silnik tsi 150 km

msob

Nowy Seat Alhambra od 91 690 zł

Nowy Seat Alhambra od 91 690 zł

Seat ogłosił cenniki Alhambry w Polsce. Najtańsza wersja Reference z benzynowym silnikiem 1.4 TSI (150 KM) kosztuje 91 690 zł, o ponad 10 tys. zł mniej niż porównywalny, "bliźniaczy" Volkswagen Sharan

Skoda Octavia III | Gama silników

Znana jest już pełna gama silników nowej Skody Octavii. Najmniejszy ma 1,2 l. a największy 2,0 l. pojemności skokowej

Salon Genewa 2014 | VW Scirocco po zmianach

Po sześciu latach na rynku przyszła pora na modyfikacje Scirocco. Sportowe coupe Volkswagena ma odświeżony wygląd i zupełnie nową paletę silników

Nowa Skoda Superb od 78 550 zł

Nowa Skoda Superb od 78 550 zł

-biegową, dwusprzęgłową przekładnię DSG oraz napęd 4x4.Póki co, nie wiemy, co znajdzie się na liście wyposażenia najtańszej wersji Superba. Jak tylko dotrzemy do tych informacji, uzupełnimy tekst. Skoda Superb Active Ambition Elegance Platinum 1.4 TSI (125 KM) start-stop 78 550 zł 91 150 zł 100

Nowy Seat Leon ST | ceny w Polsce

Nowy Seat Leon ST | ceny w Polsce

silnikami SEAT Drive Profile pozwala na wybranie jednego z trzech trybów jazdy (ECO, normalny i sportowy). Każdy z nich modyfikuje charakterystykę pracy silnika, czułość układu sterowania oraz zmienia oświetlenie wnętrza. Leon ST z silnikami 1.8 TSI/180 KM i 2.0 TDI/184 KM posiada zawieszenie wielowahaczowe

Seat Leon już za 51 tys. zł

Seat Leon już za 51 tys. zł

). Skoda Octavia Ambition 1.2 TSI (86 KM) to koszt 59 500 zł, a VW Golf Trendline z tym samym motorem 61 790 zł.Marka największe nadzieje wiąże z wersją Style. Dopiero w tej specyfikacji klient może zdecydować się na silnik 1.4 TSI (122 lub 140 KM), czy odznaczający się znakomitą dynamiką 2.0 TDI (150 KM

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

kupić nową? Test Skody Octavii Combi Historia modelu 2004 - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, silniki benzynowe 1.4 (75), 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (116 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140 KM) 2005 - wersja kombi, wersja RS z silnikiem 2.0 TFSI (200 KM) i napędem 4x4

VW Golf GTE | Ten trzeci

VW Golf GTE | Ten trzeci

Volkswagen Golf BlueMotion TwinDrive. Volkswagen Golf GTE ma być hybrydą typu plug-in, czyli z możliwością ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła. Układ napędowy będzie identyczny, jak w Audi A3 e-Tron. To oznacza silnik spalinowy 1.4 TSI o mocy 150 KM współpracujący poprzez dwusprzęgłową skrzynię DSG

Skoda Octavia Combi teraz z napędem 4x4

Skoda Octavia Combi teraz z napędem 4x4

, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, manualna klimatyzacja oraz system audio z radioodtwarzaczem CD/MP3 i czterema głośnikami.Oprócz wspomnianego już 105-konnego 1.6, klienci mają do wyboru diesla o pojemności 2 litrów i mocy 150 KM oraz 180-konne, benzynowe 1.8. Ostatni z wymienionych silników

Seat Leon ST | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo

Seat Leon ST | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo

(z silnikami do 150 KM). W najmocniejszych wersjach z tyłu stosowane jest zawieszenie wielowahaczowe, poprawiające prowadzenie. Trzeba przyznać, że nawet w podstawowej wersji auto prowadzi się bardzo przyzwoicie. Inżynierowie mocno popracowali też nad uzyskaniem niewygórowanej masy samochodu. W

Skoda Octavia z napędem na obie osie

Skoda Octavia z napędem na obie osie

silnikami do wyboru, jednym benzynowym i dwoma turbodieslami. 180-konne TSI jest najmocniejszą jednostką w gamie, 150 koni mechanicznych rozwija 2-litrowy silnik wysokoprężny, a 1.6 TDI oferuje kierowcy moc 105 KM. Współpracując z sześciostopniową skrzynią ręczną, diesle mogą pochwalić się średnim zużyciem

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Po przybyciu do hotelu zabrałem kluczyki do Golfa z silnikiem 1.4 TSI o mocy 122 KM i manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Silniki TSI charakteryzuje spora dynamika, ale wodząc wzrokiem po ladzie z kluczykami, świadomie omijam ten podpisany 1.2 TSI 105 KM. To silnik świetnie spisujący

Seat Leon - test | Pierwsza jazda

Seat Leon - test | Pierwsza jazda

silników nie powinna być dla nikogo zaskoczeniem. W cenniku znajdziemy trzy silniki benzynowe w pięciu wersjach mocy: 1.2 TSI (86 i 105 KM), 1.4 TSI (122 i 140 KM), 1.8 TSI (180 KM) oraz dwa wysokoprężne w łącznie czterech wariantach mocy: 1.6 TDI (90 i 105 KM) i 2.0 TDI (150 i 184 KM). W opcji można

Seat Ibiza FL | znamy polskie ceny

Seat Ibiza FL | znamy polskie ceny

56 855 zł 59 335 zł FR 1.4 TSI 150 KM aut. - 7-DSG 65 250 zł 66 650 zł - FR 1.6 TDI 105 KM- 5-ręczna 68 955 zł 67 055 zł 69 555 zł FR 2.0 TDI 143 KM - 6-ręczna 72 945 zł 71 045 zł - ZOBACZ TAKŻE:Seat Ibiza Cupra po faceliftinguSeat Ibiza SC - test | Za kierownicąSeat Ibiza - ogłoszenia

Bestseller polskiego rynku wyceniony

Bestseller polskiego rynku wyceniony

większą i zbudowaną na nowej płycie MQB Octavię trzeba zapłacić 59 500 zł. Auto w tej cenie ma klimatyzację Climatic, radio z czterema głośnikami i silnik 1.2 TSI o mocy 85 KM. Mało? Jeździliśmy taką wersją i silnik potrafi pozytywnie zaskoczyć. Pracuje cicho, mimo niewielkiej mocy sprawia wrażenie

Volkswagen Golf Variant od 65 490 zł

Volkswagen Golf Variant od 65 490 zł

mocy. Jednostki benzynowe to 1.2 TSI (85 KM, 105 KM) i 1.4 TSI (122 KM, 140 KM). Silniki wysokoprężne reprezentują natomiast 1.6 TDI (90 KM, 105 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Najsłabsze jednostki występują w tandemie wyłącznie ze skrzynią ręczną o pięciu przełożeniach. W pozostałych przypadkach klienci

Salon Frankfurt 2013 | Skoda Yeti

Salon Frankfurt 2013 | Skoda Yeti

środku znajdziemy nową kierownicę i wzory tapicerki.Nie są jeszcze znane oficjalne dane dotyczące zmian w palecie silników, ale można spodziewać się kilku znaczących zmian. Wysokoprężny 2.0 TDI o mocy 150 KM powinien zastąpić o 10 KM słabszego poprzednika, a benzynowy 1.4 TSI pojawić się w wersji 160

Seat Leon 1.8 TSI FR | Test | Lepiej późno niż wcale

Seat Leon 1.8 TSI FR | Test | Lepiej późno niż wcale

charakterystyki tłumienia amortyzatorów. Niestety w ofercie Leona tego nie znajdziemy. Ta opcja ma być dostępna w kombi, którego sprzedaż rozpocznie się w lutym 2014 roku.Cztery tryby jazdy wpływają na zmianę reakcji silnika na gaz, jego brzmienie (tylko w 1.8 TSI i 2.0 TDI 184 KM), wspomaganie układu

Salon Genewa 2014 | Nowe wersje Skody

Salon Genewa 2014 | Nowe wersje Skody

napędzana jest jednym z trzech silników: benzynowym 1.8 TSI 180 KM lub wysokoprężnym 2.0 TDI o dwóch poziomach mocy: 150 KM lub 184 KM. Na targach w Genewie stoisko ŠKODY nabierze sportowego charakteru przez jednoczesną premierę aż trzech modeli w wersjach Monte Carlo: Citigo, Yeti i Rapid Spaceback

Skoda Yeti po liftingu - test | Pierwsza jazda | Kosmetyka

Skoda Yeti po liftingu - test | Pierwsza jazda | Kosmetyka

wyboru są benzynowe silniki: 1.2 TSI/105 KM, 1.4 TSI/122 KM i 1.8 TSI/160 KM, a także wysokoprężne: 1.6 TDI/105 KM i 2.0 TDI w trzech wariantach mocy - 110, 140 lub 170 KM. Dla oszczędnych nadal oferowane są pakiety GreenTec, dostępne dla jednostek 1.4 TSI i najsłabszych diesli, na które składają się

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

kilkoma problemami, które położyły się cieniem na jego wizerunku i mogą wydrenować kieszeń nieświadomego właściciela. Silnik 1.4 TSI Twincharger (160 KM) cierpi na rozciągający się łańcuch rozrządu, problemy z napinaczem łańcucha, ale też bardzo poważne wypalanie i w konsekwencji pękanie środkowych tłoków

