najlepsze zaciski hamulce

Piotr Kozłowski

Alfa Romeo Giulietta Sportiva

Alfa Romeo Giulietta Sportiva

Alfa Romeo pozazdrościła BMW pakietu M Sport i również postanowiła nieco usportowić i tak już dynamiczną w standardzie Giuliettę. Włosi wiedzą jak pogodzić sportowy wygląd z oszczędną jazdą

Brabus | W oparach szaleństwa

Mercedes oszalał tworząc model G63 AMG, a Brabus pozazdrościł mu szaleństwa i stworzył swojego potwora: G63 AMG

Samochody z "GT" w nazwie - cz.1

Jakiś czas temu prezentowaliśmy Wam samochody z kultowym skrótem "GTI" oraz liczbą "500" w nazwie. Kontynuując nasze zestawienia tym razem postanowiliśmy przedstawić Wam auta, których mianownikiem jest zestawienie dwóch liter. Oto naszym zdaniem najciekawsze samochody z "GT" w nazwie

FSO Polonez 2.0 DOHC | Test | Mikstura PRL-u

FSO Polonez 2.0 DOHC | Test | Mikstura PRL-u

Polsce Prezentowany egzemplarz razem ze świetnym silnikiem otrzymał również lepsze, choć wcale nie bardzo dobre zawieszenie oraz znacznie lepsze hamulce. Na obu osiach znalazły się tarcze z zaciskami, z których szczególnie warte uwagi są te znajdujące się przodu. Wyprodukowano je bowiem w zakładach

Samochody z "GT" w nazwie - cz.2

Samochody z "GT" w nazwie - cz.2

rozpędza się do 320 km/h (dane ?zwykłego? SLS'a to 3,8 sekundy i 317 km/h). 200 km/h osiąganych jest po 11,2 sekundach. Zewnętrznie model GT wyróżnia się przyciemnionymi kloszami reflektorów i czerwonymi zaciskami hamulców. W środku jest kilka dodatkowych listew, czerwonych, kontrastowych nici przy

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

się w odcinek specjalny.Po szybkim pokonaniu słynnego łuku ułożonego na torze FSO pod kątem dopadamy z Maćkiem do szybkiej szykany i nawrotu. Uderzenie w pedał hamulca i Tutaj pierwszy raz dają znać o sobie hamulce Fiesty R5. W asfaltowej specyfikacji na obu osiach znajdują się czterotłoczkowe zaciski

Cosworth Impreza - szach i mat?

Cosworth Impreza - szach i mat?

piekielna Impreza mogłaby pojechać, gdyż prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h.Auto otrzymało zupełnie nowe, w pełni regulowane zawieszenie bazujące na najlepszych podzespołach firm Cosworth, Eibach i Bilstein i sunie teraz 10 mm bliżej asfaltu. Na przednią oś trafiły hamulce od AP

Audi SQ5 | Test | Nie tylko dla pań

Audi SQ5 | Test | Nie tylko dla pań

. Jednak w takich okolicznościach "mózg" skrzyni decyduje za nas i zmienia przełożenie na wyższe bądź niższe. W sportowym samochodzie coś takiego nie powinno mieć miejsca. Z resztą podobny problem ma Audi R8. Kolejnym niekoniecznie pozytywnym zaskoczeniem są hamulce. Nie robią oszałamiającego

Za kierownicą: Dodge Challenger SRT8

Za kierownicą: Dodge Challenger SRT8

nadwozie, wyoblone tylne błotniki i przymrużone reflektory, które łypią spod długiej maski. Ale ma też coś ekstra - czarne pasy, czerwone zaciski hamulców Brembo, no i przede wszystkim dużo większe i szersze koła. Cool! No właśnie. By czym prędzej się ogrzać, wciskam po dwakroć czerwony guzik na pilocie

Alfa Romeo Giulietta | Prezentacja modelu

Alfa Romeo Giulietta | Prezentacja modelu

nakładki na pedały, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, podwójna końcówka wydechu, biksenonowe reflektory, spojlery boczne zewnętrzne, sportowe koło kierownicy, spryskiwacze przednich reflektorów, tylne oraz boczne szyby przyciemnione oraz czerwone zaciski hamulców Brembo. Alfa Romeo Giulietta

