skoda octavia 2 1.4 tsi

sprawdź też:

skoda

Martin Śliwa

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. II | W trasie

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. II | W trasie

Długodystanowa Octavia od samego początku testu jest w ciągłym ruchu. Ostatnio zaliczyła swoją pierwszą długą trasę

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. I | Zaczynamy

Jak mało który model, Octavia przypadła do gustów polskich odbiorców. Przez następne pół roku poszukamy tajemnicy jej sukcesu

Skoda Octavia Scout | Pierwsza jazda | Na rodzinne wyprawy

Większość samochodów marki Skoda powstaje z myślą o rodzinie. Typowym przedstawicielem tego segmentu jest Octavia Kombi. Właśnie nadwozie tego popularnego modelu posłużyło do powstania ciekawej wersja czeskiego auta z przeznaczenie dla rodzin lubiących przygodę. Oto Skoda Octavia Scout

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

kupić nową? Test Skody Octavii Combi Historia modelu 2004 - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, silniki benzynowe 1.4 (75), 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (116 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140 KM) 2005 - wersja kombi, wersja RS z silnikiem 2.0 TFSI (200 KM) i napędem 4x4

Auta z fabryczną instalacją LPG

Auta z fabryczną instalacją LPG

Skoda Octavia 1.6: 4 850 zł, 1.4 TSI: 6 350 zł.ZOBACZ TAKŻE: Szukasz auta na LPG? Mamy prawie 2,5 tys. ofert Złodzieje im niestraszni - te auta najtrudniej ukraść Tych samochodów już nie produkują. A powinni...

Silnik Roku znów dla Volkswagena

Silnik Roku znów dla Volkswagena

MutliAir Turbo (Alfa Romeo Giulietta, Alfa Romeo MiTo) - 254 pkt.- Volkswagen 1.4 TSI Turbo (VW Golf, Seat Ibiza ST, Skoda Octavia) - 241 pkt.O pojemności od 1,4 do 1,8 litra (1.4-litre to 1.8-litre):- BMW-PSA 1.6 Turbo (MINI Cooper S, Clubman Cooper S, Peugeot 207, 308, MINI JCW, Clubman JCW) - 268 pkt

Mistrzowie oszczędności

Mistrzowie oszczędności

TSI BlueMotion Technology Trendline DSG 7-biegowa (27 750 euro; 122 KM; 7,1/5,1/5,8 l/100 km; 580 euro)2. Morgan 4/4 1.8 16V Sport (39 500; 111; 8,3/4,9/6,2; brak)3. BMW 318i (28 400; 143; 8,1/5,3/6,3; 606)    Skoda Octavia 1.4 TSI Ambiente (20 840; 122; 8,5/5,0/6,3; 504)5. Audi A4 2.0 TFSI

Które auta palą najmniej?

Które auta palą najmniej?

/4,4; 436)*4. Honda Civic 1.3 i-DSi i-VTEC IMA Comfort (23 990; 81 (110); 5,2/4,3/4,6; 513)*5. Honda CR-Z 1.5 Hybrid S (21 990; 84 (114); 6,1/4,4/5,0; brak)*Klasa średnia: 1. Skoda Octavia 1.2 TSI Classic (16 740; 77 (105); 7,0/4,9/5,7; 469)2. VW Passat 1.4 TSI BlueMotion Trendline DSG 7b (28 625; 90

Wybrano najlepsze silniki roku

Wybrano najlepsze silniki roku

do 1,4 litra dziennikarskie jury uznało podwójnie doładowane, 180-konne 1.4 TSI. Można je znaleźć w wielu modelach spod szyldu VAG: Polo, Golfie, Tiguanie, Audi A3 czy sportowych wersjach maluchów ze stajni Seata i Skody. Konstrukcja zachwyciła dziennikarzy tym, w jaki sposób łączy dużą moc

