spalanie audi r s 6

Filip Otto

Top 5 - używane zamienniki, cz. 2

Top 5 - używane zamienniki, cz. 2

Tym razem mamy kilka samochodów z drugiej ręki dla tych, którzy z pierwszej ręki chcą kupić małe auto, pojemne kombi, luksusową limuzynę, terenówkę i kabriolet. Dlaczego? Bo wierzymy, że kuszący zapach wewnątrz auta wyjeżdżającego z salonu warto poświęcić dla zapachu zaoszczędzonej gotówki

Top 10 | Cacuszka na gaz

Oto dziesięć samochodów, w przypadku których fakt, że mają instalację gazową, jest najmniej ważny, bo po prostu same w sobie są bardzo fajne. W poszukiwaniach najciekawszego zagazowanego modelu pomaga nam serwis www.autotrader.pl. Co my byśmy w ogóle bez niego zrobili?

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 18 tys. km

Coraz chłodniejsze poranki nie studzą temperamentu naszej czarnej Skody. Tym razem postanowiliśmy przyjrzeć się jej równie ognistym konkurentom. Jak Fabia RS wypada cenowo na tle Opla Corsy OPC, Seata Ibizy SC Cupry i Renault Clio Sport?

Lexus GS - test | Pierwsza jazda

Lexus GS - test | Pierwsza jazda

ma sobie równych. Ale to w końcu nie niemiecka konkurencja. moc 0-100 km/h v-max śr. spal. poj. bagaż. cena od Audi A6 Hybrid 245 KM 7,5 s 240 km/h 6,2 l/100 km 375 l 250 500 zł BMW 5 ActiveHybrid 335 KM 5,9 s 250 km/h 6,4 l/100 km 375 l 293 800 zł Infiniti M35h 364 KM 5,5 s 250 km/h 7,0 l

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

ze wspomnianym napędem rozrządu. W silnikach 1.4 TSI pojawiają się także problemy z układem wtryskowym i awarie sprzęgła magnetycznego kompresora. Okres występowania problemów: od 2006 roku. Modele w których montowany jest silnik 1.4 TSI (122-180 KM): Audi: A1, A3 Seat: Ibiza, Toledo, Leon, Altea

Mercedes-Benz E350 BlueTEC Kabriolet | Test | Odrobina wyobraźni

Mercedes-Benz E350 BlueTEC Kabriolet | Test | Odrobina wyobraźni

średnie spalanie na poziomie 8 litrów to zadowalający bilans. 252 KM w połączeniu z szybko zmieniającą biegi skrzynią 7G-Tronic mimo wysokoprężnej jednostki może dać sporo przyjemności z dynamicznej jazdy. Skrzynie biegów możemy ustawić w trybie S (Sport) lub M (Manual) i wtedy dodatkowo możemy czerpać

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

się nie rozciągają), a w 2011 r. przeprowadzono modernizację która powinna rozwiązać większość problemów. Obie firmy doszły do wniosku, że kolejne modyfikacje tego silnika będą wprowadzać we własnym zakresie. Okres występowania problemów: 2006 - 2011. Modele w których montowany był/jest silnik 1.6 THP

BMW 123d Cabrio - test | Za kierownicą

BMW 123d Cabrio - test | Za kierownicą

zwolennicy benzyniaków. Docenią także dyskretne mruczenie silnika, nie powodujące dysonansu w kabriolecie, jak ma to miejsce u "klekoczącej" konkurencji (Audi A3 Cabrio). Niezaprzeczalną zaletą Diesla jest oczywiście spalanie. W teście BMW żądało niecałych 7 litrów na każde 100 km, co jak na tak

Seat Exeo 1.8T - test | Za kierownicą

Seat Exeo 1.8T - test | Za kierownicą

Skrzynia 6-manualna 6-manualna Wymiary 466 x 177 x 143 cm 466 x 177 x 143 cm Rozstaw osi 264 cm 264 cm Masa własna/ładowność 1400/560 kg 1495/485 kg Poj. bagażnika 460 l 460 l Poj. zbiornika paliwa 70 l 70 l Przyśp. 0-100 km/h 9,3 s 8,6 s Śr. spalanie 9,0 l/100 km 7,3 l/100 km V maks. 217

VW Touareg - test | Pierwsza jazda

VW Touareg - test | Pierwsza jazda

stopni). A to już naprawdę sporo.Gaz Świetne prowadzenie zarówno na czarnym jak i w terenie, dobre wykończenie wnętrza, idealna pozycja za kierownicą, mocne silniki, niskie spalanie Hamulec Czas oczekiwania na auto - 6 miesięcySummaSummarum Volkswagen zapakował do Touarego naprawdę dużo elektroniki. Nie

Audi A4 2.0 TDI 170 KM - test | Za kierownicą

Audi A4 2.0 TDI 170 KM - test | Za kierownicą

l Poj. zbiornika paliwa 65 l Przyspieszenie 0-100 km/h 8,3 s Zużycie paliwa: cykl miejski/pozam. 6,2/4,4 l/100 km V maks. 230 km/h Cena od 135 600 zł   Grzegorz Lepak Audi TT/TTS | Pierwsza jazdaCztery cylindry w Audi A8Audi TT - ogłoszenia

Ile naprawdę zapłacisz za auto klasy premium?

Ile naprawdę zapłacisz za auto klasy premium?

gałka zmiany biegów (690 zł), podłokietnik z przodu (1 040 zł), tempomat (1 710 zł), dźwiękoszczelne szyby (7 100 zł), ogrzewanie postojowe (9 030 zł). Zbędne elementy to mało komfortowe i podatne na uszkodzenia 18 calowe obręcze (skonfigurowane Audi ma opony 225/55 R 16) za 11 860 zł, oraz żaluzje

Top 10 | Samochody na ferie

Top 10 | Samochody na ferie

za 7 tys. złotychPrzed kilkoma dniami Audi pokazało trzecią generację A6 Allroad, ale to ta pierwsza jest ciekawsza. Dlaczego? Kolejne nie mają już wokół siebie takiej aury nowości (żadna niespodzianka, że pojawiają się w salonach), unikalności (można też kupić A4 Allroad, ot co) i są, można

Lancia Delta 1.8 Di Turbo - test | Za kierownicą

Lancia Delta 1.8 Di Turbo - test | Za kierownicą

satysfakcjonujący, ale luk pod klapą jest zbyt głęboki, a po złożeniu kanapy nie ma co liczyć na płaską powierzchnię. Główny konkurent - Audi A3 - nie może pochwalić się ani równie przestronnym wnętrzem, ani przepastnym bagażnikiem (370 l), nie wspominając już o piekielnie ciasnym BMW serii 1.Ekskluzywne oblicze

