opinie o silnikach 1.2 tsi

Piotr Kozłowski

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Mniej praktyczny, ale dający więcej frajdy z jazdy od Octavii Combi. Nowy Volkswagen Golf Variant posiada wiele cech, które każą stawiać go na pozycji lidera wśród kompaktów. Ma też jednak coś, czym sam się detronizuje

Nowa Jetta dla Europy

W Stanach Zjednoczonych, Jetta w swoim najnowszym wcieleniu zadebiutowała już w czerwcu. Europejską wersję kompaktowego sedana poznaliśmy dopiero dziś

Najpopularniejsze silniki w Polsce

Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar prześwietlił polski rynek pod kątem popularności poszczególnych silników. Jakie jednostki najczęściej wybierają Polacy?

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

KM), turbodiesel 2.0 TDI CR (170 KM) 2009 - silniki benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

KM)2008 - wersja kombi2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (86 lub 105 KM), turbodiesle 1.2 TDI (75 KM) oraz 1.6 TDI (75, 90 lub 105 KM), sportowa wersja RS z silnikiem 1.4 TSI (180 KM), rekreacyjna wersja Scout, niewielka modernizacja nadwozia (zmiana stylizacji przedniego pasa)AwaryjnośćRaport

Re: nowy crossover/SUV jaki?

Z perspektywy czasu sam zastanawiam się czy silniki o małej pojemności, a za sprawą turbiny - o dużej mocy to dobre rozwiązanie. Sam użytkuję 1.2 tsi (105KM) i przyznam szczerze - silnik jest świetny. Bardzo dynamiczny w mieście, można jeździć na dwa sposoby - albo normalnie i spokojnie (wtedy

Re: Spalanie tsi - film

ok_vip napisał: Dlatego z jednej strony, póki co - mogę polecić silnik 1.2 TSI (wczesna wersja > z łańcuchem rozrządu, po akcji serwisowej), a z drugiej - tak jak wspominałem. > Sądzę, że silnik ten nie wytrzyma np. 250kkm tak intensywnego użytkowania jak d > o tej pory. Mam szczerą

Fabia II HTP 1.2 70 KM (wersja Fresh) -czy warto ?

Witam, przymierzam się do zakupu pierwszego własnego auta w segmencie B. Kierując się rozsądkiem postanowiłem zakupić Skodę Fabię II (w salonie). Ostatnio jeździłem Fabią 1.2 TSI o mocy 85 KM i to autko fajnie się prowadziło, ładnie przyśpieszało, ale słyszałem o kosztach naprawy turbiny, więc

Re: Spalanie tsi - film

misiaczek1281 napisał: > ok_vip napisał: > > Sądzę, że silnik ten nie wytrzyma np. 250kkm tak intensywnego użytkowania > jak d > > o tej pory. Mam szczerą nadzieję, że za kilka lat rozpocznę tutaj wątek " > mój ca > > ddy 1.2 TSI totalnie bezawaryjny po 300kkm

Re: Spalanie tsi - film

koszty - za to w konkretnym czasie. Nigdy nie szczędzę na ich porządnym serwisie, ale ich użytkowanie to osobny punkt. Dlatego z jednej strony, póki co - mogę polecić silnik 1.2 TSI (wczesna wersja z łańcuchem rozrządu, po akcji serwisowej), a z drugiej - tak jak wspominałem. Sądzę, że silnik ten nie

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

cloclo80 napisał: > Jeśli Octavia to 1.6+gaz albo 1.8TSI. Zdala od 1.2TSI (wkrótce ten motor trafi > do kosza, nowe 1.2TSI będzie miało pasek i 16v) i 1.4TSI (pali jak smok jeśli t > ylko mocniej depnąć na pedał gazu). Renault w motorach Pb prezentuje nędzę z bi > dą: albo stare 1

Silniki TSI

Zastanawiam się nad kupnem Volksvagena z silnikiem TSI 1,2 raczej 1,4 z turbo i sprężarką. Czytałem wiele pochlebnych opinii szczególnie o dużym momencie ,małym zużuciu paliwa, przspieszeniu i frajdzie z jazdy z tym silnikiem. Wiem, że jest to nowy produkt i nie ma za wiele doświadczeń, ale

