zawieszenie tylne fiat punto 1

Dariusz Dobosz

Fiat Punto (1993-1999) - opinie Moto.pl

Fiat Punto (1993-1999) - opinie Moto.pl

Od premiery pierwszej generacji Punto minęło już 18 lat, ale mimo upływu czasu ten model cieszy się niesłabnącą popularnością

Kroki milowe Fiata

Fiat, jak każdy - ma lepsze i gorsze dni. Co powiecie na to, byśmy przyjrzeli się tym pierwszym? W latach świetności Fabbrica Italiana di Automobili Torino produkowała naprawdę genialne modele. W przeważającej większości to "maluchy", bez których motoryzacyjny świat, byłby z pewnością dużo gorszy

Fiat 500L 105HP - test | Pierwsza jazda

Dziś w ofercie jeden silnik to za mało. Fiat doskonale o tym wie, dlatego dorzuca do 500L dwie nowości: benzynowy 0.9 TwinAir i wysokoprężny 1.6 Multijet II. Oba o mocy 105 KM

Fiat Freemont - test | Pierwsza jazda

Fiat Freemont - test | Pierwsza jazda

całkiem sporo. Na uznanie zasługuje także system składania foteli i płaska podłoga. Wystarczy pociągnąć jedną dźwignie, by fotele schowały się w podłogę. Niczego nie trzeba wyciągać, niczego demontować.Journey w wydaniu Fiata ma jednak przede wszystkim zmodyfikowane zawieszenie, nowy silnik Multijet

Suzuki Swift Sport - test | Pierwsza jazda

Suzuki Swift Sport - test | Pierwsza jazda

cm długości i tak daleko mu do największych konkurentów (dla porównania, Skoda Fabia mierzy 399 cm, a Fiat Punto Evo - 406,5 cm). Wariant Sport zaopatrzono w poszatkowany wlotami powietrza przedni zderzak, boczne fartuchy, skrzydełko nad tylną klapą oraz imitację tylnego dyfuzora. Na deser

UOKiK: 62 akcje serwisowe w 2010 r.

UOKiK: 62 akcje serwisowe w 2010 r.

- ryzyko korozji (371 aut)Honda - Jazz - ryzyko uszkodzenia opon podczas ich montażu (110 aut)- Civic i Jazz - brak zawleczki sworznia pedału hamulca (31 egz.)Hyundai - Santa Fe - korozja wahaczy tylnego zawieszenia (177 aut)Jaguar - XF i XK - nieprawidłowe zasilanie układu paliwowego (14 aut)- XJ

TOP 10 | Kabriolety do 20 tys. zł

TOP 10 | Kabriolety do 20 tys. zł

| Kombi do 20 tys. zł Samochody - ogłoszeniaPodobnie jak Saab 9-3, urodziwa Barchetta również ma swoich zagorzałych miłośników. Może dlatego, że smukłego malucha zaprojektowało legendarne studio Pininfarina. Wbrew pozorom, otwartego Fiata trudno sklasyfikować. Nie ma tylnej kanapy, więc powinien być

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

immobilizer. Zdarzają się luzy w układzie kierowniczym, hałasuje łańcuch rozrządu, a mechanizm zmiany biegów pracuje opornie. Zaniedbanym egzemplarzom we znaki daje się także korozja. Uwaga na egzemplarze pofirmowe i auta służące do nauki jazdy.Konkurencja: Fiat Punto, Renault Clio, Volkswagen PoloPrzykładowa

Pojedynek na szosie - Opel Corsa OPC vs. Abarth Grande Punto - test porównawczy

Nie ma to jak dzieci, które rozpiera energia. Niech no tylko ktoś odbierze im ich ulubioną zabawkę... Wtedy okazuje się, że nasze pociechy są jak bomby - nieostrożne działanie grozi wybuchem.Co to ma wspólnego z Abarth Grande Punto i Oplem Corsą OPC? To są właśnie takie dzieciaki, tyle że w wydaniu

