prześwit podwozia auto

sprawdź też:

samochód

Marcin Lewandowski

Salon Paryż 2012 | Volvo V40 XC

Salon Paryż 2012 | Volvo V40 XC

Nowe Volvo V40 XC jest uterenowione, ale tak naprawdę ma dawać kierowcy możliwość wyróżnienia się z tłumu

Mercedes Citan od 63 124 zł

Mercedes ujawnił polskie ceny swojego najnowszego dostawczaka. Najtańsza wersja Citana kosztuje 63 124 zł

Samochody, których nie znasz | Cz. II

Są samochody, o których większość miłośników motoryzacji nie ma pojęcia, że w ogóle jeździły po drogach. Czy rozpoznasz chociaż połowę?

Volkswagen Touareg (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Touareg (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

pneumatyczne zawieszenie, które pozwala regulować charakterystykę podwozia i zmieniać prześwit auta (160 - 300 mm). Decydując się na kupno Touarega trzeba wziąć pod uwagę trzy istotne sprawy - koszty zakupu, ekploatacji i serwisu. Żadna z tych pozycji nie jest przyjemna dla porfela. Warto również pamiętać, że

Salon Frankfurt 2013 | Mercedes CLA 250 Sport i CLA 45 AMG Racing Series

Salon Frankfurt 2013 | Mercedes CLA 250 Sport i CLA 45 AMG Racing Series

jest udział wyścigach aut z turbodoładowanymi silnikami o pojemności dwóch litrów. Specyfikacja modelu może być dostosowana do różnych serii i ich regulaminów, podobnie jak moc silnika oraz rodzaj napędu (4x4 lub standardowy przedni).Za sprawą wykonanego z tworzyw wzmacnianych włóknem węglowym (CFRP

Volkswagen Cross Caddy - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Cross Caddy - test | Pierwsza jazda

klasyczny przykład "udawacza". Pomimo sugerujących to smaczków stylistycznych, auto nie sprawdzi się podczas jazdy w terenie. Nie zmienia tego nawet opcjonalny napęd 4Motion, bo nie idzie z nim w parze zwiększony prześwit, ale może on być nieoceniony podczas zimowych wycieczek. Trzeba jednak

Jeep Cherokee | Pierwsza jazda | Dla wszystkich

Jeep Cherokee | Pierwsza jazda | Dla wszystkich

zakresie 1,6-8,5 km/h odbywa się dźwignią skrzyni biegów. Pomiędzy poszczególnymi wersjami napędów są jeszcze różnice w podwoziu. Przednionapędowy Cherokee oferuje prześwit wynoszący 185 mm, 4x4 Active Drive I - 200 mm, Active Drive II - 208 mm, a Active Drive Lock aż 224 mm. Trailhawk ma standardowo

Nowe Sprintery 4x4 i nie tylko | Prezentacja

Nowe Sprintery 4x4 i nie tylko | Prezentacja

zabraknie, albo trzeba dotrzeć za sprzętem w miejsce niedostępne nawet dla Sprintera 4x4, klient miał dotąd dwie opcje: mógł zakupić terenową ciężarówkę lub Unimoga - auto do zadań specjalnych. Obie opcje są drogie w zakupie i serwisie. Dlatego Oberaigner przygotował wraz z Mercedesem opcję pośrednią. Jest

Nowa Gelenda dla wojska

Nowa Gelenda dla wojska

ważnym względem. Tak wiec 6.X także jest opancerzony, ale oferuje lepszą ochronę załodze i podwoziu (opancerzenie silnika i układu przeniesienia napędu), jest zwrotniejszy i może przewieźć cięższy ładunek ważący nawet 1,3 tony.Możliwości terenowe są imponujące. Kąt natarcia wynosi 50, a zejścia 45 st. W

Nissan Qashqai (2006 - 2013) - opinie Moto.pl

Nissan Qashqai (2006 - 2013) - opinie Moto.pl

, ale tańszy. Dzięki przystępnej cenie Qashqai odbierał klientów nie tylko droższym autom ze swojego segmentu, ale również zwykłym kompaktom.Nowy Nissan Qashqai już w tym rokuWielu osobom poszukującym auta klasy 4,2-4,5 m podobało się wysokie, masywne nadwozie i duży prześwit. SUV dawał większe poczucie

Jak powstawała najszybsza Skoda w historii?

Jak powstawała najszybsza Skoda w historii?

Elektryczna Skoda OctaviaPrzypomnijmy, auto powstawało w zaciszu brytyjskiego oddziału Skody w Milton Keys, a próba pobicia rekordu prędkości ma uczcić okrągłą, dziesiątą rocznicę produkcji pierwszego samochodu z metką RS. Jako bazy inżynierowie użyli całkowicie seryjnej, usportowionej odmiany

Samochody prawie nieznane Deco Rides

Samochody prawie nieznane Deco Rides

swojego auta tzn. byłeś kimś ważnym i majętnym. Jako, że przyszły właściciel obawiał się o niski prześwit karoserii zamontowano powietrzne, niezależne, regulowane na wysokość zawieszenie kół. Szacunkowa cena tego auta to około 125 000 dolarów, czyli połowę z tego co kosztuje najtańszy Bugnotti

Honda CR-V (1995-2002) - opinie Moto.pl

Honda CR-V (1995-2002) - opinie Moto.pl

CR-V nie budzi zastrzeżeń. Świetnie działa układ kierowniczy a podwozie, choć zapewnia wysoki komfort jazdy, bardzo stabilnie prowadzi samochód.Rekreacyjna Honda pierwszej generacji może z powodzeniem pełnić rolę auta rodzinnego. Świetnie sprawdza się zarówno w mieście, łatwo radząc sobie z

Mercedes G63 AMG 6x6 | Pierwsza jazda | Kilimandżaro

Mercedes G63 AMG 6x6 | Pierwsza jazda | Kilimandżaro

Test | Mercedes G 350 BlueTEC Skoro tak, jedynym brakującym elementem krajobrazu jest wymarzone auto. Przyjmując minimalny pułap na poziomie szczytu Kilimandżaro i naszą wyobraźnię na drugim końcu skali, mamy całkiem spory wybór aut. Liczebnością przewyższający nawet wszystkie znane

Duża frajda i zysk

Duża frajda i zysk

. Automat z powodu powolnej zmiany biegów odbierał GTA sporo temperamentu. Wiele o sposobie traktowania auta powiedzą aerodynamiczne osłony podwozia oraz dolne spoilery zderzaków.Mercedes SEC W126 (lata produkcji 1981-1992) -piękny i komfortowy. To naprawdę luksus pisany przez duże L.W126 Coupé