Skoda Octavia kombi | Galeria

Skoda Octavia kombi | Galeria

złożeniu oparć tylnej kanapy przestrzeń ładunkowa powiększa się do 1 740 litrów.Skoda Rapid - test | Pierwsza jazdaGamę silników rozpoczyna mały 1.2 TSI o mocy 86 KM. Pozostałe jednostki to:Silniki benzynowe 1.2 TSI (86 KM, 160 Nm) - 5M1.2 TSI Green tec (105 KM, 175 Nm) - 6M/DSG1.4 TSI Green tec (140 KM

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

KM)2008 - wersja kombi2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (86 lub 105 KM), turbodiesle 1.2 TDI (75 KM) oraz 1.6 TDI (75, 90 lub 105 KM), sportowa wersja RS z silnikiem 1.4 TSI (180 KM), rekreacyjna wersja Scout, niewielka modernizacja nadwozia (zmiana stylizacji przedniego pasa)AwaryjnośćRaport

Nowe kompaktowe coupe VW

napędem - szybkie, a mimo to oszczędne.Podobno, właśnie pokazany w Detroit, New Compact Coupe spala 4,2 l benzyny, przyspiesza do setki w 8,6 sekundy i rozpędza się do 227 km/h. Taki rezultat dało połączenie motoru TSI (150 KM), silnika elektrycznego (27 KM) i 7-biegowej przekładni dwusprzęgłowej DSG. Ten

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Mineralny Pojemność Pojemność 4 L Sprawdź cenę tego produktu ? dane dostarcza: W 2006 roku koncern PSA wspólnie z BMW pokazali wspólną konstrukcję. To benzynowy silnik 1.6 THP (150-200 KM), który od tego czasu zdobył sporo nagród z tytułem "Silnika Roku"

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

silnik 1.6 EcoBoost o mocy 150 KM i momencie 240 Nm dostępnych w nieco węższym zakresie 1600-4000 obr/min. W obydwu modelach jest ona łaczona jedynie z sześciobiegową skrzynią automatyczną. Oferuje on najlepsze osiągi, okupione niestety najwyższym średnim spalaniem na poziomie 8 l/100 km.Ford Tourneo

Salon Los Angeles 2012 | Volkswagen Jetta Hybrid

Hybrid - hybrydę. Tym razem elektryczno-spalinowy napęd trafił do Jetty. Jego osiągi są obiecujące.Zespół hybrydowy nowej Jetty składa się z silnika 1.4 TSI o mocy 150 KM oraz jednostki elektrycznej o mocy około 30 KM. Benzyniak żwawo zabiera się za rozpędzanie auta już od najniższych obrotów. Maksymalny

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

), wersje z napędem 4x4 (4Motion), silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM) i 3.2 V6 FSI (250 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105), 2.0 TDI (140 KM) i 2.0 TDI (170 KM).2007 - zasilanie common-rail w turbodieslu 2.0 TDI-CR (140 KM), silniki benzynowe 1.4 TSI (121 KM) i

Fabryczni tunerzy - Seat FR/Cupra/Cupra R

Ibiza Vaillante z silnikiem 1,8 l Turbo o mocy 240 KM. Pal licho, jakie ma osiągi, co mu poprawili w zawieszeniu i jak brzmi jego wydech. Liczy się to, że wygląda rewelacyjnie. Kurcze, chcemy takich aut!Obecna Ibiza miała wersję FR (1,4 l TSI 150 KM) i Cupra (ten sam silnik, ale o mocy 180 KM). To

Nadjeżdża VW Golf VII

mocy (85 i 105 koni). Mocniejszy wariant 1.4 TSI wygeneruje 125 lub 150 KM, a z oferty wypadnie odmiana Twincharger. Do napędu Golfa GTI posłuży z kolei 2-litrowy silnik TSI o mocy 220 koni. Jeszcze więcej emocji? Niemcy wypuszczą również 300-konną "erkę" z napędem na cztery koła (Haldex).Dla

Nowy Seat Alhambra

) możemy szybko powiększyć do 2297 litrów chowając fotele drugiego rzędu w podłodze (system Easy-fold).Do napędu posłużą jednostki TSI i TDI z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem. Silniki benzynowe rozwijają moc 150 KM (1.4 TSI) lub 200 KM (2.0 TSI), natomiast dwa dwulitrowe diesle TDI

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

piątej generacji (Jetta), nadwozie sedan 4d, silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140 KM)2006 - silniki benzynowe 1.4 TSI (140 KM), 1.4 TSI (170 KM), turbodiesel 2.0 TDI (170 KM)2007 - silnik benzynowy 1.4 TSI (122

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

konkurencji? Sprawdźmy cenniki bez promocji. Za niemieckiego minivana z benzynowym silnikiem 1.8/115 KM w wersji wyposażenia Enjoy trzeba zapłacić minimum 86 250 zł. Odmiana Cosmo z najmocniejszym turbodieslem to wydatek przynajmniej 124 650 zł. Testowany egzemplarz, lekko licząc, kosztuje prawie 150 tys. zł

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

(150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (100 KM), 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (136 KM). 2004 - turbodiesle 1.9 TDI (90 KM) i 2.0 TDI (140 KM). 2006 - silnik benzynowy 1.4 TSI (140 KM), silnik 2.0 EcoFuel (109 KM), turbodiesel 2.0 TDI (170 KM). 2007 - niewielka modernizacja (nowy pas przedni i tylny, zmieniona

Salon Genewa 2013 | Volkswagen Golf kombi [wideo]

benzynowe, generujące moc od 85 do 140 koni mechanicznych. Najbardziej oszczędny z nich (1.4 TSI) może pochwalić się średnim zużyciem paliwa na poziomie 5 l/100 km. Dla preferujących jednostki wysokoprężne, Volkswagen przygotował trzy turbodiesle, oferujące kierowcy od 105 do 150 koni mechanicznych mocy

Clio, 208, Yaris, Fabia i Polo | Konfrontacja

sześciobiegowa skrzynia. Osiągi są przeciętne, a średnie spalanie dość wysokie.Największym atutem Skody jest silnik 1.2 TSI. Osiąga 85 KM, ale nie dajmy się zwieść. Przyspieszenie 0-100 km/h Skoda zalicza w tym samym czasie 11,7 s, co najmocniejszy w porównaniu Yaris. Działanie turbiny jest w TSI wyraźne, ale

Golf VII | Wczoraj przecieki, dzisiaj ceny

dzisiaj możemy jednak zdradzić, że wszystkie silniki benzynowe wykorzystywane w aucie pracują w technologii TSI (z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem). Wszystkie, jak na razie, są czterocylindrowe z czterema zaworami na cylinder i mają moc 85 KM i 140 KM.Najmocniejszy, wyposażony będzie w

Mazda CX-5 od 91 900 zł

) kosztuje w polskich salonach 77 100 zł, a za Tiguana (1.4 TSI 160 KM) trzeba zapłacić 95 190 zł. Honda CR-V dostępna jest wyłącznie z napędem na cztery koła i kosztuje (2.0 150 KM) 107 200 zł. Za Nissana i Volkswagena w wersji 4x4 trzeba zapłacić odpowiednio 90 900 zł i 102 390 zł.Więcej o Mazdzie CX-5

VW Jetta Hybrid - test | Dobrze, czyli drogo

cm3 Moc 150 KM przy 5000 obr./min Moment obr. 250 Nm przy 1600-3500 obr./min Silnik elektryczny 220V Moc 27 KM przy 2500 obr./min Moment obr. 150 Nm Moc (łącznie) 170 KM Skrzynia biegów dwusprzęgłowa-7 Napęd na koła przednie Wymiary 4644 x 1778 x 1482 mm Rozstaw osi 2651 mm

Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG - test | Za kierownicą

. Ceny Q3 z tym samym co w Tiguanie silnikiem, ale o mocy 211 koni, startują od 147,9 tys. zł. Sporo, a i tak nie obejdzie się bez kilku niezbędnych opcji, które wywindują cenę auta o kilka lub kilkanaście tysięcy.Zobacz galerię zdjęć Volkswagena Tiguana 2.0 TSI (180 KM) DSGGAZ Komfortowe zawieszenie

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 16V TDI (140 KM)2004 - turbodiesel 1.9 TDI (90 KM), wolnossący silnik diesla 2.0 SDI, zautomatyzowana skrzynia biegów DSG, wersja Golf Plus z nadwoziem jednobryłowym, wersja z napędem 4x4 (4Motion), wersja sportowa GTI z silnikiem

Volkswagen Passat Alltrack - test | Pierwsza jazda

przedniej osi (dostępna w modelach z silnikami TDI 170 KM i TSI 210 KM). To patent znany z inny modeli koncernu zbudowany w oparciu o czujniki ABS, zapobiegający wypychaniu przodu auta.Nie ma nic przyjemniejszego niż jazda po śniegu. Wszystko, co dobre, szybko się jednak kończy. Powrót zwyczajną autostradą

Downsizingu ciąg dalszy

Zafira.Volkswagen już od jakiegoś czasu oferuje Passata z benzynowym silnikiem 1,4 TSI o mocy 122 KM, więc jest niemal pewne, że nowy silnik GM trafi również pod maskę nowej Vectry.Drugą nowością jest motor o pojemności 1,6 litra zasilany naturalnym gazem (CNG). Dzięki doładowaniu osiąga moc 150 KM i momet o

Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda | Przełomowy model

krewny, identyczny technicznie Hyundai ix35 kosztuje 77 100 zł. Reszta jest już droższa. VW Tiguan 1.4 TSI Trend&Fun (160 KM) został wyceniony na 95 190, a Toyota Rav4 2.0 Luna (158 KM) na 96 100 zł. Najdroższa jest Honda CR-V 2.0 Comfort (150 KM), którą w promocji można kupić za 105 200 zł (katalogowo

Volkswagen jednak zrobi hybrydy

składającym się z silnika spalinowego 1.4 TSI o mocy 150 KM i elektrycznego osiągającego 27 KM. Jak widać Volkswagen postawi na tzw. lekkie hybrydy wykorzystujące silniki benzynowe, a nie jak Peugeot i Citroen wysokoprężne. Dlaczego? Zapewne chodzi o rynek zbytu. Volkswagen liczy na spore zainteresowanie w

Skoda Fabia i Octavia w nowych, rodzinnych wersjach

benzyniakiem - dostępnym wyłącznie dla modelu Family Plus - 1.8 TSI (150 KM). Motor ten współpracuje z manualną 6-stopniową przekładnią i można go zamówić zarówno do wersji z napędem na przednią, jak i na obie osie.Cennik Skody Octavii Family i Family PlusCennik Skody Octavii Combi Family i Family Plus

Wybierz najlepszą generację VW Polo

the Year.Najgorętszą odmianą modelu jest wersja GTI, ktrórą wyposażono w silnik 1.4 TSI o mocy 180 KM, znany z modeli Seat Ibiza Cupra i Skoda Fabia RS. Tutaj znajdziecie polskie ceny Volkswagena Polo GTI, które poznaliśmy pod koniec grudnia 2011 roku.Piotr KozłowskiVolkswagen Polo R-LineVolkswagen

Nowa Alhambra rusza w drogę

obejmuje dwa diesle z common rail i filtrem cząstek stałych: 2.0 TDI CR o mocy 140 lub 170 KM oraz jeden silnik benzynowy 1.4 TSI (150 KM). Model będzie dostępny także w wersji ECOMOTIVE.Nowa Alhambra jest oferowana w wersji wykończenia Reference lub Style. Wersja podstawowa wyposażona jest między innymi w

Gejowskie auta roku wybrane

tylną kanapą wzrosła o 5 cm.Pod maską zawitały nowe, trzycylindrowe jednostki benzynowe o pojemności 1.0 i 1.2 l. Ten drugi może pochwalić się średnim zużyciem paliwa na poziomie 4,3 l/100 km. W ofercie znajdzie się też pięć silników wysokoprężnych, w tym cztery z najnowszym systemem Start&Stop. Takiego

Małe (i oszczędne) jest piękne

silniczek pozwala wyprzedzać niezwykle sprawnie na bardzo krótkich odcinkach. Koncern Fiata proponuje mocny silnik 1.4 w szerokiej gamie modeli: Punto Evo, Bravo, Linea (także w markach Lancia i Alfa Romeo). Na uwagę zasługuje fakt, że ta sama jednostka ma 120 lub 150 KM. W mocniejszej wersji tworzy z auta

Volkswagen Scirocco R | Za kierownicą

150-160 tysięcy, a za tyle można nabyć japońskie, czteronapędowe auto z silnikiem o mocy 300 KM. Dlatego pewnie więcej sprzedaje się zwykłych Scirocco TSI, nie tak dobrych jak model "R" - ze słabszymi silnikami i prawie tak samo dobrym wyglądem.Volkswagen nie od dziś nazywa swoje auta

Ford Kuga - test | Pierwsza jazda

Volkswagena).Nowości czekają też pod maską. Jest to znany z Focusa silnik benzynowy1.6 EcoBoost. W Kudze może rozwijać 150 lub 182 KM. Słabsza wersja oferuje wyłącznie napęd na przód i ręczną skrzynię o sześciu przełożeniach. Mocniejszy z kolei, wyłącznie napęd obu osi i skrzynię automatyczną, także o sześciu

Seat Exeo 1.8T - test | Za kierownicą

1.8T Seat Exeo 1.8 TSI Nadwozie 4-drz., 5-os. 4-drz., 5-os. Silnik benz. R4, 1781 cm3, turbo benz. R4, 1798 cm3, turbo Moc 150 KM przy 5700 obr./min 160 KM przy 4500-6200 obr/min. Moment 220 Nm przy 1800 obr./min 250 Nm przy 1500-4500 obr/min. Napęd na przednie koła na przednie koła

Wiosenna Seatów moc

biegów przy kierownicy. Obie przekładnie współpracują z 1,4-litrowym silnikiem 1,4 TSI, który dzięki podwójnemu doładowaniu (kompresor oraz turbosprężarka) oferuje 150 KM. Inną nowością w Ibizie jest XDS - elektroniczny system, który współpracując z ESP działa jak samoblokujący się mechanizm różnicowy

VW Golf GTI - test | Za kierownicą

| wideoDo wyważonego charakteru nowego GTI pasuje nowy dwulitrowy silnik. Tak dobrze dogaduje się ze sprężarką, że szybko zapomnisz co to turbodziura. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 6,9 s, a maksymalna prędkość to 240 km/h (DSG 238 km/h). W porównaniu do poprzednika zużycie paliwa spadło o 0,7

Seat Alhambra - test | Pierwsza jazda

obcej cywilizacji, jak z definicji wygląda samochód, z pewnością musiałby to być Volkswagen.Nowa Alhambra trafi do polskich salonów lada dzień. Początkowo do wyboru będą dwa turbodiesle 2.0 TDI (140 i 170 KM) oraz 1,4-litrowy silnik benzynowy TSI o mocy 150 koni, wspomagany przez turbosprężarkę i

VW zbuduje sportową hybrydę

Wszystko zaczęło się od konceptu NCC (New Compact Coupe), pokazanego w tym roku w Detroit, a będącego zwiastunem nowej generacji Jetty. Zastosowano w nim prototypowy układ napędowy składający się z silnika spalinowego 1.4 TSI o mocy 150 KM i elektrycznego osiągającego 27 KM. Taka kombinacja pozwala

Octavia RS - pazur pozostał

znajdziemy dwa warianty napędu: 200-konny silnik TSI zużywa średnio 7,5 l benzyny na 100 km (emisja CO2 175 g/km), a 170-konny turbodiesel zasilany w technologii common-rail pali jedyne 5,7 l/100 km w cyklu mieszanym (emisja CO2 150 g/km). Obydwie jednostki współpracują z 6-stopniową skrzynią DSG o dwóch

Seat wycenia gorącą Bocanegrę

(turbosprężarka oraz kompresor) silnik 1,4 TSI. Podczas gdy w wersji Bocanegra oraz Cupra oferuje on 180 KM, w FR moc ograniczono do 150 KM.Dla przypomnienia, "czarnoustą" Ibizę zbudowano na bazie koncepcyjnej Bocanegry zaprezentowanej ponad rok temu w Genewie. Ta z kolei powstała niejako w hołdzie dla

Ciesz się latem w 308

1.6 Sport ze 120-konnym silnikiem benzynowym startują od 88 200 zł. Ten sam wariant wyposażenia ze 110-konnym dieslem HDI o pojemności 1.6 kosztuje 97 300 zł. W opcji Sport Pack do wyboru mamy mocniejszy silnik benzynowy z turbodoładowaniem 1.6 THP (150 KM) za 99 900 zł oraz 2-litrowego diesla HDI o

Deszcz rabatów

. Importerzy chcą pozbyć się tegorocznych egzemplarzy, ale i modeli niespełniających normy emisji spalin Euro 5 (np. volkswagenowski silnik 1.9 TDI 105 KM). Tych ostatnich nie zostało jednak na placach zbyt wiele.Kolejnym bodźcem dla klientów są "kratki", czyli auta z homologacją ciężarową, które do

Golf R tańszy niż myślisz

, czyli Golf R32 piątej generacji z 3,2-litrowym silnikiem V6 pod maską, kosztował ponad 150 tys. zł.  Tak jak poprzednik, najmocniejszy kompakt z Wolfsburga dysponuje napędem na cztery koła (Haldex). Zamiast V-szóstki, pod maską pracuje 2-litrowy silnik TSI o mocy 270 KM. Maksymalny moment obrotowy

Silnikowy zawrót głowy

siebie. Gamę silników benzynowych otwiera 105-konne 1.2 TSI, a zamyka wspomniana "erka" o pojemności 2-litrów i mocy 265 KM. Wśród turbodiesli znaleźć można natomiast cztery motory z systemem wtrysku Common Rail o mocach od 105 do 170 koni mechanicznych (GTD). Ford może pochwalić się jeszcze

LPG | Ile czeka się na montaż instalacji

niewielkie ilości benzyny, potrzebnej do rozruchu czy pokonania pierwszych kilku kilometrów.Mimo wyższego zużycia paliwa, zaoszczędzić można sporo pieniędzy, od kilkudziesięciu do nawet 150 zł na każde 1000 km. Jeśli koszt najtańszej instalacji LPG wynosi dzisiaj ok. 1000 zł, to do jej amortyzacji wystarczy

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

zl (5 biegów, skórzana tapicerka) Toyota Corolla 1.6 (132 KM) Prestige 88 900 zł Volkswagen Jetta 1.4 TSI (160 KM) Highline--- 90 880 zł (brak ksenonów w opcji) GAZ Spójna sylwetka, przestronna kabina, elastyczny silnik, niezły komfort jazdy, bogate wyposażenie, atrakcyjna cenaHAMULEC Drobne

