silnik seicento 900 nowy

Dariusz Dobosz

Fiat Seicento (1998-2007) - opinie Moto.pl

Fiat Seicento (1998-2007) - opinie Moto.pl

Seicento, czyli sześćsetka stanowiąca połączenie włoskiej myśli technicznej i polskiego pochodzenia, pozostawała w produkcji przez ponad 10 lat.

Wybór z rozsądku

Zastój w salonach przynosi efekty. Dilerzy dwoją się i troją, by zaoferować jak najlepsze ceny. Sprawdziliśmy więc, co dostaniemy, dysponując kwotą około 30 tysięcy złotych.

Konfrontacje: Volkswagen Fox 1.2/Toyota Aygo 1.0/Fiat Panda 1.1

Chociaż nazywają się jak maskotki, to Aygo, Fox i Panda stoczą poważną walkę o ulice wielkich miast i skromne konta najmłodszych Europejczyków. Dlatego też po raz pierwszy utylitarne auta pełniące funkcję indywidualnych środków transportu miejskiego i wózków na zakupy tak silnie apelują do emocji i modnych trendów.

Toyota Aygo, Chevrolet Spark i Kia Picanto

silnik - znany również z nowego Yarisa - buczy niczym rasowe auto sportowe. Ciekawe, że nie jest to przypadek, ale celowy zabieg speców od marketingu - dźwięk ma wywołać wrażenie oszałamiającej szybkości. Jak na wykrzesane z trzech cylindrów 68 KM Toyota potrafi zaskoczyć: setkę osiąga w niewiele ponad

Fiat Punto 1.2 8V Sound

kupisz w kilku odmianach wyposażenia - od niedrogiej i najuboższej Actual (29 900 zł za 3-drzwiową wersję z silnikiem 1.2 8V), przez Active, po boga- to wyposażone Sound, Class i Dynamic (40 590 zł za 5-drzwiową wersję 1.2 16V). Oprócz podstawowej 60-konnej jednostki napędowej można kupić Punto z

Suzuki Swift 1.3 GS

jezdnych. Niestety, pomimo tych zabiegów w końcowym okresie produkcji samochód był, delikatnie mówiąc, przestarzały. Jednak jego wyjątkowo atrakcyjna cena ciągle kusiła nowych nabywców.W końcowym okresie sprzedaży podstawowa wersja poprzednika była tańsza od mniejszego od niego Fiata Seicento. Ostatecznie

Rynek motoryzacyjny po wejściu do Unii Europejskiej

kupić wyprodukowane w Europie auto z niskiego lub średniego segmentu. Ceny tych samochodów są bowiem niższe średnio o 16% od wskaźników unijnych. Różnice te będą się stopniowo zacierać. Na przykład Fiat Panda 1.1 Active kosztuje obecnie w Polsce 29 900 zł, natomiast w Niemczech - 42 568 zł (8850 euro

Re: Seicento.

ja kupilem roczne seicento fun, jeszcze na gwarancji za 16 tysiakow. ma sredni silnik 900 i maly przebieg. w zyciu bym nie kupil nowego 25 tys???!!! za takie malenstwo!!!!! pzdr

Re: Auto za 15 tyś. dla kobiety ?

W miarę nowe Seicento, z gwarancją 0.5 roku. np www.fiatautoexpert.pl/subpage.php?id=20&idpar=1006110948 czyli rok 2000, silnik 1.1, cena dokładnie 15000 lepiej nie bierz 900 bo są wołowate (mało bezpieczne). Pozdrawiam

Re: Matiz - Czy warto kupić?

czemuś przeciwdziałać,dążyć do tego,aby było > lepiej,niż się powszechnie uważa. Jedno mnie zastanawia- jakim egzemplarzem Matiza jeździłeś? Ja w 1999 roku jeździłem chwilkę nówką w wersji Top, kilka lat później miałem wątpliwą przyjemność zrobić dłuższą trasę dwuletnim Seicento 900. Ty