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

Opel Corsa 1.3 CDTi ecoFlex - test | Za kierownicą

, 3-drzwiowy wariant nie przepada za parkowaniem. Powód? Grube tylne słupki utrudniają widoczność do tyłu. Słuszne wymiary nadwozia Corsy (płyta podłogowa dzielona z Fiatem Grande Punto) przekładają się za to na zadowalającą przestronność kabiny i kufra, który mieści 285 l bagażu. Dzięki podwójnej

Lancia Delta 1.6 Multijet | Test | Chwilowe zauroczenie

Lancia Delta 1.6 Multijet | Test | Chwilowe zauroczenie

zapominamy nie tylko o sportowym rodowodzie marki, ale i o nieco przypominającej vana sylwetce. Ponętne kształty skrywają przecież płytę Fiata Bravo z wydłużonym o 10 cm rozstawem osi.Zgrzyty zaczynają się po drugiej strony drzwi, czyli we wnętrzu. Już sam dźwięk ich zamykania przypomina Punto, za to

Auto za 10 tys. zł | Część II

Auto za 10 tys. zł | Część II

również kontrolować łożyska belki głównej tylnego zawieszenia. Dla tych, którzy skuszą się na 3-drzwiową wersję VTS, nie bez znaczenia będą sukcesy Xsary na rajdowych szlakach.Citroen Xsara - ogłoszenia sprzedażyRenault Laguna I Phase IIFrancuskie auto to propozycja dla spragnionych komfortu, któremu

Alfa Romeo Mi.To się podoba! - test | Pierwsza jazda

Qashqai, smart (pisany małą literą), c'eed, a teraz to. A ściślej Mi.To. Im dziwniej tym lepiej. Już miałem napisać, że to jakaś nowa moda, gdy przypomniałem sobie o Fiacie X 1/9 - pierwszym masowym aucie z silnikiem umieszczonym nad tylna osią. Choć łatwo przegrzewał się i rdzewiał, produkowano go

Nowa Toyota Yaris | Prezentacja

Nowa Toyota Yaris | Prezentacja

247 cm 280 l Skoda Fabia II 400/164,2/149,8 cm 247 cm 315 l Seat Ibiza 403,4/169,3/142,8 cm 247 cm 284 l Renault Clio 402,7/170,7/149,3 cm 257,5 cm 288 l Hyundai i20 394/171/149 cm 252,5 cm 295 l Ford Fiesta 395/172,2/148,1 cm 248,9 cm 281 l Fiat Punto Evo 406,5/168,7/149 cm 251 cm 275 l

Fiat Bravo

6,9/4,3/5,3 7,6/4,5/5,6 Summa summarumNowy szef Fiata, Sergio Marchione zrozumiał, że rdzennie włoski koncern powinien produkować na wskroś włoskie auta. Takie jak Grande Punto, Bravo i Fiat 500 (debiut jesienią). Efekt? Koncern wyszedł nad kreskę i do 2010

Lancia Musa

Fiata Punto, jak przystało na minivana ma podwyższoną linię dachu i pozycję za kierownicą, a jej wyposażenie nasuwa skojarzenia z droższymi samochodami. Dzięki kompaktowym wymiarom ma sprawdzać się w mieście, a dzięki klimatowi wnętrza - także na dłuższych dystansach. Tęsknota za IntegraleJuż pierwszy

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

premium sport, tak jak kiedyś inna "jedynka" - Uno - z powodzeniem wprowadziła Fiata w świat małych kompaktów. Bo niezależnie od wyniku testu porównawczego jedno już jest pewne - dla wielu "seria 1" będzie pierwszym nowym BMW, jakie kupią.Przód nowego BMW mało przypomina kontrowersyjne

Opel Astra I (1991-2002) - opinie Moto.pl

jest w środku "plastikowa", fiaty punto 1. po 10 latach wygląda gorzej niż moja 20 letnia astra. a komfort - wystarczy mi że jadąc autostradą przy 140km/h mam w środku spokój a 90% nowych aut zostaje z tyłu ze swoimi superoszczędnymi silnikami 1.0-1-4 bo zwyczajnie brakuje im pary... a jeśli