Audi A5/S5 - najpiękniejsze dziecko de'Silvy

ON RON 98 Prędkość maks. 250 km/h 250 km/h (ograniczona) Przysp. 0-100 km/h 5,9 s 5,1 s Śr. spalanie

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

nietknięta. Piątka, zwana także Supercinque (super pięć), otarła się o tytuł Samochodu 1973 roku (przegrała z Audi 80) i ustanowiła standardy sportowej fajności. To zasługa modelu Turbo. Renault 5 Turbo Historia Projektu 822 zrealizowanego jako Renault 5 Turbo zaczęła się 7 maja 1976 roku, gdy zastępca

Silniki, których nie chciał świat

Silniki, których nie chciał świat

zaskakującym paliwem.ZOBACZ TAKŻE: Ile do setki, czyli sprawdź auto sąsiada Trzy razy "F" - najbardziej zawodne samochody Samochody: ogłoszeniaTurbodiesel klekoczący pod maską coupé lub cabrio to już żadna nowość. Wystarczy wspomnieć choćby Renault Megane CC, BMW serii 6 czy Audi TT

Audi RS6 - test | Pierwsza jazda

rodzinnego kombi diabelskie, 580-konne V10 z dwiema turbosprężarkami.Historia tego niezwykłego auta zaczęła się w 1993 r., daty narodzin Audi RS2. Od tego czasu marka tak skutecznie podnosi prestiż tego typu karoserii, że Audi Avant cieszą się dziś nie mniejszą popularnością od Volvo kombi.Najwyraźniej

Citroen DS3 vs. Peugeot RCZ vs. Renault Clio RS Gordini - test porównawczy | Za kierownicą

Citroen DS3 vs. Peugeot RCZ vs. Renault Clio RS Gordini - test porównawczy | Za kierownicą

215/45 R17 Masa 1165 kg 1275 kg 1204 kg Poj. bagażnika 285 l 321 l 288 l Poj. zbiornika paliwa 50 l 55 l 55 l 0-100 km/h 7,3 s 7,5 s 6,9 s Średnie spalanie 6,9 l/100 km 6,9 l/100 km 8,2 l/100 km V maks 214 km/h 237 km/h 225 km/h Cena 79 950 zł 110 900 zł 93 000 zł Marek SworowskiZOBACZ

Infiniti FX 30d S - test | Pierwsza jazda

Infiniti FX 30d S - test | Pierwsza jazda

Zawieszenie przód niezależne, dwuwahaczoweze sprężynami śrubowymi Zawieszenie tył niezależne, wielowahaczowe Masa 2175 kg Poj. bagażnika 410 l Poj. zbiornika paliwa 90 l 0-100 km/h 8,3 s Średnie spalanie 9,0 l/100 km V maks 212 km/h Cena od 270 000 zł Bartosz SińczukZOBACZ TAKŻE:Infiniti

Konfrontacje: Audi Q7 vs. Volvo XC90

295 500 zł Audi Q7Nasze pomiary0-100 km/h: 8,8 s100-0 km/h (hamulce zimne /rozgrzane): 44/46 mŚrednie spalanie: 14,5 l/100 km WyposażenieESP, 6 poduszek, aut. klimatyzacja. Za dopłatą: powietrzne zawieszenie (13 tys. zł), reflektory ksenonowe (4 700 zł), 20" koła (10

Audi R8 - test | Pierwsza jazda

, obok wielkich rur wydechowych, połyskuje znaczek R8. Ostatecznie nazwali go tak samo jak wyczynowe Audi, które w 2002 r. wywalczyły wszystkie trzy miejsca na podium w Le Mans.Czym tchnie Vegas...Diodowe światła R8 idealnie pasują do neonów rozświetlających Las Vegas. Ale nie tylko dlatego prezentację

Fiat Freemont - test | Pierwsza jazda

Fiat Freemont - test | Pierwsza jazda

wielowahaczowe wielowahaczowe Masa 1870 kg 1870 kg Ogumienie 225/65 R17 225/65 R17 Poj. bagażnika 145/540/1461 l 145/540/1461 l Przyśp. 0-100 km/h 12,3 s 11 s Śr. spalanie 6,4 l/100 km 6,4 l/100 km V maks. 180 km/h    195 km/h Cena 99 990 zł 120 990 zł Juliusz Szalek

Fiat Punto Evo - test | Za kierownicą

przedni Wymiary 406,5 x 168,7 x 149 cm Rozstaw osi 251,0 cm Zawieszenie przód kolumny MacPhersona Zawieszenie tył belka skrętna Opony 205/45 R17 Masa własna/ładowność 1060/560 kg Poj. bagażnika 275/1030 l Przyśp. 0-100 km/h 10,8 s Śr. spalanie 5,7 l/100 km V maks. 185 km/h Cena od 57

Audi S3

innowacyjności Audi wyprzedziło konkurencję o kilka lat. Golf GTI z bezpośrednim wtryskiem, turbo oraz mechaniczną zautomatyzowaną skrzynią z dwoma sprzęgłami (DSG) debiutował w 2004 r. Kierunek był dobry. Potwierdza go autorytet w dziedzinie układów napędowych - BMW, które dopiero teraz zaczyna wprowadzać

Porsche Cayenne - test | Za kierownicą

spalanie dochodzące do 30 litrów na setkę. Nawet najtwardsi z twardych miłośników nowego Porsche - a przez cztery lata zebrało się ich ponad 150 tys. - twierdzą, że to lekka przesada. Problemem zajmują się inżynierowie. Po pięciu latach, gdy cztery wersje Porsche (Cayenne, Cayenne S, Cayenne Turbo i

BMW 335i xDrive - test | Za kierownicą

R17 / 255/40 R17 Wymiary 461,2 x 178,2 x 139,5 cm Rozstaw osi 276 cm Poj. zbiornika paliwa 63 l Pojemność bagażnika 430 l Masa / ładowność 1630 / 480 kg Śr. spalanie l/100km 9,1 l/100 km Emisja CO2 212 g/km Przysp. 0-100 km/h 5,4 s V max 250 km/h Cena 306 892 zł  

Alfa Romeo Brera 3.2 JTS V6, Audi TT 3.2 Quattro, BMW Z4 Coupé 3.0 si, Nissan 350Z

. Z zawieszenia dochodzą hałasy, a poza tym jej silnik spala o ponad 5 litrów więcej na setkę od konkurentów. Nie chciało nam się w to wierzyć, ale faktycznie: gdy na trasie Audi i BMW zużywały w okolicach 10,5 litra, a Nissan 11,5, pięknej włoszce ledwie wystarczało 16. Choć takie samochody kupuje

