wymiana tulei stabilizatora

mkm

Podwozie | Jak dbać o układ jezdny

Podwozie | Jak dbać o układ jezdny

Układ jezdny pracuje bardzo ciężko i trzeba często go doglądać. Szczególnie w polskich realiach, ze względu na wyjątkowo dziurawe drogi

Nissan Primera (2001 - 2007) - opinie Moto.pl

Trzecia i zarazem ostatnia generacja Primery to samochód bliższy autom francuskim niż japońskim - ładnie wygląda ale potrafi być kapryśny

Toyota Corolla e90 | Kosztorys napraw

Wymagał tylko drobnych napraw. Choć niemal w idealnym stanie, przegląd kosztował blisko 6 tys. zł. W ostatnią niedzielę, w programie "Samochód marzeń", przyglądaliśmy się renowacji Toyoty Corolli. Czy auto z 1992 roku potwierdziło japońską niezawodność?

Saab 9-3 (1998-2003) - opinie Moto.pl

Saab 9-3 (1998-2003) - opinie Moto.pl

tulei wahaczy oraz łączników stabilizatora co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów Awaryjność Saab 9-3 to samochód dopracowany, o dobrym poziomie niezawodności, słynący z solidnego nadwozia i dbałości o bezpieczeństwo. Niewielki drobiazg w postaci odmy skrzyni korbowej zmusił jednak firmę do

Gwarancja | Kto da więcej?

Gwarancja | Kto da więcej?

naprawy zawieszenia czy układu przeniesienia napędu jest w błędzie. Maksymalny czas gwarancji to 2 lata lub 40 tys. km. Dotyczy to elementów zawieszenia (np. tuleje metalowo-gumowe), układu kierowniczego (np. końcówki drążków), przeniesienia napędu (np. osłony półosi) i wydechowego (z filtrem cząstek

Ford Mondeo (2007-2013) - opinie Moto.pl

Ford Mondeo (2007-2013) - opinie Moto.pl

się na wysokie koszty. Łożyska zintegrowano nie tylko z piastami, ale również z czujnikami ABS, tworząc drogie podzespoły. Tylne zawieszenie nie sprawia większych kłopotów, najczęściej wymaga jednie wymiany łączników stabilizatora. Przy większych przebiegach pojawia się konieczność wymiany wybitych

Alfa Romeo 156 (1997-2005) - opinie Moto.pl

Alfa Romeo 156 (1997-2005) - opinie Moto.pl

zawieszenia. Na dodatek zużywaniu się tulei towarzyszą nieprzyjemne dźwięki - piski i skrzypienie. Niezbyt trwałe są również gumowe elementy przedniego stabilizatora. Zapraszamy do obejrzenia reklamyAWARYJNOŚĆAlfa Romeo 156 od początku swojej rynkowej kariery miała problemy z awaryjnością. Początkowo dawały o

Peugeot 206 (1998-2006)	- opinie Moto.pl

Peugeot 206 (1998-2006) - opinie Moto.pl

dróg prowadzi do szybkiego zużycia łączników przedniego stabilizatora i tulei przednich wahaczy. Naprawa obejmuje, niestety, wymianę kompletnych wahaczy, fachowcy przestrzegają przed próbami napraw samych tulei. Łożyska tylnej belki wytrzymują ok. 100 tys. km. Po tym przebiegu trzeba liczyć się z ich

Ford Ka (1996-2008) - opinie Moto.pl

Ford Ka (1996-2008) - opinie Moto.pl

duże rozszerzenie gniazd pod tuleje, że konieczna jest wymiana wahaczy. Jeśli wybiciu uległy również sworznie zwrotnicy to musimy sięgnąć po nowy wahacz. Wzmożonej uwagi wymagają łączniki stabilizatora. Są zazwyczaj odpowiedzialne za skrzypienie i stuki w podwoziu. Koniecznie trzeba zwrócić uwagę na

Renault Clio (2005 - 2012) - test | Opinie Moto.pl

Renault Clio (2005 - 2012) - test | Opinie Moto.pl

zestrojone i zapewniają bardzo dobry komfort jazdy. Nie są jednak trwałe. Szybko wybijają się górne łożyska kolumn przedniego zawieszenia, metalowo-gumowe tuleje przednich wahaczy i łączniki stabilizatora. Mało trwałe są też łożyska piast kół. Przednie można wymienić tanio, tylne są zespolone z tarczami i

Opel Astra I (1991-2002) - opinie Moto.pl

Opel Astra I (1991-2002) - opinie Moto.pl

, podłużnice przy zbiorniku paliwa i elementy nośne pod silnikiem. Opel Astra III (2004-2011)PodwozieElementy zawieszeń są nadzwyczaj trwałe, nawet na polskich drogach. Wytrzymują ponad 100 tys. km, a przy spokojnej, uważnej jeździe nawet więcej. Jako pierwsze wymiany wymagają zazwyczaj tuleje metalowo-gumowe

Renault Laguna III (2007 - 2013) - opinie Moto.pl

Renault Laguna III (2007 - 2013) - opinie Moto.pl

trwałości niektórych elementów. Laguna III nie jest wyjątkiem. W przednim zawieszeniu szybko zużywają się łączniki stabilizatora i sworznie wahaczy. Wciąż trzeba się liczyć ze zużyciem tulei metalowo-gumowych belki tylnego zawieszenia, ale na szczęście ich trwałość jest sporo lepsza niż w Lagunie