Ford Kuga - test | Pierwsza jazda

Ford Kuga - test | Pierwsza jazda

nas w pewnym momencie nie zaskoczy. Gdy u konkurencjo pojawia się podsterowność kierując auto w zdecydowanie niepożądanym kierunku, Curve Control przyhamowuje auto (nawet o 16 km/h w ciągu sekundy) i pozwala zachować zadany tor jazdy. Co ważne, mimo sporych możliwości podwozia zawieszenie nie jest

BMW 3 GT - test | Pierwsza jazda

BMW 3 GT - test | Pierwsza jazda

całkiem ciekawy, bo większość SUV-ów i tak nie radzi sobie poza asfaltem, nawet mimo napędu na obie osie. Nie każdy też potrzebuje dużego prześwitu, który w większości przypadków polepsza jedynie wygląd.BMW 3 GT od 150 900 złPomysł był ciekawy, ale nie nowy. Chrysler miał już na swoim koncie podobny twór

Mercedes Citan Kombi - test | Za kierownicą

Mercedes Citan Kombi - test | Za kierownicą

nie wstydzi się tego, ani nie wypiera. Za to przy każdej okazji zwraca uwagę na różnice, wynikające z technologicznego wkładu inżynierów ze Stuttgartu. W stosunku do protoplasty, Mercedes nie zmienił ogólnej struktury. Jest ona identyczna w obydwu autach. Widać to najlepiej po łukowatym słupku A

"Siódemka" z napędem na cztery koła

"Siódemka" z napędem na cztery koła

procent momentu. Jak zapowiada producent, czteronapędowe "siódemki" mają być w przyszłości dostępne także w wersji ze wzmocnionym podwoziem oraz nieco zwiększonym prześwitem. BMW serii 7 z xDrive mają trafić do salonów jeszcze przed końcem tego roku. Auta w niego wyposażone będą o około 2 500

Nowy Mercedes ML z bliska

Nowy Mercedes ML z bliska

nadwozia.Mocniejszy turbodiesel i benzyniak w opcji dostępne będą z pakietem off-roadowym z osłonami podwozia, przełożeniem redukcyjnym oraz wzdłużną blokadą mechanizmu różnicowego (maksymalny prześwit - 285 mm, głębokość brodzenia - 600 mm). Za pomocą pokrętła kierowca będzie mógł sterować ustawieniami układu

Pierwszy SUV Renault.

już tego "problemu" - dostaniemy auto z napędem 4x4 i manualną skrzynią. W przyszłości ma być też dostępny silnik benzynowy 2,5 litra o mocy 170 KM i momencie 226 Nm przekazywanym na koła przez manualną 6-biegową skrzynię, lub bezstopniową automatyczną przekładnię CVT.Prawie 19 cm prześwitu

Citroen C-Elysee - test | Pierwsza jazda

Citroen C-Elysee - test | Pierwsza jazda

przełożenie na konstrukcję auta. Nadwozie jest wzmocnione, by zapewnić większą trwałość. Elementy nadwozia są montowane za pomocą łatwo dostępnych śrub, co ułatwia naprawy po drobnych stłuczkach i obniża ich koszty. Prześwit jest nieznacznie większy, niż w pozostałych modelach (14 cm), a podwozie chronione

TOP 10 | Nowości z salonu w Kantonie

TOP 10 | Nowości z salonu w Kantonie

Kanton, miasto w południowych Chinach, ośrodek administracyjny prowincji Guangdong, zamieszkany jest przez ponad 3 miliony ludzi. Salon samochodowy, który się tam odbywa, nie jest może tak ważny jak ten w Pekinie czy Szanghaju, ale na tyle ważny, by pojawiały się tam całkiem ciekawe auta. Jakie

BMW X5 (1999-2006) - opinie Moto.pl

drugie z uwagi na komfortowe i wygodne wnętrze. Świetnie spisuje się też podwozie. Nie dość, że jest kontrolowane przez elektronikę pod kątem bezpieczeństwa to jeszcze może być wyposażone w elementy pneumatyczne (tylko z tyłu lub przy wszystkich kołach), umożliwiające zmianę prześwitu. Z kolei w wersjach

Mercedes GLK - test | Pierwsza jazda

. Na terenowy eliksir składa się zwiększony o 30 mm prześwit, płyty chroniące elementy podwozia (stalowa płyta pod silnikiem i skrzynią biegów, resztę chronią elementy z wyjątkowo wytrzymałych tworzyw) oraz opony o głębszym niż drogowe bieżniku. Do tego terenowy program sterujący pracą układu ESP i

Alfa Romeo 156 (1997-2005) - opinie Moto.pl

nowoczesne diesle z układem zasilania typu Common Rail. Elegancki sedan równie dobrze sprawdzał się w roli szybkiego i prestiżowego pojazdu dla młodych ludzi ze sportowym zacięciem, dynamicznego, rodzinnego auta wygodnie przewożącego pięć osób (nieco za słaby jest jedynie silnik 1.6 16V). W tym drugim

Toyota Land Cruiser 100 (1997-2007) - opinie Moto.pl

prześwitu i zmianę charakterystyki pracy podwozia. Silniki Land Cruisera muszą radzić sobie z dużą masą auta (ok. 2500 kg), ale są one na tyle mocne, że zapewniają przyzwoite osiągi. O tym, że wóz jest ciężki i wysoki, trzeba pamiętać tak w terenie, jak i na szosie, zwłaszcza na krętych odcinkach dróg. Nie

Ford Fusion (2002 - 2011)

wtórnym, dziewięć lat produkcji to w końcu szmat czasu. Egzemplarzy używanych nie brakuje, większość z nich pochodzi z polskich salonów.Do sukcesu kanciastego Forda przyczyniła głównie przystępna cena, ale nie bez znaczenia były też spory prześwit (większy niż w Fieście) i solidniejsze zawieszenia

Peugeot 3008 - test | Za kierownicą

jak z jednej bajki. Prawie jednobryłowe, wysokie nadwozie, przeciętny prześwit i duża tylna klapa zachęcają, by wrzucić Peugeota do jednego worka z innymi rodzinnymi auta. Duże koła i tylna dzielona poziomo klapa wołają jednak - nie tak prędko.W środku auta jest wręcz odwrotnie. Pod wysoko umieszczony

Kalendarz serwisowy twojego auta

. Namoczone będzie wówczas nie tylko nadwozie, lecz także podwozie. A to właśnie jego mycie stanowi największe wyzwanie, zwłaszcza przy małym prześwicie. Czasem więc lepiej jest skorzystać ze specjalnej kołyski, na której przechyla się auto na bok. Doskonały dostęp do wszystkich zakamarków podwozia pozwala

