silnik 1.2 12v htp

mkm

Odświeżona Fabia i Roomster

Odświeżona Fabia i Roomster

Pojawiły się nowe silniki oraz nieznacznie zmienił się wygląd samochodów Skody

Skoda Fabia (1999-2007) - opinie Moto.pl

Fabia była drugim po Octavii modelem Škody opartym w całości na technologii VW. Zdobyła ogromną popularność, a na polskim rynku stała się prawdziwym przebojem

Konfrontacje: Skoda Fabia 1.2 12V HTP Run/Toyota Yaris 1.0 VVT-i Luna

dzięki układowi ABS montowanemu standardowo już w najtańszej wersji auta. WERDYKT Škoda Fabia 1.2 12V HTP Run 38 940 zł Fabia ma więcej cech auta rodzinnego niż jej rywalka. Zapewne dlatego cieszy się większym powodzeniem wśród nabywców. Toyota Yaris 1.0 VVT-i Luna 40 500 zł Główne zalety Yarisa

Re: Jechałem 180 km/h Fabią 1,2 htp 64 km !!!!

jak na silnik 1,2 HTP 12V jest to całkiem niezły wyczyn !!!! pozdr.

Re: Roomster w prawdziwym obliczu

"Przy ładowności 560 kilogramów, skoda praktik będzie dostępna z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi (1.2 12V HTP/51 kW i 1.4 16V/63 kW) i jednym silnikiem diesla (1.4 TDI PD/51 kW)." Zazdroszczę przyszłym kierowcom przyjemności z jazdy z takimi silnikami :-)))

Re: podaj Link do testu Fabii 1,2-54km w giełdzie

Gość portalu: tomek napisał(a): > Sorki. Myslalem, ze chodzi Ci o wersje 54 km nie szkodzi :-) ale jak widać silnik 1,2-12V-64km-112Nm nie jest zły Tak sobie przeglądałem ostatnio dane nowego Clio i ten przy silniku 1,2-16V-75km ma tylko 103Nm ! A przypominam że Fabia 1,2-12V-64km ma 112Nm

Re: Skoda Fabia 1,9 SDI

Gość portalu: yooyoyo napisał(a): > nawet HTP w wersji 54km odstawi 1,9 SDI > a HTP-1,2 12V 64km to przy tym rakieta Nie pieprz bzdur. 1.2 HTP to się do napędu odkurzacza centralnego nadaje a nie do samochodu, a pali 9-10l/100 km 1.9 SDI jest o niebo lepszy od HTP, pali 4.5-5.5 l/1000

Re: Czy silnik 1,2 w Skodzie Fabii jest ok?

kompleksów, na trasie - powiem - zachowuje minimum niezbędne dla bezpieczeństwa ale proszę pańństwa - o czym mowa - w ofercie 1.2HTP zastąpił silniki skodowskie, a je bije na głowę pod każdym względem za zalety 1.4 16V trzeba dopłacić fabia 1.2HTP (wersja 12V jest droższa ok 1000-warto dopłacić) jako

Re: Czy silnik 1,2 w Skodzie Fabii jest ok?

> dorzuce jeszcze cos od siebie... > Mam fabie kombi z silnikiem 1.4 16V benzynowym. Dostalem raz auto zastepcze > fabie "heczbek" z silnikiem 1.2 HTP. MOje odczucia: Jadac z predkoscia ok 100 > km/h na piatce (ok 3000 obr/min 1.4 troszke mniej, 1.2 troszke wiecej) oba tak

poprawna odpowiedź !!!

, które tłumią wibracje narowistego 3- > cylindrowca-. silnik 1,2-12V posiada 112Nm co przy mocy 64km daje mu pierwsze miejsce w tej klasie pojemnościowej.

Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda!