CO2, Merkel i wielkie oszustwo

CO2, Merkel i wielkie oszustwo

samochodem Skoda Octavia III (najlepiej sprzedający się samochód we wrześniu 2013 w Polsce) z silnikiem 1.4 TSI (140 KM). Zużycie paliwa wynosi 5,5 l/100 km, co przekłada się na emisję CO2 wynoszącą 128 g/km. Założenia na rok 2015 spełnia z lekkim zapasem, a co z późniejszymi?Najoszczędniejszym samochodem

Rajd Finlandii jakiego nie znacie

Rajd Finlandii jakiego nie znacie

3,95 4. Mercedes E300 Hybrid 4,52 5. BMW 318d 3,82 6. Toyota Auris Hybrid 4,18 7. Volvo V40 D2 3,50 8. Honda Civic 1.6 i-DTEC 3,60 9. Opel Astra Diesel Bi-turbo 4,09 10. Toyota Auris Hybrid Touring Sports 4,47 11. Honda Civic 1.6 i-DTEC 3,70 12. Skoda Octavia 1.6 TDI 3,77 13. Seat

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

TSI pojawiają się także problemy z układem wtryskowym i awarie sprzęgła magnetycznego kompresora. Okres występowania problemów: od 2006 roku. Modele w których montowany jest silnik 1.4 TSI (122-180 KM): Audi: A1, A3 Seat: Ibiza, Toledo, Leon, Altea, Alhambra Skoda: Rapid, Octavia, Yeti, Superb VW

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - test | Pierwsza jazda

w Kii Cee'd, 520 l w Peugeocie 308 czy 524 l w Renault Megane Grandtour. Wszystkich na głowę bije Skoda Octavia, która po otwarciu klapy szczyci się małym garażem o pojemności 580 litrów. Skoda, nieco większa od konkurencji, ma też największą ładowność, bo aż 660 kg. Drugi w kolejności jest właśnie

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

przykładzie Hyundaia. Także Volkswagena rozdziela technologie w zależności od pozycjonowania marki. Najwięcej modyfikacji znajdziemy w Volkswagenach (np. TSI BlueMotion), nieco mniej w Seatach, a najmniej w Skodach (brak wskaźników zmiany biegu).Z kolei marki premium nie oferują oddzielnych modeli "eko

Nowsze silniki dla Skody

Nowsze silniki dla Skody

Nowsze silniki dla SkodySkoda wprowadzi trzy nowe jednostki do ofertySkoda wprowadzi 3 nowe silniki. Octavia otrzyma silnik o pojemności 2 l i mocy 140 KM, Yeti - motor 1.4 TSI, 122 KM, Suberb - silnik 2.0 TSI osiągający 200 KMSkoda wprowadzi trzy nowe jednostki do oferty. Silniki nie są zupełną

Co by nie pisać - nowe Octavie to pociski w klasie

Drodzy forumowicze, co sobie nie popsioczycie na Skodę, fakt jest nieubłagalny - w tej klasie i kasie nowe Octavie to pociski, które objeżdżają konkurencję, może poza Focusem 1.5 EcoBoost. Nowa Octavia 1.4 TSI śmiga ~ jak stara 1.8 TSI, a nowa 1.8 TSI ~ jak stara RS'ka. A zatem Octavią 1.4 TSI

Re: mam złoma

slesza czy jakmutam > > jeep "Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z przebiegami 130-150 k km" "Średnie zużycie paliwa 1,4 ok. 7 l/100 km, 1,2 ok. 6 l/100 km" Piszesz gościu bzdury i przekręcasz to co piszę lub tego nie ogarniasz

Re: kolejny trol opłacany tym razem przez Skodę

. Golf w moim rankingu zajął trzecie miejsce. Drugie miejsce zajęło Audi A3 1,4 TSI 122 KM, jednak ze względu na czas oczekiwania (przy zamówieniu w marcu odbiór w październiku) ok. 7 miesięcy - odpadło Pierwsze miejsce zajęła Mazda 3 2,0 120 KM pomimo: wysokiej ceny i braku możliwości jej negocjacji