Ekstremista - Jeep Wrangler 2.8 CRD 177 KM

;, co odróżnia go od innych aut. Jego specyficzny, niepowtarzalny charakter tworzy oryginalna bryła nadwozia, siermiężne wnętrze, specyficzne, trudne do poskromienia podwozie i nieprzeciętne własności terenowe. W tym samochodzie zaletami są cechy, które w innych samochodach postrzega się jako wady. Bo

Za kierownicą - Nissan Murano 3.5 V6

skrzyni biegów, świetne wyciszenie silnika i podwozia, nienaganne wykończenie, bardzo wysoki komfort jazdy, bogate wyposażenieHamulecWysokie zużycie paliwa, trochę za mała czułość układu kierowniczego, przeciętne fotele przednie, mały bagażnik, wysoka cenaSumma SummarumMurano może być wzorcem auta

Fiat Albea (2002 - 2007) - opinie Moto.pl

Na bazie aut klasy miejskiej z powodzeniem buduje się dużo obszerniejsze i znacznie wygodniejsze wersje sedan i kombi, wchodzące dzięki swym zwiększonym rozmiarom do klasy kompakt i pełniące rolę aut rodzinnych. Z reguły nie są one zbyt urodziwe, bo funkcjonalność w ich przypadku jest znacznie

Będzie nowy przetarg na radiowozy dla policji

ponowione.Zdaniem producentów (m.in. Fiat Auto Poland i Peugeot Polska) niektóre warunki sformułowano w sposób dyskryminujący. Kwestionowali oni m.in. wymóg 15 cm prześwitu od ziemi do podwozia - ich zdaniem tylko jedna firma produkuje seryjne auta z takim prześwitem.UZP uznał skargę producentów, przyznając że

60 lat Toyoty "na czterech łapach"

Niewiele firm może pochwalić się takim kalendarium napędu obu osi. Kilkanaście różnych modeli seryjnych, dziesiątki odmian nadwoziowych, setki wersji silnikowych i wyposażeniowych - oto dorobek Toyoty na przestrzeni ostatnich 60 lat. Auta tej firmy można znaleźć na wszystkich kontynentach. Jeżdżą

Jeep Cherokee - test | Kowboj z brzuszkiem

klimatyzacja, radioodtwarzacz CD/MP3. Rozmiary, masa auta i konstrukcja podwozia w znaczący sposób rzutują na walory trakcyjne. Mocny silnik zapewnia dobrą dynamikę, ale trudno ją w pełni wykorzystać. Sztywny most w tylnym zawieszeniu daje o sobie znać i na zakrętach, i na nierównościach. Pewność prowadzenia

Chevrolet Captiva vs. Volkswagen Tiguan

automatem. Wśród aut zbudowanych od zera najbliższy jest mu zatem Chevrolet Captiva, który debiutował wiosną 2006 r. A zatem całkiem niedawno. Tygrys i jaszczurka Były różne propozycje: Nanuk, Namib, Rockton, Samun. W końcu stanęło na zbitce słów "tiger" i "iguana". Ot, kolejna zagrywka

Wiosenny przegląd...

lepiej - zaraz po deszczu. O tej porze roku nie ma z tym problemu, a takie zmiękczone deszczem auto myje się - co wiemy z praktyki - o wiele łatwiej, szybciej i dokładniej.Największym wyzwaniem jest rzecz jasna dokładne umycie podwozia - tym trudniejsze, im mniejszy prześwit ma auto. By ułatwić sobie

Mercedes CLK 270 CDI - test | Za kierownicą

mogą ślizgać się oba napędzane koła, a nie tylko wewnętrzne. Oczywiście po uprzednim znieczuleniu ESP. Z tego wszystkiego Lemski aż padł na kolana, a potem wczołgał się pod auto, gdzie dokonał kolejnego odkrycia - okazało się, że przednią połowę podwozia osłonięto płytami aerodynamicznymi. To

Volkswagen Touareg V8 - test | Za kierownicą

mieszany): 17 l/100 km * Obroty silnika przy 100 km/h na najwyższym VI biegu: 2300 s Obroty kierownicy (od oporu do oporu): 3,0 ~ Średnica zawracania: 10,2 m s Prześwit, czyli minimalną odległość dzielącą podwozie od jezdni, mierzyliśmy dwojako: statycznie przy prędkości nieprzekraczającej 15 km

Land Rover Defender vs. Jeep Wrangler Unlimited vs. Iveco Massif | Test porównawczy

nie stanowi problemu w jeździe po twardej drodze. Jadąc autem czuć, że mamy do czynienia z samochodem stricte terenowym, ale komfort jazdy na krótkich dystansach jest dość poprawny. Poprzeczne nierówności, czy dziury w drodze są dość dobrze przyjmowane przez podwozie i nie przenoszą się nadmiernie na

Wiosna poradnik | Czas na pożegnanie zimy

. Największym wyzwaniem jest rzecz jasna dokładne umycie podwozia - tym trudniejsze, im mniejszy prześwit ma auto. By ułatwić sobie zadanie można podnieść je na lewarku, zupełnie tak, jakbyśmy wymieniali oponę. Lepiej jednak wybrać się do myjni dysponującej tak zwaną "kołyską". Wówczas samochód jest

Tata Safari - Retrospekcja

Podobnie jak reszta redakcji z niecierpliwością czekałem na pierwszą jazdę rekreacyjnym autem z Indii. Chcieliśmy sprawdzić, na jakim etapie rozwoju jest tamtejszy przemysł motoryzacyjny i czy jego produkty faktycznie mogą namieszać na europejskich rynkach. Ponad tysiąc testowych kilometrów

Land Rover Freelander (1997-2006) - opinie Moto.pl

wolnej przestrzeni we wnętrzu (ale mały bagażnik - 370/1315 l) i niezłe własności terenowe. Miał też spory prześwit i automatycznie dołączany napęd tylnej osi - włączał się poprzez sprzęgło wiskotyczne, gdy tylko przednie koła traciły przyczepność. Zastosowano również układ wspomagania zjazdu HSD

Fiat Sedici - żwawy traktorek

się w lekkim terenie. Co ważniejsze - prześwit Sedici jest duży (19 cm), więc 4 x 4 rzeczywiście można wykorzystywać w piaskowych czy błotnych pułapkach. Auto nie "wiesza się" w głębokich koleinach, radzi sobie bez problemu na grząskim podłożu. Sedici 4 x 4 to deszczowy urlop. Nie możemy

