opony ciche

Materiały partnera

Zielone opony - poprawione bezpieczeństwo, niższe spalanie, niższe koszty

Zielone opony - poprawione bezpieczeństwo, niższe spalanie, niższe koszty

Najwyższej jakości opony zawierające wysokiej klasy gumy firmy LANXESS przynoszą korzyści zarówno kierowcom, jak i środowisku

Galeria opon

Wybierając opony priorytetem ma być bezpieczeństwo, komfort czy może osiągi? Takie pytanie przed zakupem ogumienia zadaje sobie wielu kierowców. Oczywiście wszystko zależy od samochodu, stylu jazdy kierowców, którzy potrzebują opon zorientowanych na sport lub komfort.

Tanie opony do SUV-ów

Opony do samochodów z napędem na cztery koła nigdy nie należały do tanich. Wiedzą o tym wszyscy miłośnicy off-roadu. Barum postanowiło wejść na ten rynek, na razie z oponą szosową

Brabus B63 - moc i skóra

Brabus B63 - moc i skóra

sąsiadów wprowadzono dodatkową funkcję "Coming Home"- dzięki której GL staje się wyjątkowo cichy. Poszerzona z przodu i z tyłu karoseria otrzymała dodatkowe osiem centymetrów. Dodatkowo eksperci z Bottrop zamontowali potężniejszy zderzak z przodu, z większymi wlotami powietrza i dyfuzor z tyłu

Bezpieczniejsze Toyoty

Bezpieczniejsze Toyoty

. W elektrycznym VW generowany jest raczej cichy dźwięk przypominający czterocylindrowy silnik diesla, który słyszalny jest i w środku i na zewnątrz. Po przekroczeniu 50 km/h sztucznie generowany dźwięk jest wyciszany, bo zastępuje go szum opon i powietrza.Oczywiście nie był to pomysł Toyoty. Lotus

Seat Leon Cupra | Pierwsza jazda | Istota hot-hatcha

Seat Leon Cupra | Pierwsza jazda | Istota hot-hatcha

kierownicą najwolniejszej wersji, pięciodrzwiowej Cupry ze słabszym silnikiem (265 KM) i ręczną skrzynią. Katalogowo oferuje przyspieszenie do setki w 6 sekund. Po kilku zakrętach mogłem stwierdzić, że drążek pracuje precyzyjnie i nie wymaga skupienia na sobie uwagi kierowcy. W aucie jest cicho, więc

Mini Countryman S | Mini Paceman JCW | Pierwsza Jazda | Mini x 2

Mini Countryman S | Mini Paceman JCW | Pierwsza Jazda | Mini x 2

. Zmiany poczujemy dopiero, gdy przekręcimy kluczyk w stacyjce. Po uruchomieniu jednostki napędowej doceniamy wkład pracy inżynierów włożony w wygłuszenie silnika i wnętrza. Nawet przy szybszej jeździe w Mini jest cicho. Jedyne, dźwięki wyraźnie dobiegające do naszych uszu to szum opon oraz strzelanie

Renault Fluence | Długi dystans - 13 620 km

Renault Fluence | Długi dystans - 13 620 km

W poprzednich odcinkach: Renault Fluence - powitanie Renault Fluence - docieranie silnika Renault Fluence - 4 100 km Renault Fluence - 10 312 kmPrzestronne wnętrze Flu (nie mylić z grypą) nadal pachnie nowością, jego silnik pracuje bardzo cicho, a "kanapowe" zawieszenie uspokaja nasze

Renault Fluence | Długi dystans - 10 312 km

Renault Fluence | Długi dystans - 10 312 km

nie jest mocną stroną tego silnika - na razie) a w kabinie jest dostatecznie cicho, by nie męczyć uszu pasażerów. I co się okazało? Po wielu próbach za najrozsądniejszą prędkość przelotową uznaliśmy 160 km/h. W aucie jest w miarę cicho, spalanie chwilowe oscyluje w granicy 10 litrów, a zawieszenie

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

. Ten pierwszy pracuje cicho i kulturalnie, jednak we współpracy ze skrzynią automatyczną (początkowo 4-, od 2005 roku 5-stopniową) traci wigor, zyskując na apetycie. Wniosek? Zwolennicy automatów winni spojrzeć w stronę obdarzonej solidnym ciągiem V-szóstki (220/212 KM). Spokrewniona z sercem Forda

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 15 tys. km

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 15 tys. km

RS - 5 100 km Skoda Fabia RS - 7 500 km Skoda Fabia RS - 11 395 kmJakie uwagi zgłosiliśmy po przejechaniu 15 tys. km? Fabia RS na nierównościach cicho pobrzękuje. Mamy wrażenie, że dźwięki związane są ze skrzynią biegów, ponieważ zmiana przełożeń wygasza ten hałas. Zgłosiliśmy nasze spostrzeżenie

Suzuki Splash 1.2 | Długi dystans

Suzuki Splash 1.2 | Długi dystans

. Maksymalnie udało nam się podkręcić średnią do 7,5 l/100 km. Skonstruowany przez Suzuki silnik o pojemności 1,2 litra i mocy 94 KM jest oszczędny i cichy. Mocy ma tyle, ile akurat się w takim aucie spodziewasz. Mocniejszym modelem (w ofercie jest również jednostka 3 cyl., 1,0 litra) można spokojnie wybierać

Toyota Corolla E 11 (1997-2001) - opinie Moto.pl

Toyota Corolla E 11 (1997-2001) - opinie Moto.pl

stylizacją, ani pełnym szarego plastiku wnętrzem, ani paletą silników, ani własnościami jezdnymi, ani pojemnością bagażnika (hatchback 3d - 280 l, hatchback 5d - 372 l, sedan - 390 l, kombi 308 l).Benzynowe silniki były jednak ciche i oszczędne, wielowahaczowe zawieszenie tylne zapewniało wysoki komfort

Chevrolet Cruze LT - test | Za kierownicą

Chevrolet Cruze LT - test | Za kierownicą

, że auto jest dynamiczne. By rozpędzić auto do setki potrzebuje zaledwie 8,7 sekundy. Skrzynia zmienia biegi płynnie i jest bez wątpienia lepszym rozwiązaniem niż 5 biegowy manual.Cruze ze 150-konnym i cichym Dieslem pod maską robi bardzo dobre wrażenie. Naszym zdaniem to najlepszy silnik dla tego

Mercedes C 63 AMG Coupe Black Series - test | Za kierownicą

Mercedes C 63 AMG Coupe Black Series - test | Za kierownicą

Żeby było trudniej, do testu wzięliśmy auto stworzone do jazdy na torze - Mercedes C 63 AMG Coupe Black Seriers. To najmocniejsza i najszybsza C klasa wszech czasów. Mercedes ze szperą, kubełkowymi fotelami, specjalnymi oponami Dunlopa i chłodnicą tylnego dyferencjału. Gwiazda, która zjada

50 lat Opli Kapitän, Admiral i Diplomat

50 lat Opli Kapitän, Admiral i Diplomat

Admirala V8 - odpowiednio 14 740 i 15 950 marek niemieckich - obejmowały zmodernizowane zawieszenie ze wzmocnionymi wałami Cardana, osiami, obręczami kół, oponami i hamulcami. Obydwie wersje są dziś unikatami: wyprodukowano tylko 113 takich Kapitänów i 622 Admirale. Zapomniane legendy motoryzacji

Hyundai i30 (2007 - 2012) - opinie Moto.pl

Hyundai i30 (2007 - 2012) - opinie Moto.pl

). Prowadzenie auta nie budzi zastrzeżeń, nawet układ kierowniczy pracuje bardzo precyzyjnie, co w koreańskich autach wcześniej nie było normą. Podobać może się również cicha praca silników, zarówno benzynowych jak i turbodiesli. Jeśli zagłębimy się w techniczne detale i30 to zobaczmy dużą prostotę konstrukcyjną

Peugeot 301 | Pierwsza jazda

Peugeot 301 | Pierwsza jazda

jest, jak podkreśla producent, do "trudnych drogowych warunków". Postawiono na sprawdzone m.in. w 208, 308 i 3008 rozwiązania, kolumny MacPhersona z przodu i belkę skrętną z tyłu. Efekt, to przyjemna i cicha jazda także na szutrowych odcinkach. Zawieszenie jest stosunkowo komfortowe, ale

Mazda 3 MPS - test | Za kierownicą

Mazda 3 MPS - test | Za kierownicą

dostępnych kolorów nadwozia (czarny, wściekle czerwony, biała perłą oraz srebrny). Jako całość auto aż krzyczy swoim wyglądem. To nie jest grzeczny Volkswagen - tutaj samochód aż zaprasza do mocnego wciśnięcia pedału gazu i pokonywania zakrętów z piskiem opon w akompaniamencie rozkręconej na cały regulator

Peugeot 5008 1.6 THP - test | Za kierownicą

Peugeot 5008 1.6 THP - test | Za kierownicą

odrobinę szaleństwa, kiedy na pokładzie nie ma dzieciaków, aczkolwiek zbyt mocno pracujące wspomaganie układu kierowniczego skutecznie potrafi popsuć zabawę. Na doznania słuchowe również nie można narzekać. Nawet podczas szybszej jazdy silnik jest dość cichy. Komfort i doznania akustyczne podczas

Fabryczni tunerzy - Nismo

Fabryczni tunerzy - Nismo

skórkę (6,85 s do setki, maksymalnie 150 km/h). Wyścigi, w których być może kiedyś będą brały Leafy, z pewnością będą ciche i przerywane dłuuugimi przerwami na reklamę. Choć w 30 minut można naładować akumulatory do 80% ich pojemności (dobry czas jak na auta elektryczne), to pół godziny w czasie wyścigów

