pasy bezpieczeństwa a siedzenia kubełkowe

msob

Nowe fotele Abartha

Nowe fotele Abartha

Wygoda na co dzień, mocny uścisk ciała na torze i esencja włoskiego stylu - tego możemy się spodziewać po nowych fotelach spod znaku Abarth i Sabelt

Mercedes zabezpiecza Formułę 1

Podczas pierwszego w tym sezonie wyścigu Formuły 1 na torze w Melbourne zadebiutują nowe samochody bezpieczeństwa i zabezpieczenia medycznego. Mercedes zadbał, aby nawet na torze nie miały się czego wstydzić

Sportowa historia FSO i FSM

Wracamy z naszym cyklem sportowej historii marki. Tym razem postanowiliśmy przedstawić Wam kilka ciekawych faktów i samochodów z rodzimego podwórka. Historia ta skończyła się już niestety dawno temu, ale nadal jest bliska sercu wielu miłośnikom motoryzacji. Oto rajdowe i wyścigowego samochody z FSO i FSM

Skoda Fabia x2 | Test | Pogromcy stereotypów

Skoda Fabia x2 | Test | Pogromcy stereotypów

bezpieczeństwa, kubełkowym fotelem OMP i kilkoma potrzebnymi elementami wyposażenia. Tutaj o bezpieczeństwo w trakcie wypadku nie dbają poduszki powietrzne (w testowym egzemplarzu Elegance jest ich aż 6), ale szelkowe 6-punktowe pasy, fotel i kask z systemem HANS. Wszystko po to, aby było jak najlżej i jak

TOP 10 | Volkswageny TDI do 10 tys. zł

TOP 10 | Volkswageny TDI do 10 tys. zł

spoiler przy prędkości powyżej 120 km /h lub ręcznie, elektryczne lusterka, podgrzewanie lusterek, regulację nachylenia świateł, elektrycznie otwierany dach, ruchome kotwiczenie pasów bezpieczeństwa, niesymetrycznie dzielone tylne siedzenia, komputer pokładowy pokazujący m.in. czas, temperaturę oleju i

Clio, 208, Yaris, Fabia i Polo | Konfrontacja

Clio, 208, Yaris, Fabia i Polo | Konfrontacja

kierownicą. Niestety cierpi na tym pozycja kierowcy. W Peugeocie siedzi się bowiem dość wysoko, a regulacja jest możliwa tylko w górę. Możesz siedzieć wysoko, albo jeszcze wyżej. Peugeotowi bliżej pod tym względem do minivana niż do gokarta. Trzeba jednak przyznać, że 208 ma bardzo wygodne "kubełkowe

Wysokie Obroty na torze - 12 okrążeń prawdy w Kia Cee'd Cup

. Auto tak nisko siedzi przy ziemi, że wyjazd na publiczną drogę oznacza stuprocentowe urwanie zderzaka. Nie ma reflektorów, i trzech niepotrzebnych siedzeń. W miejsce tego dla kierowcy zamontowany jest profesjonalny kubełkowy fotel. Wszystko zgodnie z wymogami FIA (międzynarodowej federacji

PORSCHE 911 GT2

), znajdziemy za to superwydajne, ceramiczne hamulce.Masę własną "GT2" zmniejszono względem Turbo o 100 kg. W środku wygłuszenie kabiny zredukowano do minimum, zrezygnowano z tylnych siedzeń i z koła zapasowego. Granica pomiędzy samochodem wyścigowym a sportowym autem dopuszczonym do normalnego ruchu

Konfrontacje: Alfa Romeo GT Coupé 2.0 JTS 16V/Peugeot 307 CC 2.0 16V

przemyślano i wykończono, choć deska rozdzielcza, skądinąd bardzo ładna, została przejęta z modelu 147.Sportowe, kubełkowe fotele są nie tylko wygodne, lecz także zapewniają znakomitą pozycję za kierownicą i doskonale trzymają tułów na zakrętach. Co prawda, sięgając po pas bezpieczeństwa

Subaru Forester 2.5XT

, bardziej bezpośredni układ kierowniczy, kubełkowe siedzenia, tapicerka z czerwoną stebnówką, itp.Mam nadzieję, że nie sprowadzą tego do Polski. Boję się, że nie zdążę zrobić uniku i skończę jako "trafiony Foresterem", a chciałbym jeszcze popracować w tej branży...[ZDANIEM MISTRZA]Wojtek

Mini Cooper S

grubą kierownicę i jeszcze grubszą gałkę skrzynki biegów. Zapadam się w nisko umieszczonym fotelu, a wysoka talia daje poczucie bezpieczeństwa i utwierdza w przekonaniu Mini ma wiele wspólnego ze sportem. Do takiego charakteru trochę nie pasuje zaokrąglona, pionowa przednia szyba. Mnie się jednak podoba

Konfrontacje: Clio Sport/Ibiza FR 1,8 T

, automatycznej klimatyzacji i paru innych gadżetów jest u nas niedostępna. wszystkiego, co przydaje się od święta a na co dzień znacznie podnosi masę samochodu i jego cenę. Nie dotyczy elementów wpływających na bezpieczeństwo. Wybrane elementy wyposażenia

