silnik focusa 1.8 turbo diesel

Marcin Lewandowski

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

Zamierzasz kupić samochód kompaktowy, czyli z tzw. segmentu C? Gubisz się w ofertach? Podpowiadamy jakie modele dostępne są na naszym rynku i zdradzamy co oferują. Doradzamy także, co wybrać

Toyota Prius - test | Za kierownicą

Większa, dojrzalsza i oszczędniejsza - po 13 latach od rynkowego debiutu na drogi wyjeżdża trzecia odsłona Toyoty Prius. Dla jednych to symbol motoryzacyjnego przełomu, dla innych pozbawione emocji toczydło. Czy zakup hybrydy ma w Polsce sens?

Czego w Polsce nie kupisz?

Wołgi, Vipera, Brilliance'a albo Sciona. Przynajmniej w oficjalnym przedstawicielstwie, takim z autoryzowanym serwisem. W drugiej części prezentujemy samochody sportowe, jakie przechodzą nam koło nosa

Re:silje78

ja bym się na forda nie zdecydowała. zawieszenie, silniki (zwłaszcza 1.8 diesel) w porządku. przyznam, że dieslem z nawiasu jeździło mi się lepiej niż innym autem. problemy są z korozją. jeden focus w rodzinie r. 2003, zjedzone nadproża. drugi młodszy o dwa lata nadproża plus rdza na drzwiach

Re: Ford Focus 1,8 TDCi? czy to dobry wybór ...?

tylko focus!!! jeżdziłam Focusem i oplem Vectra, jakość nieporówynawalna, Focus to auto o 3 klasy lepiej zrobione od jakiegokolwiek opla, silnik 1,8turbo diesel nie do zajechania i bardzo dynamiczny. Niby tylko 90 KM a zbierał się lepiej niż benzynowa vectra dzięki dobremu momentowi. Pojedź do

Re: Dzięki wszystkim za podpowiedzi...

sterownik ale naprawa jest faktycznie droga - ale to moze spodkac kazdego turbo diesla nie tylko Astre. Podsumowując : FORD FOCUS 1,8 TDDI LUB ASTRA 2.0 DTI z małym wskazaniem na focusa

Re: Czy Volvo i Fordy to awaryjne samochody?

i 2.5 Turbo, reszta jest inna. No i V50 ma tylko 1.6D 2.0D i D5. Focus ma troche wiecej tego, bo 1.8TDCi. Producent (z wyjatkiem D5-Volvo) to PSA. Skrzynia - inna. PRzede wszystkim tylko 1.6 ma 5 stopniowa, 2.0 = 6 biegow a D5 obecnie jest tylko z Geatronikiem, ale to juz Volvo. Jakosc - fakt

Re: Dlaczego diesle są takie trwałe?

wtryskowych nowoczesnych diesli (polecam szczególnie przypadek 1.8 TDCi z Focusa) oraz turbosprężarek? Wiem, wiem... Złe paliwo, niefachowa eksploatacja. Rzecz w tym, że w benzyniakach te problemy są mniejsze - bo większość z nich na przykład nie ma turbo. A co powiesz na temat silnika (przytoczonego

Re: Dlaczego diesle są takie trwałe?

notmyself napisał: > > W takim razie, jak wytłumaczysz częste awarie układów wtryskowych nowocze > > snych > > diesli (polecam szczególnie przypadek 1.8 TDCi z Focusa) oraz turbospręża > > rek? > > Wiem, wiem... Złe paliwo, niefachowa eksploatacja. Rzecz w tym, że

Re: Dlaczego diesle są takie trwałe?

> W takim razie, jak wytłumaczysz częste awarie układów wtryskowych nowoczesnych > diesli (polecam szczególnie przypadek 1.8 TDCi z Focusa) oraz turbosprężarek? > > Wiem, wiem... Złe paliwo, niefachowa eksploatacja. Rzecz w tym, że w > benzyniakach te problemy są mniejsze - bo

Re: Zagadka...

Gość portalu: Lemmy napisał(a): > Ja kupilbym Seata Top Sport 1.8 turbo. > W cenie ok 70 tys. nie znajdziesz tak mocnego (180 KM) > i zgrabnego wozka. Chyba ze wolisz Mlada Boleslaw... > Pozdrawiam:-) > Lemmy Lemmy, chyba troszkę przesadziłeś. Gościu szuka czegoś w klasie 1.6 100

Re: Ford Focus 1.8 TDCI

moja znajoma ma takie autko. jesli chodzi o silnik to jest bardzo dynamiczny i oszczędny, zadowala sie góra 7 litrami ropy przy dosc ciezkiej nodze:) autko jest stosunkowo lekkie i przy takim silniku bardzo dynamiczne, jak to diesel z turbo-idzie od niskich zakresów obrotów, wiec w srodku panuje

Silnik Ford 1.8 TD

, wolnossąca jednostka z rozrządem na łańcuchu bezawaryjnie przekraczała przebiegi 500 tys. km). W pierwszych wersjach escorta pojawiał się sporadycznie silnik 1.6 diesel, również wolnossący, lecz najczęściej stosowanym silnikiem diesla w samochodach osobowych był silnik 1.8(T)D. Wersję nieuturbioną

San Diesel

międzymiastowego autobusu San H01A, wyposażoną w prototypowy silnik wysokoprężny typu S53 oraz rozpoczęto testy drogowe tego pojazdu.Prototypowy autobus San Diesel, posiadał nadwozie typu wagonowego o wręgowo-powłokowej konstrukcji samonośnej. Poszycie zewnętrzne wykonane było z płatów blach stalowych o grubości

Turbo Direct Injection

TDI – (skrót z ang. Turbodiesel Direct Injection (Diesel Motor)) - dieslowska wysokoprężna turbodoładowana jednostka silnikowa, zazwyczaj wyposażona w intercooler, zasilana bezpośrednim wtryskiem do komory spalania, stosowana w samochodach należących do Koncernu Volkswagena: Volkswagen, Audi

Bentley Turbo R

była na oś tylną poprzez 3- lub 4-biegową automatyczną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez model Turbo RT. Dane techniczne Silnik V8 6,75 l (6750 cm?), 2 zawory na cylinder, OHV, turbo Układ zasilania: wtrysk Bosch K-Motronic Średnica × skok tłoka: 104,10 mm × 99,10 mm Stopień sprężania: 8,0:1

Silnik widlasty

wieku. Stosowali je też inni producenci samochodów m.in. V4 produkowane w kolońskiej fabryce Ford, stosowane w samochodach Ford Granada, Ford Taunus. Konstrukcja Forda zastosowana została również w Saabie 95. Silnik znalazł również zastosowanie w samochodach młodszych - Pontiac 1.8. Obecnie konstrukcja

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.