Skoda Octavia RS - test | Pierwsza jazda

Prędkość maksymalna i przyspieszenie zmieniły się niewiele. Tę pierwszą poprawiono zaledwie o kilometr, a sprint do setki zajmuje jej teraz 7,3 a nie 7,5 sekundy. W zestawieniu ze skrzynią ręczną czas jest odrobinę krótszy - 7,2 s. Trudno się dziwić. Pod maską cicho i miarowo pracuje dobrze znany

Mercedes S 250 CDI - test | Nauka o samym sobie

Mercedes S 250 CDI - test | Nauka o samym sobie

maską. Słychać bardziej szum toczenia się opon, niż dźwięk silnika. Mierzony w decybelach S250 CDI jest tak samo cichy jak S 350 CDI czy BMW 730d. To robi wrażenie. Konstrukcja S-klasy jest jak organizm, który potrafi się sam obronić przed wirusami. 4 cylindrowy diesel pod względem akustycznym nie

Peugeot Partner Tepee - test | Za kierownicą

wrzucenie zakupów.Partnera Tepee napędza najmocniejszy z dostępnych diesli - 1.6 HDi o mocy 110 KM. Pierwsze co zaskakuje, to niezwykle cicha praca. Tylko obrotomierz potwierdza, że silnik się kręci. Najgłośniejsza we wnętrzu jest... wentylacja. Nawet na drugim biegu zagłusza dźwięk silnika, co w korku jest

Poznaniacy w rytmie Eco

prądu, klimatyzacji używaj z umiarem- bądź przewidujący, unikaj zbędnych przyspieszeń i hamowań- unikaj zbędnego obciążenia auta- ograniczaj opory toczenia, dbaj o właściwe ciśnienie w oponach i stan techniczny auta- planuj podróż, wybierz trasę nawet dłuższą, za to gwarantująca płynną jazdę, bez korków

Hyundai ix20 - test | Pierwsza jazda

cicho i kulturalnie. Z ważącym nieco ponad 1200 kg samochodem radzą sobie wystarczająco. Osiągi na poziomie 10 i 12 sekund to może nie mistrzostwo świata, ale mały Hyundai przeznaczony jest do miasta gdzie liczy się zwrotność i łatwość w manewrowaniu. Niezbyt wygórowane osiągi silników odpłacą się za to

BMW X3 xDrive20d - test | Za kierownicą

o doskonałe właściwości jezdne na równym jak kuchenny blat asfalcie. BMW X3 jest zadziwiająco... komfortowe. Bez względu na tryb, cicho i bez zająknięcia przemyka po zapadniętych czy uszkodzonych kawałkach drogi. Spora w tym zasługa niezbyt wyrośniętych, 17-calowych obręczy ze oponami o profilu 65 i

Pierwsze lata za kółkiem

. Spory jeleń wbił we mnie swoje ślepia i stanął na środku drogi, czekając na mój ruch. Hamować, omijać!? Rzut oka w lewe lusterko, bezwarunkowy ruch kierownicą i pisk opon - tyle pamiętam. Znów widzę drogę, silnik cicho szemrze, na kolanach wylądowały mi drobiazgi z tylnej półki. Po zwierzaku ani śladu

Volkswagen Golf R - test | Za kierownicą

, będziemy mieli okazję lepiej poznać auto na normalnych polskich przelotówkach.Na rodzinne wyprawyUtwardzone zawieszenie, biegnąca tuż nad ziemią linia progów i 19-calowe obręcze obute w opony w rozmiarze 235/35, szczelnie wypełniające nadkola zapowiadały drogę przez mękę. Strachy na lachy. Okazuje się, że

Citroën C5 2.0 HDI 160 - test | Za kierownicą

odmianie Premium (m.in. tempomat, półskórzana tapicerka, biksenonowe reflektory) zapłacimy 120 490 zł.GAZ Charyzmatyczna sylwetka, wygodne fotele, wysokiej jakości wykończenie, wyśmienity komfort jazdy, cichy silnikHAMULEC Ciasnota w drugim rzędzie, niedostatki w ergonomii, wysokie spalanie wersji z

Hyundai i30 - test | Pierwsza jazda

ciśnienia w oponach. Ile kosztują? Ceny zaczynają się od 69 400 zł. Ich nabywcami będą zapewne klienci, którzy do tej pory zaufali marce i z zadowoleniem eksploatowali poprzednika nowego i30. Gaz Nowoczesny design i muskularna sylwetka, wyjątkowo płynna i cicha praca silnika. Hamulec Wysoka cena wersji

Mazda 3 MPS - test | Pierwsza jazda

znalazła uznanie wśród 31 tys. klientów. Ponad 20 proc. z nich to Europejczycy. Jak będzie tym razem?Na postoju z podwójnego wydechu o średnicy rynny sączy się cichy pomruk, kaszląc przy odpuszczaniu gazu jak rasowe auto rajdowe. W kabinie jednak cicho. Silnik daje o sobie znać dopiero, gdy wskazówka

Moto Guzzi V7 Café Classic - Bajerant

. Nic z tych rzeczy. Lepiej traktować Gutka jako pojazd do codziennej jazdy do... kawiarni. "Racera" w V7 jest jak na lekarstwo i nie poprawi tego ani bardzo dobra elastyczności silnika, ani lekko i cicho pracująca skrzynia biegów.V7, w porównaniu do innych Moto Guzzi, którymi miałem okazję

Za kierownicą - Nissan Murano 3.5 V6

zakołysać nadwoziem. I tyle. Zachodziłem w głowę, jak konstruktorom udało się tak zestroić zawieszenie.Aż w końcu przyjrzałem się kołom. Są ponadprzeciętnie duże. Wziąłem metrówkę i zmierzyłem. Średnica obręczy - prawie 46 cm, średnica opony - 76 cm. To gumowe walce, które oddzielają podwozie od podłoża 15

Skoda Yeti 2.0 TDI (170 KM) 4x4 - test | Za kierownicą

pasażerom mogą natomiast doskwierać odgłosy opon i powietrza opływającego nadwozia.Spod maski Yeti dobiega tylko stłumiony warkot. 170-konny turbodiesel ma nienaganne maniery i kipi 350 Nm maksymalnego momentu w zakresie 1750-3500 obr./min. W praktyce jego linia startowa znajduje się już na poziomie 1500

Renault Grand Scenic - pierwsza jazda

wahacze. To ona izoluje nadwozie od niepożądanych wibracji oraz precyzyjniej prowadzi koła. Nawet po najechaniu na nierówność w samochodzie jest cicho. A przy tym Scenic, w porównaniu z najbliższym konkurentem - Citroenem C4 Picasso, dokładniej wykonuje polecenia kierowcy. Hałas nie przeszkadza przy

Mercedes R 350 CDI L 4Matic - test | Za kierownicą

Długie podróże samochodem są męczące. Nawet zakochani w ryczących wiertarkach po 500 km za ich kierownicą miękną i następnym razem rozważają podróż pociągiem lub samolotem. No, chyba że pomyślimy o limuzynie. Cichej, komfortowej, z porządną ilością miejsca na nogi, najlepiej z mocnym i oszczędnym

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

, miękko, łagodnie. Silnik cichutko gwiżdże, biegi wskakują niemal bez użycia siły, kierownica lekko się obraca, a zawieszenie przyzwoicie wybiera dziury. Uszu pasażerów nie drażnią przesadne szumy wiatru czy hałas spod kół i to mimo 17-calowych felg z oponami o niskim profilu. Ma to swoje słabe strony

Mazda CX-7 - test | Za kierownicą

dróg. A co z komfortem? Dziury tłumi nieźle, w czym pomagają spore opony o profilu 60. Irytować mogą jedynie ciche stuki, które docierają do wnętrza auta szczególnie na krótkich nierównościach.Mazda CX-7 sprzed liftingu kosztuje 145 900 zł. Niemal tyle samo kosztuje dobrze wyposażony VW Tiguan z 200

Lemski na wakacjach

jednak wokół są ładne widoki... Zaczynam zauważać u siebie jakieś niebezpieczne symptomy.Dwa koła więcejNa miejscu napęd na cztery koła Grand Vitary sprawdza się doskonale -mimo zwykłych opon. Z politowaniem patrzę na wiszące na brzuchu Volvo kombi ciągnące wielką żaglówkę. Volvo i nie dało rady! A to

Jeep-style

dowiedzieć więcej o Cheerokee. Np. to, że swobodnie przyjmuje benzynę zamiast oleju napędowego, gdy z pośpiechu tankuję niewłaściwe paliwo. To oczywiście nie moja wina! Wszystko przez ten cichy trzylitrowy silnik podstępnie skrywający swą wysokoprężność... No, niezły początek. Teraz wystarczy już tylko

Derbi Boulevard 50 2T | Powolne odkrywanie urody

się gęba ciszy. Skoro nie może być szybko, to już wiem, że będzie wygodnie i stosunkowo cicho. Wygoda w tym przypadku nie polega tylko na wygodnej kanapie, ale również do podniesienia poziomu komfortu przyczynia się zawieszenie. Zestrojono je tak, że wybiera mniejsze nierówności, zaś nie jest za

Mercedes SLS AMG | Za kierownicą + Wideo

martwić jak w Ferrari o przedni spoiler i z sercem na ramieniu wjeżdżać w każda koleinę.Generalnie komfort jazdy SLS-a jest bardzo wysoki. Kiedy jedziesz płynnie w środku jest cicho. Nie musisz jak w Murcielago tolerować rozpalonego niemal do czerwoności tunelu środkowego, który powoduje, że we wnętrzu

