silnik 2.0 fsi

Szczepan Mroczek

Audi A4

Audi A4

Kiedy w materiałach prasowych wyczytałem, że pod maskę A4 trafi 2.0 T FSI, świat stał się piękniejszy. Wreszcie przekonam się, jak pracuje silnik napędzający również nowego Golfa GTI

Najsilniejsza oferta modeli 4x4 w historii Skody

Obecna oferta Skody 4x4 jest silna, jak nigdy dotąd. Dzięki technologii napędu na wszystkie koła, samochody marki oferują lepsze osiągi i wyższy poziom bezpieczeństwa w każdych warunkach drogowych

Prześwietlamy ceny | Audi

Audi A3 w cenie Q3, A4 w cenie Q7. Do tego A5, które w najbogatszej wersji dorównuje A8. A na deser R8 Spyder, za które można kupić ponad 12 najtańszych "A-jedynek". W naszym nowym cyklu pod hasłem "prześwietlamy ceny" sprawdzamy, co i za ile można kupić u jednego dilera

Nowa Skoda Superb od 78 550 zł

Nowa Skoda Superb od 78 550 zł

950 zł 109 00 zł 1.8 TSI (160 KM) 85 400 zł 98 000 zł 107 750 zł 115 800 zł 2.0 TSI (200 KM) DSG 102 600 zł 114 500 zł 123 950 zł 132 000 zł 3.6 FSI (260 KM) DSG 4x4 144 900 zł 157 550 zł 167 550 zł 175 600 zł 1.6 TDI (105 KM) start-stop 85 150 zł 97 750 zł 107 550 zł 115 600 zł 2.0 TDI (140

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

kupić nową? Test Skody Octavii Combi Historia modelu 2004 - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, silniki benzynowe 1.4 (75), 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (116 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140 KM) 2005 - wersja kombi, wersja RS z silnikiem 2.0 TFSI (200 KM) i napędem 4x4

Topowy model Skody teraz z nowym silnikiem

Topowy model Skody teraz z nowym silnikiem

było za zamówić z jednym z trzech silników: benzynowymi 2.0 TSI (200 KM) i 3.6 FSI (260 KM) oraz wysokoprężnym 2.0 TDI (170 KM). Teraz auto dostępne będzie także ze słabszym wariantem dwulitrowego diesla, rozwijającym 140 KM.Nowa jednostka oferowana jest zarówno dla sedana, jak i kombi. Cena pakietu

Wypasiony Superb już w polskich salonach

Wypasiony Superb już w polskich salonach

oznaczonych logo Laurin&Klement oraz tapicerką z wysokiej jakości skóry. Dodatkowo można wybrać wersję z drewnianymi wstawkami w desce rozdzielczej.W polskich salonach Superb Laurin&Klement dostępny jest z dwoma silnikami benzynowymi: 2.0 TSI/200 KM i 3.6 FSI/260 KM albo najmocniejszą jednostką diesla: 2.0

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

), wersje z napędem 4x4 (4Motion), silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM) i 3.2 V6 FSI (250 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105), 2.0 TDI (140 KM) i 2.0 TDI (170 KM).2007 - zasilanie common-rail w turbodieslu 2.0 TDI-CR (140 KM), silniki benzynowe 1.4 TSI (121 KM) i

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

nadwozia jak i w wykończeniu wnętrza. Za największą wadę tego modelu trzeba uznać mało interesującą stylizację, która może odstraszać osoby ceniące atrakcyjną estetykę i niebanalne kształty.Historia modelu2002 - premiera modelu, nadwozie minivan 5d, silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI

VW Jetta z pancerzem

VW Jetta z pancerzem

ostrzałowi z broni ręcznej (do Magnum 44 włącznie). Pod maską pracuje benzynowy silnik 2.0 FSI o mocy 200 KM współpracujący z sześciobiegową skrzynią DSG. Ogumienie typu RunFlat pozwoli oddalić się z miejsca ostrzału nawet po przebiciu wszystkich opon.Volkswagen Bora Protect będzie dostępna wyłącznie na

Volkswagen Passat | Galeria

Volkswagen Passat | Galeria

Parking.moto.pl - wszystkie samochody w jednym miejscuPoza 1,6-litrowym "ropniakiem", wszystkie silniki można łączyć z 6- lub 7-stopniową skrzynią DSG.Paleta benzynowych silników obejmuje wersje: 1.4 TSI (122 KM), 1.8 TSI (160 KM), 2.0 TSI (211 KM) i 3.6 FSI V6 (300 KM). W przypadku tego

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 16V TDI (140 KM)2004 - turbodiesel 1.9 TDI (90 KM), wolnossący silnik diesla 2.0 SDI, zautomatyzowana skrzynia biegów DSG, wersja Golf Plus z nadwoziem jednobryłowym, wersja z napędem 4x4 (4Motion), wersja sportowa GTI z silnikiem

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 5100 km

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 5100 km

przednią oś, ręczną 6-biegową skrzynką i 200 konnym silnikiem turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Słowem 2.0 T FSI. Po chwili wyjeżdżamy z parkingu i trafiamy na autostradę. Coś mi tu jednak nie pasuje... Czyżby key-man się pomylił? Czy to nie aby wolnossąca wersja? Pomyślmy: na 2.0 jest za szybki. Nie

Skoda Superb 2.0 TSI Laurin & Klement | Test | Luksus bez prestiżu

Skoda Superb 2.0 TSI Laurin & Klement | Test | Luksus bez prestiżu

najbogatszej wersji wykończenia   Skoda Superb 2.0 TSI DSG Laurin & Klement | Kompendium Nadwozie liftback, 5d Silnik benzynowy, R4, 1984 cm3 Moc 200 KM przy 5100 obr./min. Moment obr. 280 Nm przy 1700-5000 obr./min. Skrzynia biegów 7-dwusprzęgłowa Napęd na

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

) i 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 150 KM) 2002, sierpień - wersja R 32 (3.2 V6, 241 KM), nowe silniki 1.6 FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 110 KM) i 2.0 (102 KM). Wycofanie z oferty silnika 2.3 V5 (150 KM) 2003, jesień - premiera VW Golfa VAWARYJNOŚĆGolf IV okazał się dużym sukcesem na polu trwałości i

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

KM) 2001, jesień - nowe silniki 1.8 20V (180 KM) i 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 150 KM) 2002, sierpień - wersja R 32 (3.2 V6, 241 KM), nowe silniki 1.6 FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 110 KM) i 2.0 (102 KM). Wycofanie z oferty silnika 2.3 V5 (150 KM) 2003, jesień - premiera VW Golfa VAWARYJNOŚĆGolf

Audi S3 Limousine - Test | Pierwsza jazda | Prosty charakter

Audi S3 Limousine - Test | Pierwsza jazda | Prosty charakter

. mniej niż A3 Limousine.Wczytując się w opis silnika widać, że Audi podchodzi poważnie do hasła "Przewaga dzięki technice". Napęd stanowi dwulitrowa jednostka z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbosprężarką o oznaczeniu 2.0 TFSI. Ale w przypadku S3 nie można zakończyć na tak lakonicznym opisie

Nowe Audi A6 od 198 300 zł

Nowe Audi A6 od 198 300 zł

O nowej generacji Audi A6 szerzej pisaliśmy tutaj. Na razie do sprzedaży trafi wersja sedan, dostępna z dwoma silnikami benzynowymi i dwoma turbodieslami. Najtańszy, podstawowy wariant z 204-konnym silnikiem 2.8 V6 FSI, bezstopniową przekładnią Multitronic i napędem na przednią oś kosztuje 198 300

Znamy ceny nowego Passata

Znamy ceny nowego Passata

benzynowych silników obejmuje wersje: 1.4 TSI (122 KM), 1.8 TSI (160 KM), 2.0 TSI (211 KM) i 3.6 FSI V6 (300 KM). W przypadku tego ostatniego standardem jest 6-biegowa przekładnia DSG.Pod maskę trafią też następujące turbodiesle: 1.6 TDI (105 KM) oraz 2.0 TDI w dwóch odmianach (140 KM i 170 KM). 140-konny

Volkswagen Golf R Cup - Nowa seria wyścigowa dla młodych

Volkswagen Golf R Cup - Nowa seria wyścigowa dla młodych

kierowców pucharu Volkswagen Golf R Cup.ZOBACZ TAKŻE:Ponad 1400 ogłoszeń Volkswagena GolfaVolkswagen Scirocco 2.0 FSI -  TestTop 4 - najlepsze używane turbodiesle

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

Do zestawienia wybraliśmy modele klasy kompaktowej z 2006 roku, z pięciodrzwiowymi nadwoziami typu hatchback i z dwoma najbardziej sensownym silnikami. Pierwszy to benzynowy 1,6 l., drugi turbodiesel o podobnej mocy - 100-115 KM. Zapewniają one naszym zdaniem przyzwoitą dynamikę przy rozsądnym