> Reasumując 1.2 HTP to silniczek dobry na miasto i korki, na trasie No coz, ja mam tego 1,2 12V i odczuwam odwrotnie, na trasie radzi sobie całkiem całkiem, oczywiscie jak jade sam... jadąc we trójke np. to juz jest katorga, a w miescie w korkach... wlasnie wtedy jest meczarnia, bo fabia z

Re: Czy to prawda, że klima powoduje spadek osiąg

Posiadam Fabię 1,2 HTP 12V (64 kucyki) i w moim przypadku da się odczuć włączoną klimę na niskich obr. silnika ( do ok 2500 obr/min) jadąc w 4 osoby. Podczas jazdy w 1 osobę prawie nie ma różnicy. Autko pali wtedy ok. 0,5-0,8 l więcej.

Re Re: Fabia Combi 1.2 HTP 12 V po 15.OOO km

Dzięki za wszystkie posty ale jak pisałem zapraszam do wypowiedzi głownie użytkowników Fabii z silnikiem 1.2 HTP 12V. Dlaczego? otóż świadomie zaplanowałem zakup Fabii combi ale myślałem o silniku 1.4 niestety decydując się na zakup pozostałości z poprzedniego roku miałem do wyboru tylko silniki

Re: poprawna odpowiedź !!!

maciejosss napisał: > silnik 1,2-12V posiada 112Nm co przy mocy 64km daje mu pierwsze miejsce w tej > klasie pojemnościowej. jezeli chodzi o stopien napelnienie cylindrow ,czyli stosunek max.mom.obr. do pojemnosci to HTP na pewno nie prowadzi pare innych aut ma nieco lepszy ten stopien

Re: Skoda Fabia 1,9 SDI

Gość portalu: Henio5 napisał(a): > Gość portalu: yooyoyo napisał(a): > > > nawet HTP w wersji 54km odstawi 1,9 SDI > > a HTP-1,2 12V 64km to przy tym rakieta > > > Nie pieprz bzdur. > 1.2 HTP to się do napędu odkurzacza centralnego nadaje a nie do samochodu, a

Re: Czy silnik 1,2 w Skodzie Fabii jest ok?

> HTP zaczyna walczć o każdy km/h dopiero pow 165km/h ( mowa o wersji 1,2- 12V) , > nawet w 4 osoby. no, dla mnie to tu jest drobna przesada... pow. 160 to nawet 1.4 juz ładnie nie ciagnie, chyba ze paliwo...;-). Ilość osób nie ma praktycznie znaczenia. U mnie najmniejsze spalanie 4.8 l na

łancuchy w silnikach VW

Witam! oprócz silnika vr6 , vr5 ,łancuch w 3 letnim VW mozna znalezc dzis w silniku 1.2 HTP(wersja 6v i 12v) .łancuchy te nie sa jednak wieczne i zdarzaja sie z nim problemy juz po 100 000 km . na szczególna uwage zasługuje fakt dziwnego pomysłu

Re: Grande Punto vs Fabia

sporo biorac pod uwage ,ze > poprzednie punto ,z silnikiem 1.2 16v srednio pali 6.5-6.7 litra. wydaje mi > sie ,ze grande bedzie paliło mniej niz HTP, chociaz nigdy nic nie wiadomo(przy > > tej masie) Punto II było lżejsze od Fabii o 200kg (1060kg vs 860kg) i dlatego paliło mniej. Grande

Re: FABIA - który silnik jest ok?

1,2 HTP (54 i 64 koni)jest dopiero od 1,5 roku w Fabiach 1,4 MPI (60 i 68 koni) -stare czeskie silniki 1,4 16V (75 i 100 koni ) silniki VW (100 koni niestety bardzo drogi) 1,4 TDI (75 koni) oszczędny ale drogi i w Polsce od 1,5 roku 1,9 TDI (100 i 130 koni -130-RS) idealna propozycja propozycja

Re: Skoda fabia 1.2 HTP

Škoda Auto rozpoczęła już dostawy samochodów Škoda Fabia z trzycylindrowym silnikiem benzynowym 1.2 12V HTP. Ta kolejna jednostka napędowa jest przedstawicielem zupełnie nowej generacji silników zaprojektowanych i produkowanych w Mlada Boleslav przy współpracy z koncernem Volkswagen. Pierwszym