Toyota Verso - test | Pierwsza Jazda

bliską maksymalnej podróżuje się wciąż cicho i wygodnie. Nic nie wyje, nic nie trzeszczy, doganiają cię tylko BMW i Mercedesy, a komputer pokazuje spalanie poniżej 10 litrów. Tak - ciągle mówimy o tym samym minivanie, ze 150-konnym silnikiem diesla 2.2 i automatyczną skrzynią biegów.Jak zwiększyć

Nissan Qashqai - Oryginał

(między obrotomierzem a prędkościomierzem). Komfort jazdy jest mimo wszystko akceptowalny. Gorzej z odgłosem pracy podwozia. Na równych nawierzchniach jest cicho, przechyły w łukach są niewielkie, wszystko wygląda zupełnie nieźle. Na gorszych nawierzchniach, a takie u nas dominują, zawieszenie potrafi

Škoda Superb 4 x 4 - za kierownicą

. Gdyby nie ESP pozostawione zgodnie z poleceniem instruktora w trybie "on", tył wyprzedziłby przód auta. Standardowe opony i czysta tafla lodu to iście piekielna mieszanka.Teraz to samo, ale bez elektroniki. Zdany jestem na własne umiejętności, fantazję i "czteronapęd". Škoda równo od

Opel Ampera - test | Pierwsza jazda

równym 370 Nm.No właśnie, a jak się jeździ Amperą? Przede wszystkim bardzo cicho. Po wciśnięciu przycisku Start na desce rozdzielczej, oprócz podświetlenia elektronicznych zegarów i ekranu nawigacji nie dzieje się kompletnie nic. Auto jest jednak gotowe do jazdy, wystarczy przełożyć dźwignię

Chevrolet Cruze - test | Pierwsza jazda

kontaktu z drogą przypomina trochę wrażenia z gry komputerowej. Poza tym przyzwyczajenia wymaga bardzo silna tendencja do ustawiania przednich kół na wprost. Najlepsze wrażenie zdecydowanie robił Cruze napędzany stupięćdziesięciokonnym, cichym i ekonomicznym dieslem. Auto z najbogatszym wyposażeniem LT to

Honda FCX Clarity - test | Za kierownicą

i mam wrażenie, że auto jedzie popychane niewidzialną siłą.Ostatnio tak cicho przemieszczałem się hybrydowym Lexusem, ale tylko przez pierwszych kilka kilometrów. Potem akumulatory się wyczerpały, włączył się silnik spalinowy i czar bezszelestnej jazdy prysnął. Z Hondą jest inaczej, ponieważ energię

Ford Focus ECOnetic - Pierwsza jazda

unikać mocnego deptania gazu. Trzeba przyznać, że niewielki silnik (TDCi, 1.6l, 109 KM) nie protestuje przeciwko ostremu traktowaniu. Jak na diesla pracuje cicho i nie wibruje, a przy tym przyzwoicie radzi sobie z kompaktowym Focusem. Poza tym producent obiecuje, że średnie zużycie paliwa wynosi 3,8 l

Hyundai Sonata 2.0 CRDI vs. Kia Magentis 2.0 CRDi

Opony 215/60 R16 205/60 R16 Masa własna (kg) od 1660 od 1600 Poj. bagażnika (l) 523 420

Peugeot 407 Coupe - test | Za kierownicą

francuskie coupe rozpędza się w niecałe 8 sek. Nie jest to rekord świata, ale jak na przednionapędowe auto ważące 1800 kg, o wstydzie nie może być mowy. Silnik jest przy tym zaskakująco cichy. W połączeniu z doskonale wygłuszoną kabiną (wielowarstwowe, dźwiękochłonne okna) kierowca może odnieść wrażenie

Subaru Forester 2.0D - test | Za kierownicą

hałaśliwej pracy takiego wałka.Skłamałbym, mówiąc, że Subarowski diesel jest cichy - na pewno jest głośniejszy od wolnossącego boksera benzynowego tej samej marki. Przedstawiciele Subaru pokazywali dziennikarzom laboratoryjne wykresy natężenia dźwięku w decybelach, by udowodnić, że silnik Forestera jest

Audi A6 - test | Pierwsza jazda

materiałów i spasowania poszczególnych elementów trudno szukać u konkurencji. Również tej niemieckiej.Powoli wytaczamy się z parkingu. Trzylitrowy turbodiesel V6 o mocy 245 KM cicho pracuje pod maską. To druga generacja dobrze znanego silnika z 2003 roku. Teraz dostępny jest w dwóch wersjach 204 i właśnie

Skoda Yeti - test | Pierwsza jazda

powoduje, że w Rumunii nie napotkaliśmy na nawierzchnię, która wytrąciłaby nową Skodę z równowagi. Zawieszenie pracuje przy tym cicho i gwarantuje pasażerom niezły komfort podróżowania. Wrażenia zza kierownicy są bardzo zbliżone do Octavii Scout, wszystkie mechanizmy pracują przyjemnie i lekko. Już wiemy

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

wspólną szyną turbodiesel na niskich obrotach cicho mruczy, a użyteczny zastrzyk momentu pojawia się tu już przy 1,5 tys. obr./min. Dwusprzęgłowa przekładnia zmienia biegi z prędkością pocisku i jest warta inwestycji 7 tys. zł tym bardziej, że ma aż 7 przełożeń, podczas gdy ręczna skrzynia - tylko 5

Zico Rooster - kogucik od Zippa

, negatywny wpływ na prędkość i przyspieszenia. Jak bardzo, to się okaże. Skuter zatankowany, olej jest, ciśnienie powietrza w oponach sprawdzone, czyli jedziemy. Na wolnych obrotach z tłumika wydobywa się ciche popyrkiwanie dwusuwu, jednak po dodaniu gazu już tak cicho nie jest. Rooster z typowym jazgotem

Peugeot 407 SW - test | Za kierownicą

Poj. zbiornika paliwa 65 l Opony 205/60 R16 Prędkość maks. 213 km/h* Przyspieszenie 0-100 km/h 9,1 s

Mercedes C 200 CGI - test | Za kierownicą

. Gdzieś tam tkwi w niej doza lenistwa, w sam raz do szybkiej jazdy autostradą. Hydraulicznie wspomagany układ kierowniczy ma dobre wyczucie, a sprężyście zestrojone zawieszenie bezboleśnie (i cicho) rozprawia się z dziurami. Wbrew etykiecie AMG, Mercedes nie wymaga regularnych wizyt u ortopedy czy

Infiniti FX 30d S | Za kierownicą

zmysłową grę, urzekając miękkością działania dźwigni i przełączników na konsoli środkowej, cichą elektryką szyb oraz wentylacją. Ciąg dalszy tej gry toczy się po ruszeniu z miejsca, a to dzięki przyzwoitemu wyciszeniu kabiny i długiej liście wyposażenia. Mamy tu porządny system audio z twardym dyskiem

BMW 320d kontra Mercedes C220 CDI - test porównawczy

. Czasy, gdy kierowca nękany był miarowym klekotem pompowtryskiwaczy, powoli odchodzą w zapomnienie. Tu można delektować się ciszą, ewentualnie dźwiękami ulubionej kapeli (system audio nie daje powodów do narzekań). I byłoby świetnie, gdyby nie opony - BMW uparło się na wzmocnione Run Flaty. Może i pasują

Fiat Doblo Panorama - test | Za kierownicą

szansę to zmienić. Podczas jazdy jest w nim cicho, nadwozie zachowuje się stabilnie i zapewnia pasażerom przyzwoity komfort jazdy, a 105-konny silnik Multijet o pojemności 1,6 litra wydaje się dla niego optymalnym źródłem napędu. Wysoka kultura pracy i moment obrotowy 290 Nm dostępny już od 1500 obr./min

Kia Ceed 1.6 CRDi SW - test | Za kierownicą

przydługie przyspieszenie. 11,5 s do setki to przecież nie rekord świata, ale jest ono rekompensowane przez niezłą elastyczność - parametr znacznie bardziej przydatny w czasie codziennej eksploatacji. Kolejna zaletą jest kultura pracy. Podczas jazdy w kabinie jest cicho, gdy wciskamy gaz moc rozwijana jest

Mazda 6 2.2 MZR-CD - test | Za kierownicą

- niczego do szczęścia nie brakowało.Z cichym westchnieniem wsiadam do kabiny, której wystrój nie był do tej pory najmocniejszym punktem Mazdy 6. Zupełnie jak mieszkania w eleganckich blokowiskach, kupione pod wynajem i urządzone przypadkowymi, niekoniecznie nowymi meblami. Zmiany są niewielkie, ale

Jak napisać dobre ogłoszenie?

