vw garbus części

Marcin Lewandowski

Samochody, których nie znasz | Cz. II

Samochody, których nie znasz | Cz. II

Są samochody, o których większość miłośników motoryzacji nie ma pojęcia, że w ogóle jeździły po drogach. Czy rozpoznasz chociaż połowę?

Porsche 356 Speedster | Nowe stare

Klasyczne Porsche 356 Speedster w kolekcjonerskim stanie kosztuje dziś minimum 700 tys. zł. Ale klimat jazdy takim autem możesz poczuć wydając o wiele mniej

Porsche walczy z Niemcami o Volkswagena

Po raz pierwszy na wczorajszym walnym zgromadzeniu akcjonariuszy Volkswagena doszło do bezpośredniego starcia zwolenników utrzymania kontroli Niemiec nad koncernem i stronników przekazania firmy w ręce holdingu Porsche.

Citroen DS | Auto dekady

Citroen DS | Auto dekady

Auto poprzedniej dekady - VW Garbus Kolejna dekada i kolejny bohater. W latach 1955 - 1975 powstało prawie 1,5 miliona boskiego Citroëna DS. Dlaczego boskiego? DS czytamy po francusku jak Déesse, czyli bogini. Auto było zniewalająco piękne - nawet teraz trudno o równie

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. II - Volkswagen

Za co kochamy niemiecką motoryzację, cz. II - Volkswagen

Phaeton nigdy nie osiągnął sukcesu. Po części image Volkswagena, może trochę wygląd zbyt mocno przypominający Passata nie spotkały się z akceptacją kupujących. Koncepcja Phaetona zrodziła się w głowie ówczesnego prezesa firmy Ferdinanda Piecha, który chciał stworzyć limuzynę przewyższającą technicznie

40. urodziny VW-Porsche

40. urodziny VW-Porsche

rozwiązań wykorzystał wiele elementów zaprojektowanych dla Volkswagena. Tak powstał model 64, którego konstrukcja, silnik i zawieszenie niczym nie różniły się od tych z Garbusa. Także kolejny model 356 bazował na częściach VW, jednak chęć zbudowania auta bardziej sportowego i nowoczesnego wymusiło

BMW Z8 | Test | Żyje się tylko dwa razy

legendarnego modelu BMW 507. "Z8" to właściwie takie deja vue. Model 507, budowany w latach 1956-58, był bardzo drogi (w 1958 roku - 29 959 DM, dla porównania VW Garbus kosztował 4600 DM) i bardzo ekskluzywny, wyprodukowano zaledwie 250 egzemplarzy. "Z8" zachował wyjątkowy charakter - auto

Samochody z innej bajki - Hongqi

Samochody z innej bajki - Hongqi

pierwsze w Chinach samochody dla mas.Pierwszym osobowym autem Chin był Dongfeng CA71 (Dongfeng to firma należąca do FAW), który z fabryki wyjechał 12 maja 1958 roku, o nieco ponad miesiąc wyprzedzając innego pioniera chińskiej motoryzacji, model Jing Gang Shan z 20 czerwca tego samego roku (bazował na VW

BMW Z8 - test | Żyje się tylko dwa razy

BMW Z8 - test | Żyje się tylko dwa razy

, dla porównania VW Garbus kosztował 4600 DM) i bardzo ekskluzywny, wyprodukowano zaledwie 250 egzemplarzy. "Z8" zachował wyjątkowy charakter - auto jest składane niemal w całości ręcznie w wydzielonej części zakładu Dilgolfing, koło Monachium. Cenę nadal ma bardzo elitarną: 593 466 zł, tyle

Wywiad | Peter Schreyer | Wiele się zmieni, ale jeszcze nie teraz

Wywiad | Peter Schreyer | Wiele się zmieni, ale jeszcze nie teraz

wcielenia VW Garbusa. Schreyer urodził się w 1953 r w Bawarii w Niemczech, studiował w Monachium. Współpracę z Audi rozpoczął w 1978 r. a w 2006 został zwerbowany przez Kię.

