spalanie cayenne turbo

Marcin Lewandowski

Salon Los Angeles 2013 | Porsche Macan

Salon Los Angeles 2013 | Porsche Macan

Jako jedyna redakcja z Polski byliśmy wczoraj w Los Angeles na prezentacji najnowszego dziecka marki Porsche. Oto, co już o nim wiemy

To będzie hit w USA

Porsche ma coraz większy apetyt na amerykański rynek. Receptą na sukces ma być najnowszy Cayenne S Hybrid

Mercedes ML 63 AMG - test | Za kierownicą | Ogień i woda

Mercedes ML 63 AMG - samochód, w którym piekło miesza się z niebem, a sens z bezsensem. Test najsilniejszego SUV na świecie

Porsche Cayenne 3.0TDI - kolejny bastion zdobyty

Porsche Cayenne 3.0TDI - kolejny bastion zdobyty

płyną z tego bolesnego, chociaż nieuniknionego, posunięcia? Oczywiście obniżone spalanie. Porsche zapowiada, że wysokoprężne Cayenne spali 9,3 l oleju napędowego na każde przejechane 100 km. W porównaniu do 12,9 l, w przypadku najmniejszego silnika benzynowego, to już coś.Kolejnym argumentem jest

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

napędzanego benzynowym silnikiem 4.5 V8. Jego tuleje cylindrowe wykonane mają tendencję do pękania. Objawy to narastający hałas i spore zapotrzebowanie na olej silnikowy. Naprawa może być kosztowna (kilkanaście tys. zł), ale sama eksploatacja Porsche do najtańszych nie należy. Model Cayenne Turbo i późniejsze

Porsche Cayenne - test | Za kierownicą

spalanie dochodzące do 30 litrów na setkę. Nawet najtwardsi z twardych miłośników nowego Porsche - a przez cztery lata zebrało się ich ponad 150 tys. - twierdzą, że to lekka przesada. Problemem zajmują się inżynierowie. Po pięciu latach, gdy cztery wersje Porsche (Cayenne, Cayenne S, Cayenne Turbo i

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

sama eksploatacja Porsche do najtańszych nie należy. Model Cayenne Turbo i późniejsze Cayenne S były wolne od tych problemów, miały bowiem tuleje cylindrowe wykonane z innego materiału. Okres produkcji wadliwych silników: 2002- 2007. Modele w których montowany był silnik 4.5 V8: Porsche Cayenne S fot

Audi Q3 - test | Pierwsza jazda

Audi Q3 - test | Pierwsza jazda

Q3 to trzeci i jak na razie ostatni zapowiadany crossover Audi. W 2005 r jako pierwszy pojawił się ogromny Q7. Zbudowany był na tej samej płycie, co VW Touareg i Porsche Cayenne, ale przewyższał je rozmiarami. Po trzech latach dołączył do niego średniej wielkości Q5 bazujący na płycie Audi A4

BMW X5 M - pierwszy oficjalny film

BMW X5 M - pierwszy oficjalny film

...?) stwierdziło inaczej i powierzyło oddziałowi "M" zadanie stworzenia z X5 (a w dalszej perspektywie także z X6 ) czegoś jeszcze szybszego. Konkurencja przecież nie śpi. W gamie są np.: Porsche Cayenne Turbo S, Mercedes ML63 AMG, czy Audi Q7 V12 TDI - jeśli ktoś chce mieć naprawdę szybkiego SUV -a

VW Touareg - test | Pierwsza jazda

VW Touareg - test | Pierwsza jazda

przypadku pierwszej generacji Touarega, nowa płyta wykorzystywana jest do budowy bliźniaczego, przynajmniej konstrukcyjnie, Porsche Cayenne. W przyszłości posłuży najprawdopodobniej za platformę nowego Audi Q7. Touareg zmienił się także wizualnie. Zamiast krągłości dominują ostre linie. Nadwozie ma wyraźne

Porsche Cayenne GTS vs. BMW X6 - test porównawczy

sportowego Cayenne.Dane techniczne Samochód BMW X6 xDrive35i Porsche Cayenne GTS Silnik benzynowy, twin-turbo, V6, 2979 cm3 benzynowy, V8, 4806 cm3