, czy auto ma parkingowe uszkodzenia, w jakim stanie są opony, prośba o nr VIN - to pytania kupujących, na które można odpowiedzieć, wstawiając odpowiednie zdjęcia W opisie ogłoszenia warto krótko napisać, jak pracuje silnik (cicho, równo, nie kopci, nie ma wycieków, jaki olej zalano), czy układ

Świetlana przyszłość KTM-a?

prześwit, wzmocnione opony i zawieszenie o wysokim skoku dają niesamowite właściwości terenoweKTM sr 85 Deuce - przyjazny środowisku lekki pojazd wyścigowy. Rok 2018 - nowatorskie wyścigi rewolucjonizują motorsport.  W każdy weekend lekkie pojazdy napędzane elektrycznymi silnikami rywalizują na

Audi A4 2.0 multitronic

Gdy odbierałem testowe Audi, pomyślałem, że wsiądę, zapnę pas i z piskiem opon ruszę przed siebie. Wystartowałem! Nie udało się z piskiem - mój zapał ostudziła skrzynia biegów, a pierwsze przejechane kilometry przekonały mnie, że A4 nie jest autem stworzonym do sportowej jazdy

Volvo S80 - Limuzyna dla mas

wówczas sporo roboty. Poza tymi wyjątkowymi momentami jazda sprawia jednak wiele przyjemności. Silnik pracuje niezwykle cicho i spokojnie. Spala od 6 do 8 l/100 km, w zależności od stylu jazdy. Miło jest widzieć na ekranie komputera pokładowego zasięg 1000 km na pełnym zbiorniku paliwa. To jeszcze jeden

Volkswagen Polo - test | Pierwsza jazda

naprawdę przyjemnie. Zawieszenie jest komfortowo zestrojone. A gdy tylko przyjdzie nam ochota na szybsza jazdę, 17-calowe felgi i niskoprofilowe opony zadbają, by nie wypaść z czarnego. Oczywiście w granicach rozsądku. Polo to przecież nie auto wyścigowe. Przynajmniej nie w wersjach z cennika, gdzie

Lexus GS - test | Za kierownicą

zainteresować.Już od pierwszych kilometrów mogę rozkoszować się komfortem. Świetne wykończenie, przednie materiały. W tej kategorii Lexus może uchodzić za wzór. Wyjeżdżamy z Warszawy. Klimatyzacja cicho i bezprzeciągowo załatwia sprawę odpowiedniej temperatury we wnętrzu. No i hałas. A raczej jego brak. Mogę

Chevrolet Captiva vs. Volkswagen Tiguan

wielu SUV-ach. Choć zawieszenie nie jest szczególnie ciche ani przesadnie komfortowe, to jednak zapewnia satysfakcjonującą wygodę podróżowania. Precyzyjny układ kierowniczy umożliwia szybkie manewry wiście sportowym stylu. Po zjechaniu z asfaltu jazda Tiguanem też sprawia przyjemność. Napęd 4x4 działa

BMW 335i Cabrio - test | Pierwsza jazda

składamy dach, 25 kg wędruje na tylną oś, ale nie sposób tego wyczuć w czasie jazdy. A komfort? Więcej niż zadowalający. Tym bardziej że wersja cabrio ma lekko rozmiękczone zawieszenie w porównaniu z coupé, które przy okazji tuszuje obniżoną sprężystość opon run flat.Mimo że to chyba najbardziej

Citroen DS3 vs. Peugeot RCZ vs. Renault Clio RS Gordini - test porównawczy | Za kierownicą

tyle cicha, że łatwo się zapomnieć i bezwiednie złapać mandat. Do tego wszystkiego dochodzi komfortowe, ale na tyle sztywne zawieszenie, że auto w zakrętach nie ma tendencji do wychylania się na boki. Szkoda jedynie, że na nierównościach tak głośno pracuje. Mimo wszystko w naprawdę niezłych warunkach i

Maybach 62 S: tylko skrzydeł brak

nie interesują cię koszty przeglądów. Tylko paliwo (średnio 22-30 litrów na setkę) i opony. Maybach 62 S dane tech. Nadwozie limuzyna, 5-dr, 5-osobowa

24 LE MANS - i znowu wygrali Niemcy

w sesjach kwalifikacyjnych, a mechanicy sprawdzali maszyny. Start tuż, tuż.16 czerwca, sobota, godzina 15Rozpoczęła się 75. edycja 24-godzinnego wyścigu. Od tej pory auta jeździły w kółko przez całą dobę, co jakiś czas wpadały do pit-stopów na szybciutką zmianę opon, ekspresowe tankowanie i zmianę

Kia Cerato

- cichy. Kia nie ma dużego doświadczenia w produkcji podobnych silników, więc tym bardziej zasługuje na pochwałę. Jedyne zastrzeżenie może budzić dość wyraźna turbodziura. Maksymalny moment motor osiąga przy 2 tys. obr/min - najlepsi konkurenci ciągną mocno już od 1,7 tys. obrotów.Gorzej od silnika radzi

Hyundai i30 CW - test | Za kierownicą

pamiętać o swojej nazwie i przy najbliższej okazji dokonać jakiegoś postępu w kwestii bagażnika w i30 CW. Obszerne wnętrze nie każdego może skusić. GazMocny, elastyczny i oszczędny silnik, wysoki komfort jazdy, cicha praca zawieszenia, dobre własności jezdne, przestronne wnętrze, nienaganne wykończenie

Chrysler Sebring 2.0 CRD - test | Za kierownicą

kultura pracy silnika, przeciętne osiągi, niedociągnięcia w wykończeniu, luz w układzie napędowym, głośna pracaSumma SummarumAmerykańskiemu "średniakowi" oprócz końcowego, wykończeniowego szlifu, brakuje przede wszystkim cichego i spokojnego silnika z zasilaniem common rail. Taka jednostka

Honda City - test | Za kierownicą

lusterka zewnętrzne zapewniają dobrą widoczność do tyłu, silnik (o ile nie kręcimy go na wysokich obrotach) jest cichy, a zawieszenie przyjemnie tłumi nierówności. Muszę przyznać, że choć zestrojone jest dość twardo, pozwala na komfortową jazdę na każdej nawierzchni, nawet na nierówno ułożonych płytach

Mitsubishi Lancer - Rekin II

jak 2.0 DI-D, ale wrażenia z jazdy - o niebo lepsze. To mocna, elastyczna i bardzo cicha jednostka napędowa, która wraz ze świetnymi zawieszeniami Lancera iwyrazistym nadwoziem tworzy udaną całość. Jestem pewien, że niemal każdy, kto dokona jazdy próbnej obiema wersjami, wybierze benzynową. Tym

Fiat Scudo

obrotowy (320 Nm) ratuje sytuację. Podobnie zawieszenie - jest przystosowane do zmiennych obciążeń (w opcji pneumatyczne). Przyzwoicie znosi nie tylko nagłą zmianę kierunku jazdy. Jest wystarczająco komfortowe i ciche, bym po dwóch okrążeniach zaplanowanej trasy wysiadł całkiem wypoczęty.Niedrogi

Citroen C5 Tourer - test | Za kierownicą

egzemplarze wymienionych aut kupimy od 3 (Skoda) do 30 tysięcy złotych taniej (Renault). Bogata oferta sprawia, że chętni na kombi klasy średniej z dieslem mają ciężki orzech do zgryzienia.GAZ Wygodne fotele, świetne materiały wykończeniowe, komfortowy układ jezdny, cichy i oszczędny silnik, wysoka ładowność

Ford Galaxy 2.0 TDCi - Kombivan

pomiędzy - dostępnymi w opcji - szklanymi panelami.Uwaga w korkachPrzy pełnym obciążeniu tak duże auto potrzebuje naprawdę sprawnego silnika. Czy znany dwulitrowy TDCi o mocy 140 KM wystarczy? Już po kilkunastu kilometrach przekonuję się, że owszem, wystarczy. W aucie jest przede wszystkim cicho, a silnik

Ford Kuga - Spóźniony atak

mamy sporo. Na komfort nie możemy narzekać. We wnętrzu nawet podczas szybszej jazdy jest bardzo cicho. Pominąwszy delikatny szum docierający z okolic wycieraczek, do kabiny nie docierają żadne hałasy ani drgania. To także zasługa zawieszenia. Inżynierowie stawali na głowie, by typową dla samochodu

Indica - indyjskie puzzle

stałej prędkości, w zakresie 90-110 km/h hałas nie dokucza. Nie dokucza też podwozie. Nawet na złych nawierzchniach pracuje cicho. Jest przy tym przyjemnie miękkie, ale nie rozbujane. Trzyma samochód w ryzach i prowadzi go bez żadnych problemów. Układ kierowniczy spisuje się zupełnie nieźle, stawiając

KIA Sorento 2.5 CRDi A/T

, nie mogę się nadziwić, jak to możliwe, że samodzielnie skonstruowany przez Kia diesel pracuje tak równo, spokojnie i cicho. Koreańczycy nie oszczędzali na matach wygłuszających komorę silnika. To dobry znak. Dźwignia automatu już w położeniu D. Możemy ruszać.To, czego obawiałem się najbardziej - pracy

Za kierownicą - Renault Laguna GT 2.0 dCi

pod maską ożywa turbodiesel, wciąż bardziej kojarzący się zwykłym zjadaczom chleba z taksówkarzem w Mercedesie niż ze sportem, próba szpanu upada zupełnie. Jednak nie ma się czym przejmować, bo 178-konny, wysokoprężny silnik Laguny GT to świetna alternatywa dla 204-konnego benzynowca. Pracuje cicho

Szóstka na pięć z minusem

zagadkowo. Z jednej strony jest raczej sztywne, nie ma mowy o bujaniu, ale w trakcie szybszego przejazdu przez torowisko mam wrażenie, że amortyzatory za chwilę dobiją albo stracę kontakt z nawierzchnią. Z drugiej strony oferuje całkiem spory komfort i jest ciche -nawet na dziurach z kół nie dochodzą żadne

Honda CR-V i-CTDi

. Ładowanie bagaży pod sam sufit nie jest żadnym problemem. Zwłaszcza, że bagażnik połyka do linii okien słuszne 527 litrów. W moim przypadku to oznacza cztery koła z oponami 195/50/15 i jeszcze cztery opony w tym samym rozmiarze wystające zaledwie parę centymetrów ponad krawędź okien. W sumie osiem sztuk. A

Land Rover Freelander 2 TD4.e - test | Za kierownicą

Vitarą.Co z asfaltem, na którym brylują pozostałe SUV'y? Nie ma róży bez kolców. Zawieszenie Land Rovera to kompromis między zdolnościami terenowymi i pewnym prowadzeniem na utwardzonej nawierzchni. Komfortowo i cicho tłumi nierówności, ale szybko przejeżdżane zakręty i nagłe hamowanie powodują przechyły

Citroën C4 Picasso

każdym razie wyraźnie lepiej niż w produkowanym przez Hiszpanów Seacie Altei. Pod maską pracuje 1.6 HDi, który w ulicznym zgiełku nie wydaje nawet półtonu dźwięku. Ciche wnętrze to również zasługa podwójnych klejonych szyb oraz dużej ilości materiałów wygłuszających wciśniętych między elementy