Mini Countryman Cooper S - test | Za kierownicą

/ładowność 1385 kg Śr. spalanie 7,7 l/100 km (w teście: 10,8) Przysp. 0-100 km/h 8,3 s Prędkość maks. 205 km/h Cena 108 800 zł Marcin LewandowskiZOBACZ TAKŻE: Audi A1, Citroen DS3, Mini | Za kierownicą Mercedes SLK | Pierwsza jazdaBMW 5 Gran Turismo | Test wideo Mini Cooper

Mazda CX-7 - test | Za kierownicą

. bagażnika 455/774 l Przysp. 0-100 km/h 8,2 s Śr. spalanie 10,2 l/100 km V maks. 210 km/h Cena 155 900 zł (minus 10 000 zł rabatu) Marcin SobolewskiMazda 3 - uśmiechnięta A to Ci dopiero patent! - ZOBACZ TUTAJSamochody: Mazda 6 - ogłoszenia

Czysto i biało - "Wysokie Obroty" na salonie we Frankfurcie 2007

Spacerując między stoiskami, odniosłem wrażenie, że wrogiem numer 1 wszystkich producentów jest dwutlenek węgla. Prawie każdy chwalił się obniżonym zużyciem paliwa i minimalną emisją CO2. Sposoby były różne. Mercedes pokazał auto wielkości klasy S napędzane silnikiem 1.8 łączącym zalety diesla i

Nissan Murano 2.5 dCi - test | Pierwsza jazda

konkurencja za podobne fajerwerki wymaga słonych dopłat. Najtańsze BMW X3 drugiej generacji z 2-litrowym dieslem o mocy 177 koni i manualną skrzynią kosztuje 159,9 tys. zł, Audi Q5 2.0 TDI (170 KM) ze skrzynią S-Tronic - 162,2 tys. zł, a Infiniti EX 30d (238 KM) z automatem - 207 tys. zł. Cała trójka

BMW X3 xDrive20d - test | Za kierownicą

, ręczna (8b, automat) Napęd na cztery koła Wymiary 464,8 x 188,1 x 166,1 cm Rozstaw osi 281 cm Opony 205/65 R17 Masa/ładowność 1725/575 kg Poj. bagażnika 550/1600 l Przysp. 0-100 km/h 8,5 s Śr. spalanie 5,6 l/100 km V maks. 210 km/h Cena 162 900 zł Marcin Sobolewski

Volvo S80 D5 XWD - test | Za kierownicą

się w oczy, gwarantując sporą dawkę luksusu i wygody. Przecież nie każdy chce się pokazywać. A właśnie tacy są Szwedzi. Teraz jednak mogą bez obaw stawać w szranki z tymi z Mercedesa, BMW czy Audi. Dane techniczne Volvo S80 D5 XWD Summum R-Design Nadwozie czterodrzwiowe, pięciomiejscowe Silnik

BMW serii 3 vs. Mercedes C-klasa - test porównawczy

HAMULEC Wyświetlacz funkcji "eco pro", wysokie ceny niektórych dodatków Zbyt wolno pracujący układ kierowniczy, system Comand Konkurenci Audi A4 Właśnie przeszedł modernizację, konkurencyjny diesel kosztuje 151 100 zł. Nie jest tak dynamiczne jak BMW, ale ma równie dobrą jakość

C6 i pół

koncernu.A jednak poprawili...Na torze Paul Ricard High Tech Test Track pod Marsylią zjawiłem się w samo południe. Bez rewolweru, za to ze skrzętnie przechowywanym w pamięci obrazem niewiarygodnie długiej jak na tor wyścigowy prostej. Mistral, bo tak ją nazwano (przy okazji pierwszego Grand Prix w 1970 r

Chevrolet Aveo - Wyższe aspiracje

International A/S w Kopenhadze. Wśród czterodrzwiowych modeli Chevroleta produkowanych na Woli były Master Sedan, Master De Luxe, Master Touring Sedan i Imperial Limousine. 6 listopada 2007 r. z linii montażowej zjechał pierwszy Chevrolet wyprodukowany w Unii Europejskiej. Był to sedan Aveo, który wyjechał z

Samochody z innej bajki | Chery

, które trwa 6 godzin, pokonuje 150 km. Cena? Około 75 tys. zł.ZOBACZ TAKŻE:Nie zależy Ci na jakości tylko na cenie? Te auta będą idealne. Ceny już od 1 500 złDlaczego przestali produkować te auta? Powinny nadal być w oferciePakowne, praktyczne - dziesięć aut do 13 tys. złRozpędza się do setki w 23 s, by

Volkswagen Passat - test | Pierwsza jazda

., 5-os. Silnik turbodiesel R4, 1598 ccm Moc 105 KM przy 4400 obr./min Moment 250 Nm przy 1500-2500 obr./min Skrzynia 6-manualna Napęd na koła przednie Wymiary 477 x 182 x 147 cm Rozstaw osi 271,2 cm Masa/ładowność 1499/616 kg Poj. bagażnika 565 l Przyśp. 0-100 km/h 12,2 s Śr

Citroen Berlingo 1.6 HDi XTR - test | Za kierownicą

600-konne kombiaki (Audi RS6), minivany stają na równi z hot hatchami (Opel Zafira OPC), a blaszaki do wożenia europalet chcą podgryźć kawałek rynkowego tortu, dotychczas zarezerwowanego dla rodzinnych autobusików. Bardziej osobowe niż kiedykolwiek, Berlingo, Doblo, Kangoo i spółka mają w zanadrzu

Rozsądny rozmiar Peugeota 607 2.2 HDi

(odpowiednio: 6 i 5) oraz moc. Filtr cząstek stałych (FAP) dba o czystość spalin. Sprawdzam, i faktycznie: nawet przy mocnym wciśnięciu gazu auto nie kopci.Bez względu na postęp w technice 4-cylindrowy "klekot" w aucie segmentu E wydaje się połączeniem karkołomnym. Jednak BMW, Mercedes i Audi nie

Konfrontacje: Audi A6 Avant vs. Volvo V70

dodatki pakietu S-line - obniżone zawieszenie oraz nakładki na zderzaki. Niesamowite wrażenie robią tylne światła, które po włączeniu swoją diodową obwódką przywodzą na myśl makijaż kobiecych oczu. Znak równie charakterystyczny, jak obrysowe światła w Volvo. Tylko paskudne rury wydechowe psują cały efekt

Mazda 3 MPS - test | Pierwsza jazda

. Perła w koronie to 323 GT-R, wyprodukowana na początku lat 90. (w liczbie 2500 szt.) tylko po to by auto otrzymało homologację FIA. 183 konie wyciśnięte z 1,8-litrowego silnika turbo pozwalało osiągnąć setkę w niewiele ponad 6 sekund. Po rajdowych sukcesach w grupie N i latach przerwy Mazda wróciła do