Re: fantastyczny 1.2 TSI

tarcze. Nasze flotowe TSI wszystkie maja ponad 100 000 km bez żadnej awarii (4 x 1,2 TSI Fabia, 4 x 1,4 TSI Octawia, 1 x 1,8 TSI Superb) i są przewidziane na 250 000 km. Później do sprzedaży, a Skoda sprzedaje się w ciągu 1-2 tygodni i najczęściej kupuje ja ktoś z firmy dla siebie lub żony. Koledzy bili

Re: ale klemens

Roznica w przyspieszeniu miedzy Honda Civic i Skoda Octaviia 3 w wersjach z automatem to juz wogole przepasc: Octavia 1.4 TSI 140KM DSG: 0-100 km/h w 8,6s Honda Civic 1.8 142KM Automat: 0-100 km/h w 10,9s. Toz to 2,3s, lata swietlne. Mam sie meczyc hondowska wiertarka, bo silnik wytrzyma 300 tys

Re: ale klemens

> Roznica w przyspieszeniu miedzy Honda Civic i Skoda Octaviia 3 w wersjach z aut > omatem to juz wogole przepasc: > > Octavia 1.4 TSI 140KM DSG: 0-100 km/h w 8,6s > Honda Civic 1.8 142KM Automat: 0-100 km/h w 10,9s. > > Toz to 2,3s, lata swietlne. Mam sie meczyc hondowska

Re: trafieni, zatopieni :-)

nie jest tanim... I w segmencie kompaktow znalazlbym cos odpowiedniejszego... bo Skoda proponuje Octavie jako cos wiecej niz kompakt i tak ja ceni... A tak szczerze jeep... Jakbys mial do wyboru nowego Accorda 2012 z 2litrowym benzyniakiem i w tej samej cenie nowa Octavie III 2013 z 1.4 TSI

Re: Nowoczesna technika czy strzał w kolano

wyłącznie z wtryskiem bezpośrednim i turbiną (przykład: Octavia III, Golf VII). W Octavii III producent nie oferuje żadnego silnika wolnossącego, lecz 1.2 TSI 85 KM, !.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 140 KM, 1.8 TSI 180 KM (wszystkie wtrysk bezpośredni i turbina). Jako klient chciałbym mieć wybór w gamie silników

Re: ale klemens

Roznica w przyspieszeniu miedzy Honda Civic i Skoda Octaviia 3 w wersjach z automatem to juz wogole przepasc: Octavia 1.4 TSI 140KM DSG: 0-100 km/h w 8,6s Honda Civic 1.8 142KM Automat: 0-100 km/h w 10,9s. Toz to 2,3s, lata swietlne. Mam sie meczyc hondowska wiertarka, bo silnik wytrzyma 300

Re: zakup nowego rodzinnego samochodu

micholuss napisał: 1. Skoda Octavia 3 (Liftback) Elegance 1.4 TSI 140KM. Z bardzo dobrym doposażen > iem (skórzane elektrycznie sterowane fotele, szyberdach, system automatycznego > parkowania, biksenony, etc). Niestety wizualnie samochód pasuje mi raczej średn > io, na jeździe próbnej

zakup nowego rodzinnego samochodu

uwagę 2 samochody: 1. Skoda Octavia 3 (Liftback) Elegance 1.4 TSI 140KM. Z bardzo dobrym doposażeniem (skórzane elektrycznie sterowane fotele, szyberdach, system automatycznego parkowania, biksenony, etc). Niestety wizualnie samochód pasuje mi raczej średnio, na jeździe próbnej bez większych emocji. Na

Re: nie, to nie są emocje

> W tej cenie nie... Bo takiej ceny cennikowo nawet z rabatami nie ma... > Wiec niezle musiales wyciagnac od dealera... Proszę bardzo, odejmij tylko 8 tys. za dsg. otomoto.pl/skoda-octavia-1-4-tsi-dsg-ambition-szybko-C29801763.html Jak się doda alarm i trochę pierdół, to wyjdzie z grubsza

Re: ale klemens

klemens1 napisał: > > Roznica w przyspieszeniu miedzy Honda Civic i Skoda Octaviia 3 w wersjach > z aut > > omatem to juz wogole przepasc: > > > > Octavia 1.4 TSI 140KM DSG: 0-100 km/h w 8,6s > > Honda Civic 1.8 142KM Automat: 0-100 km/h w 10,9s. > > >