Porsche Cayman S - Test | Żarty się skończyły

Porsche Cayman S - Test | Żarty się skończyły

prawdę bardzo, bardzo, bardzo szybki. Właśnie dlatego Porsche zdecydowało się wprowadzić do oferty układ PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake), znany z wyższych modeli Porsche. Ceramiczne tarcze o średnicy 350 mm i większe zaciski, w charakterystycznym żółtym kolorze to rozwiązania sprawdzone w naprawdę

Seat Ibiza Cupra - Test | Hiszpańskie Cafe Italiano

Seat Ibiza Cupra - Test | Hiszpańskie Cafe Italiano

, podkreślają indywidualność. Fantastycznie wyglądają także przednie duże czerwone zaciski hamulcowe z logo Seat Sport. Oczywiście ich główną rolą nie jest dobry wygląd a odpowiednie wytracanie prędkości małej Cupry, ale o tym później.O ile za wrażenie zewnętrzne można Ibizie przyznać jedną z najwyższych not, o

TriRod F3 Adrenaline

Skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa JIMS Hamulce przednie: tarczowe 13'', zacisk 4-tłokowy Hamulec tylny: tarczowy 10'', zacisk 2-tłokowy

TOP 5 | Auta za srebrny medal na Olimpiadzie

TOP 5 | Auta za srebrny medal na Olimpiadzie

80 tys. zł to niby duża kwota, ale z drugiej strony mała, bo przecież trzeba za to kupić samochód godny kogoś, kto w danej dyscyplinie sportowej jest drugą najlepszą osobą na świecie. Wymagania są więc wysokie, nie ma co. Znaleźliśmy pięć samochodów, które zwracają na siebie uwagę, mają mocne

Wiosna poradnik |Auto na wiosnę - warto przy nim popracować

Wiosna poradnik |Auto na wiosnę - warto przy nim popracować

działanie korozji, konieczne będzie gruntowne mycie, które usunie sól i resztki piasku. W tym celu najlepiej podnieść samochód i z pomocą lancy z ciepłą wodą i dodatkiem środka czyszczącego dokładnie umyć podwozie, w szczególności nadkola, zaciski hamulcowe i wszystkie zakamarki, które mogą magazynować sól

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

: elektryczne dodatki, klimatyzację, poduszki powietrzne i ABS.Jeśli uda się kupić Camry użytkowaną przez wiele lat w jednych rękach, w planach można uwzględnić tylko wydatki na bieżące elementy eksploatacyjne. Auto trapią typowe problemy z zaciskami hamulców, gumowymi elementami zawieszenia, pompą paliwa czy

BMW 123d Performance vs. BMW Z4 sDrive23i - test porównawczy | Za kierownicą

BMW 123d Performance vs. BMW Z4 sDrive23i - test porównawczy | Za kierownicą

hamulce. Zdecydowanie najlepszy dodatek pakietu Performance. Kilkakrotne hamowania z dużej prędkości nie robią na nim żadnego wrażenia. W dodatku precyzja dozowania ich mocy i równość pracy w dużym zakresie prędkości rzuca na kolana. Jeszcze nie jeździłem autem z tak fajnymi hamulcami. Co ciekawe, nowy

Kawasaki Z 750R. W drodze do perfekcji | Za kierownicą

Kawasaki Z 750R. W drodze do perfekcji | Za kierownicą

tłoków, a całość stanowiła niemal replikę starszego brata. Przy niemal identycznych osiągach, jeżeli chodzi o prędkość maksymalną i przyspieszenia, był jednocześnie lżejszy, bardziej poręczny, mniej palił i był zdecydowanie tańszy. Przez długi czas miał opinię najlepszego "nakeda" w swojej

Odśnieżać czy zostawić do wiosny?

Odśnieżać czy zostawić do wiosny?

