problem z zawieszeniem mercedes s

sprawdź też:

mercedes-benz

Marcin Lewandowski

Mercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie A

Mercedes GLA 200 CDI 4Matic | Test | Wysokie A

Mercedes w końcu wkracza do segmentu crossoverów. Robi to na swój indywidualny sposób, w umiejętny sposób łącząc tradycję z nowoczesnością

Mercedes A W169 (2004 - 2012) - opinie Moto.pl

Drugie wydanie Mercedesa A jest dużo bardziej interesujące od strony użytkowej niż pierwsze. Ale też ma swoje wady i sporo kosztuje

Mercedes A (1998-2004)

Nie wiadomo, czy to A-klasa bardziej rozsławiła test łosia, czy odwrotnie. W każdym razie łoś położył się cieniem na jej debiucie. Zachwiał autem, ale jak się okazało, nie jego rynkową karierą. Udana koncepcja konstrukcyjna w połączeniu z prestiżową marką zapewniły najmniejszemu Mercedesowi spore powodzenie

Mercedes klasy A (1997-2004) - opinie Moto.pl

Mercedes klasy A (1997-2004) - opinie Moto.pl

. miejsce, a w kategorii sześć-siedem lat 45. Raport DEKRA analizujący dane z przeglądów diagnostycznych dopuszczających do ruchu stawia ten model znacznie wyżej -w kategorii wiekowej cztery-pięć lat na 36. pozycji, a w kategorii sześć-siedem lat na znakomitym ósmym miejscu (wyżej niż Mercedesy C, E i S

Mercedes S 250 CDI - test | Nauka o samym sobie

Mercedes S 250 CDI - test | Nauka o samym sobie

344 000 złotych. To o 33 000 złotych mniej od modelu 350 CDI. Ta różnica i tak zostanie w Mercedesie, bo do "eski" warto dokupić kilka gadżetów. Jest z czego wybierać: pneumatyczne zawieszenie Airmatic czy reflektory ksenonowe montowane są seryjnie. Za to za nawigację z funkcją SplitView

Mercedes Citan Kombi - test | Za kierownicą

Mercedes Citan Kombi - test | Za kierownicą

czynienia z zupełnie nową konstrukcją. Inni producenci samochodów dostawczych, przy tworzeniu wspólnych konstrukcji, nie są aż tak skorzy do wprowadzania zmian stylistycznych podkreślających własną odrębność. O odcinaniu się od Renault (Citan bazuje przecież na modelu Kangoo) nie ma jednak mowy. Mercedes

Historia Mercedesa w obrazkach

Historia Mercedesa w obrazkach

generację Mercedesa klasy ECywilny "skrzydlak" narodził się w 1954 roku i pochodzi od pełnokrwistej maszyny wyścigowej (W194). W borykającym się z problemami finansowymi Mercedesie początkowo nie planowano seryjnej produkcji sportowego modelu. Ostatecznie - po uporczywych namowach niejakiego

Mercedes ML 63 AMG - test | Za kierownicą | Ogień i woda

Mercedes ML 63 AMG - test | Za kierownicą | Ogień i woda

obrotowe (680 Nm BMW X5 M, 700 Nm Porsche Cayenne Turbo S). W każdym materiale prasowym Mercedes podkreśla zmniejszenie zużycia paliwa o 26,5%  w porównaniu z poprzednim modelem. Rozpisują się o wprowadzeniu wtrysku paliwa ze spalaniem prowadzonym strumieniowo, zastosowaniem bi-turbo (poprzedni silnik

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 2001 - 2011

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 2001 - 2011

Sportbrake. Technicznie XF jest spokrewniony z modelem XK Coupe. Płyta podłogowa, elementy zawieszenia, jednostki napędowe zostały przejęte właśnie z tego modelu.Oferta używanych JaguarówJaguar XFJaguar XFJaguar XFJaguar XFPiąta generacja niemieckiego bestselera została zaprezentowana na targach we

Mercedes C 63 AMG Coupe Black Series - test | Za kierownicą

Mercedes C 63 AMG Coupe Black Series - test | Za kierownicą

wypchnięciu zbędnego ciepła widlastej ósemki.» Mercedes SLS AMG z drugiej ręki. Cena? «Nie masz najmniejszego problemu, żeby dla niego wygramolić się w niedzielę rano, a właściwie w nocy, z łóżka. Wyjeżdżasz ze swojej ulicy najciszej jak się da. Po co drażnić sąsiadów? Dopiero daleko za domem

Fiat Ducato | Pierwsza jazda | Potęga doświadczenia

Fiat Ducato | Pierwsza jazda | Potęga doświadczenia

użytkowa wynosi od 1000 do 2200 kg. Używany Fiat Ducato - ogłoszenia Czymże byłoby jednak estetyczne i funkcjonalne nadwozie, gdyby podwozie nie zapewniało odpowiedniej pewności prowadzenia? W nowym Ducato zawieszenie spisuje się znakomicie. Przed modernizacją również dobrze radziło sobie z fiatowskim

TOP 5 | Limuzyna za 20 tys. zł

TOP 5 | Limuzyna za 20 tys. zł

nadaje się ona raczej do okazjonalnego użytkowania. Oferta turbodiesli w wersji sprzed faceliftingu ogranicza się do 150-konnego motoru 350 TD. Jego użytkownicy narzekają na kiepską dynamikę, konstrukcja boryka się też z uszkodzonymi głowicami. W mieście Mercedes S 350 TD zużywa około 11-13 l/100 km

BMW X4 oraz X3 | Pierwsza jazda | SAV i SAC

BMW X4 oraz X3 | Pierwsza jazda | SAV i SAC

| Jedyny taki Skupmy się jednak na jeździe. Zawieszenie M (twardsze z mniejszym prześwitem) wzbogacono w testowym modelu o amortyzatory EDC o zmiennej charakterystyce. Na remontowanych, ale wciąż wymagających sporej dozy troski drogach Lubelszczyzny okazało się to dobranym tandemem. Równe drogi pozwalały

Audi A3 vs. BMW serii 1 vs. Mercedes klasy A | Konfrontacja

Audi A3 vs. BMW serii 1 vs. Mercedes klasy A | Konfrontacja

nie daj się tym zwieść. Na żywo prezentuje się o niebo lepiej. No i wreszcie Mercedes. Gdziekolwiek nim wyjedziesz wszyscy za tobą patrzą. Oto wyjechało nowe auto na ulice, które w lawinie aut bez problemu można wyłowić. Jest modne, odważne, z cała serią przetłoczeń na boku karoserii. Bez dwóch zdań

BMW serii 3 vs. Mercedes C-klasa - test porównawczy

BMW serii 3 vs. Mercedes C-klasa - test porównawczy

- powrót do prawdziwej jakości i tych wszystkich wartości, dzięki którym marka z gwiazdą na masce stała się znana na całym świecie. BMW serii 3 to zupełnie nowa konstrukcja. Można powiedzieć, że to najnowocześniejszy samochód w segmencie. Mercedes przeszedł co prawda w 2011 roku modernizację, ale ogólnie

Top 10 - auta za średnią krajową

Top 10 - auta za średnią krajową

323 - ogłoszeniePomyślelibyście, że za średnią pensję można mieć Mercedesa klasy C z silnikiem wysokoprężnym, 18 latami historii, poduszkami, radiem CD i czerwono-fioletową tapicerką? Można, naprawdę można!Mercedes klasy C - ogłoszenieMałe, oszczędne samochody są teraz w cenie, proponujemy więc

