silnik hondy 2.2 i-ctdi

mjl

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

Planujesz zakup pięcioletniego kompaktu, ale zastanawiasz się, który ma największy bagażnik, albo najlepsze przyspieszenie? Zobacz nasze zestawienie i znajdź swojego faworyta

Numer 5/2005

Hyundai Accent III, Alfa Romeo 159, Lexus IS, Seat Cordoba 1.9, Honda CR-V 2.2i-CTDi, Ford Mustang, Mercedes-Benz Klasa M, Suzuki Swift 1.3 GS, Chevrolet Spark

Honda Civic 1.8 i-VTEC 4d

Grzeczny, ułożony sedan pozostaje nieco w cieniu ekstrawagancko stylizowanego hatchbacka, ale jeździ znakomicie

Honda FR-V

cztery gwiazdki plus cztery za ochronę dzieci i wysokie trzy za ochronę pieszego. Oferuje sześć poduszek powietrznych, a w przednim środkowym i dwóch tylnych zewnętrznych fotelach zastosowano mocowania Isofix. Honda w Japonii proponuje nabywcom dwa silniki benzynowe 1.7 SOHC VTEC, 2.0 DOHC i-VTEC i jeden

Honda CRV

lub pięciostopniową automatyczną. Drugi silnik to dobrze znany i ceniony diesel 2.2 i-CTDi (140 KM), któremu zezwolono na współpracę tylko z manualną skrzynką.Przed nami stoi rząd wypucowanych aut. Do jazd wybieram benzynowca. Naznaczony kontuzją kolana, której doznałem w poprzedniej generacji CR-V

Honda Civic VIII - test | Pierwsza jazda

czerwony kolor i dwie trójkątne chromowane rury wydechowe wskazują na mocny silnik. Okazuje się, że i jedno, i drugie dostępne jest w pozostałych wersjach. Trafił mi się dobrze znany m.in. z Accorda motor 2.2 i-CTDi. 8,6 sekundy do setki i 205 km/h potrafi zaspokoić nawet ofensywnych kierowców. Takie same

Honda FR-V 2.0

Po serii samochodów dla twardzieli trafił mi się wóz dla tatusia. Spróbowałem spojrzeć nań tatusiowym okiem. Oto, co zobaczyłem. Przestronność wnętrza. Nieważny ryk silnika, charyzmatyczna nazwa czy koneksje sportowe. Projektując Hondę FR-V, kombinowano, jak najlepiej ugościć sześć osób w aucie o

Czy diesel się opłaca?

950 zł 177 1330 km Honda FR-V 2.0 Comfort (benzyna) 88 900 zł . Honda FR-V 2.2 i-CTDi Comfort (diesel) 109 000 zł 234 539 km

Mercedes klasy B

(FR-V). Obydwa auta wyglądają równie atrakcyjnie z zewnątrz, ale Plus ma brzydkie wnętrze, a w FR-V nie możemy na razie wybrać silnika - jest tylko benzynowy 2.0 150 KM (niebawem będzie 2.2 i-CTDi). Mercedes jest co prawda droższy (o jakieś 20 tys. zł), ale dla grupy docelowej nie powinno to być

Re: Mazda CX-5 w akcji! | Wideo

@takitam: co Ty chrzanisz? Akcyza na samochody w PL wynosi bodajże 3,6% na samochody z silnikiem o pojemności do 2000cm3 i 18,6% na samochody z większymi silnikami. Bardzo nieprzyjemnie odczuwają to właśnie Japończycy, którzy mają silniki 2,2l (Toyota D-4D, Honda miała I-CTDi, Mazda MZR-CD).

Re: Nowa Honda Civic od 64 900 zł

Silnik 2.2 i-CTDI hondy to jeden z najlepszych silników na ON na rynku.Jeżdżąc delikatnie można zejść ze spalaniem do 5,5 litra ON na setkę. Na tak duży silnik uważam wynik za rewelację. Każdy kto jechał autem z tym silnikiem rozumie o co mi chodzi. Nigdzie nie można dostać info jakie spalanie może

Re: honda CRV czy hyundai tucson?