Audi A4 2.0 TDI 170 KM - test | Za kierownicą

Audi A4 2.0 TDI 170 KM - test | Za kierownicą

silniki benzynowe wykorzystują technologię FSI, trzy silniki TDI posiadają system Common Rail, wszystkie jednostki czterocylindrowe pracują z turbodoładowaniem. Silniki benzynowe to 1.8 TFSI o mocy 120 KM i 160 KM i rewelacyjna V6 3.2 FSI o mocy 265 KM. Ten ostatni przyspiesza A4 quattro z manualną

Volkswagen Golf Plus

można wyczuć większą masę auta. Co nie zmienia faktu, że auto prowadzi się bardzo precyzyjnie.Na początek mamy do wyboru dwa silniki benzynowe (1.4 75 KM, 1.6 FSI 115 KM) i dwa diesle (1,9 TDI 105 KM, 2.0 TDI 140 KM). Mocniejsze współpracują z 6-stopniową skrzynią biegów. Nie ma się jednak co spieszyć

Seat Leon - Ostry powrót

Stylance - droższa od podstawowej o 12 tys. zł - uzupełnia wyposażenie między innymi o klimatronic, komputer pokładowy, składane lusterka, tempomat, CD, obszyte skórą gałkę zmiany biegów i kierownicę oraz alufelgi. I tylko w tej wersji dostępne są silniki 2.0 FSI i 2.0 TDI.Najtańszy Leon II 1,6 Audience to

Seat Altea w rozmiarze XL

Altea XL urosła o 18,7 cm, a jej bagażnik mieści teraz nie 409, ale 532 litry, a po przesunięciu tylnej kanapy do przodu - rekordowe w klasie 635 litrów. Rozstaw osi pozostał bez zmian. Ofertę silników (1.6 120 KM, 2.0 FSI 150 KM, 1.9 TDI 105 KM i 2.0 TDI 140 KM) uzupełnią z czasem dwa

Superb? Super. Tylko jaki?

Silniki R4, 1.4 TSI R4, 1.8 TSI (A) V6, 3.6 FSI 4x4 R4 1.9 TDI R4, 2.0 TDI (A) R4, 2.0 TDI (A) Pojemność (cm3) 1390 1798

Skoda Octavia Scout - Šyberiada

Syberii to wyzwanie nie lada. Wstajemy o szóstej, wsiadamy po trzy osoby do auta. Pod maską 150- konny silnik 2.0 FSI. Dlaczego nie diesel? Sprawa wyjaśnia się na pierwszej stacji benzynowej. Ropa na Syberii jest tak fatalnej jakości, że nowoczesne silniki mogłyby się nią udławić. Od Krasnojarska dzieli

Dane techniczne

Audi A4 1.6 1.8 T 2.0FSI 2.0 3.2 FSI silnik benzynowy 1596 cm3, rzędowy, 4-cylindrowy, 8-zaworowy

Škoda Octavia po kosmetyczce - pierwsza jazda

. Po zmianach Octavia kombi ma o 32 litry większy bagażnik (w wersji sedan o 12 l). Najważniejsza zmiana pod maską to wycofanie silnika 1,6 FSI 115 KM na rzecz mniejszego, ale o 5 koni mocniejszego 1.4 TSI. Z dość ciężką Octavią radzi sobie całkiem nieźle, rozpędzając ją maksymalnie do 203 km/h

Audi A4

czterech wysokoprężnych - od 2.0 TDI (140 KM) do 3.0 TDI (204 KM). Trzy z motorów na benzynę napędzały już poprzednią wersję A4: 1.6 (102 KM), 2.0 (130 KM) i turbodoładowany 1.8 T (163 KM). Nowe są jednostki z bezpośrednim wtryskiem benzyny - 3.2 FSI (255 KM) i turbodoładowany 2.0

Volkswagen Passat - test | Pierwsza jazda

kluczyk Passata.Paleta benzynowych silników obejmuje wersje: 1.4 TSI (122 KM), 1.8 TSI (160 KM), 2.0 TSI (211 KM) i 3.6 FSI V6 (300 KM). W przypadku tego ostatniego standardem jest 6- biegowa przekładnia DSG. Pod maskę trafią też następujące turbodiesle: 1.6 TDI (105 KM) oraz 2.0 TDI w dwóch odmianach

60. Międzynarodowy Salon we Frankfurcie - korespondencja

GolfsburgNadwozie Golfa V zyskało na dynamice, a auto na wyposażeniu. Ma m.in. ESP i Dual Brake Assist, a także nowe zawieszenie, elektromechaniczny układ kierowniczy oraz silniki z zaawansowaną techniką wtrysku paliwa FSI i TDI. Wszystkie jednostki napędowe 1.4 75 KM, 1.6 FSI 115 KM, 1.9 TDI 105

Škoda Octavia II Kombi 1.6 FSI

silników ograniczono w tym wypadku do benzynowej jednostki 2.0 FSI/150 KM i turbodiesla 1.9 TDI/105 KM. Octavię Kombi można już kupić w Czechach i Niemczech, natomiast w polskich salonach pojawi się dopiero w marcu. Podobnie jak dotychczas ta wersja będzie droższa od hatchbacka o 

Skauci górą - Škoda Scout

łatwo ruszyć pod górę bez użycia hamulca ręcznego.Dla Scouta przewidziano dwa silniki: benzynowy 2.0 FSI o mocy 150 KM i turbodoładowany diesel 2.0 TDI o mocy 140 KM. Ten drugi, choć słabszy o 10 KM, do jazd terenowych nadaje się o niebo lepiej - to zasługa większego o 120 Nm niż w odmianie benzynowej

Audi A6 Avant

którego nie wiedzieć czemu zrezygnowało BMW - mocne silniki oraz możliwość wyboru zawieszenia przydają Audi osobowości.W ofercie są trzy silniki benzynowe i trzy diesle. Dla osób z alergią na stacje benzynowe inżynierowie z Ingolstadt przygotowali wersję 2.0 TDI (140 KM), która - jak zapewnia producent

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

będzie się sprzedawać ta z najmniejszym silnikiem, czyli 1.8 TFSI. To kompromis między ceną (125 tys. zł) a osiągami (160 KM, 8,6 s do setki). A może klienci częściej będą wybierać wersję 2.0 TDI? Silnik o mocy 143 KM spala około 7-8 litrów na 100 km. Producent zapewnia jednak, że można zejść do 5,5

Skoda Octavia Scout - Šyberiada

Syberii to wyzwanie nie lada. Wstajemy o szóstej, wsiadamy po trzy osoby do auta. Pod maską 150- konny silnik 2.0 FSI. Dlaczego nie diesel? Sprawa wyjaśnia się na pierwszej stacji benzynowej. Ropa na Syberii jest tak fatalnej jakości, że nowoczesne silniki mogłyby się nią udławić. Od Krasnojarska

Numer 5/2005

elektrycznie odsuwanymi drzwiami Prezentacja Silniki FSI w Škodzie OctaviiPierwsz jazdaVolkswagen Passat - nowy wizerunekLexus GS - rusza na podbój świataMercedes-Benz Klasa M - generacja glamourRaport specjalny Nowe odmiany silnikowe samochodów na rynku polskim - wersje dotychczas niedostępnej

Fabrycznie poprawione Audi TTS

inspiracją dla niefabrycznych tunerów. Tymczasem pod maską TTS znalazł się dobrze znany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa 2.0 Turbo FSI. 200-konna wersja napędza już najsłabszą TT-tkę oraz kilka innych, spokrewnionych z Audi pojazdów, między innymi Golfa GTI, Octavię RS i Leona FR. Leon Cupra podniósł

SUPERBryka dla menedżera

mocniejsze silniki. W ofercie wciąż brakuje diesla V6 i benzynowego FSI o mocy 200-220 koni. Wersje 1,4 TSI 1,8 TSI 3,6 FSI V6 1,9 TDI 2.0 TDI 2.0 TDI

Seat Leon II

tylko o 6,7 cm, to co na to bagażnik? Ano nic. Wzrósł o jeden litr, do 341 dm. Przekręcam kluczyk, by czym prędzej czmychnąć z rozpalonej słońcem płyty lotniska. 150-konny benzynowy silnik 2.0 FSI niczym nie zaskakuje: 8,8 do setki, 210 maksymalnej uznałbym za wystarczające, gdyby nie to, że nasza

VW Passat 2,0 R4

znakomitych diesli. Dlatego teraz zdecydowaliśmy się na test Passata z nowym benzynowym silnikiem 2.0 FSI. I co? Wygląda na to, że najpoważniejsze ułomności odeszły w zapomnienie. Prestiż na cztery cylindryNadwozie szóstej generacji Passata pozbawione jest charakterystycznej dla poprzednika ociężałości

Audi A4 Cabriolet

Silniki 1.8T 2.0 TFSI 3.2 FSI S4 2.0 TDI 3.0 TDI Pojemność (ccm)/układ: 1781/R4 1984/R4 3123/V6 4163/V8

