pompa paliwa 1.9 tdi

Dariusz Dobosz

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Octavia drugiej generacji, hit nie tylko polskich ale i europejskich salonów, jest teraz autem bardzo poszukiwanym na rynku wtórnym

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

Touran to samochód który dużo lepiej jeździ niż wygląda. Kogo nie zrazi banalna estetyka przekona się, że to wygodne i funkcjonalne auto

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Model A4 nie szokuje stylizacją, ale ujmuje klasyczną linią i rozwiązaniami technicznymi, które mimo upływu lat trzeba uznać za nowoczesne

Volkswagen Polo (2001-2009) - opinie Moto.pl

Volkswagen Polo (2001-2009) - opinie Moto.pl

Polo IV nie jest wzorem niezawodności.Historia modelu2001 - premiera modelu, nadwozie hatchback 3d i 5d, silniki benzynowe 1.2 (55 KM), 1.2 (64 lub 65 KM), 1.4 (75 KM), diesel 1.9 D 64 KM), turbodiesle 1.4 TDI (75 KM) i 1.9 TDI (100 KM), 2002 - silniki benzynowe 1.4 (100 KM) i 1.4 16V FSI (86 KM

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

), wersje z napędem 4x4 (4Motion), silniki benzynowe 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (115 KM), 2.0 FSI (150 KM), 2.0 TFSI (200 KM) i 3.2 V6 FSI (250 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105), 2.0 TDI (140 KM) i 2.0 TDI (170 KM).2007 - zasilanie common-rail w turbodieslu 2.0 TDI-CR (140 KM), silniki benzynowe 1.4 TSI (121 KM) i

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

podobną do Passata. Z gamy silników benzynowych najbardziej godne polecenia są silniki TSI, dynamiczne a przy tym oszczędne. Wśród turbodiesli dobrze sprawdza się wystarczająco mocny a przy tym tani w eksploatacji 1.9 TDI o mocy 105 KM. Wersja 90-konna jest nieco za słaba, a ma podobne zużycie paliwa

Seat Alhambra (1996-2010) - opinie Moto.pl

Seat Alhambra (1996-2010) - opinie Moto.pl

elementów, ani zamienników.Historia modelu1995 - premiera modelu 1996 - rozpoczęcie produkcji, nadwozie jednobryłowe 5d, silnik benzynowy 2.0 (115 KM), turbodiesel 1.9 TDI (90 KM) 1997 - turbodiesel 1.9 TDI (110 KM) 1998 - silnik benzynowy 1.8 20V Turbo (150 KM) 2000 - niewielka modernizacja nadwozia i

Volkswagen Polo (1999-2005) - opinie Moto.pl

Volkswagen Polo (1999-2005) - opinie Moto.pl

przedniej i tylnej części, większe, prostokątne reflektory przednie, nowa stylizacja wnętrza, bogatsze wyposażenie). Silniki 1.0 (50 KM), 1.4 (60 KM), 1.4 (75 KM), 1.4 16V (101 KM), 1.6 16V (125 KM), 1.7 D (wtrysk bezpośredni, 60 KM), 1.9 D (wtrysk bezpośredni, 64 KM), 1.4 TDI (pompowtryskiwacze, 75 KM

Gaz wciąż najtańszy?

Gaz wciąż najtańszy?

) spalającego średnio 7,4 l/100 km, z tą samą jednostką napędową ale z instalacją LPG spalającego średnio 10 l/100 km autogazu i turbodieslem 1.9 TDI (90 KM), spalającego średnio 5,1 l/100 km, to koszt przejechania 100 km benzyniakiem wyniesie 37,88 zł, turbodieslem 25,19 zł a "gazowcem" 24,40 zł. W

Seat Ibiza (1993-2002) - opinie Moto.pl

(wtrysk bezpośredni, 64 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 90 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 110 KM - tylko w Ibizie). Mniejsza moc silnika 1.9 D (64 KM), wycofany z oferty silnik 1.8 16V (129 KM)1997, jesień - Cordoba w wersji kombi (Vario)1998 - silnik 1.9 TDI w Cordobie (wtrysk bezpośredni, 110 KM

Gaz wciąż najtańszy?

Gaz wciąż najtańszy?