Renault Laguna I (1993-2000) - opinie Moto.pl

Renault Laguna I (1993-2000) - opinie Moto.pl

100 tys. km trzeba się liczyć z koniecznością poważnego remontu "automatu".ZawieszenieJeśli z okolic przednich kół dochodzą wyraźne i dźwięczne stuki, mogą świadczyć o wybitych tulejach metalowo-gumowych w wahaczach lub uszkodzeniu łączników przedniego stabilizatora. Jeśli są mocne, ale

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

lusterek.PodwozieZawieszenia Focusa są trwałe i wytrzymują spore przebiegi. Z przodu najszybciej zużywają się łączniki stabilizatora, ale ich wymiana to niewielki wydatek. Także w tylnym zawieszeniu pojawiają się stuki, zwiastujące konieczność wymiany łączników stabilizatora. Po przebiegu 100 000 km zazwyczaj potrzebna jest

Land Rover Freelander (1997-2006) - opinie Moto.pl

Land Rover Freelander (1997-2006) - opinie Moto.pl

(są samodzielnymi elementami, wymiana jest tania), łączniki stabilizatora, końcówki drążków kierowniczych oraz przekładnia kierownicza. W warunkach terenowych może dojść do wygięcia stabilizatora albo wyrwania śrub mocujących ramę pomocniczą tylnego zawieszenia. Wielowahaczowe zawieszenie tylne łatwo

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

szczególnie kłopotliwe. Elementy podlegające najszybszemu zużyciu osiągają przyzwoite przebiegi a ich wymiana nie jest szczególnie kosztowna. Wystarczy zaopatrzyć się w typowe i niedrogie elementy (łączniki stabilizatora, końcówki drążków kierowniczych, sworznie oraz metalowo-gumowe tuleje przednich wahaczy

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

eksploatację na dziurawych polskich drogach. Często trzeba wymieniać łączniki stabilizatora i sworznie przednich wahaczy (stanowią komplet z wahaczami, wymiana jest droga). Niewiele więcej wytrzymują metalowo-gumowe tuleje wahaczy tylnych. Małą trwałość mają oryginalne amortyzatory. Podczas jazdy próbnej

Fiat Albea (2002 - 2007) - opinie Moto.pl

Fiat Albea (2002 - 2007) - opinie Moto.pl

mankament. Przednie zawieszenie nie grzeszy trwałością, tuleje wahaczy i sworznie, a także łączniki stabilizatora mogą wymagać wymiany już po 30 000 km. Niezbędne do naprawy części są jednak tanie i można je łatwo wymienić w każdym warsztacie.SilnikiKażdy z silników Albei ma swoje przypadłości. W

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

rozrządu. Z kolei w dieslach słabym punktem są koła zamachowe. ZAWIESZENIE Kłopoty z trwałością przedniego zawieszenia to domena egzemplarzy produkowanych do 2000 r. Najsłabszym punktem są metalowo-gumowe tuleje aluminiowych wahaczy, wymiana kompletnych elementów, niestety, sporo kosztuje. Po modernizacji

Suzuki Grand Vitara (1997-2005) - opinie Moto.pl

Suzuki Grand Vitara (1997-2005) - opinie Moto.pl

napięcia z powodu korozji złącz elektrycznych (zwłaszcza w starszych egzemplarzach). Podczas oględzin warto sprawdzić działanie dostępnych elementów instalacji elektrycznej.ZawieszenieZ podwoziem nie ma większych problemów. Szybko wybijają się jedynie gumowe tuleje w punktach mocowania stabilizatora, z

Citroen Xsara Picasso (1998-2006) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1998-2006) - opinie Moto.pl

Podwozie Xsary Picasso źle znosi eksploatację na dziurawych polskich drogach. Często trzeba wymieniać łączniki stabilizatora i sworznie przednich wahaczy (stanowią komplet z wahaczami, wymiana jest droga). Niewiele więcej wytrzymują metalowo-gumowe tuleje wahaczy tylnych. Małą trwałość mają oryginalne

Daewoo Nubira (1996-2002) - opinie Moto.pl

łączniki przedniego i tylnego stabilizatora oraz tuleje metalowo-gumowe w przednich wahaczach. Na szczęście nie trzeba już wymieniać kompletnych wahaczy jak dawniej. Z korzyścią dla portfela wymienia się jedynie tuleje. Podczas jazdy próbnej trzeba wychwycić luzy w zawieszeniu (samochód jest niestabilny

Fiat Seicento (1998-2007) - opinie Moto.pl

-metalowe tuleje tylnych wahaczy. Wymiana kompletu tulei może pochłonąć kilkaset złotych. Podczas próbnej jazdy trzeba sprawdzić, czy w okolicach tylnych kół nie słychać podejrzanych stuków.Układ hamulcowyLinka hamulca pomocniczego łatwo się zaciera. Zatarciu mogą również ulegać elementy rozpierające

BMW X5 (1999-2006) - opinie Moto.pl

trwałe są przeguby kulowe (zwane tulejami pływającymi), łączące wahacz dwuramienny (dolny) ze wspornikiem koła a także poduszki ramy pomocniczej tylnego zawieszenia (belka pomocnicza). Nieprzyjemne piszczenie może zwiastować konieczność wymiany wahaczy poprzecznych (górnych). Szczególnie kosztowne są

Chrysler Voyager (2000-2007) - opinie Moto.pl

sprawdzić.ZawieszeniePodwozie nieźle znosi stan polskich dróg. Tuleje wahaczy wytrzymują zazwyczaj ponad 100 tys. km. Jeśli Voyager dużo jeździ po mieście, mogą one wymagać wymiany sporo wcześniej. Najkrótszą żywotność mają gumowe elementy stabilizatora (40-50 tys. km). Prawdziwy problem stanowi za to przekładnia kierownicza