Samochody z zapomnianej bajki | NSU

Samochody z zapomnianej bajki | NSU

. Kiedy w 1969 roku firma weszła w skład koncernu Volkswagena i stała się częścią Auto Union, by dać początek marce Audi i zejść ze sceny osiem lat później, owa fabryka zaczęła produkować coraz mniej aut NSU, a coraz więcej samochodów Audi i Porsche. Obecnie rodzą się tam modele A6, A8 i R8 oraz

Allemano i Michelotti - co im zawdzięczamy?

Allemano i Michelotti - co im zawdzięczamy?

szybkie niemieckie auta już od 25 tys. złBertone - co mu zawdzięczamy?Pininfarina - co jej zawdzięczamy?DAF Siluro z 1968 roku wygląda nawet lepiej niż Maserati 5000GT. Siluro bazuje na modelu DAF 55, koszmarnym wozidełku konkurującym z pierwszym VW Garbusem, ale wygląda świetnie, a właściwie księżycowo

BMW Z8

legendarnego modelu BMW 507. "Z8" to właściwie takie deja vue. Model 507, budowany w latach 1956-58, był bardzo drogi (w 1958 roku - 29 959 DM, dla porównania VW Garbus kosztował 4600 DM) i bardzo ekskluzywny, wyprodukowano zaledwie 250 egzemplarzy."Z8" zachował wyjątkowy charakter - auto

40 lat VW Buggy - od Garbusa buggy do buggy up!

40 lat VW Buggy - od Garbusa buggy do buggy up!

rozbudowy (w zależności od zdolności rzemieślniczych właściciela) i w różnych kategoriach cenowych - od zwykłego zestawu części, który wymagał wiele wkładu własnego aż po gotowy nowy pojazd. Naturalnie na niemieckim rynku pojawiły się także buggy innych producentów, na przykład belgijskiego specjalisty od

Są, ale ich nie ma

Są, ale ich nie ma

Porsche, założyciela Porsche i twórcy garbusa), który przedstawił konstruktorom listę 10 wymagań, które musi spełniać ten model. Większość z nich była tak oderwana od rzeczywistości, że część inżynierów odeszła z pracy, mówiąc, że tego po prostu się nie da zrobić. Okazało się jednak, że dało się. VW nie

Kamienie milowe Renault

Kamienie milowe Renault

dla Renault były wówczas przykładem "hiperaerodynamiki". Brzmi dumnie!» Stare i te całkiem młode - ponad 2,5 tys. ogłoszeń z używanymi Renault «Dauphine to jeden z pierwszych niedrogich samochodów dla mas (obok VW Garbusa, Fiata 500 i Mini), niewątpliwie ogromny sukces

Re: lato, nie lato ale sezon...

W motocyklistę nie, w mechanika ;-))) Mam VW garbusa rocznik 69. Wymieniam części, dopieszczam woskiem i od przyszłego tygodnia będę nim jeździł po Lublinie. Mój jest czerwony ;-))) http://youtu.be/KTqLzeZQJaI;;KTqLzeZQJaI;;http://i.ytimg.com/vi/KTqLzeZQJaI/default.jpg;;vw beetle boxer sound

Re: Auto z charakterem

Wszystkie nowe nie mają charakteru bo są produkowane z tych samych części i wyglądają podobnie.Charakter mają tylko te bardzo drogie od Porshe w górę. Stare nabierają chrakteru mimo że kiedyś go nie miały. Przykłady: Syrena Duży Fiat VW Garbus itd. Kiedyś nowe miały charakter niektóre np: Citroen

Re: Chcecie zagadkę?