Re: 1.4TSI silnikiem roku 2010

Wynik z przedziału 1-1.4 litra 1. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Scirocco, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra) 307 2. Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo (Alfa MiTo, Giulietta) 254 3. Volkswagen 1.4-litre TSI Turbo (VW Golf, Scirocco, Jetta, Skoda Superb, Octavia, Audi A

Re: To nie jest rozsadek! + allegro

osobowej rodziny niz doplacic raptem 3-4 tys do jednak kompaktowego auta? (otomoto.pl/skoda-octavia-1-2-tsi-85km-active-C33449024.html) >a tu kolega jasno precyzuje, ze za > duzo kasy nie ma i chce wydac tyle ile chce. Owszem precyzuje ile chce wydac ale nie ile ma kasy. Z jego wypowiedzi wynika

Re: Nowe radiowozy dla policji

No to ja też dodam od siebie. Długość ma znaczenie jeśli chodzi o stabilność auta przy dużych prędkościach. A co do reszty zgadzam się z "przedmówcami" - moc i pojemność to bzdura. Volkswagen nawet Golf z silnikiem 1.4 TSI 16KM ma wymagane przyśpieszenia równo 8 sekund, no ale jest za

Re: Zmienne fazy rozrządu - w zmienności siła

jacek>>>>>>>>>To co piszesz to prawda!!!!Szczegolnie dotyczy to silnikow mini typu 1.2 tsi ktore wcale nie sa oszczedniejsze niz 1.4 wolnossace Hondy czy Toyoty.Za to niech ktos takim tsi popedzi 150km na autostradzie-wciagnie mu i 10litrow-to juz pisze z wlasnej praktyki

Re: prosba o radę - nowy kompakt do miasta z auto

nadwozia. Jeśli ma to być silnik benzynowy, to polecam 1,4 TSI o mocy 122KM i skrzynię preselekcyjną DSG. Ewentualnie 1,2 TSI o mocy 105KM i skrzynie DSG oczywiście VAG.

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

Kolego Mam zarówno octavię kombi "ambiente" w dieslu jak i drugie auto VAG z silnikiem tsi 1.4 122, oba od nowości, więc mogę się podzielić spostrzeżeniami: 1. Kup to co Ci się bardziej podoba - to naważniejsze. Opinie innych traktuj z rezerwą :) 2. Skoda ma świetne zawieszenie, bez

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

wspomnieć także o wadliwych napinaczach łańcucha oraz przestawiaczach faz (tzw. wariatory). W tym przypadku o usterce poinformuje nas charakterystyczne ?dieslowskie? klekotanie, wyraźnie słyszalne np. porannym po uruchomieniu zimnego silnika. >>> Seat Leon 1.4 TSI kontra Skoda Octavia 1.4 TSI

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Nadchodza czasy gdy 1,2 w kompakcie to bedzie dosc duzy silnik. Fiat opracowal silniki trzycylindrowe 0,9 o mocy do 105KM, wiec silnik VW jest juz "przestarzaly". Sam ok roku temu chcialem kupic octavie 1,4tsi. Po krotkiej rozmowie w salonie cena spadla o ponad 5tys. Cany skody sa wziete

Re: Czy kupno nowej Skody Octavii to dobry pomysł

wyposażenie i 1.8 TSI , 1.4TSI. Kupić diesla do przebiegów 10 000km. Mam wybrać inny model samochodu. To dajcie propozycje auta w którym będę mógł załorzyć fabrycznie gaz, będzie to miało tak ze 140 koni mechanicznych i dobrą dynamikę i wnętrze które nie będzie mnie odrzucać. Nie jestem wymagający

Megane vs. Octavia. Co wybrać?