Mercdes klasy A (1997-2004)

Mercdes klasy A (1997-2004)

ogumienia. Niżej zawieszony i utwardzony samochód otrzymał również seryjnie montowany system stabilizacji toru jazdy ESP. Efektem było dużo pewniejsze zachowanie auta na zakrętach (ale i zauważalne obniżenie komfortu). Sprzedaż ruszyła ponownie, i to bez większych problemów. Zapotrzebowanie na małego

Mercedes CLS 350 AMG | Test

Mercedes CLS 350 AMG | Test

Z jednej kreski wiele nie zostało. Samochód przepoczwarzył się w coupe o klasycznych liniach. Nie budzi już tak skrajnych emocji, jak w 2004 roku, kiedy to sami Niemcy nie wierzyli, że Mercedes odważył się wprowadzić do seryjnej produkcji tak odważnie zaprojektowane nadwozie. Linia maski, dachu i

Audi SQ5 | Test | Nie tylko dla pań

Audi SQ5 | Test | Nie tylko dla pań

kierowniczy działa lekko, a silnik pracuje tak jakby go nie było. Wystarczy wybrać tryb Dynamic by kompletnie zmienić charakterystykę samochodu i wydobyć z niego emocje, których oczekujemy od literki "S". Zawieszenie i układ kierowniczy stają się twarde, a dźwięk niesamowity. Nigdy nie słyszałem tak

Volvo V40 T5 R-Design | Test | Rozpalony Szwed

Volvo V40 T5 R-Design | Test | Rozpalony Szwed

. 245 KM i przedni napęd mają problemy z dogadaniem się szczególnie na śliskiej nawierzchni. Mocy nie brakuje. Dostępna jest zawsze kiedy jej potrzebujesz. W optymalnych warunkach przyspieszenie do setki trwa 6,1 s. 5-cylindrowy silnik ma przyjemny basowy dźwięk. W połączeniu z bardzo dobrą

ESP | Ten układ rządzi autem

ESP | Ten układ rządzi autem

Mercedesa A, czy pierwszego Audi TT" - przyznaje jeden z inżynierów pracujących w firmie samochodowej. Główny inżynier innego producenta idzie jeszcze dalej: "Jestem pewien, że także dzisiaj ESP neutralizuje problemy, które pojawiają się podczas prac konstrukcyjnych". Przede wszystkim jednak

Top 7 | Samochody na koniec świata

Top 7 | Samochody na koniec świata

Silnik w tym byczku ma dwanaście cylindrów i daje z siebie 640 KM. Starczy, by zaliczyć setkę w 3,4 s i rozpędzić się do 340 km/h. Obecny właściciel, który sprzedaje auto, chyba wciąż jest pod wrażeniem jego osiągów, bo pomylił się przy wpisywaniu nazwy (LP460 zamiast LP640), no ale nieważne. Auto

Mercedes E 350 CDI 4Matic - test | Za kierownicą

Mercedes E 350 CDI 4Matic - test | Za kierownicą

zdjęć - TUTAJAuto jest nie tylko duże, ale i ciężkie. Z resztą Mercedes E 350 CDI 4Matic BlueEFFICIENCY Kombi jest najcięższy w rodzinie klasy E - waży 2010 kg. Nie można tu mówić o lekkiej nadwadze, to już otyłość. W czym problem? Wina wspomnianych wymiarów, ale nie tylko. Nie bez znaczenia dla

Kia Carens - Test | Rodzinny typ

zagospodarowania. Kia Carens czwartej generacji to jednak całkiem udane stylistycznie auto. Tam gdzie to możliwe upodobniono ją do modelu Cee'd dodając oczywiście typowy dla Kii grill, dzięki czemu nie ma problemu z identyfikacją marki nawet, jeśli o motoryzacji mamy średnie pojęcie.Współczesne samochody rosną z

Kia Carens - Test | Rodzinny typ

jego zagospodarowania. Kia Carens czwartej generacji to jednak całkiem udane stylistycznie auto. Tam gdzie to możliwe upodobniono ją do modelu Cee'd dodając oczywiście typowy dla Kii grill, dzięki czemu nie ma problemu z identyfikacją marki nawet, jeśli o motoryzacji mamy średnie pojęcie.Współczesne

Rozbite miliony cz. 2

udziałem pijanego kierowcy Porsche Cayenne S. Widać brazylijska policja nie ma problemu z podawaniem danych pijanych kierowców, bo z komunikatu możemy się dowiedzieć, że kierujący nazywał się Cristiano de Souza Batista. Jadące z dużą prędkością Porsche uderzyło w zaparkowanego pick up'a Toyoty, która

TOP 10 | Największe kroki wstecz

roku, to karykatura swoich poprzedników. Owszem, zapewnia komfort absolutny, nikt tego nie kwestionuje, ale bazuje na płycie podłogowej Mercedesa S W140 z 1991 roku (więc de facto w 2002 roku jeździł już po drogach 11 lat), a jego dwukolorowe nadwozia są nieco tandeciarskie, kolejne wersje nadwoziowe

Toyota GT86 vs. Yamaha MT09 | Konfrontacja | Zaszalej na wiosnę

posiadaczy "sportów" z czterocylindrowymi "wiertarkami", to niesamowita elastyczność silnika R3 Yamahy. Dwa tys. obrotów - żaden problem, dla właściciela MT09 nie istnieje pojęcie "do pewnego momentu nic się nie dzieje". Jak manetka wędruje delikatnie w dół, to obroty żywiołowo

Mazda 6 | Pierwsza jazda | Dobre wrażenie

jest roleta bagażnika podnoszona wraz z klapą (podobna do tych w VW czy Mercedesie), którą można zwinąć, a w razie potrzeby schować w całości pod podłogą bagażnika. Nośnik technologii Nowa Mazda 6 to drugi po CX-5 model japońskiego producenta zbudowany w całości z wykorzystaniem technologii zwanej

Mercedes ML (1997-2005) - opinie Moto.pl

. Koncern ze Stuttgartu jako pierwsza europejska firma skonstruował duże luksusowe kombi z napędem 4x4, obszernym nadwoziem, wysokim komfortem jazdy i mocnymi silnikami. Zapotrzebowanie na tego typu auta pojawiło się w USA, a ich sprzedaż rosła tam bardzo dynamicznie, dlatego Mercedes powierzył produkcję ML

Mini Countryman Cooper S - test | Za kierownicą

Mini Countryman Cooper SPierwszy Mini, który nie jest "born in England"Mini Countryman Cooper S produkowany jestprzez BMW. Ma napęd na cztery koła, podniesione zawieszenie i sześciostopniową skrzynię. Kosztuje ponad 100 tys. złCountryman ma ewidentne kłopoty z tożsamością. Jeśli komuś

Mercedes CLK 270 CDI - test | Za kierownicą

złodziej, a nie jak właściciel Mercedesa.No właśnie, ta kwestia kładzie się cieniem na radości posiadania samochodu z gwiazdą na masce. Bóg raczy wiedzieć, ilu zamożnych Polaków wybrało inne marki tylko z obawy przed kradzieżą. To na szczęście nie mój problem. W ogóle zza szyb Mercedesa problemów