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

bezpośrednim wtryskiem paliwa. Według producenta najsłabsza wersja 1.2 TSI o mocy 105 koni zużywa średnio 6,4 l/100 km (z pakietem BlueMotion). To o 27 proc. mniej niż dotychczasowe 1.6 o mocy 102 koni. Rekordzistą, przynajmniej na papierze, jest jednak 1.6 TDI BlueMotion (105 KM) z wynikiem 4,6 l oleju

Das auto emoción

maską Exeo może pracować jeden z trzech silników benzynowych (1,6 l 102 KM, 1,8 l 150 KM lub 2,0 l 200 KM) lub 2-litrowy turbodiesel common rail (po raz pierwszy w Seacie) o mocy 120, 143 i 170 KM. W czasie pierwszych jazd sprawdziłem wszystkie silniki benzynowe. O ile 1.6 nie zachwyca na papierze, o

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

KM) to wydatek 79 500 zł, a za 76 830 zł wyjedziemy z salonu 160-konnym Golfem 1.4 TSI. Słabszy, ale niekoniecznie wolniejszy Fiat Bravo 1.4 T-Jet (150 KM) kosztuje 72 990 zł. Stawkę zamykają Seat Leon 1.8 TSI o mocy 160 koni za 85 990 zł i Citroen C4 1.6 THP (156 koni) za 77 800 zł.GAZ Świeży design

Opel Astra 1.6 Turbo - test | Za kierownicą

Megane z 2-litrowym silnikiem turbo o mocy 180 koni to wydatek 79 500 zł, a za 76 830 zł wyjedziemy z salonu 160-konnym Golfem 1.4 TSI. Słabszy, ale niekoniecznie wolniejszy Fiat Bravo 1.4 T-Jet (150 KM) kosztuje jeszcze mniej, bo 72 990 zł. W stawce mocnych kompaktów brylują również Seat Leon 1.8 TSI o

Renault Scenic 1.4 tCe - test | Za kierownicą

TSI (140 KM) w wersji Highline - 101 640 zł, Toyota Verso 1.8 (147 KM) w wersji Sol - 84 400 zł, Mazda 5 Sport 2.0 (146 KM) - 99 900 zł, a Citroen C4 Picasso Exclusive z motorem turbo 1.6 o mocy 152 koni to wydatek 103 600 zł. Każde z tych aut na swój sposób przyciąga amatorów dalekich, rodzinnych

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test | Za kierownicą

? Porównywalna Mazda 5 z 2-litrowym silnikiem o mocy 146 koni jest tańsza o 100 zł (90 800 zł). Od Toyoty różni się przede wszystkim przesuwnymi drzwiami. Bardziej konwencjonalny VW Touran Highline ze 140-konnym silnikiem TSI i z największym w klasie bagażnikiem kosztuje 94 040 zł. Ma silnik turbo i możliwość

Od bryczki do bryki - ABT Sportsline

Pachura Motorsport, firma należąca do młodego kierowcy wyścigowego, Patryka Pachury. Pakiety ABT nie są tanie, ale warte swej ceny. Za dodatkowe 50 KM w Golfie 1,4 TSI 160 trzeba zapłacić 1490 euro, czyli ponad 6000 zł. W cenę wliczone są jednak lata doświadczeń i... ograniczony apetyt na paliwo. Mimo

Golf VI - najsłynniejszy kompakt świata w nowej odsłonie

na 102-kilometrowej trasie zużywam tylko 6,3 litra ON, w czym pomaga mi (obsługiwana łopatkami przy kierownicy) dwusprzęgłowa skrzynia DSG. Nazajutrz mam okazję bawić się jej nowszą, siedmiobiegową odmianą (wytrzymuje do 250 Nm, dlatego nie montuje się jej w Dieslach) towarzyszącą silnikowi 1.4 TSI

Volkswagen Tiguan - wszechstronny VW

wstecznego biegu i operowania pedałami (w automacie tylko wciskania hamulca!). Działa to nieźle.Tylko doładowane i tylko z wtryskiemNa początku oferowane będą tylko dwa silniki. Za to oba nowe i ciekawe. Podstawowa benzynówka ma pojemność ledwie 1,4 litra, ale aż 150 KM. Sekret tkwi w podwójnym doładowaniu

Statystyka w służbie klientów

przy prędkości 64 km/h z odkształcalną przeszkodą obejmującą 40 % przodu pojazdu, uderzenie boczne z prędkością 50 km/h przez ruchomy obiekt odkształcalny o szerokości 150 cm oraz uderzenie w słup o średnicy 25,4 cm z prędkością 29 km/h. Dodatkowo ocenia się bezpieczeństwo pieszych na podstawie

Skoda Octavia Scout - Šyberiada

jeszcze bardziej offroadowy. Najważniejsze, że to auto równie dobrze spisuje się w lekkim terenie jak na asfaltowej drodze. Styl, w jakim pokonało Syberię, pokazuje, że jego konstruktorzy całkiem dobrze rozłożyli akcenty Skoda Scout Silnik 1.8 TSI, R4, 1798 ccm Moc 160 KM przy 4500-6200 obr./min

Alhambra tańsza od Sharana

Według naszych nieoficjalnych informacji, Alhambra będzie tańsza od Sharana o 4-5 tys. zł. Oznacza to, że za najtańszą wersję Reference z benzynowym silnikiem 1.4 TSI o mocy 150 koni trzeba będzie zapłacić 95 990 zł (Sharan 1.4 TSI Trendline - 99 990 zł), a za 140-konnego turbodiesla 2.0 TDI - 105

Volkswagen Tiguan - Czas osła

fotograficzny.Jedziemy na południe. Auto z kilkusetkilogramowym bagażem, włączając w to pasażerów, dobrze radzi sobie na górskich serpentynach. Pod maską silnik o pojemności zaledwie 1,4 litra i mocy 150 KM. Skąd taka moc? To technologia Volkswagena stosowana w najnowszych silnikach: mała pojemność (downsizing) plus

Świat bez VAT

Leon 1.4 TSI (125 KM) 65 490 zł 52 060 zł VW Golf Variant 1.9 TDI (105 KM) 75 240 zł 59 800 zł Toyota Avensis 2.2 D4D (150 KM) 99 000 zł

Co kraj to obyczaj

tablice z dopuszczalny mi prędkościami, ustawione w każdym państwie tuż za granicą. Nie sposób jednak pominąć pewnych ciekawostek, które dla polskiego kierowcy podróżującego po Europie mogą być zaskakujące. Oto na przykład w Rumunii ceny winiet uzależnione są od normy spalin euro, jaką spełnia silnik

Spalanie TSI

Jakie osiągacie spalanie w Waszych samochodach z silnikami TSI? Chodzi o: - miasto - trasa - autostrada 150 km/h Piszcie swoje pomiary :)

Dobry przykład

> > Czy 1.8T (150 KM) i 1.8 (125 KM) to właśnie nie jest taki przypadek w ben > zyniak > > ach? I jakoś nikt nie panikował. > > A zmienila sie pojenosc tego silnika? Poprawka: nie wiem. Ale 1.8 tsi 160 KM ma większą pojemność od 1.8 T 150 KM. Niewiele, ale większą. Ale to i

Re: Nowoczesna technika czy strzał w kolano

wyłącznie z wtryskiem bezpośrednim i turbiną (przykład: Octavia III, Golf VII). W Octavii III producent nie oferuje żadnego silnika wolnossącego, lecz 1.2 TSI 85 KM, !.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 140 KM, 1.8 TSI 180 KM (wszystkie wtrysk bezpośredni i turbina). Jako klient chciałbym mieć wybór w gamie silników

Re: czas na nowszy

> Cały ten downsizing w swej prostej istocie ma spowodować to że auto wytrzyma 10 > 0-150-200 tysiecy i coś tak pierdzielnie To nie jest downsizing, tylko dołożenie turbiny - coś, co wykonuje się od dziesięcioleci. Downsizing to by był, gdyby wolnossaki wyciskały 200 KM z 1.4. Samo

Re: Spalanie TSI

bywalec.hoteli napisał: > Jakie osiągacie spalanie w Waszych samochodach z silnikami TSI? > Chodzi o: > - miasto > - trasa > - autostrada 150 km/h > Piszcie swoje pomiary :) Po tym co się naczytałem na forum nigdy nie kupię nowego auta a tym bardziej TSI ;-) Cóż że pali litr

Re: Downsizing ...

klemens1 napisał: > Czy 1.8T (150 KM) i 1.8 (125 KM) to właśnie nie jest taki przypadek w benzyniak > ach? I jakoś nikt nie panikował. A zmienila sie pojenosc tego silnika? A tu sie okazuje, ze 1.4 TFSI potrafi miec od 90 do 177KM mocy (en.wikipedia

Re: czas na nowszy

, gdyby wolnossaki wyciskały 200 KM z 1.4. > Samo dołożenie turbiny to nic nadzwyczajnego czy wysilającego silnik. A przynaj > mniej auto jedzie jak mu się wciśnie, bez potrzeby redukowania o 3 biegi w dół > (vivat honda). > > W którymś AŚ robili test długodystansowy 2.0 tsi (passat albo

Re: trafieni, zatopieni :-)

dalo jezdzic bo dla niego 130km/h to byl maks rozsadnej jazdy... i wtedy sie dosc komfortowo jechalo... pow. sie juz meczyl... i kierowce nieco tez... W aktualnym moim Lancerze 1.5 109KM przy 140-150km/h jest ciszej niz przy 130km/h ;) Bo silnik jest glosniejszy przy 3400 rpm niz przy 4200 rpm... ten

