peugeot 307 belka skrętna

sprawdź też:

peugeot

Konrad Bagiński

Peugeot 308 CC - test | Za kierownicą

Peugeot 308 CC - test | Za kierownicą

Po co dach w kompaktowym hatchbacku? Jest równie potrzebny jak makijaż prezenterce telewizji Trwam - pomyśleli Francuzi i zbudowali Peugeota 308 CC. Daje dużo frajdy i bardzo stylowo wygląda. Peugeot oczywiście

Dane techniczne

Fiat Stilo 1.4 16V Active/Honda Civic 1.4 16V LS High/Peugeot 307 1.4 16V XS

Peugeot 308 - lepszy, ale nie najlepszy

Model 308, choć powstał na tej samej płycie podłogowej co 307, jest zupełnie inny - komfortowy i dynamiczny. Czy podobnie jak poprzednik podbije serca ponad trzech milionów klientów?

Wyniki, dane techniczne

- przeciętna pojemność bagażnika - utrudnione sterowanie nawiewiem - smutne kolory wnętrza Cena wersji podstawowej Peugeot 307 HDi 110 KM XT 72 700 zł Wyposażenie

Konfrontacje: Fiat Stilo 1.4 16V Active/Honda Civic 1.4 16V LS High/Peugeot 307 1.4 16V XS

prowadzących się kompaktów. Zawieszenie tylne z belką podatną i sprężynami śrubowymi zamiast drążków skrętnych - nietypowe jak na francuskie standardy - łączy komfort resorowania i dobre trzymanie na zakrętach. Honda w codziennym użytkowaniu sprawia się równie dobrze jak Peugeot 307. Zrównoważone zestrojenie

Peugeot 308 - Bliżej ideału

Zawieszenie tył belka skrętna Opony 205/55 R 16 Ciężar własny 1247 kg Poj. bagażnika 348/1201 l

Peugeot 307 2.0 CC

250 kg) masy w porównaniu z hatchbackiem z silnikiem 2.0 i wykorzystania na tylnej osi belki skrętnej zawieszenie jest precyzyjne, pewne i przewidywalne, podobnie jak układ kierowniczy. Peugeotem da się pojechać szybko, łatwo zarzucić tyłem i łatwo ratować się z poślizgu. Dwulitrowy 138-konny silnik

Toyota Corolla/Auris

, Peugeotem 307, Megane'em, Astrą i Focusem - pięcioma samochodami, które w sumie opanowały aż 70 proc. europejskiego rynku kompaktów i łatwo skóry nie oddadzą.Toyota Corolla/Auris - kompendium Toyota Auris Corolla

Nissan Tiida - test | Pierwsza jazda

sedanie, kabina Tiidy oferuje sporo miejsca. Widać to dobrze zwłaszcza z perspektywy tylnych siedzeń: wysoko poprowadzona linia dachu nie burzy fryzury, a i kolana nie muszą wbijać się w oparcia przednich foteli. Przy dość znacznym, bo 260-centymetrowym rozstawie osi (VW Golf - 258, Peugeot 307 - 261, a

Citroën C4

zmęczenia. Zawieszenie (to samo co w liczącym już trzy lata Peugeocie 307) zestrojono bardziej komfortowo niż sportowo. Tylnej belce brakuje nieco precyzji prowadzenia wielowahaczowych rozwiązań Golfa czy Focusa, ale w codziennej eksploatacji mało kto wychwyci różnice. Co więcej, lider w klasie, czyli Golf

Renault Grand Scenic 2.0 dCi

nierówności. Przednie kolumny MacPhersona z dolnymi wahaczami trójkątnymi słabo sobie z nimi radzą.Lepiej jest z tyłu. Belkę skrętną dostosowano specjalnie do silnika 2.0 dCi. Zaraz, zaraz! Może to właśnie z powodu ciężkiego diesla przód auta zachowuje się tak nerwowo? Bingo! Przekonałem się o tym, gdy