BMW serii 1 - Mniej, czyli zgrabniej

Debiutująca w 2004 r. seria 1 miała pozyskać zupełnie nowych klientów. Takich, którzy nie mieli wcześniej BMW bądź szukali czegoś bardziej subtelnego niż oferowany wcześniej model Compact. Wersja trzydrzwiowa (do sprzedaży trafi w maju) ma zdobyć serca tych, którzy podróżują autem w bardziej

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

/55 R16 Masa/ładowność 1302 kg (1392 kg) Poj. bagażnika 510 l (480 l z kołem zapasowym) Poj. zbiornika paliwa 60 l Przyśp. 0-100 km/h 10,9 s (11,7 s) Śr. spalanie 5,7 l/100 km (4,5 l/100 km) V maks. 190 km/h (190 km/h) Cena od 69 390 zł (od 78 590 zł) Marcin Sobolewski Golf

Co oferuje rynek w segmencie C?

benzynowe: 1.4 i-VTEC (100 KM), M6 1.8 i-VTEC (142 KM), M6, A5 Silniki wysokoprężne: 1.6 i-DTEC (120 KM), M6 Wersje wyposażenia: S Comfort Sport Lifestyle Executive Euro NCAP: 2012: 5 gwiazdek (94%, 83%, 69%, 86%) Ceny: 66 500 zł - 126 600 zł (w promocji od 62 000 zł) Nasze testy: Honda Civic - test

Jaguar XJR vs Lexus LS 600h L - Pazur czy masaż?

z brzegu Audi 4.2 Quattro TDI Lang. Jest równie szybkie (250 km/h) nieco zrywniejsze (6,1 s do 100 km/h) i nieco większe (o cztery centymetry dłuższe, o dwa szersze) od Lexusa. Ponieważ w przeciwieństwie do tego ostatniego nie ma za tylnymi fotelami akumulatorów niklowo-metalowo- wodorowych, jest

Audi RS4

tylko Avant. Ktoś w Ingolstadt musiał mieć poczucie humoru, by sportowe osiągi odziać w prorodzinne kształty. Są tacy, którzy nigdy nie kupią kombi. I nie mogli wybaczyć Audi, że najlepszą czwórkę serwuje w takim właśnie nadwoziu. - Dlaczego nie zrobicie sedana? - takich pytań musiało paść od 1999 r

Opel Insignia 2.0 Turbo - za kierownicą

... 204-konna Vectra Turbo 4x4 z 1992 r. była jeszcze zrywniejsza (6,8 s do setki), choć też o 125 kg lżejsza. Jednak nie prowadziło się jej tak komfortowo i pewnie. Zawieszenie Insignii pracuje wprawdzie dość głośno, co na nierównościach trochę denerwuje, ale zapewnia jazdę jak po sznurku. W zakrętach

Audi RS4 Cabriolet

przy 5500 obr/min Skrzynia biegów 6-stopniowa, manualna Prędkość maks 250 km/h Przysp. 0-100 km/h 4,9 s

Ford S-Max 2.0 TDCi

jednak. S-Max z każdej strony wygląda dobrze. Nie jest ani nudny, ani pękaty, ani pudełkowaty. To van, do którego chce się wskoczyć. Wskakuję, oglądam, obmacuję. Gdzieś przeczytałem, że pod względem wykończenia S-Max nie ustępuje Audi. To prawda. Równie dobrze zamiast fordowskiego owalu zgrabną

Nissan 370Z - test | Wideo

Zjednoczonych (jego produkcja i sprzedaż na niektórych rynkach trwała do 1999 roku). Po wykupieniu Nissana przez Renault Carlos Ghos - nowy szef japońskiej firmy - obiecał wskrzesić kultową Zetkę. Słowa dotrzymał i po modelu koncepcyjnym w 2002 r. na drogi wyjechał 350Z.6 lat temu model 350Z jak feniks z

Skoda Octavia - Czeskie rachowanie vol. 2.0: 3 Octavie - 3 paliwa - test porównawczy

, wykorzystuje technologię bezpośredniego wtrysku. Ma to ponoć służyć szczególnie niskiemu zużyciu paliwa. W praktyce wygląda to różnie. W warunkach miejskich trudno uzyskać lepszy wynik niż 9 l/100 km, co mniej więcej pokrywa się z danymi technicznymi. Na szosie spalanie spada do 6 l/100 km, przekraczając o 0,4

Mercedes GLK - Gwiazdka dla niani?

(rozstaw osi powiększony do 2,75 m) ma nieco ponad 4,5 m długości, 1,8 m szerokości i 1,6 m wysokości. To mniej więcej tyle, co jej najgroźniejszy rywal BMW X3, ale o 6 cm mniej niż debiutujące właśnie Audi Q5 (rozstaw osi 2,81 cm, długość 4,63 cm). Cała reszta z VW Tiguanem, Fordem Kugą, Renault Koleosem

Peugeot RCZ - test | Pierwsza jazda

(1.6 THP 200) 455 kg (2.0 HDi 163) Poj. bagażnika 364-760 l Przysp. 0-100 km/h 7,5 s (1.6 THP 200)8,2 s (2.0 HDi 163) Śr. spalanie 6,9 l (1.6 THP 200)5,3 l (2.0 HDi 163) V maks. 237 km/h (1.6 THP 200)220 km/h (2.0 HDi 163) Cena od 107 tys. zł (1.6 THP 200)od 109 tys. zł (2.0 HDi 163

Chrysler Sebring 2.0 CRD - test | Za kierownicą

Poj. zbiornika paliwa 63 l Przyśp. 0-100 km/h 11,8 s Śr. spalanie 6,2 l/100 km Prędkość maks. 203 km/h

Prosto z Genewy

. Podwójnie doładowana V-dwunastka o mocy 630 KM czyni zeń najmocniejsze i najszybsze auto w historii brytyjskiej marki (3,9 s do setki, maks. 329 km/h), a dzięki temu, że silnik przystosowano do spalania biopaliwa, supersportowy Continental jest przy tym najoszczędniejszym (średnio 16,3 l/100 km) i

Lancia Delta - pierwsza jazda papużką

Poj bagażnika 380-465 l Poj zbiornika paliwa 58 l Przyśp 0-100 km/h 8,7 s Śr spalanie 7,0 l/100 km

Wysokoprężna wojna

pewnością trafi pod maskę nowej S-klasy, która wejdzie do sprzedaży na jesieni.Nawyraźniej koncern z Ingolstadt był przygotowany na atak, bo natychmiast pokazał Audi A8 z nowym dieslem V8 4,2 TDI (326 KM), który ponownie rozłożył konkurencję na łopatki. Nieco w cieniu tej walki pozostaje znakomite BMW 745d

BMW 320d kontra Mercedes C220 CDI - test porównawczy

każdym razie trwa. Chodzi rzecz jasna o odebranie klientów rywalowi. Zwłaszcza w najtrudniejszym segmencie, gdzie bryluje nie tylko BMW serii 3 (sprzedaż 201 tys. szt.), Mercedes klasy C (110 tys. szt.), ale też Audi A4 (159 tys. szt.).O ile najmocniejsze wersje tych aut mogą liczyć na niewielu klientów