średnio 7,4 l/100 km, z tą samą jednostką napędową ale z instalacją LPG spalającego średnio 10 l/100 km autogazu i turbodieslem 1.9 TDI (90 KM), spalającego średnio 5,1 l/100 km, to koszt przejechania 100 km benzyniakiem wyniesie 37,88 zł, turbodieslem 25,19 zł a "gazowcem" 24,40 zł. W skali

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

(150 KM), 2.8 V6 (174 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 90 KM)1995, listopad - wersja kombi (Avant), silniki 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 75 lub 110 KM)1996 - silniki 1.8 20V T (180 KM) oraz 2.8 V6 30V (193 KM)1997, jesień - wersja S4 (silnik 2.7 V6 30V Biturbo, 265 KM, napęd 4x4)1998 - silnik 2.4 V6

Volkswagen Passat B4 (1993-1996) - opinie Moto.pl

), 1.8i (90 KM), 2.0i (115 KM), 2.8 VR6 (174 KM), 1.6 TD (turbodiesel, komora wirowa, 80 KM), 1.9 D (diesel, komora wirowa, 68 KM), 1.9 TD (turbodiesel, komora wirowa, 75 KM), 1.9 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 90 KM);1994 - nowe silniki 2.0i (150 KM) oraz 2.9 VR6 (184 KM), wycofanie z oferty

Audi A6 (1994-2004) - opinie Moto.pl

premiera modelu A6, silniki 2.0 (101, 115 lub 140 KM), 2.6 V6 (150 KM), 2.8 V6 (174 KM), 1.9 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 90 KM), 2.5 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 115 lub 140 KM). Sportowe wersje S6 z silnikami 2.2 Turbo 20V (230 KM) oraz 4.2 (290 lub 326 KM

Volkswagen Polo (1994-2009) - opinie Moto.pl

przedniej i tylnej części, większe, prostokątne reflektory przednie, nowa stylizacja wnętrza, bogatsze wyposażenie). Silniki 1.0 (50 KM), 1.4 (60 KM), 1.4 (75 KM), 1.4 16V (101 KM), 1.6 16V (125 KM), 1.7 D (wtrysk bezpośredni, 60 KM), 1.9 D (wtrysk bezpośredni, 64 KM), 1.4 TDI (pompowtryskiwacze, 75 KM)2000

Skoda Octavia (1996-2010) - opinie Moto.pl

konstrukcyjnie (wałek rozrządu w bloku) i zdecydowanie za słaby. Z Octavią słabo radzi sobie również wolnossący diesel (1.9, 68 KM). Silniki z palety Volkswagena są trwałe, ale ich osprzęt sprawia nieco problemów. Awaryjne są pompy paliwa (czasami zawodzi jedynie bezpiecznik) oraz przepływomierze powietrza

Audi A3 (1996-2003) - opinie Moto.pl

producenta przebiegu (autoryzowane serwisy zalecają ich wymianę już po kilkudziesięciu tysiącach km). Słabym punktem wysokoprężnych jednostek napędowych TDI jest również przepływomierz powietrza. W silnikach benzynowych początkowo dość często zawodziły pompy paliwa i uszczelki pod głowicą. W późniejszych

Skoda Fabia (1999-2007) - opinie Moto.pl

problemy z zasobnikiem gazu. Z kolei w niektórych silnikach Diesla 1.4 TDI (wprowadzone wiosną 2003 r.) wymieniano wadliwe obudowy pompy paliwa (powodowały pękanie paska napędzającego pompę).Znaki identyfikacyjneTabliczkę znamionową umieszczono w komorze silnika, na lewym nadkolu. Numer VIN wytłoczono na

Volkswagen Golf III (1991-1999) - opinie Moto.pl

Vento); 1993 czerwiec wersja GTI z silnikiem 2.0 16V (150 KM), jednostki napędowe 1.6 (75 KM) oraz 1.9 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 90 KM); 1993 sierpień wersja Cabrio

Tuning elektroniczny turbodiesli

pracą silnika. Tuning elektroniczny można przeprowadzić praktycznie we wszystkich autach z układem wtryskowym typu common rail (np. HDi, JTD, D-4D, CDI), pompowtryskiwaczami (TDI) lub elektronicznie sterowaną pompą paliwa (np. DTI, DTH). W dużym uproszczeniu dotyczy to wszystkich turbodiesli

Škoda Octavia 2004

z czterech silników benzynowych: 1.4 MPI (75 KM), 1.6 MPI (102 KM) oraz 1.6 FSI (116 KM) i 2.0 FSI (150 KM) z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Miłośnicy jednostek wysokoprężnych wybiorą pomiędzy motorami 1.9 TDI (105 KM) i 2.0 TDI (140 KM). Poprzedni model Octavii dobrze wypadał w testach