BMW serii 1

Peugeota 307, których kabiny uchodzą za największe w tej klasie. Niestety, tego samego nie można powiedzieć o bagażniku. Ma on zaledwie 330 l pojemności. Jednak po złożeniu tylnej kanapy oferuje już 1150 l. Znacznie lepiej niemiecki pojazd prezentuje się pod względem technicznym. Ponoć część podzespołów

Opel Meriva 1.6 NJoy

, na wzniesieniach jednostka napędowa słabnie, a auto wyraźnie traci prędkość. Udany jest układ jezdny Merivy. Nieźle sprawdza się zawieszenie - wykorzystano elementy z Corsy (przód) i zmodyfikowaną belkę skrętną z Zafiry (tył). Kombinacja precyzyjnego układu kierowniczego i sprężystego zawieszenia

Czy warto czekać

Czy warto czekać

samochodami klasy Golfa. Czekający na Golfa zastanawiali się, czy zachowa on tradycyjny, łatwo rozpoznawalny styl tego modelu, czy też projektanci pójdą szlakiem wytyczonym przez Hondę Civic, Peugeota 307 czy Fiata Stilo, łącząc zalety samochodu kompaktowego i wielkopojemnego. My już wiemy - Golf V to

Re: Salon Frankfurt 2011 | Nowy Hyundai i30

Japycz "Belka skrętna to fajny i tani wynalazek,a niech cię panie gostek,może i fajny ale nie w Peugeocie 206,po 40.000 km do roboty,koszt 2000 zeta..." - a od kiedy w 206 jest belka skrętna?? - Tam są drążki skrętne - a to inna bajka - belka skrętna jest w 207, 307, 308

Re: Jaki samochod.

kolumny McPhersona, tył belka skrętna na pewno tańsze niż zawieszenie w Golfie V czy Focusie. Jak to w samochodzie z koncernu PSA w pełni ocynkowane nadwozie. A wszystkim tym którzy narzekają jakie te samochody są beznadziejne radzę spojrzeć u jakich producentów możemy znaleźć francuskie diesle

Re: Jakie auto? C-4, Peugeot 307, Honda City.

Witam! w 307 peugeot zrezygnował z kontynuacji tylnego zawieszenia opartego na > koncepcji drazków skretnych (306,106,206) :z uwagi na koszty i > koniecznosc ,czesto drogiego serwisu tegio ustrojstwa.w 307 (podobnie jak w > 207) jest juz belka skretna nie rozumiem, tzn że w 306 nie ma

Re: Francuski styl Peugeota 308

kris_kelvin napisał: > Podbnie uważają wysokie obroty: > auto.gazeta.pl/auto/1,71358,1876305.html > za artykułem: "Megane do takich majstersztyków w dziedzinie podwozi jak Ford > Focus lub Peugeot 307 ma jeszcze daleko" Zacytuję cały akapit: "Megane do takich

Re: Zacofane zawieszenie w Astrze III

Zastanawiam sie tylko dlaczego Peugeot 307 jest uważany jako jeden z nielicznych (testy i opinie prywatne), który do tej pory mógł rywalizować z Focusem jeśli chodzi o ogólne właściwości jezdne a ma to wg. ciebie archaiczne zawieszenie z tyłu czyli belka skrętna. A kolumny te tzw. proste kolumny

Re: Zacofane zawieszenie w Astrze III

Gość portalu: Eagel2 napisał(a): > Zastanawiam sie tylko dlaczego Peugeot 307 jest uważany jako jeden z > nielicznych (testy i opinie prywatne), który do tej pory mógł rywalizować z > Focusem wedlug wielu osob i niektorych gazet 307 wrecz ma lepsze zawieszenie niz focus > jeśli

Re: Jakie auto? C-4, Peugeot 307, Honda City.