Re: Wady i zalety Fabii

) -precyzyjna skrzynia biegów Wady: -za grube przednie słupki (ograniczają widoczność), -żeby odparować przednią szybę trzeba zamknąć przednie nawiewy, -niska kultura pracy silnika (mowa o 1.2 HTP 12V, za to niezła elastyczność jak na 64 KM). Konkurecją jest w tym wypadku Fiat Palio (wnętrze to lata 80, niska

Re: To co z tą SKODA nie tak ?

Cześć jeźdzę skdą Fabia HTP1.2 12V od 1,5 roku 15kkm przebiegu. Obecnie mam do wymiany łacznik stabiliaztotra (patrz wątek wyżej), poza tym jakieś drobne skrzypienie kanapy i hamulców, ale ustało. Generalnie poza opisanymi "pierdołami"(normalka w Fabii), to jest to udane auto, mogę je

Kupiłem Skodę!!!!!!!!!

Niedawno kupiłem takie autko (1.2 12v HTP). Jeżdzę tylko po mieście (średnią komputer pokazuje 8.5l) ale ma być lepiej, wiadomo zima. Srzynia biegów rewelacja.Wszystko pod ręką.Miałem wcześniej 206 bez porównania.Zawieszenie jak na polskie drogi dobre.Fotele bardzo wygodne.Troszkę kiepsko z

Re: Ekonomiczna jazda Fabia 1.4 16v

najmniej pali 1,2HTP 12V !Przy 2200-2500obr/min (ok.75km/h na V biegu albo 60km/h na IV biegu) wtedy komp. pokazuje ok. 4,6l (sprawdzone na odcinku 100km) w 1,4 16V 75km raczej tego nie uzyskasz.masz max. moment przy 3800obr/min (w 1,2 jest on przy 3000obr/min).W twoim przypadku największa

Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda!

Gość portalu: arcu napisał(a): > > Reasumując 1.2 HTP to silniczek dobry na miasto i korki, na trasie > > No coz, ja mam tego 1,2 12V i odczuwam odwrotnie, na trasie radzi sobie całkiem > > całkiem, oczywiscie jak jade sam... jadąc we trójke np. to juz jest katorga, a >

Re: WYPADKÓW POWODOWANYCH PRZEZ FABIE HTP ODCINEK

radomir996 napisał: > > nie mam takiej potrzeby > > Jasne jasne, zwykla fabieda htp ma cos kolo 19s do setki to z wlaczona klima > pewnie dobrze powyzej 20 hehehehe. tak się składa ,że posiadam wersję 1,2-12V czyli ta mocniejszą i mam 64km. wg katalogu autko przyśpiesza do 100km

Re: Polubić czy znienawidzieć Skodę ?

. Dlaczego wybrałeś Fabię? - pytanie absolutnie bez złośliwości, w tej > samej cenie i wyposażeniu masz/miałeś np. Opla Corsę 1.2 75KM, Peugeota 206 1.4 > > 75KM, Renault Thalię 1.4 75KM, Hyundai Accent 1.5 90KM, a za 43 tys Yarisa 1.3 > 87KM (ale tu klima jest niedostępna). Moja wersja HTP

Re: Opel CorsaC czy Skoda Fabia?? I co tu wybrać?

Wszystko zalezy od wymagań, gustu i zasobności portfela. Ja od czterech miesięcy jeżdżę Fabią 1.2HTP 12V ( 64KM )- silnik 3-cylindrowy, hatchback. Wybór padł po wielu porównaniach między autami segmentu B będącymi w ogólnej sprzedaży w Polsce. Nie będę "obsmarowywał" konkurencji, ale

Re: Nowy Lanos czy Skoda Fabia?