Re: Przestrzegam przed motoricus Warszawa Światow

samochodem który można partaczyć oraz źle naprawiać?!) że ten egzemplarz się trudno odpowietrza. Oczywiście zaczął się mądrzyć, że tak jak wszystkie itp... (Fiat punto II 1.2 16v) Ok- ale to ONI wymieniali rozrząd i to oni odpowietrzali - jak widać nie umiejętnie. Ok, przestał wygłaszać swoje mądrości na

Re: NIe licz na to

Witam! mozna jeszcze dodac ,ze trzeba zwrócic uwage na tylna belke zawieszenia. w niektórych modelach była wada fabryczna,belka strasznie sie trzaskała w czasie jazdy,fiat zwykle wymieniał na gwarancji ,ale lepiej posłuchac czy nie stuka. w 1.1 były montowane 3 skrzynie biegów : 6 biegowa i

Japońskie i koreańskie - po prostu lepsze

Miałem dwa japończyki i dwa hyundaie, w lantrze 1.8 przednie tarcze zmienialem po 150 tys. tylne dalej ok. Cały wydech po 155 tys. oryginalny. Moim zdaniem japońskie przegrywaja tylko zawieszeniami i to z powodu stanu polskiego klepiska.Kiedys porownywalem z kolega koszty utrzymania Daihatsu

Re: troche przesadzili

jakieś niemieckie sprzęgło (które było już OK). Moja radośc nie była długa - po kilku tys. km zaczęło dosłownie rozpadać się tylne zawieszenie (z tyłu był łomot jakby ktoś podrzucał kamienie w wiadrze). Też standard. Naprawa (jeszcze) na gwarancji - była tylko roczna. Wniosek? Fiat chyba w ogóle nie

Re: Nowe Stilo wylacznie na komputerach

Witam!w kwestii sprostowania : technika GM jest stosowana w dosyc ograniczonym stopniu ,jesli chodzi o modele ,które napisałes. alfa 159 ma bowiem inna konstrukcje zawieszenia niz opel vectra(alfa bardzio rozbudowane zawieszenie przednie i troche inaczej zrobiony tylny zawias,do tego silniki

Re: Polecam

uważać na podmuchy wiatru; sporo miejsca w kabinie, > np. na tylnej kanapie pasażerowie mają więcej miejsca niż w nowej > Toyocie Corolli; nie prawdą jest również stwierdzenie, że jest mniej > miejsca niż w punto (jeździłem tym i tym); wprost przeciwnie (być > może autor postu pomylił

Re: Najbardziej awaryjne auto jakim jeździliście

Gość portalu: NEMO napisał(a): > Napiszcie jakie auto Waszym zdaniem jest najbardziej awaryjne. > Zobaczymy jaka marka będzie się powtarzać najczęściej. 1. Fiat Punto I. W ciągu dwóch lat niezbyt intensywnej esploatacji szlag trafił sprzęgło i tylne zawieszenie - z grubszych rzeczy. 2

Re: FIAT Barchetta????!!!!!!????!!!!!!

Witam! auto oparte na płycie podłogowej fiata punto I (kolumna macphersona ,wahacz trójkatny ,stabilizator bez łacznika zoprzodu ,i wahacz łozyskowany na belce z tyłu .wiekszosc elementów jest wiec wspólzamienna (wahacze przednie,łozyskowanie wahaczy tylnych ).co jakies 30-40 tys km trzeba

Re: Pytanie z innej beczki do Wiktora:

Przez ostatnie 7 lat obecnej pracy, jezdze 70-110 tys rocznie, wiec stany srednie, nie jak PH: W tym czasie uzywalem - forda focusa I - 3 fordow mondeo 1.8 - opla signum 2.2 benz - audi a4. Ponadto, w firmie mam teraz 2 mondeo, 3 focusy II, toyote avensis, fiata punto i fusiona (wlasnie sprzedany

Re: Kupiłam Forda fiestę 1.25 z 2000 r.