. Co więcej, na ogół "na tył" oznacza tylną część kabiny, a nie bagażnik. Czyli dowód przeciwko garbusowi odpada. Jest natomiast poszlaka przeciwko VW 1500/1600: nigdzie się nie pojawia motyw przedniego i tylnego bagażnika, bardzo gagotwórczy przecież. -- Wigilia w Norze

Re: Serwis pobieraniowy-opłaty"z kosmosu"

Gość portalu: xxl napisał(a): > A darmowe ściąganie i udostępnian > ie nie jest ani kradzieżą ani przestępstwem Ściąganie na własny użytek nie, co do drugiej części raczę się nie zgodzić. Udostępnianie linków do udostępniających, lub też udostępnianie na serwerach znajdujących się poza

Polska przoduje w imporcie starych aut

Niemcy zmotoryzowały się przed laty VW Garbusem. Francja - Citroenem 2CV i Renault 5. Japonia - pierwszymi modelami Hondy Civic i Toyoty Corolli. To wszystko były samochody proste, niezawodne i (co najważniejsze) w zasięgu finansowych możliwości przeciętnej rodziny, bez rujnowania domowego

Volkswagen garbus - ALTERNATOR ???

Witam, Chciałem kupić alternator do VW Garbusa. Znalazłem faceta oferującego taką część za 500 złotych. Niestety ja nie orientuję się w rynku części i nie wiem czy to adekwatna cena. Bardzo liczę na pomoc w tej sprawie, bo nie chcę przepłacić. Dodaję krótki opis tego alternatora: jest sprowadzony z

Re: Polonez- kultowym samochodem.

Ja napisze tak.Mimo swoich wad polonez ma sporo zalet.Obecnie jak ktoś nie ma pieniędzy a potrzebuje toczydło to kupi z ostatnich roczników produkcji za 2-3tys. zł w niezłym stanie.Części kosztują grosze,naprawi byle kowal w stodole,stosunkowo wygodny.Zużycie paliwa jest porażką ale zazwyczaj

Re: silnik 2000cm boxer WW T2

Witam! . konstrukcja analogiczna do innych boxerów VW : 1.6(zywcem przeniesiony z garbusa) i 1.8 ,montowanych w t2: 4 cylindry 8 zaworów ,1 wałek rozrzadu w kadłubie,chłodzenie powietrzem . oprócz tego było kilka rodzynków np: wersja 2.0 z wtryskiem paliwa i nietypowa wersja 2.0 chłodzona

Re: Mini Moris Czy ktoś ma czy ktoś wie ????

samych przyczyn mogą być kłopoty z częściami. Jak nie masz częstych kontaktów z UK, to daj sobie spokój i lepiej kup Garbusa. -- Salaamu Wa-alleikum Chaladia Bolandi

Re: Czy ja trafiłam na mechanika -- palanta?

wyprodukowany > ma dzis ponad 30lat. VW garbus jest samochodem dla hobbystów i dlatego do niego części można dostać - ekonomia tu nie ma zastosowania, liczy sie efekt. To tak jak łowienie ryb i ich wypuszczanie - prawdziwy rybak umarłby z głodu tak robiąc. Tu idzie o auto czysto użytkowe i tu ekonomia

Re: Bardzo tanie auto dla studenta - pomóżcie!

Gość portalu: Prezes napisał(a): > Najlepiej kup VW Garbusa !!!! To naprawdę solidne i niezawodne auto. Mimo swego > > wieku można zanaleźć auta w o wiele lepszym stanie niż niektóre współczene > auta. Znam takiego jednego fanatyka z garbusem. Facet na codzień jeździ czymś

Re: Ale dziś Polska jest dużo bardziej zadłużona

Afryki, Ameryki Południowej czy większej części > Azji gro ludzi nie wiedziało jak samochód wygląda. Sumarycznie uśredniając w > skali świata w krajach socjalistycznych dostęp do motoryzacji był większy niż w > kapitalistycznych. Rozmawiamy o Europie. Polska leży w Europie. > Ten papier

Re: Twoj ulubiony samochód

jak ją palić.Wartościowego radia też nie mam.Części są b.tanie,service gratis(sam sobie robię) paliwo też.Dwa razy w tym roku obróciłem nad morze tam i z powrotem bez najmniejszego kłopotu.Z wyboru to mój ulubiony samochód-- z marzenia Audi ewent.VW. Poprzednio miałem Skodę 125 na LPG ale TIR ją

Re: Czy ja trafiłam na mechanika -- palanta?