Re: Nowoczesna technika czy strzał w kolano

> Jako klient chciałbym mieć wybór w gamie silników benzynowych taki jak u Forda. > Silniki turbodoładowane EcoBoost 1.0 100 KM, 1.0 125 KM, 1.6 150 KM lub wolnos > sące Duratec 1.6 105 KM, 1.6 125 KM. To nalezysz do mniejszosci. Nie rozumiem tego plakania nad wolnossacymi slinikami 1

Re: Spalanie tsi - film

, lać dobry olej i pamiętać o właściwym użytkowaniu silnika i nic > nie powinno się stać, w każdym razie nic przed 150-200 tys, w razie czego na a > legroszu kompletny silnik kosztuje około 2,5 tys ŁO MATKO! Ale macie problemy chłopaki...ja mam w moim Polo sprawdzony niezawodny silnik 1,4 16V a

Re: Passat B6 1.9 TDI czy Octavia II 1,9 TDI

Widzę ze rady są bardzo różne , najbardziej jednak mam obawy co do silników benzynowych TSI . bo kto wie jak taki silnik sie sprawuje po przejechaniu 150 tyś km i więcej .moze po prostu jest do wymiany. Będę obstawał przy dieslu tylko takim który ma jak naj mniej nowoczesnych wynalazków (filtr

Re: trafieni, zatopieni :-)

przezywaja auta w ktorych sa zamo > ntowane... a do TSI pod wzgledem dlugowiecznosci nawet nie bede porownywac... n > aprawde nie ma sensu... To zacne - jak honda zacznie robić zajebiście trwałe turbobenzyny, to pomyślę o tej marce. Póki co hondowskie silniki się dla mnie nie nadają - nie jeżdżę

Re: Spalanie TSI

1.4 TSI 122KM Golf VI tak zupelnie szczerze, jezdzac w miare ekonomicznie i wlasciwie eksploatujac silnik: - cykl mieszany - 7,6, zima 8 - miasto - 8,5 - 9 - trasa, droga krajowa - 6,2 - 6,5 - autostrada( 150-160 predkosc zegarowa) - 9,5 - 10 a dla wiadomosci misiaczka : kupilem sobie auto z

Re: Turbobenzyna w praktyce

silnikiem 1.8 TSI 160 KM - są bardzo dobre. W Fordzie 1.6 EcoBoost 150 KM - podobnie. Opel Meriva 1.4 Turbo 122 KM - również dobrze.

Silniki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim

Witam Jak oceniacie te wszystkie silniki z wtryskiem bezpośrednim? TSI, FSI, TFSI, EcoBoost, 1.6 z Nowej Kia Sportage. Dużo opinii czytam na ich temat negatywnych: że palą znacznie więcej niż podaje producent. Czy te silniki nie będą mniej trwałe niż stare sprawdzone konstrukcje? Czy wyciągniecie

Re: zaraz żyłka ci pęknie

Polo (tak!) TD > I zamiast benzyniaka pomimo małych przebiegów, rzędu 10000 rocznie: bo DSG było > wówczas dostępne tylko z dieslem albo w topowej wersji wyposażeniowej 1,2 TSI, > która była na dzień dobry droższa o €8000 w zakupie od środkowej wersji > TDI 90 KM, droższa przy

Re: maja jeszcze takie w salonach?

nowoczesnych samochodach pasek rozrzadu wytrzymuje 150-200tys km , a koszt jego wymiany to w zasadzie smieszne grosze w stosunku do tego ile wydasz na inne sprawy eksploatacyjne. Samo mycie samochodu drozej wyniesie Wiec w ogole na ten parametr nie zwracaj uwagi bo jest smieszny. Skoncentruj

Re: Co sądzicie o KIA Venga?

Witam. Ja też miałem podobny problem (vide - kilka postów wstecz). Wybrałem octavię z kilka przyczyn. Nie wiem do czego potrzebne będzie Ci auto i to głównie jest wyznacznikiem jakie kupisz. Ale jak dla mnie 1,2 TSI zniszczy się po 150-200 tyś km. Zawsze turbina robi swoje i wyciąganie z 1,2 tylu

Re: Nowa Honda Civic od 64 900 zł

Jako stary kierowca Hondy, pamiętam jak fani VW i starych diesli narzekali - ze silniki Hondy wysilone, że padną po 100tys.km. To były czasy silników 1.6 160KM w Hondzie i diesli 2.0 60KM w VW. Jakoś nie padały. Teraz role się odwróciły. VW pieje jak to silniki 1.4TSI są nowoczesne i mocne i

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

Powiem wam tak mam Tiguana z 2008r z silnikiem 1.4 tsi 150km. i jak na razie zrobiłem nim 105tyś. km. do tej pory jedynie co mi zaczęło szwankować to cewki, nie jest to duży koszt bo w servisie VW 200zł za sztukę. Spalanie w dużym za korkowanym mieście niestety 10-11L/100km więc nie jest tanio acz

Re: Małe (i oszczędne) jest piękne

"Na uwagę zasługuje fakt, że ta sama jednostka ma 120 lub 150 KM" Na uwagę to zasługuje 1.4TSI Twincharger, który oferuje od 122KM do 180KM. Ta ostatnia wersja została uznana za Silnik Roku 2010.

1.8tsi 160KM i 150KM.Czym się różnią?

Pytanie stąd,że pojawiła się jakiś czas temu Octavia z silnikiem 1.8tsi 150KM w specyfikacji family plus. Pozostawiono również wersję 160-konną. Czy ktoś jezdził obiema wersjami,da się odczuć różnicę? Family Plus 150-konne wygląde ciekawie cenowo i wyposażeniowo, czy warto żałować tych dziesięciu

Ale nudny temat.

on nawet 150 000 km przebiegu? 122 KM z 1.4 to jest nic. Wszystko zależy od tego jak ta moc została uzyskana, co producent miał w założeniach, jaką jakość prezentuje ogólnie sam silnik, jakie procesy zachodzą podczas różnorakich warunków jazdy...

Re: Turbobenzyna w praktyce

starał. Zobacz np. na opinie o Octavi z silnikiem 1.8 TSI 160 KM - są b > ardzo dobre. W Fordzie 1.6 EcoBoost 150 KM - podobnie. Opel Meriva 1.4 Turbo 12 > 2 KM - również dobrze. Pewnie że do 150 tys.km silnika nie zajedzie...Ale jaką ma taki silniczek żywotność? 200 tys.km??? i za ile go po 5

Re: Zmienne fazy rozrządu - w zmienności siła

jacek>>>>>>>>>To co piszesz to prawda!!!!Szczegolnie dotyczy to silnikow mini typu 1.2 tsi ktore wcale nie sa oszczedniejsze niz 1.4 wolnossace Hondy czy Toyoty.Za to niech ktos takim tsi popedzi 150km na autostradzie-wciagnie mu i 10litrow-to juz pisze z wlasnej praktyki

To bliźniak Hyundai i40

sam się nad nim zastanawiam. I też mało info można znaleźć. Ostatnio sprawdzałem, to Hyundai daje lepsze warunki, ale nie namawiam, bo sam myślę. Benzyniaki mają normalne 2l silniki bez tych pop...TSI, gd gdzie jest 150 KM z 1,4. Można dywagować tylko ale. Deawoo jeżdżą do dzisiaj i jest ich

Re: Motodziennik: Piekielnie drogi Civic

drogo? przesadzili z wersją executive....ale inne już mniej, tanio nie jest, ale tak dla porównania (najtansze są vW ze szrotowym silnikiem i rdzewiecjące fordy)" golf 1.4 TSI 160 KM (118 kW), 6 biegowy higline- - 81 320 astra 1.4 Turbo Ecotec 120 KM sport - 78 950 1.6 EcoBoost 150 KM

Re: Nissan Qashqai+2 czy Skoda Octavia Scout ?

Octavią Scout 1.8 TSI. Szkoda kupować w ciemno, więc może zrezygnuję z wyższego zawieszenia i zdecyduję się na Forda C-MAX 1.6 150 KM.

Re: Ford Focus z nowym silnikiem

Lubię nową Fokę, ale takie silniki to nie jest dobra droga, mam nadzieję że nie będzie jednak aż tak źle. @Gość - "już VW się przejechał z 1.2 TFSI, Ford jest nastepny..." "konieczność remontu silnika po 40-60tys km" Owszem VW się przejechał na 1.2TSI, na 1,4TSI i na 2,0TDI

Re: Nowy Ford Kuga

bubel! Silnik 1.6 EcoBoost Forda już jeździ w Focusach od prawie 2uch lat i nie ma z nimi problemów (czy to w wersji 150KM czy 183KM). Tak samo jest z 1.4 turbo Opla, które też jest od kilku lat na rynku i nie ma ponad przeciętnej awaryjności.

