testy spalania

Marcin Lewandowski

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. V | Na stacji paliw

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. V | Na stacji paliw

Tym razem tankujemy pod korek i zabieramy nasze SX4 S-Cross w trasę, by sprawdzić, jak wartości spalania podawane przez Suzuki mają się do rzeczywistości polskich szos

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. II | Oszczędnie i daleko

Poza oznaczeniem SX4 w nazwie, nowe Suzuki SX4 S-Cross nie ma praktycznie nic wspólnego ze swoim poprzednikiem. To zupełnie nowy rozdział w historii marki

Opel Meriva z 95-konnym silnikiem 1.6 CDTI

Gama jednostek napędowych zmodernizowanego Opla Merivy została poszerzona o najoszczędniejszą wersję nowego silnika wysokoprężnego 1.6 CDTI

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. VII | W mieście

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. VII | W mieście

bez tego S-Cross radzi sobie znakomicie z oszczędnością paliwa. W naszym teście w ruchu miejskim Suzuki pali średnio 5.5 l/100 km. To wynik, który przebija dane fabryczne! Według nich w cyklu miejskim Suzuki powinno spalać 5,7 l/100 km. Oszczędność japońskiego SUV-a to jedna z jego największych zalet

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. VI | Pod maską

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. VI | Pod maską

Samochód: Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance Aktualny przebieg : 13 250 km Problemy: brak Powód testu: chcemy sprawdzić co potrafi najnowszy model Suzuki Suzuki SX4 S - Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy Suzuki SX4 S-Cross może być napędzany jedynie silnikiem

Producenci znacznie zaniżają spalanie. Kto najbardziej?

Producenci znacznie zaniżają spalanie. Kto najbardziej?

Producenci znacznie zaniżają spalanieKto najbardziej?Według raportu ICCT Audi zaniża rzeczywiste spalanie o 28 proc.,Opel o 27 proc., Mercedes o 26 proc., Fiat i Ford o 24 proc., a Volkswagen o 23 proc.Jeszcze 10 lat temu producenci zaniżali wyniki rzeczywistego zużycia paliwa średnio o 10 proc

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. II | W trasie

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. II | W trasie

Samochód: Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance Aktualny przebieg : 7250 km Problemy: brak Powód testu: Damy wycisk hitowi sprzedaży Wybraliśmy się Skodą do Stuttgartu. 1170 km z Warszawy. Trasa długa, ale dzięki autostradom i braku ograniczenia prędkości w Niemczech do pokonania w sensownym

Skoda Fabia Elegance Plus | Test | Skromna elegantka

Skoda Fabia Elegance Plus | Test | Skromna elegantka

tandetne wrażenie. Jedyne zastrzeżenie można mieć do świateł do jazdy dziennej, które nie są połączone z podświetleniem deski rozdzielczej. Średnie zużycie katalogowe to 6,8 l/100 km. Nasz test potwierdza, że są to wartości realne, średnie spalanie podczas testu wyniosło 7 l/100km Skoda Roomster

100 000 zamówień na Opla Insignię po liftingu

100 000 zamówień na Opla Insignię po liftingu

Opel Meriva FL 1.6 CDTI | Test Przez pierwsze cztery miesiące bieżącego roku był to najpopularniejszy model w swoim segmencie w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Holandii. Na wielu innych rynkach, w tym w Belgii, we Włoszech, w Austrii, Szwajcarii i Norwegii, odświeżony Opel umocnił swoją pozycję

Producenci aut oszukują klientów! Manipulacje podczas testów

Producenci aut oszukują klientów! Manipulacje podczas testów

Producenci samochodów mają cel, by sukcesywnie obniżać spalanie. Zamiast posługiwać się nowymi technologiami, wykorzystują luki w prawie. Daje to producentom aut korzyść ok. 600 euro na samochodzie, a więc jedną trzecią wydatków jaką producenci powinni ponieść, aby spełnić limity narzucone w 2020

Salon Tokio 2013 | Mazda na gaz ziemny i hybryda

Salon Tokio 2013 | Mazda na gaz ziemny i hybryda

gaz ziemny.W pojeździe zastosowano podwójny układ paliwa umożliwiający korzystanie zarówno z benzyny, jak i gazu CNG. Ponieważ silniki napędzane gazem CNG spalają paliwo pod wyższym ciśnieniem, a jednostka benzynowa SKYACTIV-G standardowo uzyskuje wysoki wskaźnik kompresji, można ją łatwo zmodyfikować

Citroen C4 Aircross | Test | Chateau Japonaise, Vin de Pruneaux

Citroen C4 Aircross | Test | Chateau Japonaise, Vin de Pruneaux

elektryczne sterowanie fotela kierowcy). Średnie spalanie w teście wyniosło 6,5 l/100 km. To dość sporo jak na tę jednostkę napędową i jej możliwości. Francuski aromat dodawany do Aircrossa znajdziemy pod maską. To specialite de la maison , czyli silnik 1.6 HDI znany ze swojej powściągliwości w

Palący problem | różnice w zużyciu paliwa

Palący problem | różnice w zużyciu paliwa

maksymalną prędkością 50 km/h. Prędkość maksymalna podczas testu wynosi 120 km/h, a auto jedzie z nią zaledwie przez 10 sekund. Według normy NEDC, średnia prędkość jazdy podczas testu wynosi jedynie 33,6 km/h. Teoretycznie jest to prędkość niewiele większa niż ta, z jaką jeździsz w zatłoczonym mieście. Czy

Fiat 500L Beats Edition | Galeria

Fiat 500L Beats Edition | Galeria

km/h. Średnie spalanie dla tej jednostki podawane przez producenta to 4,6 l/100 km. ZOBACZ TAKŻE: Citroen DS3 Cabrio i Fiat 500C | Test | Miejski styl

Ile pali? | Jak mierzą to producenci

Ile pali? | Jak mierzą to producenci

USA. Tam test miejski to UDDS i pozamiejski HWFET. Własne normy i testy mają Japonia, Australia i Nowa ZelandiaInżynier techniczny Hondy nazwał żądania finansowe Peters wygórowanymi, nie odniósł się jednak do większego faktycznego spalania. Przepisy amerykańskiego prawa zezwalają, bowiem na

Mercedes S 65 AMG Coupé | Witamy w klubie

Mercedes S 65 AMG Coupé | Witamy w klubie

konstrukcji podając średnie spalanie na poziomie 11,9 l/100 km. To o 2,4 litra mniej od poprzednika. Za przeniesienie mocy na tylne koła odpowiedzialny jest 7-stopniowy automat AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC, z trzema programami jazdy - C (komfort), S (sport) i M (manualna zmiana) Komfort gwarantować ma

Hyundai i10 1.0 Premium | Test | Skośnooki Europejczyk

Hyundai i10 1.0 Premium | Test | Skośnooki Europejczyk

może w mieście przekroczyć 10 l/100 km! Oczekując od i10 dynamiki musimy mocno kręcić silnikiem. Cisza panująca w środku zachęca do tego, ale wystarczy przełączyć komputer w tryb średniego spalania, by szaleństwa szybko nam się odechciało. Zapotrzebowanie na paliwo tej pozbawionej doładowania jednostki

Opel Astra GTC z nowym mocniejszym silnikiem

Opel Astra GTC z nowym mocniejszym silnikiem

Opel Astra OPC - test | Pierwsza jazda Silnik ten, zapewniający lepsze osiągi i wyższy moment obrotowy przy mniejszej pojemności skokowej, zastępuje starszą jednostkę napędową 1.7 CDTI. Astra GTC z nowym silnikiem będzie dostępna w sprzedaży w cenie od 85 750 zł (sugerowana cena detaliczna z

Salon Frankfurt 2013 | Mocny Diesel w Panamerze

Salon Frankfurt 2013 | Mocny Diesel w Panamerze

. Porsche Panamera Plug-in Hybrid - test | Klonowanie WalteraNowa jednostka ma sporo części zaprojektowanych z myślą o większej mocy, jak wałki rozrządu, czy układ tłokowo-korbowy. Turbosprężarka generuje teraz większe ciśnienie (3 bary zamiast 2,5). Moc 300 KM uzyskiwana jest przy 4000 obr/min, a

Renault Clio - obszerna fotogaleria

Renault Clio - obszerna fotogaleria

zarysowany przód karoserii, światła LED umieszczone w nietypowym miejscu - Clio przestanie wyglądać jak szarak.Podstawową jednostką napędowa będzie zupełnie nowo opracowany silnik benzynowy, turbodoładowany o pojemności 0,9 litra i mocy 90 KM. Dzięki niemu średnie spalanie Clio ma wynieść 4,5 l/100 km a w

Dakar 2014 | Ford Ranger

Dakar 2014 | Ford Ranger

Ford Ranger - test | Chuck Norris approvedStart Forda w Dakarze to projekt globalny, jak na globalnego producenta przystało. W ten sposób firma będzie mogła promować swojego pickupa na rynkach zdominowanych przez japońską konkurencję. Co więcej, rajdowe Rangery (dwie sztuki) noszą dumnie na

Wybrano najlepsze auta do firmy

Wybrano najlepsze auta do firmy

Škoda Citigo, Toyota Yaris, Toyota Auris, Volvo 40 i Dacia Dokker zostały uznane przez Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych jako najlepsze auta do firm w Profesjonalnym Teście Flotowym. To najbardziej obiektywne porównanie samochodów na rynku, którego współorganizatorem była redakcja

Skoda Octavia 2.0 TDI Combi | Test | Dojrzała konstrukcja

Skoda Octavia 2.0 TDI Combi | Test | Dojrzała konstrukcja

Skoda Rapid Spaceback Style Plus | Test | Stylowa Skoda Pod koniec 2014 roku współczesna Octavia skończy 18 lat. Jak prezentuje się ten niemal pełnoletni samochód, który od końca 2012 roku oferowany jest w zupełnie nowej, trzeciej już odsłonie? Cóż, nadal mamy do czynienia z jednym z

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

Volkswagen Golf Variant - test Volkswagen Golf Plus wyglądał jak nadmuchany Golf. Trochę taka klusia, grubszy braciszek klasycznego hachbacka. Być może to spowodowało, że w Polsce nie odniósł sukcesu i to do tego stopnia, że przestano go oferować w salonach. Mimo braku wyrazistości Plus miał