"Parszywa trzynastka", czyli najmocniejsze auta w polskich salonach

Dużo się ostatnio mówi o Londynie, więc zaczniemy od auta z Wielkiej Brytanii. XKR-S to nie tylko najmocniejszy model jaki można kupić w salonie Jaguara. To także najmocniejsze cywilne auto w historii brytyjskiej firmy. V8 o pojemności 5 litrów z pomocą kompresora generuje moc 550 KM oraz 680 Nm

Samochody z innej bajki - BYD

. Wprowadził do sprzedaży silnik turbo (jeden z pierwszych made in China), a także pierwszą hybrydę dającą możliwość ładowania jej w domowym gniazdku. Niestety, stylistycznie firma nie zaszła właściwie nigdzie, bo większość jej modeli to klony innych aut. Szczególnie Toyota ma z tym problem, ale po kolei

Audi A1 Sportback - test | Za kierownicą

biegową przekładnią S-Tronic. Na krótkiej trasie silnik pozostawia pozytywne wrażenia. Szybko wkręca się na obroty, a moc w zupełności wystarcza do sprawnego przemieszczania się po mieście. Układ kierowniczy (elektrohydrauliczny ) jest mięsisty, a zawieszenie zdradza swoje sportowe aspiracje. Spalanie w

Mercedes E Kombi - test | Pierwsza jazda

przycisk regulujący twardość zawieszenia. Torpeda z 700 litrowym bagażnikiem potrzebuje na dobicie do setki 4,6 s, czyli dokładnie tyle ile najmocniejsze kombi na świecie - Audi RS6. Poza osiągami ogromne wrażenie robi dźwięk silnika, przypominający myśliwce latające po niebie podczas drugiej wojny

Wielkie marki rozmieniają się na drobne

przedłużony, dwukolorowy Mercedes klasy S, który za bardzo się stara, by nas olśnić i rzucić na kolana. Klienci tego nie kupują, sprzedaż jest poniżej oczekiwań i Mercedes ma problem ? zamknąć firmę czy dać jej jeszcze jedną szansę? Ostatnio pojawił się pomysł, by kolejne Maybachy były niczym innym jak tylko

Genewa 2010 | Carlsson C25

została już wyprzedana - powiedział Markus Schuster, dyrektor generalny firmy Carlsson.Nadwozie powstało praktycznie od nowa. Z bazowego Mercedesa SL 65 AMG pozostało niewiele. Składany dach ustąpił stałemu, błotniki wypełniły się muskułami, nawet przednie reflektory i tylne lampy zaprojektowano od nowa

Szalone lata 90. Część pierwsza

, ciemnozielonym kolorze.Niestety Lotus Omega do dosyć awaryjne auto. Główne usterki dotyczą układu elektrycznego, sprzęgła, skrzyni biegów i silnika. Problemy wynagradzane były niezłym wyglądem i osiągami. Lotus Omega radził sobie nie tylko z takimi rywalami jak BMW M5 czy Mercedes 500E ale i z sportowymi

Mercedes SEC 500 - Auto z półświatka

łączących szyk, blichtr i dobry smak. W dodatku tak przyjemnie się prowadzących. Dwudrzwiowa klasa S to demonstracja możliwości Mercedesa z początku lat 80. SEC był wtedy najbardziej luksusowym coupé ze Stuttgartu. Sportowy sznyt podkreślała przejęta z SL-a wielka gwiazda na atrapie chłodnicy, a nie

BMW 320d kontra Mercedes C220 CDI - test porównawczy

koncernie.Podobnie zresztą Mercedes. Choć klasa E jest bardziej luksusowa, a klasa A popularna, to właśnie samochody z literką C są oczkiem w głowie szefów koncernu. Być może dlatego w jej nadwoziu aż tyle zapożyczeń z flagowej klasy S. Mamy więc bulwiaste błotniki, ostro zarysowane przednie reflektory i tylną część

Mercedes B 170

Czarny kot, stłuczone lustro, piątek trzynastego... Symboli przynoszących pecha jest sporo. Mercedes ma jeszcze jeden: A-klasa. Najpierw przytrafił się jej łoś, a potem Vaneo - jedna z największych porażek firmy. Dzisiaj najtańszy Mercedes to jakość nieporównywalnie wyższa od poprzednika, ale czy A

Ostra tetetka

bezpośredniego wtrysku i turbosprężarki Rootsa zaowocowało mocą 272 koni i momentem godnym diesla - 350 Nm. A co z rasowym brzmieniem "fałek"? I ten problem udało się rozwiązać. Silnik basowo dudni, każąc ściszać skądinąd dobrej jakości audio Bang & Olufsen. Jeśli zażyczymy sobie wersję z dwusprzęgłową

Co oferuje rynek w segmencie C?

gwiazdek (90%, 90%, 67%, 86%) Ceny: 51 300 zł - 97 300 zł (w promocji od: 46 300 zł) Nasze testy: Hyundai i30 - test | Pierwsza jazda Naszym zdaniem: Hyundai i30 ma solidne podwozie z niezależnym tylnym zawieszeniem, choć układ kierowniczy mógłby być bardziej precyzyjny. Cena podstawowego modelu oraz

Za co kochamy niemiecką motoryzację | cz. I - BMW

Km. Montowany był również w modelu Z8 Dokładnie 19,522 sztuk - tyle powstało modelu E60 w wersji sedan Z wszystkich modeli M5 wybieramy właśnie ten: M5 E60 jako touring M5 touring to konkurent takich aut jak Audi RS6 Avant czy Mercedes-Benz E63 AMG kombi Najnowsze M5 przyspiesza w 4,3 sekundy do

Mercedes R

rzucanym przedniej osi, gdy tej zbraknie przyczepności.Zmieniam ustawienie zawieszenia i skrzyni biegów z trybu Comfort na Sport (w przeciwieństwie do nowej klasy S odbywa się to jeszcze przy użyciu dwóch różnych przycisków) i wpadam w serię zakrętów. Pryskają wszelkie obawy co do układu kierowniczego. Co

Chrysler Sebring 2.0 CRD - test | Za kierownicą

góruje nad Fordem Mondeo czy Citroënem C5, a do takich tuzów jak Audi A6, Mercedes E czy BMW 5 jest mu naprawdę daleko.Cena wydaje się przystępna w zestawieniu z elitą klasy średniej wyższej, ale porównanie z konkurentami z tej samej półki wcale nie wypada tak dobrze. Szansą dla Europejczyka z

Mercedes-Benz Klasa M

6,9 s prędkość maksymalna: 225 km/h 240 km/h zużycie paliwa (średnie): 11,7 l/100 km 13,4 l/100 km Szacowana cena MERCEDESA-BENZ

Land Rover Defender vs. Jeep Wrangler Unlimited vs. Iveco Massif | Test porównawczy

nie stanowi problemu w jeździe po twardej drodze. Jadąc autem czuć, że mamy do czynienia z samochodem stricte terenowym, ale komfort jazdy na krótkich dystansach jest dość poprawny. Poprzeczne nierówności, czy dziury w drodze są dość dobrze przyjmowane przez podwozie i nie przenoszą się nadmiernie na

Mazda 626 (1997-2002) - opinie Moto.pl

626. To skutek stosunkowo wysokiego poziomu technologicznego charakterystycznego dla pojazdów japońskich. Egzemplarze zaniedbane, w złym stanie technicznym z pewnością sprawią wiele problemów i narażą na poważne wydatki. Historia modelu1997, lato - premiera modelu (hatchback 5d i sedan 4d), silniki

