reduktor sorento

Szymon Sołtysik

KIA Sorento 2.5 CRDi A/T

KIA Sorento 2.5 CRDi A/T

Gdyby nie moja praca, pewnie - jak wielu ludzi - skrzywiłbym się, słysząc hasło "samochód z Korei". Ale gdy do redakcji trafiła Kia Sorento - pierwszy SUV tej marki - ciekawość nie pozwoliła mi przejść obok niego obojętnie

Kia Sorento

jeden z najładniejszych pojazdów w historii tej marki

Konfrontacje: Hyundai Terracan 2.9 CRDi/Kia Sorento 2.5 CRDI

Żadnym z tych aut nie zajedziesz daleko w terenie, ale jeżeli planujesz niezbyt trudną wyprawę na majówkę, to będziesz zadowolony.

Kia Sportage

W październiku zadebiutuje w Polsce druga generacja Sportage, które niegdyś było u nas najpopularniejszą terenówką. Niektóre elementy jego nadwozia (np. przednie światła, linia maski) przywołują na myśl większe Sorento. Dzięki systemowi Fold & Dive tylne siedzenia można złożyć zupełnie płasko

Re: Moje typy... Sorento

3 lata - to poprzednia generacja Sorento. Nowa (2010) jest totalnie inna - niższa, ladniejsza, już nie na ramie i bez reduktora. I przynajmniej według wszelkich opisow poza nazwą nie ma nic wspólnego z poprzednią wersja.

Re: Motodziennik: Kia nasza najdroższa

Nowe Sorento to klęska totalna. Bez napędu? Buhehehe! :) To jest lansowóz bulwarowy podczas kiedy stare terenowe Sorento było na ramie, z mostem z tyłu, reduktorem i sztywno dołączanym przodem (jak w Patrolu). Z auta terenowego zrobili gadżet dla lalusiów :)

w polsce rynek suv to nieporozumienie

nadwoziu - zachowanie na drodze zbliżone do aut osobowych - odpadają różnej maści land cruisery (jeździliśmy takimi trochę w australii i to jednak nieporozumienie na zwykłych drogach) - napęd na 4 (zwykły awd - nie potrzebuję reduktorów itp.) - silnik najchętniej powyżej 200km, preferowany v6 - automat

Re: jaki samochód z napędem 4x4

To w nowej Kijance Sorento już wszystko jest zautomatyzowane? Czytałam opinie o wcześniejszym modelu, tam wiele osób chwaliło właśnie ramę i reduktor. Może w takim razie warto kupić jakąś młodą używkę? Mam sentyment do tej marki.

Re: jaki samochód z napędem 4x4

 nowa Kia Sorento (z tych samych powodów) a Land Cruiser kosztuje drożej niż 150.000 zł. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest Suzuki Vitara. Rama, blokada dyferencjału, reduktor. Do tego najdroższa wersja kosztuje mniej niż 150.000 zł. No i sam samochód nie jest żadną nowością a raczej sprawdzonym

Re: Do Sorento w siedem osób

usterek.Moze nie jest to ideał,pare zeczy bym poprawil ale zrobił bym to w wiekszosci samochodow ktore miałem poprzednio,a były to znane marki i flagowe modele.Aha błagam nie mylcie aut uterenowionych z suvami bo Sorento do tej pory suvem nigdy nie był-reduktor,.rama, itd.NO i jeszcze jedno, jak na swoje

Re: Prawdziwa terenówka

Patrol, Terrano, ML i G-klasa, LC90 i 100, Honker, Discovery i Defender, Grand Vitara, Terracan, Sorento. Wszystkie mają ramę, reduktor, a w większości sztywne osie. -- Forum Motoryzacyjne Automobil

"terenówkę", powiadasz ...:)

na śniegu, może nawet w lekkim terenie, choć ja bym nie ryzykował. Diesel równie cichy i kulturalny jak ten w hondzie. Sorento, chociaż wypada lepiej, niz możnaby sądzić na podstawie suchych danych, to jednak taki koreański grzmot. Pancerna rama, głośny diesel, nie zachwycająca jakość wykończenia

Re: Hyundai Terracan 2.9 CRDi / Kia Sorento 2.5 C

rzadkość w tej klasie cenowej". "Terracanowi dzielność w terenie zapewniają ramowa konstrukcja, a także sztywna oś tylna z samoczynną blokadą mechanizmu różnicowego". "Dzielność terenowa zarówno Terracana, jak i Sorento nie budzi zastrzeżeń". "Reduktor, blokada tylnego

Re: czy samochody m-ki Kia są ok? KiaRio ok?

, bo myślałem że będę mógł sobie poszaleć... za jednym zamachem dwie frajdy - kabriolet + terenówka (rama, reduktor, silnik 2 litry). Szybko mi to przeszło - przez te dwa lata ze zdjętym dachem jeździłem ze 2-3 razy, a dwie wyprawy w (soft) teren skończyły się w warsztacie i przywracaniem samochodu

Re: SUV Co wybrać ?

andre_234 napisał: > Suzuki Grand Vitara 95 600,00 PLN Jeśli diesel to ze stajni PSA - sprawdzony 2,0 HDi 109 KM 8V. Auto ma niski poziom konfortu. De facto to terenówka na ramie i z reduktorem. Jeśli dużo jeździsz to przygotuj się "radosne podskoki" przy prędkościach 110-130 km

Re: Kia Sorento, Mazda CX7, Volvo XC90, Mercedes

Ale reduktora to ona załaczyć i tak nie potrafi... --- eee? przecież jak raz w vitarze to banalnie proste małe pokrętło chyba 3 pozycyjne :-) jeśli ma z tym problem to jak obsługuje wajchę :-)) ? pozdrawiam serdecznie jeep

Re: Kia Sorento, Mazda CX7, Volvo XC90, Mercedes

Dodam - budżet do 60 000 myslę ze reduktor nie jest potrzebny raczej dołączany napęd na obie osie wystarczy, auto jednak ma 90% pokonywać p asfalcie- i musi byc komfortowe. Wiec disco odpada z uwagi na cenę ;)

Re: Kia Sorento, Mazda CX7, Volvo XC90, Mercedes

Vitara ma stały napęd 4x4 co w przypadku mojej kobity jest nieocenione... nareszcie nie muszę wstawać o 6 rano żeby odśniezyć jej wyjazd na parkingu co musiałem regularnie robic jak jeździła Civikiem. Ale reduktora to ona załaczyć i tak nie potrafi... za to ja mam fun w łykendy gdy moge sobie

Re: Kia Sorento, Mazda CX7, Volvo XC90, Mercedes

z wymienionych tylko stare sorrento jest terenówką cx7, xc90 i większość ML nie ma reduktora i może nie musi mieć - musisz to przemyśleć.. może zatem suzuki vitara - to bardzo dzielne auto a jak ma być prestiżowe - to może któryś z land roverów? disco 3 ma świetne ceny.... a jeździ jak złoto ciao