąSpecjalny Peugeot RCZ AsphaltPeugeot 407 - ogłoszenia

Peugeot 3008 - test | Za kierownicą

Peugeot 3008 - test | Za kierownicą

jak z jednej bajki. Prawie jednobryłowe, wysokie nadwozie, przeciętny prześwit i duża tylna klapa zachęcają, by wrzucić Peugeota do jednego worka z innymi rodzinnymi auta. Duże koła i tylna dzielona poziomo klapa wołają jednak - nie tak prędko.W środku auta jest wręcz odwrotnie. Pod wysoko umieszczony

Peugeot RCZ - test | Pierwsza jazda

Peugeot RCZ - test | Pierwsza jazda

) Marcin Sobolewski fot. 504cc.com Używana 406-ka - elegancka i komfortowa - ZOBACZ WIĘCEJPeugeot 3008 - ciepła bułeczka - ZOBACZ TESTSamochody: Peugeot 407 - ogłoszenia

Peugeot 407 SW 1.6 HDi i 2.0 HDi automat

tys. zł. W porównaniu z podobnie wyposażonym sedanem model 407 SW jest droższy o 6500 zł. Samochód trafi do polskich salonów w październiku.opinia auto+Na tylnej kanapie Peugeota 407 SW mogą podróżować już nie tylko dzieci. To praktyczna alternatywa dla sedana

Peugeot 407 2.0 HDi ST Komfort

kubki, nie zastosowano z tyłu.Na pewno będziesz zadowolony ze specjalnego zamka, którym zaryglujesz tylną kanapę. W ten sposób zabezpieczona będzie przeszkodą dla złodziei parkingowych chcących dostać się do zawartości bagażnika. Ogólna ocena wnętrza Peugeota 407 jest dobra - przejrzysta stylistyka

Peugeot 407

Peugeot 407

Kiedy we wstecznym lusterku ujrzysz samochód przypominający Ferrari, ale zamiast konia na masce będzie lew, nie miej wątpliwości - to Peugeot 407.Auto ma długość 4676 mm, co przy rozstawie osi 2725 mm (o 25 mm większym niż w poprzedniku) daje dość obszerne wnętrze. Część elementów poszycia, np

Peugeot 308 CC - test | Za kierownicą

Peugeot nie raz udowodnił, że z auta kompaktowego czy limuzyny, można zrobić bardzo ładny, funkcjonalny samochód o sportowych ambicjach. Hm, może nie do końca o sport tu chodzi, ale modele 207 CC i 307 CC czy 406 i 407 Coupe to stylizacyjne perełki. I co najważniejsze, popularne. Nie sztuką jest

Peugeot 407 SW

można wrzucić, otwierając tylko tylną szybę.Wszędzie dobrze, ale...Siedzę w moim ulubionym fotelu, włączam moją ulubioną wieżę, delektuję się wyśmienitą kolacją (kobiety czynią cuda) i nie kręcę kierownicą i nie pedałuję. Jednak są bardziej komfortowe miejsca od wnętrza nowego Peugeota 407 SW. Nie ma

Peugeot 407 Coupé

iskier najlepiej wyglądają jednak na filmach. Być może, aby jazda 407 Coupé nie była nazbyt widowiskowa, producent obniżył tylne zawieszenie auta o 13 mm bardziej niż przednie. I tylne, i przednie zawieszenie zaprojektowano tak, by ograniczyć przechyły i kołysanie. Jest twardsze niż w sedanie i SW

Peugeot 407 2.0 HDi, 2.2, 3.0 V6

nim jego poprzednik - Peugeot 406. Samochód swą sławę zawdzięczał kierowcom wyczynowym, którzy - siedząc za jego kierownicą - popisywali się przed kamerami kaskaderskimi sztuczkami. Inżynierowie, projektując zawieszenie modelu 407, myśleli zapewne o kolejnej - czwartej już części tego obrazu. Z przodu