Re: oleje

mysliwie napisał: > Jeżdżę Seicento 900ccm.Od nowego na Vs-max.Ma 32500km przebiegu,około 4 lat.W > związku z tym,że chciałbym jeżdzić na lepszym(co roku zimą okropne zapalanie) > pytałem fachowców o radę.Opinie otrzymałem różne,od tej że silnik się > rozszczelni po tą że nie ma

Re: Sprzedaz przestarzalych modeli do 2006 to sam

pusto masz w głowie koleś. te samochody maja nowoczesne jednostki napedowe i nowe rozwiazania konstrukcyjne nadwozia i bezpieczenstwa. a kto kupował do tej pory "stare" ople astry czy np. suzuki swift nie mówiąc juz o fiatach uno z silnikami 900 cm rodem z lat sześćdziesiątych, a

Re: SC czy Matiz

silnik. Ogólnie uważam że autko jest świetne. Jednak można trochę narzekać na brak miejsca w środku - ale jeśli będzie jeździła głównie kobieta i 2 dzieci to nie ma problemu. Nie wiem jednak, czy oda ci się kupić SC za 15kpln z silnikiem 1.1. Silnika 900 raczej Ci nie polecam (bierze olej i jest

Re: problemy z seicento

,że są sprawne. Do Seicento poleciłbym Ci świece firmy NGK.Jeździłem na takich świecach i nigdy nie miałem problemów.Z tego co wiem,Seicenta (900) często mają problem z nierównomierną pracą zimnego silnika. Co do stukania,to podczas silnych mrozów często stuka zawór odprowadzający opary paliwa do

Re: OLEJ DO SC ? ! ?

Człowieku w życiu nie lej tego VS Selenii, bo właśnie taki jest olejem w który fiaty są wypasione na starcie. Gorszego Gu.... moja 900 setka nie miała w silniku.Do 2-go przeglądu był taki zalany a samochód od nowego cały czas żarł olej, ale w końcu w ASO miły mechanik (zresztą jedyny do którego

Re: CO KUPIĆ - MATIZ CZY SEICENTO???

Wybij sobie z glowy Seicento, Matiz jest 100 razy lepszy. Ma duzo wiecej miejsca w srodku, lepiej sie prowadzi, do tego silnik, ktory jest japonska konstrukcja-bardzo trwaly, malo pali (SC 1.1-w miescie potrafi wyjsc do 9l/100km), jest zdecydowanie bezpieczniejszy (popatrz na wyniki crash

Re: CO KUPIĆ - MATIZ CZY SEICENTO???

Gość portalu: Sherlock Holmes napisał(a): > Wybij sobie z glowy Seicento, Matiz jest 100 razy lepszy. Ma duzo wiecej > miejsca w srodku, lepiej sie prowadzi, do tego silnik, ktory jest japonska > konstrukcja-bardzo trwaly, malo pali (SC 1.1-w miescie potrafi wyjsc do > 9l/100km

Re: byłem zainteresowany kupnem Yarisa... byłem

bardzo kłopotliwe. Tak samo Ojciec przywoził we wrześniu Clio 3kę 2002 za 25 tys i Micrę 2001 z silnikiem 1.3 sportową odmianę za 24tys. Takie auto jest w cenie seicento a napewno jest lepsze od seja. Seicento za 24 tys nowe to chyba też to 900 a nie 1.1. A ta Micra miała cos około 80koni alu klime i

Re: CO KUPIĆ - MATIZ CZY SEICENTO???

(poprzednio miała 900,teraz ma 1100) i 90% > przebiegu wykonuje w mieście . Seicento 900(68000km) jak i 1100(1860km) nie > miał żadnej awarii.Serwis widział tylko z okazji przeglądów.To że Twoja znajoma > > ma problemy z Sejem nie świadczy o niskiej jakości samochodu (bardziej awaryjne >

Seicento to żaden dopalacz

, amortyzatorów, silnika, rozrządu... i wszystkiego. jak ktos notorycznie ruszał spod świateł z piskiem opon, zakręty brał na ręcznym i parę razy przypieprzył w coś tam, no to - wiadomo. Jesli kupić nowy za ok. 23 tys., to rzeczywiście warto nowe Seicento albo Uno (ale wtedy 1.0, a nie 900!!!). Zbliża się