Volkswagen Tiguan - Czas osła

płynnie, bez charakterystycznego szarpnięcia.Pył jest wszędzieKamienie za nami. Strat w oponach nie było. Pirelli P6 i bardziej terenowe Scorpiony nie będą już kąsane kamiennymi szpikulcami. Zaczyna się prawdziwa pustynia. Równo jak na stole do ping-ponga. Kusi, żeby mocniej wcisnąć gaz.Jazda 80-100 km/h

Nissan Murano

, zawieszeniem. Widlasty silnik mruczał cicho pod maską, a przy prędkościach powyżej 150 km/h słychać było jedynie szelest wiatru i szept opon. Zresztą bardzo dobrych na równe asfalty. Nawet mokre. Gdy drugiego dnia spadł deszcz, obawiałem się zachowania Murano na śliskich nawierzchniach. Zupełnie bez powodu

Zapek, czyli Kozak, który chciał do Ameryki

prędkości. Jak można się domyślać, powstała dziura pomiędzy dwójką a trójką. Silnik dysponuje jednak takim momentem obrotowym, że brak oryginalnej trójki jest zwyczajnie niezauważalny. Wszystkie współpracujące w skrzyni elementy zostały bardzo dokładnie dopracowane, efektem czego jest kulturalna, cicha i

OPEL AGILA 1.2 16V - TEST 30 000 km

dobrze wypadły w naszym teście opon ("MM" 3/2001). Ciche opony dobrze sprawdziły się zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Na zakończenie testu samochód poddaliśmy przeglądowi w znanej nam autoryzowanej stacji Opel Miniewski. Stan samochodu oceniono jako dobry. Wymieniony został olej

Dane techniczne, oceny, wynik testu

): 7,0/4,2/5,2 l/100 km * mierzone przy temp. 12°C, na suchej nawierzchni, samochód wyposażony w opony letnie POMIARY TESTOWE * przyspieszenie 0-80 km/h: 7,9 s 0-100 km/h

Audi A8/S8 - punkt siedzenia

niemal identyczne ubranie W12?Wciągnij brzuchZamieniam samochody. Tym razem pod maską cicho mruczy W12 o pojemności 6 litrów. Delektuję się znakomitym wykończeniem. Obszyta czarną skórą deska rozdzielcza wraz z fotelami w kolorze kasztanów tworzy klubową atmosferę. Mam wrażenie, że nie wypada mi szaleć

Citroen Berlingo - Zaskakująco osobowy

130 litrów. Pod maską Berlingo czeka turbodiesel 1.6 HDI o mocy 110 KM. Muszę nastawić ucha, by usłyszeć dieslowski klekot. Silnik pracuje cicho, kulturalnie, aż nierzeczywiście dobrze jak na dostawczaka. Przyspieszenie pozytywnie zaskakuje, pomimo że na papierze nie rzuca na kolana. Berlingo chętnie

Peugeot 307 Feline

wprowadzenie wersji Feline zbiegło się z modernizacją 307. Przodem upodobniła się do większej 407. Pojawiły się też jodowe (jak je okresla producent) reflektory, bardziej wyraziste tylne lampy, czujniki ciśnienia powietrza w oponach, dwusferowa klimatyzacja, zestaw Bluetooth, a nawet ksenony.Już rzut oka przez

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

, wysoka jakość wykończenia, cichy i dynamiczny silnik, dopracowany system i-stop, pewne właściwości jezdne, bogate wyposażenieHAMULEC Przeciętna przestronność na tylnej kanapie, mały kufer, kierownica przeładowana przyciskami, brak w ofercie nowoczesnego automatu, nawigacji i bazowej wersji wyposażeniowej

Re: Pomysl na ciche opony.

Mój pomysł był jeszcze prostszy - wyrzuciłem pirelli, założyłem yokohamy. I gra gitara - ze strony opon nie stwierdzam żadnych dźwięków.

Re: Pomysl na ciche opony.

Nie trzeba kombinować z oponami. Wystarczy popracować nad wygłuszeniem kabiny. Wtedy zyskamy więcej, bo nie tylko dźwięki generowane przez opony wygłuszamy, ale i inne dźwięki z otoczenia.

Re: Pomysl na ciche opony.

Miałem tu na myśli pracę konstruktorów samochodów. Dobrze spasowana półka bagażnika i odpowiednio wygłuszone nadkola to też ich praca.

Re: Pomysl na ciche opony.

Trzeba kupic sedana albo coupe. Przynajmniej z tylu bedzie ciszej. -- "Once you have stripped away the nonsense, marriage is nothing more than a contract for the mutual use of the sex organs" - Immanuel Kant

Re: Pomysl na ciche opony.

> Wtedy zyskamy więcej, bo nie tylko dźwięki generowane przez opony wygłuszamy, ale i inne > dźwięki z otoczenia. "Zyskamy" też istotne pogorszenie bezpieczeństwa. Nie tylko wzrok się liczy, słuch parę razy uchronił mnie przed zderzeniem. Ostatni raz całkiem niedawno przed idiotą w

auta powinny zmieniac opony na ciche

każde auto przed wjazde na tę trasę obowiązkowo powinno zmieniać opony na ciche i przejeżdżać w porach ustalonych przez mieszkańców bemowa

Re: Jeszcze jedno - jakie ciche i dobre opony?

każda przyzwoita i równo zuzyta opona jest cicha. Najcichsze jakie miałem (i mam) to chyba ContinentalProContact, całoroczne. Wyją te wyząbkowane.

Potrzebuje cichych opon

Potrzebuje opony w rozmiarze 235/55 17 albo 235/50 17 Zalezy mi przede wszystkim na oponach, ktore sa CICHE. Opony letnie albo caloroczne. Czy ma ktos opony Nokian NRZi ? Dziekuje.

Re: To stała taktyka misiaczka.

głupoty żeby zwiększyć ilość p > ostów. Olewamy go, nie karmimy. Sam sie olej :) no to powiedz dlaczego gorsze opony na przód skoro z przodu sa hamulce? no wytłumacz teraz w jednym zdaniu i milknę....nie masz racji ?więc sam siedź cicho:) -- Tak. To prawda że moje poglądy są oryginalne...ludzie mi

Re: Chce kupic ciche opony do Focusa 1 - co polec

. Bywają oczywiście też opony o innym bieżniku, które są ciche. Ale najczęściej najcichsze są właśnie asymetryczne, które nie zakładamy w stosunku do kierunku jazdy, tylko częścią OUTSIDE (pisze na oponie) na zewnątrz.

Re: opony lato 225 50 R17

5robi napisał(a): Żaden Continental, żadne Michelin to teraz przepłacone opony. Nexen N9000, Hankook K115. Obie bardzo dobre. Te drugie dodatkowo są b. ciche. -- Ja i moje Audi

Re: To ja zapytam inaczej

Cicho sza... Przeciez to dywagacje na poziomie oszczednosci 1000zl na oponach i traceniu 50% na samochdzie bo sie kupilo nowy... to tylko wirtualne kwoty "cwanego" misiaczka...

Re: Orla Dębinka asfalt ?

stryjku napisał: > Asfalt jest lepszy niż kostka ponieważ przyjeżdżające po nim auta mniej hałasu > ją Zgadza się. Dzisiejsze samochody są raczej ciche a najbardziej hałasują opony. Od kilku lat są już oznaczenia na oponach dotyczące generowanego hałasu, jednak realnie nikomu nie opłaca się

Re: mamy połowę lutego, śniegu zero - po co zimów

Jest tlyko jedno male "ale". Ja strasznie nie lubie szumu opon. Skoro juz musze cierpiec w zimie na zimowkach to przynajmniej w okresach cieplych mam ten komfort, ze moge sobie zalozyc ciche opony. Calorocznie nie spelniaja tego warunku i w ramach nieistniejacych oszczednosci musialbym

Re: Opony wielosezonowe

Mam całoroczne Navigatory2 w niedużym, słabowitym, miejskim autku. Sprawują się rewelacyjnie. Są ciche, miękkie, nie "pływają", nie zrywają przyczepności, ABS nie terkocze bez powodu przy hamowaniu, nie stoję wiosną i jesienią w kolejce na wymianę i nie wydaję, niepotrzebnie kasy. Po

Re: Opony wielosezonowe

Dla mnie te opony były całkowitym zaskoczeniem i niespodzianką, w sensie pozytywnym oczywiście. Kupiłem je nowe, za jakieś śmieszne pieniądze, 130 zł. z przesyłką, za sztukę, opony świeże, niezleżałe, z 5 letnią gwarancją Dębicy (cokolwiek to znaczy). Mam je drugi sezon. Oponyciche, miękkie

Re: Sam sobie odpowiedziałeś.