Auto Motor i Sport nr 10/2013

spali 62 Kulturyści w akcji Sprawdzamy kwartet aut sportowych - które z nich ma mięśnie? 70 Pakowne kompakty Pojedynek kombiaków - najnowsza Skoda Octavia kontra Opel Astra i Ford Fokus 78 Kia Cee'd Po50 000 km Podczas testu samochód potrzebował tylko jednego przeglądu 83 Graj i wygrywaj Po raz

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance | Test długodystansowy cz. I | Nowy rozdział

Suzuki Jimny | Test | Gatunek na wymarciu Samochód: Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD Elegance Aktualny przebieg : 1220 km Problemy: brak Powód testu: chcemy sprawdzić co potrafi najnowszy model Suzuki S-CROSS jest modelem typu crossover stanowiącym połączenie samochodu kompaktowego z

Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD | Test | Cena wygody

wręcz przytłaczać. To zasługa potężnych błotników, wysoko poprowadzonych reflektorów, oraz masywnemu słupkowi D z unoszącą się ku górze linią boczną okien. W rzeczywistości auto jest spore (4,69 m dł.), ale do największych SUV-ów sporo mu brakuje. Subaru Outback 2.0D Lineartronic Comfort | Test

Salon Genewa 2014 | Opel Astra 1.6 CDTI - tylko 3,7 l/100 km

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl Według danych producenta silnik ten zużywa średnio 3,7 litra oleju napędowego na 100 kilometrów przy emisji CO2 na poziomie 97 g/km zgodnie z procedurą testu NEDC (New European Driving Cycle), spełniając już normę Euro 6. Silnik 1.6 CDTI w wariancie

Koncepcyjne BMW X5 eDrive stanie się xDrive40e

eco bez użycia silnika spalinowego z prędkością 120 km/h. Zasięg napędu elektrycznego prawdopodobnie wyniesie tylko 30 km, ale w trybie hybrydowym BMW X5 40e będzie mogło osiągnąć wynik spalania na poziomie 3,8 litra na 100 przejechanych kilometrów. Jeżeli realnie będzie on możliwy do osiągnięcie, to

Renault Fluence | Długi dystans - 15 000 km

81 100 zł  Renault Fluence | Test długodystansowyAktualny przebieg: 15 100 kmŚrednie spalanie: 10,2 l/100 kmUsterki: brakKoszty: brak dodatkowychSzczepan MroczekZOBACZ TAKŻE: Renault Fluence 1.5 dCi - TESTRenault Fluence w Polsce - CENY Renault - ogłoszenia

Holendrzy nie potrafią jeździć hybrydami?

Chevrolet Volt, Cruze, Aveo i Camaro - test | Pierwsza jazdaFirma Arval, zajmująca się leasingowaniem samochodów podaje, że odnotowane średnie zużycie paliwa w samochodach z napędem hybrydowym (np. Toyota Prius PHV), czy elektrycznym (jak traktuje się Volta, czy Amperę) było ostatnio o 80% większe

Hyundai i10 - test | Pierwsza jazda | Dobrze się zapowiada

Fiat Panda vs. Kia Picanto vs. VW Up | Test porównawczyZaprojektowany w niemieckim Russelsheim, produkowany razem z większym i20 w tureckiej fabryce w Izmirze - według Hyundaia, nowy i10 ma czuć się na europejskich rynkach jak ryba w wodzie. Z zaciekawieniem rozpoczynamy więc nasz pierwszy test

Autobus jak trolejbus. Na trasę wyjedzie w czwartek [ZDJĘCIA]

paliwa. - Volvo 9900 Hybrid spala tylko 26 do 30 litrów paliwa na 100 km - nawet o 40 proc. mniej niż zwykłe spalinowe pojazdy. Zakup zwraca się już po ośmiu latach - przekonuje Małgorzata Durda z Volvo Polska. Co najważniejsze - jest cichszy i emituje mniej spalin. - Wiele miast w Europie wprowadza w

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

"asystent" zmiany biegu wtrącający się swoim komunikatem w zakresie 1800-2000 obr/min. Stosując się do zaleceń komputera pokładowego średnie spalanie w mieście wyniosło w teście ok. 7 litrów. Pomaga w tym seryjnie montowany system start-stop. Silnik ma jednak turbinę i 150 KM do wykorzystania

Chevrolet Spark 1.2 LTZ - Test | Miejski styl

Citroen C1 - test | Za kierownicąChevrolet Spark został zaprojektowany z myślą o młodych kierowcach. Tu rządzi styl. Ostre linie znajdziemy na każdym kroku, od przedniego zderzaka po tylną klapę, klamki tylnych drzwi schowano w linii okien, a kierowca jest informowany o podstawowych parametrach

Wojciech Halarewicz | Wywiad | Nie frustrujemy klientów

normy bez uciekania się do małych silników. Nasza technologia Skyactive pozwala na obniżenie spalania i w rezultacie 2-litrowy silnik Mazdy spala tyle, co litrowy konkurencji. Mówię o zużyciu paliwa w realnych warunkach, a nie w stosowanym w Europie teście, który znacznie zaniża spalanie. Wiemy od

BMW X1 Facelifting | Galeria

KM) i pięcioma dieslami. Topową jednostką wysokoprężną będzie nowy w programie 218 konny X1 25d. Z tym silnikiem BMW osiągać będzie prędkość maksymalną 230 km/h i wg. Danych producenta spalać średnio 5,5 l/100 km. Zmodernizowane BMW X1 po raz pierwszy trafi również na rynek amerykański.  Martin

Peugeot 308 1.6 THP Allure | Test | Czy zasłużył na tytuł?

popularnej klasy aut. Perłowo-biały egzemplarz nowej "308-ki", który otrzymałem do testu, idealnie nadaje się do tej próby, bowiem specyfikacja najbogatszej wersji Allure to pokaz możliwości marki. Patrząc na listę wyposażenia mamy przed oczami wszędzie literki S (od standard) i dosłownie kilka

Toyota Prius | Osiemnaste urodziny

w Polsce W 2000 roku Prius przeszedł lekką modernizacje. NWH11 otrzymał mocniejszy silnik benzynowy, który dysponował mocą 72 KM. Elektryczna jednostka również została wzmocniona o dodatkowe 4 KM. Mogła się ona pochwalić spalaniem na poziomie 5 litrów paliwa na 100 przejechanych kilometrów. W takiej

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

. Krótsza odmiana nosząca w wersji osobowej nazwę Tourneo Connect mierzy 4,42 m długości i może pomieścić pięcioro pasażerów, dłuższa Grand Tourneo Connect mierzy 4,82 m i oferowana jest zarówno w wersji pięcio-, jak i siedmioosobowej. Ford Tourneo Custom - Test | Najlepszy wśród najlepszychZ punktu

Poznaniacy jeszcze bardziej oszczędni

. Polegał on na wspólnej jeździe z instruktorem, który był jedynie obserwatorem, notującym ewentualne błędy. Podczas tego testu średnie spalanie wyniosło 7,2 l/100 km. Po zakończeniu kursu przeprowadzono test korzyści - przejazd odbył się dokładnie tą samą trasą, co w pierwszym teście. Tym razem instruktor

Hyundai Genesis | Pierwsza jazda | Demonstracja możliwości

rozpędza się maksymalnie do 240 km/h. Do uszu kierowcy dociera w tym czasie bardzo przyjemny pomruk "V-szóstki". Wady? Na pewno wynik średniego spalania. W trakcie bardzo spokojnej jazdy Genesis pali średnio nawet 11 litrów. To o około 2-3 litry więcej od swoich potencjalnych konkurentów. Klasowy

Terrafugia Transition - latający samochód coraz bliżej

Oto prawdziwa przyszłość motoryzacji Pierwszą z pięciu zaplanowanych prób przeprowadzono w Plattsburg, w stanie Nowy Jork. Testy dotyczyły m.in. zachowania maszyny w locie przy pracującym oraz wyłączonym silniku, oceny stabilności w powietrzu i skuteczności systemu chłodzenia silnika. Wszystko

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB LPG | Test | Alfa daje w gaz!

elastyczna. Oczywiście spalanie "autogazu" jest zdecydowanie wyższe niż benzyny. Według danych producenta średnie zużycie benzyny wynosi 6,4 l/100 km, a LPG 8,3 l/100 km. W realnych warunkach spalanie jest wyższe, odpowiednio ok. 8 i 10 l/100 km. Niezmienna jest jednak dwulitrowa różnica między

Salon Moskwa 2012 | Jaguar XFR

Speed Pack polepszono o 11% przy jednoczesnym ograniczeniu średniego spalania o 8%. ZOBACZ TAKŻE:Jaguar AWD  Jaguar XF - test | Pierwsza jazdaJaguar XJ Plug-in-Hybrid - Moc dwóch serc

Mercedes klasy E - w przyszłym roku zostanie odmłodzony

być liderem w spalaniu i minimalnym wydzielaniu substancji szkodliwych (mniej niż 100 gram CO2).ZOBACZ TAKŻE:Używany Mercedes idealny na taksówkę...Mercedes S 250 CDI - test | Nauka o samym sobieCarlsson CGL 45 Royal Last Edition

Mercedes Grand Edition Viano 3.0 CDI | Test | Business Class

potem trzeba wyhamować pojazd o masie ponad dwóch ton. Auto spalało nam w teście średnio ok. 10-11 litrów oleju napędowego na 100 km. To dobry wynik.Samochód oczywiście najwygodniej prowadzi się w trasie. Manewrowanie w zatłoczonym mieście wymaga wprawy i jest męczące, chociaż Viano ma niską średnicę

Infiniti Q50S Hybrid AWD | Test | Podgryźć Niemców

nie jest okupiona astronomicznym zużyciem paliwa. Bardzo trudno sprawić, by spalanie przekroczyło 10 litrów na 100 km. Realnie, bez zbytniego starania się o jak najniższy wynik, komputer pokładowy wskazuje średnio około 8 l/100 km. To świetny rezultat! Hybrydowe Q50 może poruszać się wyłącznie na