SUPERBryka dla menedżera

Skrzynia biegów manual/6 manual/6 lub automat/7 DSG automat/6 DSG, manual/5 manual/6 lub automat/6 DSG manual/6 lub automat/6 DSG Przyspieszenie 0-100 km/godz. (s

AUDI A6 3.0/BMW 540i/JAGUAR S-TYPE 3.0/VW PASSAT W8

Gdzie należy szukać konkurentów modelu Passat W8? W klasie 8-cylindrowych luksusowych samochodów, a może wśród równie nobliwych z 6-cylindrowymi jednostkami napędowymi?Sprawdzając, jakie szanse ma Passat W8 w nowym otoczeniu, zadbaliśmy, by rywalizacja była wyrównana, i dobraliśmy konkurentów z 8

Skoda Octavia Scout - Šyberiada

przepisy pozwalają rejestrować takie auta, we Władywostoku trwa nawet dyskusja, czy nie zmienić ruchu na lewostronny. Bogaci "noworuscy" nie schodzą poniżej Audi, BMW i Mercedesa, choć najchętniej jeżdżą Bentleyem lub Maybachem. Sportowych aut nie ma, drogi są zbyt dziurawe. Jednopasmówka ciągnie

Skoda Octavia Scout - Šyberiada

/ładowność 1490/660 kg Opony 225/50 R17 Prędkość maks.* 211 km/h Przysp. 0-100 km/h* 8,1 s Śr. spalanie* 7,7 l/100 km Cena 103 400 zł Juliusz Szalek  BMW 330d xDrive - test wideo   Co dwa wtryskiwacze, to nie jeden - WIĘCEJ TUTAJ Poradnik: Samochodem na wakacje - ZOBACZ TUTAJ

Saab 9-3 Sportsedan 2.0 Aero - test | Za kierownicą

-130-0: 16,8 s0-100: 8,4 s ~ (7,5 s *)100-0: 38,5/38,8 m (hamulce zimne/rozgrzane)V max: 235 km/h *Średnie spalanie: 9,0 l/100 km *Obroty silnika przy 100 km/h na VI biegu: 1700Obroty kierownicy (od oporu do oporu): 3Średnica zawracania (lewo/prawo): 10,3/10,4 mMaksymalne szczeliny między blachami

Skauci górą - Škoda Scout

sam raz.Do stworzenia nowego samochodu posłużyła właśnie wersja 4 x 4. Scout ma jednak od niej o 2 cm większy prześwit (od zwykłej Octavii większy aż o 6 cm), który wynosi 18 cm. Ten wynik sugeruje niezłą przydatność na wertepach. Wzmocniono napęd, stosując szybszy, precyzyjniejszy i łatwiejszy w

Subaru diesel - test | Za kierownicą

, by półtoratonowe auto spalało 6 litrów tańszego oleju napędowego, brak odpowiedniego silnika to poważny błąd marketingowy. Dlaczego więc Subaru nie miało diesla? Nie mogło go kupić od Toyoty? Nie, bowiem w gruncie rzeczy chodziło o pryncypia.Konieczny boxerSubaru już od lat 70. trzymało się dwóch

Audi A6 3,2 FSI Quattro

nad każdą. A jak wiadomo - nie każde auto na zdjęciach wypada równie dobrze jak w rzeczywistości. Tak jest z nowym A6. Właściwie, pomijając atrapę chłodnicy, obyło się bez rewolucji. Obłe kształty poprzedniej generacji luksusowego Audi zostały zaostrzone przez linie załamujące gładkie powierzchnie

Citroën C6

w banalnym i w dodatku niemieckim BMW czy Audi. Na Citroëna godnego głowy państwa musiał jednak długo czekać. Dopiero 14 lipca 2005 r. podczas uroczystej parady na Polach Elizejskich po raz pierwszy pokazał się w opancerzonym C6 z w pakietem Lounge.Za 6 tys. zł każdy może poczuć się jak

Volvo S80, Citroën C6 i Honda Legend

Na parkingu jak w porcie: trzy flagowe okręty. Mają być alternatywą dla niemieckiej armady: Audi A6, BMW serii 5 i Mercedesa klasy E. I choć wielu kierowców z grubym portfelem nadal wybiera auta z wielkiej trójki, te ostatnie muszą mieć się na baczności. Konstrukcje ze Szwecji, z Francji i Japonii

Swojskie auto z dziwną nazwą - Kia Cee'd w pojedynku z Fordem Focusem

zobaczyć, jak się robi porządne auto? - ironizują. Nikt nie przypuszcza, że to początek zamachu na baronów motoryzacyjnego świata - Golfa, Focusa i Megane'a.2 grudnia 2006 r., Rzym. Kia prezentuje swoje najnowsze dziecko - kompaktowy model Cee'd. I od razu rzuca rękawicę europejskim konkurentom. Siedem lat

BMW 335i Cabrio - test | Pierwsza jazda

nad głowę kierowcy przednia szyba, która psuje poczucie wolności, jakie daje jazda kabrioletem. Druga to niezgrabne, wielkie tyłki - za te odpowiada twardy dach, który trzeba zmieścić do bagażnika.Na szczęście w BMW proporcje są zachowane. Trójka cabrio jest równie elegancka co jej trzy poprzedniczki

Volkswagen Scirocco - powiało emocjami

zbyt drogi. Pałeczkę po Scirocco przejął VW Corrado, którego produkcję zakończono w 1995 r. I oto po 34 latach od debiutu wraca do gry. Patrząc na przysadzistą sylwetkę hatchbacka, widać, że koncepcja samochodu wcale się nie zmieniła. Nowe Scirocco może być napędzane przez jeden z czterech znanych nam

Konfrontacje: Mitsubishi Lancer Evo VIII/Subaru Impreza WRX STi Solberg Edition

, subtelności i skromności. Nawet wyglądają tak, jakby szukały zaczepki. To nie BMW M3, Audi S4 czy Volvo S60R, do których można się stroić w garnitur. Przy Imprezie czy Lancerze lepiej nie zgrywać eleganta. Równie dobrze mógłbyś zjawić się na stoku narciarskim w klapkach plażowych. EVO i Impreza nie są autami

Cadillac BLS 1.9 TiD

Jak się okazuje, Cadillac nie jest na wskroś amerykański. Przynajmniej z nazwy. Antoine de la Mothe, sieur de Cadillac, był francuskim przemysłowcem i gubernatorem w USA. W 1701 r. założył Detroit. Tak zasłużył się temu miastu, że w 1902 roku znany przedsiębiorca Henry Martyn Leland postanowił