Re: 1.8tsi 160KM i 150KM.Czym się różnią?

bitrix napisał: > Pytanie stąd,że pojawiła się jakiś czas temu Octavia z silnikiem > 1.8tsi 150KM w specyfikacji family plus. > Pozostawiono również wersję 160-konną. > Czy ktoś jezdził obiema wersjami,da się odczuć różnicę? > Family Plus 150-konne wygląde ciekawie cenowo i

Re: VW Sharan czy Mazda 5

Czesc, Ford Galaxy raczej odpada.. Mialem kiedys mondeo i troche sie zrazilem.. Wyzej cenie VW od Forda. I cenowo tez nie jest zbytnio atrakcyjny... Zawezilem swoj wybor do Mazdy i VW. Jesli to bedzie Mazda to z silnikiem benzynowym 2.0 150km a jesli Sharan to rowniez benzyna 1,4 TSI 150km z DSG

Re: Volkswagen Passat Alltrack od 111 690 zł

to, żeby napisać "cena od..." Czekamy na Golfa GTI z silnikiem 75KM i kombi bez dostępu do bagażnika w standardzie. Jak się porówna z cenami Superba w wersji 4x4 z dołożonym pakietem na bezdroża (podobny prześwit jak ten Alltrack), to za 100 tysięcy da się kupić wersję 1.8TSI/160KM, za 110

Specyfikacja samochodu Pana Prezesa -

bip.halaludowa.wroc.pl/zalaczniki_przetargi/64/ZALACZNIK_Nr_1.1_do_SIWZ_-_WYKAZ_PARAMETROW_TECHNICZNYCH_I_WYMAGANEGO_WYPOSAZENIA.pdf Umowa na 2 lata....Cwane lisy Szybkie wnioski ze specyfikacji: silnik benzynowy, między 1.8 a 2.0 - VW oferuje w tej kategorii tylko najwyższy silnik 2,0 TSI 210 KM

Re: Kia Ceed | Co za 49 990 zł?

: silnik 150 KM benzyna turbo, reflektory biksenon , a nie słabsze ksenony jak daje Kia, czujniki parkowania przód i tył , a nie tylko tył jak Kia, ciemne szyby, alufelgi 17, 9 głośników, radio/CD Sony, asystent parkowania, elektrycznie skłądane lusterka, klima dwustrefowa automat, system zapobiegania

Re: Czas na ekologiczne ściganie

Tylko dlaczego w Polsce nie można nadal kupić świetnego i oszczędnego Passata EcoFuel zasilanego gazem CNG z silnikiem TSI 150 KM? skoro w Niemczech jest już od roku w ofercie???

Re: Więcej zdjęć nowej Kii Cee'd

. A nawet takie sprzęgło... Myślę, że to znacznie mniejszy problem niż kapitalny remont silnika TSI po przejechaniu czasem tylko 30tyś km. Chodzi o, na wielką skalę, zakrojony problem z bezobsługowym(!) łańcuchem rozrządu. Gdzie VW bezczelnie wykręca się i każe płacić klientom za swoje błędy i bubel

Re: TSI na sterydach

Cóż legendarny silnik volkswagena 1,8 turbo też występował od 150 do 225 KM w różnych wariantach i róznych modelach koncernu, były jego wersje 150, 163, 180, 210 i 225 KM. Taka tradycja ;-) TSI też jest jako 122, 125, 140, 160, 170 i 180 KM (mówię o wersjach fabrycznych)

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

105 Koni z silniczka 1,2 to nie jest wysilony silnik? do niedawna 105 KM miały silniki 1,6....ciekawe ile taki malutki silniczek 1,2 TSI wytrzyma? 150 tys.km? 200 tys.km? czyli 10 lat :) Starsze silniki mają po 300 tys.km i jeszcze długo pociągną bo nie musiały się tak wysilać wysoką mocą 100 KM

Re: VW rezygnuje z Silnika Roku?

silnik. Ludzie mają na nich po 150 tys KM i nic sie nie dzieje. Pojedyńcze przypadki mają probelm z wtryskiem ale jako całość są solidne. Zanim napiszecie coś to zapytajcie. Właśnie tak działają typowe POLACZKI. Nie mając nawet wartburga napiszą opinię o silniku TSI... Ja znam ludzi z serwisu bardzo

Re: Pierwszy taki silnik roku

- Silnik 1,8 TSI z cala pewnoscia nie ma dodatkowej sprezarki mechanicznej, wiec nie jest Twinchargerem. - Sprzedawca jest jak redaktor i nie mozna brac na serio tego co mowi, fakt ze zycie bez nich byloby smutniejsze. - Passaty sprzedawane sa tez w opcji z Twinchargerem - silnik 1,4TSI 150KM

Re: Pierwszy taki silnik roku

(Twincharged Stratified Injection). Istnieja tylko 4 wersje tego silnika - 140, 150, 160 i 170KM. Zdjecie u gory przedstawia zupelnie inny silnik, to nie jest ten podwojnie doładowany! Ehh, dziennikarze GW bezmyslnie kopiuja i publikuja zdjecia bez uprzedniego sprawdzenia.

Re: Te samochody najczęściej kupują Polacy

Ja właśnie zamówiłem Forda Focusa III, odbiór w sierpniu - wersja HB, benzynka turbo, 150 KM, najwyższa półka wyposażenia Titatnium, ciemne szybki, topowy lakier Candy Red, 17 alu z katalogu Ford Indywidual + dużo bajerów i elektroniki wspomagajacej kierowcę i podnoszące bezpieczeństwo jazdy, do

1.4 TSI w Leonie??

1.4 TSI w Leonie?? Hmm, chcecie go sprowadzić z zagranicy? Pytam bo w Polsce taki silnik w Leonie nie jet dostępny (przynajmniej tak jest na stronie Seata). Z silników benzynowych są (nie licząc wersji CUPRA): 1.4 85km, 1.6 102km, 1.8 TSI i 2.0 FSI (oba powyżej 150 km). Silnik 1.4 TSI to nie

Tiguan z pazurem

Jedno jest pewne biały Tiguan to jest bardzo ładne auto i po BMW serii X3 najładniejsze w swojej klasie. Do tego całkiem znośne cenowo np. w Polsce cena modelu z silnikiem 1,4 TSI 150 KM rozpoczyna się od 87 tys zł, a diesla 2,0 TDI 150 KM od 102 tys.

Re: dzięki za rady

dwóch silnikach o TEJ SAMEJ POJEMNOŚCI, z których jeden zostaje wyposażony w turbo. Ten silnik będzie miał znacznie większą moc (150 KM, ale może też być dużo więcej), podczas gdy silnik 1,8 wolnossący Volkswagena miał 125 KM (w wersji 20-zaworowej, najbliższej 1,8T, bo były też słabsze). I tutaj cudów

Re: Silnik roku czy bubel dziesięciolecia?

Jest to wersja TSI EcoFuel na CNG i ma 150KM. Zawory, pierścienie i tłoki zostały utwardzone lub wzmocnione. Zmodyfikowana turbosprężarka, a w rurę dolotową wbudowano specjalne wtryskiwacze gazu. Dzięki swojej konstrukcji silnik wykorzystuje wyższą odporność gazu ziemnego na spalanie stukowe.

Re: Najoszczędniejsza wg ADAC

dwa razy większe, albo i lepiej) 5,02kg. Do tego mamy do dyspozycji 150KM z silnika TSI. No cóż...

Re: Pierwszy taki silnik roku

1.8 tsi to inna konstrukcja, nie ma kompresora. Kupilem niedawno passata 1,4 tsi. ma on 150km i jest to ten silnik co w golfie tylko z inna moca. Zastanawialem sie nad tym 1,8, duzo jezdzilem na jazdach probnych i wszystko fajnie ale po krakowie wychodzilo 12-13l, wiec tyle co silniki sprzed dekady

Re: Walka z drożyzną, czyli jak jeździć oszczędni

ale pomijając te VW 1.4 TSI o mocach 150-160KM rozsądny człowiek kupi model bazowy o mocy 122KM, który ma parametry odpowiadające wolnossącej V6. Mniejszy silnik przy takiej samej jeździe zużyje połowę tego co V6 i przynajmniej przez 150 tysięcy km nie powinno być problemów a co później - gdy będę

Re: Outlander 2.0 MIVEC od 82 990 zł

kosztuje z nim 113000zł.... Konkurencją byłaby raczej wersja 2WD 1.4TSI 150KM (9,3 do 100km/h - nieźle), choć cena nadal wysoka - 92000zł.

Re: tiguan czy rav?

mnie nie urzekła (przyspieszeniem również). Stylistycznie też nic ciekawego. O wiele lepiej wygląda wg mnie tiguan, wnętrze też ma solidniejsze. Jak jeździ? Jak juz wspominałem - nie mam pojęcia. Tak sobie czytam Wasze komentarze i wygląda na to, że podstawowy silnik to 1.4 TSI 122KM. I tu mogę

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 16 tys. km

VW :) i masz 80 tyś zł. Za te pieniądze masz Seata Exeo na promocji z silnikiem 1.8 tsi 160 KM (wcześniej dawali sprawdzone 1.8T 150KM), Mazdę 6 2.0 benz. podstawowa wersja na promocji, Subaru Imprezę 2.0 RA 150 KM beznz., jak kto woli hatchbacki z grupy VW to czekasz i kupujesz Golfa VII

Re: VW Golf TSI - test wideo

Przede wszystkim należy się skupić na temacie - więc jak usterki to niech dotyczą silnika 1,4 TSI a nie wszystkich innych silników VW !!! Ja się nie spotkałem z opiniami o problematycznej eksploatacji tych jednostek a posty typu "zobaczymy co będzie za 150 tys km" to juz dziecinada! Już w

Re: Toyota Prius PHV | Pierwsza jazda

niektórzy próbują udowadniać - np. Passat TSI EcoFuel. Podwójnie doładowany silnik, 150KM. Elektryczne mają przyszłość, ale mini trochę czasu nim zostaną dopracowane do takiego poziomu, że będą przyjazne w użytkowaniu.