Citroen C5 - Bez kompleksów

większego i bardziej ekstrawaganckiego C6 pojawiła się wklęsła szyba tylna. To niejedyne podobieństwa z flagową francuską limuzyną. Do budowy C5 posłużyła ta sama platforma, zawieszenie i kilka pomniejszych drobiazgów, jak choćby główna wiązka elektryczna, wspomaganie układu kierowniczego czy hamulce

Peugeot 308 - Bliżej ideału

. Taki jest Peugeot 308 z mocniejszą odmianą turbodiesla 1.6 HDI. Córka zajmuje miejsce na tylnej kanapie. Po chwili zachwyca się przestronnością i znakomitą widocznością z miejsca, na którym zazwyczaj czuje się jak w jaskini. Żona wsiada na prawy przedni fotel. Zdumiewa ją estetyka deski rozdzielczej

Za ciosem: Kia cee'd Sporty Wagon 1.6 CRDi

jedną trzecią, bryła auta jest zgrabna i proporcjonalna. A do tego miejscami oryginalna. Chodzi zwłaszcza o tylne słupki i zachodzące na nie światła. Mimo że w tych pierwszych można dopatrzyć się nawiązań do Peugeota 407 SW, a w tych drugich (a ściślej w ich dolnej części) odnaleźć kształty kloszy z

Dane techniczne

. Ford Mondeo 2.0 Trend X Peugeot 407 2.0 SV Executive Toyota Avensis 2.0 Prestige Opel Vectra 1.8 Comfort Nissan Primera 1.8 Acenta segment

Kabriolety dają wolność

Kabriolety dają wolność

kilkanaście metrów od auta. Tak - to się nazywa samochód otwarty na swojego właściciela i doskonały sposób na szpanowanie. Bezpośrednim rywalem Eosa jest Peugeot 308 CC, który także doczekał się odświeżenia. Nowe światła i zderzaki, poprawione materiały wewnątrz oraz dodatkowe wzory felg i kolory nadwozia

Konfrontacje: Ford Mondeo 2.0 Trend X/Nissan Primera 1.8 Acenta/Opel Vectra 1.8 Comfort/Peugeot 407 2.0 SV Executive/Toyota Avensis 2.0 Prestige

, choć w pierwszej chwili przeszkadzała mi zbyt powolna reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu. Z przodu i z tyłu Peugeota zastosowano zawieszenie wielowahaczowe. Efekt? Auto płynnie pokonuje większość nierówności. Modelowi 407 brakuje jednak dynamiki. Jednostka napędowa o 

Peugeot 307 Feline

wprowadzenie wersji Feline zbiegło się z modernizacją 307. Przodem upodobniła się do większej 407. Pojawiły się też jodowe (jak je okresla producent) reflektory, bardziej wyraziste tylne lampy, czujniki ciśnienia powietrza w oponach, dwusferowa klimatyzacja, zestaw Bluetooth, a nawet ksenony.Już rzut oka przez

Peugeot 207

nieco napęczniał i zyskał zupełnie nowy charakter - dynamiczny, nowoczesny, bardzo trendy, zgodny z linią nowych (107, 1007 i 407) i odmłodzonych (307, 607) modeli Peugeota. Gigantyczny zderzak z wielką czarną atrapą i takimiż reflektorami to tylko otoczka dla iście królewskich rozmiarów logo

Peugeot 406 (1995-2004) - opinie Moto.pl

2.2 16V (158 KM) i 2.2 16V HDI (Common Rail, 133 KM) 2001, jesień nowy silnik 2.0 16V (140 KM) z bezpośrednim wtryskiem benzyny 2004, wiosna premiera następcy (Peugeot 407

Laguna Coupe - z Cannes do salonów

zawieszeniach samochodów.Wg porównania przeprowadzonego przez L'Automobile oraz L'Auto-Journal wynika, że w pewnych warunkach nowa Laguna prowadzi się lepiej i szybciej nie tylko, niż Peugeot 407, ale też BMW 320d, Porsche Boxster S, czy Subaru Impreza.Niezależnie który z dwóch silników wybierzemy, zasiądziemy