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

stabilizatorów, tuleje wahaczy i tylne "krótkie" wahacze (wytrzymują ok. 80-100 tys. km). Przy wymianie amortyzatorów warto pamiętać o poduszkach, odbojach i łożyskach górnego mocowania amortyzatora. Huczą także łożyska (tylne występują jedynie razem z piastą), koszt części od 250 zł za do 650 zł

Używane - Suzuki Grand Vitara 1997-2005

się jedynie gumowe tuleje w punktach mocowania stabilizatora, z reguły po 40 tys. km. Ich wymiana jest prosta i tania. Trwałość oryginalnych amortyzatorów jak na auto japońskie jest niska. Sięga zazwyczaj 80 tys. km.Przeniesienie napęduPodczas oględzin warto skupić się na sprawdzeniu ewentualnych

Citroën C3 (2001-2009) - opinie Moto.pl

próbnej trzeba koniecznie sprawdzić działanie przekładni.ZawieszenieElementy podwozia nie są szczególnie trwałe. Najszybciej zużywają się łączniki stabilizatora, nieco później sworznie i metalowo-gumowe tuleje wahaczy. Amortyzatory mogą wymagać wymiany nawet po 50 tys. km. W egzemplarzach z lat 2002-03

Lancia Kappa (1994-2001) - opinie Moto.pl

szczególnie kłopotliwe. Szybkiemu zużyciu ulegają jedynie gumowo-metalowe tuleje wahaczy i łączniki przedniego stabilizatora. Wady zawieszeń zdradzą wyraźne stuki z okolic kół podczas jazdy próbnej. Przy okazji zwróćmy uwagę, czy nie pojawia się charakterystyczny szum zużytych łożysk w piastach kół.Instalacja

Nissan Primera (1996-2001) - opinie Moto.pl

tym będzie zadowolony z kultury pracy, dynamiki i oszczędnego obchodzenia się z paliwem jednostek napędowych. Pasek zębaty, wymaga wzmożonej uwagi i wymiany, jeśli kupujemy auto bez udokumentowanej przeszłości.SilnikJednostki napędowe nie mają typowych, powtarzających się usterek. Awarie pojawiają się

Fiat Siena/Palio Weekend (1996-2002) - opinie Moto.pl

. Poważniejsze koszty, na poziomie kilkuset złotych, pojawią się w razie konieczności wymiany całych wahaczy (zużycie fragmentu zwanego potocznie "główką"). Niezbyt trwałe są również gumowe elementy przedniego stabilizatora. Tylne wahacze są dużo bardziej trwałe od przednich, ale częsta jazda z pełnym

Seat Toledo/Leon (1999-2006) - opinie Moto.pl

ważne, bo wiele wersji Toledo i Leona ma dynamiczne silniki. Wybojei nierówności zmniejszają jednak wyraźnie żywotność elementów podwozia, zwłaszcza końcówek drążków kierowniczych, tulei stabilizatora i gumowo-metalowych sworzni przednich wahaczy. Amortyzatory mogą wymagać wymiany po kilkudziesięciu

Ford Fiesta (1995-2001) - opinie Moto.pl

tuleje przednich wahaczy. Jeśli nie zrobimy tego na czas, konieczna będzie kosztowna wymiana kompletnych wahaczy. Niezbyt trwałe są łączniki i gumowe elementy stabilizatora. Szybko zużywają się końcówki drążków kierowniczych, a w wersjach ze wspomaganiem układu kierowniczego często pojawiają się wycieki

Renault Laguna I (1993-2000) - opinie Moto.pl

się do specjalisty.ZawieszenieJeśli z okolic przednich kół dochodzą wyraźne i dźwięczne stuki, mogą świadczyć o wybitych tulejach metalowo-gumowych w wahaczach lub uszkodzeniu łączników przedniego stabilizatora. Jeśli są mocne, ale bardziej stłumione i głuche, należy sprawdzić poduszki pod belką

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

sterowniki szyb bocznych oraz alternatory. Początkowo awaryjne były również reflektory ksenonowe (1999 r.).ZawieszenieKłopoty z trwałością przedniego zawieszenia to domena egzemplarzy produkowanych do 2000 r. Najsłabszym punktem są metalowo-gumowe tuleje aluminiowych wahaczy, wymiana kompletnych elementów

Seat Toledo II/Leon l - 1999-2006

kierowniczych, tulei stabilizatora i gumowo-metalowych sworzni przednich wahaczy. Amortyzatory mogą wymagać wymiany po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów.SilnikNajważniejszą sprawą wydaje się dbałość o pasek rozrządu w dieslach serii TDI. By zapobiec przykrym i kosztownym konsekwencjom pęknięcia paska, warto

Re: Jakie auto za 40 tys. - Van, Kombi?

jak Polonez) - auto tylko na autostrady, w mieście zerowy komfort jazdy, padają łączniki stabilizatora, drążki, tuleje w wahaczach, brzęczą plastiki - beznadziejny sprzęt audio (brak możliwości wymiany) - mało miejsca z tyłu - promień skretu jak w autobusie, na parkingach masakra, zerowa widoczność do

Re: Stacja Kontroli - Warszawa - Lopuszanska 31 -

HA! I mój samochód nie przeszedł przeglądu. Dowiedziałam się kilku nowych rzeczy: np. "drążki kierownicze to nie jest część, która się psuje. Ich się nie wymienia, jedynie końcówki." Tuleje w 9-cio miesięcznych wahaczach są do wymiany (serio?! po tak krótkim czasie?!)... Łączniki