Honda ,bo: -jakosc, -wyglad, -silniki (w szczegolnosci 2.2. i-ctdi) -wyzszy prestiz - bo Honda to Honda ten hyundai jakis taki bezpluciowy:)

Re: Japońce...

był żart - bo toyotowskie D-4D produkowane sa między innymi w Polsce. Mitsubishi wsadza diesle od VW (2.0 TDI PD) i od PSA (2.2) Nissan CDi od renaulta. Honda zanim zrobiła swojego i-CTDi to diesle kupowała - nie pamiętam od kogo. Subaru? Do niedawana nie stosowało diesli. Suzuki - nie wiem, może

Re: Accord Type S za 135 000 zł

Mazda 6 w Europie ma świetnego diesla - 2.2 185 koni i bez stresu może konkurować z uznanymi i-CTDi, ale wersja benzynowa 2.5 170 KM to raczej komfortowy cruiser. Wysoka kultura pracy, niezła elastyczność i ekonomia, jednak do 2.4 Hondy trochę mu brakuje. W Stanach pakują jeszcze silnik 3.7 V6 272

Honda Accord i-ctdi Toyota Avensis D4-D Mazda 6 CD

Co mam wybrać Hondę Accord 2,2 I-CTDI, czy Toyotę Avensis 2,0 D4-D, a może Mazdę 6 2,0 CD, wszystkie te samochody w wersji kombi,używane trzyletnie. Proszę o opinie o tych samochodach z tymi silnikami.

Re: najgorszy/najlepszy diesel ~2l

> honda wprowadza pierwszy silnik wysokoprezny - 2.2i-ctdi. Verte napisal: Czyjej produkcji?Własnej? To jest konstrukcja Hondy od początku do końca. Wiseguy

Re: Tu-154 nad Jelczem

trwałość ma jeszcze hondowski diesel 2,2 i-CTDi 16V 140 KM i teraz 2.2 i-DTEC 150 KM. Honda pierwszego diesla własnej produkcji wypuściła dopiero w 2003 roku. Mimo, że nie miała doświadczenia w tych silnikach, pracowała aż 8 lat zanim go wdrożyła i dziś ten silnik jest uważany za jeden z najlepszych

Re: Volvo

Jeżeli "Dyszla" to lepiej już jakiegoś 3.0 V6. Silniki Volvo i Hondy są jedynie godne uwagi. Jeżdziłem TDi 2.5 i 2.2 i-CTDI , ale wolał bym osobiscie benzynę 3.0 V6 z LPG ( sekwencyjnym) niż cokolwiek innego....

Re: Volkswagen Scirocco - test

może gdyby jeszcze ładniej wyglądał, a moim zdaniem Civic Type-R jest o wiele ładniejszy (szczególnie na 19" blade'ach). A jak ktoś nie lubi dużego spalania w aucie sportowym to można jeszcze w Civicu 2.2 iCTDi zrobić chiptuning do prawie 200KM i tym samym uzyskać poniżej 7sek, ze spalaniem na

Re: Silnik wszechczasow - wasze typy...

silnik hondy S2000 jest najlepszy. 5 lat z rzedu jest uznawany najlepszym motorem swiata. w ogole HONDA jest najlepsza, jako jedna z nielicznych, nie idzie na latwizne i nie stosuje turbo ani innych "gadzetow" do silnika. nie mowie tu oczywiscie o 2.2 i-CTDI bo to diesel.

AAAAaa wracajac do temtu...

Jest szansa ze auta obecnego pozbede sie szybciej niz myslalem...a teraz co do aut nad ktorymi sie zastanawiam..BMW 320D 2.0 ze 150km, 2002 r ,Audi A4 1.9 TDi 131 KM (raczej odpada ale..)ewentualnie A6 z podobnym silnikiem tez roczniki 2002,i uwaga :) Honda ACCORD 2.2 iCTDI tym ostatnim autem

Re: 2,2DOHC i-VTEC NIE JEST SILNIKIEM BENZYNOWYM!

nie pomyliłeś z 2.2 i-CTDi? Systemu i-VTEC nie stosuje sie w dieslach, bo jest to bez sensu. Pzdr Niknejm

Ford Mondeo Mk4 i Honda Civic VIII prośba o radę.