Peugeot 1007 1,4 HDi

, krewnym wielkoseryjnych modeli w stylu 407 czy przyszłego 207.Peugeot nie jest pierwszym, który wprowadził do produkcji samochód z przesuwanymi drzwiami. Francuzów ubiegła Toyota, zaczynając w Japonii latem 2004 r. sprzedaż modelu Porte.W Paryżu przekonuje się, że takie rozwiązanie ma też wady. Środkowy

Tata Xenon - test | Za kierownicą

wszystkich kierunkach jest dobra. Duże lusterka boczne pomagają podczas manewrów. Pierwsza zaleta Taty - samochód jest bardzo zwrotny, mimo długości wynoszącej ponad 5,1 m łatwiej jest nim manewrować, niż wieloma autami klasy średniej (np. Peugeot 407, Saab 9-3). To sprawia, że nie czuje się tak gabarytów

Renault Laguna - skok na podium

miejsce. Na drodze do sukcesu stoją jednak groźni konkurenci, m.in: Toyota Avensis, Peugeot 407 i Citroën C5.Zgodnie zobowiązującymi trendami Laguna urosła o 10 cm, ale to i tak za mało, by bezpośrednio konkurować z największym w klasie Mondeo. Długość nadwozia 469 cm i rozstaw osi 275,6 cm plasują

Volvo S80, Citroën C6 i Honda Legend

futurystyczną wersję nieodżałowanego DS-a. A tu co? Schludnie, wręcz wytwornie, lecz zanadto zwyczajnie. Konsola środkowa łudząco podobna do tej z Peugeota 407. Gdzie ekstrawagancja CX? Gdzie śmiałe linie XM? Po C6 spodziewałem się czegoś więcej niż tylko poprawności. Nie jestem wybredny, nie proszę o

Citroën C6

tak dobrze jak w Peugeocie 407 coupé (to pewnie wina braku ramek w drzwiach). Prowadzenie auta, i na wąskich dróżkach Szampanii, i na autostradzie sprawia wielką frajdę. Siła zmiennego hydraulicznego wspomagania jest idealnie dopasowana, a hydropneumatyczne zawieszenie spisuje się wyśmienicie

Nissan Primera

ujawnia poprawki w zawieszeniu. Nowe sprężyny z przodu nie pozwalają na zbyt głębokie nurkowanie przy hamowaniu i gwałtowniejszych manewrach. Poprawione tylne amortyzatory z kolei nieco lepiej tłumią nierówności. Mało kto zauważył, że dotychczasowe opony 205/55/16 zmieniono na inne, o większym profilu 205

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

000 zł), Nissan Primera Wagon 1.9 dCi (od 92 400 zł), Opel Vectra kombi 1.9 CDTI (od 96 550 zł), Peugeot 407 SW 1.6 HDi (od 96 800 zł), VW Passat 1.9 TDI (97 000 zł), a z drugiej strony obszerniejszy, bardziej komfortowy i często lepiej wyposażony niż tańsze kompakty, takie jak Ford Focus II kombi 1.6

VW Passat

wręcz luksusowa limuzyna, która Renault Lagunę, Forda Mondeo, Toyotę Avensis i Peugeota 407 pozostawia w tyle. Sam kształt środkowej konsoli (pokrytej szlachetnym i prawdziwym drewnem lub aluminium albo doskonałą imitacją włókna węglowego) "rozlewającej się" na całą przestrzeń między kierowcą

Audi A6 3,2 FSI Quattro

roku ma zdobić wszystkie samochody ze znaczkiem czterech pierścieni, z wyjątkiem modeli TT i Cabrio. Od czasu debiutu Peugeota 407 z groteskowo przerysowanym grillem Audi A6 spadło w moim rankingu na największego dziwoląga. Więcej, nawiązanie do kształtu potężnych chłodnic wyścigowych modeli Auto Union

Re: 407 czy octavia? tylko 407!

