stuki w przednim zawieszeniu citroen

msob

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

Po niemiecku czy po francusku, "golf" znaczy to samo - przynajmniej jeśli pytamy o część garderoby albo o dyscyplinę sportu. Gdy idzie o model samochodu, od niedawna nazwę "Golf" tłumaczy się nad Loarą jako... Citroen C4

Citroen C4 Picasso - test | Za kierownicą

Właśnie mijają cztery lata od rynkowego debiutu C4 Picasso. W zeszłym roku auto przeszło niewielki facelifting. Czy Citroen poradzi sobie z zupełnie nową konkurencją?

Citroën Saxo (1996-2003) - opinie Moto.pl

Saxo zadebiutowało w 1996 r. jako bliźniak Peugeota 106 - oba auta powstały w ramach wspólnego projektu koncernu PSA

Citroen Xsara Picasso (1998-2006) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1998-2006) - opinie Moto.pl

amortyzatory. Podczas jazdy próbnej trzeba zwrócić uwagę na niepokojące stuki w zwieszeniu. Układ hamulcowy Szybko zużywają się przednie klocki hamulcowe, zwłaszcza w wersjach z silnikami wysokoprężnymi. Wymiana może być konieczna już po 20 tys. km. Nierzadko trzeba wymienić po tym przebiegu również przednie

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

trzeba zwrócić uwagę na niepokojące stuki w zwieszeniu.Układ hamulcowySzybko zużywają się przednie klocki hamulcowe, zwłaszcza w wersjach z silnikami wysokoprężnymi. Wymiana może być konieczna już po 20 tys. km. Nierzadko trzeba wymienić po tym przebiegu również rzednie tarcze hamulcowe. Koszty takiej

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

krótkie nierówności załatwia, jakby miał do dyspozycji pistolet z tłumikiem. Na wiejskich duktach czy śnieżnych zaspach przyda się funkcja zwiększenia prześwitu. Trzeba tylko przywyknąć do głośnych stuków, wydobywających się wtedy z hydropneumatycznego zawieszenia. I co z tego, że Citroen ma podsterowne

Ford C-Max - test | Pierwsza jazda

Ford C-Max - test | Pierwsza jazda

Jest na to spora szansa. Dwie wersje wielkości tego samego modelu z dużym powodzeniem stosują Renault i Citroen. Myśląc o liczącej się pozycji w segmencie, Ford nie miał wyjścia. O ile C-Max ma zbliżone wymiary do poprzednika z 2003 roku (438 cm długości, 183 szerokości i 163 cm wysokości, rozstaw

Citroën C5 (2000-2008) - opinie Moto.pl

Citroën C5 (2000-2008) - opinie Moto.pl

wiadomość dla amatorów aut używanych. Zwłaszcza takich, które są dobrze wyposażone i prezentują wysoki poziom komfortu. W tym przypadku za wygodę jazdy odpowiada głównie hydropneumatyczne zawieszenie trzeciej generacji, które pozwala nie tylko zapomnieć o dziurach i nierównościach, ale również umożliwia

Peugeot 208 - test | Pierwsza jazda

Peugeot 208 - test | Pierwsza jazda

silnikiem. Różnica jest jeszcze większa, gdy porównamy oba auta wyposażone w podstawowe silniki benzynowe - aż 173 kilogramy na korzyść nowego modelu.Chociaż mała, mięsista kierownica przywodzi na myśl gokarty, sam układ nie jest niestety aż tak komunikatywny. Zawieszenie za to zestrojone jest dość twardo

Mini Countryman Cooper S - test | Za kierownicą

Mini Countryman Cooper S - test | Za kierownicą

, cieszyć to słowo nieco na wyrost. Zawieszenie jest tak twarde, że do kabiny docierają wszystkie stuki spowodowane najdrobniejszymi nierównościami. W Niemczech na gładkich drogach może i się to sprawdza. U nas raczej nie. Odnoszę wrażenie, że zamiast offroadowego zawieszenie Mini ma jest bardziej sportowe

Citroën Xsara (1997-2006) - opinie Moto.pl

, przestronne wnętrze, duży bagażnik (408/1190 l hatchback, 515/1510 l kombi), dobre wyposażenie i wysoki komfort jazdy - oto argumenty, które przekonują do wyboru Xsary. Wśród wad użytkownicy wymieniają jedynie skłonność do drobnych awarii, niską trwałość przedniego zawieszenia oraz słabą widoczność do tyłu w