minela "az "2 lata . Dla przykładu policz ile > kosztują części do remonu silnika poloneza i cenę całego poloneza z dobrym > silnikiem to przekonasz się, że takie remontowanie jest nie opłacalne. Niedawno > > kolega za naprawę tylko panewek w takim silniku zapłacił około 800

jeździłam, więc uwag kilka

nie miał innego wyjścia), ale mimo to, w ciągu półtora roku, którym jeździliśmy Garbem, działy się różne rzeczy: - wymieniliśmy przednie zawieszenie i rurowisko - robiliśmy parę razy - z mizernym skutkiem - hamulce - kupiliśmy drugiego garba - na przeszczepy różnych części do pierwszego - pod koniec

Re: Ogórek

spokojnie pojechać do Dubrovnika i z powrotem w 6-7 osób. W razie awarii każdy warsztat VW będzie w stanie go naprawić, podczas gdy z Ogórkiem mogą być kłopoty, choćby z powodu braku części. Ogórek pali bardzo dużo i nie bardzo daje się przerobić na gaz (chłodzenie powietrzem), no i ma nie za wielki

Re: Pytanko o zabytek - jak wybić z głowy.

nigdy nie dokonczył. (sytuacja miała dwa plusy- pierwszy to taki, ze przynajmniej nie musiałem rozbierać silnika, a drugi, że gosc pokupował troche części zamiennych, przy czym miał dość optymistyczne zdanie na temat stanu technicznego i to nie były te najistotniejsze części) Ponieważ z kasą i

Re: Stary = skarbonka bez dna

mobilna? Po pierwsze, nie wykupuje ubezpieczenia autocasco. Jeśli coś się popsuło, nie było problemów z dostępnością tanich części. Można przecież skorzystać choćby z bogatego rynku z częściami używanymi. W wypadku Golfów to był i nadal jest "raj na ziemi". Po drugie, kompaktowy Volkswagen z

Re: przesłuchania

/jednak trochę mi ich żal/ już wymierają a i bliskośc szkoły w Łodzi > > sprawia przynajmniej takie wrażenie że jest trochę ruchu. > > Niemcy kiedy zobaczyli że z ich kultury został już tylko VW garbus duże > środki / a mają nieporównywalnie większe-prawda?/ rzucili w tamtą stronę.Teraz >

Józek's journey 1 :P

donośnie i metalicznie, jak gigantyczny, nie całkiem sprawny VW Garbus. Du-du-du-du-du-B-du- du-P-B-du-du-du-P-P-du-du-B-K-du-du-du-P-K-du-du-du-du ;) Dopiero wyższe obroty potrafią trochę zamaskować niedoskonałości pracy. I wtedy gdzieś tam w tle przebija się cień dawnej świetności i szlachetnego

Re: VW Caddy co sadzicie o tym nowym dostawczaku?

świetny serwis - jestem pod wrażeniem, oddzwaniaja na komórkę, że już sprowadzili części kiedy chciałabym się umówić na wizytę u nich. Teraz zaproponowali pranie zamokniętych dywaników na koszt Citroena. Duży plus, ale co po drodze było stresu, problemu i opóźnień w robocie to już moje... Zobaczę, co

Re: koncepcja luznych silników alfa romeo

zmniejsza opory pracy, zwiększając efektywność i moc. Niewielka ilosc lozysk nie wynika z bycia bokserem, ale z zamiaru konstruktora. Filozofia tlumaczenia Microsoftu: it's not a bug, it's a feature. * układ horyzontalny umożliwia znaczne obniżenie środka ciężkości przedniej części samochodu, co ma

Bush ma powody do zdenerwowania...a O.E. do nauki

: miliony konsumentów) . Można np. zastapić jankeski samochód samochodem niemieckim . Tzn. nie można było 80lat temu, gdy Ford T kosztował 600 USD, a niemieckie auta robione w warsztatach kosztowały kilka razy więcej, ale można było już 65lat temu, gdy cena VW Garbusa była porównywalna jak tani samochód

