mitsubishi carisma wymiana oleju

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Sercem każdego samochodu jest silnik. To od niego zależy jak ekonomiczne, szybkie i przyjemne jest auto. Gdy zawodzi jednostka napędowa, dalsza podróż albo staje się bardzo trudna albo niemożliwa. Oto zestawienie najbardziej awaryjnych silników we współczesnych samochodach

Mitsubishi Carisma (1995-2004) - opinie Moto.pl

Jak bardzo niezawodny jest ten produkowany w Holandii japoński samochód?

Re: Carisma vs. 626 vs. Vectra

. Standardowe tylko wymiany materialow eksploatacyjnych. A ceny czesci w ASO oczywiscie czesto sa zabujcze, ale wszsytko jest juz dostepne w normalnych sklepach. Na forum mitsubishi mozna znalezc adres goscia ktory wysylkowo handluje czesciami oryginalnymi japonskimi (Mitsuboshi - to nie literowkja w nazwie

Re: własnie niestety zagazowuje swoje autko:(

Mam Mitsubishi Carisma 1.8 z 1997 r, zrobione 410 000 km, z tego 320 kkm na gazie i to na instalacji drugiej generacji. Auto sprawuje się znakomicie, bez trudu przekracza 210 kmh, często jeżdżę do Niemiec i tam godzinami nie zwalniam poniżej 180 kmh i nic się nie dzieje. Auto pali 10l gazu na

ile kosztuje I-szy przegląd ?

Mam nowe polo 1,4. Niedługo muszę zrobić przegląd (15.000 km). W serwisie powiedzieli mi, że koszt to 500-600 zł. Patrzę do ksiązki przeglądów a tam tylko wymiana oleju, filtrów a reszta to wzrokowa kontrola poszczególnych elementów. To za co mam płacić? Właśnie teraz na forum wyczytałem, że

Re: ILE RAZY ODWIEDZALISCIE ASO NA GWARANCJI?

przeglad serwisowy. A po gwarancji srednio co kwaral cos sie psuje. Dobrze ze juz sie konczy moja przygoda z tym samochodem. MITSUBISHI CARISMA 1.8 GLX 115KM rocznik 1997 i przebieg 100 tys km: Nic, ani jednej wizyty w aso w celach innych niz przeglad. No moze w trakcie przegladu wymienili takie

Re: Mitsubishi carisma jeszcze jedno pytanko....

tak, jesli dzwignia sie blokuje przy wrzucaniu biegow, lub chodzi nieprecyzyjnie to wyrobione sa te tulejki. Koszt ich wymiany to jakies 30 PLN + robocizna (chyba ze sam sobie to zrobisz, sa schematy na forach mitsubishi co trzeba rozkrecic, sprawa jest dosc prosta). Takze sprawa jest groszowa a

Re: Mitsubishi Carisma 1.6 benzyna

Czesc! Nie posiadam tego auta,ale jest servowane w naszej firmie.Mamy okolo 10 Carism.Obserwuje je od paru lat.Tylko servis,wymiana oleju ,filtrow ,powietrza tez.Zadnych napraw ito sie dzieje rok za rokiem,pozniej zalezy od sposobu jazdy to wymiana sprzegla,opon. Uklad kierowniczy ,bez problemu

Mitsubishi Carisma

Mitsubishi Carisma – samochód segmentu D (klasa średnia), produkowany w fabryce NedCar w Sittard-Geleen (Holandia) z przeznaczeniem na rynek europejski przez Mitsubishi Motors w latach 1995-2004. W 1999 roku przeprowadzono gruntowną modernizację, która przez niektóre źródła uważana

Mitsubishi

Mitsubishi Type 73 Mitsubishi Zinger Modele historyczne i od niedawna nieprodukowane Mitsubishi 360 Mitsubishi 380 Mitsubishi 380 VRX Mitsubishi 3000GT Mitsubishi Airtrek Mitsubishi Aspire Mitsubishi Carisma Mitsubishi Celeste Mitsubishi Champ Mitsubishi Chariot Mitsubishi Cordia Mitsubishi Debonair

Mitsubishi Space Star

Mitsubishi Space Star – samochód osobowy typu MPV, produkowany w fabryce NedCar w Sittard-Geleen (Holandia) z przeznaczeniem na rynek europejski przez Mitsubishi Motors w latach 1998–2005 na bazie Mitsubishi Carisma, dzielił płytę podłogową z Volvo S40.Początkowo Space Star

Mitsubishi Lancer

Carisma. W Europie model był sprzedawany w latach 1992 – 1996. Na licencji do maja 2009 roku Lancer V produkowany był jako Proton Wira w Malezji. Mitsubishi Lancer VIMitsubishi Lancer VI zadebiutował w 1995 roku. Pojazd stworzono w oparciu o poprzednią generację pojazdu. W latach 1996 – 2004

Mitsubishi Typ Washi

w układzie V Mitsubishi Hispano-Suiza napędzający dwułopatowe, metalowe śmigło. Po obu stronach silnika, na zewnątrz kadłuba zamontowano dwie cylindryczne chłodnice oleju i wody. UzbrojenieSamolot uzbrojony był w cztery karabiny Vickers kalibru 7,7 mm. Dwa z nich zamontowane z przodu kadłuba przed kabiną

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.