Skoda wyprodukowała już 100 tys. sztuk Citigo

auto miejskie, razem z bliźniaczymi modelami z Grupy Volkswagen, otrzymało najlepszą możliwą ocenę pięciu gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP.  Skoda Citigo jest również jednym z najbardziej przyjaznych samochodów miejskich na rynku. Jest napędzana trzycylindrowym silnikiem benzynowym 1.0

Ciężarówka przyszłości firmy MAN

wyprofilowany, że zamyka lukę pomiędzy naczepą, tylne koła są zasłonięte, zbiorniki paliwa wbudowane w boczne obudowy - wszystko po to, żeby opływające powietrze przepływało bez większych zakłóceń i oporów. Osiągnięty wynik Cx 0,30 mówi sam za siebie. Dzięki poprawie aerodynamiki ciężarówka MAN Concept S spala

Citroen C4 Cactus | Pierwsza jazda | Z innej planety

większość klientów powinna być zadowolona, a spalanie na poziomie 5 litrów zadowoli nawet zagorzałych fanów eco-drivingu. Do wyboru do koloru Na razie pod maską C4 Cactus mogą znaleźć się benzynowe jednostki o pojemności 1,2 litra. Oparte o trzycylindrową konstrukcję i występują w trzech wersjach mocy

Poznań Motor Show 2014 | Premiery Mitsubishi

największych wad dotychczasowych pojazdów hybrydowych, takich, jak mały zasięg, czy wysokie spalanie. Za sprawą wysokiego momentu obrotowego dostarczanego już od startu przez 2 silniki elektryczne o mocy 82 KM jazda nowym modelem Mitsubishi daje ogromną przyjemność. Do napędu pojazdu służy także 2-litrowy

Volvo pracuje nad systemem KERS

, co można zobaczyć na filmie: Volvo KERS  Oszczędności mogą być spore, Volvo obiecuje nawet do 20% niższe spalanie. Ale asystowanie podczas ruszania w celu obniżenia spalania to nie jedyne zastosowanie systemu KERS. Koło zamachowe kręci się z prędkością do 60 000 obr./min. i może

Citroen C1 - test | Za kierownicą

dochodzący do wnętrza. Malutki Citroen ochoczo się rozpędza i nie traci wigoru nawet osiągając prędkości tolerowane jedynie na autostradzie. To imponujące w autku, którego możliwości kończą się przy 157 km h. Skoda Citigo - test | Pierwsza jazdaSilnik, chociaż znany od początku produkcji tego modelu, nieco

Skoda Rapid Elegance 1.6 TDI | Test | Do bólu poprawny

i moment obrotowy 250 niutonometrów dostępny od 1500 do 2500 obr/min. Na rozpędzenie Rapida do pierwszej setki potrzebuje 10,4 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 190km/h. Przeciętne osiągi silnik Skody rekompensuje na stacji benzynowej. Przy normalnej jeździe spalanie nie przekroczy 5,5 l/100 km

Suzuki SX4 1.6 4WD - test | Za kierownicą

potrzebuje do dynamicznej jazdy. W trasie brakuje trochę "szóstki". Pozwoliłaby jeszcze odrobinę obniżyć spalanie w cyklu pozamiejskim. Według Suzuki wynosi 5,5 l/100 km i jest w pełni realne. Natomiast nie ma rady na duże zapotrzebowanie na benzynę w mieście. Ten silnik zawsze miał ten problem i

Citroen DS3 Cabrio i Fiat 500C | Test | Miejski styl

, niewielkiej turbodziury silnik konstrukcji PSA i BMW żwawo zabiera się do pracy. Auto może rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 7,4 s! Brakuje tylko rasowego brzmienia wydechu. Sportowej jeździe sprzyja sztywne podwozie. Średnie spalanie w teście oscylowało w granicach 8-8,5 litrów benzyny na 100 km. Niezły

Renault Fluence | Długi dystans - 10 312 km

prędkości. Wyniki poniżej. Pierwszy test spalania chwilowego robiliśmy przy przebiegu 4 tys. kilometrów, kolejny przy 10 tys. km. Spalanie po 4 (linia różowa) i po 10 tys. km (linia granatowa). Na pokładzie naszego auta pojawiła się wreszcie nawigacja. Jedna karta pamięci, chwila instalacji i po

Lamborghini Aventador będzie bardziej "eko"

? Z dokumentów wynika, że pozwoli zmniejszyć średnie zużycie paliwa o około 7 procent. W dodatkowym obniżeniu apetytu silnika Aventadorowi pomoże system Start-Stop. Lamborghini szacuje, że zielone technologie pozwolą zmniejszyć "spalanie" z 17,2 do 16 l/100 km.Jakie jeszcze nowinki kryje

Impala - amerykańskie auto znów imponuje

dziesiątkom testów by dać konsumentom odpowiedź na pytanie, czy warto zdecydować się właśnie na ten model.Nowy Chevrolet Impala otrzymał ocenę 95 punktów stając się najwyżej ocenianym obecnie sedanem. Zalety samochodu to m.in. doskonała dynamika wersji V6 3.6 przy całkiem niskim spalaniu, dobre prowadzenie

Kia Soul II | Pierwsza jazda | Spójrz na mnie!

11,2 s, A/T w 12,2 s), ale jest znacznie elastyczniejszy od wolnossącego benzyniaka 1.6 GDI o mocy 132 KM. Powinniśmy to docenić w trakcie codziennej jazdy. Osiągi niestety pogarsza 6-stopniowy automat, który wolno zmienia biegi i zwiększa zużycie paliwa. Średnio podczas testu spalanie wyniosło w

Volvo S60 T6 AWD - Test | Niespokojny duch

trakcji pojazdu tym razem ujawniła inny problem, silną podsterowność. Uciekanie przodu cechujące ten egzemplarz było zbyt mocne i podejrzane, test na lekko ośnieżonym pustym placu wyjaśnił wątpliwości. Winne okazały się zimowe opony o słabym trzymaniu bocznym! Szkoda, bo S60 T6 AWD to bardzo przyjemny w

Co oferuje rynek w segmencie C?

] Silniki wysokoprężne: 1.6 JTDM (105 KM), M6 2.0 JTDM (150 KM), M6 Wersje wyposażenia: Impression Progression Veloce Distinctive Exclusive Euro NCAP: 2010: 5 gwiazdek (97%, 85%, 63%, 86%) Ceny: 67 900 zł - 103 900 zł Nasze testy: Alfa Romeo Giulietta | Test | Pierwsza jazda Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB LPG

Seat Leon ST | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo

wersji FR dodatkowo zapewniają niezłe trzymanie boczne. Dobrze wypadają także na długich trasach, co sprawdziliśmy przy okazji wcześniejszego pełnego testu wersji pięciodrzwiowej. Tak, jak Octavia i Golf, Leon jest zbudowany na modułowej płycie MQB. Jest też standardowo wyposażony w tańszą belkę skrętną

Skoda Citigo Elegance | Test | Mały, ale...

charakterystycznym dla trzycylindrowej jednostki dźwiękiem. Na rozpędzenie do pierwszej setki Citigo potrzebuje 13,2 s. Prędkość maksymalna wynosi 171 km/h. Średnie spalanie oscyluje w okolicach 5 litrów na każde 100 km. Układ kierowniczy daje poczucie pewności. Jest precyzyjny i szybko reaguje na polecenia

Toyota Yaris Hybrid - test | Za kierownicą

litry, największe 5 l/100 km. Wykorzystania Yarisa Hybryd w trasie do Poznania (autostrada) nie bierzemy pod uwagę, bo jednostajna prędkość z nogą wciśnięta w podłogę zaowocowała soczystym spalaniem. Toyota Prius III - test | Za kierownicąZapytacie pewnie jak nam się jeździło. Akumulatory zwiększają

Wojna w segmencie miejskich aut trwa

generacją auta. A Panda Classic kosztuje 26 tys. zł i produkowana będzie najprawdopodobniej tylko do końca tego roku.Fiat Panda vs. Kia Picanto vs. VW Up | Test porównawczySiedmiu wspaniałychWejście na rynek trzech bliźniaczych auta z koncernu Volkswagena było jednym z głośniejszych wydarzeń motoryzacyjnych

Skoda Fabia RS | Test długodystansowy

Mroczek   Skoda Fabia RS - test długodystansowy Aktualny przebieg: 3100 km Średnie spalanie: 11,2 l/100 km Usterki: Brak   ZOBACZ TAKŻE: Elektryczna Škoda Octavia 20 lat Skody i Volkswagena Skoda Octavia - ogłoszenia

BMW X6 M50d | Test | Czy to ma sens?

ma także spory apetyt na paliwo. Właśnie dlatego BMW postanowiło jakiś czas temu wprowadzić wersję M50d wyposażoną w bardzo mocny silnik Diesla, który zapewnia niższe spalanie. Skoro już jesteśmy przy silniku, który powędrował pod maskę X6 M50d, to warto pochylić się chwilę nad jego konstrukcją i

Opel Meriva FL 1.6 CDTI | Test | Miła niespodzianka

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI | Test Młodym rodzinom, ale nie tylko. Ze statystyk sprzedaży wynika, że tego typu samochody kupują również kobiety, a także seniorzy. Jest to spowodowane takimi zaletami pojazdu, jak stosunkowo niewielkie rozmiary, funkcjonalne wnętrze, wysoka pozycja za

Ford Ka 1.2 Trend+ | Test | Cena ma znaczenie

prowadzenie w zakrętach. Fiat 500 TwinAir - test Pod maską pracuje wolnossący, benzynowy silnik o pojemności 1,2 litra. Z oferty wycofano wysokoprężną, 75-konną jednostkę 1.3 TDCI. Benzyniak z wtryskiem wielopunktowym ma moc 69 KM i generuje 102 Nm momentu obrotowego przy 3000 obr./min. Silnik sprawdza się w

Infiniti Q50 - Test | Pierwsza jazda bez trzymanki

. Co warte podkreślenia średnie spalanie ani razu nie osiągnęło wartości dwucyfrowej. Spokojna jazda przełożyła się podczas testów na średnie zużycie niecałych 8 l/100 km. Wart rozważenia jest opcjonalny napęd obu osi. Do charakteru auta kręcenie efektownych bączków nie pasuje wcale. Znamy ceny

Czym różnią się klasy A i F | Etykiety

testów. Jak się okazuje zdecydowana mniejszość klientów podczas zakupu patrzy jedynie na cenę opony lub kieruje się opinią sprzedawcy. Etykiety są i to już pewne. Sprzedawcy i producenci będą mieli obowiązek ich zamieszczania na oponie lub dołączania do dowodu zakupu od 1 listopada tego roku. Pomijając

Salon Los Angeles 2013 | Porsche Macan

3.6 osiągającym 400 KM. Jak nietrudno się domyślić, mimo sporej masy własnej, oznacza to osiągi godne samochodów sportowych, przy jednoczesnym średnim spalaniu na poziomie 8,7-9,0 i 8,9-9,2 l/100 km. Jak widać topowa wersja zadowala się niewiele większą ilością paliwa, niż podstawowa. Model Macan

Hyundai Genesis Coupe 3.8 V6 | Test | Hyundai, jakiego nie znacie!