Audi A4 Avant

wybór silników przyszli klienci nie mogą narzekać. Od benzynowych 1.8 TFSI 120 i 160 KM, przez 2.0 TFSI 180 i 211 KM, 3.2 FSI 265 KM, poprzez turbodiesle 2.0 TDI 120, 143 i 170 KM, na 2.7 TDI 190 KM kończąc. Jeśli komuś mało, może zawsze podobierać kilka dodatków z niemal nieskończonej listy wyposażenia

Škoda Octavia 2004

z czterech silników benzynowych: 1.4 MPI (75 KM), 1.6 MPI (102 KM) oraz 1.6 FSI (116 KM) i 2.0 FSI (150 KM) z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Miłośnicy jednostek wysokoprężnych wybiorą pomiędzy motorami 1.9 TDI (105 KM) i 2.0 TDI (140 KM). Poprzedni model Octavii dobrze wypadał w testach

Seat Altea Freetrack - GTI na każdą okazję

na drugie auto sportowe jeszcze nie odłożyli. Freetrack 2.0 TFSI to coś w sam raz dla nich. Silnik z Golfa GTI plus dołączany napęd tylnej osi (zmodernizowany Haldex) zapowiadają ciekawe doznania.Wsiadam i od razu czuję się swojsko. Deska rozdzielcza ta sama, co w zwykłych Alteach, zaś fotele niemal

Audi A6

silnik 4.2. W tym roku dołączy do nich ekonomiczna rzędowa "czwórka" 2.0 TDI o mocy 140 KM.Dynamika wszystkich wersji nie pozostawia wiele do życzenia. W tych z napędem przednim (silniki 2.4 i 3.2) są montowane 6-biegowe skrzynie ręczne, w odmianach quattro zaś

Seat Altea XL

odcinkach dróg najlepiej sprawdzi się silnik Diesla. W najsłabszej wersji dostaniemy 105 KM (1.9 TDI). Mocniejszy to 140 KM (2.0 TDI) i możliwość współpracy z mechaniczną zautomatyzowaną skrzynią biegów (DSG) - notabene najlepszą tego typu konstrukcją na rynku. W tej drugiej konfiguracji Altea świetnie

BMW serii 1

zbudowane na płycie podłogowej VW Golfa V napędzają cztery silniki benzynowe: 1.6 102 KM, 1.6 FSI 115 KM, 2.0 FSI 150 KM, 3.2 V6 quattro 250 KM, oraz dwa diesle: 1.9 TDI 105 KM i 2.0 TDI 140 KM. Jeśli więc poszukujesz kompaktu o sportowym charakterze, to powinieneś raczej udać się do salonu Audi niż BMW

Audi TT Roadster

majestatyczne bulwarowe przejażdżki. Ale gdy trzeba, można obudzić 200 lub 250 koni drzemiących pod maską: do wyboru są dwa silniki, te same jak w wersji coupé - słabszy 2.0 TFSI (200 KM przy 5100 - 6000 obr./min) i mocniejszy 3.2 V6 (250 KM przy 6300 obr./min) w odmianie quattro.Magnesy w resorachMuszę

Golf VI - najsłynniejszy kompakt świata w nowej odsłonie

ulewnym deszczu prowadzi się pewnie i przyjemnie. Mimo postępu w dieslach, 160-konne benzynowe TSI pracuje bardziej kulturalnie. A w udanym duecie z 7-biegowym DSG pali niewiele więcej. Aż o 2,3 litra mniej niż 150-konny Golf V 2.0 FSI z sześciobiegowym automatem. To oznacza przeszło 25-procentową

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

; wyposażenia w pakietach Advantage, Dynamics, Comfort - od 6857 zł do 8929 zł (dla wersji 116i, 118d - jeszcze droższej!), tym bardziej że nie wszystko w tych "paczkach" jest potrzebne.Na autostradzie silnik benzynowy 2.0 nie najlepiej sobie radzi. Auto jest mało dynamiczne (nie chcemy nawet myśleć

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

;tym, porównując z VW Golfem V 2.0 TDI/2.0 FSI drugą generację M-B Klasa A i Forda Focusa C-Maxa 2.0 TDCi/1.8 16V. Wybraliśmy trzy 5-drzwiowe, przednio-napędowe kompaktowe auta niemieckie.Klasa A nie ma nic wspólnego z małymi samochodami. W najnowszym wcieleniu jeszcze

Czy warto czekać

, który zastępują nowe jednostki FSI z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Na początku w ofercie znajdą się cztery silniki - dwa benzynowe (1.4 75 KM, 1.6 FSI 115 KM) i dwa wysokoprężne (1.9 TDI 105 KM, 2.0 TDI 140 KM). W wielu wersjach montowana będzie bardzo dobrze spisująca się (zwłaszcza w zestawieniu z

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

dokładnych cen, można oczekiwać, że będą między 110 tys. zł za wersję 2.0 TDI a niespełna 160 tys. zł za 3.6 V6. Szczegóły poznamy najpóźniej na przełomie czerwca i lipca, kiedy auto trafi do sprzedaży.GAZNiebanalna stylizacja, przestronne wnętrze, wysoka jakość wykonania, pojemny bagażnik, mocne silniki

Seat Leon 1.6 MPI

jest Auto Emocion. Nawet w podstawowej wersji 1.6 dźwięk wydobywający się z rury wydechowej ma rasową, niską barwę. Niestety, osiągi najmniejszego silnika nie są porywające. Zamiast supernowoczesnego FSI wybrano mocno już podstarzały, ośmiozaworowy 1.6 MPI o mocy 102 KM. To, co było dobre parę lat temu

Seat Toledo 2.0 TDI DSG Stylance

. Rozsądna ofertaToledo występuje w dwóch wersjach wyposażenia - podstawowej Reference i bogatszej Stylance. Pierwsza oferowana jest z silnikiem benzynowym 1.6/105 KM bądź turbodieslem 1.9/105 KM, druga z 2.0 TDI DSG, 1.6, 1.9 i 2.0 TDI oraz 2.0 FSI. Odmiana Stylance kosztuje od 97 990 zł.W standardzie m.in

Konfrontacje: Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive/Audi A3 1.6 Ambition/BMW 316ti Compact

Diesla - 1.9 JTD (115 KM i 140 KM). Z ręką na sercu wszystkie wymienione silniki można polecić, zwłaszcza diesle. Audi na razie ma w ofercie dwa silniki wysokoprężne 2.0 TDI (140 KM) i 1.9 TDI (105 KM) i dwa benzynowe - testowany 1.6 oraz 2.0 FSI z bezpośrednim wtryskiem paliwa (150 KM). BMW proponuje

Świat bez VAT

nieporównywalnie niższe niż dziś. Na najtańszych na rynku czterech kółkach, których ceny zaczynają się poniżej 30 tys. zł, oszczędzić można by 6-7 tys. zł. Im droższe auta, tym wyższe oszczędności. W przypadku modeli z silnikami o pojemności powyżej 2.0 litrów i cenach ok. 400 tys. zł, oszczędności wynoszą już

Volkswagen Touran 1.9 TDI 100 KM Trendline

jednostki napędowe: diesle - 1.9 TDI 100 KM, 2.0 TDI 136 KM, oraz benzynowe - 1.6 102 KM, 1.6 FSI 115 KM. Wprawdzie nie jest to oszałamiająca propozycja, ale w minivanach bardzo dobrze spisują się silniki wysokoprężne, a stosunkowo mały motor benzynowy pozwala na zakup tańszej wersji - za VW Tourana 1.6

Škoda Octavia 2.0 TDI

można z powodzeniem traktować jako rodzinne Gran Turismo. Jednak wszyscy zainteresowani tym modelem na wersję kombi będą musieli poczekać co najmniej do przyszłego roku.Technika wspiera kierowcęW Octavii pojawią się silniki benzynowe m.in. z wtryskiem bezpośrednim (FSI - znane już z VW Golfa) oraz

Audi A3 3.2 Quattro

też wersja 2.0 FSI i 2.0 TDI. Najwyraźniej Audi lubi bawić się w ciuciubabkę. Co prawda niższe zawieszenie, wielkie obręcze i niskoprofilowe opony mogą zdradzać dużą moc, ale wszystko to mamy w pakiecie Ambition dostępnym też w słabszych wersjach. A może... Spoglądam na hamulce. No proszę! Wielkie

Seat Altea XL 2,0 TDI - Minivan powiększony

. Seat Altea 2.0 TDI kompendium Silnik 4-cylindrowy turbodiesel z wtryskiem bezpośrednim, 16 zaworów Moc maks. 103 KW (140 KM) przy 4000 obr./min

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Highline

wciąż nie rozumiem tej nieszczęsnej dopłaty za radio.Volkswagen Passat 2.0 TDI Highline - kompendium Karoseria pięciodrzwiowa, pięciomiejscowa Silnik wysokoprężny, turbodoładowany, R4, 1968 cm3

Dlaczego Polacy nie lubią Skody?