Porsche Panamera - test | Za kierownicą

Porsche Panamera - test | Za kierownicą

miejsca wygospodarowano we wnętrzu? Niewiadomo. Podobno wypełnia lukę pomiędzy Cayenne a 911. Ale jak wyobrazić sobie jazdę taką hybrydą? Z niecierpliwością czekaliśmy na pierwszy kontakt z Panamerą. Tym bardziej, że Porsche budując napięcie namiętnie się przekomarzało i co jakiś czas odsłaniało tylko

Jeep Grand Cherokee SRT8 - test | Za kierownicą

- spójrzcie na dane: ponad 6 litrów i osiem cylindrów. 420 KM i 570 Nm. I - uwaga - 5,1 sekundy do setki. Szybciej od BMW X5 4.8is czy Porsche Cayenne Turbo S. I tyle samo, co kosztujący fortunę (480 tys. zł) Mercedes ML 63 AMG. Dwa razy nie dałem się prosić. A więc siedzę w jednym z najszybszych SUV-ów

Subaru Forester 2.5XT

;. Podczepiamy aparaturę, jedziemy i... Niemożliwe. Powtarzamy próbę. Jeszcze raz i jeszcze. Średnia? 5,98 sekundy. Na zimówkach!W tej sytuacji postanawiamy zrobić coś jeszcze: zmierzyć go na ćwierć mili. Dwie próby, niemal identyczny wynik - 13,9 s. Tyle samo, ile trzykrotnie droższe Porsche Cayenne Turbo, co

Range Rover Sport Supercharged LE

Cayenne Turbo450 KM, 266 km/h, 500 000 złNiektórzy nie zaliczają go do grona prawdziwych Porsche, niemniej należy zauważyć, że Turbo jest najmocniejsze i zarazem najdroższe w całej stawce. Aż trudno uwierzyć, ale w Zuffenhausen pracują nad liftingiem tego SUV-a, który uczyni go jeszcze mocniejszym

Porsche 911 Carrera - test | Za kierownicą

auta ustępstwa przychodzą lekko. Poznajemy niemiecki dział prasowy, podpisujemy dokumenty, dostajemy kluczyki i wychodzimy na parking. Czego tu nie ma? Stare 911 w limitowanych seriach, kosmiczne 928, pospolite 924, pretensjonalne Cayenne i unikalne 959, które w swoim czasie było najszybciej

Re: Octavia 1.4 TSI z LPG

@armag_edon Tak,a jak mnie stac na Porsche Cayenne to nie na Tdi tylko od razu na turbo s,co tam spalanie. Tylko ze kto nie umie liczyc,ten nigdy bogaty nie bedzie

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

pierwsza dziesiątka TÜV dla cztero-pięciolatków to: Toyota Prius, Ford Kuga, Porsche Cayenne, VW Golf Plus, VW Passat CC, Audi A4, VW Tiguan, Toyota Auris, Porsche 911 i Ford Fusion. Podczas gdy brytyjski Top Ten tworzą: Ford Fiesta, Mitsubishi Lancer, Opel Agila, Suzuki Alto, Toyota Aygo i Yaris

Re: Wyjątkowy Mercedes E500 na sprzedaż

Bedac w USA mialem okazje jezdzic ( za kolkiem ) SL BRABUS T12, SL65 Amg, Maybach 62, Audi RS4 RS6, Porsche 911 Turbo, Cayenne Turbo S, Bentley Continental GT, Flying Spur,F430 Lambo LP640 Versace Edition i tak dalej. Ba nie jezdzilem ale mialem okazje siedziec i dotknac posluchac jak pracuje

Porsche Cayenne Turbo S - more power 521KM

Porsche uznalo ze jest miejsce na jeszcze mocniejsza wersje Cayenne niz dotychczasowe 450 konne Turbo i powstał model Cayenne Turbo S ktory ma moc 521KM moment maksymalny wynosi 720 Newtonmeter i jest osiagany pomiedzy 2.750 - 3.750 obr/min 0-100 5,2s Vmax 270 km/h spalanie srednio 15,7L benzyny

..powiedziali ekolodzy z polo i civicow

swietlne przed X5, ale ta wersja nie moze byc inna. Chwilowe spalanie czesto pokazuje 20/30l / 100km, ale cos za cos. Podejrzewam ze na torze gubi go zwykla carrera S, ale w swojej klasie nie ma absolutnie zadnej konkurencji. Zwykle Turbo to znana komfortowa Cayenne z mocnym silnikiem i ciut twardszym