. Postój pod chmurką nie służy hamulcom. Na tarczach pojawia się rdza, więc należy przygotować się na ich kiepskie działanie przez pierwsze kilometry, a nawet unieruchomienie zacisków. Co z paliwem? W niskich temperaturach w baku może skraplać się woda lub wytrącać się  parafina z oleju

Black Gambler - test

Black Gambler - test

również pochodzi od Harleya Evo, ale dołożono do niej zespół nożnego rozrusznika z oferty Zodiaca. Silnik ze skrzynią łączy suche sprzęgło BDL z napędem pasowym. Klamki sprzęgła i hamulca zapożyczono ze starego Sportstera z początku lat siedemdziesiątych. W przednią tarczę Braking wgryza się zacisk od

Subaru Impreza WRX STI x 3 | Test | 20 lat ikony

Subaru Impreza WRX STI x 3 | Test | 20 lat ikony

Imprezy, która trzykrotnie przyniosła Subaru tytuł mistrzowski w klasyfikacji konstruktorów (1995, 1996 i 1997). Właśnie dlatego postanowiliśmy przedstawić Wam jedną z najlepszych wersji pierwszej generacji Imprezy - WRX STI Version V.fot. Michał Dek Zanim jednak przyjrzymy się jej dokładniej muszę

Walka z drożyzną, czyli jak jeździć oszczędnie

Walka z drożyzną, czyli jak jeździć oszczędnie

parametry. Efektem są zwiększone opory toczenia, przekładające się na zwiększone zużycie paliwa. Układ hamulcowy musi być regularnie sprawdzany i czyszczony. W zaniedbanych zaciskach hamulcowych dochodzi do zapiekania się tłoczków, utrudnione jest utrzymanie odstępu między klockami hamulcowymi a tarczą

Honda CB 600F Hornet vs. Suzuki GSR 600 - wściekłe bliźniaki

nie jest to taki ABS jak w Suzuki, lecz charakterystyczny dla Hondy zintegrowany układ CBS-ABS. Różni się od "zwykłego" zastosowaniem trzycylinderkowych zacisków hamulcowych, z których po jednym z tłoczków połączonych jest z obwodem hamulca nożnego. Tak więc depcząc dźwignię hamulca nożnego

Motocykl | Postój zimą

silnikowego. Można się zastanawiać, po co to robić, skoro nasz motocykl przez kilka miesięcy będzie po prostu stał. Niestety, zużyty olej zawiera wiele szkodliwych składników - są to m.in. kwasy, pochodne siarki zawartej w naszym polskim paliwie. Pozostawienie takiego koktajlu w silniku nie jest najlepszym

Ducati Streetfighter - Książę ciemności

jednoczęściowymi zaciskami Brembo Monobloc. Precyzję dozowania i skuteczność można uznać za wzorcowe. Nieco mniej kolorowo sytuacja wygląda z tylnym hamulcem. Sporych rozmiarów tarcza jest owszem skuteczna, jednak czasami można mieć problem z odnalezieniem dźwigni hamulca. W sportowych, motocyklowych butach jest o

Citroën Xantia (1992-2001) - opinie Moto.pl

zapieczeniem się tłoczków w zaciskach (spada skuteczność hamulców). Regularna obsługa i profesjonalizm mechaników mają i w tym przypadku ogromne znaczenie. Dodatkowy problem to konieczność zabrania Xantii na lawetę w przypadku awarii elementów związanych z zawieszeniem. Przestają wówczas działać także hamulce

Szalone lata 90. Część pierwsza

), kierunkowskazy (993), felgi (964). Zaciski hamulców również nosiły napis Porsche. Zresztą  w późniejszej fazie produkcji  układ hamulcowy pochodził z modelu Porsche 993 Turbo. Familijne kombi nie miało problemów z nabieraniem prędkości. Seryjny napęd quattro i 315 Km mocy pozwalały rozpędzać się do 100

Auto za 5 tys. zł

zawodzą zaciski hamulców, hamulec postojowy, chłodnica, mechanizm podnoszenia lamp, a rdza atakuje tylne nadkola. Silniki są długowieczne i dobrze współpracują nawet z prostymi instalacjami gazowymi.Mazda 323F - ogłoszenia Konkurencja: Toyota Corolla, Honda Civic, Nissan Sunny, Volkswagen Golf, Daewoo