Jeep Cherokee 2.8 VGT CRD Limited - stara wiara

raz. Ma niecałe 4,5 m długości, a i to z kołem zapasowym podwieszonym na tylnej pokrywie. Gdybyśmy zmierzyli samo nadwozie, wyjdzie jakieś 4,25 m. Jak kompakt. Tak naprawdę jedynym porównywalnym autem jest Suzuki Grand Vitara, ale japoński konkurent w wersji wysokoprężnej dysponuje niewielkim

Citroën C3 (2001-2009) - opinie Moto.pl

rozbudowano bagażnik. Ma pojemność aż 305/1310 l, co w tej klasie aut stanowi znakomity wynik.Nabywcy C3 mogą liczyć na wysoki komfort jazdy i oszczędne silniki. Mocną stroną francuskiego auta jest także lekko pracujący układ kierowniczy, dobrze spisujący się podczas jazdy miejskiej i ułatwiający parkowanie

Sporty rodzinne

, niebanalnej stylizacji i funkcji użytkowych typowych dla dużego auta rodzinnego. Wszystko jest tutaj bardzo wyważone i tworzy harmonijną kompozycję. Jednostka napędowa, chociaż mocna, nie ma jadowitości tak typowej dla sportowych bolidów. Podwozie pozwala w pełni wykorzystać możliwości silnika, nie

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

turbosprężarki. Gdy dźwignia biegów wylądowała w pozycji D, czarny maluch z impetem wyrwał do przodu, a para niskoprofilowych opon z trudem złapała przyczepność. W jednej chwili przypomniałem sobie lekkie auta klasy GTI sprzed lat, przepadające za wysokimi obrotami i chętnie rwące kierownicę z rąk. Wystarczył

Alfa Romeo Crosswagon Q4 1.9 JTD Multijet

zderzaka i części podwozia. Wnętrze przypomina środek "156".Pod względem techniki Crosswagon znacznie bardziej różni się od kombi. Aby auto poradziło sobie w terenie, wyposażono je w sztywniejsze nadwozie, stały napęd na obie osie i trzy mechanizmy różnicowe. Rozdziałem mocy

Saab 9-3 Sportsedan 2.0 Aero - test | Za kierownicą

karoserii: 3,5 mm ~Prześwit, czyli minimalną odległość dzielącą podwozie od jezdni, mierzyliśmy dwojako: statycznie przy prędkości nieprzekraczającej 15 km/h (kiedy wiemy, że są doły, i jedziemy powoli) oraz dynamicznie podczas ostrego hamowania z 80 km/h (gdy nagle dostrzegamy np. kamień na jezdni

Konfrontacje: Škoda Octavia Combi 1.9 TDI Adventure 4x4/Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4 1.9 JTD Progression

- sprawiają one wrażenie, jakby z Alfy 156 za pomocą aluminiowych dodatków stworzono umięśnionego atletę. Crosswagon, podobnie jak Škoda, ma zwiększony prześwit, zamontowano w nim także 17-calowe koła potęgujące wrażenie, że jest to masywne auto. W sumie bliżej mu do SUV-a niż klasycznego kombi. Alfa Romeo

Opel Frontera (1991-2004) - opinie Moto.pl

Kierownictwo Opla wykazało się sporym nowatorstwem i wyczuciem rynku. Wspólnie z japońską firmą Isuzu, doświadczonym producentem aut terenowych, stworzono pojazd, który zyskał dużą popularność, zanim pojawili się w tej klasie rynkowi konkurenci. Co prawda Frontera, zwłaszcza w odmianie

Mercedes GLK - Gwiazdka dla niani?

zamożniejszych Amerykanów. No może bardziej Amerykanki. Młode, dynamiczne i niezależne. To zmyślą o nich władowano miliony dolarów w promocje auta na dużym ekranie. Jak uznali specjaliści od marketingu, najlepszy sposób na reklamę GLK to "Seks w wielkim mieście" Michaela Kinga. To w kinie, a w życiu

Honda CR-V (1995-2006) - opinie Moto.pl

Kto powinien zainteresować się Hondą CR-V? Ten kto chce wozić rodzinę nie tylko po utwardzonych drogach. Zjechanie z asfaltu nie grozi większymi komplikacjami, bo CR-V ma spory prześwit i napęd obu osi. Zwykle napędzane są koła przednie, ale na bezdrożach, gdy system Real Time 4WD rozpozna poślizg

Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD - Superkontener

szorować podwoziem o podłoże, a podczas stromych, piaszczystych podjazdów - zabuksować przednimi kołami. Mimo to dojeżdżamy wszędzie, gdzie chcemy. I nie żałujemy. Żałować nie powinni też ci, którzy zdecydują się na to nieprzeciętnie funkcjonalne i przyjazne auto. Dość powiedzieć, że przez dwa tygodnie

Nissan Terrano II (1993-2007) - opinie Moto.pl

dużego prześwitu, auto czuje się jak ryba w wodzie, na szosie spisuje się znacznie gorzej. Jest wąskie i wysokie, a przez to mało stabilne, i to nie tylko na zakrętach. Czasami trudno je poskromić ze względu na dużą masę (1640-1750 kg). Słabości układu jezdnego obnaża również gwałtowne hamowanie

Renault Koleos vs. Ford Kuga - Jak pod Verdun

. Przyjemniej jeździ się Koleosem po bezdrożach, Renault ma też większy kąt natarcia i zejścia. Na tym jego przewaga się kończy. Prześwit jest identyczny jak w Fordzie (18,8 cm), w obu autach sprawność napędu obu osi nie budzi zastrzeżeń. W Kudze o rozdział momentu obrotowego między przednie i tylne koła dba

Jeep Wrangler Unlimited Rubicon - potwór z bagien

"wjadę wszędzie" (bardzo duży prześwit, skok zawieszenia, blokady dyferencjałów), rasowy silnik, wizerunek "twardziela", wygląd, pojemny bagażnik, czworo drzwi, dużo miejsca dla pasażerówHAMULECWciąż nie jest to auto do szybkiej jazdy po asfalcie, szczególnie w deszczu, niski komfort

Hummer H3

Rycerz o gołębim sercuTrudno, wycofuję się. Nie wiedziałem, że "przewoźny tor przeszkód" może być tak wymagający. Ten skrojono specjalnie pod nowego H3. Z zewnątrz nawet nie wygląda groźnie. Co innego zza kierownicy. Auto stoi pod kątem 40 st. Tuż za lewym lusterkiem - ziemia. Wiem, nie

Nissan Qashqai 2,0 - Gra pozorów

mały silnik? Większość SUV-ów i tak nie zapuszcza się w teren. Poza tym, jak głosi reklama Qashqai to auto miejskie. Trzeba przyznać, że Nissan wykonał całkiem cwany ruch.10 centymetrów wyżejPotwierdzają to przychylne spojrzenia przechodniów. Ktoś nawet pyta: "No i jak się tym jeździ, bo