Re: katastrofa przy 480 km/h

." Samochody wyścigowe mają klatki bezpieczeństwa. Dodaj do tego specjalne kaski i kombinezony oraz fotele kubełkowe i czteropunktowe pasy bezpieczeństwa. Kask ogranicza ruchy głowy, aby przeciążenie przy zderzeniu nie złamało karku karku. Jest tak przypięty, że może ruszać tylko rękami i nogami. Ale wyścig

rewelacyjny wozek podwojny MIKADO DUET

naprawde mały w porównaniu do poprzednich. Siedzenia są przekladane w obie strony, rozkładane do spania niezaleznie od siebie i zupełnie na płasko (nie mają "kubełkowej" konstrukcji jak w ABC Design-Zoom, na którą niania ogromnie narzekała bo dzieciom nie było wygodnie). Koła na oponach zwrotne

pomóżcie podjąć decyzję w sprawie wózka

innego kupić? Wózek ma być lekki, poręczny, po złożeniu powinien zajmować mało miejsca, powinien rozkładać się na płasko, bo nie sądzę, by moja córka siedziała już w marcu czy kwietniu :) Powinien mieć barierkę i pasy bezpieczeństwa, mile widziany duży kosz na zakupy, no i nie powinien mieć zbyt

Bugaboo Cameleon - wrażenia z testowania 4Kids

://iv.pl/images/55282701851383776030.jpg Rączka wyposażona w pas bezpieczeństwa, który zakręca się o dłoń i ma za zadanie chronić dodatkowo wózek przed zsunięciem się np z krawężnika czy ze wzniesienia http://iv.pl/images/51064109262293345106.jpg Bardzo przyjemna i łatwa regulacja wysokości rączki. Maksymalna wysokość idealnie

Który wózek?

jednak ten wózek dźwigać, więc za cięzki nie może być... 10. uczulano mnie, że siedzenie kubełkowe jest niedobre dla dziecka, nioe pamiętam dlaczego, ale na wszelki wypadek... 11. Pasy bezpieczeństwa do spacerówki koniecznie. Mam nadzieję, że nie przesadziałam z wymaganiami... Do tej pory myślałam o

Stokke Xplory - moja opinia

, jeszcze do końca nie siedzących dobrze, ponieważ jest to siedzenie kubełkowe z wkładką jak w foteliku samochodowym, wszystko to jest miękkie i oczywiście bardzo porządnie wykonane. Są 5-cio punktowe dość wygodnie zapinane pasy bezpieczeństwa. Spacerówka się następnie dostosowuje dla coraz większego

Boże, jaki golas!

i pasażera Kurtyny boczne dla dwóch rzędów siedzeń System reakcji powypadkowej EARS Napinacze wstępne i zwalniacze pasów bezpieczeństwa kierowcy i przedniego pasażera Automatyczna skrzynia biegów (5 biegów) z systemem ERC (Electronic Range Select) umożliwiającym manualny wybór przełożeń

Re: Bezpieczeństwo dziecka

Pewnie policja niemiecka zaleca przewożenie dziecka w solidnym foteliku kubełkowym (im cięższy, tym lepiej) na przednim siedzeniu także bez pasów. W przypadku hamowania koszyczek z zawartością wylatuje pierwszy, za nim dzielny tatuś - już nie zderzając się z szybą, wybitą uprzednio przez potomstwo

Wyczerpująca opinia (długie)

w pełni czteroosobowy, Dorośli na tylnym siedzeniu nie kwękają, że muszą trzymać kolana koło uszu. Duży bagażnik, po rozłożeniu dzielonego na pół oparcia tylnej kanapy „łyknie” nawet rower. Dolna krawędź pokrywy jest wysoko, to cena za większą sztywność skrętną nadwozia. - Doskonały

Pas bezpieczeństwa

” są z kabiną 3-punktowym, automatycznym pasem barkowo–biodrowym lub 2-punktowym pasem biodrowym. Kierowcy rajdowi używają 5- a nawet 6-punktowych pasów. HistoriaPo raz pierwszy pasy bezpieczeństwa w samolotach zastosowano w latach 20-tych XX wieku, zaś w pojazdach samochodowych w latach 50-tych (w 1955

Urząd Bezpieczeństwa Ustaszy

Urząd Bezpieczeństwa Ustaszy (chor. Ustaška Nadzorna Služba, UNS) – instytucja sił bezpieczeństwa ustaszy w Niepodległym Państwie Chorwackim (NDH) podczas II wojny światowejUrząd został utworzony 16 sierpnia 1941 r. na bazie dotychczas istniejących Służby Wywiadu Ustaszy i Administracji

Odznaka Honorowa Za zasługi w zapewnianiu bezpieczeństwa państwa poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej

Odznaka Honorowa „Za zasługi w zapewnianiu bezpieczeństwa państwa poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej” – polskie odznaczenie resortowe, ustanowione w 2011 na mocy Ustawy o weteranach działań poza granicami państwaUstawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o weteranach działań

Nils Bohlin

się projektowaniem oraz pomagał przy rozwoju mechanizmu katapultacji siedzenia pilota. W 1958 roku zatrudnił się w Volvo, gdzie rok później opracował trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. Zostały one po raz pierwszy zamontowane w modelu PV544, a w 1967 roku stały się standardowym wyposażeniem we wszystkich autach

Fotel samochodowy

kierowcy, ewentualnie pasażera z przodu. Możliwe jest regulowanie części lędźwiowej (dodatkowa tzw. poduszka lędźwiowa; ustawienie wypukłości) i pochylanie oparcia. Tylne siedzenia w większości modelach pozbawione są możliwości regulacji siedziska i oparcia; możliwe jest jedynie regulowanie wysokości

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.