No to wtrącę parę zdań: Sam posiadam Fabię 1,2 HTP o mocy 64 koni, a moi rodzice Lanosa 1,5 ( 100 koni ) Mam porównanie . co prawda Ty rozważasz zakup aut o innych silnikach, jednak nadwozie jest takie same. Lanos- hhmmm 1,5 100 koni -fajna rzecz, ale na trasie tylko przy dynamicznej jeździe

Re: 1.2 HTP zużycie OK

niebieskie silnik 1,2-64km czerwone silnik 1,2-54km w silniku 1,2-12V-64km widać cały czas przyrost mocy aż do 5500obr/min pozdrawiam

ile pali fabia 1,2 12V HTP

Fabia z 2004 roku. Silnik wymieniony w listopadzie 2006(na gwarancji). Kupiłem w marcu 2007. Pali po mieście 10l. Czy to możliwe?. Na trasie jeszcze nie sprawdzałem.

Re: FABIA 1,2 HTP rozrząd

o jakim silniku piszecie, 6V czy 12V, w instrukcji 12V wyraźnie pisze że rozrząd jest na pasek a nie na łańcuch. Spośród dotychczsowych wypowiedzi tylko Tomek potwierdza pasek, reszta pisze o łancuszku, może ktoś wyjaśni! nie

Re: ile pali fabia 1,2 12V HTP

może ten post Ci pomoże? forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=636&w=37591534 Powiem Ci tyle, ze udało mi sie raz jadąc za ciężarówkami we mgle zrobić spalanie 4,5/100 (tak, 1,2HTP benzyna 64KM). średnia prędkość 55/h. A przy normalnych prędkościach to na mieście jak wyczujesz silnik zejdziesz

gaz lpg w FABII 1.2 htp 12 V DORADŹCIE !!!

hej czciałbym założyćgaz do mej FABII, słyszałęm że to wydatek ok 5000 pln,jaki najlepiej zakładać? Sekwencyjny wtrysk gazu? czy jakis inny? czy są jakieś problemy w exploatacji silnika? wady? skutki uboczne? macie już gaz? podzielcie sie opinią !!! dzięki

Re: Fabia Combi 1.2 HTP 12 V po 15.OOO km

Kochany ja kiedyś kupiłem merca beczke z przebiegiem 280tys,przez 6 lat dokręciłem ponad 300 bez remontu silnika i skrzyni.Pare razy naprawiłem zawieszenie ,wydech i inne duperele i moge powiedziec ze to bezawaryjne auto a po 15 tys to chociaz dotarła sie ta fabka?

Re: Skoda fabia 1.2 HTP

Podobno ten silnik ma nawet dość dobrą opinię, na pewno lepszą niż oplowski trzycylindrowy ECOTEC 1.0 12V z Corsy. Ale gdybym miał wybór, to od wersji 1.2 12V (64 KM) wolałbym starego dobrego znajomego - 1.4 (60 KM). Co prawda konstrukcyjnie był niczym dolnozaworowiec 30 lat temu, ale mimo

Fabia Combi 1.2 HTP 12 V/47 kW - czy to wystarczy?

Odbyłem nią jazdy próbne, wydaje się OK, ale co będzie na trasie? No i chyba trochę za mały silnik do gazu. A może jednak nie? Ale mało pali i ta przystępna cena. Ma może ktoś taką, i jak mu się spisuje?

Re Re: Fabia Combi 1.2 HTP 12 V po 15.OOO km

Witam mam też Fabie z tym silnikiem przejechałem ją jak narazie 32 tys. i poza wymianą poduszki na stabilizatorze nic się nie działo. Silnik moż emały ale sobie radzi z tym samochodem i 180 km/h tez da się jechać. Inna sprawa że niewiadomo o ile okłamuje licznik. Natomiast co do ekonomiki to w

Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda!

jak w koncu > zasiade przed kierownica w wersji 64KM :) Ja też mam silniczek 1,2 12V 64 km > A przy 120km/h jakie masz obroty silnika? Ok. 3900obr/min > Zastanawiam sie do jakich predkosci obrotowych mozna rozpedzac auto w okresie > dotarcia silnika. > ja jeździłem do 120 ale