Skoda Fabia RS - test | Pierwsza jazda

Czesi po siedmiu latach przekonali się że Fabia RS z Dieslem pod maską to nie najlepszy pomysł. Może i miała 130 koni, ale terkot silnika na ropę nijak pasował do małego hothatcha. Dlatego do najnowszego "ereski" postanowili wsadzać wyłącznie silniki benzynowe. I to nie byle jakie

TOP 10 | Coupé za 20 tysięcy złotych

jazda wymaga sprawnego zawieszenia i hamulców, które niezawodnie zadziałają wtedy, gdy będą potrzebne. W niektórych przypadkach należy także przyjąć, że zdobycie części będzie wiązało się nie tylko z kosztami, ale i z poszukiwaniami, wydłużonym czasem oczekiwania oraz trudnościami w odnalezieniu

BMW 1 Coupe - skazane na sukces?

większej "trójki" coupe, co stanowi najlepszą rekomendację. Co więcej, w wersji 135i specjalny pakiet M będzie dostępny w standardzie, który będzie składał się z dodatkowego ospojlerowania, większych kół, sportowej kierownicy oraz hamulców z 6-tłoczkowymi zaciskami. W środku połączenie wygody z

Yamaha TDM 900 na każdą okazję

, skok 133 mm Hamulec przedni: tarczowy, podwójny, 298 mm, zaciski stałe czterotłoczkowe Hamulec tylny: tarczowy, 245 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy

Yamaha FJR - EUROEXPRESS

Hamulec przedni: tarczowy, podwójny, 298 mm (od 2003 r. 320 mm), zaciski stałe czterotłoczkowe Hamulec tylny: tarczowy, 282 mm, zacisk dwutłoczkowy, pływający Opony przód/ tył

Jak zapalać auto na mrozie?

bezpośrednio w komorze spalania w silniku). W tym przypadku zamiast cokolwiek włączać, wystarczy odczekać, aż zgaśnie pomarańczowa kontrolka z symbolem grzałki. Dopiero teraz przekręcamy kluczyk w pozycję Start (w wersji z "automatem" uprzednio wciskamy hamulec). Jeśli rozrusznik po chwili umilknie

Na wysokich obrotach: KTM 990 Super Duke R

, 48 mm średnicy, pełna regulacja Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy, amortyzator White Power Monoshock, pełna regulacja Hamulec przedni: podwójny tarczowy, zaciski czterotłoczkowe Brembo

Peugeot Speedfight 2, Motowell Magnet Sport i CPI Aragon GP - co by tu wybrać?

zatrzymania francuskiego sportowca służą hamulce tarczowe wyposażone w zaciski dwutłoczkowe. Wszystkie elementy nadwozia zadziwiają starannością wykonania, doboru materiałów i piękną kolorystyką, aż szkoda wyjechać, aby go nie zabrudzić, o zarysowaniu nie wspominając.Podchodzę do tajwańskiego konkurenta

Debiut Supersportowego Nissana GT-R

się najlepszym w tej klasie pojazdów współczynnikiem aerodynamicznym (Cx=0,27). Nowy układ zmiany biegów z podwójnym sprzęgłem zapewnia wyjątkowo szybką zmianę przełożeń, a tryb automatyczny ułatwia jazdę. Do wyboru są trzy tryby: Normal, Snow i tryb-R. W pozycji Normal skrzynia zmienia biegi w czasie

Triumph Rocket III Roadster - Potwory i spółka | Za kierownicą

RocketowiIII nikt nie jest w stanie podskoczyć. Co z tego, że najlepsze sportowe maszyny katalogowo są nieco szybsze do 100 km/h? Trzy sekundy? 2,9? Papier wytrzyma wiele. Mało kto wie, że aby osiągnąć nawet nie taki wynik, ale choćby w okolicach czterech sekund do setki, potrzebny jest niezwykle wprawny

TOP 10 | Auto dla studenta

właściwości jezdne sprawiają, że trudno dziś o zakup zadbanej i bezwypadkowej Mazdy. Na szczęście niezawodna technika długo opiera się nawet brutalnemu traktowaniu. Najczęściej zawodzą zaciski hamulców i hamulec postojowy, a rdza atakuje tylne nadkola.Przy zakupie Mazdy 323F warto zwrócić uwagę na dymienie z