wahacz napisał: > simr1979 napisał: > > Mylisz wszystko - 307 ma zawieszenie po 306-ce: belka skrętna ułożyskowan > a > > 307 ma zupelnie inne zawieszenie duzo prostsze niz 306. nie ma ulozyskowanych > wahaczy. > Masz rację - mea culpa, 307 ma innne zawieszenie

Re: Jakie auto? C-4, Peugeot 307, Honda City.

uki145 napisał: (...) Mylisz wszystko - 307 ma zawieszenie po 306-ce: belka skrętna ułożyskowana samosterownie ( co w swoim czasie było mała rewelacją techniczną w cZX i właśnie p306). Tylne zawieszenie 307 jest faktycznie do d...., ale głównie dlatego, że jak na nasze warunki drogowe jest za

Re: Jakie auto? C-4, Peugeot 307, Honda City.

simr1979 napisał: > Mylisz wszystko - 307 ma zawieszenie po 306-ce: belka skrętna ułożyskowana 307 ma zupelnie inne zawieszenie duzo prostsze niz 306. nie ma ulozyskowanych wahaczy. > samosterownie (co w swoim czasie było mała rewelacją techniczną w cZX i właśni > p306). Tylne

Re: Corsa, fiesta, peugeot 306

tego samochodu podobno nie jest jego atutem jeżeli nic tutaj się nie dizeje to można tym samochodem długo jeździć zawieszenie jest bardzo dobre z tyłu belka skrętna dzięki temu samochód niexle trzyma sie drogi 306 na pewno jest lepszy niz jego nastepca 307 który ma same problemy jak na razie poczytaj

Re: Jakie auto? C-4, Peugeot 307, Honda City.

sowizdrza napisał: > nie rozumiem, tzn że w 306 nie ma belki skrętnej? > w modelach z ostatnich lat produkcji 2000 i 2001 > jest > może ktoś wie coś więcej w tym temacie > pzdr belka skretna to mistyczne dziennikarskie pojecie pod ktorym kryje sie niemal kazde inne zawieszenie

Belka skrętna

Belka skrętna – rodzaj zawieszenia kół nienapędzanej osi tylnej. Stosowana w małych, tanich samochodach z uwagi na prostotę konstrukcji i niską cenę. Umożliwia też zabudowę głębokiego bagażnika z uwagi na zajmowanie małej ilości miejsca.Zbudowana jest z dwóch wahaczy wleczonych połączonych

Peugeot 307

Peugeot 307 - samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany przez francuski koncern Peugeot w latach 2001 - 2011. Auto pojawiło się na rynku w 2001 roku i zostało uznane za Samochód Roku 2002 (European Car of the Year). W 2002 roku zaprezentowano wersję kombi zwaną Break, również w wersji SW

Peugeot 307 WRC

Peugeot 307 WRC – samochód WRC konstrukcji Peugeota oparty na modelu 307 CC, następca utytułowanego Peugeota 206 WRC. Zadebiutował podczas Rajdu Monte Carlo 2004. Historia modeluModel 307 WRC powstał jako następca bardzo utytułowanego modelu 206 WRC. Peugeot zdecydował się na wykorzystanie

Peugeot

decyzja o zaprzestaniu produkcji Talbotów wraz z zakończeniem się ich okresu planowanej produkcji, a nowo skonstruowany następca Talbota Horizon, który miał nosić nazwę Arizona, pojawia się w 1986 roku jako Peugeot 309. W 1969 Peugeot 504, w 1988 Peugeot 405, a w 2002 roku 307 zdobyły zaszczytne tytuły

Peugeot 306

najnowocześniejszych przedstawicieli swojego segmentu. W 2001 roku model 306 został zastąpiony modelem 307. Mechanicznie Peugeot 306 jest prawie identyczny jak Citroen ZX, którego produkcję rozpoczęto 2 lata wcześniej. Oba samochody mają tą samą płytę podłogową i większość podzespołów. Peugeot Partner, Citroën

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.