Ford Fiesta 1.25 to stosunkowo dobry samochód,dobry silnik (1.3 i 1.8d pamiętają II wojne światową ;-),bardzo dobre zawieszenie,ładna deska rozdzielcza oraz przestarzałe nadwozie z małą ilością miejsca na tylnej kanapie.Fakt,silnik ten ma dobrą opinię choć z pewnością majstersztykiem nie jest

Re: Bravo, Punto czy Ibiza?

auto w 2000 r. zastanawiałem się nad punto 2 i skodą fabia... skoda odpadła szybko ze względu na nieciekawe wnętrze i wyższą cenę. Już miałem kupowac punto gdy w salonie fiata dostali info o promocjach na auta, które mieli dealerzy na stanie na placu (końcówka roku). I tak kupiłem bravo 1.2SX za

Re: Felicia 1,6 - wasze opinie

samobojstwo, myszkuje po drodze jak diabli (tamta felicja byla jak podkreslam nowa, wersja po lifcie, fabryczne alufelgi i niezle opony). Zawieszenie wybiera nierownosci jak dorozka, stuki, puki, tragedia. Patrzac na egzemplarz kumpla rowniez po lifcie, to korozja nie jest zjawiskiem obcym: tylne blotniki

Re: jakie auto kupic?

Gość portalu: Remo napisał(a): > Gość portalu: ffmarkus napisał(a): > > > Punto wydaje się być dobrą inwestycją: > > Z fiatami jest tak: jak trafisz na dobry egzemplarz, to pojeździsz że ho-ho, > ale jak trafisz na szajs, to zjesz nerwy, a w brodę będziesz pluć 24 >

Re: Opinia- jeżdżę thalią

Zawsze zastanawiały mnie opinie o fiatach, które głosili kolesie najczęściej nie mający do czynienia z tymi samochodami. Własnie się przesiadłem (dla kufra i tylnych drzwi) z punto II 3D 1,2 16V 80KM do thalii. Przed zakupem testowałem Fabię 1,4 16v, Ignis 1,3 16v. Fiat albea nie wchodził w grę

Re: Najbardziej awaryjne auto jakim jeździliście

Fiat Punto I.Po 40 tys poszło całe zawieszenie : tuleje wahaczy, same wahacze, tylna belka, drążki kierownicze, amortyzatory tylne po 30 tys., przednie są niby sprawne (na badaniach komputerowych)ale na dużym mrozie jeden się zacina.Akumalator, słabszy niż w maluchu, poszedłpo 3,5 roku choć nie

Re: PUNTO 1.2 16V SPORTING 98r. - CZY TO DOBRY WÓ

1. Stan zawieszenia. Sprawdzić luzy w zawieszeniu ... Wahacze , kolumny McPhersona , amortyzatory , dokładnie tylną belkę - koniecznie czy poduszki pod belką nie są rozklepane , tylne wahacze czy nie mają luzów - skrajnie walnięte wahacze widać z 5 km, bo kola są tak / -- \ z tyłu , przekładnię

żaden Fenomen VW

Też mnie to zdziwiło, uciąłem sobie pogawędkę z kuzynem, on kupił GrandePunto a ja Colta, w kręgu zainteresowań były również Polo, Yaris, Corsa, Focus. Sprawdzaliśmy różne możliwości i wyszły z tego wnioski: 1. Najpoważniejszy zarzut to ten że Japończyki mają gotowe wersje wyposażenia i jakakolwiek

Re: Punto Grande - opinie

Mam Grande 1.3 m-jet 90 KM 6 biegowy. Przebieg 8000 km. Zawsze z dużym zainteresowaniem czytam opinie wszelakiej maści teoretyków i "ekspertów" forumowych. I gdybym miał na nich bazować z pewnością nie kupiłbym fiata ... i płakał nad własną głupotą teraz. Na szczęście mam własne szare

Re: Punto/Albea/Fabia.... Co wybrac?

szczątkowym. Kumpel jeździ Punto 1,2 i jeśli chodzi o zawieszenie i silnik to jest o niebo lepiej niż w Skodzie. Poza tym w Fiacie masz całkiem niezły wypas, a w Skodzie za byle szajs musisz dopłacić. Dobijała mnie szczególnie skrzypiąca deska w okolicy kratek nawiewu, czego serwis Skody w Olsztynie i