Subaru BR-Z vs. Toyota GT 86 | Test Wideo | Takie same czy jednak inne?Pierwsze coupe Hyundaia z tylnym napędem jest produkowane od 2008 roku. To sporo czasu, ale nie zdobyło ono zbyt dużej popularności na Starym Kontynencie. Europejczycy wolą "hot hatche", czyli praktyczne hatchbacki z

Tokio 2011 | BMW ActiveHybrid 5

450 Nm. To wystarcza, by sprint do setki trwał 5,9 s, a średnie spalanie wyniosło zaledwie 6,4 l/100 km.Hybrydowe BMW najpierw trafi do kraju, w którym "zielonych" biznesmenów jest najwięcej, czyli do USA. Debiut zaplanowany jest tam na wiosnę 2012 roku. BMW nie podało jeszcze daty debiutu

Seat Toledo 1.4 TSI DSG | Test | Ubogi krewny

dźwignią sukcesu. Seat Leon ST - test | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo W przypadku Leona sytuacja jest jasna. To typowy przedstawiciel segmentu C mocno spokrewniony z Volkswagenem Golfem. A czym jest nowe Toledo? Z pewnością nie jest typowym sedanem segmentu C, jak określa go Seat. Poprzednik

Rajd Finlandii jakiego nie znacie

w wykręcaniu najlepszych wyników spalania. Organizują więc rajdy o kropelce. Ale nie są one dostępne dla każdego. Aby wziąć udział w takim rajdzie trzeba legitymować się licencją rajdową.Toyota Motor Poland postanowiła nam uświadomić jak wygląda taki rajd. Pojechaliśmy gościnnie na Vesijarven EcoRun

Honda CR-V 1.6 i-DTEC - test | Pierwsza jazda

90 stopni. Nie trzeba natomiast mieć potomstwa, by docenić tylne siedzenia składane jednym cięgłem z pozycji bagażnika. Ford Kuga - test | Pierwsza jazdaNajwiększe zmiany widać we wnętrzu. Optycznie ciężka, ale pozbawiona tunelu środkowego deska rozdzielcza ustąpiła miejsca powszechnie stosowanemu

Suzuki Jimny | Test | Gatunek na wymarciu

wiosną, jesienią i zimą odbiega od ogólnoeuropejskiej normy, to może się okazać, że Jimny jest idealnym rozwiązaniem. Tym bardziej, że jest ekonomiczny (śr. spalanie w teście wyniosło 8 litrów), a jego podstawowa wersja kosztuje 57 900 zł. Czy potrzeba czegoś więcej?GazPonadprzeciętne możliwości terenowe

Opel Meriva FL - Pierwsza jazda | Lepiej i taniej

tego roku dołączą do niej słabsze (95 i 110 KM), ale i oszczędniejsze specyfikacje (obydwa o śr. spalaniu 4,0 l/100 km). Nissan Note - test | Pierwsza jazda Diesel nowej generacji o mocy 136 KM wykonany jest w całości z aluminium. Jednostka z wtryskiem bezpośrednim common-rail i turbiną o zmiennej

Skoda Fabia x2 | Test | Pogromcy stereotypów

. Skoda Superb 2.0 TSI Laurin & Klement | Test | Luksus bez prestiżu Kluczem do tego nie jest jednak w stu procentach moc czy elastyczność silnia, a świetna jak na tę klasę auta 7-biegowa automatyczna przekładnia DSG. Dzięki temu mamy jedną z nielicznych wspólnych cech obu prezentowanych Fabii

Peugeot 301 LPG | Test | Tanie jeżdżenie

Skoda Rapid | Test | Nie szkoda, że to Rapid Europejski sukces Dacii Logan pokazał, że wciąż istnieje rynek na niedrogie samochody, mające spełniać podstawowe zadanie. Przewozić właściciela z punktu A do punktu B nie narażając go na wygórowane koszty. Peugeot też dostrzegł potencjał dla tanich

Opel Vivaro | Pierwsza jazda | Faza druga

Opel Zafira Tourer | Test | Rodzinny tranSPORT Nowy Opel Vivaro pojawia się na rynku po 13 latach oferowania pierwszej generacji. Tak, jak dotychczas, auto jest efektem współpracy Opla z Renault. Mimo, że Vivaro jest bliźniacze z Trafikiem, nie jest produkowane we Francji, a w brytyjskich

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

tygodniowego testu w warunkach mocno zimowych możemy to potwierdzić. Powinniśmy tylko pamiętać o konserwacji materiałowego dachu i zabezpieczać go specjalnym impregnatem. Nie można też zapominać o uszczelkach. Trzywarstwowy, miękki dach Opla zapewnia dobrą izolację termiczną i przyzwoitą akustyczną. Za 800 zł

Toyota Crown | Lexusowa Toyota

powodu ceł zaporowych) aut segmentu premium, jak Mercedes E klasy, czy BMW serii 5. Nic dziwnego, najbliższym krewnym "korony" jest Lexus GS. Lexus GS - test | Pierwsza jazdaCo ciekawe, chociaż sprzedaż nie jest bardzo duża, Toyota co cztery lata pokazuje nową generację. Co więcej, oprócz

Najtańsze auto świata już w marcu

Indyjski maluch (3,1 x 1,5 x 1,6 m) to proste pięciodrzwiowe autko zbudowane z możliwie najtańszych materiałów. Napęd zapewni dwucylindrowy silniczek benzynowy o pojemności 624 cm3 i mocy 33 KM. Średnie spalanie oscylować ma w granicach 5 litrów na setkę. Producent zapewnia, że samochód zda

Skoda Superb 2.0 TSI Laurin & Klement | Test | Luksus bez prestiżu

, to poczują się oni jak w klasie biznes. Swoboda ruchów, bez przeszkód można założyć nogę na nogę, specjalne podkładki pod stopy - to bardzo komfortowe warunki podróżowania, nieocenione w długiej trasie. Skoda Superb 1.6 TDI Greenline | Test Wielu z was pewnie pomyślało po przeczytaniu pierwszego

Skoda Fabia RS | Długi dystans 19 tys. km

Ogumienie 205/40 R17 Wymiary 399,2 x 164,2 x 149,8 cm Rozstaw osi 246,2 cm Masa 1318 kg Poj. bagażnika 300/1163 l Poj. zbiornika paliwa 45 l Przysp. 0-100 km/h 7,3 s Śr. spalanie (fabryczne) 6,2 l/100 km V maks. 226 km/h Cena 73 800 zł  Skoda Fabia RS | Test długodystansowyAktualny

Hyundai i20 FL - test | Pierwsza jazda

. Dostanie się na drugą stronę Bosforu zabiera prawie dwie godziny, i to tylko dzięki sprytowi kierowcy. Hyundai i30 - test | Pierwsza jazdaDbać o wyglądPrzed konferencją mamy okazję przyjrzeć się odświeżonemu i20, który dumnie pozuje na specjalnie dla niego ustawionym podeście. Od razu widać zmieniony

Renault Fluence | Długi dystans - 13 620 km

wyjątkowo cierpliwych. Czasami prościej byłoby skorzystać ze zwyczajnego atlasu. Zużycie paliwa - przy sporym udziale jazdy miejskiej - spadło do 9,7 l/100 km.Szanownych Czytelników informujemy, że test wciąż trwa, a Flu zamierzamy przejechać jeszcze co najmniej kilkanaście tysięcy kilometrów. W

Wodorowa hybryda z obrotowym tłokiem

Nowe modele MazdyMazda rozpoczęła testy drogowe samochodów hybrydowych na wodór lub benzynęMazda rozpoczęła testy drogowe samochodów hybrydowych (Mazda RX-8 Hydrogen RE, Premacy Hydrogen RE Hybrid), napędzanych na wodór i benzynęSilnik Renesis ISG z obrotowym tłokiem (Wankla) przystosowany do

Fiat Freemont 3.6 V6 Lounge | Test | Amerykanin w Europie

, umieszczono przed oczami kierowcy. Może wyświetlać średnie spalanie, ale zgłębiwszy kolejne zakładki możemy dowiedzieć się m.in. jaka jest aktualna temperatura cieczy chłodzącej, oleju silnikowego, oleju w skrzyni biegów, poznać wartość ciśnienia oleju, a nawet odczytać godzinowy przebieg naszego silnika

Nissan NV200 chce podbić Londyn

pomieści pięcioro pasażerów. Taksówka Nissana została również przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.Kolejnym argumentem przemawiającym za wyborem tego modelu Nissana jest jego silnik. Oszczędne 1.5 dCi (110 KM) spala 5,3 litra na 100 kilometrów w cyklu mieszanym. To znacznie mniej niż

BMW i8 mocniejsze o 50 KM

. Większa moc i mniejsza masa powinny tylko poprawić wynik. Ten jest niestety gorszy i wynosi 4,9 s. I tak nieźle, ale "4,5 do setki" brzmi znacznie lepiej. Nie udało się także uzyskać średniego spalania na poziomie 3 litrów. Auto seryjne będzie wg BMW zużywać 3,8 l/100 km.Na koniec zawsze pojawia

Opona jak pralka - z etykietką

opony musi przejść trzy egzaminy. 1. Energooszczędność Pierwszy test przeprowadza się w laboratorium, gdzie badane są opory toczenia, bądź jak kto woli energooszczędność. Wynik zawarty na etykiecie oznaczony jest symbolami opony i umieszczonego przy niej dystrybutora. Poniżej znajduje się skala od A

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 5100 km

płynnie z ruchem komputer pokazuje 8-9 l benzyny 98 na 100 km. Jeśli chcesz delektować się osiągami wzrasta do 11,5 l na setkę. Średnie spalanie od początku testu spadło obecnie z 11,5 do 9,7 l na 100 km. Kolejna relacja z wrażeń zza kierownicy RS-a niebawem.Szczepan MroczekSkoda Fabia RS | Kompendium

Auto jak piłka - niższe spalanie?