Zastanawiam się nad zakupem nowego samochodu, wybór padł na Mondeo Mk4 z silnikiem 2.0 TDCi 140KM lub Civic VIII z silnikiem 2.2 I-CTDI 140KM. Który jest lepszy, trwalszy, bardziej niezawodny itd...? Co byście wybrali i dlaczego? Ford bardziej podoba mi się stylistycznie, ale z tą marką nie mam

Honda Accord 2,2 i-CTDi

silniki tego typu. Nowy accord oznaczony symbolem 2.2 i-CTDi ma najwyższy w tej klasie moment obrotowy, jest najcichszą wysokoprężną jednostką napędową na świecie, przyspiesza od 0-100 km/h w 9,3 sekundy i... bardzo mało pali. Średnie spalanie 2,2-litrowego motoru w niedawno przeprowadzonym teście

Re: CR-V-prosze o opinnie

jest zachwycona. Bagażnik bardzo pakowany i funkcjonalny. A ja doskonale znam silnik 2.2 i-CTDi bo mam go w Accordzie. Także CR-V plus ten silnik to wymarzone połączenie. Będzie to nasz nastepny samochód. Pozdrawiam.

Re: najlepszy silnik na swiecie 2-2,5L

kawszyn1 napisał: > takim tytulem zostal uhonorowany motor Hondy 2.2 i-ctdi. :))) > wiec niech wszystkie TDCI, TDI i D-Caty sie schowaja:P Ten konkurs to cos jak COTY czyli konkurs dla debili i laikow gdzie Fiat Panda wygrywa z nowym A6 itd. Jest wiele silnikow lepszych niz ten klekot

Re: najgorszy/najlepszy diesel ~2l

honda wprowadza pierwszy silnik wysokoprezny - 2.2i-ctdi. nowy diesel zapenia accordowi niewielkie zuzycie paliwa(5,4L/100km) i dynamike prownywajalna z osiagami wersji napedzanej 2-litrowym silnikiem benzynowym. moc max. 141KM, max. mom. obrotowy 340Nm przy 200obr./min......prawdobodobna cena

Re: Honda Civic

Silnik "bazowy" w tym samochodzie to 1.8 i-VTEC - dla fanów "Honda spirit". Najnowocześniejsze zmienne fazy rozrządu, 16 zaworów, układ opóźniania zamknięcia zaworów wydechowych przy niskim obciążeniu silnika - po prostu technologia kosmiczna dostępna dla każdego. 2.2 i-CTDi

Re: Accord 2,2 cdti ile wam pali ?

sie samochodami BMW ,MERCEDES,AUDI z silnikami diesla to > zrozumiesz ile honda ma jeszcze do zrobienia. Jezdzilem BMW 330d. Bardzo fajny samochód, bardzo dobry silnik, fantastyczna dynamika. Jednak pod względem kultury pracy nawet do pięt nie dorasta mojemu 2.2 i-CTDi. A wszelkie inne cechy

Re: Honda Civic 1.8 i-VTEC 4d

Mogli by wstawić 2.4 i 2.2 i-ctdi, albo choć 2.0 160 PS z poprzedniego modelu!! Autko wygląda swietnie no ale nie jest to samo co w 1992 roku!! Za dużo kanciatych krawędzi i za mało "jaj", no ale powoli powoli a bedzie można powiedzieć, że Honda tak jak kiedyś kusi klientów

Re: X-Trail czy inny SUV?