Fiat Croma - Walka o image

zawieszenie uspokajają kierowcę i nie prowokują do szybkiej jazdy. Podobnie jest z silnikiem. Choć gwarantuje niezłe osiągi (0-100 km/h w 8,5 s), to aby podnieść sobie ciśnienie krwi, już lepiej wypić dobre espresso.Producent twierdzi, że Croma przeznaczona jest dla młodych rodzin. Ale im dłużej ją prowadzę

Porsche Cayenne - test | Za kierownicą

spalanie dochodzące do 30 litrów na setkę. Nawet najtwardsi z twardych miłośników nowego Porsche - a przez cztery lata zebrało się ich ponad 150 tys. - twierdzą, że to lekka przesada. Problemem zajmują się inżynierowie. Po pięciu latach, gdy cztery wersje Porsche (Cayenne, Cayenne S, Cayenne Turbo i

Mercedes E63 AMG

Gdybyście widzieli tę Astrę! Ja mam okazję co weekend. Właściciel dumny i blady przyjeżdża nią po dziewczynę z sąsiedztwa. Wóz to ko(s)miczny: progi do ziemi, skrzydło do nieba, prześwit niemal zerowy. Wygląda na jakieś 300 koni. Że coś tu nie gra, poznałem po kołach, notabene monstrualnie jak na

Unikatowy Nissan 300ZX Spyder

-biegowym automatem "topniała" do 280 KM). Przyspieszenie do setki? Niespełna 6 s. Wady? Tylko jedna - masa wersji z podwójnym turbo dobijała do 1,6 tony.Łącznie wyprodukowano 164 tys. egzemplarze 300ZX (Z32). 65 tys. sztuk trafiło na rodzimy rynek japoński, a ponad 80 tys. - do USA. To o ponad 2

SUV obfitości

Niektórzy twierdzą, że auta uterenowione, czyli SUV-y (Sports Utility Vehicle - auto sportowo-użytkowe) i crossovery (modele łączące cechy aut wielu segmentów), oferują pasażerom większy poziom bezpieczeństwa. Cóż, z jednej strony to prawda. W czasie zderzenia czołowego niższe auto osobowe, można

Nieudane ataki na klasę premium

Audi V8 zdolne było konkurować z Mercedesem klasy S (W126) i BMW serii 7 (E32), do klientów trafiło zaledwie 21 tys. egzemplarzy modelu. Jak widać, by dostać się do klasy premium, trzeba nie tylko dobrego produktu, ale również czasu. Dopiero następca V8-ki, model A8 z seryjnym napędem na przednią

BMW M5 - test | Pierwsza jazda

, rewelacyjnego zawieszenia, powalającego wyglądu i ostrego charakteru.Zastanawiam się jak osłonić się przed blaskiem znaku M5 i obiektywnie ocenić nowe kontrowersyjne rozwiązania.BMW M3 | Pierwsza jazdaCały mój dystans, który starałem się zbudować zawalił się tuż po naciśnięciu guzika start. Z czterech rur

Jaguar XF - Ostry niczym brzytwa

ramiona również sporo, więcej niż w BMW, Mercedesie i wspomnianym Audi. Jaguar z całej czwórki jest także najdłuższy (496 cm) i ma największy rozstaw osi (291 cm). Nic dziwnego, XF powstał na płycie podłogowej XK. Z tego modelu zaczerpnął także zawieszenie. Kilka drobnych zmian spowodowało jednak, że

Cadillac XLR

produkuje auta w swym mniemaniu luksusowe, to aż do 1987 roku nie miał ani jednego modelu, który zaparkowany obok Mercedesem 560 SL czy Jaguarem XJ-S nie wzbudzałby politowania. Częściowym rozwiązaniem problemu okazała się współpraca ze znanym stylistą Sergio Pininfariną. Włoch spisał się dzielnie i

Mercedes Klasy A

mało komfortowym zawieszeniem i jeszcze te niskoprofilowe opony (tylko starannie wybranych producentów). Wszystko po to, by nie powtórzyć sromotnej wpadki z testem łosia tuż po premierze. Przypomnijmy - omijanie wirtualnej przeszkody rozpędzona klasa A zakończyła na boku. A więc miejsce problemów ze

BMW 335i xDrive - test | Za kierownicą

zastrzeżeń nie można mieć do zawieszenia. Kilkaset kilometrów przejechanych po polskich drogach utwierdziło mnie jedynie w przekonaniu, że podział na tryby "Komfort" i "Sport" nie jest konieczny. Oczywiście w Polsce warto wyrzucić (bo nie można z nich w salonie zrezygnować) z opon Run

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

(Phaeton). W Passacie CC mamy natomiast banalne, brzydkie zawiasy, które wnikają do bagażnika. Ta sama sytuacja jest w nowym Audi A4. No niby nic, ale jednak po aucie tej klasy i tej marki można oczekiwać więcej. Podobny problem mam z kluczykiem, który wygląda na ciężki, drogi i zrobiony z dobrej jakości

Mercedes SLR

prawie pionowe koło kierownicy. Miejsca nad głową sporo, ramieniem nie wypycha się drzwi ani nie szturcha pasażera. Wykonane z włókna węglowego fotele można niczym podkoszulki zamówić w jednym z czterech rozmiarów: S, M, L i XL (standardem jest M dla kierowcy i L dla pasażera). Zamykam drzwi. Za słabo

KIA Sorento 2.5 CRDi A/T

wyposażenie: skórę, komplet poduszek, automatyczną klimatyzację, elektrykę szyb, lusterek i siedzeń, automat, tempomat, radio z CD, a nawet szklany dach. Za 185 tysięcy z salonu Mercedesa, BMW czy Lexusa wyjechałbym co najwyżej podobnie wyposażonym sedanem segmentu D, ale nie terenówką.Przyznaję, że jakość

Szalone lata 80. Część druga

tylko 325 egzemplarzyW futurystycznym wnętrzu niestety często były problemy z elektryką. Zawodziły najprostsze rzeczy jak otwieranie okien czy centralny zamek Karoseria miała znakomity współczynnik oporu powietrza, który wynosił tylko Cx=0,30, a w pierwszym modelu V6 GT nawet tylko Cx=0,28Dire Straits

Ford Mondeo - nowy lider?

, przycisków i przełączników znam już z wielkopojemnych S-Maxa i Galaxy. Materiały są przyjemnie miękkie, a elementy dobrze spasowane. Poziom wykonania zbliżony do VW Passata. Już bardzo niewiele dzieli pod tym względem Mondeo od droższego Mercedesa C czy BMW 3. Ford stara się awansować, a drożsi konkurenci

Mercedes klasy B

Prawie dziesięć lat temu Mercedes postanowił zjeść kawałek tortu z napisem: "Niewielkie samochody miejskie droższe niż u konkurencji, ale dobrze wykończone i bezpieczne". Klasa A mimo fatalnego startu (test łosia) była strzałem w dziesiątkę. Na jej wydłużonym podwoziu zbudowano auto

BMW 335i Cabrio - test | Pierwsza jazda

wyższych prędkościach chłód nie jest dokuczliwy, ale nie miałbym nic przeciwko szalikowi z ciepłego powietrza, jaki ma Mercedes SLK.Ale i BMW ma coś ekstra. To specjalna skóra na siedzeniach - ponoć odporna na promieniowanie słoneczne. Zmniejsza nagrzewanie foteli nawet o 20 stopni i ma wyglądać świeżo

