mazda 6 diesel wady silnika

Marcin Lewandowski

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Sercem każdego samochodu jest silnik. To od niego zależy jak ekonomiczne, szybkie i przyjemne jest auto. Gdy zawodzi jednostka napędowa, dalsza podróż albo staje się bardzo trudna albo niemożliwa. Oto zestawienie najbardziej awaryjnych silników we współczesnych samochodach

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Sierpniowy numer Auto Motor i Sport

W kioskach można już kupić nowy numer miesięcznika Auto Motor i Sport. Znajdziecie w nim m.in.: test automatycznych skrzyń biegów, przegląd przestronnych aut w znośnej cenie oraz wrażenia z jazdy nową Corollą

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

km, a "nerwowi" RS-a. Octavia III do dopracowany samochód, któremu trudno wytknąć jakieś poważne wady. Polecamy: Jeśli budżet jest elastyczny, a spalanie to kwestia drugorzędna, polecamy mocną, choć nie ekstremalną wersję RS. Jest ona oferowana z silnikiem benzynowym i wysokoprężnym. Warta

Lipcowy numer Auto Motor i Sport

Lipcowy numer Auto Motor i Sport

kompaktem, który na co dzień pracuje na znacznie niższych obrotach32 | Wielki Irokez. Jeep Grand Cherokee wciąż potężny i niezatrzymywalny, ale dzięki Fiatowi już bardziej europejski34 | Oszczędny bokser. Subaru Outback z silnikiem Diesla i nową skrzynią CVTTesty36 | Crossovery. Modne, ale na ile dobre? Do

Fatalne wyniki raportu ze stanu polskiego rynku aut używanych

Fatalne wyniki raportu ze stanu polskiego rynku aut używanych

i Nissan (po 6 proc.). Oto szczegółowe wyniki raportu:- Opel - 11,33 proc.- BMW - 8,67 proc.- Honda - 6,00 proc.- Nissan - 6,00 proc.- Audi - 5,33 proc.- Ford - 5,33proc.- Peugeot - 5,33 proc.- Renault - 5,33 proc.- Volvo - 5,33 proc.- Toyota - 4,00 proc.- Mazda - 4,00 proc.- Jeep - 4,00 proc

Mazda 3 FL - test | Pierwsza jazda

Mazda 3 FL - test | Pierwsza jazda

niedostatki momentu w dolnych partiach obrotów. Ciąg pojawia się w okolicach 1,6 tysiąca obr./min. Na tym lista wad się kończy. Mimo że wskazówka obrotomierza chętnie wyskakuje ponad 4 tysiące, "trójka" poza miastem bez trudu zużywa poniżej 5 l ON/100 km. Precyzja działa 6-biegowej skrzyni przywodzi

SCR - nowa era czystych diesli

SCR - nowa era czystych diesli

KM i 540 Nm. Do napędu Audi Q7 Clean Diesel użyto 3-litrowego silnika TDI o mocy 240 koni. Wszystkie wersje spełniają normę Euro 6, której wprowadzenie planuje się w 2014 roku.Na wrześniowym salonie we Frankfurcie swojego diesla z systemem SCR zaprezentuje Mazda. 2,2-litrowy silnik o

Za co kochamy japońską motoryzację

Za co kochamy japońską motoryzację

litrów na setkę i litr oleju na 700 km. Po drugie nietypowe rozwiązanie drzwi pozwalało swobodnie korzystać z tylnych foteli. Po trzecie znakomicie wyważone auto z czułym układem kierowniczym znakomicie się prowadziło.Za co go kochamy: nietypowy silnik, który ma swoje wady, ale i sporo zalet. Świetne

TOP 10 | Samochody za 1500 zł

TOP 10 | Samochody za 1500 zł

numerycznym. Zaprojektowana przez Giugiaro karoseria szczyciła się w chwili premiery wyjątkowo niskim współczynnikiem oporu powietrza, równym 0,31. Egzemplarz z ogłoszenia to model sprzed faceliftingu, zasilany niewielkim benzyniakiem o pojemności 1,4 litra i uzbrojony w instalację gazową. Wady? Potencjalne

Dziś tanie, jutro warte fortunę, cz. II

Dziś tanie, jutro warte fortunę, cz. II

pewnością już je wymieniono na inne, pozbawione wad. Najlepiej sięgać po egzemplarze produkowane od 1997 r. Poprawiono w nich problematyczne elementy. Wszystkie silniki C-Klasse mają niekłopotliwy dla użytkowników napęd rozrządu łańcuchem. Najtańsze egzemplarze można dziś kupić nawet za 5 tys. zł, ale uwaga

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

silników. Tuż przed modernizacją (2000 rok) dołączył do nich 2-litrowy turbodiesel HDI. Zarówno wersja hatchback, jak i kombi pomieszczą sporo bagażu (odpowiednio: 408/1190 l i 515/1510 l). Wśród wad użytkownicy wymieniają jedynie skłonność do drobnych awarii elektrycznych, niską trwałość przedniego

Auto za 10 tys. zł

Auto za 10 tys. zł

. km. Ich wada to ubogie wyposażenie i zazwyczaj podstawowy motor 1,33 litra (86-97 KM). Ten na szczęście nieźle radzi sobie z rozpędzaniem japońskiego kompaktu, choć lepiej wypada wersja 1.6 o mocy 110 koni. Zwolennikom diesli można polecić 72-konny silnik wolnossący o pojemności 2 litrów lub