Kawasaki Ninja ZX-10R - W pogoni za cieniem | Za kierownicą

najbardziej trafne i najlepsze. Odsuńmy jednak ten cały marketingowy bełkot i postarajmy się wyłuskać z niego coś konkretnego. Do pierwszych spostrzeżeń wystarczy nam sucha analiza danych. Moc - ponad 200 KM, a z całą celebracją Ram Air nawet 210 KM - punkt dla Kawasaki - to lepiej niż najmocniejsi konkurenci

Król golasów: Suzuki B-King

Zawieszenie przednie: upside-down, skok 120 mm Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy, skok 130 mm Hamulec przedni: podwójny tarczowy 310 mm, radialny zacisk czterotłoczkowy

Chrysler 300C SRT

najlepszych! Nie tylko dlatego, że to najtańsze 400 koni na rynku. Konstruktorzy SRT8 postarali się, by całe ich stado gnało dokładnie pod dyktando kierowcy - stąd tak dobre hamulce, zawieszenie i układ kierowniczy. Stworzyli auto, które potrafi być na przemian spokojne lub drapieżne. Które przyciąga oko

Civic Type R, Leon Cupra i Megane Sport F1 w teście

do akcji dopiero przy 3 tys. obrotów, działa bardzo łagodnie. Nie do zdarcia są hamulce wyposażone z przodu w cztery zaciski. Ale nie wszystkim zachwyca. Układ kierowniczy nie jest zbyt precyzyjny, zwłaszcza w centralnym położeniu. Denerwuje również hałas dobiegający z zawieszenia na co bardziej

Audi RS4 Cabriolet

wyłączeniu stróża sytuacja nieco się skomplikowała. Co prawda quattro wciąż dostarczało płynnie moc do wszystkich kół, ale tor jazdy zrobił się bardziej zamaszysty i w efekcie ominąłem dwa pachołki, wybijając się z rytmu. Kolejny przejazd postanowiłem wykonać z lewą stopą na pedale hamulca, by przytrzymać w

Porsche 911 Carrera/Carrera S Cabrio - test | Za kierownicą

, lepszych niż u poprzednika) proporcjach wąskiej talii do szerokich bioder (błotników) kryjących 19-calowe koła z lekkimi felgami ukazującymi potężne czerwone zaciski hamulców. Rzuciłem: - Mówią, żeś najlepszym Porsche 911 w historii. Prawda to?Niewzruszenie milczał, wsłuchując się w kolejne pochwały swoimi

Porsche 911 Carrera - test | Za kierownicą

biegów. Jest dobrze. Kolor też nie jest bez znaczenia. Który lepszy, żółty czy czerwony? Znawcy wiedzą, że żółty. Czarny kolor na zaciskach hamulcowych oznacza standardowe hamulce, czerwony z wersji Turbo, a żółty ceramiczne.Ponad 300 KM, napęd na tylne koła, ręczna skrzynia i ceramiczne hamulce powodują

Za kierownicą: Dodge Challenger SRT8

spod długiej maski. Ale ma też coś ekstra - czarne pasy, czerwone zaciski hamulców Brembo, no i przede wszystkim dużo większe i szersze koła. Cool! No właśnie. By czym prędzej się ogrzać, wciskam czerwony guzik na pilocie. Wóz mruga światłami i sam uruchamia silnik. Ze skrzynią manualną taki numer nie

Mercedes SLK 55 AMG

pod Birczą to idealny sprawdzian dla zawieszenia i hamulców SLK 55 AMG. Ciasne agrafki początkowo pokonuję zbyt szybko, korzystając z limitów ogromnej przyczepności Pirelli PZero Rosso. Przekonuję się, że najlepsze efekty daje jak najszybsze wyprostowanie przednich kół przy wyjściu z zakrętu i

Maserati Quattroporte Automatica - test | Za kierownicą

Moment obr. 460 Nm przy 4250 obr./min Hamulce wentylowane, zaciski 4-tłoczkowe Wymiary 502,2/189,5/143,8 cm Rozstaw osi