Lexus GS - test | Za kierownicą

wyprzedzać. Z pozoru nic się nie dzieje, nie ma hałasu ani żadnych szarpnięć, ale czuję ogromną siłę wciskającą w fotel. Potwierdzają to cyfry. Limuzyna Lexusa na dobicie do setki potrzebuje 5,8 s. Mniej niż Porsche Caymann.Mija kilka sekund, kończę manewr, a pasażerowie nawet nie przerwali rozmowy. Duża w

Cadillac SRX - Wielozadaniowóz

mi testować.Być może to wiosenne upały sprawiły, że mój sceptycyzm topniał z każdą godziną. Gdzie nie pojechałem, SRX spisywał się lepiej niż większość aut w tej cenie. W mieście okazał się całkiem zwrotny i poręczny (kamera ułatwiająca cofanie, zawieszenie "połykające" miejskie dziury

VW Golf GTI - test | Za kierownicą

posądzony o niedbalstwo. Golf GTI należy do najtańszych wyjątkowych samochodów jakie się tu kręcą. Jeśli widzę Mercedesa to tylko AMG. W BMW bez znaczka M na promenadzie lepiej się nie pokazuj. Ferrari? Tylko 430... Scuderia. Wszystko jest ważneOd 33 lat Golf GTI zadowala klientów z nienajgrubszym portfelem

Toyota Land Cruiser - test | Za kierownicą

trosce o zdolności terenowe wydłużono skok zawieszenia o 15 proc., rodzi się pytanie o stabilność. Paradoksalnie stara "setka" nie miała z tym problemu. Na zakrętach nie "waliła się" tak, jak mniejsze przecież "studwudziestki", których tak wiele jeździ po naszych ulicach. A

Dlaczego Polacy nie lubią Skody?

Superba. Jednych irytuje, że kompaktowe Octavie z dużym kufrem sprzedawane są jako tańsze Passaty, innych - porównywanie Superba z Mercedesem klasy E. W rzeczywistości, mało który nabywca stanie przed takim dylematem, a dla tych, którzy wybiorą Skodę, dodatkowe litry czy centymetry będą zwyczajnie

Mercedes G 270 CDI

Maluchu. Jedyny element nawiązujący do obecnych czasów to kierunkowskazy umieszczone w obudowach lusterek wielkości łopaty. To ma być Mercedes? Zgroza! Ale tylko dla niewtajemniczonych. Po całym dniu spędzonym za kierownicą wcale nie czułem zmęczenia, nie miałem bólu kręgosłupa ani problemów z błędnikiem

Citroen C5 - Bez kompleksów

wszystkie problemy znikają bezpowrotnie. Samochód zmienił się nie do poznania. Ma teraz dynamiczną sylwetkę, niepozbawioną jednak wdzięku i elegancji. Wreszcie pojawiło się kilka śmiałych linii. Efektowne reflektory z opcją doświetlania zakrętów, mocno zarysowana krawędź maski z wkomponowanym sierżantem na

Hyundai i30 - zamiast Accenta

poduszki powietrzne, kurtyny boczne, ABS, radioodtwarzacz z CD, złącze na USB i iPoda, wspomaganie kierownicy i elektrycznie sterowane szyby (niestety tylko w przednich drzwiach). Różnice można zauważyć także podczas jazdy. Zawieszenie Hyundaia zestrojono też bardziej komfortowo niż w Kii. To ukłon w

Audi A4 Cabriolet

samochody mają opuszczone dachy, ale mimo to ich kufry bez problemu łykają bagaż dwóch osób. Jeszcze tylko czapka z daszkiem i rzut oka na mapę. Możemy ruszać.Turbo na dzień dobryNowe A4 Cabriolet to w rzeczywistości samochód poddany drobnemu retuszowi, dlatego być może nie wywołał zbyt dużego

Lexus LS 460 - kraina łagodności

Billem. Tylko czy ci najbogatsi jeżdżą Lexusami? Raczej nie. LS konkuruje "ledwie" z Audi A8, BMW 7 i Mercedesem klasy S, a to nie są przecież najbardziej wytworne samochody na świecie. Zawsze można sobie sprawić Bentleya, Maybacha czy Rollsa. Zresztą nawet gdyby Japończycy wyprodukowali

Audi Q7 4.2 TDI - test

Chwilę później staje się jasne, że Q7 bez problemów przekracza 100 km/h w podanym przez producenta czasie. Kilka chwil później wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się w okolicach liczby "240". I co? Pełen spokój. Montowane seryjnie z tym silnikiem pneumatyczne zawieszenie już przy 160

Mercedes ML 400 CDI

samochodów przeznaczonych na amerykański rynek. Mercedes wyposażył tylne zawieszenie swojego SUV-a w tak zwane sprężyny progresywne, które mają nierównomierną gęstość uzwojenia. W górnej części sprężyny są dłuższe, z mniejszą liczbą zwojów, co zapewnia miękkie resorowanie na małych nierównościach. Dolna

Opel Vectra OPC

mocniejszych aut z klasycznym napędem (np. 272-konny Mercedes C350) tuż za sobą ma całą chmarę aut spod znaku GTI. Najprawdopodobniej udoskonalone elektroniką zawieszenie pozwoli któremuś urwać kolejne ułamki sekund. A samochodowy odpowiednik Mike'a Powella nie każe na siebie czekać aż 24 lata (tyle zajęło

Audi RS6 - test | Pierwsza jazda

same. Kamuflujący srebrny metalik nie zdołał jednak ukryć błotników rozdętych jak w BMW M3 E30 czy Lancii Delta Intergale z lat 80. Z tym że projektanci Audi wyprofilowali blachę nieco subtelniej. Ale w końcu RS6 to samochód luksusowy, który ma rywalizować z BMW M5 Touring i Mercedesem E63 AMG

Mercedes SLK 55 AMG

przebić ofertę fabrycznego tunera Mercedesa - firmy AMG. Są dwie możliwości poprawy osiągów SLK 55 AMG. Albo zamontowanie zestawu podnoszącego moc do 390 KM (Brabus B 55 S), albo zmiany na całość czyli rozwiercenie silnika do pojemności 6,1 litra i wyciśnięcie z niego 445 KM! Komu mało, może zamówić

Porsche Carrera 4 - test | Za kierownicą

to pozycja za kierownicą: tak nisko nie siedzi się już w żadnym BMW czy Mercedesie. Tyłek na podłodze, nogi niemal proste, ręce mocno zgięte. Perfetto! Drugi: reakcja na gaz. Nawet słabsza Carrera (bez S) rozpędza się ochoczo i z każdych obrotów. Eccellente! Trzeci: układ kierowniczy - czy jest już w

Land Rover Freelander

architektura zawieszenia (MacPherson z przodu i wielowahacz z tyłu) także została przejęta z kompaktów, ale dopasowana do potrzeb większego i cięższego Freelandera 2. Efektem jest zaskakująco dobre prowadzenie na asfaltowych drogach. Mimo wysoko położonego środka ciężkości samochód bardzo posłusznie reaguje na

Maybach Fulda Exelero

koncepcyjnych - klimatyzacja czy radio działają niezawodnie. Przez chwilę mam problem z ręczną zmianą biegów, ale to daje znać o sobie termiczne zabezpieczenie skrzyni biegów - dałem jej mocno w kość. Po minucie spokojniejszej jazdy wszystko wraca do normy, w tym także działanie mojego organizmu. Przestaję się