Technika - Turbodiesle - Mistrzowie oszczędności

Technika - Turbodiesle - Mistrzowie oszczędności

szyna). Ciśnienie wytwarza pompa elektryczna, która przesyła olej napędowy do zbiornika (wbrew nazwie - z szyną nie ma on nic wspólnego) połączonego z wtryskiwaczami. Steruje nimi komputer, który decyduje, jaką dawkę paliwa przekazać do cylindrów. Dzięki temu nowoczesny turbodiesel działa o wiele

Toyota Avensis 2.2 D-4D. Serce z Jelcza

lepiej rozpylone, a więc lepiej wykorzystane paliwo. Toyota zwróciła też uwagę na zupełne odseparowanie w silniku 2.2 D-4D płaszcza wodnego. Ale i tak najciekawsze dla użytkownika okazały się nowatorski, piezoelektryczny wtrysk paliwa typu common rail i katalizator D-CAT.Biała chusteczkaKiedy na początku

Re: Paliwo w J-L.

Przebudzony a jakie masz auto? A dokładniej silnik? Jakość paliwa tankowanego na stacji nie wpłynie na osiągi w UAZIE (przykład skrajny), to auto pojedzie nawet na rozpuszczalniku. VW 1.9 TDI na zwykłej pompie (90KM, 110KM) też nie jest tak wrażliwy jak jednostki na pompowtryskach (1.9 TDI 101KM

Re: Nowy bolid Audi na 24h Le Mans

(silnik 1.9tdi ) a dzis TDI to calkowicie odmienny system - common rail . Jedyna zachowana zasada to zasilanie paliwem ON i turbodoladowanie. -- "Nie rob z siebie ofiary losu ,juz on to zrobi za ciebie"

Paliwo w J-L.

Witam chciałem zapytać na forum o jakość naszych miejscowych paliw. Sprawiłem sobie prezent (pierwsze uatko własbe) 1,9 tdi na pompo wtryskach i nie chciałbym zalać go czymś czym nie powinienem Będę wdzięczny za wszystkie sugestie dotyczące ON w naszym mieście Łukasz

Re: Paliwo w J-L.

girardengo napisał: > Przebudzony a jakie masz auto? A dokładniej silnik? > > Jakość paliwa tankowanego na stacji nie wpłynie na osiągi w UAZIE (przykład skr > ajny), to auto pojedzie nawet na rozpuszczalniku. > > VW 1.9 TDI na zwykłej pompie (90KM, 110KM) też nie jest tak

Re: Skoda Greenline II | Pierwsza jazda

niezawdone (na pompie rotacyjnej), to na domiar tego oszczędnie obchodziły się z ON (1.9TDI 90 i 110 KM doświadczyłem spalania w trasie na poziomie 3,7-3,9 l/100 przejechanych km). Każde "nowoczesne" cudeńko kusi swoimi atutami, niemniej zachęcające są podobne obiektywne "testy"....

Re: Jaki samochod.

sie Pugiem 206 1.9 TD (chyba 70KM). Auto ma 380 tys na blacie (wiec takich przebiegow sie spodziewaj) i generalnie nie ma problemu. Klima nie dziala, siedzenia wysiedziene, wspomaganie kierownicy dosc ciezko chodzilio, byly klopoty z pompa paliwa (droga impreza podobno) i sporo rzeczy w tym aucie

Re: Jakie auta sprowadzają Polacy?

Te auta to nie marzenia kazdego Polaka, tylko cos, na co moze sobie pozwolic. To spora roznica... I wybiera calkiem logicznie, czyli cos, co ma duza podaz na rynku niemieckim, jest niezawodne i oszczedne z tanimi czesciami eksploatacyjnymi. Silniki TDI grupy VAG o pojemnosci 1.9 (zarowno na pompie

Re: Motodziennik: Kłopotliwe diesle

Nie mógłbym nie skomentować ostatniej informacji o dieslach z VW... Obecnie jeżdżę (już 245 tys km) Passatem 2.0 TDI 170KM - bezawaryjnie... Żona jeździ Golfem 1,9 TDI 115KM (już 200 tys.) - bezawaryjnie... Połowa rodziny śmiga autami z grupy VW (AUDI, SKODA, SEAT) i nie zdarzają się problemy, poza

Ja bym wziął 1.9

Pomimo tego, że pomiędzy tymi silnikami jest przepaść, jeśli chodzi o kulturę pracy. Wszystkie opinie o 2.5 TDi są prawdziwe, poszukaj czegoś o pompie vp44, która nie trawi polskiego paliwa i jest mało trwała. Weź silnik 1.9 TDi i pojedź do jakiegoś profesjonalisty po nowy program. Bez większych