Re: Fabia Combi 1.2 HTP 12 V/47 kW - czy to wysta

Gość portalu: fan napisał(a): > jezdzilem taka wersja na jazdach testowych osobiscie mam felicje z silnikiem > 68 konnym i fabia wydawala mi sie zwawsza mimo tych 60 koni. jest to silnik > moze raczej do sprawnego przemieszczania sie na krotkich trasach niz do > czestych wojazy po

Re: Fabia Combi 1.2 HTP 12 V/47 kW - czy to wysta

jezdzilem taka wersja na jazdach testowych osobiscie mam felicje z silnikiem 68 konnym i fabia wydawala mi sie zwawsza mimo tych 60 koni. jest to silnik moze raczej do sprawnego przemieszczania sie na krotkich trasach niz do czestych wojazy po autostradach. ale mnie osobiscie ta wersja by

Re: Skoda fabia 1.2 HTP

Gość portalu: 130rapid napisał(a): > Ale gdybym miał wybór, to od wersji 1.2 > 12V (64 KM) wolałbym starego dobrego znajomego - 1.4 (60 KM). Co prawda > konstrukcyjnie był niczym dolnozaworowiec 30 lat temu, ale mimo wszystko, to > był udany, cichy, elastyczny, świetnie wyważony i

to jest Fabia 1,2-12V HTP -64km

/h po prostej oczywiście wg wskazań licznika. Natomiast jazda V od 60km/h ( 2000obr/min ) nie stanowi problemu (owszem bez wyczynów , ale do spokojnej jazdy wystarczy ) co jak co jest to b.dobry wynik jak na silnik 1,2 o mocy zaledwie 64km.

Re: Fabia Combi 1.2 HTP 12 V po 15.OOO km

niewykluczone ze koleś zrobi tyle samo... przy tym stylu jazdy ;-))). Dla niedowiarków: Skoda Felicia 1,3 235 tys. w ciągu 4 lat i nie wiem co dalej ale do tego czasu silnik nie wymagał remontu a że auto służbowe to jazdy zazwyczaj dosyć ostre ( pełny ładunek, przelotowe rzędu 120-140). Przy

Re: FABIA 1,2 HTP rozrząd

. Samochód się nie uruchamia. ja mialem tak - 60 tys przejechane, umylem samochod na dizalce (silnik 1.2 12v) wsiadam po umyciu zeby odpalic i nic, zero. nie reaguje. akurat bylem na wakacjach i do najblizszego serwisu skody 70 km. hol dopadal. na szczescie w okolicy byl jakis dobry fachura - za 500 zl

Re: FABIA 1,2 HTP rozrząd

Proponuję abyś jeszcze raz sprawdził warsztat. Ja mam samochód 12V, ten silnik podobno jest "bezkolizyjny", więc przyjnamniej teoretycznie nie powinno dojść do uszkodzenia silnika. Wymianie powinien podlegać łańcuh i osprzęt, reszta nie powinna być uszkodzona. Historię o silniku

Re: Klima w Fabi 1,2 HTP 12v nie zabiera dużo MOC

Ja bardzo chciałem Combi ale mojej żonie się nie podoba ( w przeciwieństwia do mnie).no i niestety mam hetchbacka w wersji Fresh no i + klima. Miałem obawy też do tego silnika w wersji Combi bo jest cięższy od mojej o ok 60kg.Niby niewiele ale zawsze 1 osoba jakby więcej do wożenia. a co za tym

Fabia Combi 1.2 HTP 12 V po 15.OOO km

uchylonego okna i włączeniu dmuchawy na maxa co daje hałas o wiele większy niż praca silnika. Poza tym chwalę: cichą pracę silnika / do 3200 obr. / niskie zużycie paliwa - średnie zużycie 5,6 l a ostatnio na trasie 280 km równo 5,0 l przy obciążeniu 3 osoby bez bagażu; fakt że jeżdżę płynnie i prędkośc