BMW Z4 M Coupé

nie wysuwany z deski rozdzielczej ekran nawigacji powiedziałbym, że minimalistyczne. Bardziej surowe niż w Mercedesie SLK, Caymanie, a nawet sporo tańszym Nissanie 350 Z. Szkoda, że wzorem Hondy S2000 silnika nie odpala się przyciskiem. Przekręcam kluczyk i od razu czuję, że pod groteskowo wybrzuszoną

Mercedes CLS 350 - test | Za kierownicą

tysiącach lat słowa "techniczny" i "artystyczny" są znowu blisko siebie. Dowodem jest Mercedes CLS, auto znakomicie łączące myśl techniczną z wysmakowaną formą. Dostarcza silnych wrażeń nie tylko kiedy jedzie, ale nawet kiedy stoi. Co prawda nie można zawiesić go na ścianie, ale podobnie

Jeep Wrangler Unlimited 2.8 CRD Sport skąpany w błocie

, podczas pokonywania zakrętów choćby z minimalną prędkością nadwozie niemiłosiernie się przechyla, klekot diesla jest tak głośny jak w "beczce" Mercedesa, a szum powietrza zagłusza absolutnie wszystko. Po co więc zamontowali tu radio? Naprawdę, jazda takim autem bez znieczulenia jest na swój

Jaguar XKR

dróg. Usztywnione w porównaniu z XK zawieszenie trzęsie akurat tyle, by jazda nie stała się monotonna. Przynajmniej w Hiszpanii. Z przyjemnością pokonuję kolejną serię łuków. Najlepsze jednak dopiero przede mną. Za zjazdem z autostrady w opisie trasy pojawia się wręcz oesowy fragment. Przestawiam

Cadillac BLS

podłogowa, na której zbudowany będzie samochód. Zawiera skomplikowany i kosztowny w opracowaniu układ zawieszenia. Największy europejski producent wchodzący w skład GM to Opel. Po sprawdzeniu dostępnych rozwiązań wybór padł na przednionapędową platformę Epsilon stosowaną z powodzeniem w Oplu Vectrze i po

Porsche Panamera Turbo vs. Aston Martin Rapide - test porównawczy

siedziałem w Hummerze. Rapide jest autem 2+2 a nie czteromiejscową limuzyną. Największy problem jest z wysiadaniem z tylnych miejsc. Głęboko osadzony fotel, mały otwór drzwiowy sprawiają, że całą operację trzeba starannie przemyśleć i przygotować. Zwinność fizyczna mile widziana.Może pojemność bagażnika jest

BMW M3 vs. Lexus IS-F. Banzai!

prymat M3 jest coraz mocniej zagrożony. W zeszłym roku pojawił się na rynku Mercedes C63, który został okrzyknięty jednym z najlepszych samochodów spod znaku AMG. Inżynierom BMW sprezentowano twardego konkurenta, bo usportowiona klasa C jest już bardzo blisko M3. W walce uczestniczyło również Audi RS4

Renault Laguna FL

powietrza.Gotowy do startuSzwy obitej skórą kierownicy. Metaliczny chłód przypominającego golfową piłkę drążka dźwigni skrzyni biegów. Francuzi nie zapomnieli o skromnych, acz smakowitych detalach.I o odpowiednich do wyglądu osiągach.Obniżona o centymetr Laguna GT z 205 KM nie ma problemu ze żwawym przyspieszaniem

FIAT 500 - test | Pierwsza jazda

. Nie zmienia to faktu, że Mini odniosło ogromny sukces również w innych krajach. Można się spodziewać, że Pięćsetka też nie będzie miała problemów z przekonaniem do siebie szukających oryginalności bogatszych klientów, których w Europie nie brakuje. Jest jedna cecha Mini, której w Pięćsetce nie

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

narzekają na brak komfortu. Również w przednim zawieszeniu znajdziemy nowinkę - patent Mercedesa: aktywne amortyzatory z systemem SDD (Stroke Dependent Damping), umożliwiającym dostosowywanie pracy zawieszenia odpowiednio do zmieniających się warunków jazdy. Przy małych amplitudach system

Honda CR-V vs. Mitsubishi Outlander - Gry i zabawy w terenie

większym co prawda X3, a Mercedes błądzi gdzieś z klasą R. Co innego Japończycy. Honda i Mitsubishi od dawna brylują w segmencie mini-SUV, a niedawno zaprezentowały kolejne wcielenia swoich aut.Grafitową Hondą CR-V jadę zatem na spotkanie z Mitsubishi Outlanderem. Oba auta mam sprawdzić w mazurskich lasach

Jeep Grand Cherokee SRT8 - test | Za kierownicą

- spójrzcie na dane: ponad 6 litrów i osiem cylindrów. 420 KM i 570 Nm. I - uwaga - 5,1 sekundy do setki. Szybciej od BMW X5 4.8is czy Porsche Cayenne Turbo S. I tyle samo, co kosztujący fortunę (480 tys. zł) Mercedes ML 63 AMG. Dwa razy nie dałem się prosić. A więc siedzę w jednym z najszybszych SUV-ów

Acura RL - test

ekstrawagancka jak Citroën C6 ani tak wyzywająca jak Audi A6, i tak zwraca na siebie uwagę. Ze względu na pochodzenie bliżej jej do Lexusa GS 300 niż do BMW 5 czy Mercedesa E, choć te w porównaniu z Acurę są mniejsze i nie tak wyrafinowane.Zobacz Acurę RL w scenerii Kazimierza Dolnego.Acura to luksusowa

Chrysler 300C Touring V8 5,7 AWD

działania ani tym bardziej zauważyć 20-proc. oszczędności paliwa. Ale zużycie benzyny jeszcze nie stanowi problemu. Zasięg na baku to coś całkiem innego. Wyjeżdżając ze stacji z portfelem chudszym o ponad 250 zł (jedno tankowanie do pełna), z jękiem odczytałem komunikat: zasięg 343 km. To jeden z większych

Dziwne buczenie po stronie pasazera

Witam serdecznie.Piszę tutaj bo już wyczerpały się moje pomysły co mam robić dalej posiadam mercedesa s 500 z 2003 roku w wersji long.problem polega na tym że od jakiegoś czasu pojawiło się dziwne buczenie po stronie pasażera od strony silnika.no to mysle sobie poduszka pod sinikiem ale kiedy

Re: Volvo 850 (1991-1997)

. Mercedes na poczatku OK, ale tylko na początku. Zaczęły nagminnie przepalać lampy z przodu. W koncu gość w prywatnym serwisie dał od siebie oryginalnego Bosha z Niemiec. Problemy się skończyły. Czym zatem dysponuje serwis Merca??. po 35 tysiącach klocki z przodu do wymiany. Po 47 tysiącach krzywa tarcza

Mokka - odważny SUV Opla

ciężkości i zawieszeniu zaprojektowanym niemal wyłącznie z myślą o poruszaniu się w ciężkim terenie. Nic więc dziwnego, że w czasie takiego testu przeprowadzonego w 2007 roku przez niemiecki miesięcznik Auto Motor und Sport Defender przewrócił się na bok już przy prędkości 60 km/h. www.mototok.pl/Najwieksze-wpadki-podczas-testu-losia-s

Re: Uwaga !!! na sklep rowerowy Roweria ul. Długa

. . A wiesz że koła pompowane stanowią amortyzację powietrzną. Jak wyrównano drogi 100 lat temu i wprowadzono pneumatyczne ogumienie, to nagle rowery nie potrzebowały już takiej amortyzacji i zawieszenia jak wcześniej. I to ma być nowość, że dla wariatów jeżdżących po dziurach zrobiono powrót do

Re: Złoty interes?