Re: 15 lat? To jak wyrok :-)

koła - 4 x 250zł (po 60 tys. km 2 sztuki, po 180tys. tez 2 sztuki) - 4 x łącznik stabilizatora 4 x 70zł - 2 x tłumik końcowy - 2 x 120zł - 2 x tłumik środkowy - 2 X 80zł - łącznik elastyczny wydechu - 120zł - 2 x przewód elastyczny hamulcowy przód - 2 x 100zł - 2 x cylinderki tył + wymiana płynu

Re: Do ktorej stacji diagnostycznej na przeglad p

tego, że sworzeń rusza się bo taka jest jego konstrukcja... W e39 przy wielowahaczu standardowo wszędzie słyszę że wahacze i tuleje ok (a stuka aż miło) za to do wymiany gumy stabilizatora (robione miesiąc wcześniej)... No ale w sumie auto 20 lat na rynku, pewnie jeszcze nie ogarnęli. Wstyd. Już nie

Re: Co tam te wasze laguny i pajero...

przedniego - lewa końcówka drążka - tuleje mocowania dyfra 2szt. - oczywiście filtry i olej do wymiany No to tyle co znalazłem w tej chwili. - -- "Wyjechałem z żoną furmanką na pole, a tam oskarżona zaczęła rzucać w moją żonę kamieniami. Krzyknąłem wtedy: Niech pani przestanie rzucać, bo może pani

Dobry mechanik Dąbrowa Górnicza i okolice- Toyota

Witam mam problem ze stukami z zawieszenia mimo wymiany laczników, tulei i gum stabilizatora..oraz głośną pracą silnika na wolnych obrotach (jak diesel a jest PB) mimo wyregulowanych zaworów. Czy możecie polecić jakiegoś solidnego mechanika z moich okolic?

Mechanik nie naprawił, a chce zapłaty !!!

Oddałem do warsztatu samochód w celu wymiany gum stabilizatora oraz tulei wahacza górnego tylnego , wszystkie części były nowe przeze mnie zakupione . Mechanik założył gumy w przodzie prawidłowo ale tuleje niestety nie. Po wyprowadzeniu auta z warsztatu podczas skrętu jedna tuleja opadła - moim

Re: Skoda Fabia kombi 1.4MPI 68kM

sprawdzić tylne gumy konsoli wahacza, jak popękane wymienić na 4-ramienne, koszt ok. 140zł z wymianą obu gum. Łączniki stabilizatora tylko markowe, np. TRW, inne padają po roku. Tarcze i klocki ok. 350zł z wymianą (TRW). Z tyłu często zaciera się silniczek wycieraczki, pada włącznik przednich lewych drzwi

Re: Fiat Stilo (2001-2008)

, silniczki od nawiewów, czujnik hamulca przy pedale, tuleje tylnej belki, sprężyny z przodu, łączniki stabilizatorów z przodu. Oprócz tego z silnika leci olej (po wale od strony skrzyni - wymiana simmeringu nic nie dała i odlazła farba z kół.

Re: Nowe byle co vs uzywane ale znacznie wyzszej

; To co to jest remont zawieszenia? Sprężyny, wahacze, amortyzatory, stabilizatory, tuleje i miliard śrubek i nakrętek :) > A auta, ktorymi jezdzilem przed japonczykami mialy przbiegi tzw. niewiadome.... > I mimo to w zadnym nie remontowalem zaiweszenia wiec sie nie znam. > > >

Re: Nowe byle co vs uzywane ale znacznie wyzszej

zawieszenia - please... > > > > To co to jest remont zawieszenia? > > Sprężyny, wahacze, amortyzatory, stabilizatory, tuleje i miliard śrubek i nakrę > tek :) W Japonskim aucie???? Sorry - ale ja nie znam takiego japoncyzka ktory by takiego remontu zawieszenia wymagal - ever!!! A

pomocy!!!! stuki w zawieszeniu

co może być przyczyną stuków w zawieszeniu w escorcie '97, po wymianie amortyzatorów, łożysk mc'phersona, tulei wahaczy, łączników stabilizatora? bo już pomysłów brak :(

Re: pomocy !!! alfa 166

Kupić same gumy można np tu : www.allegro.pl/item421021594_gumy_stabilizatora_alfa_romeo_166_t_tuleje_guma.html pasują idealnie choć nie są to oryginały tak jak zapewnia sprzedawca. Przed wymianą poszukaj sprytnego mechanika bo gumy da się wymienić bez opuszczania belki tylnej ale niewielu potrafi

Re: zawieszenie 156

No to po operacji ;) Wymiana gornych i dolnych wahaczy zakonczona. Niestety do naprawy tez stabilizator. Przy okazji mam pytanie. Jaki nr katalogowy maja tuleje tylnych zwrotnic w 156? Pozdrawiam KL

Re: zawieszenie naszych KOCHANYCH 156

Polecam wymianę tulei w wahaczach na poliuretany. Najbardziej optymalnym rozwiązaniem (komfort vs sztywność) jest wymiana na drążku stabilizatora przód i tył a na wahaczach z przodu tylko górne a z tyłu tylko poprzeczne. Mam tak od niedawna i jest miodzio. Wszystkie gumki możesz zamówić tutaj

tuleje stabilizatora

mam do wymiany tuleje drążka stabilizacyjnego,do tej pory zawieszenie wymienialem sobie sam lecz teraz nie mam pojęcia gdzie znajdują się te tulejki stabilizatora,wiem tylko że są aż dwie i że stabilizator jęst tylko na przednim zawieszeniu .Ucieszyl bym się bardzo gdyby ktoś mi coś o tym