Pytanie do leksusa, choć może niekoniecznie

Przepraszam że przed weekendem zarzucam taki wątek, ale nie mogę ujechać z jedną usterką. Walczę od tygodnia, szef wk..iony, klient prawdopodobnie również.... Pacjent to audi A3 1.9 TDI na pompowtryskach (ASZ) Objawy choroby są takie że silnik na biegu jałowym trzęsie się, jak to mówią starzy

Re: Bezawaryjne

co do marki to juz ktos pisal wyzej ze sie wszystko wymieszalo,niby japonskiego nissana robi renault,do wspomnianego volvo ida silniki z koncernu psa peugeot-citroen,opel jezdzi na silnikach fiata 1.3, 1.9 itd itp, nowsze fordy tagze maja motory od peugeota i wszystko bylo by fajnie z tymi dieslami

Re: Volvo S60 | Za kierownicą

co szedł na wszystkim. Do Common rail i z filtrami DPF jak chcemy jeździć długo i bezawaryjnie to niestety ale nie można lać nawet choćby zwykłego diesla na stacjach. Ten jest do starych silników tylko, jak ktoś ma 1.9 tdi i podobne, czy W124 Mercedesa. I przeglądy wtedy nie po 30 kilo jak daje

Re: TDI w Octavii - pompowtryskiwacze czy nie?

Pompowtryskiwacze to silniki 1.9 tdi o mocach: 105 KM, 115 KM, 130 KM, 150 KM Silniki na pompie rozdzielaczowej VP 37 i VP 44 90 KM i 110 KM Plusy pompy VP - prawie kompletna niewrażliwość na jakość paliwa - praktycznie lejesz opał lub rozsądne bio i jeździsz.. Plusy pompowtryskiwaczy - ogólnie

Puknij sie kolego w czolo!

jezdzil 2 lata i zrobil ok. 11 tys. km. Policz ile zaoszczedzil. Jedyny sensowny wybor (o ile realny) w takiej klasie aut, to faktycznie Golf IV od znajomego (1.9TDI) ktory go X lat temu kupil nowke w salonie i do dzis jezdzil - tylko znajdz takiego :-) Wg. mojego skromnego zdania, kupiwanie starego

Re: Motodziennik: Kłopotliwe diesle

. 1.9SDI? Nie do zajeżdżenia. Im mocniejsze silniki, tym gorzej. 1.9TDI jeszcze jakoś ludzie chwalą - nawet jak coś padnie, to naprawa jest umiarkowanie tania (oczywiście im mocniejsza wersja, tym padają kosztowniejsze komponenty). 1.9dCi? 2.0TDI? 2.0TDCI? 2.2DTI? 2.2dCi? Wtryski, pompy, naprawy po

Re: co wybrac prosze o opinie urzytkownikow

a8 z 1,9tdi nie znajdziesz ;] a ci uRZytkownicy to chyba na zlosc :). a6 2,5TDi polecam tylko wtedy gdy ci w serwisie boscha powiedza ze pompa paliwa jest OK, bo jak nie to strata kasy. Jak Ci sie dobrze jezdzilo volvo to moze wziac nowszy? eklase i a6 do 60k pln znajdziesz w bardzo dobrym

Re: Puknij sie kolego w czolo!

wybor (o ile realny) w takiej klasie aut, to faktycznie Golf IV > od znajomego (1.9TDI) ktory go X lat temu kupil nowke w salonie i do dzis jezd > zil - tylko znajdz takiego :-) To akurat jest możliwe, tylko trzeba być odpowiednio zdeterminowanym i szukać długo, ale jak już pisałem ludzie kupują

Re: Pompa wtryskowa kontra PD

w sposób umożliwiający skuteczne jego spalenie w > niezbędnie krótkim czasie, dzięki czemu można uzyskać większą moc i moment. > > Ale nie ma nic za darmo. > > Z własnych obserwacji wychodzi mi, że 1,9 TDI PD (130KM) spala średnio > ok. 1,5 l/100 km więcej niż moje renówkowe 1,9

Re: transit i T4 to rózne klasy

. , pełna elektryka , klima , 2 poduchy) , hm miał wadę fabryczną z pompą paliwa (bodaj jak wszystkie VW nowe) a oprócz tego tez zadnego problemu z nim nie ma. Natomiast był T4 z silnikiem 1.9 TD z 2002 roku z którym były problemy non stop. Silnik miał chyba wade fabryczna poniewaz zrywał pasek