!!! Tak sie sklada ze mieszkam w Ameryce i mam Porsche Cayman S, BMW M3, I Mecedesa E350 i wszystkie odgrywaja plyty MP3, wszystkie umozliwiaja wybor wysietlania jednostek zarowno w systemie imperialistycznym jak i SI. Ponatdo BMW ma analogiczny podwojny predkosciomierz, a Porsche I mercedes mogoa

Re: Citroen C5, czy jak reszta - VW, Audi, lub Op

stabilizatora i sworznia zwrotnicy. Co do C5 to ten ma regulację twardości i wysokości zawieszenia więc jakież to argumenty na korzyść niemieckich aut klasy średniej tu przedstawiłeś - zacofanie technologiczne? Tylko Mercedes S klasse stosuje podobne do C5 rozwiązania.

Re: Średni wiek samochodu w Polsce - 14 lat

początku 20 000 zł od tamtej pory przejechałem 120 000 km bez problemów ,a miał na liczniku 100 000 jak go kupowałem . Wyniósł mnie w sumie 65 000 zł . Co za to cenę kupię nowego z takim wyposażeniem ,silnikiem ,bezpiecznym zawieszeniem i automatyczną ,szybką skrzynią ? Nawet Skoda Octavia 2.0 TDI

Re: Skoda Superb

przestronnym Mondeo z lat 2000-2007. W aktualnej II generacji Superba jest jeszcze o kilka centymetrów więcej, więcej niż w Mercedesie klasy S! Wielkościowo Superb to auto klasy wyższej, czyli np. Audi A6, ale cenowo i wizerunkowo to klasa Passata, czyli klasa średnia. Co do auta, to przez mechaników Skody

Re: S60, GTS czy Accord

2,5 roku jazdy GTSem z dieslem, poza tym co zrobili w czasie przegladu z zawieszeniem (na serwisie wszystkie to ponoc Vectry mialy robione z roku modelowego 02) i wymiana zarowek postojowych swiatel nic...zero problemu...A i amatrow na to auto chyba tez wielu nie ma (w Lodzi przynajmniej

Mercedes standard!

poprzednio miałem też Kappe s sprzedałem jak miła 330tys.km a sam zrobiłem nią około 75tys.km i przez ten okres wymieniłem tylko sonde lambda(wariowała na naszym chrzczonym paliwie) i siłownik szyberdachu. Poza tym nawet w zawieszenie nie zaglądałem co jest chyba dość egzotycznym przypadkiem na naszych

Re: kupuje Mitsubishi colt 1998

najwyższych pozycji w rankingach niezawodności, wyprzedza go tylko kilka aut, jakieś toyoty, mercedes S klasa i chyba 911 :) W tej budzie masz do wyboru dwa silniki, 1.3 i 1.6. (w japonii był też 1.6 MIVEC o mocy 175KM bez turbo!!!) Obydwa dość dynamiczne i ekonomiczne, oczywiście bardzo trwałe! Auto

Re: Sam. francuskie-jakie modele najmniej awaryjn

drogie zawieszenia silniki itd. 2. Jeżeli już seryjne auto ma być namiastką sportowego to kosztuje więcej i raczej nie ma problemu kupić coś w stylu GTI. 3. Jeżeli więc te niezawodne auta japońskie i niemieckie takie super są to dlaczego nie są też takie w sporcie? Mówię oczywiście o markach popularnych

Re: tylko japońce

usterek z jakimi spotkałem się przez prawie 120 tys.km,które przejechałem do tej pory Vaneo.W sumie problemów naprawionych lub nie było do tej pory ok.100.Musiałbym kiedyś to zliczyć korzystając z kopii zleceń serwisowych. Z poważniejszych uszkodzeń wspomnę wymianę wahaczy tylnego zawieszenia

Re: Jaguar XJ

greenblack napisał: > Ten Jaguar, jak i pozostałe jest piękny, stylowy i ma mocne > silniki. Brak napędu na cztery koła, pneumatycznego zawieszenia > sprawia jednak, że zostaje trochę w tyle za najnowszą > konkurencją. Jezeli będziemy mieli w pamięci małe problemy > jakościowe

bardzo proszę

starannie ustawić fotel, by nie bolały plecy. Autko, jak większośc "francuzów" jest dośc miękkie, co w połączeniu z dość niską i szeroką sylwetką powoduje, ze jedzie nam się dośc komfortowo (oczywiście jak na tę klasę samochodów, nie zapominajmy, ze to segment B, a nie Mercedes klasy "S

Tradycyjnie pozdrawiam !

A tu kilka komentarzy o ktorych jak zwykle przypadkowo zapomniales: Tańsze samochody z USA płyną do PolskiIP: 157.25.204.* Gość: dawid 20.12.07, 11:31 Odpowiedz oprocz tego w jednym warsztacie mercedesa powiedzial mi znajomy mechanik, ze auta z usa sa po prostu "taniej" robione

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

. Twierdzę, że A5 3.0 TDI S-line czyni S5 niepotrzebnym. Tak bardziej zaczyna gubić oddech poza zakresem legalnych prędkości. > Problem tylko w oszukaniu momentu obrotowego, prymitywne podejście Mercedesa da > je to, że E500 ma jednak dość zdecydowanie lepsze osiągi od A6 4,2 FSI, paląc s >

Uczciwość członków PiS-u! Uwaga nadchodzą!

;merca"! Podpisy sfałszował Centała trzy razy. Zaczęło się od tego, że w czerwcu 2003 roku wpadł do gabinetu prezesa "Wodociągów" i zażądał, by za kilka godzin podstawić mu pod dom należącego do spółki mercedesa vito. Zatankowanego do pełna! Musi bowiem wyjechać na kilka dni w sprawach rodzinnych

Re: Jak sprawić, by auto było bezpieczne?

celicaman napisał: > Auto wyjeżdżone będzie miało zużyte równiez elemnty odpowiadające za > bezpieczeństwo jazdy. Choćby zawieszenie. I trzeba będzie > zainwestowac w porządny remont, aby przywrócić mu stan taki, jak > założyli konstruktorzy. To moze jednak lepiej część tych

Re: Saabaru ?

dreaded88 napisał: > Ciekawe, ciekawe... A jakieś bliższe informacje ? Podobno nowa Omega ma bezpośrednio celować w A6/E/5, a nawet wyżej... Zupełnie nowe materiały wewnątrz, nowe silniki, nowe zawieszenie. BTW, obecna Omega jest chyba > mocno deficytowa, przeciętności i problemów

Re: francuzkie wynalazki: brrrrrrrr!!!!

zapłonowe wymienione ma 3- padły w okresie 6 miesięcy- czwarta jakoś się trzyma, ale w bagażniku wożona jest czwarta i kluczthorsena do wymiany. Najwiekszy problem to jest z przednim zawieszeniem. W tej chwili wymagane jest jego całkowita wymiana!!!!/ wachacze,amortyzatory końcówki drążków, elementy

Re: Argumentacja na siłe!