Najszybszy radiowóz świata

TOP 10 | Najlepsze auta do ucieczki spod obrobionego bankuWidoczne na zdjęciach policyjne R8 to kolejny radiowóz zbudowany na potrzeby kampanii "Tune it! Safe!", akcji promującej bezpieczny tuning z wykorzystaniem markowych akcesoriów. W ramach tej samej serii powstało już m.in

Renault Clio Sport 2.0 16V - test | Za kierownicą

okazji mu za to podziękować. Gdyby nie on, kto wie czy jeszcze usiadłbym za kierownicą.Turbo? Innym razemRok 2006. Zapowiada się kolejny upalny dzień. Za chwilę znów wsiądę do sportowej renówki. Już nie piątki GT Turbo, ale Clio Sport - spadkobiercy niemal wszystkiego co najlepsze w historii małych

Porsche Cayman - test | Za kierownicą

, rezonującego dźwięku silnika. Dla mnie najpiękniejsza muzyka przygrywa po przekroczeniu 5 tys. obrotów, choć niektórzy twierdzą, że to trudne do zniesienia rzężenie. Nie znają się. Przy ostrych zjazdach coraz przydają się czterotłoczkowe zaciski i nawiercane tarcze. Ich skuteczność jest imponująca - w końcu

Marzenia - Porscche Carrera GT

z kompozytów ceramicznych PCCC (Porsche Ceramic Composite Clutch) - tę technologię również zaczerpnięto ze sportu wyczynowego. Carrera GT ma również superwydajne ceramiczne hamulce PCCB (Porsche Ceramic Composite Brakes) z 6-tłoczkowymi zaciskami na wszystkich kołach.O to, by Carrera GT jeździła jak

Porsche Cayman S - test | Za kierownicą

stała się rasowym coupé), zyskała sztywność karoserii (wzrastając 2,5-krotnie). Żółty egzemplarz, którym jeździliśmy, miał dumnie prężące się za obręczami czerwone zaciski. To wzmocnione, ale nie najmocniejsze hamulce. Te ostatnie, kompozytowe, można rozróżnić po żółtych zaciskach.Nawet jeśli do

Alfa Romeo Brera

wszystkich kół pomaga utrzymać się na wąskim i krętym asfalcie Balocco nawet po wyłączeniu kontroli trakcji VDC (odpowiednika ESP). Hamulce imponują skutecznością. Są najlepsze, jakie do tej pory montowano w Alfach. Samochód jedzie bardzo poprawnie i przewidywalnie, ale tor to nie jego żywioł. Trzy pętle po

Bolonia 2011 | Atrakcyjne 500-ki

99 sztuk. Pod maską umieszczono znany silnik MultiAir 1.4 Turbo o mocy 180 KM zapewniający przyspieszenie do 100 km/h w 7,5 sek. To co wyróżnia Scorpione, to m.in. specjalny lakier Scorpione Nero, szerokie czarne matowe pasy biegnące od grilla do tylnej klapy, czarne koła, żółte zaciski hamulców, a w

Lexus LS430

dokładnie obejrzałem czterotłoczkowe zaciski przednich hamulców. Ach, to dlatego podczas hamowania pasy tak mocno wpijają się w tułów! Opóźnienia godne najlepszych samochodów sportowych potwierdziły nasze późniejsze pomiary. Dość powiedzieć, że hamulce LS430 są niemal tak dobry jak we wzorcowym Porsche 911

Skoda Octavia RS Combi - test | Za kierownicą

zielono zaciski hamulców - kolejny znak rozpoznawczy modeli z rodziny RS. No cóż, mi przypominają raczej zielone kapturki wentyli rodem z supermarketu, element, który zmieniłbym natychmiast. Ale hamulce są niczego sobie. Zwiększone w porównaniu ze standardową wersją tarcze z wewnętrznym chłodzeniem przy

Czarne Rocco

się nowy zderzak z grillem przypominającym kształtem te w Audi, a z tyłu ogromny dyfuzor. Nadkola szczelnie wypełniają 20-calowe felgi Emotion, na które naciągnięto paski gumy (czytajcie: opony) o rozmiarze 235/30. Za nimi kryją się nowe hamulce Stoptecha z czterotłoczkowymi zaciskami i