Re: Czy moze mi ktos powiedziec dlaczego grupa VW

wyciągnąć jaknajwięcej z niej. Poza tym 2,0TDI ma korzenie w staruteńkim 1,9TD. Widocznie przejście na CR wymagałoby za dużo zmian konstrukcyjnych. Pompowtryskiwacze mimo paru wad mają terz trochę zalet. Dają większe ciśnienie wtrysku niż dotychczasowe CR i duże możliwości sterowania wtryskiem (karzdy

inne oznaczenia diesli

/Vauxhall (General Motors). Silniki CDTI dostarczane są przez różnych producentów - 1.3 (Fiat), 1.7 (Isuzu), 1.9 oraz 2.2 (Renault/Bosch), 3.0 (Renault/Denso). HDI - (ang. Hi-pressure Direct Injection) - wysokociśnieniowy bezpośredni wtrysk paliwa typu common rail opracowany przez PSA (Peugeot, Citroen) JTD

zaświeca się pomarańczowa kontrolka w Audi 80

w Audi 80 1,9 tdi czasem zaświeca mi się pomarańczowa kontrolka (ta z narysowanym silnikiem) I co ciekawe nie dzieje się nic,auto jedzie normalnie a po naciśnięciu na hamulec kontrolka gaśnie. Co to może być? I drugi problem, (chyba jednak związany z tą świecącą się czasem kontrolką)to taki, że

Re: Skoda Fabia I - jaki silnik?

Ale zdajesz sobie sprawę,ze jest jeszcze parę aut na świecie prócz Fabii(lepszych także).Dobra,nieważne.Z wyposażeniem w Skodach jest kiepsko.Klima? W Fabii? Ciężko. Ale jeśli będziesz szukał 1.9 TDI,to jest duże prawdopodobieństwo,że auto będzie mocno wypasione(jak na VW).Zazwyczaj jak deska

Re: Pajero sie zagazowuje :-))

to nie tylk ow Remault, ale np. w VW 1.9 TDI tez po 150-200 tys.km już trzeba było programwoac na tzw. korekcyjną dawkę rozruchową.Stare diesle Opla i Forda to w ogóle porażka, a ostatnio dowiedziałęm się, że silniki Mazdy miały tendencje do zaciernia pompy i/lub zrywania paska rozrządu. Mazdy, która

Re: Co lepsze ? ----===A4 vs A6===----

sypia się skrzynie, jak to wyzej napisane pompy paliwa, pelają paski zębate i trzeba je wymieniać po 60.000 km, że to generalnie bardzo drogi w utrzymaniu i kapryśny samochód i namawiaja mnie do zakupu passata z roku 2002-2004 z silnikiem 1,9 TDI 130KM tiptronic - że to strzał w 10. Mi sie bardziej

Re: dezel- chyba coś nie tak?

> Sorry, ale te Twoje dane chyba są z jakiejś książki. Nie znam dokładnie > oznaczeń silników, ale wiem z praktyki jak jest! Jeździłem starą octavią 1.9 z > 2001r miała bodajże 115KM (czerwone "i" w TDI). Teraz mamy z tego roku też 1.9 > podobno 110 KM. Już w salonie mówili

Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie opłaca?

? Wychodzi, że aby mówić o jakiś oszczędnościach rocznych takich, żeby styknęło na wafelka, trza kupić rzęcha 1.9 TDI 90 koni, co robi setkę w 13 sekund. Ceny paliw będą rosły (korzyść dla diesla), ale również olej napędowy będzie (moim zdaniem) rósł szybciej w cenie niż benzyna (vide owa popularność diesla

Re: sonda lambda

idealne dawkowanie benzyny w stosunku do potrzeb silnika? Tego nie wiem. Wiem natomiast, ze w przypadku turbodiesli tak nie jest. Przynajmniej trzech: VW 1.9 TDI, 2.5 TDI i JTD Fiata. A propos serwisowania samochodu. Zszedlem na psy. Ostatnio nawet tak prosta czynnosc jak wymiane pompy wodnej zlecilem

Re: Co lepsze ? ----===A4 vs A6===----

maja nawet prawa znac prawdy o samochodach bo widzialy je tylko w internecie na zdjeciach. Jak juz pisalem audi drugiej gen.-strata pieniedzy i nerwow-wiem bo sam jezdzilem takim autem, przeszedlem przez wiekszosc usterek i wiem ile tych audi sie psuje. A4 z 2000 roku zdecydowanie z mocnym 1,9tdi!