Re: Kierowcy

Niestety, ale posiadam małego "ogryzka", co mnie bardzo wnerwia - seicento brush, silnik 900. Jeszcze w miarę nowy , bo ma niewiele ponad rok, ale zrobiłam nim już 40 tysięcy. Kiedy chciałam go sprzedać, pan w salonie zapytał dlaczego i nie mógł zrozumieć, że nie podoba mi się to, że

Re: 700 czy 900 oto jest pytanie

Moim zdaniem 900. Siedemsetka to rzeczywiście auto na 1 osobę - chociaż wtedy poza brzydkim dźwiękiem silnika nie ma na co narzekać (zwłaszcza za te pieniądze). Jeśli jednak macie te 13 tys. w gotówce, to ja bym się zastanowił czy nie warto dobrać kredytu i kupić nowego seicento albo i uno. To

Re: Fiat Punto 1.2 16V Dynamic

Marketing fiata tak działa, że jeszcze nie ma tych informacji w sieci. Trzeba sobie jakoś pomagac. 3. PUNTO Nowa Gama 2002 PUNTO 1.2 ACTIVE 188.510.2 1242 ccm 3-drzwiowy 33 900 PUNTO 1.2 16v ACTIVE188.513.2 1242 ccm 3-drzwiowy 36 800 PUNTO 1.2 SOUND 188.120.2 1242 ccm 3-drzwiowy

Re: fiat seicento silnik 900 czy 1,1???

prawda jest taka a otóż , moja żona kiedyś sie uparła na takiego fiata - zakupy , praca , dzieci z przedszkola itp. - samochó wyłącznie do miasta , ha! bo do czego innego się nadaje :) jak brać to już 1.1 i nowego lub góra dwu letniego bo możesz się nieźle wpuścić w maliny - najzwyklej będzie

Re: Seicento - dziwne tarcie na zimnym silniku

Proponuję wymienić świece!Polecam japońskiej firmy NGK.Używałem ich w Seju 900 i byłem bardzo zadowolony!W tym nowym 1100 mam też NGK założone przez FIATA.

problem z Seicento - POMOCY

Mam problem z SC - 900. Na swiecach w cylindrach 2 i 3 zbiera mi się czarny osad, silnik zaczyna wówczas słabnąć i autko się trzęsie. Gdy wyczyszczę świece wszystko jest dobrze. Po kilku dniach sytuacja się powtarza. Świece mam nowe, oleju nie ubywa. Skąd może brać się ten osad? Jak temu zaradzić?

Re: Wasze doświadczenia z Fiatem Seicento 900 (20

Mam SC 900 z października roku 1999. Jestem 2 właścicielem. Na liczniku jest 78 kkm. Sam przejechałem nim 18 kkm i do tej pory prócz wymiany oleju nie robiłem w nim nic, bo nie było takiej potrzeby. Poza tym, że samochód ten jest mułowaty i dużo pali jak na tą pojemność silnika i jego moc, to

Re: Jaki olej do seicento 900

Ja lałem do swojego sc900 Shella 10W40 (tez na bazie syntetyku) i silnik byl zyleta po 100 tys. Generalnie wazne jest aby olej zmieniac co najmniej co 15000 razem z filtrem i dolewac w razie potrzeby. Jesli jeżdzisz głównie po miescie to co 10000. Nie nalewaj lepszego (rzadszego) oleju niz

Re: Nowy Matiz czy nowe Seicento?

wykonaniu to tylko przechwalki.Jedyne co naprawdę jest lepsze w SC to tylko silnik 1100-ma trochę większą moc.Co się tyczy głośności to silnik w matim wydaje odgłos podobny do kośiarki-3 cylindry,a SC do wiertarki:-)).Jeżdzę matizem 3 lata i do tej pory jest bezawaryjny.Swoje wrazenia na temat SC mam

Re: NOWE SEICENTO CZY UZYWANE SEICENTO SPORTING

silnik 1,1. Generalnie SC jest autkiem miejskim, ale wersja 900 nadaje się tylko do miasta - wyprzedza tylko traktory. Jeżeli masz kasę na nowe SC to zastanów się nad suzuki swift - podobne pieniądze, ale jest większy. SC teraz bardzo kradną bo łatwo go sprzedać, a swifta nikt nie ruszy bo mało