Firma Fastskinz (z ang. "szybkie skóry") zgłosiła do urzędu patentowego w USA technologię polegającą na obklejaniu samochodów folią z dziurkami. Dzięki niej auto ma stawiać mniejszy opór powietrza i w związku z tym spalać mniej paliwa. Założenie jest takie: gładka karoseria nie przyciąga

Audi A3 Cabriolet 1.8 TFSI | Test | Otwarcie sezonu

zależności od stylu jazdy, w trasie komputer pokładowy wskazuje wyniki na poziomie 7-8 l/100 km. W mieście spalanie wzrasta do 10 litrów. Naszą "A3-kę" wyposażono w system wyboru trybu jazdy (montowany seryjnie tylko w wersji Ambiente). Audi drive select ma wpływ na reakcję silnika na gaz

Renault Fluence | Długi dystans - 19 800 km

P 210 Duett z 1964 r., WFM M06 z 19 Renault Fluence - test długodystansowy Aktualny przebieg: 19 800 kmŚrednie spalanie: 11,2 l/100 kmUsterki: Brak Renault Fluence 2.0 16V | Kompendium Nadwozie 4-drz., 5-os. Silnik benzynowy R4, 1997 ccm Moc 140 KM przy 6 000 obr./min Moment 195 Nm

Re: Byla jakas rewolucja, czy znow ktos kit wcisk

No wlasnie Mitsu ma siakies dziwne te silniki bo juz czesto gesto sie zdarzalo, ze rzeczywiste spalanie w tescie nie odstawalo zbytnio od danych fabrycznych... Widzialem takie testy dla: Lancer 1.6 117KM ASX 1.6 117KM ASX 4WD 1.8 DID Gdzie dzienikarzynom udawalo sie zejsc do spalania podanego przez

producenci wkładają te małe gówna do aut

wyłącznie pod kątem pseudotestów spalania i emisji co2 PRAWDZIWE testy spalania (nawet robione przez przekupywane za wiadro kartofli czasopisma) pokazują, że fabryczne dane są NIE do osiągnięcia nawet przez misiaczka i jego tatę... jeep -- YCDSOYA

Re: Downsizing to nie dodanie turbo czy wtrysku!

> Juz wiemy ze spalanie przy normalnej jezdzie nie jest az tak male. Zawsze bawią mnie testy samochodów w prasie motoryzacyjnej np. w "Motorze", gdzie w tabelce podają najpierw spalanie wg danych producenta, a poniżej realne spalanie podczas jazd testowych. Dla turbominiaturowych

Re: teza jest fałszywa

Silnik TCE montowany w nowych Renault i Daciach spala tyle samo co stare wolnossące 1.4. Już nie pamiętam w której gazecie motoryzacyjnej był właśnie test Dacii z tym silnikiem, producent deklarował spalanie miasto 7l, trasa 5,5 l. To jest takie samo spalanie deklarowane przez producenta jak u

Re: Byla jakas rewolucja, czy znow ktos kit wcisk

gzesiolek napisał: > No wlasnie Mitsu ma siakies dziwne te silniki bo juz czesto gesto sie zdarzalo, > ze rzeczywiste spalanie w tescie nie odstawalo zbytnio od danych fabrycznych.. > . > Widzialem takie testy dla: > Lancer 1.6 117KM > ASX 1.6 117KM > ASX 4WD 1.8 DID >

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

mar_j_a_n napisał: > Zwracam uwagę, że średnie spalanie wg producenta u Fiata sporo niższe: kobieta faktycznie różnicy nie poczuje jeszcze będzie chwalić, że silnik słychać - sam powyżej piszesz, że to spalanie wg producenta, które ma się nijak do rzeczywistego w TSI dodajesz jakiś litr

Re: Benzyniak 2.0 kontra 1.0 turbo-downsizing do

przypuszczam ze test byl robiony przy jezdzie z wyzsza predkoscia gdzie spalanie eco sreko bedzie wieksze niz 2 litry mazdziochy przy stanu w korku i pierdzeniu 30-50 to chyba jednak to male pierdzidelko bedzie oszczedniejsze

Re: krzywa cukrowa- jestem przerażna badaniem.POM

Dziwnego masz lekarza, wybacz, ale badanie ,które zrobiłaś jest bez sensu. Każde przemieszczanie się powoduje spalanie glukozy więc wynik jest nieadekwatny. Zbadanie glukozy na czczo jest również konieczne do prawidłowej interpretacji testu.

Re: witam sie w Maju

od maja do sierpnia-czas grilla widzialem wielokrotnie na niemieckich kanalach testy i porady dotyczace grilowania,bardzo niezdrowe gdy zrodlo ciepla jest na dole-topiacy sie tluszcz kapie na gorace wegle i spala sie dym idzie w góre na sztuke grilowanego miesa jezeli tylko sporadycznie i tylko

Aprilia SL 750 Shiver - Dreszcz emocji

Jestem użytkownikiem Aprilii Shiver i zgadzam się z powyższym opisem oprócz spalania. W teście jest mocno przesadzone, nie wiem jak autor zdołał takie osiągnąć. Przy normalnej jeździe, miasto/trasa spala mi 5,6l i tyle samo w trasie gdzie na liczniku dwójka z przodu pojawiała się dość często

Re: Downsizing to nie dodanie turbo czy wtrysku!

> Ej, nie jeżdżę tymi wszystkimi samochodami, ale w testach magazynów motoryzacyj > nych to spalanie ZAWSZE jest w przypadku małych turbodoładowanych silników o 20 > -30% wyższe niż wg danych katalogowych Są. Ale i tak palą mniej niż ich wolnossące odpowiedniki. Jeżdżę takim, a mój i tak

Re: fantastyczny 1.2 TSI

od trzech lat użytkuję 1.2 TSI, max spalanie miejskie przy niskich temp i krótkich odcinkach to 7.5 litra - oleju poza wymianami nie dolewałem bo nie było takiej potrzeby na autostradzie przepisowa jazda to około 7l co do wyników testu to zupełnie mnie nie dziwią, bo pewnie tam się spalaniem nikt

Re: Test długodystansowy - spalanie oleju.

Witam, jak chelej za duzo oleju to pora wymienic uszczelniacze zaworow. Po znacznym przebiegu przyjdzie pewnie i na nich pora. A najlepiej rozpoznasz sytuacje przy nagarze na zaworach wydechowych.

Re: Test długodystansowy - spalanie oleju.

Aha, może jeszcze ktoś i powie jak to jest z tym spalaniem oleju. Czy spalanie w granicach 1l na 1000km oznacza koniecznosć ramontu? I czy mogę dać wiarę, sprzedającemu który twierdzi, że przy przebiegu 75tys (załóżmy ze oryginalnym jego Honda spaliła 0,3l oleju na cały sezon? dla mnie to trochę

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

buraque napisał: > mar_j_a_n napisał: > > > Zwracam uwagę, że średnie spalanie wg producenta u Fiata sporo niższe: > > kobieta faktycznie różnicy nie poczuje jeszcze będzie chwalić, że silnik słycha > ć - sam powyżej piszesz, że to spalanie wg producenta, które ma się

Re: czy pickupy dużo palą?

Pewnie przesiadł się z benzyniaka na diesla. Pickupy, mimo, że to duże auta to mają niezłe osiągnięcia w spalaniu. Dwa które według mnie są godne uwagi to D-Max od ISUZU, wcześniej wspominany i Ford Ranger. To są maszyny nie do zajechania, i o niskim koszcie eksploatacji. Czekam na kolejne testy w

Re: fantastyczny 1.2 TSI

> Testy rządzą się innymi prawami niż codzienna eksploatacja. Dokładnie tak. Przy takim zuzyciu paliwa, oleju i okładzin mozna wywnioskowac ze wskazowka obrotomierza kumplowała sie z czerwoneym polem baaardzo czesto. Tym bardziej ze taki motorek do takiego samochodu to raczej nienajszczesliwsze

Re: Downsizing to nie dodanie turbo czy wtrysku!

Ej, nie jeżdżę tymi wszystkimi samochodami, ale w testach magazynów motoryzacyjnych to spalanie ZAWSZE jest w przypadku małych turbodoładowanych silników o 20-30% wyższe niż wg danych katalogowych i bardzo rzadko palą w realnej jeździe w zauważalny sposób mniej niż ich klasyczne odpowiedniki

Honda Civic Sedan 1.8 Executive | Pierwsza jazda

średnie spalanie wg producenta: 6,7 spalanie w teście: miasto - 9,0, trasa - 7,0 czyli jak zwykle

Re: Byla jakas rewolucja, czy znow ktos kit wcisk

. > > -na niefabrycznych, łysych(!) oponach > > Zrodlo rewelacji? Czytalem o tyms w ktorejs z gazet moto. Testy spalania nie precyzują wielu rzeczy w tym opon. A jak dasz lysa i mocna napompowana, to opory toczenia się zmniejszają. Takie kolo ma raptem przejechać 5-6km a nie 1000, wiec

Re: Peugeot 208 czy Citroen C3?