Re: Średnie spalanie: Golf 1.9 TDI vs Golf 1.4 TS

lupus76 napisał: > PSA i BMW 1,6 turbo (150 i 170 KM). Właśnie miałem wspomnieć o tym, ten silnik jest wkładany do Peugeota 308 między innymi. Ma ciekawy wykres momentu obrotowego. Tyle, że to silnik, który bardzie ma jeździć, niż oszczędzać. To 1.4 TSI 122 KM jest bardziej silnikiem

Re: Hyundai ix20 | Pierwsza jazda

ciągnie już od 2000obr/min i cały czas czuć przyrost mocy aż do czerwonego pola. Sam odgłos jednostki napędowej nawet na wysokich obrotach nie jest dokuczliwy.Po prostu jest to dzwięk silnika i tyle.Przy prędkościach autostradowych rzędu 140/150km/h na 6 biegu w tym aucie jest dalej cisza.Czego wymagać

de 125 - celna uwaga!

Silnik 1.4 TSI to nie byłby głupi pomysł. 1.6 jest trochę za słaby i zbyt paliwożerny a mocnieszy trochę zbyt drogi. Coś pośredniego by się przydało. ----------- fakt honda civic 1,8 140 KM silnik w sam raz nie za duży nie za mały osiągi ok pali niedużo 6 biegów do 150km/h cicho esp

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

silnik VW 1,8 TSI produkowany jest w Chinach ??? Mieliśmy Passata do testowania (auto strasznie trzeszczy zwłaszcza deska ) Proponuję też zobaczyć budowę tego silnika ( jak coś pierdnie po gwarancji to powodzenia np nasze kijowe paliwo a tam są wtryski 6-cio otworowe i 150 bar ciśnienie ? ) Teraz

Re: DżejBiEl wytłumacz co ma paliwo do turbiny???

jbl25 napisał: > No tak bo widzę, że mówimy o silniczkach typu 1.4 które mają 150 koni, a nie np > 250 km/h. > To w takim razie przepraszam, lejcie sobie tam 95 jak chcecie. > Szkoda tylko, że potem takie samochody będą zalegać na rynku wtórnym. Nowsze modele tsi od BJ2008, maja

Japończycy zrezygnowali z TSI 25 lat temu

1982 1 litr pojemności 100 KM mocy 150 Nm momentu obrotowego auto to honda city 1989 0,9 litra pojemności 110 KM mocy 130 Nm moment obrotowy prawie 120 KM i 140 Nm z litra pojemności, jak mocne twincharger w golfie podwójne doładowanie: turbosprężarka i kompresor auto to nissan micra Silniki 1

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

przy założeniach benzyna 5,20zł/litr, gaz 2,60zł/litr, średnie zużycie benzyny 7l/100km, miasto/trasa pół na pół, instalacja do 1.4 TSI zwróciłaby się dopiero po wyjeżdżeniu ok. 150 tysięcy kilometrów i to bez uwzględnienia kosztów stałych. Żeby tyle wyjeździć, trzeba wydać na paliwo 53 tysiące złotych

Bo co tu o silniku duzo gadac...

Normal ny silnik dla normalnego kierowy do normalnego auta powinien miec miedzy 2.5 a 3.0 pojemnosci, szesc cylindrow i miedzy 150 a 200KM. Takie zalozenia bez zadnych szalenst i ekstrawagancji gwarantuja bezproblemowe tysiace kilometrow, w miare sensowne zuzycie paliwa (i oleju na przestrzeni

Re: Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback | Za kierowni

dorównuje focusowi moim zdaniem. Golf tez sieświetnie prowadzi. Jeszcze kia cee'd naprawde świetne wrażenie ale z dieslem 1.6 115km. (tez ma wielowahaczowe z tyłu) to naprawde czuć. Co do trwałości to przejechałem 50 tys moim TSI i spokój. Pewnie nie jest to silnik na 400 tys km ale co mnie to obchodzi

Re: octavia tdi - 1,9 czy 1,6

moment w zakresie 270-300Nm w zależności od egzemplarza. Po zmianie oprogramowania ECU można bezproblemowo osiągnąć ok 140-150KM i moment 320Nm przy podobnym spalaniu co fabryczne bez zmian w mechanice. I nie jest to jego ostatnie słowo. Silnik 1,6TDi CR oficjalnie posiada taka sama moc, jednak

Re: ceny....

Wersja Silnik Cena (zł) REFERENCE 1.6 MPi (102 KM) - skrzynia manualna, 6-biegowa 76 990 REFERENCE 1.8 Turbo 20V (150 KM) - skrzynia manualna, 6-biegowa 83 900 REFERENCE 2.0 TDI CR (140 KM DPF) - skrzynia manualna, 6-biegowa 86 900 STYLE 1.6 MPi (102 KM) - skrzynia manualna, 6-biegowa 80 990

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

przy 150 tyś km to wg danych katalogowych np vw oszczędność pomiędzy 2,0 disllem a 1,8 tsi to przeszło 3 litry Proste liczenie : 150 tys km to oszczędność na dislu 20,7 tys zł Starczy na koło i wtryski . Tak na marginesie dodam że do TSI są montowane specjalne wtryski a nasza benzyna nie

Re: Alfa Romeo 159 w Policji

przyzwoita a nie jak alfa 132tyś to ja bym z niemczech sprowadził bmw 335i za 150 tyś 306km>220 alfy wiec nieciekawie to wyglada a co do niezawodności to nie przesadzajcie teraz silniki są porownywalnie dobre co tsi=T-jet wiec sa teraz całkiem dobre ale cena to przesada ....

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

daria.1 napisała: > przy 150 tyś km to wg danych katalogowych np vw oszczędność > pomiędzy 2,0 disllem a 1,8 tsi to przeszło 3 litry > Proste liczenie : > 150 tys km to oszczędność na dislu 20,7 tys zł > > Starczy na koło i wtryski . > Tak na marginesie dodam że do

Re: Hybrid, czyli pułapki jednostronności.

bzyku_bzyku napisał: > v-6 napisał: > > > ja jeździłem audi turbo 160 KM i avensisem valve matic ok. 150 KM > > ......i mam zupełną jasność, który silnik jest bardziej elastyczny > > i daje większą frajdę kierowcy. > > jezeli elastycznosc silnika ma dawac

Re: Seat Exeo już od 69 900 zł

Składają go z popłuczyn po Audi np. silnik 1.8T - Skoda i Seat już dawno tej wersji 150 KM nie montuje , jeszcze w garbusach są i Leonach ver. I i Skodach Octviach ver. I .Moze jeszcze gdzieś ale to już muzeum. Ten Exeo taka seatowska Dacia. Cena 1.6 benzyna mogłaby zaczynać się od 50.000 PLN - to

Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

Zastanawiam się nad kupnem nowego Tiguana. Na pewno interesują mnie dwa silniki: 2,0 TDI 140KM oraz 1,4 TSI 150 KM. Napęd na przednią oś (nie będę tym jeździł w terenie, a mam pewne powody wiążące się z ładownością i rozmiarem samochodu). Nie ukrywam, że względy ekonomiczne również mnie interesują

Re: Instalacja CNG

; specyfikacji 1.4TSI 150KM jest tylko > wersja EcoFuel na CNG. Nie patrz na papiery. Patrz na dotychczasowe osiagi. A dotychczysowe osiagi niedoladowanych gazowcow CNG sa zalosne. Sa takie, bo ze wzgledu na objetosc paliwa w fazie gazowej napelnienie cylindra jest znacznie nizsze, niz przy zasilaniu ciekla

Re: LoL

ligand17 napisał: > A jeździłeś tym Passatem, że się śmiejesz? 1.4 TSI to baaaardzo fajny silnik; > taki Passat jest co prawda krowiasty (w końcu waży ponad 1,5t), ale jak chcesz, > to jest też nowy 1.8 TSI, który jest już znacznie lepszy od 2.0FSI A jeździłeś tym Peugeotem?? 150 KM i

Re: Takim cudem

tiges_wiz napisał: > do frajdy z jazdy jest RWD i silnik, ktory ma maksymalny moment obrotowy przy > 2500 a moc przy 5500 obr. Cos co pozwala na trzecim biegu pojechac 140 km/h, a > na piatym nie protestowac przy 50 km/h. Chwilowe przyzpieszenia to nie frajda z > jazdy. Jazda bokiem

Porównywałeś TSI 122 KM i TDI 140 KM?

zakupu tych dwóch silników to prawie 15 tysięcy, a parametry napędowe bardzo porównywalne (Golf TSI 140 KM jest wg specyfikacji szybszy od TDI 140 KM, pewnie przez różnicę masy i skrzynię). > Wniosek : ponieważ jeździmy autami więcej niż 150 tys km, > pozostaniemy przy TDI. A ty decyduj sam

Re: Najchętniej kupowane modele w Polsce

nie uważam, że ośmieszaniem jest wybór jakiejkolwiek marki samochodu. Ktoś woli Opla, proszę bardzo. Co do 100 tys. przebiegu TSI; ta technologia jest na rynku wbrew pozorom nie od dziś i silniki TSI spokojnie 2x tyle wytrzymają. Oczywiście wyznawcy teorii, że opłaca się tylko kupowanie aut starych

Re: Dwa zastrzeżenia

autem (testowym?) z fajniejszym silnikiem jeździłeś tak jak średnio przez trzy lata, prawda? Ja mam 1.8 TSI i potrafię w niesprzyjających warunkach (albo sprzyjających) osiągnąć ponad 15 l/100. A z 6000 km mam średnią 8,3. I może to jest nawet lepsze porównanie twoje 3 lata i 150 tys km - 6,9 litra

Re: Doprawdy?