Re: 156 zawieszenie tył

Witam! W bieżącym tygodniu naprawiałem całe tylne zawieszenie 156. Fachura na szarpakach stwierdził do wymiany wszystkie elementy zawieszenia. Po rozkręceniu wszystkiego okazało się, że do wymiany są dwa łączniki stabilizatora ( 75 zł jeden - przepłacony, są po 35 zł - oryginał jest plastikowy

Taksówki z Londynu opanują wkrótce Warszawę?

sworznia tlokowego na wskutek wypadajacego zabezpierczenia - tuleja do wymiany, c. wciagniecie paska wieloklinowego na wskutek zatarcia rozrusznika to przeskoczenie rozrzadu i wymiana wszystkich dzwigienek (wciaga go pod pokrywe rozrzadu) d. pekniecie tloka, korbowod robi dziurke w tulei. e

Citroen Xsara Picasso (1999-2008)

, zazwyczaj po trzech latach nadają się do wymiany. Ale nawet po niej mogą wystąpić problemy." Zawieszenie: "Podwozie Xsary Picasso źle znosi eksploatację na dziurawych polskich drogach. Często trzeba wymieniać łączniki stabilizatora i sworznie przednich wahaczy (stanowią komplet z wahaczami

Re: Rózny prześwit między kołem a nadkolem

Możliwe, że uszkodziłeś drążek stabilizatora. Ja tak miałem i efekt był taki sam. Nic nie waliło a prześwit był z jednej strony mniejszy o 1,5 cm. Po wymianie wróciło do normy. Nie wiem jakie masz auto ale w konstrukcji typu mcpherson :) możesz mieć wybitą gumę/tuleję u góry (otwórz maskę i

Re: Londyńskie taksówki w Warszawie

/wysuniecie sworznia tlokowego na wskutek wypadajacego zabezpierczenia - tuleja do wymiany, c. wciagniecie paska wieloklinowego na wskutek zatarcia rozrusznika to przeskoczenie rozrzadu i wymiana wszystkich dzwigienek (wciaga go pod pokrywe rozrzadu) d. pekniecie tloka, korbowod robi dziurke w tulei. e

Re: Gramofon - talerz zwalnia obroty

. silniczek elektryczny-wg mnie to on jest najbardziej podejrzany, ja tez miałem z tym podobny problem. Wymiana silnika-smarowanie łożysk bym sobie darował (tam sa chyba ślizgowe tulejki) 3. Elektronika: pada cos w stabilizatorze napedu silnika. Moze jakis kondensator zdycha ze starości. Wymiana powinna

Re: Wałbrzych - najdroższe miasto Europy

wymieniałem 2 razy do roku gumy stabilizatora, 8zł sztuka. Wymiana prosta jak konstrukcja cepa. Postanowiłem raz zobaczyć jak długo pojeżdzę na oryginalnych Renault. Kupiłem zestaw za 90zł, założyłem. Wytrzymały rok. Nie opłaca się, w każdym razie NIE W TYM mieście inwestować w coś lepszego bo TO miasto

Re: Maglownica

Witam Zaden układ kierowniczy, żadne drążki, po prostu nawala mi jakaś guma. Wszystkie "rzeczy" jak przeguby, końcówki drążków, gumy przegubów wewnętrznych, tuleje podtrzymującą przegub zmieniłem. Zostało mi do wymiany : gumy zawieszenia" wachacz, stabilizator(gumy)" Nie

Re: niewielkie auto za unijną dotację c.d. :)

obudowa alternatora, pękają tylne sprężyny. Na polskich drogach regularnie wymienia się gumy w przednim zawieszeniu, szczególnie końcówki stabilizatora, tuleje wahaczy, tłucze to niemiłosiernie. Jeśli był przeładowywany, to też tylne wahacze wymagają obsługi i wymiany tulei, bo inaczej koła będą odstawały

Re: 22 tys. peugeotów 307 wezwanych do serwisu

Mam 307 HDI z 2002 roku, przebieg 72000. Czeka mnie teraz czwarta kampania naprawcza - wymiana czegoś, bo sie auta palą, a teraz czytam o ABS, czyli piąta. Oprócz tego wymieniłem tuleje wahaczy z przodu, sforzen wahacza i oba drążki stabilizatorów. Żarówek wymieniłem chyba z 30. Przpalają się

Re: Focus - dziwne stuki

Jak miałem focusa, to po jakimś czasie też mi stukało. Co jakiś czas wymiana popychaczy drążków i/lub łącznika stabilizatora i po kłopocie - naprawa niezbyt droga. Jest jeszcze jakaś tuleja na kolumnie kierownicy, która stukała mi w sposób opisany przez Ciebie - szału można było dostać - zawsze

wiosenna inspekcja

wczoraj wykonałem pozimowy przegląd citroena ze szczególnym wskazaniem na grzechoczące zawieszenie. bilans- do wymiany gumowe tuleje stabilizatora i takież prawego wahacza. nieźle- myślałem że będzie gorzej. po świętach odstawiam maszyne do warsztatu. poza w/w wreszcie wymienie simmering com go

Re: podziękowania dla serwisów

Mam Puntko z 97r Dwa lata temu fiat ogŁosiŁ na wiosne bezpatne przeglądy.SkusiŁem sie ponieważ po zimie przy przejeżdżaniu przez np. torowisko na kierownicy odczuwaŁem dośc duże drgania.Serwis stwierdziŁ oberwanie tulei obydwu przednich wachaczy i zaproponowaŁ wymiane po 300zŁ za wachacz plus

Re: problemy z fiestą 1997

tuleje już wymieniłem, łącznik stabilizatora też (jest cos takiego) - i nadal stuka i skrzypi... nie badałem jeszcze amortyzatorów, ale generalnie wyglądają na sprawne rozumiem, że poleca Pan bym udał się w tej sprawie do Forda? raczej staram się ich unikać, bo zdzierają niemiłosiernie - ostatnio

