pokrywa silnika xsara 2.0 hdi

Dariusz Dobosz

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

Klasyczny kompakt wydaje się zbyt mały dla Twojej rodziny, a kombi nie lubisz? Kup używaną Xsarę Picasso

Citroen Xsara Picasso (1998-2006) - opinie Moto.pl

Klasyczny kompakt wydaje się zbyt mały dla twojej rodziny, a kombi nie lubisz? Być może warto rozejrzeć się za używaną Xsarą Picasso

TOP 10 | Auto dla studenta

Tym razem w naszym cyklu propozycje używanych aut dla studenta. Czy zamiast żyć na łasce PKP i PKS, nie lepiej zainwestować we własne cztery kółka? Ile kosztuje eksploatacja "taniego" samochodu i jak się to ma do wydatków na bilety?

Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi Exclusive

niewielką jednostkę wysokoprężną? Tym bardziej że francuska firma dysponuje motorem 2.0 HDi 110 KM. Prosta sprawa, duży silnik wraz z rozbudowanym osprzętem nie zmieściłby się pod maskę tego minivana, a nowy jest mniejszy i pasuje jak ulał.Duże przeszklone powierzchnie Xsary zapewniają kierowcy doskonałą

Citroën C4 1.6 HDi, 2.0 HDi, 2.0 VTS

większym stopniu C5) - charakterystyczne reflektory i "szewrony sierżanta", z których jeden zespolono z pokrywą silnika, a drugi - z kratą wlotu powietrza. Cała bryła Citroëna C4, zarówno 3-, jak i 5-drzwiowego, jest spójna. Trzydrzwiowy, wyraźnie odmienny

Citroën Xsara

silniki diesla o pojemności 1.9, zarówno wolnossące jak i turbodoładowane. W późniejszym okresie zostały one zastąpione przez silniki HDi z systemem Common rail o pojemnościach 1.4 i 2.0. Silniki benzynowe wykorzystywały technologię ośmio- i szesnastozaworową.Dosyć bogate wyposażenie - m.in.: ABS

Citroën Xsara Picasso

) przy 4000 obr/min 260 N?m przy 2000 obr/min 10,8 s 183 km/h 5,1 l 2.0 HDi R4 2,0 l (1997 cm?), SOHC, turbo common rail 85,00 mm × 88,00 mm 18,3:1 90 KM (66 kW) przy 4000 obr/min 205 N?m przy 1900 obr/min 14,9 s 172 km/h 5,8 l

Citroën Xsara Kit Car

Citroën Xsara Kit Car – samochód rajdowy typu kit car konstrukcyjnie oparty na fabrycznym modelu Xsara 2.0 VTS. Pojawił się na rajdowych trasach w 1998 roku podczas Rajdu Lyon-Charbonnieres we Francji. Historia modelu Prace nad następcą modelu ZX Kit Car rozpoczęły się w grudniu 1996

Common rail

, ponieważ pierwszym jest 3.3TDI, nie wykorzystuje pompowtryskiwaczy ze względu na twardą pracę i wysoki poziom hałasu oraz niższą kulturę pracy, Renault 2.0dCi 175KM, a także 1.9 dCi 102KM, silnik koncernu PSA 1.6 (HDI, TDCI czy D – takie oznaczenie stosuje Volvo)). Również firma Toyota opracowała zaawansowany

Citroën DS4

wysokoprężny 1560 92/68 180 14,3 1.6 HDi wysokoprężny 1560 110/82 190 11,3 1.6 e-HDi wysokoprężny 1560 110/82 190 11,3 2.0 HDi wysokoprężny 1997 163/120 212 8,6 WyposażenieSamochód jest dostępny z trzema wersjami wyposażenia: Chic So Chic Sport Chic Podstawowa wersja "Chic

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.