Dołączę się do grona pytających "jakie auto". Po długich rozważaniach "na placu boju" pozostały dwa - doradźcie, proszę, co wybrać. Planuję zakup samochodu nowego. 1. Renault Megane grandtour 1.6 16V 110 KM 2. Skoda Octavia combi 1.4 TSI 122 KM Jeżdżę głównie "w trasie

Re: Najbardziej przereklamowana marka w Polsce

Sugrujac sie segmentem aut - najtansze mozliwe podobne wersje silnikowe w/g cen oficjalnych promocyjnych na podst samar.pl Superb 1.4TSI - 76 tys zl Citroen C5 1.8 68.900 wersje kombi Citroen drozszy o 3 tys zl ale zdecydowanie bogatsze wyposazenie. Octavia II 1.4 80KM 47.200zl C4 1.4

Najważniejsze polskie premiery roku 2012

milosnicy VW nie daja innym spokoju, uwazajac sie bez specjalnie aktualnego powodu za kogos lepszego... tak VW to bardzo fajne auta ale nie bez wad... ale nie mozna powiedziec jako dogmat tego ze sa lepsze znaczaco od konkurentow... wspomniane wpadki z silnikami 2,0 TDI PD i 1,4 TSI 170KM nadwatlily dosc

Re: Kia Venga - Za ciosem

dodam ze odbylem jazdy jeszcze Skoda Octavia 1,4 TSI (bezkonkurencyjna), Renault Megane 1,6, Skoda Yeti 1,2 TSI (ok, ale do Yeti troszke za slabo), Octavia 1,6 TDI (porazka), Dacia Duster 1,6 i 1,5 dCi (rewelka), Dacia Sandero (1,4, bez komentaza), Suzuki SX4 (1,6) - super, Suzuki Jimny 1,3 (terenowe

kolejny trol opłacany tym razem przez Skodę

Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z przebiegami 130-150 k km i w żadnym z 8 szt. nie było robione turbo (nie było najmniejszej awarii). Średnie zużycie paliwa 1,4 ok. 7 l/100 km, 1,2 ok. 6 l/100 km. Auta u nas muszą przejechać min. 250 k km do

Re: wszystkie te kalkulacje mają jedną wadę

55 tysiecy km 1.8 tsi www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2009&power_s=113&power_e=123 Wydaje mi sie, ze taka ilosc danych daje dosc dobre przyblizenie kosztow, choc w moim przypadku moge wiecej jezdzic w

Re: Nowa skoda octavia

Octavia 1,2 TSI 1,4 TSI i 1,6 TDI mają belke skretną, 1,8 TSI i 2,0 TDI wielowahacz. Renault laguna i nowa Toyota Corolla też maja belkę - do normalne jazdy jest moim zdaniem lepsza: niższ koszt naprawy, różnica w ekstremalnych warunkach z ESP prawie niewyczuwalna, braz ząbkowania opon przy

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Odpuscilbym sobie DSG i doplacil do 1.4 TSI. O wiele bardziej sensowne.

Nowa skoda octavia

- nie ma nic, co się nagminnie psuje (model 2013), tylko DPF "trzeba przedmuchiwać". Turbiny nie ma się co bać - tylko idiota potrafi ją zajeździć. TSI 1.4 to już fajny silnik, ciągnie jak porządne 2 litry i tyle pali - niżej 8 litrów w mieście zejść się nie da, w trasie poniżej 6 jest możliwe

Re: Nowa skoda octavia

osiągi jak 1,2 TSI 85 KM (przyspieszenie do 100 km/h ok. 12 s) W tych pieniądzach (75 tys.) możesz mieć jeszcze Peugeota 508, Citroena C5, nową Mazdę 3 Co do awaryjności silników TSi to te silniki są dopiero od 7 miesięcy w sprzedaży i to tak jak mówienie o noworodku ile będzie żył: - 1,4 TSI obecnie

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Cena zkosmosu. Ja kupiłem Octavię 1.4 tsi ambient za 61.000 dostałem rebatu prawie 15.00 tysięcy w sumie

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Gdyby Mitsubishi nie zaprojektowało folksfagenowi silników turbo i wcześniej bezpośredniego wtrysku to by mieli jeszcze te same 1.4 75 PS hehe