Tylko Peugeot 407 najlepiej 1.6 HDi. Duży wygodny samochód. Nie kupuj z pierwszego rocznika produkcji. W drugim roku poprawili masę drobnych błędów. Peugeot 407 to auto klasy D. Przestronne wnętrze i genialne wygodne zawieszenie. No i ten wygląd! Jest piękny. Octavia - kompakt z dużym

Re: Peugeot 508 | Pierwsza jazda

Czemu "prowadzi się jak niemiecka konkurencja" jest zaletą? Od Peugeota oczekuję komfortu. Nie takiego, jak od Citroena, ale komfortu. Tymczasem usztywnione zawieszenie ma służyć... czemu? Jaki to ma sens w samochodzie kombi, którego przecież nie kupuje się do wyczynów sportowych, tylko

Re: peugeot 407 czy hodna civic

ZDECYDOWANUE POLECAM PEUGOTA 407.Przede wszystkim jest to samochód o klasę wyżej niż HONDA CIVIC, a to przeklada się na ilość miejsca w środku, co prawda na tylnych siedzeniach PEUGEOT 407 nie grzeszy ilością miejsca jednak wielowachaczowe zawieszenie z przodu i z tyłu sprawia że samochód

Re: Citroen zrobi luksusową limuzynę

No nie wiem. Wygląd to jedno, ale drugie to technika. Platforma, na której bazuje, to będzie w zasadzie li tylko wydłużona wersja tej bazowo przednionapędowej z Peugeota 407/C5, czyli po prawdzie nadmuchany wóz klasy średniej, a nie faktyczna limuzyna. Jeżeli chce się sprzedawać w segmencie

Re: Pgt.407 2,2lt

Jedze od wrzesnia ub. roku 407 lecz z silnikiem 1,8 wiec tego nie bede poruszał. Przejechalem 16.000 km - to niewiele, ale mozna wyrobic sobie juz jakies zdanie o tym modelu. Do zakupu podchodzilem ostroznie i z wahaniem do samego konca czerpiac swoja wiedze o Peugeotach w duzej czesci z netu

Re: A nowy C5? Co myslicie?

;gruszkach" z LHM'em, które muszą trzymać ciśnienie? Jakie masz zarzuty do rozwiązania stosowanego w produkcji masowej Citroena od... 50 lat (dokładnie od 1954 w modelu 15-Six - co prawda tylko na tylną oś)? Można wiedzieć ile set tysięcy kilometrów przejechałeś na zawieszeniu hydroaktywnym? Za chwilę

Re: Ok widzę rzeczową dyskusję, jesteś pewien że

Laguna to konkurencja dla Accorda, Mondeo, Peugeot 407 i Avensis. Polacy wciąż mają to przeświadczenie niemieckie są lepsze może tak ale te drogie bo jak by były ww tych pieniądzach to pewnie jeszcze gorsze by były. Dla mnie to wszystkie są podobne i tak o 100% za drogie a każdy wybiera to co mu się

Re: Peugeot 508 - francuski wyciek

Do gościa: Nie miałem na myśli mądrej kobiety , tylko laski - mądre sa zazwyczaj "kalszaloty" (-; Nie chce Ci obrzydząc Insignii, ale wizerunkowo to auto dla Pana w srednim wieku z brzuszkiem. Bardzo napompowane (za duże). Przy tym mikro-lusterka, slaba widiocznośc przez tylna szybę

Re: peugeot 407 czy hodna civic

c64 napisał: I nie ma z tyłu belki. maluch tez nie ma - w pelni niezalezne tylne zawieszenie, a czy komfortowe ?? wracajac do tematu, podobalo mi sie podejscie do samochodow poprzedniczki, ktora jako kobieta opisala jak wizualnie odbiera obydwa auta. wysmienite, dizkie. od tej pory troche

Re: peugeot 407 czy hodna civic

napisałem, nieco dziwny, ale > to jego/jej sprawa. Poza tym (jak również napisałem) wnętrze 407 jest dość > ciasne jak na tę klasę aut Wybór jest o wiele większy a jeśli dla kogoś argumentem koronnym jest miejsce z tyłu powinien pomyśleć o vanie bo kompakty i segment D w większości pasażerów tylnej

Re: Czy mogli coś podmienić w ASO Peugeot ????