Re: Clio2, P206, Ibiza, Corsa czy Punto2 ???

tygodniowym co najmniej wyprzedzeniem na ..... 6 rano, tak, tak jest na 1 sierpnia w wawie, potem zaczęły się problemy klocki hamulcowe wymieniałem co 10 tyś. nie umieli zlokalizować defektu, tarrcze, wydech, alternator, tylne zawieszenie, tłumik, sprzegł, linka sprzegła no itd., było tego sporo; teraz od

Re: postaram się być rzeczowy

przyrządem czy ta stłuczka z tyłu była JEDYNYM bliskim spotkaniem tego samochodu z innym pojazdem. > Aha. Ten samochód ma 1,5 roku. Punto. No cóż... moim puntem II jeździła głownie matka, ale (a może dlatego), miało dwie poważne awarie - właśnie sprzegłą i skrzyni biegów. Cała reszta bez zarzutu do

Re: Komisy samochodowe-Trójmiasto

witam . Kupiłem 3 samochody w komisach w trójmieście zacznę może od początku. 1 komis na kartuskiej w Gdańsku kupowałem fiata punto było to ponad 4 lata temu sprzedawca wydawał się ok szybko opowiedział o samochodzie jazdę próbną zaproponował auto było ok kupiłem nie narzekałem sprzedałem po

Re: Suzuki Swift - potrzebuję opinii

swift ma ponad 110tys. przebiegu i jest obiektem westchnień mojego kolegi - posiadacza 2-letniego fiata punto II - stałego bywalca ASO. Gwoli wyjaśnienia (żebym nie wyszedł na oszołoma): wykonanie wnętrza mierne - plastiki trzeszczą, zwłaszcza tylna półka; samochód stylistycznie jest zapóźniony

ciekawe...

Doceniam wysiłek Kolegi i szczegółowy merytorczny opis tego nowego auta. Trąci to trochę jednak katalogiem sprzedaży Grande Punto a nie wyważoną opinią użytkownika, który doświadczył już kilku konstrukcji i jest w stanie obiektywni ocenić warunki eksploatacji. Właśnie wróciłem z wyjazdu podczas

Fiat Punto 1 - jak wymienić tuleje?

Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak wymienić tuleje metalowo-gumowe w tylnym zawieszeniu??

Re: Czy warto kupic Skode Fabia?

Od listopada 2000 r. mam F 1.9 TDI Przejechałem ok. 32 000 km po całej Europie - bezawaryjnie. Jak dla mnie i żony, autko wystarczające. W porównaniu z Fiatem Punto - żona nie mieściła się we Włochu z butami na wysokich obcasach. Teraz nie ma problemu - duży zakres regulacji siedzenia i

Re: STILO - wrazenia po 9000 km

> Wydaje mi sie ze fiaty z założenia powinny sie bardziej kłaść - założenie jest > takie że fiat to bardziej auto rodzinne, natomiast alfa bardziej sportowe. Jak do tej pory Fiaty miały fajne sztywne zawieszenie. Przynajmniej te którymi jeździłem Tipo, SC, Punto, Bravo/Brava, Multipla

Re: taki sam szajs jak Clio II

Od maja 2005 mam thalię alize 1,4 8v (2 jaśki, klima, elektryka). Przejechałem na razie tylko 10 000km (mam służbówkę na dojazdy do pracy). Wcześniej miałem Punto II 1,2 80KM którym zrobiłem 60 000km. Niestety nie było mnie stać na ponowne kupienie PII w wersji jaka miałem (60KM to trochę mało

Re: Suzuki Swift - potrzebuję opinii

-letniego fiata punto II - stałego bywalca ASO. > > Gwoli wyjaśnienia (żebym nie wyszedł na oszołoma): wykonanie wnętrza mierne - > plastiki trzeszczą, zwłaszcza tylna półka; samochód stylistycznie jest > zapóźniony - laski na niego nie lecą; ASO do błyskotliwych nie należy > (Katowice