Lexus LS 460 - kraina łagodności

Billem. Tylko czy ci najbogatsi jeżdżą Lexusami? Raczej nie. LS konkuruje "ledwie" z Audi A8, BMW 7 i Mercedesem klasy S, a to nie są przecież najbardziej wytworne samochody na świecie. Zawsze można sobie sprawić Bentleya, Maybacha czy Rollsa. Zresztą nawet gdyby Japończycy wyprodukowali

Nissan 350Z - test | Za kierownicą

spalanie szybko zmierza do 20 l/100 km. Ty wciskasz gaz do oporu, a Nissan natychmiast wciska cię w fotel, i to bez znaczenia, z jakich obrotów startujesz. Chyba zaczynacie się rozumieć. 5,9 s do setki - to nie są pobożne życzenia konstruktorów. Nissan jest bardzo szybki. Wystarczy wcisnąć jeden przycisk

Abarth 500 - Ukąszenie skorpiona

podkreślają aluminiowe 16-calowe obręcze z oponami 195/45 (opcjonalnie 205/50 ZR17). Wskakuję do środka. Chwytam gruby sportowo przetłoczony i spłaszczony u dołu niczym w Audi wolant. Czerwona stebnówka przytrzymuje skórę nie tylko na kierownicy, ale również na daszku zegarów, dźwigni hamulca ręcznego i

Honda Civic VIII - test | Pierwsza jazda

odsunięty - przekazuje tylko ważniejsze informacje (prędkość, chwilowe spalanie, komendy nawigacji). Wszystko po to, by kierowca jak najmniej się rozpraszał, a jego wzrok jak najkrócej błąkał pomiędzy wskaźnikami a drogą. Na niższym informacji jest więcej. Po chwili przyzwyczajenia bez problemów orientuję

Fiat Bravo

Przysp. 0-100 km/h 12,5 s 10,5 s 9,0 s Paliwo benzyna ON ON Spalanie (miasto/poza/mieszane) 8,7/5,6/6,7

Jaguar XJ6 D Sovereign

. Ba! Śmiem nawet twierdzić, że dotąd żadnego diesla nie prowadziło mi się tak dobrze. Wgląd w dane techniczne wyjaśnia co nieco. Masa własna to zaledwie 1659 kg. Parę setek mniej od konkurencyjnych BMW 7 i Mercedesa klasy S z silnikami wysokoprężnymi. Tylko Audi A8 zdołało zbliżyć się do wyniku

Koenigsegg CCR

procent części sprowadzają z Niemiec i Włoch - od Boscha, VPS, AP-Racing, Ohlinsa.Pampers w krainie czarówPierwszy jeżdżący prototyp z silnikiem V8 Audi pokazali w 1997 r. na festiwalu w Cannes. Opłaciło się - w filmowym biznesie znaleźli się sponsorzy, którzy sfinansowali dokończenie projektu. Przez dwa

ROVER 75 2.5 V6

wymiarach zewnętrznych (4,74 m długości), równych Oplowi Omedze czy BMW serii 5, Rover jest cenowo bliższy "trójce" czy Audi A4.Sylwetką brytyjska limuzyna na pewno się wyróżnia. Choć Rover wygląda jak krewny Jaguara S-typa, nie ma jednak z nim nic wspólnego. Dwie pary owalnych lamp, chromowane

Mercedes CLS 350 - test | Za kierownicą

nim śmiało podjechać pod operę, ale też nie zaznasz upokorzenia pod dyskoteką. Możesz nim równie dobrze jeździć pod krawatem, jak i bez niego. Możesz snuć się bulwarem z dostojnością godną S-klasy lub znieczulić ESP (całkiem nie da się wyłączyć) i niczym rasowe coupé znaczyć trasę śladami opon

Volvo XC70 D5 AWD

) = 60-100 na IV 8,2 s = 80-120 na V 11,1 s = Średnie spalanie 9,8 l/100 km + Obroty silnika przy 100 km/h na V biegu 1750

Ford Mondeo 1.8 SCi Trend X100

: 10,5 s prędkość maksymalna: 207 km/h skrzynia biegów: ręczna, 6-biegowa napęd: na koła przednie

BMW 335i Coupé

Skrzynia biegów 6-stopniowa manualna, 6-stopniowa automatyczna ZF Prędkość maks. 250 km/h Przysp. 0-100 km/h 5,5 s Rodzaj paliwa

Lexus IS 250/220d

Przysp. 0-100 km/h (s)* 8,1 8,9 Przysp. 0-400 m (s)* 15,8 16,3 Średnie spalanie (l/100 km)* 9,1 6,3

Lamborghini Murciélago - test | Za kierownicą

projekcie Murciélago i otwartej wersji maczał Luc Donckerwolke, Belg przechwycony z Audi. Przyznał, że gdy pracował nad tym modelem, po głowie chodził mu niewidzialny dla radarów bombowiec B2, ultranowoczesny jacht motorowy Wallypower oraz Miasto Sztuki i Nauki w Walencji zaprojektowane przez

Chevrolet Corvette C6

wspólnego z pikapem niż np. BMW. Zadziwiające jest to, że ze swoim pojedynczym wałkiem rozrządu i dwoma zaworami na cylinder pali nawet mniej (średnio 11,7 l/100 km) od Porsche Boxtera S i Audi TT.Silnik zamknięto w zgrabnym i sztywnym nadwoziu (wreszcie nic nie trzeszczy), a całość trochę zmniejszono

BMW M5

4,7 s Średnie spalanie 14,8 Masa 1755 kg (DIN) Poj. bagażnika 500 l Ładowność

Volvo C70 - test | Pierwsza jazda

z 2006 r. takie faux pas nie powinno się zdarzyć. Wjeżdżamy na autostradę.W Dubaju nie istnieje pojęcie "weekend za miastem". Po prostu nagle kończą się zabudowania i zaczyna goła pustynia - nie bardzo jest dokąd pojechać. Choć droga jak się patrzy: przede mną kusząca prosta po horyzont

Opel Speedster Turbo

5,1 s ++ 80-120 na V 6,7 s ++ V max 243 km/h (dane fabryczne) ++ Średnie spalanie 12 l

Luxus GS

Przysp. 0-400 m (s)* 15,2 14,4 Rodzaj paliwa etylina 95 etylina 95 Średnie spalanie (l/100 km)* 9,8 11,4

Infiniti FX 30d S | Za kierownicą

/ładowność 2150 kg Poj. bagażnika 410/1305 l Poj. zbiornika paliwa 90 l Przysp. 0-100 km/h 8,3 s Śr. spalanie 9 l/100 km V maks. 212 km/h Cena 287 700 zł Marcin Sobolewski To nie joke, to Nissan Juke - ZOBACZ TUTAJMurano 3.5 V6 - za kierownicą - WIĘCEJInfiniti - ogłoszenia