Re: Skoda bije rekordy i chce więcej

ostatnio jeździłem roomsterem 1.2 TSI, samochód był wart w tej konfiguracji ok. 90 tys zł, cena z kosmosu jak za ciut większą fabię. Silnik ok, natomiast materiały wewnątrz tandetne, co więcej przy podnoszeniu klapy bagażnika wypinały się kabelki od ogrzewania szyby. Co do elektryki, to z miejsca

Re: fajny damski samochód

faktycznie jest 1.2 tsi w golfie, ale pewnie da gorsze osiągi niż w polo i więcej spali. I ja prezentuję jedynie swoją opinię, co zaznaczyłem jasno, nie wiem po co te uwagi że 'nie każdy musi mieć tak jak ty', przecież to chyba jasne;) -- D`oh!

Re: Dzieki!

Brać bez namysłu! Silnik 1,2 tsi dopiero wchodzi na rynek, ale na razie ma świetną opinię i jest bardzo poszukiwany. Polo i seat z tym silnikiem (105 KM) są jeszcze szybsze, poniżej 10 sek do setki. Też byśmy go kupili, ale w zeszłym roku ibizy z tym silnikiem nie bylo w ogóle, a polo było

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

Test: Skoda Fabia 1.2 TSI kontra 1.6 TDI czyli benzyna czy diesel? technologie Skoda Fabia TDI TSI Czasy gdy w powszechnej opinii silniki diesla nad benzynowymi miały przewagę tylko pod względem zużycia paliwa i trwałości dawno odeszły. Od czasu upowszechnienia się turbodoładowania, wtrysku

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

Test: Skoda Fabia 1.2 TSI kontra 1.6 TDI czyli benzyna czy diesel? technologie Skoda Fabia TDI TSI Czasy gdy w powszechnej opinii silniki diesla nad benzynowymi miały przewagę tylko pod względem zużycia paliwa i trwałości dawno odeszły. Od czasu upowszechnienia się turbodoładowania, wtrysku

Re: Toyota Prius III | Za kierownicą

Test: Skoda Fabia 1.2 TSI kontra 1.6 TDI czyli benzyna czy diesel? technologie Skoda Fabia TDI TSI Czasy gdy w powszechnej opinii silniki diesla nad benzynowymi miały przewagę tylko pod względem zużycia paliwa i trwałości dawno odeszły. Od czasu upowszechnienia się turbodoładowania, wtrysku

Re: przejedź się a nie pytaj., n/t

Cieszę się, że udało mi się wywołać poważną dyskusję. W odniesieniu do Fabii 1,2 rozumiem,to"świetne" autko dla komiwojażerów,lisingobiorców i do firmy.Ale do użytku domowego.JAKO ŚWIADOMY WYBÓR, no niewiem.Zanim ta "baśka" ruszy furman zdąży strzelić z bata,smarknąć przy

Re: Auto dostawcze

to wynika bezpośrednio z cen... > 1.2 TSI spełnia normę euro5. Wszystkie silniki w dostępnych obecnie Daćkach oczywiście też - inaczej się przecież nie da, E5 jest obowiązkowa. > Tylko, że to inna klasa pojazdu. Jak widziałeś, olewałem pojazdy których nie > mogłem wyposażyć powyżej

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

Bzdury kolego opowiadasz że VAG przekłamuje 1 l. więcej niż komp wskazuje. Akurat ja mam 1,2 tsi i na trasie pali (bez temp.) mi 5,5l. Po przebytej trasie zalałem ponownie zbiornik do pełna i wyszło jakieś 0,2-0,3 więcej. Skoro czegoś się nie użytkuje to nie ma sensu na ten temat sie wypowiadać

Re: BMW Gina

odpowiednio 6% więcej dla Passata Comfortline, nie sprawdzałem dokładnie wyposażenia, ale Golfa VI Trendline nie było z 1.4 TSI, więc pewnie Scirocco z tym silnikiem jest podobnie wyposażony. CC pewnie też coś dorzuca co sprawia, że wyposażenie jest podobnej wartości. Prawie na pewno Scirocco lepiej jeździ

Bardzo dobre pytanie!