Re: DO MALKO

1 litr/ 100km-DZIWNE - dealer nie zrobił przeglądu przedsprzedażnego i w oponach było ponad 3 atm!!!- A POWINNO BYĆ 2 ATM – PRZÓD I 1,9ATM TYŁ. - zawieszenie mogłoby być trochę twardsze zważywszy na sporą wysokość samochodu- BYLE TYLKO BYŁO TRWAŁE, JA DO ZAWIESZENIA NIC NIE MAM, CHYBA LEPSZE

Re: Mój "test" z jazdy Focusem 1.8 (supersubiekty

5000 km. > Silnik 1.8 benzynowy, wersja LX (alu 15 cali, CD i jakieś tam poduszki) > > (Będę porównywał ze Stilo którym ostatnio jeździłem) > > > - zawieszenie, zacznie lepsze niż w Stilo, nie wykazuje takiej > podsterowności, jest twardsze również. Ogólnie zawieszenie bardzo

Re: DO MALKO

instrukcję. ) - zawieszenie mogłoby być trochę twardsze zważywszy na sporą wysokość samochodu ) - ) BYLE TYLKO BYŁO TRWAŁE, JA DO ZAWIESZENIA NIC NIE MAM, CHYBA LEPSZE NIŻ W ) STARYM MODELU, GDZIE CO 30 TYS KM TRZEBA BYŁO TYLNĄ BELKĘ WYMIENIAĆ ) - przez pierwsze dwa dni biegi wchodziły tak sobie, potem

STILO - wrazenia po 9000 km

...wysmazylem ten krotki tekst dla kogos kto mnie prosil o ocene Stilo , wiec skoro sie juz tyle nastukalem to wrzucam to tutaj. Wszystkich tych ktorych moglem ponizej obrazic, przepraszam :) Tak jak pisalem juz wczesniej mam Stilo 1,6 Dynamic wersje 5d, wzbogacona o pare drobiazgow, na

Re: Fiat Grande Punto 1.6 Multijet - Miejski aman

po roku smigania grande 1,3 jtd wymienie za i przeciw: ZA: rewejacyjny silnik, wystarczajaca predkosc maksymalna, trzyma dobrze w zakretach, twarde i wygodne na trase siedzenia, dobrze dzialajaca klima, w miare wytrzymale zawieszenie, bardzo skuteczne hamulce, PRZECIW: elektronika i elektryka

Re: Fiat punto II

To mogą być silentblocki, czyli tuleje metalowo-gumowe w wachaczach. Zależy ile masz przebiegu, ale zawieszenie w PII jest raczej trwałe. Być może stuka coś w środku, a wbrew pozorom niełatwo to zlokalizować. Zdarza się, że stuka gaśnica, oparcie tylnej kanapy, a u mnie... pukały zamki tylnych

Re: Plusy - Minusy >>Fiata Punto I<&#

/136KM - dla znawców:D 1.7d/td (57/63/70KM) - w punto I diesle to niestety słaby punkt - silniki są w miarę trwałe, ale słabe i niezbyt oszczędne (na tle rywali), czasem pękają głowice. Punto I miewa problemy z zawieszeniem tylnym (belka), alternatory pękają, kłopotliwa bywa elektryka pokładowa, ale

Re: Fiat Punto I

. Zwróć jednak uwagę koniecznie na stan zawieszenia ( wahacze wraz z tulejami, belka tylna, amorki ), sprzęgło, alternator, stan przegubów i układ wydechowy. Te elementy szybko popsuły się w moim punto 1.1 r96 XII obecnie 94 tyś km, i z tego co się zdążyłem zorientować to tego typu niedomagania ma

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

o ile mi wiadomo w punto II. Usuwane przez ASO w ramach gwarancji. Ot taka ciekawostka :-) Co do zacinających się drzwi tylnych-kwestia regulacji. Pozornie niedogrzane silniki (wg wskaźnika który z oporem osiąga temp. niminalną - a co ma niewiele wspólnego z rzeczywistą temp. pracy, sprawdzone