Re: Pompa wtryskowa kontra PD

moc i moment. Ale nie ma nic za darmo. Z własnych obserwacji wychodzi mi, że 1,9 TDI PD (130KM) spala średnio ok. 1,5 l/100 km więcej niż moje renówkowe 1,9 dTI (97KM). Pozdrawiam, alek

Re: Jaki turbodiesel?

na jakość naszego paliwa oraz fakt, że zostanie ona zastąpiona wspomnianą już jednostką wspólnej konstrukcji PSA/Ford 2,0 HDi (136 KM) - dostęna już w C-Max'ie. Jest to dziwna wpadka szczególnie po całkiem przyzwoitej konstrukcji 1,8 TDDi (chociaż jeszcze z pompą rotacyjną). Fiatowskie 1,9 JTD

Re: Common rail, a silnik 1,9 TDi VW 90 KM

Gość portalu: Jarek napisał(a): > Jesli chodzi o silnik z Octavii 1,9 TDi (90 KM) to z tego co sie orientuje w > salonach mowia o wtrysku bezposrednim, co mi osobiscie kojarzy sie z > pompowtryskiwaczami, ale nasz kolega forumowicz Wojtek twierdzi, ze w Skodach > VW daje

Re: tdi - problem z odpaleniem cieplego silnika

sposoby > > > 1 czujnik wskazuje wciaz zimny silnik -podawania za duzej da > > > kwi paliwa 2 czujnik wskazuje rozgrzany sailnik -brak dodatkowej > > > dawki > > > > Awaria czunika w silnikach 1.9 zachodzi na dwa sposoby - zupełny unfall > >

Re: Common rail

Wreszcie wróciliśmy do poważnych dyskusji na temat zamiast idiotycznego przewalania się epitetami jak niektórzy poprzednio. Moja Octavia ma rzeczywiście pompę rozdzielaczową zamiast pompowtryskiwaczy. Słyszałem silnik 1.9 TDI z pompowtrykiwaczami i też jest dość głośny. Należy jednak dodać, że

Re: Common rail

Wreszcie wróciliśmy do poważnych dyskusji na temat zamiast idiotycznego przewalania się epitetami jak niektórzy poprzednio. Moja Octavia ma rzeczywiście pompę rozdzielaczową zamiast pompowtryskiwaczy. Słyszałem silnik 1.9 TDI z pompowtrykiwaczami i też jest dość głośny. Należy jednak dodać, że

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

wyższe koszty utrzymania / serwisowania diesla tych oszczędności z niższego spalania "nie zjedzą" po drodze ? ps mam już 2-go diesla (1.9TDi), więc mam pewne doświadczenie w/t diesel. Jednak mój diesel, to "paliwo-IDIOTO-odporny" = pancerny VW - jeszcze na pompie

Znam już odpowiedź !!!!!!!!!!!

problem zniknął teraz pali na dotyk i zimny i ciepły. Mogę spokojnie parkować pod sklepem i bez wstydu odpalać i nie czekać kiedy silnik ostygnie. Do silnika 1.9 TDI według zaleceń serwisana wstawiłem akumulator 72Ah i o prądzie rozruchowym 640 A .

Re: Co lepsze ? ----===A4 vs A6===----

-2004 z silnikiem 1,9 TDI 130KM tiptronic - że to > strzał w 10. > Mi sie bardziej podoba audi, ale nie chcę się wpakowac na minę. > i pytanie jeśli wolisz podyskutować bardziej prywatnie to napisz prosze na > mail'a: > kbw@vp.pl. > Wszystkich innych, mających rady związane z tym

Re: Mój własny raport awaryjności

-mcy oddana dilerowi jak 3-razy staneła na drodze, awaria elektryki, brak części zapasowych przez 1-miesiąc, partackie wykonanie, wymieniono siedzenia, poprawiono montaz wielu elementów 10.2001 rok passat B6 1,9TDI -2-lata 4-usterki, głupiejaca klima przy temp powyzej 30 oC nie do naprawy, drgajacy

Common rail, a silnik 1,9 TDi VW 90 KM

chodzi o silnik z Octavii 1,9 TDi (90 KM) to z tego co sie orientuje w salonach mowia o wtrysku bezposrednim, co mi osobiscie kojarzy sie z pompowtryskiwaczami, ale nasz kolega forumowicz Wojtek twierdzi, ze w Skodach VW daje turbodiesle z pompa rozdzielaczowa. Cisnienie w nich wytwarzane jest przez