Citroën C5 (2000 - 2008)

silentblockom przednich wahaczy, łącznikom stabilizatora przy przedniej osi oraz łożyskom belki tylnego zawieszenia. Te elementy najszybciej wybijają się na dziurawych polskich drogach. Ewentualne stuki, konsekwencję luzów, można wychwycić tylko podczas jazdy próbnej. Podczas codziennej eksploatacji C5 szybko

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

podstawowe pakunki.Fiat Seicento miewa humory, ale jedynie przejściowe. Lista usterek ogranicza się do wycieków oleju, awarii alternatora i tylnej wycieraczki czy korozji wydechu. Po latach w kość dają zacinające się pasy bezpieczeństwa, stuki w tylnym zawieszeniu oraz awarie przegubów. Plus za solidne

Honda FR-V 2.0

materiałów i ich spasowanie nie wzbudza zastrzeżeń. Jedynie plastik deski rozdzielczej mógłby być miękki. Podobne wrażenie mamy z jazdy. Żadnych stuków z zawieszenia, skrzypień we wnętrzu. Mechanizmy sterowania pracują lekko, aksamitnie, bez wibracji i bardzo precyzyjnie. FR-V prowadzi się bardzo przyjemnie

Citroen Saxo (1995-2004) - opinie Moto.pl

Choć jest typowym samochodem miejskim i na ciasnych, zatłoczonych ulicach sprawdza się najlepiej, to dłuższe trasy nie są mu straszne. Ma komfortowo zestrojone zawieszenie, nieźle wyciszone wnętrze i wygodne fotele, więc pokonanie w nim kilkuset kilometrów bez dłuższego postoju nie sprawia

Re: Kilka pytań o Xsara 2.0 Diesel

/metalowo-gumowe w zawieszeniu przednim,tylna belka z drążkami skrętnymi(ma cicho pracować,żadnych stuków,skrzypienia,gdy koła stoją w negatywie-odpuść,bo to oznacza,że właściciel miał to w zadu i zapewne o resztę wozu też specjalnie nie dbał,belka wytrzymuje od wyjazdu z fabryki ~150 tys. km eksploatacji na

Co może być przyczyną??

Mam pewien problem z citroenem AX (1.1i 1990) Mianowicie od kilku miesięcy z przedniego zawieszenia dochodzą niepokojące, głuche stuki. Słychać je w momencie jazdy po nierównej drodze oraz po najechaniu prawym lub lewym przednim kołem na jakąś nierówność. Stuków nie słychać lub występują bardzo

Re: Citroen Picasso - doradzcie

pasowe napinacza paska PK ( ca. 110 tkm). Przedziwne trzaski, stuki i inne dźwięki z zawieszenia przedniego i kabiny. Inne wady to : słupek przedni lewy skutecznie ogranicza widoczność na łukach, oporna dźwignia skrzynii biegów. Uff, aż mnie głowa rozbolała.

Re: Citroen Picasso - doradzcie

( ca. 100 tkm), koło pasowe wału > silnika ( ca. 100 tkm), koło pasowe napinacza paska PK ( ca. 110 tkm). > Przedziwne trzaski, stuki i inne dźwięki z zawieszenia przedniego i kabiny. Inn > e > wady to : słupek przedni lewy skutecznie ogranicza widoczność na łukach, oporna > dźwignia

Re: Salony samochodowe

dalo sie otworzyc bagaznika (otwieralem go potem dorobionym kluczykiem - stacyjka caly czas dzialala na tym "wyrobionym") 5. Po 13 miesiacach zaczely sie stuki przy przednim zawieszeniu. Mechanik z Wrzosowej rowniez w ciemno stwierdzil co to za usterka. Nie pamietam dokladnie co tam sie

Re: Focus I 1,6 100km - 1,8 tdci 115km

;barankiem". Focusy mają b.dobre zawieszenie, ale dość delikatne więc miej ucho wyczulone na najmniejsze choć stuki. Tym co psuje się dość często jest cewka zapłonowa (400 zł w ASO), objawia się to nierówną, przerywaną pracą silnika. Maglownica (przekładnia kierownicza) to koszt do 1000zł za regenerowaną część