testu czarna Octavia Stuletnia Edyszyn ;) 2.0 FSI z mechaniczną skrzynią. Wykręciłem nią około 2000 km. Wóz wspominam ciepło, ale bez jakichś wielkich emocji. Ot, zwyczajny, sympatyczny, dobry samochód dokraszony jubileuszowymi detalami, jak na mój gust zbyt krowiasty zza kierownicy. Polubiłem, owszem

Skoda Octavia RS Combi - test | Za kierownicą

każdym dodaniu gazu paliwo jest wtryskiwane prosto do cylindrów pod ciśnieniem 110 barów. Klasyczne rozwiązanie w silniku benzynowym - czyli wtrysk do kolektora ssącego - wykorzystuje ciśnienie zaledwie 4 barów! Właśnie dzięki ogromnemu ciśnieniu silnik 2.0 TFSI charakteryzuje się spokojną i równomierną

Opel Astra III

Wystarczyło zatrzymać się na chwilę, by usłyszeć gwizd uznania, a po nich serię pytań o cenę, osiągi, spalanie, itp. Dobrze jeśli na tym się kończyło. Bardziej dociekliwi kazali sobie pokazywać silnik, wnętrze i bagażnik. Na oko jakieś 50 osób miało co opowiadać w domu. Co ciekawe - tylko jedna

Volkswagen Golf GTI

(Climatic), czujnik deszczu Cena 97 tys. zł (za 3-drzwiową wersję z ręczną skrzynią biegów, od lutego dostępna będzie również DSG) [Co nowego w GTI] silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa FSI mechaniczna zautomatyzowana

Konfrontacje: Fiat Multipla 1.9 JTD Active/Opel Zafira 2.0 DTi Club/VW Touran1.9 TDI Basis

. Nawet podstawowy model z silnikiem benzynowym 1.6 FSI to spodziewany wydatek ok. 91 500 zł (w przeliczeniu z euro), a za Tourana z silnikiem wysokoprężnym w Niemczech zapłacisz równowartość 94 500 zł. VW się ceni, ale jeśli i tak zamierzałeś kupić auto z licznymi dodatkami - może to być trafny wybór

Rynek motoryzacyjny po wejściu do Unii Europejskiej

Mercedes-Benz E 320 Classic 239 900 216 800 Alfa Romeo 147 1.6 TS Progression 66 700 81 800 Audi A3 2.0 FSI Attraction 101 700 107 300

Skoda Octavia - Czeskie rachowanie vol. 2.0: 3 Octavie - 3 paliwa - test porównawczy

trzy auta, napędzane różnymi paliwami. Chcieliśmy się przekonać, jak wygląda eksploatacja "benzyniaka", "gazowca" i turbodiesla. Prócz kosztów eksploatacyjnych ocenialiśmy też walory użytkowe każdej wersji. Wygodna "benzyna"ale nie byle jaka. Silnik 1.6 FSI

Za kierownicą: Volkswagen Scirocco 2.0 FSI

z trzech nowoczesnych silników. Oprócz dwulitrowego, dwustukonnego benzynowca wersja 1.4 ma o 38 KM słabszą odmianę (122 KM, cena od 76 540 zł). Jest też coś dla miłośników diesli - poczciwy 2.0 TDI 140 KM to kompromis między osiągami (9,3 s do setki, śr. spalanie 5,1 l/100 km) a ceną (90 340 zł

Re: Volkswagen Touran (2002 - 2010)

Unikać z daleka !!!! pękające silniki 2,0TDI i zatykające nagarem FSI hehe

VW Jetta z pancerzem

silnik 2.0 FSi ma ok. 150 KM ,więc tu chyba chodzi o 2.0 TFSI (turbodoładowany)

Re: Pomóżcier wybrać minivana

Klasyfikacja, klasyfikacją ale doradźcie w kwestii silnika Tourana I - bo na niego się zdecydowałam. Najpopularniejsze to 1.6 FSI 115KM w benzynie i w dieslu 1.9 TDI 100KM 1.9 TDI 105KM 2.0 TDI 140KM które brać pod uwagę?

Re: Volkswagen Passat (2005-2010)

najlepsze silniki w B6 to 1,9 TDI, 2,0 TFSI i 3,6 FSI - innych bym nie ryzykował (no chyba że 2,0 TDI z CR z końca produkcji)

Re: rozgladam sie

w belgii mamy 4 silniki, z reczna skrzynia TSI 1,8 160km, 2,0 TDI 170 km, z DSG 3,6 FSI 260 km i 2,0 TDI 140 km. Ceny bardzo zblizone do Legacy, choc Legacy jest mniejsze w srodku. Inna sprawa, nie wiem ile ma do_ki zamiar wybulic za ubezpieczenie i podatki, bo to w belgii koszmar.

Re: Motoryzacyjna zagadka

Nie jestem ekspertem ale silników FSI 7-8 lat temu chyba nie było. Nawet jeśli były to dziś nie można kupić kombi za tą kasę. 1,6 FSI ma łańcuch, 2,0 FSI ma pasek.ZONK :)

Re: Pomóżcier wybrać minivana

fantomka44 napisała: > Klasyfikacja, klasyfikacją ale doradźcie w kwestii silnika Tourana I - bo na ni > ego się zdecydowałam. > Najpopularniejsze to > 1.6 FSI 115KM w benzynie > i w dieslu > 1.9 TDI 100KM > 1.9 TDI 105KM > 2.0 TDI 140KM > > które brać pod uwagę

Re: 550 tys. Toyot i Lexusów do serwisów

gdyby vw robił akcje serwisowe dla swoich wszystkich "słynnych" silników jak 2.0 tdi albo 1.4tsi albo silniki fsi :) to chyba by już dawno zbankrutował

Re: Volkswagen Passat (2005-2010)

kiedyś fakt były solidne ale teraz nie za bardzo,silniki diesla 2.0tdi to porażka ,fsi benzynka nagar osadza sie w tłokach,kiedyś lubiłem te auta teraz niestety już nie,przednie zawieszenie aluminium porażka na nasze drogi

Re: Volkswagen: MQB na sprzedaż

niezwiązanej z silnikiem. pozostałe razy to tylko szjswagenowski silnik, w tym raz pompa oleju i naprawa po gwarancji za coś koło 8000zł. Nie potrafie pojąc jka można zachwycać sie szajsem od VW z 2.0 tdi, 2,5 tdi i 1,4 FSI na czele, skoro to chyba na dziś najgorsze silniki na świecie.

Sprzedam Seat leon

Witam, sprzedam auto marki SEAT model LEON '05 z dynamicznym benzynowym silnikiem 2.0 FSI. CENA DO NEGOCJACJI!!! PILNE!!! ROZWAŻĘ KAŻDĄ SENSOWNĄ PROPOZYCJĘ!!! Samochód z bardzo bogatym wyposażeniem: - lakier srebrny metallic, - kubełkowe, podgrzewane fotele z podparciem lędźwiowym

Re: Volkswageny i Audi do serwisów

@m Panie m nie zamierzam z Panem dyskutować na argumenty bo i tak Pan przegra. Szanowny "kolego" - 1.4 TFSI jezdzaca awaria - 2.0 TDI awaria - 3.0 TDi awaria - 2.0 FSI awaria Więc który silnik mam wybrać do VAG-a, straty klekaczacy jak Ursus 1.9 TDI? Niestety nie produkują. Proszę

Re: Kia Optima od 82 900 zł

Czytam sobie niektóre posty o Passacie i ze zdziwienia oczy mam okrągłe ;-) "passat najgorszy w klasie itp." ... hmmm sam miałem przez ostatnie 5 lat dwa Passaty (oba z generacji B6) pierwszy to 2,0 FSI 150 KM, kolejny 1,9 TDI 105 KM. Przez cały czas eksploatacji (leasing) oba egzemplarze

Re: Volkswagen Passat Alltrack od 111 690 zł

tysięcy 2.0TDI/170KM, za 150 tysięcy 3.6FSI/270KM. Nawet jak trzeba będzie dołożyć dychę na wyposażenie i tak wyjdzie dużo korzystniej. Outback Diesel - 136 tysięcy - minimalnie drożej od 2.0TDI/140KM, ale lepszy napęd.

Re: Mazda 3 FL | Pierwsza jazda

samochód ale tylko ma 2 silniki fajne 2.0 TFSI i 3.6FSI. Co do Mazdy, kupa plastiku w środku i tyle, bardzo odstaje niestety od VW (nie jeżdżę VW)

Re: Skoda Oktawia 2 warto?

U mnie "w rodzinie" jest Octavia 2 z silnikiem 2.0 FSI - rocznik 2005, mocno awaryjna, może jakiś pechowy egzemplarz, ale ja się do Skody zraziłem.

Re: Skoda Octavia Scout - Šyberiada

tekst faktycznie z wysokich obrotów :) wiem - bo mam wszystkie numery WO i taki mały błąd - w tekście piszecie że auta miały silnik 2.0 FSI , a opisany jest 1.8 TFSI

Re: VW rezygnuje z Silnika Roku?

jedna z lepszych bzdurnych legend. Oczywiście jak fan uturbionego 2.0 mówi o niskich obrotach w odniesieniu do wolnossącego Hondy. Postawy więc FSI o dowolnej pojemności do hondy podobnej pojemności zobaczymy gadkę...