W jakiejś gazetce typu Motor czy Auto Świat robiono test 10 aut europejskich. Brali pod uwagę cenę, spalanie, widoczność, bagażnik, wyposażenie, bezpieczeństwo, różne kwestie (tak z 10 parametrów) - o dziwo z tych 10 aut "208" był pierwszy, a c3 - ostatni... Nie pamiętam jednak, czemu

Re: Spalanie tsi - film

Dobry przykład. Są równi i równiejsi. Co do lobbingu, to uważam, że stroną lobbującą są europejskie koncerny samochodowe, które produkują silniki downsizingowe. Używając tych silników w pseudo-testach na spalanie można najwięcej oszukać i w ten sposób odpowiednio ustawiając normy, wykosić

Re: jakie objawy po transferze?

patrze a tam blada kreseczka... myśle sobie ahaaa juz masz dekiel zryty ale wolam meza i tez to widział. Pol nocy nie spalam z nadzieją ze to jednak ciąża. .. wiec ochotnie rano powtórzylam test i jedna krecha :( -- masywne zrosty ,niedrożne jajowody .. 1 podejście IVF czerwiec 2012 podane 2 zarodki

Re: Troszkę czarnego PR dot. Kia/Hyundai

W USA tez maja problemy. Sfalszowali testy spalania i teraz placa uzytkownikom roznice: www.detroitnews.com/article/20131223/AUTO0104/312230091/1148/auto01/Hyundai-Kia-reach-395-million-deal-resolve-mpg-lawsuits -- "Interior lightening can for sure compete with Christmas tree, and in some

Re: niemieccy producenci liderami w ..... oszukiw

Dokladnie, kierowcy testowi tez najpewniej sa pozbawieni "ulanskiej fantazji" w czasie testow i jada tak aby spalanie bylo optymalne. A dodatkowo mozna przeciez testowac najlzejsza wersje danego pojazdu a nie tak z maksymalna iloscia dodatkow, czyli najciezsza...

Re: Downsizing ...

osiagaja 125KM. Widzialem test w tv samochodu z tym silnikiem i dziennikarz powiedzial ze silnik ten wymaga specjalnego oleju. Jak bedzie z osprzetem typu poduszki pod silnikiem? Okazuje sie ze spalanie troche odbiega od deklarowanego. Przy silnilach vw( osiagajacych mniej koni z litra) tez byly zachwyty

Re: fantastyczny 1.2 TSI

będzie ze spalania zadowolony. Więc test, w którym dziennikarz wyciska ile się da i robi przebiegi jak przedstawiciel handlowy jest bez sensu. Inna sprawa, jest taka że te same bloki napędowe (czyli silnik+sprzęgło+skrzynia biegów) montują w różnych samochodach. Znajomy mechanik, miłośnik niemieckiej

Re: Najlepsze auta do miasta

plastiku. Wręcz przeciwnie ? skonstruowano ją z wytrzymałych materiałów ( samochód otrzymał 5 gwiazdek (max. Ocena) w teście bezpieczeństwa Euro NCAP. Do tego mało spala, bo średnio 5 litrów na 100km. I ja się pytam, GDZIE jest Mazda w tym durnym rankingu?? Więcej info tutaj www.mazda.pl/showroom/mazda2

Re: Zabrakło argumentów?

Nie spinaj się, zwracam ci po prostu uwagę że nie należy się upodabniać do tego stwora. Spalanie wg komputera i w realu różniło się o niecałe 0.2 l w testach dziennikarskich i nie jest to dla nikogo zaskoczeniem. Pytanie co oszukuje - komputer czy dystrybutor.

Re: Mercedes CLS 350 AMG | Test

Test słaby. Niewiele napisane - spalanie, duzy bagażnik i mało miejsca na tylej kanapie. Postarajcie się bardziej na tych testach a nie przepisujcie ulotki

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Widzę, że czytamy ta samą prasę na kiblu ;) Co do spalania, trzeba wziąć pod uwagę to, że tego auta podczas testowania nikt nie żałował, tylko wyciskał ostatnie poty. Przez co też oleju z silnika ubyło zaskakująco dużo i zużyto komplet klocków hamulcowych. A silniki TSI palą mało jak jeździ się

Re: Zabrakło argumentów?

> To, że komputer oszukuje, jest powszechnie wiadomo, zostało wielokrotnie w prak > tyce sprawdzone i nie ulega wątpliwości. Nie znam przypadku, by ktoś kiedykolwi > ek stwierdził, że w jego aucie komputer zawyża spalanie. Zgadza się - komputer nie zawyża spalania. Natomiast

Re: Spalanie tsi - film

adrian_ktostam napisał: > Dobry przykład. Są równi i równiejsi. Co do lobbingu, to uważam, że stroną lobb > ującą są europejskie koncerny samochodowe, które produkują silniki downsizingow > e. Używając tych silników w pseudo-testach na spalanie można najwięcej oszukać > i w ten

Re: fantastyczny 1.2 TSI

trypel napisał: > własnie w cotygodniowej gazecie kiblowej czytam test octavii ze 105KM 1.2 TSI. > 40 tys km w 6 msc czyli głownie w trasach. I podsumowanie - srednie zuzycie pa > liwa to ok 8/100, 3176 l na 40000 km. > I dopisek ze to nieźle . Dziennikarze po dorwaniu się do auta

Re: Renault Fluence I Długi dystans - 15 000 km

"Średnie spalanie: 10,2 l/100 km" w teście długodystansowym. Dwulitrowy diesel w aucie o masie 1260kg i takie spalanie? Czy warunki testu były tak ekstremalne czy to auto jest aż tak nieudane?

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

średnie spalanie w teście nissan micra 4,8l focus 1.0 ecoboost 5,6l, biorąc pod uwagę masę i osiągi to ford wypada lepiej, zaczekaj jak włożą ten silnik do fiesty i ka to spalanie będzie podobne ale osiągi lepsze, nissan 1.2 98KM, ford 1.0 125KM i najbardziej zaawansowany technologicznie silnik

Motodziennik: Hyundai z górnej półki

Opel Amprea spala przy rozładowanych akumulatorach ponad 6 litrów. Co dziwne, nawet w pełni naładowanych akumulatorach Opel Ampera spala paliwo. Na potwierdzenie polecam program Moto-ON. Ostatnio był test tego samochodu. Z Toyota Prius nie ma najmniejszych szans.

Re: Co sądzicie o KIA Venga?

trochę nie w temacie: zarówno w przypadku octavii i roomstera należy się spodziewać spalania w okolicach 8 litrów/100 km nie mam zmiłuj -- test sygnaturki

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Testy - testami. Rzeczywistość - rzeczywistością. 3 rok "katuję" dostawczego VW caddy z 1.2 TSI (wersia 104KM). Co prawda już o tym wspominałem, ale wspomnę raz jeszcze - mimo dostawczego charakteru samochodu - silnik wybrałem w pełni świadomie. Po pierwsze z racji tego, że wydawał mi

Re: Tatuś o swoich dzieciach hehehe

kai_30 napisała: > Po prostu spala bardzo dużo, nie dość że jeszcze rośnie (aaa!), to do tego uprawia intensywn > e treningi. I nie, mnie to nie dziwi, ale przyznaję, że się tego nie spodziewał > am, nie przyszło mi do głowy zwyczajnie, że nastolatek może pochłaniać takie il > ości

Re: koszty ogrzewania mieszkan w ZSM - podajcie k

jest roznica miedzy piecem gazowym z otwartą komorą spalania (starszy model) i zamkniętą komorą spalania (nowszy model) róznica może byc do 40% mniej za gaz przy tym piecu dwu-funkcyjnym z zamkniętą komorą spalania możesz poczytac www.viessmann

Re: Kamyczek do ogródka downsizingu

Test z priusem i M3 zrobił top gear. A test z automaniaka było to porównanie spalania fabii i BMW 1M. A czy różnica w spalaniu na poziomie 6 litrów nie jest kolosalna? Należy pamiętać że oszczędne samochody jechały na maksimum możliwości natomiast bmw miały tylko za nimi się utrzymać.

Re: Zabrakło argumentów?

To, że komputer oszukuje, jest powszechnie wiadomo, zostało wielokrotnie w praktyce sprawdzone i nie ulega wątpliwości. Nie znam przypadku, by ktoś kiedykolwiek stwierdził, że w jego aucie komputer zawyża spalanie. Co do wyników testów dziennikarzy polskojęzycznej prasy motoryzacyjnej spod

Re: Ford Fiesta ECOnetic: 3,3 l/100 km

Wprawdzie dwa lata po Volkswagenie Polo Bluemotion ale zawsze to coś ;-) Polo 1,2 TDI spala średnio 3,3 litra ON i emituje 82 g CO2/1 km. W testach oszczędnościowych rokordowe spalanie Polo Bluemotion to 2,2 litra na 100 km

A ktoś to testował? sprawdzał ile pali?

Bo niektóre testy samochodów wskazują na to, że nie ma zbyt dużej różnicy w spalaniu, przy włączonej klimie i wyłączonej... na pewno mniej spala z zamkniętymi oknami bo i opór mniejszy. Gwoli ścisłości - Oleju napędowego, oleju zwanego dalej potocznie ROPĄ!!!

Re: jak pozbyć się dymu

z tydzień temu znalazłem tą stronę. brzmiało logicznie, ale było zbyt nieprawdopodobne, bo małego dziecka miałem stycznosc z piecem i zawsze było palone ŹLE. Teraz węglowego pieca nie mam, ale rodzice na wsi zroibli test tego przepisu - i wiecie co ? Tato już nie chce słyszeć o innym sposobie

Re: dni płodne

My staralismy sie ponad dwa lata. Przez 3-4 miesiace stosowalismy testy owulacyjne. Dzieki temu moja zona jest w ciazy. Zastosuj testy kiedy podejrzewasz dni plodne. My srednio stosowalismy 5-6 testow na cykl. W cyklu kiedy zaszla w ciaze bylo tak: Gdy test pokazal ze jest owulacja bylo przytulanie

Re: Co sądzicie o KIA Venga?