Re: Co kupic? 1.2 HTP czy 1.4 MPI ???

kup 1,2-12V z klimą lepszy pożytek to będzie niż silnik 1,4 , który więcej pali. do miasta jak najbardziej wystarczy a i na trasie też można spokojnie 140km/h pogonić w pełnym składzie z klimatyzacją załączoną ( a Vmax nawet 165km/h przy załadunku 440kg + włączona klimatyzacja ) w mieście

kto prowadził Fabię 1,2 12V HTP ???

tyle piszecie o niej opowieśći wymyślonych , a zastanawia mnie fakt kto z was prowadził takie autko i co jest w niej takiego złego? sam nie posiadam takiego autka , ale miałem okazję prowadzić Fabię z takim silnikiem , i powiem jedno:auto jak każde inne , tylko troszkę inny odgłos silnika do

Re: Klima w Fabi 1,2 HTP 12v nie zabiera dużo MOC

, że silnik głośniej chodził, ale może to subiektywne wrażenie i było to coś zupełnie innego:))). Byłem właśnie po zakupie samochodu więc każdy inny odgłos był... inny:)). W mieście przy ruszaniu niestety tez odczujesz róznice aczkolwiek w korku żadnej:)) bo i tak się człowiek toczy. Tak jak sam

Silnik widlasty

- silnik Volkswagena o niewielkim kącie rozwidlenia. V8 – np. w Audi V8 3.6, 4.2 BMW 3.0 do 4.9 , silniki Mercedesa, Ferrari, Maserati oraz silniki bolidów F1. Konstrukcja bardzo często stosowana jako jednostka napędowa samochodów amerykańskich, W8 – silnik podwójnie widlasty, zbudowany z dwóch

Kolejowy silnik spalinowy

KM (Pe 9,8), oraz wersja z turbodoładowaniem i intercoolerem o mocy 1350 KM (Pe 11). Wola V Roka 300 a8C22 Caterpillar C27 a8C22W 12C22W 2112SSF W2112SSF 2116SSF 12LDA28 PD1M 14D40 XVI JV 170/240 GE 7FDL 12 EFI 12N-710G3B-T2 ABC 16VDZCNajmocniejsza wersja silnika ABC 16VDZC 188 MTU 16V 4000 R84

V8 (silnik)

kolejności zapłonu dla czterosuwowego silnika V8 to 1-5-4-8-6-3-7-2, 1-5-4-2-6-3-7-8 (Ford), 1-3-7-2-6-5-4-8 (Ford), 1-8-4-3-6-5-7-2 (Chevrolet Small Block i Big Block), 1-8-7-2-6-5-4-3 (Chevrolet LS Engine).W najprostszej postaci są to dwie jednostki R4 dzielące wspólny wał korbowy. Rozwiązanie to dzieli

R6 (silnik)

rzędu. Z tego wzgledu nie jest w nim stosowany wałek wyrównoważającyNunney, s. 12-13. Wał korbowy podparty jest zazwyczaj na czterech bądź siedmiu łożyskach. Kolejność zapłonów w poszczególnych cylindrach to 1-5-3-6-2-4 lub 1-4-2-6-3-5M. Berhhardt, S. Dobrzyński, E. Loth Silniki Samochodowe. WKiŁ 1988

Silnik spalinowy tłokowy

ciśnienie użyteczneMPa Minimalne jednostkowe zużycie paliwag/(kW*h) samochodów osobowych 60 - 100 2 - 16 20 - 400 4500 - 8500 0,6 - 1 290 - 330 samochodów ciężarowych 80 - 130 6 - 12 50 - 350 2200 - 3500 0,6 - 0,8 240 - 260 maszyn roboczych 80 - 150 2 - 12 10 - 500 1800 - 2800 0,6 - 0,8 230 - 250

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.