SPRZEDAM KOMPLET SZYB DO VW GARBUSA

Ponadto mam do sprzedania do Garbusa : górną część kanapy , mechanizm wycieraczek , lusterko wewnętrzne . Kontakt : genealogia@gazeta.pl

Najgorszy samochód świata

konkurenta VW "garbusa", w Stanach Zjednoczonych miał wyjątkowo złą opinię przez fatalną jakość wykonania auta i słabiutkie silniki o mocy 19, 32 lub 38 koni mechanicznych). Jest tu wreszcie - uwaga, uwaga - Trabant P50 z lat 1957-62, nazywany przez autorów rankingu "volkswagenem dla

Re: Motodziennik: Nowy Garbus

Podobieństwo koncepcji 914 i X1/9 jest rzeczywiście bardzo duże, ale: - VW Porsche było brzydalem, Fiat ślicznotką, - W tamtych czasach samochód opracowywało się ponad 5 lat, nawet jeśli silnik i wiele części adaptowano z innych modeli, więc trudno mówić o wzorowaniu się Fiata na Porsche, bo na to

Re: Motodziennik: Nowy Garbus

Jezu ale te VW są ochydne ... w Golfie od 20 lat zmieniają wyłącznie kształt przedniej i tylnej części auta, podobnie z nowym Beetle-em, który wygląda tak jak poprzedni, tylko trochę gorzej, nie mówiąc już o Polo. Jedyny wyglądający model to Passat CC. Teraz Porsze: Porsche Cayman, Cayenne

Re: VW garbus

jezdzisz bez ogrzewania :) Auto ogólnie fajne , nie psuje się, jak to garbus, ale niestety , jesli chcesz nim jezdzić na codzień to musisz w niego zainwestować. Ceny części tak samo jak do każdego zachodniego samochodu, czasami można coś podpasowac z czegoś innego , na przykład przewody hamulcowe z Żuka

Re: Koniec produkcji garbusa

darkle 10-07-2003 14:48 odpowiedz na list odpowiedz cytując Brzmi to co najmniej jak z filmu, ale naprawdę jestem ciekawy dalszej części, co dstało się z tą fabryką? • Re

Volkswagen Garbus

Volkswagen Typ 1, szerzej znany jako Volkswagen Beetle czy też Volkswagen Garbus – kompaktowy samochód osobowy produkowany przez niemiecką markę Volkswagen (VW) w latach 1938-2003. Z ponad 21 000 000 wyprodukowanymi egzemplarzami w konfiguracji: chłodzony powietrzem silnik umieszczony za osią

VW typ 82E Käfer

VW typ 82E Käfer – niemiecki samochód osobowo-terenowy z okresu II wojny światowej. Była to wojskowa wersja samochodu osobowego Volkswagen Garbus.W latach 30. opracowano kompaktowy samochód cywilny - Volkswagen Garbus. Podjęto, także pracę nad wersją wojskową. Prototyp nowego pojazdu

Volkswagen Karmann Ghia

Volkswagen Karmann Ghia – niemiecki samochód sportowy produkowany w latach 1955-1974 przez firmę nadwoziową Karmann w oparciu o podzespoły Volkswagena. Typ 14 bazował na podwoziu VW Typ 1 (VW Garbus), a produkowany pomiędzy 1962 a 1969 większy typ 34 – na podwoziu VW Typ 3.Wyprodukowano

Buggy

na bazie innych aut, (dużym zainteresowaniem cieszą się modele w których umieszczono silnik z tyłu a ponadto mają napęd na tylną oś jest to związane z dociążeniem tylnej osi przy przyśpieszaniu). Ciekawym modelem jest VW Garbus który zapewnia niewielkie rozmiary, dostępność części zamiennych oraz łatwość

Volkswagen SAM

i wyposażenie pojazdu konstruktor stworzył we własnym zakresie lub zastosował elementy z innych samochodów takich jak np.: Trabant, Volkswagen Garbus, Škoda Octavia, Żuk, Syrena, Warszawa. Samochód VW SAM napędza silnik typu bokser VW 1130 cm? o mocy 25 kW.

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.