Renault Kangoo (1998-2003) - opinie Moto.pl

Powodzenie tego auta nietrudno wytłumaczyć. Ma sporo zalet, które zdecydowanie przyćmiewają słabsze strony konstrukcji. Przede wszystkim może być wygodnym autem rodzinnym, z przestronnym wnętrzem i gigantyczną przestrzenią ładunkową (600 l, po złożeniu tylnej kanapy 2600 l). Z tego względu wersja

SKODA OCTAVIA 4x4 1.8 20V Turbo

tylnej klapie, a w środku - na dźwigni zmiany biegów. Ponadto zwiększono prześwit o 17 mm i dodatkowo wzmocniono niektóre elementy podwozia, by ochronić je przed uszkodzeniami wynikającymi z eksploatacji samochodu w trudniejszych warunkach drogowych.Mimo napędu na wszystkie koła Octavia 4x4 nie jest

Subaru B9 Tribeca

XC90. Niestety, chyba nic z tego. Ten pierwszy słynie z dynamiki jazdy, drugi czaruje wyglądem, wykonaniem i materiałami, czego o Tribece powiedzieć nie można. Powód? O ile podwozie samochodu z silnikiem, skrzynią biegów i zawieszeniem przychodzi do USA w paczce z napisem "made in Japan", o

Saleen S7 Twin Turbo

uderzenia - auto zdało bez problemu amerykańskie crash testy.Wielowahaczowe zawieszenie jest konstrukcją niezależną. Przy projektowaniu i budowie wyczynowego podwozia pracowała słynna brytyjska firma Ray Mallock Ltd (RML).Phil Frank wygładził auto w tunelu aerodynamicznym Uniwersytetu w Glasgow, a

Mercedes G63 AMG 6x6 | Wideo

rozwijający dzięki dwóm turbinom 536 KM. Za przekazanie jej na wszystkie trzy osie odpowiedzialna jest skrzynia 7G-Tronic. Mercedes posiada pięć mechanizmów różnicowych, dwa międzyosiowe i trzy w osiach. Wszystkie mają możliwość blokady. Można dodać, że koła mają średnicę 37 cali, prześwit wynosi 46 cm, kąty

Alfa Crosswagon (Sportwagon) Q4

cechująca Haldex wystarczy, by wyposażone weń auta zaczęły płużyć przodem, doprowadzając do nieprzyjemnej i niebezpiecznej podsterowności podczas gwałtownych manewrów na śliskim.Prócz trzech mechanizmów różnicowych terenowe walory Q4 poprawia zwiększony o 6,5 cm prześwit, specjalnie wzmocnione wielosezonowe

Ford Shelby GT500 - test | Za kierownicą

-u.Trzeba najpierw przestawić auto pod pałacyk, przed którym fotograf zrobi zdjęcia statyczne - szykuje się bowiem krótkotrwała przerwa w nawałnicy. Sześciostopniowa skrzynia biegów Tremec TR6060 pracuje jak w ciężarówce - duże opory, trzeba się przyzwyczaić do pracy sprężyny i skoku dźwigni, sprzęgło

Fiat Sedici

. Owszem, przechyla się w łukach, ale to wina sporego, 19-centymetrowego prześwitu. Taki sam ma sporo większy Subaru Forester. Przy szybkim wejściu w zakręt Fiat reaguje przewidywalną podsterownością, ale wystarczy włączyć tryb Auto, by w sytuacjach krytycznych do akcji wkroczyła elektronika. Gdy przednie

Dacia/Renault Logan

pojemnego bagażnika z niskim progiem włożysz zakupy z bazaru (510 l), a żarówki - szybko i łatwo - wymienisz sam. W porównaniu z autami na rynki zachodnioeuropejskie Logan ma 2 cm więcej prześwitu - w sumie 15,5 cm. Przewidziano trzy poziomy wyposażenia: podstawowy, Ambiance i Laureate, które będą

Dacia Logan MCV - test | Pierwsza jazda

poprawnie wygaszają nierówności i nie robią przy tym rabanu. Co więcej, Dacia daje pewność, że niezależnie od stanu nawierzchni auto dojedzie całe i zdrowe. Pomagają w tym wzmocnione podwozie, wysoki prześwit oraz amortyzatory o wysokim skoku. Włoskie nierówności to dla Dacii przysłowiowy pikuś. Nawet na

Volkswagen Tiguan - wszechstronny VW

. Kontroluje zjazdy (auto samo hamuje), wspomaga podjazdy (nie dopuszcza do zsuwania się samochodu po zdjęciu nogi z hamulca i trzyma go, aż do chwili wciśnięcia gazu). Ponadto dawkowanie gazu pedałem staje się bardziej precyzyjne, układ EDS działa czulej, a ABS nie daje się tak łatwo ogłupić (silniej blokuje

Konfrontacje: Ford Mondeo 2,2 TDCi Titanium X/Honda Accord 2,2 i-CTDi Sport

dłonie same układają się w pozycji za kwadrans trzecia. Lewarek skrzyni biegów pod ręką, wszystkie dźwigienki pracują delikatnie, lecz pewnie. Tak usadowiony mógłbym za kierownicą spędzić resztę swojego "kierowniczego" żywota. Ale czy za kierownicą tego auta?Tytanowa protezaZanim zobaczyłem go

Mercedes SLR

jeżdżącego SLR-a. Zdumiał mnie nie tyle nawet końcowy efekt, ile to, że ktoś poświęca ponad dwa lata na skonstruowanie kopii czegoś, czego de facto nie ma.Zdziwili się też dziennikarze "Auto Bilda", którzy przyjechali na miejsce, dokładnie obejrzeli auto i opisali je w artykule "SLR-Furtak

Citroën C6

. Trudno się dziwić, skoro jego twardość ma aż 16 stopni amortyzacji. Tryb pracy można ustawiać ręcznie lub zdać się na automat, płynnie dostosowując komfort i dynamikę do panujących warunków. Elektronika decyduje o optymalnym prześwicie pod podwoziem i tym samym o współczynniku oporu powietrza.Oprócz

Volvo S40 T5

konstruktorów. W ich miejsce pojawiła się generacja aut, które mają być najszybsze, najcichsze, najdoskonalsze, w ogóle - naj... Chcąc nie chcąc - Szwedzi z Volvo musieli dostosować się do panujących trendów i przysiedli fałd, korzystając z dobrodziejstw koncernu-matki, czyli Forda. Jeśli spodziewaliście się