Re: W sprawie przeglądów pogwarancyjnych...

kabelki, to już w ogóle była tragedia. Problem jednak w tym, że od tego czasu (nic im nie pozwoliłem robić) wymieniłem w samochodzie jedynie: kable wysokiego napięcia, amortyzatory, pare razy sworznie i tuleje, gumki od stabilizatora i akumulator, a ostatnio zrobiłem mały remoncik silnika bo zaczał

Re: sens napraw nowych aut w aso

darmowych przeglądach. Pomyślałem: czemu nie, niech zobaczą i wycenią a i tak pewnie zrobie to u mojego mechanika.Przegląd odbył się i diagnoza: 2 wachacze do wymiany, bo tulei się ni wymienia :-), koszt 2x 300 za wachacz + 300 robota. Aha i jeszcze cieknąca nagrzewnica :200zł +150 wymiana

Re: obiektywizm ??????????

stabilizatora tylnego lewego, 4.Znamiona nieszczelności łącznika elastycznego lewego układu wydechowego - osadzona sadza na powierzchni zewnętrznej łącznika." oraz: "Naprawy dotyczyły silnika (wymiana wtryskiwacza), układu kierowniczego (wymiana przekładni kierowniczej), układu hamulcowego

Re: Henry A.K.A Michał

w blyskawicznym tempie przy zlej zbieznosci. Co do tulei stabilizatora-nie trzeba wymieniac calego stabilizatora, wystarcza same gumu. ich koszt jest nieduzy, kolo 10zl za sztuke (R21 ma podobno najdrozsze czesci,wiec do Megane beda tansze). Mozna zamiast wymieniac, podlozyc cos pod tulejke

UWAGA Wulkaniyacja pryz ul Krlewieckiej )dawna ANA

. Zarośniety brudas który oszczedza na maszynkach odebrał ode mnie kluczyki i wział sie za robote. Do wymiany miałem łaczniki, tuleje, gumy na stabilizatorze itp. Same pierdoły których wiekszosc dałbym rade wymienic sam gdybym miał czas. I checi. W szczególnosci checi ;-) Po odebraniu auta cycus glancus

Re: co wybrać MB 124 czy Audi A6 albo Toyota Aven

podobało? Ja w czerwcu kupiłem AEL'a 95r za 19k PLN (290k km). Jak na razie zmieniłem olej, filtry, świece, czujnik temperatury, tarcze+klocki z przodu. Do zmiany mam jeszcze tuleje gumowe stabilizatora i wygląda na to, że to koniec.

Re: Awaryjnosc japonskich samochodow

nie mieszaj do > > tego karoserii, bo to zupełnie oddzielny problem. Nie jestem fachowcem o gwarancji wiec moge sie mylic. Ale wydaje mi sie ze swoznie ,koncowki ,sprzeglo,amortyzatory ,uklad wydechowy ,tuleje wahacza to elementy eksploatacyjne nie podlegajace kazdorazowej wymianie

Re: Zawieszenie AR 145 Bx

gumy na wachaczach- dokonali wymiany cena==4x tuleje/ tzw.gumy/140zl =robocizna-146.41- razem 286 .41zl bez ustawiania zbieznosci . stwierdzili wymiane koncowek drazka kierowniczego-ale z tym wiekszy problem -trudno dobrac wlasciwe zamienniki

Jak wymienić wachacze

wszystkich śrub można wyciągnąc wachacz. Gałkę z wachacza która włożona jest do zwrotnicy trzeba najpierw wycisnąć od góry a później pomóc sobie np. młotkiem. Przy wyciąganiu wachacza trzeba trochę pomanewrować wachaczem jak i zwrotnicą. 6. Jeżeli podczas wymiany wachaczy wymieniamy łączniki stabilizatora

PILNIE ford escort clx kombi 1992 - warszawa

, zaraz po zakupie wymienione: 1. klocki i tarcze hamulcowe przód 2. cylinderki hamulcowe tył 3. płyn hamulcowy i chłodnicowy 4. przeguby, łożyska przód i tył 5. tuleje wahaczy i łączniki stabilizatora 6. osłony gumowe 7. świece i przewody WN 8. termostat i termowyłącznik wentylatora 9. lusterko

Re: Honda Civic sedan rocznik 95 - 96

.eterna.com.pl/index.cgi > Co najczęściej psuje się w Hondach ? Zużywają się (co 80000-120000km) tuleje metalowo-gumowe wahaczy i łączniki stabilizatorów. Koszt tulei na jedną oś z wymianą - około 300zł. Osobiście jeżdżę Civikiem 5D z 97r., przebieg 89000km. Jak dotąd wymieniłem właśnie tuleje przednich wahaczy (przy

ford escort clx kombi 1992 - radom

wymienione: 1. klocki i tarcze hamulcowe przód 2. cylinderki hamulcowe tył 3. płyn hamulcowy i chłodnicowy 4. przeguby, łożyska przód i tył 5. tuleje wahaczy i łączniki stabilizatora 6. osłony gumowe 7. świece i przewody WN 8. termostat i termowyłącznik wentylatora 9. lusterko zewnetrzne (po urwaniu przez

Re: Co sądzicie o Vectrze 1.6 z 1999 - opinie

każde tylne koło, ale wymienia się zazwyczaj po dwie, koszt - do stówki za sztukę plus wymiana, ale zamienniki można taniej), gumy stabilizatora (to są grosze), łączniki stabilizatora z przodu. co do tłumika to się nie wypowiadam, bo bywa różnie, co 60 tysięcy musisz wymieniać rozrząd i pompę wody

ford escort clx kombi 1992 - radom

, dzielona tylna kanapa, welurowa tapicerka bez przetarć (właściciele niepalący), ogrzewana szyba tylna Stan techniczny dobry. W 2005, zaraz po zakupie wymienione: 1. klocki i tarcze hamulcowe przód 2. cylinderki hamulcowe tył 3. płyn hamulcowy i chłodnicowy 4. przeguby, łożyska przód i tył 5. tuleje

Henry A.K.A Michał

.S To i tak jak na te drogi to zawieszenie mi się trzyma dobrze. Pomijam ciągle luzy na gumach/tulejach stabilizatora to przypadłość Megane wynikające z fatalnych dróg

Re: Czy to prawda o Punto?