Re: Nawet Europa odwrace sie od diesli

Po pierwsze to Jeep SRT8 nie jest konkurencja dla Cayenne Turbo. Te dwa auta sa w roznych segmentach. Po drugie zaloze sie, ze SRT8 ma wieksza sprzedaz niz Cayenne Turbo. CTS-V jest w tym samym segmencie co M5/M3. Czy sie bedzie sprzedawal? Zobaczymy. Jak do tej pory sprzedaz aut z serii V jest

Re: Po prostu jest okropny

Od ponda 3 lat jezdze Cayenne S (na turbo zona mi nie pozwolila) a przesiadlem sie z ML500. Roznica jest olbrzymia w konforcie i jak sie bryka trzyma drogi. Spala ok 18.5 l/100km przewaznie po miescie ale i czesem lodke sie pociagnie, a noge to mam raczej ciezka. Kilka razy bylismy pojezdzic na

Spalanie przy danej prędkości.

powodu....braku paliwa. Dane z Auto-świata: Porsche Cayenne Turbo 270km/h spalanie przy tej prędkości 66.7l !!! 245 km/h 50.4l VW Tuareg V10 TDI 225km/h 31,2l Porsche Carrera S 293km/h 37,0 Mercedes SLK 200K 226km/h 22,0 VW

Spalanie przy danej prędkości (w czasie lunchu)

specjalnie do czego im to potrzebne i ile kosztuje. a skoro koszty nie są najważniejsze, to i zużycie paliwa schodzi na dalszy plan. trudno mi sobie wyobrazić właściciela Cayenne albo Hai narzekającego na wysokie spalanie, bo powodem dla których ludzie wybierają te pojazdy nie jest ekonomia

cayenne turbo

wgniataniu w fotel:-) Na siekierkowskim jadąc 120 zrobiłem kick down i momentalnie było 200... (natychmiast zwolniłem jak zobaczyłem ile jest, po prostu człek nie przyzwyczajony do takich osiągów) a do tego ten dźwięk silnika! poezja i bajka! Ekonomia - hmm wiadomo prius to nie jest, ale stosunek osiągi/spalanie

Porsche Cayenne

kontrowersje. Samochód I generacji zaprezentowano w 2002 roku. Początkowo auto było oferowane jedynie w dwóch wersjach: Cayenne S z silnikiem V8 po pojemności 4,5 l i mocy 340 KM oraz wersja z turbodoładowaniem Cayenne Turbo o mocy 450 KM. Pod koniec 2003 roku do gamy dołączyła podstawowa jednostka napędowa

Rentgen 2.0

350Z. Ważne punkty programu Opis aut Sylwetka Wnętrze Funkcjonalność Osiągi Spalanie Wrażenia z jazdy Spadek wartości Od początku programu prowadzącym jest Adam Kornacki, prowadzący również inne programy na TVN Turbo (Zakup Kontrolowany i Sparing).

Porsche

, który od lat jest kojarzony z marką Porsche. Sytuacja zmieniła się, kiedy na początku XXI w. pojawił się Porsche Cayenne Turbo S (2002 r.) oraz Porsche Carrera GT (2004 r.). Ten drugi wyposażony był w najmocniejszy silnik w historii marki – Porsche Carrera GT skrywało pod maską silnik o mocy 612 KM. W maju 2006 Porsche

Porsche Panamera

również w fazie prototypowej innych tego typu samochodów (studyjne wersje luksusowych, czterodrzwiowych samochodów sportowych takich jak Lamborghini Estoque, czy BMW Concept CS (mający być w przyszłości nową serią 8). Panamera może być wyposażona w silniki stosowane w terenowym Cayenne: 3,6 V6 o mocy 300 KM

Renault Avantime

silników: turbodoładowany R4 o oznaczeniu handlowym 2.0 Turbo, wolnossący V6 o pojemności 2,9 dm? oraz turbodiesla 2,2 dCi . Moc przenoszona była na koła przednie poprzez 6-biegową manualną lub 5-biegową automatyczną skrzynię biegów.Coupé Avantime to pierwszy samochód z gamy pojazdów luksusowych

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.