Re: Złodzieje wybierają niemieckie

jak wiadomo najbardziej psuje się Passat B6 z silnikiem TDI. O ile 1.9 to jeszcze jakoś da radę z nim żyć (choć jest mułem 105 konnym) to 2.0 TDI to już dramat i zagłada. Do tego w Passacie psuje się elektronika (steering column lock defective) , w silnikach FSI lecą wtryski , w 2.0 TDI

Re: I znowu bzdury i lobbing...

silnik 2.0 Fsi 150KM jest silnikiem wolnossącym - czyli bez turbiny. Silnik z turbina jest w grupie VW oznaczony jako 2.0 TFSi i generuje moc 200KM. Jest montowany np. w Audi A4, Golfie GTI, Skodzie Octavii RS.

Re: BMW 5 na nowy sezon

tylko sprężarkę, bez kompresora... różnica taka, że ten od VW ma się psuć, a ten od Audi nie... 2.0 tfsi ma tylko sprężarkę, bez kompresora, więc nie da się tego nijak zestawiać z 1.4, szczególnie pod kątem awaryjności, 2.0 i 211KM to na dzisiaj nie jest wysilony silnik... jeżeli tak to chyba 245KM by

Skoda Octavia II - jaki silnik na miasto?

Witam, Przymierzam sie do zakupu używanej Oktawki, jako że drugie dziecko w drodze i coś większego by się przydało...no i zastanawiam się, bo spotykam się z różnymi opiniami, z jakim silnikiem szukać. Czy np. FSI 2.0 to nie za duży? A może 1.6 102 KM albo 1.6 FSI (115 KM) to nie za słaby? A może

Re: Passat, Volvo s60 czy Accord?

Witam! passat(2.0 FSI) ma lepszy silnik niz honda(2.0) ,nie bardzo rozumiem czym accord odstaje od konkurencji. jakimi kryteriami sie kierujesz? Pozdrawiam Łukasz

Re: Motodziennik: Do trzech turbo sztuka?

- 265 KM - no turbo ... A jak w przypadku hot-haczy ?!? -Citroen DS3 Racing (1,6T - 202 KM) - VW Polo GTI (1,4L Supercharger + Turbo) - 178 KM) / Golf GTI - 2.0L T - 210 KM VS - Reno Clio Sport i Honda Civic Type R (oba po 200 KM) (przy czym są to "starsze" auta) Citroen DS3 Racing (1

Dlaczego np. 2.0 FSI (150 KM) tak sprawnie przys-

-piesza na każdym biegu ? Prześledziłem wyniki pomiarów elastyczności np. 80- 120 na IV ,dla benzyny 2.0 FSI 150 KM i diesla 2.0 140 KM .Wyszło ,że przyspieszają prawie tak samo . Dlaczego ? Mimo mniejszego momentu obrotowego w silniku 2.0 FSI ? Np. TDI : 8 s FSI : 8.5 s Dane uśrednione

Re: Ci co piszą"zwolnij" jeżdżą popierdułkami 110

Ale ja ci wcale nie chce imponowac, mi to wystarcza, ale wiesz sa rozne silniki 2.0, w moim przypadku 2.0 Turbo FSI, czyli 200KM, nie potrzeba wiecej i tak tego nie wykorzystuje. Pozdrawiam

Re: VW Tiguan czy Honda CR-V

> hmm no tak porównałem i wychodzi mi, że są 2 silniki dostępne w tiguanie (1,4 T > FSI, 2,0 TDI) vs 2,0 benzyna i 2,2 diesel w cr-v. W najblizszym czasie (podobno w I kwartale) wchodza jeszcze 3 silniki VW: 2 l. Diesel 170 KM (Common Rail) i 2l. benzynowy z turbo (170 i 200KM)

Re: Boshe....

oj zrobili 2.0 FSI bo konkurenci gonia . bo rynek samochodowy domaga sie nowosci . .teraz jest czas silników z wtryskiem bezposrednim ..jesli uwazasz ,ze 1.8 20v jest konstrukcja tak bardzo rózna od 2.0 FSI (oczywiscie z uwzglednieniem specyfiki układu bezposredniego wtrysku) to nietety ,ale

Re: Astra GTC Sport 1,8 benzyna 140 KM-czy warto

Najniższą ofertę jaką otrzymałem w temacie Leona 2,0 FSI(z tym silnikiem tylko w wersji Stylance)to 81 tysięcy.Niestety o te 8 za duzo:)

Re: W srode ide na jazde testowa nowego Bora/Jett

fazi_ze_sztazi napisała: ?>ten motorek to rozumiem 2.0l rzedowa 5 nie,to nie jest europejski 2.0 FSI to jest zupelnie nowy silnik 5 cyl 2.5 litra 150 koni jak na podstawowy silnik to jest dobrze silnik 2.0T FSI z GTI bedzie w modelu GLI (sportowa wersja)

Re: Norma zużycia oleju - 2 TDI VW

greenblack napisał: > > Ile benzynowych silnikow w samochodzie tego typu jest lepszych? > > Wszystkie o lepszym stosunku masy do mocy, czyli np. 2.0 FSI. A czemu do tego nie dodac wartosci momentu obr i zuzycia paliwa i dopiero wszystko wziasc pod uwage. A jesli chodzi o silnik

Passat, Volvo s60 czy Accord?

Poradźcie co kupić nowego Passata 2.0 FSI, dwuletnie S60, czy może Accorda 2.0? Najlepsze silniki mają volvo i passat, accord trochę odstaje. Boję tylko kosztów - serwis i awaryjność w przypadku volvo i passata. co wybrać?

Mondeo kontra Superb.

W najnowszym "AMiS" jest test porównawczy benzynowych Mondeo 2,0 i Superba 1,8 TSI. Skoda dosyć łatwo pokonała Forda, a w kategorii osiągów - zwłaszcza elastyczności - wystąpiła przepaść. VAG zrobił dobre posunięcie zastępując 2,0 FSI motorem 1,8 TSI. Ostatnio prowadziłem Passata CC z

Re: Superb kombi jak Octavia?

całkiem nieźle radzi sobie z projektowaniem kombi). Niestety mam wrażenie, że Skoda to marka w której VW Group upłynnia starsze silniki. Zrozumiem jeszcze 1.9 - można tłumaczyć, że to dla bardzo oszczędnych osób (lub, co teraz bardziej modne, osób dbających o środowisko). Ale co tu robi 2.0TDI 140KM bez

Re: 2.0 FSI 150 KM.

z turbo pewnie z 14,ale sądzę,że przy 150 KM można przy "normalnej"jeździe spalać ok.8,co cały czas przy moich przebiegach przemawia na korzyść silnika benzynowego. Nie wiem czy to prawda,ale wyczytałem gdzieś,że w Niemczech 2.0 TDI i 2.0 FSI są w tej samej cenie.Ciekawe

Re: Nie wszystko złoto - Toyota Corolla/Auris

Jesli chodzi o Toyote Corolle to juz jest chyba drozsza od Jetty. Jetta w wersji Comforline z silnikiem 1.4TSI lub 2.0 fsi kosztuje katalogowo ok 82 tys do tego mozna dostac dobry rabat.

Re: Wielka wtopa Volkswagena z silnikami FSI

Ostatnio gdzieś czytałem porównanie nowego Passata 2.0FSI, Avensis 2.0D4 cośtam i Mondeo 2.0 ze zwykłym wtryskiem. Ford spalał im w teście najmniej. Najbardziej udane silniki w tej chwili to chyba JTS, a tam postawiono głównie na osiągi, nie na oszczędność (w Le Mans też od kilku lat króluje Audi z

Re: Jazda próbna nowym Passatem.

chyba jednak odrobinę przesadzacie z ta jakością materiałów. wymieniane przez mameja21 silniki są super,ale tak prawde mówiąc 2.0 FSI 150 KM to też nie wstyd nadmierny.Ba,mnie wystarczy

Re: VW GTi ma zeliwny silnik - rzenada!

warto zwrócic uwage na pojemnosc skokowa silników 2.0 8v(115 KM) , 2.0 20 v(130 KM),2.0 FSI . odwieczne 1984 cm3 ;-) . oczywiscie ciagle mowa o samym bloku ,"wsad" jest juz troche inny .nie mam 100 % pewnosci odnosnie identycznosci tłoków w 2.0 8v ,a 2.0 20 v (koncówka produkcji

Re: Dealerzy kroją bez litości.

WWitam !zgadza sie . to moze zastanów sie nad leonem 2.0 FSI . golf juz nie bedzie miał tego silnika ,zdecydowano sie zrezygnowac z konkurencji dla seata . z pewnoscia bedzie tanszy od skody. Pozdrawiam

Re: 2616 kilometrów na jednym baku!