JEEP GRAND CHEROKEE 2.7 CRD/MERCEDES-BENZ G 270 CDI

krętą drogą jest znacznie łatwiejsza dla kierowcy Jeepa niż Mercedesa.W terenie powyższe wady Klasy G znikają. Duży prześwit (22 cm) zapobiega zawieszeniu auta. Blokowane mechanizmy różnicowe ułatwiają przejazd przez grząskie podłoże. System antypoślizgowy ETS ułatwia ruszenie na śliskim podłożu. Jednak

Range Rover Sport Supercharged LE

najbogatszą wśród wszystkich firm produkujących pojazdy 4x4, i choć tego nie widać gołym okiem, nowemu Range'owi bliżej do testowanego przez nas niedawno Land Rovera Discovery 3. Ze swoim terenowym bratem dzieli podwozie skrócone między osiami o 14 cm oraz większość rozwiązań mechanicznych i elektronicznych

Jeep Grand Cherokee 5,7 V8 HEMI

. W tym czasie przejechałem 50 km, spaliłem 20 litrów benzyny, dokumentnie zakurzyłem auto i dwa razy uderzyłem głową w podsufitkę. Aha, no i ugrzęzłem.Raz, jeden jedyny raz, zabrakło prześwitu. Grand osiadł podwoziem na piaszczystym garbie jak statek na mieliźnie. A jak osiadł... Prawdę powiedziawszy

Konfrontacje: Clio Sport/Ibiza FR 1,8 T

Nigdy nie mów nigdy. Tego nauczyłem się przez dobrych kilka lat jeżdżenia przeróżnej maści samochodami. W celach poznawczych warto - a czasami nawet trzeba - wypróbować te, które mają kiepską opinię, by potwierdzić ją lub obalić. Teraz jest inaczej. Do konfrontacji stają auta o świetnej reputacji

Jeep Cherokee KJ - test | Pierwsza jazda

jest tu inne, chociaż... Nie.Bez wątpienia JeepChyba nie ma człowieka, który na widok Jeepa wybałuszyłby oczy. 9 mln sztuk wyprodukowanych w ciągu 60 lat pozwoliło mu opanować 120 krajów i stać się iście globalnym autem. Nawet tu dwa szeregi nowiutkich Cherokee bardziej niż obsługę hotelu ciekawią

Wielki mecz Japonia - Niemcy

Auto japońskie, niemieckie - w dobie globalizacji takie określenie staje się dość umowne, skoro najpopularniejsze modele Toyoty czy Hondy powstają w Wielkiej Brytanii i Francji, a Niemcy za swojego uważać będą Forda Fusion, występującego wszakże pod amerykańską marką. Dla odmiany tradycyjna

Alfa GT 2.0 JTS

Bardzo udany tydzień...Z reguły jest odwrotnie: najpierw dostajemy auto my, potem klienci. Ale że świat stoi na głowie, tym razem łatwiej było uświadczyć je w salonie niż na redakcyjnym parkingu. W końcu doczekaliśmy się. Pierwsza dziennikarska Alfa GT dotarła do Polski. Zgłosiłem się na ochotnika

Mitsubishi Pajero Dakar 3.2 DI-D

podłogą bagażnika, dzięki czemu nie zajmują miejsca i nie wibrują jak choćby przytroczone do bocznych ścian fotele w Toyocie Land Cruiser. Testowy samochód wyposażono jeszcze w lampy ksenonowe, które dostępne są za dopłatą w pakiecie Sport. Nie przypominam sobie auta, w którym stosunek wielkości przednich

Nissan Patrol

się między auta pojechałem na sam koniec parkingu, fundując sobie kilkusetmetrowy spacer. Pod koniec drogi mam ochotę wrócić po auto. Wrócić i nauczyć nim dobrych manier młodego mężczyznę z dziewczyną bezceremonialnie parkujących na miejscu dla niepełnosprawnych. I z satysfakcją patrzeć, jak pod

Chrysler 300C Touring V8 5,7 AWD

A zatem: kombi. Na jego widok (Genewa, 2004 r.) wielu znawcom Chryslera brwi musiały unieść się ze zdziwienia. Cóż, takie czasy. Dziś w Europie aż cztery na dziesięć sprzedawanych aut klasy średniej wyższej to kombiaki. Aż trudno uwierzyć, że dumni Amerykanie stworzyli coś specjalnie dla nas. Za

Jaguar X-Type 3.0 SE

użytkownicy. Ba, nawet nie tacy, którzy choćby raz siedzieli w rzeczonym aucie. Zazdrość czy niewiedza? W końcu każdy samochód jest tylko sumą podzespołów. Krytykom jakoś umyka, że wadliwy alternator w aucie hiszpańskim wyprodukowała firma niemiecka, a parujący reflektor wozu polskiego przyjechał z Włoch

który kompakt o najwyższym zawieszeniu

Witam, Poszukuję auta funkcjonalnego, nie ulegając modzie na SUVy, myślę jednak o dobrze wyposażonym kompakcie, ale - znając polskie drogi i nieoczekiwane "utrudnienia" na tychże - chciałbym, aby auto miało jednak możliwie jak największy prześwit (choć to czywiście nie jedyne kryterium

Re: chris sportage to psia kupa

drzwiowego miałm parę cm od głowy co prowadzi do wniosku że w momencie kiwnięcia auta na bok mógłbym tą krawędzią oberwać w skroń, oczywiście przy wsiadaniu też zaczepiłem o uszczelkę. Kolejna wymieniona przez Ciebie zaleta prześwit tak to jest zaleta ale i wada zarazem pogarsza trakcję przy szybszej

Re: Mercedes i GOPR - bezpieczny duet

Ok, wszystko niby fajnie. Tylko zawieszenie tych aut po jeździe w najtrudniejszym możliwym terenie ( w tym przypadku góry zapewne takim są) zwyczajnie może ulec uszkodzeniu, bo to raczej auto na autostradę. To w żadnym wypadku terenowy wóz. Gdzie prześwit, gdzie reduktor, specjalne podwozie. No

Re: Zdjęcia z Rumunii, marzec 2010

Oskarkowy, mam jeszcze do Ciebie 3 pytania: 1.Jak nisko masz podwozie w aucie? Duży , mały prześwit? Jak ma się mój passat b5 po liftingu do Twojego auta pod tym względem? 2.Czy oprócz osłony silnika uszkodziłeś coś w aucie? Zawieszenie miałeś całe do wymiany? 3.Orientujesz się w jakiej części

Re: "Siódemka" z napędem na cztery koła

""siódemki" mają być w przyszłości dostępne także w wersji ze wzmocnionym podwoziem oraz nieco zwiększonym prześwitem" - wersja na polskie drogi :D A stylistycznie mi się bardzo podoba, dla mnie najładniejsze auto klasy F, zacierające złe wrażenie po E65/66.

