układ stabilizacji toru jazdy dsc

msob

Tajemnicze skrótowce cz. I

Tajemnicze skrótowce cz. I

Lista wyposażenia współczesnego samochodu może przyprawić o zawrót głowy. ASF, DSG, FAP, TCS czy VSA to tylko czubek góry lodowej. Żeby było trudniej, różne marki te same systemy nazywają zupełnie inaczej. Jak się w tym połapać? Sprawdź, co się kryje za tajemniczymi skrótowcami

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

Za młodu gromiła europejską konkurencję, dziś jest atrakcyjnym kąskiem wśród używanych "średniaków". Urodziwa, funkcjonalna i wyrazista na tle swoich poprzedniczek. Tylko czy tak jak i one, Mazda 6 ma niezawodność wpisaną w metrykę?

BMW X3

Sukces modelu X5 to za mało. BMW kuje żelazo, póki gorące - wprowadziło na rynek jego pomniejszoną kopię. X3 otrzymało wiele cech poprzednika i niższą cenę.

Konkurenci i ocena końcowa

sześciobiegowy automat, komfortowe fotele z nadzwyczaj szerokim zakresem regulacji, staranne wykonanie, szlachetne materiały, bardzo wygodny w obsłudze wskaźnik HUD (wskaźnik przezierny), odłączalny DSC (układ stabilizacji toru jazdy),HAMULECKontrowersyjna, zrywająca z przeszłością stylizacja- szczególnie

BMW 1 Coupe - skazane na sukces?

Active Steering (w opcji), który został specjalnie opracowany pod kątem pewnego prowadzenia. DSC i DTC (układ stabilizacji toru jazdy i kontrola trakcji) mają zapewnić jeszcze lepsze prowadzenie w zakrętach przy wyższych prędkościach.Głównymi rywalami 1-ki mają być jeszcze nie zaprezentowane Audi A1 czy

Mini Cooper S Clubman - Szybka partia golfa

, system stabilizacji toru jazdy DSC, układ zapobiegania zarzucaniu tyłu podczas hamowania, czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, biksenony, szesnastocalowe obręcze - oto Mini Clubman Cooper S w skrócie. To wszystko ładnie i precyzyjnie oprawione. Jak drobiazg od jubilera. Ale że piękne precjoza

Konfrontacje: BMW 530i/Lexus GS 300/Volvo S80 T-6 Premium

. Masz prawo wymagać, aby przed twoim domem parkowała supermaszyna. Mistrzem prowadzenia jest BMW. Fenomenalna technika zawieszenia w połączeniu ze sztywnymi nastawami zapewnia idealne własności jezdne w każdych warunkach drogowych. Dzięki układowi stabilizacji toru jazdy DSC nie poczujesz, że prowadzisz

BMW X3 3.0i

DSC (stabilizacji toru jazdy). Układ xDrive wyróżnia szybkość reakcji i zdolność prognozowania. Podczas gdy konwencjonalne napędy na cztery koła reagują dopiero po wykryciu poślizgu, xDrive czerpie informacje z położenia pedału gazu, kierownicy oraz czujników przyspieszenia bocznego, dzięki czemu

Wiesmann MF 30, MF 3, GT MF 4 - test | Za kierownicą

pięć lub sześć biegów. Można również zamówić znaną z BMW sterowaną sekwencyjnie sześciostopniową zautomatyzowaną przekładnię SMG II. Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy DSC (odpowiednik ESP) to opcja, ale i tak można go wyłączyć. Osiągi (6 sekund do setki, ponad 230 km/h) są też zasługą

BMW M5

silnika, przestawić dźwignię zmiany biegów z automatycznego trybu pracy na ręczny, zastąpić komfortową charakterystykę tłumienia amortyzatorów przez sportową i wyłączyć całkowicie (lub przestawić na tryb M Dynamic) system stabilizacji toru jazdy DSC (odpowiednik ESP), aby w spokojne na pozór auto wstąpił

Mazda 3 1.6 DI Turbo

klimatyzacją - 980 euro (ponad 4600 zł), kołami ze stopów lekkich - 550 euro (ponad 2600 zł) oraz lakierem metalicznym - 400 euro (około 1900 zł). W droższych wersjach można dokupić układ stabilizacji toru jazdy DSC (odpowiednik ESP) - 520 euro (ponad 2400 zł). (58/80 pkt)Z klasąPod maską Mazdy 3 1.6 DI

Jaguar X-Type 2.0 D Estate High

) współpracujący z 5-biegową skrzynią manualną. Wszystkie wersje mają po sześć poduszek (czołowe, boczne i kurtynowe), układ ABS, systemy kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy DSC (odpowiednik ESP), elektrycznie sterowane szyby i lusterka, radioodtwarzacz oraz ręczną klimatyzację. Wersja

Re: ABS - do Mirka (i innych zainteresowanych)

" WKiŁ. W książce opisano: układy zapobiegające blokowaniu kół (ABS), układy zapobiegające poślizgowi kół (TRC, ACS+T); układy stabilizacji toru jazdy (DSC, ESP). Miłej lektury :-)) Pzdr

Układ kierowniczy

Układ kierowniczy – zespół mechanizmów umożliwiających kierowanie pojazdem, czyli utrzymywanie stałego kierunku jazdy lub jego zmianę zgodnie z wolą kierowcy. Główne zadania utrzymanie prostoliniowego kierunku jazdy; umożliwienie zmiany toru jazdy zgodnie z wolą kierowcy. Układ kierowniczy

Układ regulacji (automatyka)

. Czujnik monitoruje ciśnienie dzięki czemu zawór otwiera się tylko o tyle by mogła nastąpić korekcja ciśnienia. która wpłynie na mechanizm obrotu kół. Jest to układ sterowania ze sprzężeniem w przód, w którym wyjście układu czyli zmiana kierunku jazdy samochodu nie odgrywa żadnej roli (zobacz

ESP (motoryzacja)

ESP (ang. Electronic Stability Program - elektroniczny program stabilizacji) – układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy samochodu podczas pokonywania zakrętu, przejmujący kontrolę nad połączonymi układami ABS i ASR. System ten uaktywnia się samoczynnie, przyhamowując jedno lub kilka kół

MAN TGX V8

nawigacji GPS i dwoma komfortowymi miejscami do spania.Pojazd seryjnie wyposażony jest m.in. w elektroniczny program stabilizacji toru jazdy (ESP), tempomat adaptacyjny (ang. Adaptive Cruise Control), system zapobiegający blokowaniu kół (ABS) i aktywny system stabilizacji przechyłów (Continuous Damping

Toyota ProAce

stabilizacji toru jazdy VSC, światła przeciwmgielne, dwustopniową poduszkę powietrzną kierowcy, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek z pilotem, przesuwane drzwi boczne. Bogatsza wersja Active w standardzie posiada klimatyzację, radio CD z Bluetooth, AUX i USB, podgrzewane i elektrycznie sterowane

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.