Honda CR-V 2.2 i-CTDi. Forrester wykończy cię finansowo jeśli chodzi o ceny paliwa. X-Trail...czy ja wiem. Całkiem fajny, tylko drogi z malutkim i niskim bagażnikiem i te zegary po środku... W Hondzie masz najlepszy w klasie SUV silnik Diesla, spalanie od 5,5l/100km (trasa) do 7,5 l/100km

Re: Accord 2,2 cdti ile wam pali ?

accordeon napisał: > waskes29 napisał: > > Jezdzilem BMW 330d. Bardzo fajny samochód, bardzo dobry silnik, fantastyczna > dynamika. Jednak pod względem kultury pracy nawet do pięt nie dorasta mojemu > 2.2 i-CTDi. A wszelkie inne cechy mój Accord ma wcale nie wiele gorsze od

Re: Accord 2,2 cdti ile wam pali ?

accordeon napisał: > Jezdzilem BMW 330d. Bardzo fajny samochód, bardzo dobry silnik, fantastyczna > dynamika. Jednak pod względem kultury pracy nawet do pięt nie dorasta mojemu > 2.2 i-CTDi. Ludzie nie stawiajcie Hondy nawet na parkingu obok a co dopiro do porównania z takimi BMW

Re: Honda Civic

silnikow w dol i w gore zwlaszcza. > 2.2 i-CTDi... właściwie co tu mówić. Najlepszy silnik Diesla w swojej klasie > pojemnościowej po raz pierwszy w aucie kosztującym grubo poniżej 100 tys. PLN. Rewolucja nieprawdopodobne przejrzyjcie na oczy jak mozna bylo tego nie wiedziec i to jeszcze jak

Re: Honda Civic

kosmiczna dostępna dla każdego. > > 2.2 i-CTDi... właściwie co tu mówić. Najlepszy silnik Diesla w swojej klasie > pojemnościowej po raz pierwszy w aucie kosztującym grubo poniżej 100 tys. PLN. > > 1.4 i-DSI z kolei jest dla tych, którzy chętnie sobie odpuszczą sportowe > osiągi, ale

Re: Honda Accord 2,2 i-CTDi

, bardziej gładko i > bardziej "elegancko" niż inne silniki tego typu. Nowy accord oznaczony symbolem > > 2.2 i-CTDi ma najwyższy w tej klasie moment obrotowy, jest najcichszą > wysokoprężną jednostką napędową na świecie, przyspiesza od 0-100 km/h w 9,3 > sekundy i... bardzo

Re: Honda Accord 2,2 i-CTDi

Tak rok temu pisano o i-CTDi: "Honda Motor Company, największy na świecie producent silników, wytwarzający ponad 15 milionów jednostek rocznie, wprowadza pierwszy, całkowicie przez siebie skonstruowany i wyprodukowany silnik Diesla, który montowany będzie w modelach osobowych Hondy

Re: "Większy podatek za SUV-y"

3.0 280 km - CO2 178 g/km Honda Accord 2.2 I-CTDI Sport: CO2 143 g/km Mondeo 2.5 turbo 220 km - CO2 222 g/km Passat 2.0 turbo 200 km - CO2 194 g/km Audi a6 2.4 180 km - CO2 240 g/km Audi a6 2.7 tdi 180 km - CO2 203 g

Re: najgorszy/najlepszy diesel ~2l

Gość portalu: kawszyn napisał(a): > honda wprowadza pierwszy silnik wysokoprezny - 2.2i-ctdi. Czyjej produkcji?Własnej? > nowy diesel zapenia > accordowi niewielkie zuzycie paliwa(5,4L/100km) 5.4l no bez przesady chyba tocząc się z górki na luzie,accord to ciężkie auto. i

Re: Toyota Prius Hybryda czy warto kupic?

nowoczesnym tego słowa znaczeniu )I tu jeśli chodzi o europę konkretnie Polskę, to nie za bardzo zdaje ten egzaminu. Nowoczesne diesle są tu mocna konkurencją. Porównajmy go z Hondą Accord 2.2 i-CTDI( bardzo nowoczesny, budowany na innej technologii silnik niz tradycyjnie europejskie diesle ), są prosto z

najlepszy silnik na swiecie 2-2,5L

takim tytulem zostal uhonorowany motor Hondy 2.2 i-ctdi. :))) wiec niech wszystkie TDCI, TDI i D-Caty sie schowaja:P