Re: SUV Dacii w ruchu - Wideo

Duże koła, podwyższony prześwit, w porównaniu z innymi suvami lepsze kąty zejścia i natarcia=auto w sam raz na polskie drogi. Zderzaka nie urwiesz jak podjeżdzasz do krawężnika. Jak przejeżdzasz przez jakąs nierówność (u nas tego mnogo) nie zachaczysz podwoziem. W zimie napęd 4x4 na pewno się

Re: Jaka alternatywa dla samochodu terenowego?

Moze wystarczy jakies wyjatkowo dobre podwozie ;-)." Ale Astry II mają stosunkowo dobre, trwałe podwoziei prześwit też stosunkowo duży jak na kompakt. Jeśli to auto się rozpadło to - albo było powypadkowe - albo wertepy są rzeczywiście duże i kompakt nie wystarczy,trzeba szukać terenówki ew

Re: Używana Dacia droższa od nowej

Zależy co kto szuka.Prestiżu sobie dodaję tym co robię,a samochód ma mnie bezawaryjnie wozić.W maju wycofałem się z zakupu nowej RAVKI,decyzję podjąłem gdy z odległości kilku metrów spojrzałem na podwozie Dustera i zobaczyłem że mu nic nie wisi przy prześwicie ponad 20 cm.po jeżdzie próbnej okazało

Re: Zdjęcia z Rumunii, marzec 2010

> 1.Jak nisko masz podwozie w aucie? Duży , mały prześwit? Jak ma się mój passat > b5 po liftingu do Twojego auta pod tym względem? Terenówkę masz w takim razie ;) Pojechałem nowym megane coupe, typowe sportowe zawieszenie i adekwatny do niego prześwit. Mimo wszystko nijak to się ma do

Re: Mejson trophy - point of no return ;-)

Ja tak zrobiłem jeszcze Skodą dobre parę lat temu w zimie. Miałem mniej szczęścia, zamarznięta koleina pekła i siadłem podwoziem na glebie. Wyrwał mnie z opresji brat stareńkim Renault 21, auto i ja wyglądaliśmy podobnie - nie widać było żadnych kolorów przez warstwę błota. Od tamtej pory gdy

Re: Dlaczego samochody "rosną" do góry ?

widocznoś > ć na boki Za to gorsza kontrola tego, co dzieje się z podwoziem i autem. > - przy wyprostowanej pozycji łatwiej się obracać. Może za 20-30 lat będzie mi to sprawiać jakąś różnicę... na razie mam 33 lata do emerytury (o ile Pawlaki się Tuskowi nie postawią). > Łatwiej wsiadać i ł >

Re: Jaka alternatywa dla samochodu terenowego?

Co się czepiliście tak tego 4x4... Przecież chodzi o auto które ma odpowiedni prześwit, mocne podwozie i zawieszenie a przy dobrym napędzie 2x4 np, z blokadą satelit wszędzie się wciśnie. W tym akurat konkretnym przypadku 4X4 to zbędna komplikacja, zwiększenie zużycia paliwa i wzrost kosztów

Re: Jaka alternatywa dla samochodu terenowego?

Co się czepiliście tak tego 4x4... Przecież chodzi o auto które ma odpowiedni prześwit, mocne podwozie i zawieszenie a przy dobrym napędzie 2x4 np, z blokadą satelit wszędzie się wciśnie. W tym akurat konkretnym przypadku 4X4 to zbędna komplikacja, zwiększenie zużycia paliwa i wzrost kosztów

Re: Dlaczego samochody "rosną" do góry ?

długich trasach a nie 710 km :) > > Poza tym siedzenie wyżej to lepsza kontrola drogi przed soba i lepsza wid > ocznoś > > ć na boki > Za to gorsza kontrola tego, co dzieje się z podwoziem i autem. Przy sportowej jezdzie ma to znaczenie. Gokart jest do tego faktycznie lepszy. >

Re: jest i wyjaśnienie

kartofli? :) Porównajmy wysokości... wywrotk > a ma miec prześwity więc stawimy ją jak najwyżej. Pewnie. Najlepiej na podwoziu od kombajnu do zbierania porzeczek - będzie miała takie prześwity, że auto pod spodem przejedzie. A że się przewróci już przy wjeździe na budowę to kogo to obchodzi

Re: o SUVach

qqbek napisał: > Trochę wyobraźni - to była studzienka ściekowa. W normalnym aucie skończyłoby s > ię uszkodzeniem zawieszenia, a nie "dachem". Będziesz miał okazję użyć swojej. Czy mógłbyś dokładnie opisać jak sobie wyobrażasz taki wypadek z udziałem samochodu osobowego? Koło

Re: Po co ludziom SUV????

dłużej? Wątpię - to autka oparte na podwoziach zwykłych osobówek, podniesione i utwardzone. Bedzie więc na pewno mniej komfortowo, a trwałość elementów zawieszenia taka sama jak w aucie osobowym. Jedyny rzeczywisty zysk to większy prześwit i lepsza trakcja na śniegu (4x4), ale śniegu u nas ostatnimi

Re: Motodziennik: Wieści z Detroit

- jakie jest idealne auto na warunki takie jak za oknem, bez zbytniego przepłacania przy zakupie? a może dobre zimówki i kontrola trakcji nie czyni z 4x4 zbytniej różnicy. a skoro nie ma różnicy to.... A co z prześwitem i ochroną podwozia? wczoraj parę razy przyszorowałem po śniegu..... i ostatnie

Polskie auta

, wysuwając z boku samochodu ramię małego wskaźnika. Prześwit, czyli wysokość, na jakiej podwozie znajduje się nad poziomem drogi można było regulować - podobne rozwiązanie upowszechniło się dopiero kilkadziesiąt później. Więcej - siłę tłumienia nierówności drogi także dało się wyregulować, tak żeby wóz

Re:do fanatykow"maciezy"niemieckiej

samochodu ramię małego wskaźnika. Prześwit, czyli wysokość, na jakiej podwozie znajduje się nad poziomem drogi można było regulować - podobne rozwiązanie upowszechniło się dopiero kilkadziesiąt później. Więcej - siłę tłumienia nierówności drogi także dało się wyregulować, tak żeby wóz płynął po szosie

Polskie auta

, wysuwając z boku samochodu ramię małego wskaźnika. Prześwit, czyli wysokość, na jakiej podwozie znajduje się nad poziomem drogi można było regulować - podobne rozwiązanie upowszechniło się dopiero kilkadziesiąt później. Więcej - siłę tłumienia nierówności drogi także dało się wyregulować, tak żeby wóz