Mam model benzynowy 1,8. Na razie po przejechaniu 8,500 km w czasie pol roku nic sie nie dzieje - zreszta co mialoby sie dziac? Problemem 407 jest zbyt dobre wyciszenie wnetrza wskutek czego najmniejsze nawet poskrzypywanie slychac, u mnie cos takiego slychac w plastikach tylnych prawych drzwi

Re: peugeot 407 czy hodna civic

. Po kilku latach zaczyna to wyglądać nieciekawie w porónaniu z czołówką. > Co do "sypania" znamy przypadki rdzy w Hondach już w okresie gwarancji Owszem. Klapy. Przednia i tylna. Najpierw malowali na gwarancji, zazwyczaj za drugim razem wymieniali klapę. I było już OK. > ciekawe

Re: peugeot 407 czy hodna civic

407 jest > > dość ciasne jak na tę klasę aut > Wybór jest o wiele większy a jeśli dla kogoś argumentem koronnym jest miejsce > z > tyłu powinien pomyśleć o vanie bo kompakty i segment D w większości pasażerów > tylnej kanapy nie rozpieszczają to miejsce przeważnie dla dzieci

Peugeot 407

Peugeot 407 - samochód osobowy klasy średniej produkowany przez koncern PSA pod marką Peugeot w latach 2004 - 2010. W 2008 roku samochód przeszedł bardzo delikatny facelifting. Model ten od razu odniósł olbrzymi sukces handlowy, stając się najbardziej popularnym samochodem tej klasy w Europie

Moskwicz 407

, Moskwa, 1957, s.120-122, Silnik: M-407 - gaźnikowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy rzędowy, górnozaworowy OHC, chłodzony cieczą, umieszczony z przodu, napędzający koła tylne Pojemność skokowa: 1358 cm? Średnica cylindra x skok tłoka: 76x75 mm Moc maksymalna: 45 KM (33 kW) przy 4580 obr/min Stopień sprężania

Peugeot

Speedake Modele koncepcyjne Peugeot 5 by Peugeot Peugeot 20Cup Peugeot 207 RCup Peugeot 308 RC Z Coupé Peugeot 407 Silhouette Peugeot 607 Feline Peugeot 607 Paladine Peugeot 907 Peugeot 908 Peugeot 908 RC Peugeot 2008 Peugeot 3008 HYbrid4 Peugeot 4002 Peugeot 4008 Peugeot Asphalte Peugeot BB1 Peugeot

Peugeot Speedfight

Przeniesienie napędu Przekładnia bezstopniowa, pasek klinowy, sprzęgło odśrodkowe Rama podwójna z rur stalowych Zawieszenie przednie: pojedynczy wahacz pchany o skoku 65 mm Zawieszenie tylne: wahacz jednoramienny Hamulce: przedni i tylny tarczowy o średnicy 180 mm Ogumienie: przód 120/70/12, tył 130/70/12

Peugeot Ludix

) na polski rynek. przy 7100 obr./min. Moment obrotowy 4,4 Nm przy 6800 obr./min. Średnica cylindra x skok tłoka 39,94 x 39,8 mm Wytwarzanie mieszanki gaźnik Spalanie ok. 3 l/100km Podwozie Rodzaj ramy z rur stalowych Przednie zawieszenie widelec upside-down Tylne zawieszenie jeden amortyzator

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.