Nie wiem jak to jest. Producenci opon zapewne eksperymentują z mieszankami gum i różnie im to wychodzi. Te przedwcześnie zużywające się opony conti miały swoje zalety, były bardzo ciche. Z kolei pirelii p7, które miałem potem były głośne jak cholera, ale przyczepność - rewelacyjna. Te falkeny były

Re: To ja zapytam inaczej

gzesiolek napisał: > Cicho sza... > > Przeciez to dywagacje na poziomie oszczednosci 1000zl na oponach i traceniu 50% > na samochdzie bo sie kupilo nowy... to tylko wirtualne kwoty "cwanego" misiacz > ka... > To prawdziwe pieniądze:) nie kupię ŻADNYCH OPON i nie

Re: Pytanie do antyszczepionkowców:

Oj, zapewne sie zetknelas, tylko nie mialas pojecia, ze za zapalenia pluc, zapalenia ucha srodkowego, zapalenia zatok odpowiedzialne sa wlasnie najczesciej infekcje pneumokokowe ... Moj mlodszy brat czesto ladowal w szpitalu z zapaleniem ucha. Do tego raz przyplatalo mu sie zapalenie opon mozgowych

Re: Przydałaby sie lista nie awaryjnych silników

galtomone napisał: > klemens1 napisał: > > > Po co pudrować syfa? U mnie przy 160 km/h mam obroty 3200 i jest cicho. To jest > > porządny silnik, a nie szlifierka. > > U mnie silnika tez nie - ale lusterka i opony szumia za bardzo ;-). A szlifierk > a, to jaki

Re: Podpinam sie....

lato wranglery), jak oddawalem to mial 180 tys km po 2 latach i o ile letnie poszły w cholere o tyle zimówki były wciąż super i ostatnie lato przejezdzlem na nich. ważne - to bardzo cicha opona. -- Kasia posprzątała mieszkanie, wyprowadziła psa na spacer, odrobiła lekcje, ale mama i tak zauważyła, że

to znów nie jest reklama

. Ale wczoraj na autostradzie powyzej 160 musiałem przerzucić na sport bo za bardzo bujało. I tak miało być od początku. Jest cicho. Oczywiscie to nie RR i przy 2000 wiatr huczy ale przy 130-140 jest wyraźnie ciszej. Do 100 nie słychać nic. zero opon w tle. Wczoraj na autostradzie przy mijaniu 160

Re: Potrzebuje cichych opon

235/50 17 nie jest zamiennikiem 235/55 17. -- "Sytuacja wydaje się rozwijać w tym kierunku, że Skoda może za jakiś czas przejąć w koncernie VAG rolę Audi". /Kaszana/

Re: Potrzebuje cichych opon

Wlasnie mam zalozone Goodyear Eagle F1 i wydaja mi sie bardzo glosne ;-) Wszystkie maja jakies wady- jedne sa glosne inne sie szybko scieraja a inne sa za twarde/za miekkie... Ciezki wybor. Dzieki. Pozdrawiam

Re: Potrzebuje cichych opon

Przyznam się, że chociaż jeździłem na różnych oponach, głównie renomowanych firm to jakoś nie zauważyłem wielkich różnic między nimi.Takie firmy raczej nie mogą sobie pozwolić żeby w dzisiejszych czasach wypuścić na rynek jakiegoś knota. A drobne różnice, skrupulatnie wynajdywane przez pismaków w

Re: Potrzebuje cichych opon

Nikt się jakoś nie kwapi, żeby Ci pomóc. Ja też nie bardzo mogę, bo pytasz o konkretne modele. Powiem Ci tylko, że na lato mam opony michelin, a na zimę goodyeary. Te pierwsze są o niebo głośniejsze. Są tak głośne, że mnie to irytuje. Znajomy wulkanizator twierdzi, że klienci generalnie skarżą

Re: Potrzebuje cichych opon

To moze inaczej. Kto mial i moze cos powiedziec o tych oponach: Continental ContiPremiumContact Continental SportContact 2 Dunlop SP SPORT 2000 Dunlop SP SPORT 3000 Dunlop SP SPORT 9000 Goodyear NCT5 Michelin PILOT PRIMACY Nokian NRZi Pirelli P7 Dzieki

Re: Potrzebuje cichych opon

www.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/225_45_r17_03_2004/default.asp?ComponentID=75271&SourcePageID=8772%230 Podobny rozmiar. Te wypadły jako najbardziej ciche: Goodyear Eagle F1 GSD-3. O całorocznych w tym rozmiarze należy bezwzględnie zapomnieć. pzdr

Trudne warunki???

Jakie trudne? Jechałem tyle samo co zawsze - 23 minuty. Na kolcowanych oponach zupełni się nie ślizgałem, cicho, miękko, biało, kierowcy zwolnili. Bardzo miło.

Re: concord quix

A czemu żadna nie ma ochoty na tego quixa, oparcie mega długie, siedzisko szerokie, na kołach opony więc pewnie cichy, ręczny hamulec. Boję się go kupić tak zupełnie w ciemno, może znajdzie się jakaś odważna?

Re: Przydałaby sie lista nie awaryjnych silników

klemens1 napisał: > Po co pudrować syfa? U mnie przy 160 km/h mam obroty 3200 i jest cicho. To jest > porządny silnik, a nie szlifierka. U mnie silnika tez nie - ale lusterka i opony szumia za bardzo ;-). A szlifierka, to jaki silnik? Kazdy beznynowy? > W czasie jazdy różnicy w

Re: Chce kupic ciche opony do Focusa 1 - co polec

dziekuje za info - z opini ktore przegladalem to dobrze wypada Yokohama A Drive i chyba na nie sie zdecyduje

Re: Kolejny apel

Apele nic nie dają? Nie wydaje mi się. Kropla drąży kamień, nie siłą, lecz częstością padania. Naukowcy i tak już za długo siedzą cicho. Opon nie palą, za to wypowiadają się na łamach prasy. Gdyby nie to, pan premier nie zorientowałby się, że pani minister wcale taka wspaniała nie jest.

Re: doradźcie co kupić. tym razem rowerek biegowy

-16 mies. Teraz ma trochę ponad 2 lata i właśnie przymierzamy się do zmiany dwóch kółek z tyłu na jedno. Jego minusem wg mnie jest tylko cena. :( Z plusów: bardzo stabilny przy dwóch kołkach z tyłu, dość długi i szeroki, dziecko samo pokonuje krawężniki, lekko się podbija; ciche opony; rośnie z dzieckiem

No właśnie.

bassooner napisał: > już kiedyś właśnie pisałem o opiniach na temat opon... różni kierowcy, różne wa > runki, różne samochody, różne wymagania, ogólnie wszystko różne, a jak tu sform > ułować regułę? Ja potrzebuję opon, które będą w miarę ciche, będą dobrze zachowywały się na mokrym (a

Re: A masz syna?

. Oczywiście - rozumiem w pełni Twoje uzasadnienie i bardzo za nie dziękuję! Ale, jak już wspominałem - jestem świadomym użytkownikiem samochodu, a sprawa tyczy się auta Prezesa, który Dzieci kilka już posiada, a kolejnych mieć.. Ekhem. Chyba już raczej nie może ;-) Mam cichą nadzieję, że wiadomo co miałem na

Hyundai Elantra | Za kierownicą

Ja to "coś", zwane Elantrą użytkuję i bez "olbrzymiego entuzjazmu", jestem zadowolony. To auto (nie wiem do końca dlaczego) cieszy mnie gdy do niego wsiadam i jadę (wygodne i oszczędne w spalaniu, chociaż nie jest specjalnie ciche - szum od opon). Przy zakupie auta pomogli mi

Re: Cicha opona zimowa,dobra na lodzie ...

www.adac.de Michał na pewno sobie poradzi :-) Tam sa dobre testy opon. Pzdr Niknejm

"Solidarność" będzie pomocna przy kampanii wybo...

A ten od opon Guzikiewicz co tak cicho siedzi, zbieraj opony i na Warszawę.

Od samego poczatku o to chodzilo...

- teraz jakos cicho o tym). Nie plul tak jak inni na Iran (miedzy innymi to dzieki niemu nie bylo radosnego, demokratycznego bombardowania Teheranu). Nie zrazil sie obrzydliwa propaganda poprzedzajaca olimpiade zimowa. No trzeba bylo mu dokrecic sruby przy pomocy Ukrainy. Palace sie opony na Majdanie

Cicha opona zimowa,dobra na lodzie ...

... to opona z nizszym znakiem Shor, 58-62 Shor jest wystarczajaco miekka by dobrze trzymac sie lodu i duzo cichsza niz opony twardsze,-marka bez znaczenie. Pamietac trzeba ze opona ktora dobrze trzyma na lodzie pod gorke -nie musi byc dobra przy hamowaniu,stabilnosc opony na boki (stabilnosc

Re: Cicha opona zimowa,dobra na lodzie ...

Obiecuję Ci, że poszukam konkretnych linków, ale prościej wejść na stronki pism (lub czasopism;-)) motoryzacyjnych, bo one publikują te testy na papierze i często w wersji internetowej takoż. pozdro Lolo

Jest takie powiedzenie :

Kto nie chce szuka powodów, kto chce szuka sposobów. Polska to oczywiście kraj w którym nocą wyrzuca się śmieci do lasu i pali w piecu plastikiem i oponami, bo umysł przeciętnego leminga nie sięga dalej niż za próg własnego domu. To, czy miasto jest czyste czy brudne, zakorkowane czy przejezdne

Re: Polećcie dobre i ciche opony.

Polecam strone: www.tirerack.com/tires/index.jsp. Wiem ze dostepnosc niektorych opon i ceny nie maja odbicia w Polsce, ale polecam bo strona ta zawiera wiele porownan opon tej samaej klasy. W moim '87 MB za rada Tirerack mam Dunlopy SP Sport A2, i uwazam ze naleza one do najlepszych. Przy gwarancji

Re: Polećcie dobre i ciche opony.

Rowniez polecam Dunlopy,jezdze od 2000roku tylko na letnich i zimowych Dunlop.Letnie to juz drugi komplet.Pzdr.Michal

Re: Polećcie dobre i ciche opony.

Tez sie tak pytalem na forum w lipcu. Skorzystalem z rady i przeczytalem sporo opinii na w/w serwerze. Wybralem Dunlopy sport s01 i jestem b.zadowolony.

Re: Polećcie dobre i ciche opony.

). To tyle jeżeli chodzi o lato, a na zimę (tu się pewnie wiele osób zdziwi).......czeskie Barum Polaris, miękkie ciche i komfortowe, a cena do zniesienia:) Pozdrawiam, Adam

A pociągi też wyciszą?