, jezdzace 2 tony i VW Passat 2,0 tdi 170KM BlueMotion DSG. Jak uwazacie ktory spalil mniej - Jednak Volvo. I co ciekawe, nawet i w miescie. Zatem cos tu nie gra z tymi danymi. VW musi wciskac kiche bo padnie. A ludzie na razie dalej to lykaja, czego mamy przyklady. Czytajac w ubieglym roku, nowe silniki 20

Re: Volkswagen pragnie Alfy Romeo

zacząłem jeździć, 48k stan licznika, dorzucone około 35k) 3. VW Jetta, 1.6 FSI beznyzna 115KM, 2007 (3 lata jak zacząłem jeździć, 68k stan licznika, dorzucone 40k) 4. Ford Mondeo 2.0 TDCI diesel, 2008 (2 lata jak zacząlem jeździć, 77l stan licznika, dorzucone 35k) Japońce praktycznie zero awaryjności (W

Re: wszystkie podatki z kosmosu. Małe firmy padną

zużywać, a nie 95, np. z bezpośrednim wtryskiem benzyny w VW: 2.0 FSI i 1.6 FSI. Trudno ten ostatni, o przeciętnej mocy 115 KM, nazwać silnikiem dla ,,bogatych". Niestety, litr tej benzyny już kosztuje ponad 5 zł :(

Re: Silnik TSI. Jak go traktować?

gls1 napisał: > Oczywiście spalanie i żywotnośc tego "silniczka" będzie > dostateczna???? Porównując 2.0 FSI i 1.8 TSI, to ten drugi spalanie ma mniejsze, a moc większą. Co do żywotności, to też nie przesadzałbym. Normalnie użytkowany powinien kilkaset tysięcy kilemetrów

Re: Zdjęcia

Technika, rzecz jasna, zero nowości, skoro auto jest poprzednim A4... Silniki 1,6 FSI 102 KM, 2,0 TFSI 200 KM i 2,0 TDI 170 KM są potwierdzone, pozostałe to jak nic TDI 140 KM oraz 1,9, 115 KM, a brakująca benzyna — stawiam na starego 1,8 T, 163 KM (jeżeli nie zostanie elektronicznie zduszony

Re: który używany samochód wybrać? vw czy ford

> Cos ci sie porypalo z tymi silnikami. > VW to tylko 125KM VS nowe 150KM T ew.2.0 150KM. Tobe tez cos sie rypie psycholu,widziales Passata z 2001r z silnikiem 1.8 125KM (niewystepujacy juz w tym modelu bo zastapiony przez 2.0 130KM) albo juz nie daj Boze 2.0 FSI 150KM?

Re: LoL

A jeździłeś tym Passatem, że się śmiejesz? 1.4 TSI to baaaardzo fajny silnik; taki Passat jest co prawda krowiasty (w końcu waży ponad 1,5t), ale jak chcesz, to jest też nowy 1.8 TSI, który jest już znacznie lepszy od 2.0FSI

z cyklu "rental" cars: vw golf v 2.0fsi

tiptronic a nie dsg. ale i tak przelacza na prawde sprawnie, w trybie sportowym wrecz szybko, redukuje biegi podczas hamowania. nie ma sie do czego przyczepic. no i zostaje silnik. 2.0fsi, 150km. na papierze ok. powinno starczyc i mocy i momentu. ale czuc, ze dol ma dosc slaby i potzebuje sie zakrecic, zeby

Re: Motodziennik: Zupełnie nowa "trójka"

(jako że silnik ten znacznie bardziej nadaje się na przerobienie na gaz więc jak się pojawi to szybko znika ale i trzyma cenę ) i ten pierwszy da się znaleźć poniżej 40tyś ale trzeba mocno uważać (tam są 2 turbiny koszty napraw to około 1000zł za jedną ! ) Skoda Scout to 2.0FSI silnik niestety nie

1.4 TSI w Leonie??

1.4 TSI w Leonie?? Hmm, chcecie go sprowadzić z zagranicy? Pytam bo w Polsce taki silnik w Leonie nie jet dostępny (przynajmniej tak jest na stronie Seata). Z silników benzynowych są (nie licząc wersji CUPRA): 1.4 85km, 1.6 102km, 1.8 TSI i 2.0 FSI (oba powyżej 150 km). Silnik 1.4 TSI to nie

Re: Volvo C30

kosztuje 102 000 zl z silnikiem 2.0 fsi 150km volvo jest drozsze od audi nie kupisz na pewno ztym silnikiem ponizej 100 000, w audi mozesz dokupic pakiet advantage za 7000 zl m.in klima automatyczna podgrzewane fotele esp tempomat czyli wlasciwie wszystko jest teraz jakas promocja

Re: wiertarka marki honda ?

gls1 napisał: > Pozatym silnik Hondy Accord 2.4 S-type to "spokojny silnik do rodzinnego auta" > a 2.0 TFSI w Passacie to jest wyśrubowana żyła do granic możliwości.... To tak > > samo jak bym porównał 2.0 R-type Hondy do 1.9 TDI VW Golfa.... hi,hi 2 koni z 2

Re: debiut Hondy Civic Type R w Polsce

Witam ! co do silników to ja to widze tak . to co napisąłem o pojsciu na łatwizne jest niczy innym jak stwierdzeniem faktu ,ze dziki doładowaniu mozna stworzyc kilka silników o róznych parametrach opartych jednak na tej samej konstrukcji . silnik 2.0 FSI jest bowiem bezposrednia ewolucja silnika

Re: Octavia 1.8T

1,8 TFSI 160 KM/ 250 Nm, przyspieszenie 8,2 sek/ 100 km/h, prędkośc maksymalna 222 km/h. Silnik ten zastąpi 2,0 FSI. Jeśli można zapytać: zastanawiasz się nad zakupem Octavii ? Ja wcześniej użytkowałem Mondeo 2,2 TDCI, a obecnie Octavię RS.

Re: Audi A7 bez kamuflażu

KM, podobny jak w R8 czy przyszłym RS4. Skoro downsizing być musi, pojawi się raczej na pewno 2,0 TFSI. Diesle - 2,7, 3,0, znów pewnie też 2,0. Poza tym auto ma być postawione na takiej samej platformie, jak przyszłe A6, chociaż nowe płyty Audi bazują na rozwiązaniu modułowym, więc krewnymi są tak A

Re: Boshe....

uki145 napisał: > oj zrobili 2.0 FSI bo konkurenci gonia . bo rynek samochodowy domaga sie > nowosci . .teraz jest czas silników z wtryskiem bezposrednim ..jesli > uwazasz ,ze 1.8 20v jest konstrukcja tak bardzo rózna od 2.0 FSI (oczywiscie > z uwzglednieniem specyfiki układu

Re: Silnik TSI. Jak go traktować?

2.0 FSI, no > ale jeżeli chcesz byc "oryginalny" mozesz zawsze kupic to coś pzdr!! "Znafca" to Ty jesteś... aż żal. A silnik 2,0 FSI jest właśnie wycofywany i jest zastępowany przez doładowane silniki o mniejszej pojemności.

Re: Silnik TSI. Jak go traktować?

NIe podniecaj się za bardzo. Czytaj pozatym ze zrozumieniem. Nie zaprzeczaj, że silnik turbodoładowany MUSI palic więcej od wolnossącego o tej samej pojemności!! Pozatym silniczek 1.4 turbo 140 PS to porażka niestety. Pizałem, że lepiej kupic Golfa 2.0 FSI lub np Civica 1.8 jeżeli ma byc to

i co z tego ?

WitaM! vw słynie z tego jak tu najtaniej zrobic silnik . montuja wiec na starym jak swiat bloku ,nowoczesne głowice .tak to było w przypadku 1.8 20v , 2.0 20 v i tak jest w przypadku 2.0 16v FSI .silnik ten bowiem ma zeliwny blok zpamietajacy jeszcze czasy 2.0 8v(lata 80 te) jakie ma to

Re: FSI - nowe silniki benzynowe

Jeżdże Od lipca Golfem 2,0FSI i jak na razie zero problemów. Zrobiłem ponad 10 tys km. Silnik ciągnie zaj...iscie. Nie pisze niz więcej bo zaraz odezwą się Ci co wiedzą lepiej jaki jest Golf zwłaszcza z silnikiem FSI. Jeździłem też Golfem V TDI 105KM - też sympatyczny i ładnie idzie.

Re: VW Tiguan czy Honda CR-V

franek-b napisał: > hmm no tak porównałem i wychodzi mi, że są 2 silniki dostępne w tiguanie (1,4 T > FSI, 2,0 TDI) vs 2,0 benzyna i 2,2 diesel w cr-v. wypowiedz do ktorej sie odnioslem byla dosc ogolna wiec mailem na mysli cala palete w roznych modelach .Jak wiadomo Tiguan

Re: filozofia Hondy

-VTEC > pojemność silnika 1997 > max. moment obrotowy 208 To prawda wartosci momentow obrotowych porownywalne ale z malym szczegolem VW 2.0FSI 150ps max. moment obrotowy ale przy 7500 obr/min

Re: Gaz w dieslu? Czemu nie!