Re: Diesel Hondy 2,2-co za nim przemawia?

jezdzilem Passatem 1.9 TDI 130 km w pracy i Accordem 2.2 i-ctdi i moim zdaniem TDi to muzeum pod kazdym wzgledem. Jezeli chodzi o Toyote to nie zawsze silnik wyżylowany musi miec przewage nad innym. No ale zakladam ze znasz sie troche na motoryzacji i domyslisz sie dla czego. PS- Moim zdaniem

Re: Nowa Honda Accord 2,2 i-CDTi

mam accorda 2.0 od roku. na razie jest super, nic nie trzeszczy, cichutko w srodku, super osiagi i piekny wyglad. STARY bierz accorda 2.2 i-ctdi, to podobno najlepszy silnik diesla na rynku.......no i ma 340Nm:)

Re: Honda Accord 2,4 Type-S czy Diesel 2,2 Sport

Bardzo chciałbym poznać opinie użytkowników. Np. ile Type-s potrafi spalić w mieście i czy ten silnik potrafi odwdzięczyć sie mniejszym spalniem podczas spokojnej jazdy. Ile natomiast potrafi "połknąć" podczas wkręcania go na obroty... I co myślicie na temat diesla 2,2 - który jest

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

mam Honde Accord 2008 sedan i-CTDI (model 30-years Anniversary). Mieszkam w Niemczech i tutaj ja kupilem nowa w salonie Hondy. Auto jest super wyposazone i nie ma zadnych tanio wygladajacyh plastikow itp. W Niemczech auta japonskie sa duzo tansze niz w Polsce, mozna kupic nawet za 20tys Euro, np

Re: Diesel Hondy 2,2-co za nim przemawia?

Accorda, bo jako nieliczne auto z tej klasy (czyli aut do 100tys z klasy D) daje jakąs tam frajdę z jazdy i nie jest tapczanowozem (co dla niektórych jest wadą dla innych zaletą). Jednak o dziwo w ocenach Accorda 2.2 iCTDI bardzo narzeka się właśnie na niestabilnosć zawieszenia!!! nie wierzyłem że

Podsumowanie startów Hondy w Formule 1

W charakterze konstruktora Honda rywalizowała w Formule 1 w latach 1964–1968 oraz, po przejęciu BAR, 2006–2008, odnosząc w sumie trzy zwycięstwa. Powstały na bazie Hondy Brawn zdobył w 2009 roku tytuły mistrzowskie w klasyfikacji kierowców i konstruktorów. Większe sukcesy japoński

V2 (silnik)

V2 – oznaczenie silnika widlastego składającego się z dwóch cylindrów.Silnik tego typu stał się nieodłącznym symbolem marki motocykli Harley-Davidson. Inne firmy (głównie japońskie) spopularyzowały ten typ silnika w motocyklach, które są tańsze i bardziej dopracowane pod względem

R2 (silnik)

R2 – oznaczenie rzędowego silnika spalinowego o dwóch cylindrach ułożonych w jednym rzędzie. W przypadku silnika czterosuwowego (gdzie suw pracy występuje co 720°- czyli co dwa obroty wału korbowego) kąt obrotu wału korbowego między cylindrami ustawiony jest jako 360° co oznacza, iż oba

J-2 (silnik rakietowy)

J-2silnik rakietowy skonstruowany przez Rocketdyne. Był jednym z podstawowych elementów rakiety Saturn V, która służyła w programie Apollo do wyniesienia człowieka na Księżyc.Do zasilania drugiego stopnia S-II w rakiecie Saturn V wykorzystywanych było pięć silników J-2

Po-2

w Polsce pod oznaczeniem CSS-13. Wersje U-2 ? podstawowa wersja produkcyjna budowana od 1928 roku w wielu odmianach wojskowych i cywilnych. Używany głównie jako lekka maszyna transportowa, rozpoznawcza i szkolna. Napęd stanowił tłokowy silnik gwiazdowy Szwecow M-11 o mocy 100 KM (75 kW), a w późniejszych

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.