.Pozdrawiam. Równie dobrze mogą to być nie sworznie, a tuleje w wahaczach, albo elementy stabilizatora (gumy, łączniki, nie wiem co tam jest i czy wogóle jest stabilizator w Punto). Pozdr@wiam TRUSKAVA

Re: ile wam wytrzymuje zawieszenie?

wlsnie sworzen siadal). Po 110 znow byly do wymiany. Auto jezdzilo glownei w trasach i tylko dlatego mialo sprawne amory przy tym przegiegu jakies laczniki stabilizatora na przedzie ale nie pamietam przebiegu chyba koncowka drazka tez ale nie pamietam juz. co do nowszej primery (2gi model z kolei czyli

Re: Jeszcze jedna sprawa - proszę - ważne i pilne

Wszystko co sie tyczy amortyzatorow wyjdzie na wytrzasarce - tak jak napisalem - tak serwis stwierdzi jaki jest ich stan, co do tulei (i innych gum, lacznikow itp) to trzeba to sprawdzic recznie - szarpac i patrzec czy jest luz (na podnosniku). Lacznik stabilizatora kiedy zaczyna miec luz to z

Re: kawetia bezpieczenstwa czynnego

wiemy wiec ze zarowno z bezpieczenstwem czynnym jak i biernym raczej chudo. wybralem co sensowniejsze-ale krytyczne- opnie wlascicieli z czasow gdy auto pachnialo jeszcze swiezoscia: Nubira I 2.0 CDX Wahacze przednie-nie do zaakceptowania, co 40tys. wymiana, lšczniki stabilizatora co 70tys

Re: lista potencjalnych problemów

piecsiedem napisała: > w kolejności od najbardziej prawdopodobnych: NIESTETY - TO NIEPRAWDA w większości! Nie w Focusie! > 1. pasek rozrządu One są nadzwyczaj trwałe i 99% egzemplarzy wytrzymuje spokojnie do przebiegu 150.000 km (wg producenta) czyli do wymiany. > 2. drążki

Re: Fiat Stilo - kupić czy nie, oto jest pytanie

poszukiwaniu luzu w przekładni kierowniczej; 12. Sprawdzić czy wspomaganie w trybie City działa zauważalnie mocniej niż bez tego trybu; 13. Mając skręcone koła należy spojrzeć na stan osłon gumowych przy półośkach - porwana i zasmarowana guma wiąże się z kosztowną wymianą półosi; 14. Uklęknąć pod auto i

Skoda Fabia - proszę o radę

stabilizatora łączniki stabilizatora naderwane tuleje wachaczy zderzak przedni Nie mam pojęcia, czy te części są ważne dla funkcjonowania auta (nie znam ich do tego stopnia, że nawet nie wiem, czy dobrze przepisałam ich nazwy...)? Absolutnie nie mam pieniędzy, żeby to wszystko wymieniać (wyszłoby chyba ze 3

pare opinii o volvo;-)

duzy proplem ze wstecznym zamiast cofac,jedzie przed siebie jest to b.ucizliwe i denerwujace Autor: xavier Data: 24.04.2003 11:06 Opinia: zgadzam sie z opinia zenka tylne tuleje Autor: kzysiu@interia.pl Data: 19.04.2003 13:04 Opinia: Tuleje stabilizatora- niezły łomot jak sie

Do Arafata

geometrię po wymianie końcówki drążka tu jestem > przekonany że tak byc musi ale utwierdz mnie. > Pozdrawiam ARAFAT > > P.S To i tak jak na te drogi to zawieszenie mi się trzyma dobrze. Pomijam > ciągle luzy na gumach/tulejach stabilizatora to przypadłość Megane wynikające z > >

Re: Punto/Albea/Fabia.... Co wybrac?

tuleje wahaczy nie wytrzymują więcej jak 120 000). Kłopot z częściami, na wspomniane stabilizatory czekałem 1,5 miesiąca (!!!), na tylne bębny 3 tygodnie (poszedł samolegulator i zciachałem powierzchnię bębna). Wymiana stabilizatorów i łożysk po setce jest dla Fabii normą, spytaj w dowolnym serwisie

Re: kawetia bezpieczenstwa czynnego

Nubira II CDX 2L 133KM, full wypas. Autko bardzo miłe do momentu gdy nie musisz korzystać z serwisu. Trzyletnia gwarancja to pic. Po 15000 km musiałem na własny koszt wymieniać wahacze przednie, tuleje gumowo-metalowe dršżków geometrii tylnego zawieszenia, łożyska amortyzatorów przednich (bo

Re: Kto jeździ fiatem stilo?

zawieszeniem - szybko wybijają się łączniki stabilizatora (koszt wymiany w ASO 151 zł) i często wymiany wymagał sam stabilizator. Do połowy 2002 r. miał niewymienne plastikowe tuleje - wymiana w ASO to koszt 340 zł. Trwałość pierścieni i gładzi cylindrycznych nie budzi zastrzeżeń. Gorzej z uszczelką pod