Re: zaden idiotyzm.to bezpieczenstwo

misiakilla chyba nie zrozumiałeś mojego postu więc wytłumaczę. Nie mówię że widziałem auto z 2cm prześwitem. Mówię, że jeśli ktoś sam tak nisko zawiesi zderzaki to niech ma później sam do siebie pretensje że mu się zderzak urwał. Natomiast jeśli auto jest seryjne, bez żadnych nielegalnych i

Re: blokada wjazdu do garażu

> działać. Mała dygresja. Od kilku tygodni również zacząłem wjeżdżać bramą 1 choć bliżej do mojego miejsca z bramy 2. Dlaczego? Koleiny, które powstały w śniegu (obecnie lodzie) na drodze dojazdowej i co się z tym wiąże obniżenie prześwitu między podwoziem, a powierzchnią powodują ryzyko

Re: pytanie do użytkowników land crusera, tuarega

samym silnikiem i napędem na 4 koła nie będzie większa niż 2 litry. Jeśli to miałoby robić różnicę, zapomnij i o jednym, i o drugim. 2. Masz dość miejsca, żeby takie auto garażować i nie musisz się martwić o parkowanie w śródmieściu. 3. Nie zależy ci na wielkim bagażniku. Co prawda taki mb klasy e też

dojazd na posesję (problem z podjazdem do bramy)

dzien dobry, proszę o pomoc - podwórze jest wyżej niż droga którą na posesję dojeżdżam droga jest gruntowa, jej obnizenie jest skutkiem wymywania materialu przez wodę z opadów, roztopów doszło do tego, że wjeżdżajac lub wyjeżdżając z posesji zaczepiałem elementami auta (podwoziem, zderzakami) o

Re: Łańcuchy

naciagaja. Należy pamietac że możliwości trakcyjne auta z założonymi lancuchami mogą być większe niż możliwości podwozia, tzn. że można łatwo uszkodzić różne elementy pod spodem auta, np. przewody hamulcowe, tłumik, itp. Unikaj wjeżdżania w śnieg głębszy niż prześwit auta, zwłaszcza gdy śnieg jest twardy

Re: Koniec kolejnego dziwoląga.

karakalla napisał: > Francuzi są sami sobie winni Wyposażyć takie coś jak Vel Satis w 4x4, podwyższ > yć prześwit- i to mógłby być sukces rynkowy, auto konkurujące z Mercedesem R c > zy Volvo XC 90 No a samochód grający w klasie wyższej trzeba budować według zn > anych powszechnie

Re: Co kupić za 15 tys.zł ?

promocyjnych ?? Bo ja jestem świadomym użytkownikiem > samochodu i staram się o nim wiedzieć więcej niż napisze producent w materiale > promocyjnym czy jakiś dziennikarz w auto-szmacie. > Jeśli chodzi o podwozie, to jakbyś spojrzał w jakikolwiek katalog części > zauważyłbyś że 90% elementów jest

Jeszcze o madrosci naszego Wojdasa

terenie nie daja zadnej przyczepnosci. Nawet w terenowce. * kierowca siedzący wysoko (30 cm wyżej niż w osobowym) ma lepszą widoczność i jest mniej wrażliwy na olśnienie światłami Kazdy wan ma tak samo. 3. Ekonomika * bardziej trwałe podwozie i zawieszenie (przystosowane do

Re: Co kupić za 15 tys.zł ?

twoja pochodzi wprost z auto-szmaty?? krytykuje samochód o właściwościach jezdnych > naprawde dobrych jak na klase,cene i prostote zawieszenia oraz wiekszy > prześwit,mniejszą szerokość itp. to coś tu jest nie tak prawda? Ja Sienę za właściwości jedzne skrytykowałem jako użytkownik Favoritki

Re: Co kupić za 15 tys.zł ?

> > > niedopracowanego zawieszenia) > > Jeździłeś, czy wiedza twoja pochodzi wprost z auto-szmaty?? > > krytykuje samochód o właściwościach jezdnych > > naprawde dobrych jak na klase,cene i prostote zawieszenia oraz wiekszy > > prześwit,mniejszą szerokość itp. to

Re: Daily/Ducato/Sprinter.... Co wybrac??

gwoli ścisłości nadmieniam,ze zanim wyjade samochód zawsze jest chwile rozgrzewany (najmniej 15 min,czasem 40 min),a o gaszeniu silnika na przejazdach kolejowych nie ma mowy (w oczekiwaniu na pociąg). Moim zdaniem taki rezultat dla tak duzego auta z takim silnikiem to prawdziwy rekord świata

Prześwit

Prześwit pojazduoznacza odległość pomiędzy poziomem jezdni a najniżej (oprócz kół) położonymi elementami podwozia pojazdu. Decyduje on o zdolności pojazdu do pokonywania przeszkód terenowych w postaci nierówności, nad którymi istnieje potrzeba przejechania albo w postaci kolein. Prześwit typowego

Myjnia samochodowa

Myjnia samochodowa – miejsce oferujące usługę mycia samochodu. Aktualnie usługi myjni samochodowej to nie tylko mycie nadwozia i podwozia, ale również mycie silnika, woskowanie, odkurzanie, pranie tapicerki i inne.Myjnie dzielą się na: Ręczne Tunelowe Bezdotykowe Myjnia parowa Myjnia

Honda Vision XS-1

) (maksymalizacja przestrzeni dla pasażerów i równocześnie minimalizacja przestrzeni zajmowanej przez mechanikę).Auto zostało pozbawione słupków B, przez co posiada ogromne, przesuwane drzwi po obu stronach nadwozia. Pojazd posiada duże koła oraz wysoki prześwit. Pas przedni pojazdu przypomina Hondę Vezel. Wnętrze

Škoda Tudor

Škoda Tudor - samochód koncepcyjny firmy Škoda zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2002 roku. Pojazd oparto na produkowanym od 2001 roku modelu Superb, jednak wprowadzono do niego pewne zmiany, takie jak nadwozie coupé oraz obniżony prześwit. Do napędu auta użyto

Star 266

skrzyni ładunkowej (długość x szerokość x wysokość) – 3900 x 2200 x 600 mm, metalowa, pojemność zbiornika paliwa – 2 x 150 l. ciężar podwozia w stanie suchym - 5285 kg wymiary gabarytowe dł./szer./wys. 6790 / 2500 / 2660 mm, rozstaw osi 2970+1250 mm, prześwit podłużny/poprzeczny 780 / 325 mm

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.