> przyspieszenie dla VW Tourana 60-100km/h na 4 biegu wynosiło > odpowiednio: 7,2 s dla diesla i 9,6 s. dla benzyniaka. No tak, ale zapominasz, że w benzyniaku można zrobić to na trójce, albo na dwójce. I będzie szybciej. :) Wydaje mi się, że porównywać można 1.9 TDI 105 koni, z 1.4 TSI

Re: Doprawdy?

doda trochę dieslowskiej > aparatury do silnika benzynowego to ten jest znacznie bardziej elastyczny, po > drugie dzięki automatycznym skrzyniom. > > Mój 1.8 TSI może na trójce jechać od jakichś 20 kmh (jak poprzedni 1.9 TDI) do > 150. Jeśli dokonujesz redukcji biegu na niższy - to

w polsce sie nie da kupic samochodu

- auto do wozenia glownie jednej osoby codziennie do pracy ale z opcja przewiezienia zony i dzieci na krotkim dystansie (sporadycznie). ma sprawiac przyjemnosc z jazdy. automatyczna skrzynia i najchetniej ze 200km mocy, a na pewno nie mniej jak 150. odpadaja combi, vany, tatusiowe sedany a'la avensis

Re: No właśnie,

bryzolin napisał: > nie chciałbym być niewolnikiem turbosprężarki i jej humoru. No więc nie bądź. Jak się normalnie jeździ, to sądzę, że te 200 tysięcy km powinna spokojnie wytrzymać. A może nawet dużo więcej. Z tego co obserwuję fora, to chłopakom padają turbiny najczęściej w TDI (właśnie

Re: Skoda Superb - test wideo

Variant ;). Gdybym teraz potrzebował na prawdę dużego kombi i miał ok. 100-110tys. zł na samochód, to wybrałbym się właśnie do salonu Skody. W zależności od rocznych przebiegów celowałbym w wersję 1.8TSI (świetny silnik!!), albo 2.0TDI 140KM (niestety nie miałem jeszcze przyjemności). Jakby starczyło

Re: Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback | Za kierowni

jezdzil. Jesli chodzi o porownywanie silnikow - wszystkie banzyniaki ok 140-150km pala podobnie, wszystko zalezy jak sie jezdzi, ja jezdzac po miescie mam srednio 10-10,5 na 100 a bynajmniej nie jezdze spokojnie. Trzeba sie nauczyc prowadzic to auto - na poczatku palil mi 12l. Niech mi ktos powie, ktory

O wyzszosci swiat Bozego Narodzenia nad ...

5). Np. 1,8 T pali co najmniej tyle samo co wspomniana jednostka 2.0 a 150KM przeciez nie zabija moca, prawda??? 5. Skad twierdzenie, ze 1,4 jest technicznie lepszy od 1.8TSI, czy opierasz to twierdzenie na awaryjnosci jednostek rowniez (czy tylko na fakcie obecnosci zarowno sprezarki jak i

Re: opowiesc wedkarska

paliwa aby utrzymac (nie > uzyskac) 150 km/h? Wkleilem ci raz wkleje drugi (35-bilder) tam jest to jak na dloni mozesz sobie przesledzic prawdziwy wzrost zuzycia paliwa do prawdziwych predkosci oraz porownac to z danymi fabrycznymi . www.autobild

Re: Ceny Golfa(sprzedaz juz w listopadzie)

; 100km/h w 6.6 sekundy. Golf 2.0 w 10.5 sekundy. 2.0 FSI 150 KM, chyba jednak trochę mniej. Poza tym będzie doładowana, 200- konna wersja 2.0 TSI, o R32 nie wspominając. > Pzdr > Niknejm Pozdrawiam -- Forum Motoryzacyjne Automobil

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

mameja21 napisał: > Ty po prostu nie rozumiesz, że na dynamikę składa się nie tylko > przyspieszenie od 0 - 100 km/h. To bardzo dobra miara, gdyż pokazuje ile mocy jest po kolei w całym zakresie użytecznych obrotów silnika. Tylko mocno różniące się w zestawieniu przełożenia mogą to do

Re: Ceny Golfa(sprzedaz juz w listopadzie)

; Nawiasem mówiąc, Civic z silnikiem 2.0 w najnowszej wersji przyspiesza do > > 100km/h w 6.6 sekundy. Golf 2.0 w 10.5 sekundy. > > 2.0 FSI 150 KM, chyba jednak trochę mniej. Aha... 2.0 VW ma 150KM tak naprawdę, a 2.0 Hondy (z Accorda) ma 155KM na papierze... W dodatku Honda ma zmienne fazy

Re: Ceny Golfa(sprzedaz juz w listopadzie)

, oczywiście. > > > Nawiasem mówiąc, Civic z silnikiem 2.0 w najnowszej wersji przyspiesza do > > 100km/h w 6.6 sekundy. Golf 2.0 w 10.5 sekundy. > > 2.0 FSI 150 KM, chyba jednak trochę mniej. Poza tym będzie doładowana, 200- > konna wersja 2.0 TSI, o R32 nie wspominając. >

Re: 1.8tsi 160KM i 150KM.Czym się różnią?

dziękuję za odpowiedź,z góry przepraszam-niestety nie potrafię znaleźć niczego o różnicy między tymi silnikami...w "całym internecie"...:) Może ktoś pomoże?dziękuję.

Re: Silnik Roku znów dla Volkswagena

Polecam TSI mam w Seacie Leonie w wersji z turbiną 125 KM i jestem zadowolony. Ma się wrażenie że auto ma conajmniej 150 KM ;-)))

Re: jaki bastion pada?

wersji po mniej wiecej 150 KM z litra, > granica nieosiagalna jak na razie dla azdnego klekota seryjnego Pozamerytoryczny bełkot typowy dla wieku młodego. Evo i subarynka mają takie znaczenia dla rynku motoryzacyjnego jak np. prius, czyli brak znaczenia. I to nie są auto o typowym serwisie

Re: VW Golf TSI - test wideo

Wszytko już zostało powiedziane, szczerze życzę powodzenia nabywcą pojazdów z silnikami 1.2 - 1.4 turbo o astronomicznych mocach. Zobaczymy się za 150 000 km. Oczywiście życzę powodzenia bo jeśli się okaże, że te silniki są po tym przebiegu nadal coś warte i nie trzeba będzie wymieniać turbiny i

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Współczesne silniki wytrzymują dużo, bardzo dużo. Ja sam jak biorę do Komisu to zdejmuję 100tys na start. Ostatnio z WV TDI zdjęłem 100tys a klient który mi go wstawił później mi powiedział że też ujął 150tys km. Kupił auto gozdek który mi dziękuje bo już jeżdzi 3 rok i wykęcił już 90 tys Więc

Re: Pogromca ścigantów - VW Touran 1.4 TSI

kolach a nie na silniku. A na kolach jest wiekszy tam, gdzie na silniku jest wieksza moc. Moc=moment*obroty wiec nie mozna wogole mowic, co jest wazniejsze .. Ale spoko .. zalozmy ze jedno auto ma 150 Nm (w calym zakresie co by bylo ci latwiej, daruje sobie spadek momentu na wysokich obrotach) i 2000

Romet Z-150

zredukowana do 7,9 kW (10,7 KM). Dane techniczne Wymiary: 2000 mm x 700 mm x 1110 mm, Masa pojazdu gotowego do jazdy: 115 kg, Dopuszczalna ładowność: 150 kg, Silnik: czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem, Pojemność: 149,5 cm?, Moc maksymalna: 10,5 kW (14,2 KM) przy 8500 obr./min., Rozruch

Chevrolet 150

, synchronizowana z nadbiegiem 2-biegowa automatyczna "Powerglide" 1957Nowością w roku 1957 był silnik small block 283 in? V8. Dostępna była wersja z mechanicznym wtryskiem paliwa. Model 150 otrzymał również specyficzne malowanie po bokach, co upodobniło go do Bel Air. Silniki 235 in? "Blue Flame

Ła-150

do 3338 kg i spadły osiągi (prędkość do 805 km/h). Ulepszony samolot z oznaczeniem „150M” został 24 lipca 1947 przekazany na państwowe badania. Badania te przerwano po awarii silnika 9 sierpnia i już ich nie dokończono, ponieważ Ławoczkin skonstruował w tym czasie ulepszony samolot „156

Cessna 150

wszystkie cechy wersji trainer, wraz ze sztucznym horyzontem, żyroskopem oraz niezbędną do ich działania pompą próżniową.Pierwszy model Cessny został oznaczony numerem 150. Napędzał ją silnik Continental O-200 o mocy 100 KM (75 kW). Całkowita masa samolotu wynosi 680 kg. Klapy były uruchamiane ręcznie za pomocą

PZL-150 Koliber

i dyspozycyjnych, dopuszczony też został do wykonywania podstawowej akrobacji.Konstrukcja: metalowa, jednosilnikowy, dwumiejscowy dolnopłat wolnonośny, podwozie trójpodporowe stałe. Napęd stanowi 4-cylindrowy silnik Lycoming typu bokser O-320-E2A o mocy 150 KM.

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.