Cala prawda (?) o TDI koncernu VW

/h w 11 s i osiągać prędkość maksymalną prawie 200 km/h. Po raz pierwszy okazało się więc, że samochód napędzany silnikiem Diesla może być równie szybki, jak auto napędzane silnikiem benzynowym. Zaledwie w rok później pojawiła się jednostka czterocylindrowa (1.9 TDI) o mocy 90 KM, przeznaczona do

Re: Dlaczego Fiat Bravo i w dodatku wlasnie diese

chętnie pracuje na wyższych obrotach. Najczęściej spotykanym silnikiem rodziny JTD jest wersja 1.9 L (4-cylindrowy, rzędowy) montowany w Fiatach Punto, Stilo, Marea i Croma. Jest to turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem typu common rail produkujący moc 80 KM (79 KM/59 kW) i zużywający 6.6 L

Common rail

chodzi o silnik z Octavii 1,9 TDi (90 KM) to z tego co sie orientuje w salonach mowia o wtrysku bezposrednim, co mi osobiscie kojarzy sie z pompowtryskiwaczami, ale nasz kolega forumowicz Wojtek twierdzi, ze w Skodach VW daje turbodiesle z pompa rozdzielaczowa. Cisnienie w nich wytwarzane jest przez

Prowokujesz albo trafiłeś na bzdury

z silnikami benzynowymi o tej samej pojemności > ze względu na masywność konstrukcji skutkuje innym prowadzeniem się w > zakrętach (zwiększona podsterowność) Dlatego nie ma lepszego rozwiązania niz diesel+quattro :) Oczywiscie dla kazdego kto miał okazje pojeździc zwykłym 1.9tdi powyższy

Re: co wybieracie

sie boisz o koszty to raczej nie bierz zadnego z nich bo co z tego ze bedziesz mial 540i jak sie bedziesz 10 razy zastanawial czy wcisnac w deche czy nie nie ma samochodu ktory ci zapewni komfort i osiagi beznynowego V8 a spalanie 1.9 TDI co do czesci to co za roznica? chyba ze chcesz kupowac

Common rail wedlug Mercedesa

,5 tonowa Xantia (2,0 HDi, 110 KM) pali srednio 7,2 l /100 km (zdecydowanie wiecej jezdze po miescie :-() i chyba nie odbiega to od sredniej np. Passata 1,9 TDi (110 KM). A wyzsze cisnienie (200 MPa), o ktorym wspomninasz przy pompowtryskiwaczach jest konieczne do dobrego rozpylenia paliwa w komorze

Opel - polecam naprawede wszystkim

w Nowej Skodzie Octavii, Golfie V, Pasacie itp. Podobnie silniki wysokoprężene 8 zaworowe z pompowtryskiwaczami (turbodiesle np. 1,9 tdi) gdzie wszyscy na świecie stosują magistralę Common Rail?. Jest to i śmiesznie i straszne zarazem. Pozwólcie, że pominę silniki wysokoprężne, bo ich nie lubię

będzie kłopot - jak dla kogo...

Ustalona moc w silnikach diesla z turbo bardzo czesto wynika z np. przepisow podatkowych (np. w Niemczech podatek akcyzowy zalezy od mocy), i dlatego bardzo czesto z jednego korpusu mozna uzyskac rozne moce, czego dobrym przykladem jest koncern VW z silnikiem 1,9 TDi PD, ktorego moc w zaleznosci

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

zainstalowano CR wyprodukowany przez Boscha. W tyle nie pozostaje Renault, który pod symbolem 1.5 dCi planuje wprowadzić drugą generację CR mającą zastąpić zwykłe jednostki Diesla 1.9D. O ile silnik napędzający Smarta jest przykładem miniaturyzacji, to szczytem wielkości jest silnik V8 o pojemności 4,0 l

Odwieczny spór - diesel, czy benzyna?

. Kupując tego małego notch-backa już po przebiegu sześćdziesięciu tysięcy kilometrów możemy rocznie oszczędzać do 2780 złotych. Nabywając Volkswagena Golfa IV z silnikiem 1.9 TDI "wzbogacamy" się rocznie o 2200 złotych. Ta oferta wydaje się bardzo atrakcyjna, szczególnie, że jednostka

Re: Skoda oćtavia 1,9tdi 1998r

Z tego co sie orientuję to kontrolka świec żarowych nie świeci gdy nie pracuje pompa paliwa. Z powyższych objawów wnioskuję że jest coś z w/w pompą.

Re: Renault dci 1,9-problem

w 2,5 tdi, przy takich objawach wysrala sie pompa. Tu moze byc roznie, wtryski, pompa wlasnie, turbo raczej nie...jeszcze ;-> Zacznij od sprawdzenia filtra paliwa....