Citroën Pluriel - przestroga dla zainteresowanych

szczególności gumy (kurczące się, deformujące i pękające uszczelki) 3. Problemy z zawieszeniem (po 6000 km poleciały sworznie z przodu). 4. Stuki w podwoziu. (Pod samochodem z tyłu zawieszone są takie ciężarki które mają za zadanie wyważać samochód podczas jazdy bez dachu. Może i swoje zadanie

Citroen C3-zawieszenie

W marcu wymieniłem przednie klocki hamulcowe, wymieniono mi tez wybite drązki kierownicze (obydwa) - było słychac piski 9to o klockach) i stuki (to przy drążkach). Nie minęły dwa miesiące i po wjechaniu na nierówność, np. przy jeździe po betonie, albo uskoku na jezdni słyszę znowu przytłumione

Re: Citroen C5, czy jak reszta - VW, Audi, lub Op

callafior napisał: > Tak jako przykład - znajomemu (co prawda w w megane I, ale to podobna idea > konstrukcji) przednie zawieszenie wraz z układem kierowiczym (drążki) rozkłapał > o > się po 15 tys. km, mianowicie były luzy w ukł. kier, a zawieszenie tłukło się n > a > byle

Re: Citroen ZX

. Do zrobienia pozostało mi jeszcze prawe przednie zawieszenie - słychać stuki jak od wahacza, jednak mechanik po rozebraniu, wykluczył usterkę tego elementu, sugerując problemy z przekładnią. Reasumując: autko wygodne, pojemne (kombi), oszczędne, choć silnik mógłby być nieco żwawszy. Co do

Re: Citroen C5......................

komorze silnika, tlące się wykładzin wygłuszające. Powód ? Odpowiedź serwisu: ?????????????? 500 km stuki z tyłu w bagażniku, zawieszeniu i Bóg wie gdzie jeszcze – usunięte po 18 tys km (!!!) w trzecim z kolei serwisie po razem 7 wizytach z tym tematem w roli głównej– 10 miesięcy waliło tak

Re: Citroen C5 czy Nissan Primera?

moim autem służbowym. 150 km przebiegu – pożar w komorze silnika, tlące się wykładzin wygłuszające. Powód ? Odpowiedź serwisu: ?????????????? 500 km stuki z tyłu w bagażniku, zawieszeniu i Bóg wie gdzie jeszcze – usunięte po 18 tys km (!!!) w trzecim z kolei serwisie po razem 7 wizytach z

Citroën Ami

został zaprezentowany na salonie samochodowym w Genewie w 1969 roku. Zaprojektowała go firma Heuliez i był to czterodrzwiowy hatchback oraz pierwszy osobowy samochód Citroen z blaszanym dachem. Ami 8 wyposażano w silnik o pojemności 597 cm? i mocy 32 KM osiąganej przy 5750 obr/min. W zawieszeniu pojazdu wprowadzono

Drgania Shimmy

Drgania Shimmy – samowzbudne drgania ustalone występujące w przednim zawieszeniu pojazdu. Składa się na nie zwykle drgania kół wokół osi pionowej i obroty przedniej osi z kołami wokół osi podłużnej pojazdu. Shimmy powoduje powstawanie dużych dynamicznych obciążeń w elementach zawieszenia

Resor

piórowy w zawieszeniu przednim (niezależnym). Pełni on również funkcję stabilizatora. eliptyczny 200px półeliptyczny 200px 3/4-eliptyczny 200px ćwierćeliptyczny 200px poprzeczny 200px

Dacia SupeRNova

manualną skrzynią biegów. W zawieszeniu przednim pojazdu zastosowano kolumny MacPhersona, wahacze poprzeczne oraz stabilizator. Natomiast w zawieszeniu tylnym drążki skrętne oparte na sprężynach śrubowych dodatkowo wspartych przez stabilizator. W Dacii SupeRNova udoskonalony został układ hamulcowy poprzez

FSO Polonez Analog

wzięte z Łady Samary, aczkolwiek zostało zmodyfikowane. Skrzynia biegów i przekładnia główna zostały zapożyczone z Suzuki. Tylne zawieszenie było oparte na sztywnym moście na wahaczach wzdłużnych, wleczonych i sprężynach śrubowych, natomiast w zawieszeniu przednim zastosowano MacPhersona.Po dobrych

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.