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

części usportowionych aut - wyższe o połowę (Ford Focus ST), dwie trzecie (Golf GTI) lub nawet dwukrotnie (Audi S4, BMW M3). . Strzeż się tych aut Ale nawet wśród tańszych aut łatwo wdepnąć na minę i wybrać wersję kosztowną w naprawie lub wybitnie awaryjną. Np. Audi A4 B6 2.0 TDI PD Multitronic

Old vs New - kolejna runda 1

A6 z 2005 roku, 3.2 l, 63 tys. euro i... stałem jak dziwka na autostradzie w Słowacji. Przeskoczył łańcuch! Zrobiłem silnik i po dwóch latach to samo. Pozbyłem się typa w 2009 r., choć miał tylko 160 tys. km na szafie. A chłopcy z serwisu z uśmiechem: ten typ tak ma". Co sprawia, że mimo

Re: w polsce rynek suv to nieporozumienie

> ty go porównujesz do hondy s2000 czy coś? jaki duży v6 ma przy 160 5krpm? to da > je ponad 3.1 przy 100kmh. tyle to miał mój swift z litrowym silniczkiem. bądź p > oważny. Hmm wydaje mi się, ale pomiędzy silnikiem a osiami napędzającymi jest jeszcze skrzynia biegów. Nie słyszałem, żeby

Re: TOP 10 | Samochody za jedną pensję

tym auto kupuję po to żeby cieszyć się jazdą i dlatego że mi się podoba a nie dlatego żeby było "prestiżowe" mało paliło czy było tanie...Gdyby chodziło mi o prestiż kupił bym Audi S8 D3 z silnikiem 5.2L V10 z lamborghini a lbo A8L D3 z silnikiem V12 6.3L.....

Re: Taksówkarze: Otwórzcie nasz zawód, podniesiem

benzynę". Zwróciłeś kie > dyś uwagę, czym często jeżdżą taksówkarze? Większość aut jest pod 2.0 l, wiele > z nich to Merce z automatyczną skrzynią biegów. W tamtych silnikach automat w r > uchu miejskim to spalanie rzędu 20 do 30% większe. Nic dziwnego, że nie wyrabia > ją na benzynę

Turbo dziura

. Oto wyniki: BMW 328i (silnik 3.0 litrowy R6 bez turbo, moc 230KM) kontra Audi A4 (2.0 FTSI R4 turbo moc 211KM). Spalanie wg EPA: 13,1L (BMW) vs 11,2L (Audi) miasto; 8,4L (BMW) vs 8,7L (A4) poza; wedlug C/D srednie zmierzone w tescie 9,4L (BMW) vs 10,2L (A4). Przyspieszenie 0-60 mph BMW - 5,9s; A4

Turbo dziura

. Oto wyniki: BMW 328i (silnik 3.0 litrowy R6 bez turbo, moc 230KM) kontra Audi A4 (2.0 FTSI R4 turbo moc 211KM). Spalanie wg EPA: 13,1L (BMW) vs 11,2L (Audi) miasto; 8,4L (BMW) vs 8,7L (A4) poza; wedlug C/D srednie zmierzone w tescie 9,4L (BMW) vs 10,2L (A4). Przyspieszenie 0-60 mph BMW - 5,9s; A4

Porównanie BMW vs Audi vs Subaru .

japońscy producenci : x3 3.0sd 286 koni diesel z automatem , X5 3.0sd 0-100 7s spalanie 8 l na 100 (wiem ,wiem papier wszystko przyjmie :) ,ale jeździłem BMW 320dA 0-100 8.6 s i spalał mi 6 l na 100 km przy ostrej jeździe na trasie - automat ,diesel i fajne przyspieszenie raczej nie spotykana

Re: Ile gazu spala Audi 100?

frax1 napisał: > P.S Waskes ty chyba masz inny silnik niż AAH, ACK z tego co mi się wydaje. Co > nie zmienia faktu że spalanie powinno być podobne. > Pozdrawiam Tak ja mam ACK , to troche inny niz w audi 100 ale pali mi w miescie sporo za to w trasie znowu malo.Mam automat

Re: Passat 1,9 TDI

>Super auto!Szybki jak cholera szybki to jest WRX STI, superszybki jest SLR albo Carrera GT a Twoj passat ze swoimi 10,5 s do 100 to sie "jakos tam telepie" > Moim > zdaniem silnik 1.9TDI to najlepszy silnik stworzony przez niemców rozumiem ze dziesiatki silnikow R6, B6, V6

Re: Subaru diesel - Boxer nokautuje

bardziej wysilony... i tak jest nie źle... TDI 2.0 w Audi ma "standardowo" 140KM... a następne konie przyszły po modyfikacjach jak na 5-biegów.... 1,5 tony.... stały 4x4... ~9s do setki... spalanie 5-7 litrów... to jest extra, w artykule podkreślali, że diesla praktycznie nie słychać we wnętrzu

Rzeczywiste zużycie paliwa według AutoBilda

paliwa AUDI A3 SPORTBACK 2.0 TDI _ 5,5 ___ 6,8 ___ 23,6 ____ Diesel AUDI A4 2.0 TFSI __________ 7,1 ___ 8,1 ___ 14,1 ____ Super Plus AUDI A4 2.0 TDI ___________ 5,8 ___ 6,5 ___ 12,0 ____ Diesel AUDI S5 4,2 FSI ___________ 12,4 __ 13,7 __ 10,5 ____ Super Plus AUDI A5 3,0 TDI ___________ 7,2 ___ 8

Re: tiptronic i multitronic w audi a4

tym celu wystarczy przesunąć w bok. skrzynię można przestawić na tryb ręczny w czasie jazdy w dowolnym momencie. oprócz tego jest przycisk "S" do jazdy bardziej sportowej. jeszcze jedną zaletą tej skrzyni jest brak wpływu na spalanie w porównaniu z wersją ręczną nie jeździłem audi

Re: I znowu....

kombi w ofercie > - cło na auta z Japonii > > Lexus GS450h pali dokładnie średnio o litr na setkę więcej od Audi A6 3.0 TDI, > ale jest od niego znacznie szybszy (odcina prawie 2 sekundy do setki), zachowuj > ąc tą samą przyjazną charakterystykę momentu obrotowego, jaką posiada diesel

Re: co kupić za samochód do 15000 dla rodziny 4 o

AUDI A4 1,6-1,8 96r jak dobrze poszukasz znajdziesz nawet do 15tyś. AUDI 100 C4 - duży samochód za niewielką kasę, dość wdzięczny w utzrymaniu BMW E36 95r 1,6-1,8 bardzo dobry samochód, wcale nie drogi w utrzymaniu. BMW E34 525TDS - rodzinny samochód, spalanie w mieście ok 10 l/ON, często duży