1.9 TDI

modele AFN, AHH itp to jednostki zbudowane na pompie rotacyjnej a nie pompowtryskach. Niższa moc niż w nowszych (na PD właśnie) ale najmniej awaryjne, najmniej wrażliwe na jakość paliwa, najtańsze w naprawie. Miałem takiego w Passacie z 1999 roku i bardzo byłem zadowolony spalanie niskie (nie

Co jest lepsze 1.9 tdi-110 czy 19-tdi- 130-SKODA

co jest lepsze pompa czy wtryskiwacze,slyszalem ze pompa jest bardziej niezawodna, natomiast wtryskiwacze sa bardzo delikatne i bardzo czule na jakosc paliwa. Co sadzicie na ten temat(nie zapominajcie o jakosci naszego paliwa)pozdrawiam

Re: Problem z zapalaniem OCTAVI 1.9 TDi

Jak masz auto z silnikiem ASV to na 90% wina lezy w zbyt malej dawca paliwa na start. Problem usuwa sie na dwa sposoby wymianiamy tloczek w pompie lub pompe albo korygujemy dawke paliwie w mapie zaplonu w kompie, firmy ktore zajmuja sie elektronika diesli robia to za drobna oplata. Oczywiscie

Re: Co myslicie o Audi 2.5 TDi Allroad ??

ja tylko pisze to co przeczytalem i to o czym slyszalem... wiadomo ze moze sie nic nie popsuc nawet przez 300tys.km ale prawda jest taka ze akurat w tym silniku czesto wystepuja uszkodzenia pompy paliwa,czujnika ilosci zasysanego powietrza(takze 1.9)czy tez turbiny... ale nawet o tym wiedzac ja

Re: octavia 1.9TDI problem ze spadkami mocy

mialem podobne problemy w passacie, identyczne objawy serwis palil glupa podjedz do serwisu boscha i tam powinni go wpiac do komputera i od razu wykryc problem u mnie zniszczony byl jakis elektroniczny przelacznik powiedzieli mi ze tankowalem opal i to go zniszczylo, zreszta pompa paliwa tez byla

Re: Octavia 1.9 TDI 90 KM czy FOCUS 1.8 TDCI 100

Co do 2.0 TDCI to sie w 100% zgadzam (ale to jakby problem Mondeo). Natomiast 1.8 TDCI to juz inna para kaloszy. AFAIK problem z 2.0 dotyczyl pompy wtryskowej Boscha, ktora "rdzewiala" i sypiac mikroskopijnymi drobinkami metalu powodowala uszkadzanie wtryskow. Oczywiscie niska jakosc

1.9 TDI

1.9 TDI – silnik wysokoprężny turbodoładowany o wtrysku bezpośrednim montowany w samochodach grupy Volkswagena, produkowany i stale modernizowany w latach 1991–2011. Silnik 1.9 TDI pojawił się również w samochodzie FORD Galaxy, bliźniaczym modelu VW Sharana i Seata Alhambra.Występował

Zbiornik paliwa

odpowietrzający, wyrównujący ciśnienie wewnątrz zbiornika w miarę ubytku paliwa. Na zbiornikach, lub w zbiornikach, zwykle umieszczony jest wskaźnik poziomu paliwa lub czujnik poziomu paliwa oraz pompa paliwa przetłaczająca paliwo do silnika. Czasem, zwłaszcza w samolotach, zbiorniki paliwa połączone

Hydrauliczny system wtrysku paliwa

i więcej atm). Spotyka się praktycznie cztery rozwiązania systemu hydraulicznego wtrysku paliwa. Należą do nich: pompa sekcyjna pompa rozdzielaczowa Pompowtryskiwacze common-rail

Pompa rozdzielaczowa

Pompa rozdzielaczowa (rotacyjna) - urządzenie stosowane do hydraulicznego wtrysku paliwa w silniku o zapłonie samoczynnym, jest pompą wirnikową, wewnątrz której znajduje się cylinder i tłoczki podające dawkę paliwa. BudowaPompa składa się z: przewodów doprowadzających paliwo pompy zasilającej

Pompa sekcyjna

Pompa sekcyjna jest historycznie pierwszym urządzeniem zastosowanym do hydraulicznego wtrysku paliwa.Patent na ten rodzaj wtrysku paliwa uzyskał brytyjski konstruktor James MC Kechnie w 1910 roku. Dużą rolę w praktycznym wykorzystaniu patentu odegrała firma Bosch, której opracowania i dorobek

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.