Re: Fiat Stilo

- porwana i zasmarowana guma wiąże się z kosztowną wymianą półosi; 14. Uklęknąć pod auto i sprawdzić stan układu wydechowego; 15. Wzrokowo sprawdzić czy ładnie, prosto i świeżo wygląda guma w tulejach tyknej belki; 16. Zobaczyć czy z okolic silnika i skrzyni biegów nie ma żadnych wycieków; pod maska i z

Re: Fiat Stilo - warto??

bez tego trybu; 13. Mając skręcone koła należy spojrzeć na stan osłon gumowych przy półośkach - porwana i zasmarowana guma wiąże się z kosztowną wymianą półosi; 14. Uklęknąć pod auto i sprawdzić stan układu wydechowego; 15. Wzrokowo sprawdzić czy ładnie, prosto i świeżo wygląda guma w tulejach tyknej

Re: pytanie - zakup alfy 156

zabieg za 700 zeta. (bracia Nagórscy). PYTANIA w kwesti ceny--)). Wiem że wyszła 5 generacja tego modułu ale chyba jes już dobra. Ważna sprawa jak we wszystkich autach (szczególnie z zawieszeniem wielowachaczowym) to tuleje gumowo metalowe, wahacze górne/dolne stabilizatory. CENNIK dolne wahacze

Re: Rozważam zakup 307SW - będę wdzięczny za opinie.

paliwa -uszkodzone tuleje gumowe zawieszenia (przód i tył) - ciężko odchylające się fotele w wersji 3 drzwiowej -uszkodzenia czujnika ABS -stuki stabilizatora zawieszenia -częste przepalanie się żarówek -źle zbierające wycieraczki -bezpodstawne zapalanie się kontrolki pracy silnika (przyczyną może być

Re: Rozważam zakup 307SW - będę wdzięczny za opinie.

; -uszkodzenia regulacji kierownicy > -źle mocowany (stukający) zbiornik paliwa > -uszkodzone tuleje gumowe zawieszenia (przód i tył) > - ciężko odchylające się fotele w wersji 3 drzwiowej > -uszkodzenia czujnika ABS > -stuki stabilizatora zawieszenia > -częste przepalanie się żarówek > -źle

Re: wymiana przedniego zawieszenia

he kolego jak nikt prędzej tego nie robił to trochę wysiłku będziesz musiał w to włożyć... mam 2.3 i za sobą remont przedniego... wymień wszystko- drążki, sworzeń wahacza, gumki stabilizatora i tuleje wahaczy... miałem duży problem z odkręceniem śrub wahacza... musiałem ciąć i kupić nowe

Re: tuleje stabilizatora

po rozbiciu tego mozesz spokojnie wyjac gumy Ale po rozbiciu czego??? Mam też do wymiany te poduszki i nie czaję a chciałbym wiedzieć na przyszłość. Z góry dzięki za ściślejsze info :) -- Paweł-Poznań

Re: Gumy stabilizatora alfa 145 - wymiana

Witam gumy można wymienić samemu lecz trzeba je potem równo nabić na sworzeń ponieważ może być problem z przykręceniem wahacza.Potrzeba: Klucz 15, 17 szlifierka do przecięcia starej tulei, młotek. :) Pozdrawiam

Re: tuleje stabilizatora

Witam, po rozbiciu oryginalnych gumek z metalowych obic - sa one bardzo ciasno spasowane - wymiana ich na samochocie bez wyciagania drazka graniczy z cudem !! Dopiero gdy zakupisz i zamontujesz te gumki z allegro i pozniej bedziesz chcial je wymienic to juz nie musisz wyciagac drazka, tylko

Rozrząd Knighta

się zarówno na obwodzie cylindra (blisko głowicy) jak i w specjalnej tulei znajdującej się pomiędzy tłokiem a cylindrem silnika. Ta dodatkowa tuleja sterująca otwarciem okien pełni (wraz z układem sterującym) rolę rozrządu. Przez okna dolotowe (ssące) dostaje sie do silnika ładunek (mieszanka), przez okna

Piasta rowerowa

się koła na osi. Piasta tylna musi również zapewnić poprawne działanie układu napędowego roweru. Konstrukcja i typy piast Obie piasty w rowerze mają postać tulei, wewnątrz których znajdują się łożyska. Tuleje posiadają zwykle po dwa kołnierze z otworami do mocowania szprych. Tylna piasta zwykle

Immanuel Wallerstein

, a nierówna wymiana odpowiada za tworzenie się centrów i peryferii. Według Brennera Wallerstein nie jest w stanie wyjaśnić powstania i funkcjonowania kapitalizmu i bliżej mu do Adama Smitha niż Marksa. PoglądyTwórczość Wallersteina obejmuje trzy uzupełniające się obszary: teorię systemów-światów, socjologię

Stopy z pamięcią kształtu

złącza rur Złączka w kształcie tulei zostaje odkształcona w stanie martenzytycznym przez rozparcie dla zwiększenia jej średnicy. Przechowywana jest w ciekłym azocie. W odkształconą tuleję wsuwane są końce łączonych rur. Przeprowadza się nagrzewanie do temperatury otoczenia. Ten zakres temperatur

Mercedes-Benz klasy E AMG

Performance Engine - Silnik o Najlepszych Osiągach) przyznawało tę nagrodę właśnie od 2003 roku. Części eksploatacyjne są dość drogie w porównaniu ze standardowymi modelami W210. Do nich należą wymiana tarcz i klocków przednich, wymiany kompletnego układu wydechowego jak i zawieszenia, a także na wymianę

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.