@noducks sorry stary, ale widze ze jak wiekszoc ludzi na tym forum, zakochanych w LPG. od kilku tygodni rozgryzam temat LPG, bo zastanawiam sie nad zakupem A4 z silnikiem 2.0 TFSI 211 KM i przez chwile myslalem, zeby gaz zalozyc.... jak przyszlo co do czego, to okazalo sie, ze w nowych silnikach

Re: Jazda próbna nowym Passatem.

borsuk0073 napisał: > chyba jednak odrobinę przesadzacie z ta jakością materiałów. > wymieniane przez mameja21 silniki są super,ale tak prawde mówiąc 2.0 FSI 150 KM > > to też nie wstyd nadmierny.Ba,mnie wystarczy Żaden silnik to nie wstyd.Rozumiem nawet tych,którym wystarczy 1,6.

GolfVComf. 2.0 fsi czy OctaviaII Eleg. 2.0 tdi ??

Podpowiedzcie prosze. Golf V Comfort 2.0 fsi ma na pewno cichszy silnik, jest bardziej manewrowy i nie jest skodą. Wada to wygląd niczym facelifting Golfa IV. Octavia II jest bardziej toporna ale w wersji Elegance 2.0 TDI wnętrze jest na dość wysokim poziomie. No i silnik z większą parą, za to

Re: A3 w USA

szymizalogowany napisał: > Jakie silniki? Rozumiem że 2.0T 200 KM i 3.2 V6 255 KM - jakiegoś śmiecia 1.6 > czy dyzla to tam chyba nie wysyłają? narazie tylko 2.0T FSI nie wiem ile bedzie kosztowal bo jeszcze nie podali ale napewno mniej niz A4 ktore zaczyna sie od 28,070$ z tym samym

Re: Passat, Volvo s60 czy Accord?

> Poradźcie co kupić nowego Passata 2.0 FSI, dwuletnie S60, czy może Accorda > 2.0? Najlepsze silniki mają volvo i passat, accord trochę odstaje. Boję tylko > kosztów - serwis i awaryjność w przypadku volvo i passata. co wybrać? Jeśli chodzi o silnik 2.0 FSI a 2.0 Accorda, to lepszy jak

Re: Passat, Volvo s60 czy Accord?

uki145 napisał: > Witam! passat(2.0 FSI) ma lepszy silnik niz honda(2.0) ,nie bardzo rozumiem > czym accord odstaje od konkurencji. jakimi kryteriami sie kierujesz? Pozdrawiam > > Łukasz A jakimi kryteriami kierujesz się twierdząc, ze Passat ma lepszy silnik od Accorda?? Bo ja

Re: Boshe....

2.0 FSI jest zbudoany na bloku 2.0 20v,wiec silnik juz był . koszty budowy (raczej przebudowy ) 2.0 20v nie były az tak wysokie.to nei jest smeich na sali ale prawda najwieksza w swiecie. powiedz mi prosze jakiesa róznice w kosztach remontu 1.8 20v 125 KM ,1.8 20v 150 km i 1.8 20v180 KM

Skoda Scout

Volvo ma XC 70, Audi ma Audi Allround a Skoda ma Scouta. Pseudoterenowke z napedem na cztey kola na bazie Octavii, zblizona wielkoscia i silnikami a o polowe tansza od Volvo i Audi. Skoda Scout jest troche wieksza od Oktavii ma Haldex´a, silniki 2,0 FSI 150PS i 2,0 TDI 140 PS. W wersji

Re: Passat, Volvo s60 czy Accord?

Wiam! 2.0 TDI to faktycznie fajny silnik.jednak jesli przy kupnie jedynym argumentem jest oszczednosc to nie jest to opłacalne(chyba ,ze ktos robi 50000 km rocznie). 2.0 FSI jest duzo tanszy od 2.0 TDI ,a przy dzisiejsych cenach ON bardzo długo bedzie sie zwracac rónica w cenie.srednio 2.0 TDI

Re: Jazda próbna nowym Passatem.

uki145 napisał: > Witam ! tez jezdziłem 2.0 FSI i musze przyznac ,ze charakterystyka pracy > silnika benzynowego i zestoopniowanie skrzynii biegów jest idealne . fajny > twardy( w porównaniu z poprzednikiem zawias) . na drugim biegunie : sredniej > jakosci materiały(wrecz tandeta

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

knoty , już z FSI miał problemy a teraz TSI ?zobaczymy ,jak myślicie skoro pomimo długoletniej produkcji TDI dalej mają problemy z turbinami i innymi rzeczami to co bedzie sie działo z silnikami podwójnie doładowanymi TSI . Proponuję poczytać o budowie silników TSI np 1,8 TSI czy 2,0 TSI

Re: O jakosci VW

intimo napisał: > W USA w 2001 do Passata montowany był motor 2.0T z VW New Beetle Jak sobie rozwiercisz ;) Nie bylo i nie ma takiego silnika oprocz nowego 2.0T FSI ktory jest dostepny od niedawna.New Beetle byl i jest dostepny w USA z 2.0 8v 115 koni,1.8T 150koni i TDI 90 a teraz 100

Jak Cię stać, to...

- Golf 2.0 FSI albo 2.0 TDI, Drogi, ale dobry. - Stilo 1.6, 1.9 JTD 115 albo 140 KM, Duży, dobry, z dobrymi silnikami, najlepszy stosunek wartość/cena. - Toledo 1.8T Elegancki, rasowy z mocnym silnikiem i dużym bagażnikiem. Możesz też zaczekać na nową Astrę. -- www.dajeszprace.pl/cele.php

Re: Bezpośredni wtrysk a instalacja gazowa.

> Chciałem sie zapytać czy mogę założyć do swojego Audi TT 2.0 TFSI instalację ga > zową ?? Czy wogóle do samochodów benzynowych z bezpośrednim wtryskiem można zak > ładać inst. gazowe?? Tak, ale są takie instalacje droższe. Tu przykładowe ceny: www.brc-regionalvertrieb.de/index.php

Re: A3 czy GolfV???

szymi_zalogowany napisała: Kup FSI, ejst > doskonałe i ten dźwięk silnika Hehehe,slyszlaes wogole matole jak pracuja ten nowe FSI 1.6 i 2.0 ? Rzeczywiscie wydaja "piekny" dzwiek klepiacych zaworow kazdy jeden,hehehe,stary 1.6 pracuje duzo ciszej.

Odebralem nowego passata 2.0 TDI

Jest ok. W koncu jakis VW ktory wyglada dobrze. Zawieszenie raczej twarde ale z niesamowitymi rezerwami. Silnik dynamiczny ale klekocze. Zaden diesel nie dorowna benzynie. Wydaje mi sie ze 2.0 FSI lepiej jezdzi. Ma turbo dziure tak do ok 1800 obrotow. Pali za to nic miedzy 6 a 7,5 litra

Re: Powrót bezołowiówki

; wystarczającą moc potrzebny jest wysoki moment. Właśnie jakie to są niskie obroty czy wspominane wcześniej 2500rpm to niskie czy już wysokie. Nie ma co się rozwodzić nad wyższością jednego silnika nad drugim bo było to wałkowane wiele razy. Ale mam porównanie między 2.0 FSI i 2.0 TDI z koncernu VAG. Mnie

Re: znane juz ceny Golfa 5 w USA

Niestety nie można skonfigurować identycznego na vw.pl ale i tak daje do myślenia.(przekopiowane z konfiguratora) Golf Hatchback Comfortline silnik: 2.0 FSI 150 KM (110 kW), 6 biegów 77 990,00 Suma (zł) 77 990,00 -- Taka sobie sygnaturka.

Re: A WIESZ DLACZEGO?? <CENY>

Najtańszy tzn. z jakim silnikiem? Bo zeby schodzili poniżej 150KM to jakoś nie chce mi się wierzyć ;) Jak znam życie 2.0 FSI z klimą i ESP będzie tam kosztował tyle co u nas goły 1.4 (duże pole popisu dla prywatnego importu!)

Re: Volkswagen kupi Alfę Romeo?

Akurat Multiair czy JTD nie są szczęśliwymi przykładami, bo technologie te są stosowane już w całym koncernie Fiata i nie są czymś specyficznym dla AR. Oczywiście że VW mógłby z nich zrobić użytek, bo ich niektóre motory diesla (mam na myśli 2.0TDI) nie należą do szczególnie udanych, a system

Kilka szczegółów więcej

Ze strony niemieckiej mutacji Auto-Świata. Ewentualna wersja seryjna byłaby napędzana silnikami o mocy od 180KM (zapewne 2.0 FSI turbo) do 300KM (3.2 R). Cena w Niemczech od 30000 €.