W testach różnych gazetek motoryzacyjnych podobno spalały ok. 6,5 literka. Wiem, że niektórzy będą się śmiali, że patrzę na spalanie, ale nie będę udawał milionera. Mam trójkę dzieciaków i zależy mi na autku dość pojemnym. Obecnie mam octavię w TDI i naprawdę mało mi pali. Nowych ropniaków raczej

Re: Salon Frankfurt 2011 | Nowy Mercedes ML | Gal

spalanie to faktycznie przestali by sie osmieszac. ale co chcesz, kretynskie przepisy zaowocowaly ustawianiem i auta i kierowcow pod okreslony test. denne i tyle

Re: Co za rzetelny test!!!

O to mi wlasnie chodzi. Kazdym autem mozna jak sie chce spalic 15l i wiecej wydurniajac sie po miescie. Kazdym rowniez mozna zejsc do wartosci niemal kropelkowych. Tak wiec ciezko w ogole mowic o drogowych testach spalania. -- Derwisz

Re: Ford Focus z nowym silnikiem

Pieknie to wszystko wyglada na papierze, ale rzeczywistosc najczęsciej jest brutalna - ogromne spalanie i slabe osiągi. Przykład - dwycylindrowiec Fiata TwinAir. Rzeczywiście jeździ fajnie, ale wtedy spala 10l/100 km. =============== Pierwszy test Avensisa 2012 - tylko na Fanklubie Toyoty tiny

Re: komu potrzeba wiecej niz 200000 km?

Czy to ja przeprowadzałem długodystansowy test? Czy gdziekolwiek napisałem ile pali VW czy Skoda? Kto tu więc teoretyzuje? Ciekawi mnie w co uwierzą forumowicze. Czy znajomym oraz setkom ludzi w necie narzekającym na wysokie spalanie i autorowi testu czy też twoim rewelacyjnym wynikom... -- "

Re: Mercedes C 180 BlueEfficiency

ooo! niemozliwe - to auto spala wiecej niz podaje fabryka!! ;) chetnie obejrzalbym test ktoregos z 'super-oszczednych' pojazdow od VW!

Re: Obudowa kominka - jaki materiał?

obudowa najtańsza to płyta G-K (ognioodporna) + wełna z folia aluminiową wykończyć można tynkiem szlachetnym np. trawertyn,stiuk, kawałek kamienia przydaje się w miejscu wymiatania popiołu, kominek to miejsce spalania drewna ,więc zawsze się trochę "ubrudzi" osobom lubiącym sterylność

Re: Problem z nadmiernym jedzeniem u 3,5 latki

. naprawdę nie wiem, gdzie mieści to całe jedzenie, chyba wszystko spala. ja bym na Twoim miejscu absolutnie nie ograniczała dziecku ilości jedzenia. przecież jecie zdrowo. dobrym testem, czy dziecko jest głodne, czy ma tylko zachciankę jest chlebek z masłem. moja młodsza codziennie po przedszkolu prosi o

Re: Skoda Fabia RS I Długi Dystans - 5100 km

80 koła za skodę fabię - ubawiłem się , 11,5 litra spalanie w tym małym g... to jest oszczędne ? co to za test , pismak skończył liceum czy co ?

Re: Oszczędny samochód dla kobiety- rady.

Moja rada, to znajdź na www.autocentrum.pl/testy-opinie/ samochody które Cię interesują i porównaj wg tamtejszych ocen -- jest tam ok. 176 tysięcy opinii kierowców o samochodach i ponad 160 tysięcy raportów spalania. Np. Yaris ma 1222 opinii. Przy takiej liczbie głosów można już coś ustalić i

Re: MINImalne zniany

Pamietajmy ze testy spalania wykonuje sie przy jak najmniejszych oporach dla silnika...

Re: toyota yaris - zdjęcia :-D

, > przenigdy bym nie kupila pudelka do butow majac dziecko. ani komfortu ani bezp > ieczenstwa. www.samochody.mojeauto.pl/toyota/testy-zderzeniowe/toyota_yaris.html dla porównania wyższa o 1 klasę astra jest lepsza w zakresie bezpieczeństwa dziecka tylko o 4% euroncap.mojeauto.pl/opel/astra/test

w trosce o poziom oświecenia publicznego..

. jak chcecie sie powoływać na "testy" to bierzcie pod uwagę tylko takie , które są (a włąściwie dopiero będą ) rzeczywiście robione z punktu widzenia ekonomji ..czyli wykresy spalania/zużycia prądu przy prędkości stałej w zakresie od prawie zera..a nie wyniki wyścigowych zabaw

Re: UDANE in vitro wątek ciążowy

Hej dziewczynki Ada - ciagnie sie ciagnie, dzien po dniu, ale z drugien strony pamietam, jak na test czekalam i odliczalam dni do konca I trymestru, a tu juz za chwile polowa ciazy bedzie ;) takze sama nie wiem ;) Monia - ladne szalenstwo. Wez sie moze uspokoj na chwile, co? Nowy odcinek Gry o

Re: I niech ktoś powie że samochody są oszczędnie

jezdziłem kiedyś derby - średnie spalanie koło 6/100, jezdziłem R4 -srednie spalanie 5,5-6/100 teraz jezdziłem bmw - srednio 6,3, saab srednio 8 wszystko fajnie tylko prędkosci w trasie jakimi poruszałem sie R4 (80-90) czy derby (90-100) nijak sie mają do czasów dzisiejszych. Jakbym tak samo

Re: Starań ciąg dalszy....

19 dzien cyklu.jeszcze kilka dni i zrobie test ciazowy.w ciagu dnia sporo mysle o tym.tak jak pisalam wczesniej kolejny miesiac pelen nadzieji i marzen...czasem miewam tego dosc.ile mozna marzyc,starac sie...a przeciez nie trwa to tak dramatycznie dlugo jak u innych par...czuje sie jeszcze gorzej

Re: Nowy Volkswagen Passat BlueMotion

Wracając do tematu.. :) b.rzadko się zdarza by wyniki w testach pokrywały się z realiami, taka już polityka koncernów. Chyba znikome przypadki są by było odwrotnie, komputer zawyżył spalanie? Zdarzyło się komuś, że komputer zawyża spalanie ?

Re: NuBE

Lithium z tych wszystkich zapachów jest najbardziej ciepłym. Gdy wąchałam go po raz pierwszy był dla mnie bardzo chemiczny, metaliczny i ostry. Po takim teście powiem szczerze miałam opory by go przetestować na skórze ale jednak się przełamałam. I dobrze że to zrobiłam bo w połączeniu ze mną

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

kupiłem Priusa II i tak jak w teście opisany jest ten samochód,tyle pali paliwa - tylko teraz zimą spalanie wzrosło do około 6,5l/100. Poprzednio miałem różne samochody prawie same ropniaki - a teraz rewelacja konfort który potrafi zaskoczyć.

Re: Salon Frankfurt 2011 | Przypudrowany Prius

pudrowanie trupa rzadko pomaga ;-) auto w PL kosztuje 106 tys zł i spala (wg testów) ok. 6,5 litra benzyny na 100 km. A taki VW Golf VI 1,6 TDI 105 KM spala 4,5 litra i kosztuje ok. 75 tys zł (pakiet Optuimum)

Do wielkich znawców maxikaseka i jopka oraz innych

) powstaje w określonych warunkach atmosferycznych, charakteryzujących się niską temperaturą otoczenia i wysoką wilgotnością powietrza (temp. ok. 0°C, wilgotność względna powietrza - ok. 80-90%) i jest wynikiem spalania rakietowego materiału napędowego silnika marszowego, a nie wad konstrukcyjnych. Nie

Re: Nissan Qashqai z nowym turbodieslem

>znów "geniusze" na temat spalania się odezwali! Producenci podają spalanie według >testów prowadzonych według określonych warunków po to, by były one powtarzalne i >porównywalne! DOKLADNIE. Jak jezdisz delikatnie to i moze palic 30% mniej niz podaje producent

Re: Nissan Qashqai z nowym turbodieslem

Jak tak dalej bedzie to za niedlugo beda samochody produkowaly paliwo,nierzetelne i nierealne testy spalania maja sciagnac klientow.70% ludzi to idioci i na nich robi sie kasę

Re: nie przejmuj sie

przyklad tej kobity z Samoobrotny - podala nazwiska >7 mezczyzn z ktorymi spala i z kazdym z nich byl przeprowadzany test na ojcostwo.

Mercedes C 200 CGI | Za kierownicą

A w innym teście skrzynia jest opisana jako zamulająca i dla taksówkarza, zaś spalanie o dobre 3 litry wyższe. Widać autor się nie napracował przepisując slogany z gotowca z działu marketingu Mercedesa. Fe!

Re: BMW X3 | Pierwsza jazda

3.0 benzyna spalnie 8.8l/100km. BMW troche zabardzo naciaga ludzi. Jak robicie test to mozna podac sr. spalanie podczas testu, a tak artykul zajezdza reklama

Re: Kto robił test alerg. na kota?

objawy mialam wlasciwie identyczne, czyli przez kilka miesiecy spalam na siedzaco, bo w innej pozycji nie bylam w stanie oddychac. kazdy wiekszy wysilek konczyl sie dusznosciami i duszacym kaszlem itp. testy mialam z krwi i wlasnie takie skorne na przedramieniu. przyczyna moich dusznosci byly

Re: Nissan Qashqai z nowym turbodieslem

I znów "geniusze" na temat spalania się odezwali! Producenci podają spalanie według testów prowadzonych według określonych warunków po to, by były one powtarzalne i porównywalne! Jak ktoś ma ciężką nogę, to owe +30% będzie za mało, jak ktoś jeździ jak emeryt, to i -10% wyciągnie. Poza tym

Re: BMW serii 6 | Galeria

Kto wierzy w te wartosci spalania???????????????5.5l/100km!!!! We wczorajszym Motorze jest test Audi A6 tdi tez z 313km i wyszlo im w tescie 9l i to poza miastem!!!