/h tak jak idą piesi, niech też wdychają spaliny. Ale można położyć "cichy" asfalt, zachęcać ludzi do zakupu opon, które mają obniżone opory toczenia, oraz hałasu, np dotować zakup takich opon jakąś kwotą np 50, czy 100zł, a może opodatkować opony głośne? Można wyłączyć z ruchu część miasta

MB Urban stary i nowy -porównanie

na to, że stary ma obszerniejsze siedzisko a nowy za to ma bardziej okrągłą niż plaskatą budę. Stary cichutko po panelach sunie, nowy lekko drga /inny bieżnik na oponach/. Nowy cięższy o pół kilograma. Stary ma cichą budę a nowy na kilka kliknięć budzących dziecko ale budę można dać aż na pałąk

Re: Cicha opona zimowa,dobra na lodzie &#62Niknejm

Wspanialy pomysl,ja mam wszystkie test (real)opon ale sa to opony dostosowane do warunkow klimatycznych skandynawskich,-mamy nieco zimniejszy klimat i opony sa z reguly mieksze np.zimowe dobre-56~60Shor, w polskim nieco cieplejszym klimacie zdarly by sie szybciej niz u nas. Testy ADAC

Ostre krawężniki !

Proszę wszystkich o zwrócenie uwagi na krawężniki, którymi ostatnimi czasy obsadza się jezdnie. Ich OSTROŚĆ krawędzi jest przerażająca. Betonowe, ze szlifowanego granitu krawędzie tną opony, niszczą osnowy opon w sposób niewidoczny dla użytkownika. Potem wystarczą trudniejsze warunki w hamowaniu

Ortodoksyjni Żydzi

, ale od niedawna już nie cisi, bo rząd najwyraźniej ma dosyć traktowania ich jak obywateli specjalnej troski i stopniowo ogranicza nadane im kilka dekad temu przywileje. Haredi w odpowiedzi organizują masowe demonstracje, podczas których ubrani na czarno mężczyźni z pejsami krzyczą: "

Re: Kolejny apel

dają? Nie wydaje mi się. Kropla drąży kamień, nie siłą, lecz czę > stością padania. > Naukowcy i tak już za długo siedzą cicho. Opon nie palą, za to wypowiadają się > na łamach prasy. Gdyby nie to, pan premier nie zorientowałby się, że pani minis > ter wcale taka wspaniała nie jest

Re: Opony letnie

UNIROYAL RAIN Polecam - widlasty bieżnik, ciche i z twardej gumy pozatym Dunlop, Michelin, Bridgestone, Goodyear generalnie polecam opony klasy wyższej zamiast średniej

Re: Auto podskakuje

Jeśli problem byłby z oponami lub felgami to drganie byłoby wyczuwane zawsze - czy przy hamowaniu, czy przy rozpędzaniu, czy przy jeździe jednostajnej. Zimny silnik dostaje więcej paliwa, więc wolne obroty ma trochę wyższe. Są silniki gdzie w ramach oszczędności paliwa wolne obroty są skręcone

Re: Ekrany w środku miasta. Czy ktoś się opamięta

się podziemne obwodnice . To wszystko obok metra i kolei aglomeracyjnej. I to dzięki temu w mieście jest akceptowalnie cicho - a nie dzięki "cichemu" asfaltowi, który wycisza może trochę szum opon ale nie hałas silników.

Re: Powinni!

Kilka dni temu miałam taką sytuację, że nawet nie zdawałam sobie sprawy, że potrafię tak zareagować. Jechałam samochodem na cichej dość, bocznej ulicy i zobaczyłam kobietę, która biła dłonią zwiniętą w pięść może 3, może 4-latkę. Zahamowałam z piskiem opon, otworzyłam okno i zaczęłam do niej

Re: co jest ważne w samochodzie?

hamulce. I precyzyjną skrzynię biegów. Koniecznie dobre opony które poprawiaja komfort prowadzenia ale nie zbyt niskie. Zimówki jak na kopny śnieg to polskie, jak na autostrady to komfortowe i ciche. Komfort podróżowania. Doznania estetyczne, płynnośc poruszania się. Wygodne fotele. Kocham

Wózek Hartan topline s ( spacerówka)

przednie, z możliwością zablokowania do jazdy na wprost koła wyposażone w bezdętkowe opony i łożyska kulkowe, co znakomicie zwiększa jakość jazdy regulacja twardości zawieszenia kół przednich zapewnia komfortową jazdę w każdym terenie Przekładana rączka umożliwia szybką zmianę kierunku jazdy i pozwola na

Re: Dębica?

a to chyba kwestia do czego są opony zimowe potrzebne, ja tam frigo bardzo chwaliłem - własnie na śniegu bo do tego były mi potrzebne jak to zimowe opony, potem przeszedłem na bridgestone LM 25 - też swietna na śniegu. Ostatnio miałem scorpiony pirelli i były fantastyczne na śniegu i ciche na

Re: po spacerze

Skladanie w docie wcale takie straszne nie jest. Szybko i latwo to idzie (lepiej niz w zappie moim zdaniem, choc niby czynnosci te same). Mnie sie tez podobala forma i wielkosc dota po zlozeniu. I ta raczka do przenoszenia super. Ale Opony w tym wozku bardzo szybko beda wygladac bardzo nieciekawie

Re: Hydro vs "tradycja" - zawieszenie

oponach deszczowych jest królem ulewy. ;) + Po zadarciu kiecki samodzielnie wyjedziesz z zaspy, z zalanej ulicy, przez drogę w trakcie remontu, nad wysoko wystającymi studzienkami kanalizacyjnymi, etc. + Wysokociśnieniowe hamulce są niezwykle przebiegłe. Zachowują się jakby miały asystenta hamowania

Re: Jakiej firmy rowerek?

Polecam Gianta, wygodny, bezpieczny i nie do zdarcia. Wada - małe są tylko różowe (róż typu wściekła landryna, białe opony plus migające wstążeczki u kierownicy), granatowe (bardzo męskie) i jedyne jako tako uniseks biało-granatowe. -- - Tu, tu, ptaszek! On zmarznie! Ćwir, ćwir, ćwir! Tiu, tiu

kontrolować samochody !

( pomijam rajdy) , to może byłoby ciszej ? No i asfalt kłaść inny; opony do sprzedaży dopuszczać bardziej ciche? Jest wiele sposobów na eliminowanie hałasu, nie tylko ekrany.

Re: Subaru XV | Wielka galeria

samochod prowadzi sie znakomicie , wyzej sie siedzi ,widocznosc lepsza niz w Lexus 350. Bardzo cichy i bystry przy ruszaniu lub wyprzedzaniu. Ma wiecej schowkow niz Impreza Podobienstwo bardzo zblizone Duza zauwazalna roznica to kola Impreza to opony 205

Mieszkali w spokoju, teraz hałas im przeszkadza

proponuję ciche , spokojne miejsca , z dala od zgiełku i pisku opon w okolicach Pisza, Ornety czy Kozłowa. Miejsc u nas dostatek. Brać i wybierać.

Re: Chyba Polsce dobrze zrobi przejście

inna57 Tak ci cicho powiem że domyślałem się iż ten "robaczek" z sympatii nie wypływa, ale się łudziłem... No ale dobra żabciu. Punktujemy: 1. Na tym polega demokracja że w wyniku wyborów obdarzeni zaufaniem wyborców otrzymują realną władzę którą rzeczywiście sprawuja nieliczni, bo

Re: Jesień już, nostalgia, kasztany...

Zasnuły się senne góry Zasnuły się senne góry W mgławą jesienną oponę - Słońce nad nimi się pali, Wyzłaca pola skoszone. Kurz opadł na jasionach, Na brzozach liść się czerwieni O smutna godzino rozłąki, O smutna, cicha jesieni! Odchodzę, bo czas mnie woła... Ślad po mnie czyż tu zostanie? O góry

Re: Zimówki - jakie wybrać?

Fuldy są niezłe, a do tego zdecydowanie tańsze od wymienionych. Miałem kiedyś opony Fulda Kristall Montero 2 w podobnym rozmiarze co ty (tylko 13") w Maździe i byłem bardzo zadowolony, zero problemów w zimie i do tego ciche na asfalcie. Z całą pewnością gdybym stał przed wyborem, kupiłbym

Re: Masz problem z bagażem--poradzę, pisz

standardowych uchwytach mamy regulację kąta pochylenia ramy - ale wysokość ramy ( względem uchwytu ) mamy zawsze ustaloną przez producenta. Przed zakupem uchwytu Barracuda należy pamiętać o tym że mocowanie przedniego koła obejmuje opony do 2.2 cala. Barracuda jest wygodna w obsłudze, z relacji użytkowników

Dlaczego tak długo? 12 lat planów i budowy mostu

tramwaje to infrastrukturalny absurd o gigantycznych kosztach, bo za kilka lat każdy autobus będzie elektrycznym tramwajem, tyle, że jeżdżącym wszędzie na gumowych oponach nie wymagających milionowych inwestycji w torowiska i trakcję elektryczną. hybrydy z roku na rok są coraz bardziej

Re: Stocznia Lenina? "Może jeszcze Adolf Hitler-S

Typowy palacz opon długo siedział cicho, a teraz wrzeszczy na temat nazwy. Szkoda, że zamilkł w temacie "najlepszej stoczni w Europie" i norweskich zarobków, które obiecał stoczniowcom wywożąc ich autobusami pod Urząd Wojewódzki, gdzie zachłystywał się oparami z palonych opon. Wywalczył w

Re: ??????

dowiem się od moich przyjaciół, którzy mają rodzinę w okolicach Zakopanego (nie w Zakopanym, tylko na wsi), które ciche i spokojne pensjonaty mogą polecić. Oni znają te okolice jak własną kieszeż. Jeśli chcesz, to pomogę Ci z rezerwacją , gdy już coś wybierzesz, mogę tam zadzwonić i zrobić Ci rezerwację

Re: czy policja sprawdziła głośność motocykli??