wybór silników, w tym mocnych, w golfie VI jest ogromny, można by od biedy przyjąć, że koncern, pozostawiając w ofercie 8-zaworowca, zrobił ukłon w stronę seniorów fanclubu. Możnaby, gdyby nie to, co napisał wyżej jeden z kolegów: najnowszy silnik VW AG, 1,2 tsi, ma też 8 zaworów. Co prawda zetknąłem

Re: Auto dostawcze

wnętrze caddy'ego wywarło na mnie najbardziej pozytywne wrażenie. Najbardziej pozytywnie zaskoczyły mnie jednak silniki. Nie wiedzialem bowiem, że w nowym modelu są dostępne silniki benzynowe 1.2 TSI. Do tej pory nawet nie rozważałem takiej możliwości w aucie dostawczym, ale gdy tylko przeczytałem

Re: Problem z wyborem auta dostawczego(berlingo,d

w inny, bardziej dochodowy sposób.". A co do ceny interesujących mnie, konkretnych modeli to wygląda to tak: 1. VW caddy 1.2 tsi (104KM) - 60000 zł netto. Do tego gwarancja przedłużone do 5 lat - 3140zł. 2. Fiat doblo 1.6 multijet (105KM) - około 54000 netto (z tym, że tą cene da sie zbić

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Przypomnialo mi sie, ze niedawno w jednej z AutoSwiecie (czyli niemieckiej gazetce motoryzacyjnej) czytalem o silnikach 1.4tsi. Opinie o ich niezawodnosci byly niezbyt pochelbne- padaly szczegolnie lancuchy rozdzadu, ktore mialy byc takie trwale, koszt naprawy kilka tys zl. Moze to byc oznaka

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Za 85 tys można wyrwać samochód klasy średniej. To jest nieporozumienie. Zresztą autor, gdyby siedział w w temacie, wiedziałbym, że na dzień dobry 8% cena leci w dół. A to nie wszystko. Tak czy siak drogo. Ja kupiłem nowego Toura kombi z silnikiem 1.4 80KM, podłokietnikiem, pakietem optimum

Miedź w energooszczędnych silnikach elektrycznych

w silnikach elektrycznych, w tym oczywiście w silnikach najwyższej jakości. Miedź jest doskonałym materiałem na uzwojenia silników ponieważ: 1) ma najmniejszą rezystywność spośród wszystkich metali nieszlachetnych; 2) przeróbka miedzi na druty jest łatwa; 3) nie jest nadmiernie droga; 4) wytrzymuje wysokie

2 plus 1

, osiągając status złotej płyty, a także zebrało pozytywne opinie krytyków – uznawana jest za jedną z najlepszych w dorobku zespołu. 2 plus 1 byli jednym z nielicznych wykonawców popularnych w latach 70., którym udało się z sukcesem kontynuować karierę także w następnej dekadzie, kiedy to rynek muzyczny

Brabham

. Brabham był największym producentem samochodów wyścigowych o otwartym nadwoziu – do 1970 roku zbudował ponad 500 samochodów. W tym okresie samochody Brabhama wygrywały mistrzostwa Formuły 2 i Formuły 3 i uczestniczyły w zawodach Indianapolis 500. W latach 70. i 80. Brabham wprowadził do Formuły 1

Kamui Kobayashi

, reprezentującego barwy drugorzędnego zespołu ASM. Starty w GP2 i kontrakt z Toyotą (2008-2009) W sezonie 2008 był już kierowcą testowym ekipy Toyota, startującej w Formule 1. Poza tym brał udział również w serii GP2 – w ekipie DAMS. Starty w bezpośrednim zapleczu F1 rozpoczął jednak od nowo powstałej

Lucien Bianchi

Team' Lotus18Lotus 18/21 Climax 4 3 0 n.k. 1962 Écurie nationale belge Lotus 18/21Emeryson 61-F1 Climax 4Maserati 4 2 0 n.k. 1963 Reg Parnell Lola Mk4 Climax V8 1 0 n.k. 1965 Scuderia Centro Sud BRM P57 BRM V8 1 0 n.k. 1968 Cooper Car Company Cooper T86B BRM V12 7 5 17 n.k

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.