Re: Octavia 1.4 TSI z LPG

Skoda Fabia 1.2 HTP + LPG - demon prędkości - wiem cośo tym mam taką brykę

Re: Nowa skoda octavia

nowsze... tak bylo z 2.0 TDI PD, tak bylo z 1.4 TSI... 3) No i cenie sobie proste i niezawodne rozwiazania... a Skoda wykreslajac wszystkie proste rozwiazania z oferty nieco mi podpadla... teraz juz nie maja aut bez turbiny... 4) Co do wieku i wyksztalcenia - pudlo... ale stawiam na blad projekcji... 5

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

@pandzik, true, za takie pieniądze nie da się kupić NOWEGO równie wygodnego i dobrze wyposażonego samochodu. @popijajac_piwo - jechałeś? - wiem, że nie. Ja jechałem O2Tour 1.4 MPI (25KM mniej pod maską) kolegi i dawało sobie radę całkiem sprawnie w mieście. Nie każdego stać na utrzymanie auta z

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Ale głowny wątek tematu - nowe silniki benzynowe palą niewiele więcej od diesla. Hyundai i30/kia ceed 1,4 109 KM (bez turbo) - dynamiczny i b. oszczedny, miasto 8-8,5, trasa ok. 5,5. Diesel by spalił ze 2 mniej w mieście (ale diesle nie lubią miasta) i tylko z litr na trasie oszczednosci. Mysle

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Przypomnialo mi sie, ze niedawno w jednej z AutoSwiecie (czyli niemieckiej gazetce motoryzacyjnej) czytalem o silnikach 1.4tsi. Opinie o ich niezawodnosci byly niezbyt pochelbne- padaly szczegolnie lancuchy rozdzadu, ktore mialy byc takie trwale, koszt naprawy kilka tys zl. Moze to byc oznaka

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Silnik 1.2 TSI w Octavii to jakieś nieporozumienie i potencjalny nabywca, który się złapie na ten silnik będzie sobie pluł w brodę do końca użytkowania tego samochodu. Wiem co piszę ponieważ posiadam Octavię Kombi 1.4 TSI i myślę, że te 122 konie są również ciut za słabe na tak duże gabaryty

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

sciema z tym spalaniem, benzyniaki jeszcze dlugo nie beda bardziej ekonomiczne od diesli. chyba ze na papierze. jezdzilem roznymi dieslami (auta sredniej klasy, typu mondeo) i palily po miescie 6-8 litrow, bez pieszczenia sie z pedalem gazu. a niedawno uzywalem 3-letnie clio 1.4 z klimatyzacja i

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Za 85 tys można wyrwać samochód klasy średniej. To jest nieporozumienie. Zresztą autor, gdyby siedział w w temacie, wiedziałbym, że na dzień dobry 8% cena leci w dół. A to nie wszystko. Tak czy siak drogo. Ja kupiłem nowego Toura kombi z silnikiem 1.4 80KM, podłokietnikiem, pakietem optimum

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

brutto -Lancia Delta ORO 1.4TB/140km 80 tyś brutto -VW Jetta HIGHLINE 1.6TD/105km 80tyś brutto -Hyundai ix35 1.7TD/115km 80tyś zł brutto Takich okazji jest mnóstwo na rynku. Kupno skody w tej cenie to czyste marnotrawstwo. A ww wersję nawet po wszystkich rabatach wziąc poniżej 70k jest baaardzo cięzko

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Dlaczego nie dadzą tu porządnych i prostych jednostek 1.4 i 1.6 bez doładowania? to naprawdę mógł by być dobry wybór. Może te stare 1.6 jest nieco paliwożerne ale tym silnikiem można i pół miliona nakręcić bez awarii! Nawet jak 1.2 okaże się trochę bardziej oszczędny przy określonym profilu trasy

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Mam Octavię 1,4 TSI, przejchałem nią 130 tys od stycznia zeszłego roku tylko w Polsce, i powiem tyle, że przy średniej spalania 7,2(miasto, trasa, zima, lato) w dupie z dieslem, bo moment max ten sam, auto ciągnie od 1300 obrotów na 5 biegu, wczoraj robiłem przegląd i w aucie zmienili płyny, klocki