Re: w polsce rynek suv to nieporozumienie

> Mylisz sie juz na poczatku. Kazdy Chevrolet w tej chwili oferuje 6 biegowy auto > mat. Nawet jeśli ma 6 biegów, nie czyni z tego auta czegokolwiek co można porównać do q7/x5. spalanie na poziomie 19l/100km w mieście, jak ktoś dla własnego samopoczucia chce mieć v6 w nadwoziu, które buja

Skoda Yeti 2.0 TDI (170 KM) 4x4 | Za kierownicą

12,7 L / 100 km średnie na wyświetlaczu - redakcjo i Panie Balkan ! Wytłumaczcie może wreszcie nam - czytelnikom o co chodzi.Kolejny tubodiesel który ma na desce dosyć kosmiczne spalanie mimo, że w teście jest mniej a producent to już w ogóle bajki obiecuje. Miasto 8-8,5, trasa 5,5 (tekst o teście

Re: Eko-Gordini z dieslem

Widzę że Renault próbuje mocno schodzić ze spalaniem ciekawe jak będzie w kolejnym modelu, VW też pracuje nad nowymi rozwiązaniami ale i na czele jeżeli chodzi o spalanie dalej jest Polo który np przy silniku 1,6 TDI BMT spala wg producenta 3,2l/100km ale przy testach wyszło trochę lepiej emisja

Re: Znamy ceny hybrydowej Toyoty Yaris

kosztowało powyżej 70 000 i bedzie miec tylko 2 lata gwarancji co w przypadku silników VW jest sporym ryzykiem. Poniżej linki do testów spalania Priusa i Polo: www.autogaleria.pl/auto_test/volkswagen-polo-1.2-tdi-bluemotion,488.html www.autogaleria.pl/auto_test/toyota-prius-1.8-hsd-prestige,475.html

Re: Touareg z hybrydowym pazurem

Obecnie produkowany Touareg Hybrid ma 280 KM i średnie spalanie na poziomie 8,2 litra ropy na 100 km przy masie ok. 2,5 tony. To niezły wynik i jak pokazują testy dziennikarskie spalanie jest realne

Re: 1.6 Ti-VCT 125 KM z Forda - opinie

Kurcze, wyda się - mam awersję do samochodów tej marki silnik bez rewelacji dobrze nosi zagazownie (nie odrzuca przeszczepu) rewelacji nie ma spalanie realne w okolicach 8 l/100 km średnio-niezawodny czasem pociągnie oleju wodotrysków nie ma dynamika przeciętna - przy wyprzedzaniu trzeba się

Re: Astra, która zużywa 3,7 l/100 km

Ile oni będą eksploatowali tego trupa? Ten oplowsko japoński silnik zawsze był strasznie paliwożerny i po prostu słaby. Nie wierzę w obietnicę spalania. W teście jak byk ten silnik spalał po 8 litrów oleju! 1.6 HDI albo nowy 1.6 TDI zjedzą ten silnik na śniadanie. Dali by sobie siana i większe

Re: Kia Sportage - wrażenia

Ostatnio producenci coraz bardziej przeginają z podawaniem średniego spalania. Przegięciem jest hybrydowe Volvo (czy jak to teraz się po chińsku nazywa), które wg producenta pali 1,9l na setkę, a w teście Koszernej spalił 5,2l przy podobno lekkiej nodze (2.4 turbodiesel hybryda). Kiedyś było to

Re: Mój pierwszy raz był wczoraj!!! Masakra jakaś

To co, gdybyś w sam raz spalał 7, to wypijałbyś 7, prawda? akmed.wordpress.com/2006/06/07/testy-ulatwiajace-rozpoznanie-uzaleznienia-od-alkoholu-2/ pierwszy lepszy z brzegu test, machnij sobie. 16%VOL 22%VAT

Ruch poprawia pamięć...

mięśnie uzyskują energię z procesów spalania tlenowego), jak np. jazda na rowerku stacjonarnym czy bieganie na bieżni. Osoby z drugiej grupy, tzw. kontrolnej, miały czekać na dostanie się na zajęcia ruchowe z listy rezerwowej. Doświadczenie trwało 12 tygodni. Przed rozpoczęciem cyklu treningów, po

Re: Opel Ampera Samochodem Roku 2012

Podobny bezsens co z zakupem Priusa za 105 tys zł. Auto spala średnio w testach ok. 6,6 litra benzyny na 100 km, a pierwszy lepszy Golf VI 1,6 TDI zjada mniej niż 5,5 litra i kosztuje od ok. 60 tys zł. Warto kupować hybrydę dla oszczędności? Tylko o jakiej oszczędności wtedy mowa ...

Re: Rekordowe spalanie Priusa PHV

No to mamy wtopę Toyoty ;-)) średnie spalanie 2,49 l to dużo jak na hybrydę. Ekologiczna wersja Skody Fabii II Greenline (z napędem z VW Polo Bluemotion) 1,2 TDI 75 KM w teście długodystansowym na odległości 2006 km spaliła średnio 2,18 litra ropki i kosztuje połowę ceny Priusa ;-))

Za ciosem: Kia cee'd Sporty Wagon 1.6 CRDi

Co do spalania ,to pewnie redaktorzy zapomnieli skasowć srednie spalanie po fabrycznych testach :)

Re: World Car of the Year - znamy finalistów

oczywiscie, ze BMW... ach te innowacyjne nowosci..poza tym w wielu niemieckich magazynach motoryzacyjnych wygrywa juz na starcie z MB oraz Audi..od wykonania po osiagi i spalanie..u nas tez polskie testy wykazaly ze w klasie sredniej premium BMW jest duzo lepszym samochodem od MB a tym bardziej

Re: Test na narkotyki

Jakie to symptomy konkretnie? Mnie w czasach nastoletnich moj wujek podejrzewal o narkotyki, caly czas podjudzal moich rodzicow by zrobili mi testy - bo spalam non-stop w ciagu dnia i sie ogolnie snulam nieprzytomna. Rodzice na szczescie mieli do mnie pewne zaufanie i go wysmiali. Ale takie

Re: Fiat: MultiAir podbija świat

W przypadku Fiata jedynym wartym uwagi parametrem jest spalanie, także poczekajmy na testy tego silnika. Aktualne silniki Fiata nie zachwycają.

Re: Skoda Fabia RS I Długi dystans - 7500 km

poważnie. Test ten ujawnił również pewną prawidłowość związaną ze spalaniem. Mitem jest to, że malutki doładowany silnik jest oszczędny. Testowe spalanie 9,4 l na 100 km przewyższyło o ponad 3 litry dane producenta. Jedną wielką niewiadomą jest również trwałość takich silniczków. Swoją drogą

Re: Zaskarżyła Hondę, bo jej Civic za dużo pali

Jak zwykle Hamburger debil usiluje zdobyc kase nic nie robiac... Wykonaja 1 test potwierdzi sie ,ze spala 4,6l (oczywiscie w idealnych warunkach... ale przeciez nikt nie powiedzial ,ze pali tyle na normalnej drodze.) BTW. widze ,ze fani anime juz atakuja swoimi najmocniejszymi argumentami "

Re: Rekordowo oszczędny Ford Focus

Myslę że takie spalanie jest mozliwe, czego potwierdzeniem moga być ubiegłoroczne dwa testy Passata z dwulitrowym silnikiem BMT jeden w Polsce drugi na zachodzie gdzie wyniki były prawie takie same nawet lepiej wypadł w polsce gdzie przy danych producenta miał spalać 3,8l u nas okazało się że przy

Focus RS z "klekotem"

Same zalety: klekot zamiast sportowego dźwięku, problemy z odpalaniem na mrozie, spalanie minimalnie mniejsze, ale zrównoważone przez droższe naprawy. No i koniec z mówieniem o aucie sportowym. Co do spalania to w ogóle śmiech na sali, w mieście ok 15l wg realnych testów, więc przy aucie o tej mocy

Re: Co za rzetelny test!!!

Nie gadaj Edek, żal Ci dupsko ściska, że paska w turbodyzlu z zacną broną/kratą i trzymetrowym batem na dachu nie masz :P Dla mnie testy spalania są całkowicie niewiarygodne, bo różnice pomiędzy motorami podobnej pojemności i mocy są żadne w porównaniu z różnicami w traktowaniu pedału gazu itd

Re: Nowy Volkswagen Passat BlueMotion

Nie wiem kto przeprowadza te testy, moze jakis emeryt ktory jezdzi w niedziele do kosciola.Nigdy przy kupnie samochodu, nie kierowalem sie spalaniem,bo to jest bajer producetow i trzeba wziasc poprawke o 2-4 litrow moze wiecej paliwa, jak ktos w to nie wierzy to jest naiwniakiem. Kazdy kierowca ma

Silnik spalania mieszanki jednorodnej

Silnik spalania mieszanki jednorodnej (ang. Homogeneous Charge Compression Ignition – HCCI) – rodzaj silnika spalinowego tłokowego, w którym w początkowym etapie po uruchomieniu, gdy silnik jest jeszcze zimny, zapłon odbywa się za pomocą układu iskrowego, jak w zwykłym silniku

Mojeauto.pl

telewizja motoryzacyjna testy, raporty, opinie – oceny samochodów, raporty spalania, raport awaryjności DEKRA, testy zderzeniowe Euro NCAP, testy samochodów, rankingi popularności forum – forum kierowców sklep – motoryzacyjny sklep internetowy z częściami, oponami, felgami i innymi

Blue Steel

Blue Steel – brytyjski strategiczny lotniczy pocisk rakietowy powietrze-ziemia średniego zasięgu, z głowicą nuklearną.Pocisk Blue Steel rozwijany był od 1954 w zakładach Avro. W 1958 prowadzono testy aerodynamiczne, zrzucając makiety pocisków, a w 1959 prowadzono próby pocisków z tymczasowym

R-36M

silniki, z jedną komorą spalania w każdym. Drugi stopień napędowy tworzył silnik podtrzymujący z jedną komora spalania oraz jeden silnik sterujący z czterema komorami. Silnik ten umieszczony był w toroidalnym zagłębieniu zbiornika paliwa. Pocisk wyposażony był w zawierający komputer pokładowy autonomiczny

2K1 Mars

2P2. Testowanie rakiet rozpoczęto w marcu 1957 r. na poligonie Kapustin Jar, gdzie wystrzelono 30 rakiet. Testy dały wynik pozytywny. Od czerwca do sierpnia 1957 r na poligonie przeprowadzono testy rakiet wraz z wyrzutniami. W tym czasie rozpoczęto seryjną produkcję innego taktycznego zestawu

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.