Auto Mobil International 2008 - relacja z Lipska

dla wielu innych marek niedoścignionym wzorcem "użytkowej elegancji". W Niemczech po raz pierwszy pokazano też Q7 V12 TDI. Z zewnątrz różni się niewiele od zwykłego modelu. Natomiast tym, co wyróżnia tego "potwora" są olbrzymie ceramiczne tarcze hamulcowe oraz zaciski przednich

Nissan 350Z - test | Za kierownicą

wyglądał tak, jakby w drodze z fabryki do salonu przechodził przez ręce wytrawnego tunera. Pękate błotniki skrywają ustawione w "negatywie" koła. Ażurowe "alusy" ledwie zasłaniają wielkie tarcze hamulcowe i wiszące nad nimi ukośnie złote zaciski. No i ta sylwetka nawiązująca do Porsche

Mercedes C 55 AMG i C 230 Sport Coupe Evolution AMG

atrakcyjność mogą przywrócić im styliści i konstruktorzy. Ale ci, podobnie jak chirurdzy i pielęgniarki, nie zawsze mogą być pewni swego. Przykładem są ostatnie wcielenia Mitsubishi Carismy, Toyoty Camry czy Michaela Jacksona. * * *Na szczęście Mercedes zafundował klasie C najlepszych speców, uznając, że choć

KWIECIEŃ 2002 - FORD GT40

R 19) za pomocą manualnej 6-stopniowej przekładni. Przednie koła wyścigowego Forda są o cal mniejsze (245/45 R 18). Pod nimi ukryto hamulce firmy Alcon. Wyposażono je w perforowane i wentylowane tarcze, z przodu i z tyłu o średnicy 380 mm z zaciskami sześciotłoczkowymi

Re: i co wy na to panowie?? polska rzeczywistosc.

Z tego co się orientuję, najlepszym mechanicznym zabezpieczeniem (oprócz jakiegoś przerywacza) jest zacisk na pedały sprzęgła i hamulca. Trudno przeciąć i trudno dojść.

Re: A ja mam swój niezawodny sposób.

seicentem.Na gest ręką p.t."kręć sie batonie" nie zareagowali więc użyłem hamulca-w starym v hamulec to tarcze na wszystkich kołach ,do tego przednie zaciski 4-tłoczkowe,efektem był efektowny bąk zakręcony przez debili + lądowanie na trawie.Mam nadzieje ,ze lekcja nie poszła w las...

Re: Jakie tarcze hamulcowe ?

polecałbym Brembo... firma ta robi jedne z najlepszych hamulców na świecie... Porsche ma seryjnie montowane właśnie Brembo... Miałem kiedyś w motocyklu Brembo (cały układ hamulcowy od pompy po zaciski z tarczami) i sprawowały sie o one rewelacyjnie! PZDR!

Re: (hamulce).Prosze o pomoc.

hamulcowym, i specjalnym smarem do hamulcow. Jak wlozysz tloczki (zakladam ze robisz oba hamulce), to zaloz zaciski z powrotem na siodla. (wszystko ma byc posmarowane). Potem wlej sporo plynu do zbiornika z plynem hamulcowym, otworz odpowietrznik, i niech ci ktos "pomuje hamulce". Ty masz

Re: Czegoś takiego moje oczy jeszcze nie widziały

Pięęęęęękna kolekcja :-D Ja widziałem live dwa takie przypadki "hamulcowe": 1. Jak pracowałem w serwisie IVECO to zdarzały się egzemplarze z mocno zużytymi hamulcami, ale najlepszy był taki jeden EuroCargo, co zdarł jedną połowę tarczy hamulcowej wentylowanej (w tym sporą cześć "

Re: stare tarcze hamulcowe na wiekszy rozmiar

oczywiscie tacza i zacisk zmieszcza sie w feldze - trzeba czasami wymienic rowniez czesc do ktorej przymocowany jest zacisk. Jesli chcesz wieksze tarcze ktore nie mieszcza sie w feldze - mozna wymienic felgi na wieksze. Brembo robi najlepsze zestawy hamulcowe - robia do Porsche i te sa uwazane za super