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Kupowałem Octavię rok temu. Kupiłbym 1.2, bo uważam, że 105 KM wystarczy na takie autko. Nie mam już 20 lat i nie muszę nic nikomu udowadniać mocą silnika czy prędkością ruszania ze świateł. Kupiłem 1.4 TSI 122 KM bo się bałem, że nikt mi potem tego 1.2 nie kupi. Cena jest z kosmosu. Ja z ceny

Re: Octavia II 1,4 TSI

roney03 napisał: > skodaach napisał: > > > nie jest. Jezeli chodzi ci koniecznie o uturbiony to lepszy jest > > chocby 1.4 tjet fiata > > W czym konkretnie jest lepszy? > W swojej nienawosci do Skody piszesz zwykle brednie -- Przecież to nie jest nienawiść - to

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

manualną skrzynią (wiadomo, że Octavia spali więcej) i w mieście przy spokojnej jeździe w zależności od natężenia ruchu auto spala od 5,5 do 7,3 l/100km czyli średnio nawet poniżej wartości katalogowych (dla Polo katalogowo podają 6,8 l/100). Był o 3100 droższy od wersji z wolnossącym 1.4 85KM, a miażdży

Re: Octavia 1.4 TSI z LPG

emeryt u mnie w rodzinie jakoś inne odstają od skody :( Sam mam renowke i skode. Skode juz 2 z salonu 1 Octavia 98' 10 lat jezdzona 200tys przebiegu i przez te 10 lat wymienilem hamulce sprzeglo i wycieraczki z 10 razy + oczywiscie standardowe rzeczy jak olej zarówki itp. w 2008 kupilem Octavie II

Škoda Octavia

skrzynią biegów. Moc przenoszona jest na koła za pomocą sprzęgła Haldex, znanego z modelu 4x4. Silniki Benzynowe Jednostka 2.0 FSI została wycofana ze sprzedaży i zastąpił ją silnik 1.8 TSI. Po faceliftingu silnik 1.6 FSI został zastąpiony przez silnik 1.4 TSI. W tym samym czasie zmodernizowano

Škoda Octavia WRC

i Emil Triner zajęli 3. pozycję w Rajdzie Safari oraz 4. w Monte Carlo. Był to jedyny w tamtym okresie samochód WRC z silnikiem z pięcioma zaworami na cylinder, charakteryzował się także najdłuższym skokiem tłoka. Dane techniczneSilnik: R4 2,0 l (1999 cm?), 5 zaworów na cylinder, DOHC Turbodoładowanie

Škoda Octavia (1959)

produkcji: 1960 - 1964 Silnik: Pojemność: 1221 cm? Moc: 40,4 kW (55 KM) przy 5100 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 86,2 Nm przy 3500 obr./min Prędkość maksymalna: 130 km/h Spalanie: 9,5 litra no 100 km Wymiary: Długość: 4065 mm Szerokość: 1600 mm Wysokość: 1430 mm Masa całkowita: 1270 kg Škoda Octavia

Matthieu Vaxivi?re

Zwycięstwa PP NO Podium Punkty Pozycja 2010 MitJet Series MitJet Skoda 12 0 0 1 180 9 2011 Francuska Formuła 4 Signatech 14 3 6 5 10 146 1 2012 Europejski Puchar Formuły Renault 2.0 Tech 1 Racing 14 0 0 0 0 1 29 Alpejska Formuła Renault 2.0 7 0 0 0 1 29 14 2e Grand Prix Electrique L'Hebdo+ 7 0 0 0

Škoda Yeti

otrzymają Haldex 5. generacji. Silniki Benzynowe: 1.2 TSI 105 KM 1.4 TSI 122 KM 1.8 TSI 160 KM Diesla: 2.0 TDI CR DPF 110 KM 2.0 TDI CR DPF 140 KM 2.0 TDI CR DPF 170 KM Wersje wyposażeniowe Active Ambition E Easy Elegance Experience Fresh Laurin & Klement S SE SE Plus Sochi Street - wersja

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.