Re: Octavia 4x4 2.0- 103tys zl / Legacy 2.0- 25ty

ceny ze strony skoda.pl 1.6 classic 62k zeta 1.6 ambiente 71k zeta 2.0 FSI ambiente 77k zeta 1.6 elegance 77k zeta teraz mozna porownywac do wspomnianego lancera.moj stary ma lancera 2003 silnik 2 litry automat klima itd.auto jezdzi dobrze jednak materialy tandetne i slabe wykonanie.kabina szara

Re: Audi A3 1.6

- niewielka roznica, a cenowo duzo drozej (ok. 10 tysiecy, poprawcie mnie jak sie myle). fajniejszy juz 2.0 fsi, nie mowiac o 2.0tfsi. ale to oczywiscie zupelnie inna polka cenowa. powaznie sie zastanow czy chcesz wydac tak duze pieniadze na tak slabe autko. i nie sluchaj opinii, ze 1.6 w A4 jest

Re: A może - zmienne fazy rozrządu?

VW przypina kwiatuszek do kożuszka i uparcie forsuje niesprawdzoną i mało skuteczna technologię silników FSI np.w nowym Golfie/1.6 i 2.0 FSI/ Większość firm wycofała się już z tego pomysłu bądż to czyni,a WV proszę bardzo w ofensywie"technologicznej".Czy oni są ślepi.Przecież silnik 1

Re: Ford Mondeo 3.0 V6 Titanium. Rodzinny i mocny

> eee golf 2.0 tdi ma wedle sajtu pałwe 9,2.... > a3 nie sadze aby w tym silniku bylo lepsze(szybsze). 2.0fsi ma niby 8,9 till > 100. szczerze to nie sprawdzalem dokladnie, ale tak wychodzi ze stosunku masa/moc. ale jak widac vag zawsze musi dawac d... ;-) -- Pozdrawiam, Frank

Re: Mam zajawkę na Leona.

Fajny moim zdaniem najladniejszy aktualnie kompakt zeby to wnetrze bylo troche ladniejsze i lepiej wykonane wtedy nie mam zastrzezen Za ok miesiac bede mial Leona II z dobrym silnikiem jak mysle 2.0FSI,nie z salonu uzywany z Niemiec ale dosc dobra cena , niestety

Skad taka roznica w cenie 2.0TDI w Audi i VW ?

Chodzi mi o silnik 2.0 TDi.Wezmy dla porownania Najnowsze Audi A3 Sportback i Golfa V w tych samych wersjach i dla porownania silnik 1.6 FSI. Audi A3 Sportback Attraction 1.6 FSI - Cena katalogowa brutto: 97 934 PLN Audi A3 Sportback Attraction 2.0 TDI - Cena katalogowa brutto: 102 974 PLN

Re: przeczytaj uwaznie artykuł

159 z zupełnie nowymi silnikami(1.9,2.2, 3.2 JTS) nie jezdziłem, ale w 156 1.8 ,2.0 T.S czy 2.0JTS nie mam wątpliwosci co znaczy sportowy charakter. twardy zawias ,rewelacyjnie zestopniowana skrzynia i kochajacy wysokie obroty silnik. jesli uwazasz ,ze Toledo 2.0 FSI ma wiecej sportowego ducha

Re: Fiat Punto (1999-2005)

coś warte, a niemieckie samochody to zwykłe puszki. 6N będzie dobre jeśli trafi się składane u szwaba, a jak ze Słowacji albo Hiszpanii to nie jest wcale lepsze od Punta. O każdy samochód trzeba dbać i wymieniać wszystko na czas, ale Polacy mało kiedy tak robią... Moja była Kappa z słynnym 2.0 Turbo z

Re:

. Dla czystej ciekawości zestawiłem sobie Golfa 3D 2,0 FSi 150 KM w zbliżonej do C4 3D 2,0 180 KM (też silnik wolnossący) wersji. No i tak na oko Golf w cenie ca. 110 kPLN będzie ciut droższy od "francuza". No ale za germańską jakość się płaci. No i ten prestiż. Wiesz co mnie dziwi? To że

Re: Astra GTC Sport 1,8 benzyna 140 KM-czy warto

> Najniższą ofertę jaką otrzymałem w temacie Leona 2,0 FSI(z tym silnikiem tylko > w > wersji Stylance)to 81 tysięcy.Niestety o te 8 za duzo:) Leon to jakas pomylka, osiagi daleko poza civiciem, nie mowiac juz o cenie, gdzie nie ma nawet ESP w standarcie, a srodka to do tej pory nie

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

b12.ie napisał: >> Podstawowy golf 2.5l ?!? To jaki silnik ma najdrozszy? TDI lub 2.0T FSI > Tak na marginesie w juesej sa do dostania lepsze wozy w tej cenie nowy golf ma kosztowac 16.5k$ za te pieniadze to duzego wyboru nie ma z tak bogatym wyposazeniem.nowy golf ma byc tak

Re: Kupiłem sobie nowe A-3.

Gratuluje wyboru!!! I po cichutku zapytam : dlaczego taki slaby silnik...? ehhh A3 bardzo ladne autko! zawieszenie super! prowadzenie! Ale ja bym wybral z 2.0 TDI lub 2.0 FSI. Teraz mam 1.6 16V 105 KM i to jest za malo ( dodam ze w Leonie ). Pozdrawiam -- Trabant - No fear No fun :)

Re: Boshe....

uki145 napisał: > 2.0 FSI jest zbudoany na bloku 2.0 20v,wiec silnik juz był . koszty budowy > (raczej przebudowy ) 2.0 20v nie były az tak wysokie.to nei jest smeich na sali > > ale prawda najwieksza w swiecie. powiedz mi prosze jakiesa róznice w kosztach > remontu 1.8 20

...oto niemiecka technika...

Dane z testu VW Jetta 2,0 FSI (samochód trochę mniejszy i lżejszy od Passata, ale silnik ten sam): zużycie paliwa w mieście - 14,0 l/100 km poza miastem-------------- 9,50 l/100 km (spokojna jazda) zużycie srednie----------- 11,9 l/100 km I o czym tu gadać panowie ??? (może ktoś ma dane z testu

Re: Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM

oszczędne, jak wielu sądzi. Tajemnicą poliszynela jest ogromny apetyt FSI w pierwszych minutach pracy po zimnym rozruchu. Według moich obserwacji, na pierwszych 5-10 km silnik 2.0 FSI zżera tyle samo lub więcej benzyny niż 30-zaworowy 2.8 V6 (!) z Audi sprzed paru lat. Średnie spalanie w 2.0 FSI

No ale czy to się buja?

wtryskiwacz przeżył auto. Wiele z tych opisywanych tu problemów jest sztucznie wyolbrzymianych. No i poza tym, tego silnika którym jeździsz VAG już nie robi. Nie robi nawet jego następcy, 2.0 16V i następcy następcy, 2.0 FSI. A 2.0 FSI zostało zastąpione właśnie przez 1.8 TSI, który jest silniejszy

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

. Bezpośredni wtrysk benzyny FSI to trwała technologia, tam się nie osiąga ciśnień wtrysku jak w dieslu, otwory we wtryskiwaczach nie są aż tak małe. A czy ma ta sprężarka TSI kierownice, tego nie wiem. Obstawiam jednak trwałość tego silnika taką samą jak każdego innego doładowanego benzyniaka. 2.0 TDI, o

Titan 2.0

Titan 2.0silnik gier stworzony przez Stainless Steel Studios (SSSI) jako aktualizacja oryginalnego silnika Titan. Silnik stworzony został głównie do strategicznych gier czasu rzeczywistego i został sprzedany zanim Stainless Steel Studios zostało rozwiązane w 2005. OpisSilnik zawiera

Brazylijska Formuła Renault 2.0

Brazylijska Formuła Renault Kategoria Wyścigi samochodowe Region Brazylia Pierwszy sezon 2002 Ostatni sezon 2006 Silnik Renault Ostatni mistrzkierowców Felipe Lapenna Ostatni mistrzzespołów Full Time Racing Brazylijska Formuła Renault – seria wyścigowa samochodów jednomiejscowych

Szwedzka Formuła Renault 2.0

Szwedzka Formuła Renault Kategoria Wyścigi samochodowe Region Skandynawia Pierwszy sezon 2002 Ostatni sezon 2010 Nadwozie Tatuus Silnik Renault Ostatni mistrzkierowców Daniel Roos Ostatni mistrzzespołów BS Motorsport Szwedzka Formuła Renault 2.0 (dawniej: Nordycka Formuła Renault 2.0

Formuła Renault 2.0

Formuła Renault 2.0 – klasa wyścigów samochodowych. We współczesnej formie od 1968, założona przez FFSA jako Francuska Formuła. Składa się z kilku serii krajowych i międzynarodowych. Początki Formuły Renault 2.0W 1968 przy wsparciu FFSA powstała seria Francuskiej Formuły. Silnik o pojemności

Zachodnioeuropejski Puchar Formuły Renault 2.0

Zachodnioeuropejski Puchar Formuły Renault 2.0 Kategoria Wyścigi samochodowe Region Zachodnia Europa Menadżer serii Patrick Sinault Pierwszy sezon 1971 Ostatni sezon 2009 Liczba kierowców 22 (2009) Liczba zespołów 9 (2009) Nadwozie Tatuus Silnik Renault Ostatni mistrzkierowców Albert

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.