Re: Nie m to jak duży silnik benzynowy

cylindrowych silników diesle wypierają benzynę równe skutecznie co w przypadku 2 litrowych R4. > Ale topowe modele to benzyniaki. W autach "sportowych" (SL, CL, BMW6) diesli > nie ma wcale. Pod względem mocy owszem stawkę otwierają silniki benzynowe. Pod względem udziału w rynku, a zwłaszcza

Re: co wy widzicie w tych dieslach?

kompakta dieselka 1.8-2L, spalającego tyle, co obecne diesle do 2L, a do tego o dynamice mojego Cifka (a jeszcze lepiej Cifka TypeR 200KM - 6.6s do 100), to why not? Rozważę. Byle takie cudo nie kosztowało więcej niż 100000zł :-) No, biorąc pod uwagę spalanie, może kosztować 110000 :-) Pzdr Niknejm

Re: Do Niknejma

,72 7. BMW M3 -19,79 8. BMW Z3 3,0 -19,92 9. Opel Speedster -20,07 10. Seat León Cupra R -20,14 11. Citroen Saxo Cup-Version -20,24 11. Audi S3 -20,24 13. Honda Civic Type-R -20,31 14. BMW M5 -20,34 14. Ford Focus ST 170 -20,34 . . . 32. BMW 323 Ci -21,05 Jak więc widać dwulitrowy Civic TypeR

Re: Do Niknejma

,72 > 7. BMW M3 -19,79 > 8. BMW Z3 3,0 -19,92 > 9. Opel Speedster -20,07 > 10. Seat León Cupra R -20,14 > 11. Citroen Saxo Cup-Version -20,24 > 11. Audi S3 -20,24 > 13. Honda Civic Type-R -20,31 > 14. BMW M5 -20,34 > 14. Ford Focus ST 170 -20,34 > . > . > . >

Re: Do Niknejma

,72 > 7. BMW M3 -19,79 > 8. BMW Z3 3,0 -19,92 > 9. Opel Speedster -20,07 > 10. Seat León Cupra R -20,14 > 11. Citroen Saxo Cup-Version -20,24 > 11. Audi S3 -20,24 > 13. Honda Civic Type-R -20,31 > 14. BMW M5 -20,34 > 14. Ford Focus ST 170 -20,34 > . > . > . >

Re: BMW Z4 !!!

2.0 litra znowu wygrała Honda. Tu masz wyniki. RESULTS POINTS Honda 2-litre (S2000) 124 BMW 2-litre Valvetronic (318i) 97 Honda 2-litre i-VTEC (Civic Type R) 90 Volkswagen diesel 1.9-litre (Audi A3, A4, A6, SEAT Ibiza, Leon, Toledo, Skoda Superb, VW Golf, Bora, Passat) 90 BMW diesel 2-litre

Re: BMW Z4 !!!

kończąc. Silniki nie tylko robią w Japonii:) > RESULTS POINTS > Honda 2-litre (S2000) 124 > BMW 2-litre Valvetronic (318i) 97 > Honda 2-litre i-VTEC (Civic Type R) 90 > Volkswagen diesel 1.9-litre (Audi A3, A4, A6, SEAT Ibiza, Leon, Toledo, > Skoda Superb, VW Golf, Bora, Passat

Re: BMW Z4 !!!

) ) konstrukcjami - duża no nie? ) ) ) No jest duża rzeczywiście, ale konkurencja przedstawiła do konkursu auta dla ) karmiących matek. To sukces jak Hondy S2000 i TypeR dokopały Octavii Diesel. W ) segmencie, gdzie Europejczycy biorą się za przyzwoite auta (min 6 cylindrów) ) klasyfikacja wygląda zgoła

Re: najlepsze silniki - Honda / BMW

samochodem, który bardzo mi się podoba, jest Audi RS6. Pzdr Niknejm

Diesel??? Niemożliwe??? A jednak...

proc. nowo rejestrowanych aut osobowych ma silniki wysokoprężne. Z silnikami, które od 75 lat stosowane są w autach, trudno jest i będzie konkurować wszelkim alternatywnym napędom. Wśród seryjnie produkowanych samochodów osobowych najmniejszym zużyciem paliwa cechują się Volkswagen Lupo oraz Audi A

Mazda 6, H Accord czy Volvo s60-co wybrac??????

zastanawiam się nad tymi 3 autami-wersja sedan/limuzyna, silnik powyżej 2 litrów, najlepiej diesel, koników im więcej tym lepiej:)) teraz ujeżdzam audi a4 2004r.(2,5 tdi, 180 km) i jest boski, ale mam parę zastrzeżen: 1. za mały w środku 2. nieco twarde zawieszenie i niski(mały prześwit

Audi

i Stuttgart. Modele samochodów Obecnie produkowane Audi A1 Audi A3 Audi A4 Audi A5 Audi A6 Audi A7 Audi A8 Audi R8 Audi RS4 Audi RS5 Audi RS6 Audi RS7 Audi RSQ3 Audi RS TT Audi S3 Audi S4 Audi S5 Audi S6 Audi S7 Audi S8 Audi Q3 Audi Q5 Audi Q7 Audi TT Modele historyczne Audi 10-26HP Audi 50 Audi 60

Audi A6

/min 265 N?m przy 1900 obr/min 11,2 s 195 km/h 2.5 TDI R5 2,5 l (2461 cm?), SOHC wtrysk 81,00 mm × 95,50 mm 21,0:1 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min 290 N?m przy 1900 obr/min 9,9 s 208 km/h Audi A6 C5Audi A6 C5 został zaprezentowany w Genewie w 1997 roku. Włoski projekt przebudowy auta

Audi R8

/binarystorageitem/file/Y_2011_e.pdf 2012 Suma Liczba egzemplarzy 6 164 4 125 5 656 2 101 3 485 3 551 2 241 21 329 Ciekawostki 25 kwietnia 2001 roku w czasie testowania sportowego Audi R8 LMP na torze Lausitzring w pobliżu Chociebuża zginął były włoski kierowca Formuły 1 Michele Alboreto. W pojeździe

Audi S6

Audi S6 – usportowiona wersja modelu A6 produkowana od 1994 roku przez markę Audi. S4 C4 Pierwsza generacja Audi S6 miała swoją premierę w roku 1994. Był to delikatnie zmodernizowany poprzednik usportowionej wersji jakim było Audi 100 S4. Związane to było ze zmianą nazewnictwa w grupie VW

Audi S2

egzemplarzy. Poniżej wyszczególniono typy i ilości egzemplarzy w jakich kiedykolwiek występowało Audi S2. Wersję 3B produkowano równe 2 lata.W chwili wejścia na rynek było to jedno z najszybszych aut legitymującą się taką mocą (nieco ponad 200 KM). Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h trwające 6 sekund i prędkość

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.