... no ale jak już pisałem, istnieją takie mercedesy e 55 amg T czy audi s6 avant czy silne bmw kombi z V8 pod maską. A jeśli to za dużo - to np. urocze C klasy kombi czy mondeo st. > 3) Mam 3.0 diesla ale 4.4 benzyniak ma już niezłego kopa 3.0 diesel już X5 rozpędza dobrze, zbiera je do setki w

Re: Argumentacja na siłe!

*4 niż zwykłego kombi. Hmmm, ja zawsze będę sugerował, aby zamienić SUVa na ładne uterenowione kombi, z atrybutami typu poszerzone błotniki, regulowane zawieszenie, osłony nadwozia i miski. Pomieści każdą rodzinę (i psa :), poradzi sobie w lekkim terenie i nie stanowi takiego zagrożenia dla innych aut

Porady

Cytat z pewnej strony internetowej - niestety nie pamiętam jej adresu (mam zapisany plik na dysku) 1. Stan zawieszenia i kąt pochylenia każdego koła. Stoją one prosto za wyjątkiem przednich, ale tylko wtedy kiedy są skręcone. Zarówno w W123, W124 oraz W201 koła przednie przy mocnym skręcie w lewo

Ci pewnie też bili rekord trasy

przejścia granicznego w Świecku. Krótko po godz. 5 swoim chryslerem voyagerem minęli Toruń i krajową "10" skierowali się w kierunku Bydgoszczy. Zbliżając się do feralnego podjazdu na wiadukt w Cierpicach, gdzie często dochodzi do wypadków, prowadzący vana 21-letni Juris S. prawdopodobnie

Re: nowy tabor... ale jaki?

moze byc Scania. Jestem pod duzym wrazeniem tych autobusow. Jest > czego zazdroscic Krakusom... Scania jest dosyc droga, drozsza od Volvo, w dodatku narzekaja na jakosc wykonczenia i zawieszenie. Krakow kupil je tylko i wylacznie dlatego zeby ujednolicic tabor w jednej zajezdni (gdzie sa juz

Re: Czy znacie

wydaje, ze jak masz... > no wlasnie tu wychodzi to twoje wtracanie sie z antypodow - nie masz pojecia co > to za droga a nawet tu snujesz swoje wywody. Ta droge czuc nawet w super > nowoczesnym mercedesie 600S. Tam sa roznice miedzy plytami dochodzace do 20cm. K: A w Toyota Landcruiser tez

Szymi, czy ty to piszesz poważnie?

sportowych sedanów. Chyba że wyścigi uliczne. Myślę, że pomyliłeś F50 z czyms innym. Z tym to sie może ścigać McLaren a nie nawet 2000konny Mercedes. Na torze tego Renntecha objechałoby pewnie zwykłe M5:- ))) Konie mechaniczne to dopiero 30% sukcesu na torze. Masa auta i zawieszenie znaczą DUUŻO więcej

Re: Radomirr

w lakierach i byly one wlasnie dosyc nietrwale, ten sam problem mialem w Mitsubishi Eclipse z 92 roku). NIe widzialem tez rdzy na zadnym Cherokee jakie ogladalem w stanach ale tam jest inny klimat i rdza zadko jest problemem. Poza tym z tego co wiem nie ma jakichs typowych wad w tych pojazdach

Re: Czy BMW to marzenie kazdego automaniaka?

: dresy i zlodziejskie nasienie psuje obraz tej wspanialej marki !!! Co do komfortu jazdy to mam porownanie najnowszych limuzyn jezdzacych w rzadzie (moj kuzyn jest pracownikiem BORu) i bez problemu moge stwierdzic, ze BMW sa wedlug mnie najlepsze ! Niesamowite przyspieszenia (jak na auto opancerzone

Re: Odp od Mica

najwiekszy z krajow wstepujacych do Unii. Co drugi z nowych czlonkow UE to Polak. Rozszerzenie Unii to wlasnie problem glownie ze wzgledu na Polske i jej rozmiary. Unia ledwo moze sobie z tym poradzic a ty powaznie oczekujesz, ze was Rosjan Unia polknie tez ot tak sobie.. Bo was jest przeciez "

Re: Karoseria Focusa. Ach te gusta...

miał jedne z najlepszych reflektorów(obok wspomnianej tu Astry)- lepsze od Golfa. Co do tylnych świateł to moja praktyka pokazuje, że są wystarczająco dobrze widoczne(właśnie m.in. prez to że są wysoko zawieszone i mają taki a nie inny format oraz kształt). Focu ) s ) na sile, wlasnie poprzez ta

Problemy i awarie za 300.000PLN!

Do niedawna myslaem,ze auta takie jak Audi A8,BMW 7, Mercedes S sa praktycznie bezawaryjne...A tu ZOONK, moj dobry(i dziany)sasiad zakupil w tamtym roku nowe Audi A8(generalnie statek kosmiczny-moim zdaniem); minol rok a on twierdzi ze jest zalamany;mówi,że ciagle cos wymienia w zawieszeniu i

Re: mercedes 190 1,8 automat - opinie

Witam Daj troche więcej danych nt. tego auta. Generalnie fajne autko. Silnik jak dla mnie to trochę bez sensu. Pali tyle co 2,0 (10-11 miasto, 7-8 trasa), opłaty OC takie same, osiągi wyrażnie gorsze. Automat jest ok. Pamiętaj, że standardowo startuje z 2 biegu. W pozycji S (przełącznik przy

Mercedes B 170 - Pechowe geny

? Gość "zakleszczył sobie dłoń między fotelem a drzwiami". Dobrze, że nie zakleszczył sobie czegoś innego ,skoro jest taką fleją.Nikt z nas nie miał takich problemów...proszę sprawdzić to samemu... Miękkie zawieszenie, przeszkadzające lusterko...dla redaktorów innych gazet nie ma takich

Mercedes-Benz klasy S

Mercedes-Benz klasy S - samochód osobowy klasy luksusowej produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz od 1972 roku jako następca modelu W108.Jako klasę S można rozumieć także inne samochody klasy luksusowej marki Mercedes-Benz produkowane przed rokiem 1972, jednak oficjalnie to głównie cyfry

Problem Waringa

n-ter Potenzen (Waringsches Problem) // Mathematische Annalen, 67, s. 281?300 (1909), że dla każdej liczby naturalnej k istnieje taka liczba s, że każdą liczbę naturalną można zapisać za pomocą co najwyżej s k-tych potęg liczb naturalnych. Niech dla każdego k liczba g(k) oznacza najmniejsze takie s

Problem Gettiera

Problem Gettiera - problem ustalenia koniecznych i wystarczających warunków, jakie muszą spełniać przekonania, żeby można je było uznać za wiedzę. Edmund Gettier jest autorem napisanego w 1963 roku artykułu pt. Is Justified True Belief Knowledge? (Czy uzasadnione i prawdziwe przekonanie jest wiedzą

The Problem

The Problem – drugi studyjny album amerykańskiego producenta muzycznego Mathematicsa powiązanego z grupą Wu-Tang Clan wydany 28 czerwca 2005 roku nakładem wytwórni Nature Sounds. Płyta została w całości wyprodukowana przez Mathematicsa, a gościnnie pojawili się m.in. RZA, Inspectah Deck

Mercedes-Benz W205

Mercedes-Benz W205 – samochód osobowy klasy średniej produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz od 2013 roku jako czwarta generacja klasy C.Stylistycznie auto nawiązuje do modeli CLA i klasy S. Pojazd ma podobny pas przedni z identycznymi reflektorami i wyrazistą atrapą chłodnicy z logo

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.