Re: Skoda Fabia bądź Fiat Punto

(tylne zawieszenie i alternator - sam mam PuntoI wiec wiem) zostaly zmienione. Niesety po ostatnim faceliftingu PuntoII zrobil sie znacznie brzydszy. Fabia generalnie z wygladu mi sie nie podobala no ale to takie moje subiektywne wrazenie. Jednak mialem okazje obejrzec sobie Fabie sasiada w 3

Punto 1,1 rok 1996

Witam, Sprzedam Fiata Punto w stanie bardzo dobrym. Przebieg auta to 92 tys. jest on jak najbardziej rzeczywisty gdyż jeżdżę nim tylko do pracy. Auto ma obniżone zawieszenie - 50 mm przód i tył - 40 mm, sprężyny firmy Ventura, bardzo komfortowe i miękkie jak na nasze drogi. Zawieszenie

Re: Chcę kupić nowego Fiata Punto II

Miałem Punto I. Samochód dobrze pomyślany, miał sporo użytecznych drobiazgów (np. wspomniana wyżej 'pamięć' prawego fotela, lampka do czytania map, uchylne tylne szyby itp.). Jeździło się dobrze, auto praktyczne w mieście, poręczne i dość zwinne. Spalanie OK, przy silniku 1.1 od 7.5 do 8L w

Re: Skoda Fabia bądź Fiat Punto

; Na szczescie te czesci ktore W PuntoI powodowaly najwicej problemow (tylne > zawieszenie i alternator - sam mam PuntoI wiec wiem) zostaly zmienione. Niesety > > po ostatnim faceliftingu PuntoII zrobil sie znacznie brzydszy. > Fabia generalnie z wygladu mi sie nie podobala no ale to

Re: Plusy - Minusy >>Fiata Punto I<&#

W lipcu "moj" Punciak 1,1 skonczy 9 lat. przejechal 120 tys. Ciezko nasze sie z zamiarem sprzedazy, mimo, ze to od dluzszego czasu drugi samochod (zona nim jezdzi i sie tak przyzwyczaila, ze zakup nowego jest na razie odkladany co kwartal "na pozniej") Najwieksza bolaczka to

Fiat Punto

130 1.9 JTD 85 10,9 173 5 b.d. 1.9 JTD 100 9,6 185 5,3 b.d. 1.2 Natural Power b.d. 145 5,8 115 Fiat Punto III 199 Fiat Grande Punto Fiat Grande Punto – został zaprezentowany podczas targów samochodowych w Turynie w 2005 roku jako Fiat Grande Punto w celu podkreślenia tego, że nowy model

FIAT

i przejął we Włoszech zakłady „Ansaldi”, w których produkowane były lekkie pojazdy czterocylindrowe. Vincenzo Lancia wygrał Milan Coppa d’Oro, a Mathis w FIAT 40 HP wygrał Herkomer Cup Gold Plaque. 1908 wyprodukowano 1800 egzemplarzy nowego modelu FIAT 1 Fiacre. Był on przeznaczony

Abarth Grande Punto

, na osiągnięcie prędkości 100 km/h ze startu zatrzymanego potrzebuje 7,5 sekundy. Inne modyfikacje techniczne, to obniżone o 15-20 mm względem Abarth Grande Punto zawieszenie przednie i tylne, wzmocnione hamulce z perforowanymi tarczami hamulcowymi z przodu i wzmocnionymi zaciskami oraz 18-calowe felgi. Zestaw

Fiat Marea

Południowej z silnikami 1.6 (106 KM), 1.75 (132 KM), 2.4 (170 KM) oraz 1.9 TD (107 KM). W 2008 roku wycofano ten model z produkcji i sprzedaży na rynku brazylijskim, zastępując go Fiatem Linea, który mimo że oparty jest na płycie podłogowej (przedłużonej) modelu Punto, nie ustępuje wymiarami zewnętrznymi

Fiat Bravo

, którzy stosowali tylne zawieszenie wielowahaczowe, Fiat w Bravo kontynuował stosowanie konstrukcji znanej z poprzedniego modelu Stilo - z tyłu pracowała prosta i tania w obsłudze belka skrętna. Dodatkowo, amortyzatory były zamocowane niezależnie od sprężyn, co obniżało koszty ich ewentualnej wymiany. Z przodu

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.