Re: Ogólnie ta strona "cienka" jest.

tarczowych. Do hamulcy hydraulicznych są inne manetki. Znowu ten sam błąd... Warto też wspomnieć, że aby zamocować hamulec(zacisk) na widelcu/ramie potrzebny jest odpowiedniego rozmiaru adapter. Hamulce typu v-break są tańsze ale siła hamowania jest mniejsza. Tu nie chodzi o siłę hamowania (bo &bdquo

Re: Zaklady naprawy rowerow w Kielcach

;Rower-Sport" ul. Planty 12 tel. 344-87-92 Sklep przy ścieżce rowerowej. Łatwo trafić, a serwis jest w sklepie ;P Raz zostawiłem bika na dokręcenie suportu, jak już go odbierałem okazało się że uje**** jest zacisk od klamki mojego hamulca, usłyszałem że podobno to już było wcześniej?! "Piątek Sport

Re: nagonka na VW

. Zagladaj na hamulce czesciej,to znana "choroba" w tych autach co nie po najlepszych drogach jezdza. Pzdr: HH > """"""""""""""""""""""""""""""

TESTY czy AMATORKA w Wysokich Obrotach. Recenzja.

wiemy o hamulcach dużo więcej. Dalej. >> Spalanie - więcej nie trzeba, jak ktoś wydaję ponad 100, a już na pewno ponad 200tys. PLN to olewa spalanie, tylko mądrzy Niemcy produkują diesle po 100tys. Euro. >> Obroty silnika przy 100 na VI biegu. Proponuję mierzyć zamiast tego obroty

Re: Najlepsze hamulce świata!

O łał!!! Jak w Porsche 911 GT2! Pewnie ceramiczne tarcze + klocki z włókna węglowego + ośmiotłoczkowe zaciski!!! ;-))))))) Pozdrawiam, Niknejm

Przewody hamulcowe

od pompy hamulcowej do przewodów elastycznych i elementów wykonawczych (zaciski, cylinderki hamulcowe).Przewody elastyczne wykonane są z odpornej na płyn hamulcowy gumy wzmocnionej wewnątrz i na zewnątrz plecionką z tkaniny i często z oplotem metalowym. Przewody elastyczne łączą te elementy układu

Ford Escort WRC

: Permanentny napęd na cztery koła Rozdział mocy (tył/przód): 50/50 Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna sekwencyjna Pozostałe: Hamulce przód: wentylowane hamulce tarczowe, zaciski 6-tłoczkowe, śr. tarcz 378 mm Hamulce tył: wentylowane hamulce tarczowe, zaciski 4-tłoczkowe, śr. tarcz 315 mm Hamulec pomocniczy

Škoda Octavia WRC

(tył/przód): 50/50 Skrzynia biegów: 6-biegowa manualna sekwencyjna, dwutarczowe sprzęgło węglowe Pozostałe: Hamulce przód: wentylowane hamulce tarczowe, zaciski 6-tłoczkowe, śr. tarcz 376 mm Hamulce tył: wentylowane hamulce tarczowe, zaciski 4-tłoczkowe, śr. tarcz 304 mm Hamulec pomocniczy

SEAT Córdoba WRC

?m od 3500 obr/min Przeniesienie napędu: Permanentny napęd na cztery koła Rozdział mocy (tył/przód): 50/50 Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna sekwencyjna, trojtarczowe sprzęgło węglowe Trzy dyferencjały aktywne Pozostałe: Hamulce przód: wentylowane hamulce tarczowe, zaciski 6-tłoczkowe, śr

Škoda Fabia WRC

/przód): 50/50 Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna sekwencyjna, trójtarczowe sprzęgło węglowe Pozostałe: Hamulce przód: wentylowane hamulce tarczowe, zaciski 6-tłoczkowe, śr. tarcz 356/378 mm Hamulce tył: wentylowane hamulce tarczowe, zaciski 4-tłoczkowe, śr. tarcz 304 mm Hamulec pomocniczy

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.

Zdjęcia - najlepsze zaciski hamulce