Tyle, ze motocykl to NIE jest samochod F1, w ktorym mechanicy w doslownie kilka sekund wymieniaja opony jak tylko zacznie padac deszcz... A jazda motorem z glosnym tlumikiem, to dowod 100% buractwa i zwyklego chamstwa . Ja mam samochod z cichym sportowym tlumikiem, ktory zapewnia doskonale osiagi i

Re: Na torach utknęło bmw! Wstrzymało ruch tramwa

> A po za tym coś cicho siedzą ci co tak ujadają na forach o kierowcach innych n > umerów rejestracyjnych niż SC.Czyżby widok SC zamkną im gęby bo sami nie mają s > ię czym pochwalić? Wielka mi rzecz że SC. Można to zresztą całkiem łatwo wytłumaczyć. Koleś mieszka w Cz-wie, jednak całe

Re: Jakie ciche auto w klasie kompakt ?

Opony do wymiany. Sam mam MK4 i auto jest jak na swoją klasę bardzo ciche, jeśli mimo wszystko taki hałas Ci przeszkadza to szukaj może jakiegoś Merca? -- rysiekk111 napie...ł: jedynym realnym wyjąściem wydaje się wprowadzenie zakazu emisji spalin w miastach

Michelin Energy Saver

...nie wiem, skąd taka zajadła krytyka tych opon. Miałem w poprzedniej Astrze komplet ES. Rewelacyjne rzeczywiście nie były... ale poprawne, do bólu poprawne i do tego ciche. Na deszczu bez rewelacji, ale źle nie było... przed ES były Dunlopy SP (te "long life" nie SP-Sport, modelu nie

Re: Zdjęcie jednej z opon

Coś faktycznie jest nie teges. Chyba że masz styl jazdy z Europy i za mocno dajesz w palnik zamiast toczyć się grzecznie po amerykańsku i dlatego opona tak się dziwnie zużywa. A co do opon. to w FFI miałem Bridgestone Turanza ER300, przejeździłem 3 sezony i auto poszło z tym kompletem. Bardzo dobre

Re: Kiedy testy ADACu na zimówkach?

akurat letnie), które nie wiedzieć czemu w miarę ścierania się bieżnika robią się coraz... głośniejsze! A nic nie ząbkuje, zużywa się prawidłowo - a mimo to hałas narasta - i to w asymetryku czyli niby oponie z założenia cichej lub względnie cichej.

Re: Ile godzin w tygodniu nauczyciel ma stać przy

Niestety nauczyciel nie może, tak jak robotnik żądać poprawy warunków pracy (w tym przypadku miejsce do cichej pracy, pomoce, to wszystko o czym wcześniej była mowa) bo nikt nie ma na to pieniędzy. Są to żądania w tej chwili niemożliwe do spełnienia. To, że nauczyciel sam sobie organizuje miejsce

Re: Czerwony pierdziszonek...

No wlasnie, na autostradzie wcale nie az tak cichy, bo przyzwyczajony do Sienny jestem, w ktorej opony i szum powietrza tylko slychac, a w LEAFie tak samo... Podczas przyspieszania jest fajny odglos przytlumionego odrzutowca, ale to sie tez chyba szybko znudzi :-)

Re: Powstaną cztery nowe kontrapasy dla rowerzyst

> To sobie np. na W. Stwosza popatrz na te "podbudowy", "nawierzchnie" i inne tak > ie. > Farba "się starła", btw. oponami samochodów jeżdżących po nim i parkującym na n > im. Dzwonić na policję i SM i posyłać zdjęcia. Będziecie cicho siedzieć to tyłka

Jakie ciche auto w klasie kompakt ?

Witam Szukam auta kompaktowego, które byłoby ciche wewnątrz przy stałych prędkościach autostradowych: 110-130km/h. Obecnie mam Golfa Mk4 benzyna. I o ile silnika praktycznie nie słychać wogóle (ew. przy wyprzedzaniu), to mocno we znaki daje się szum opon przy tych prędkościach. Czy ktoś ma

Re: Wczoraj dzisiaj jutro

wygladaja zupelnie inaczej i weselej Ale iles tych ludzi w Konstancinie mieszka? ;-). Ale nic to, jak protestanci warszawscy beda za glosno krzyczec, to przejdze policja i im grzecznie wytlumaczy, ze wrzaski, palenie opon nie sa obecnie tolerowane. To nie rok 1989. Dzisiaj trzeba pracowac, robic dzieci

"Płacę w Warszawie podatki i potrzebuję ciszy"

Zielony i cichy Anin. 4:30 kretyn z karetki z całą dyskoteką na pustej drodze - nawet moje dziecko się budzi 6:30 probosz wydzwania na mszę dla 3 babć - znowu pobudka całej rodziny 7:00 szanowna szkoła podstawowa 218 dmuchową do liści budzi leniwy naród 7:30 msza dla 5 babć - to juz nawet trupy się

Re: Mercedes klasy A (1997-2004)

Mam A klasę 2007 r , naprawdę wygodne i komfortowe autko dla kobiety, do jazdy po mieście, zakupy itp. mało pali , ciche, zwrotne, nie zamieniłabym na inne, ewentualnie na młodsze. Wcześniej jeździłam Yariską,a teraz to zupełnie inna jazda. Moje auto jest zadbane pod względem technicznym

po prostu kup te opony

a nie się pytasz jakiś ćwoków z forum, przecież tu tylko paru ma sprawne mózgi... co do opon bardzo dobre ciche opony, dość miękkie i co za tym ,dosyć szybko się ścierają, natomiast te Goodyeary uważam za przereklamoawny syf nie warty wydanych na nich pieniędzy, a zrobisz jak uważasz, a już

A co na to powiedzą związki?? Może jakiś protest?

proponuję kilka dni strajku oraz pokazowe palenie kukieł UE i kilku opon! Związkowcy, dlaczego teraz siedzicie cicho? Już sie szykujecie po specjalną pomoc rządową?

Re: Mokotów zyska 6-metrowe ekrany. Dla dobra mie

"Poziom hałasu mierzony jest na zewnątrz budynku, więc czy wymienisz okna, czy nie, to hałas na zewnątrz będzie taki sam." Równie dobrze poziom hałasu można mierzyć tuz przy asfalcie. Też będzie wysoki. Pytanie gdzie ma być cicho: na ulicy czy w domu? Jesli na ulicy, to proponuję również

Re: Bez testów ani rusz

rok temu ADAC obnażył prawdę, że opony zimowe są grosze niż letnie na mokrym i suchym tak ze w temperaturze poniżej zera. Chyba nie spodobało się to producentom bo w tym roku już o tym cicho

nie bedę Wujkiem DR

i zaproponuje saaba 9-3 mojej konkubinie kupilismy takiego za 5 tys, dołożyłem chyba 3 (opony+felgi+pranie środka + przegląd od A do Z) i od 2,5 roku jezdzi jak zegarek mimo 240 tys przebiegu i 14 lat na karku. Jest wszystkomający, wolnyssak świetnie znosi gaz (nie mam ale tak mowią

Re: Opony zimowe

jak ta opnka zachowuje sie na sniegu ale moge powiedziec ze jest bardzo cicha jak na zimówke. Z tego co wiem od własciciela tej hurtowni to ceny opon zmieniaja sie z dnia na dzien oczywiscie w góre. Winterstar to nie zadna chinszczyzna np moje produkowane były w rumunii i sa z kwietnia tego roku

Coś o auto macherach

Witajcie Mamy zakład pod Rzeszowem w kierunku na Głogów Młp. Na terenie jeszcze nie uruchomionej stacji paliw Murpol. Zaczęliśmy od serwisu maszyn budowlanych i wulkanizacji no i oczywiście mechaniki. Na dzień dzisiejszy do opon i felg mamy prawie wszystko. Niedługo odpalamy polerowanie

pogoda dymaniczna

Pogoda jest tego lata jest bardzo dynamiczna. Dziś u nas kilka razy padał deszcz, świeciło też słońce = nawet opalałam się trochę. Teraz znów pada, ale jest ciepło i ... cicho na osiedlu. Tylko od czasu do czasu słychać szum opon przejeżdżającego samochodu po mokrej jezdni. Tak lubię. d o b r a n

Re: Jakie zimówki? Fulda czy Kleber?

marekggg napisał: > Mialem takieo klebera (Krispalp, nie pamietam jaki dokladnie, ale moze ten sam > model) o tym samym rozmiarze, przejechalem 4 sezony - bardzo fajne opony. No i > to ze troche glosne - jak kazde zimowki. A Save Eskimos S3 miales? Jak dla mnie bardzo ciche, letnie

Formuła 1 - Grand Prix Australii 2014

kwalifikacyjnej kierowcy również ustawili się przed wyjazdem z alei serwisowej. Część kierowców założyła opony przejściowe, pozostali deszczowe. Valtteri Bottas jako pierwszy przejechał mierzone okrążenie. Na jednym ze swoich okrążeń po straceniu kontroli nad swoim bolidem na wyjściu z pierwszego zakrętu, obrócił

Pan Iniemamocny

ilościom fizycznego urazu, np. bezpośrednie uderzenie pociągu czy przebicie się przez ścianę z cegieł.Jego trzecią mocą jest bardzo wyostrzony słuch. Ta moc jest widoczna kiedy Bomb Voyage włamuje się do sejfu.,Bob słyszy ciche pikanie przez grubą ścianę.Pan Iniemamocny nie okazuje słabości, choć

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.

Zdjęcia - opony ciche