Re: Watro kupić SEICENTO?

sc fun rocznik 2000 - lipiec - przebieg 54000 km lub > cuś około, silnik 900cm3 posiadany i eksploatowany przez jedna osobę od nowości > > nie bity ale trochu poobijany :/ w ruchu ulicznym to normalne Mój dwa miesiące starszy i przejechanych 7 tys. więcej. Poza tym lista usterek

SEICENTO 900CM

PROSZĘ O OPINIE UŻYTKOWNIKÓW NA TEMAT TEGO WYNALAZKU .CHODZI O MODEL TYLKO Z SILNIKIEM 900 CO SĄDZICIE . uZYTKUJE TAKIEGO OD MAJA 1999 R. BYŁ NOWY 0BECNIE MA PRZEBIEG OK 65.800 I NA RAZIE ODPUKAC MAM DO NIEGO SZCZĘSCIE NIC NIE WALNĘŁO Z WAD : JAKAC DZIWNA SZCZELINA W DZRZWIACH BEZNADZIEJNE

Re: Nowy Matiz czy nowe Seicento?

Mam trzyletnie SC 1.1 S. Samochodzik jest naprawdę super przy założeniu, że nie jest autem rodzinnym i jeździ się głównie po mieście. Przez trzy lata zero awarii. SC 900 ma zbyt słaby silnik. Jeździłem trochę matizem. Wole jednak SC z kilku powodów. W matizie dudni cała karoseria, plastiki są

Re: Fiat Seicento 0,9 na gaz - do raks5

Samochody na gaz produkuje Fiat, Opel, Volkswagen, Mercedes, Volvo, Peugeot, Citroen, Renault, BMW (ale tylko na ziemny), Ford, Bristol(!) i jeszcze pewnie ktoś, o kim zapomniałem. To w Europie - w Australii dochodzi Holden (w Nowej Zealndii też takie auta jeżdżą), w Korei wszyscy (bo prawie

Fiat Seicento

w automatyczne sprzęgło - Citymatic (silnik 900). W późniejszym czasie bazową wersją dla silnika 1100 została Hobby, wyposażenie standardowe obejmowało dodatkowo elektrycznie sterowane szyby przednie oraz dwie poduszki powietrzne (pasażera i kierowcy). Seicento Suite (silnik 1100) występowało z ręczną

Saab 900

roku zastosowano dodatkowo 16 zaworowy silnik wolnossący o pojemności 2119 cm? o mocy 141 KM. Kolektor dolotowy został powiększony i przebudowany do lepszego i większego przepływu, zmieniono także w nim kolektor ssący i głowicę. Często ten właśnie silnik napędzał odkrytą wersję kabrioletu modelu 900. Najbardziej

Yamaha TDM 900

Yamaha TDM 900 – japoński motocykl sportowo-turystyczny typu naked bike z półowiewką, produkowany przez firmę Yamaha od 2002 roku.Następca Yamahy TDM 850 jest motocyklem który trudno zaliczyć do jednej z wyraźnych kategorii, posiada cechy motocykla turystycznego (silnik, pozycja za kierownicą

Fiat 900

osób.Silnik benzynowy umieszczony poprzecznie, chłodzony powietrzem, o mocy maksymalnej 33 kW (45 KM), pojemności 903 cm? i 4-stopniowej manualnej skrzyni biegów.Auto w wersji osobowej miało trzy rzędy siedzeń i siedem miejsc. Fiat 900 wykorzystywał zawieszenie i podwozie z modelu Multipla z lat 60.

GSM 900

wychodzić z użycia i zdefiniowano nowy zakres, tzw. Extended GSM 900 Band, E-GSM (174 częstotliwości, rozłożone co 200 kHz): 880 MHz to 915 MHz jako uplink 925 MHz to 960 MHz jako downlinkSpecyfikacja 3GPP TS 45.005. GSM/EDGE Radio Access Network;Radio transmission and reception. Rozdział 2. Frequency

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.