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

sprzedanych w Europie minivanów zaopatrzono w silniki wysokoprężne.W walce o mniejszy apetyt Japończycy zastosowali chłodnicę układu recyrkulacji spalin (EGR) z zaworem bocznikowym, dzięki któremu silnik szybciej osiąga temperaturę roboczą.Tę grupę bierze na celownik gruntownie zmodyfikowana Mazda 5 ze 115

Auto za 10 tys. zł | Część II

Auto za 10 tys. zł | Część II

turbodiesel HDI. Zarówno wersja hatchback, jak i kombi pomieszczą sporo bagażu (odpowiednio: 408/1190 l i 515/1510 l). Wśród wad użytkownicy wymieniają jedynie skłonność do drobnych awarii elektrycznych, niską trwałość przedniego zawieszenia, usterki aparatów zapłonowych i wycieki oleju z silnika. Warto

Igła! Lepszej okazji nie znajdziecie

Igła! Lepszej okazji nie znajdziecie

Używana Mazda 6 z pierwszych lat produkcji to łakomy kąsek. Nadal wygląda świeżo, ma dobrze zestrojone zawieszenie, a pozbawiony filtra cząstek stałych dwulitrowy turbodiesel (o mocy 121 lub 136 koni) jest dynamiczny i oszczędny. Pomijając rdzę, trudno wskazać jej słaby punkty - w końcu to

Wybierz najlepszą generację Toyoty Camry

Wybierz najlepszą generację Toyoty Camry

raz pierwszy Toyota Camry zdobyła wtedy pierwsze miejsce w rankingu zadowolenia JD Power. Consumer Guide ocenił ją jako "rodzinne auto, któremu brakuje mocy i zawieszenia sportowego sedana. Poza tym trudno wskazać jakiekolwiek wady".V20 (1986-1990) Toyota Camry (1987)Kolejna generacja Camry

Ford Fiesta (1995-2001) - opinie Moto.pl

szeroka jak na tę klasę oferta silników. Ciekawostkę stanowi jednostka napędowa o nietypowym oznaczeniu 1.25 skonstruowana przy współpracy z Yamahą - znanym japońskim producentem motocykli. Zawiedzeni mogą być miłośnicy diesli, bo nowoczesne silniki wysokoprężne zawitały do Fiesty dopiero po 2002 r

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

jednak nazwy producenta. Czy pojawi się na masce następcy? Prototypową Kię VG opisywaliśmy w marcu. Ten model Kii nie tylko nie wdarł się do klasy premium, ale ze względu na zabawny wygląd i przecenione aspiracje zyskał pseudomin Upiorus. Mazda Xedos 6 i 9/Millenia  Mazda planowała dołączyć do

Spragniona zakrętów - Laguna GT

ostatniej rozwija moc bardzo równomiernie, a przyparty do muru brzmi całkiem przyjemnie. I chyba bardziej pasuje do sportowego charakteru GT. Owszem, turbodiesel byłby racjonalniejszym wyborem, ale kierując się zdrowym rozsądkiem, kupimy raczej Lagunę Grandtour 1,9 dCi 110 KM, a nie GT Wady? Fotele

Skoda Superb 1.8 T Elegance

Skoda Superb 1.8 T Elegance

modelu Elegance z jednostką 1.8 T wynosi 104 040 zł. Jak Superb wypada na tle konkurencji? Nie najgorzej. Mniejszy, należący zaledwie do klasy D i gorzej wyposażony Opel Vectra z silnikiem o podobnej mocy i pojemności 2,2 litra kosztuje powyżej 100 000 zł, Mazda 6 (także segment D) - od 103 000 zł, a

jeżdzę tym autem na codzień

benzyny w okolicah 2 litrów, a diesle sa za słabe.. Pasek ma wszystko ale wygląda jak samochód firmowy świetlicy dla emerytów z Rostocku.. Mazda 6 w środku jest kiepska, superb mimo że świetny wygląda katastrofalnie, saaba strach kupować, volvo jest za drogie, audi za 100-120 tys można kupic też tylko

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

Mam kilka uwag, takze do poprzednich odpowiedzi. - Nie zgadzam sie, ze wspolczesny turbodiesel to gorszy silnik niz benzyna. Jasne, ze brakuje mocy na najwyzszych obrotach, ale z drugiej strony jest wiecej mocy na niskich wiec wszystko ma swoje wady i zalety. Moim zdaniem diesel jest naprawde

Re: ale bełkot

aktualnie jednym z najmniejszych samodzielnych koncernów motoryzacyjnych na świecie. > Jeden z największych koncernów motoryzacyjnych na świecie Again... dane za 2009 rok 1. Toyota - 7,725,791 sztuk 2. GM - 6,459,053 3. VW - 6,067,208 4. Ford / Mazda - 5,669,914 5. Renault / Nissan - 5,040,571 6

Re: ej

bezawaryjny. Silnik 1,3 wystarczy. Suzuki Swift. Zarówno silnik 1,0 (trzycylindrowy), jak i 1,3 sa godne polecenia. W mieście 1,0 nie jest zawalidrogą i zadowoli się max. 6,5 l. benzyny, co jest przy dzisiejszych cenach tego płynu nie do przecenienia. Mazda 2. Może niespecjalnie urodziwe, ale funkcjonalne

Przesiadka z Hondy Civic '98 na większe/nowsze.

bezproblemowość, piszę to po to żeby zarysować co jest dla mnie ważne. Ma tez niestety kilka wad: - Rachityczny silnik, ktory do tego samochodu jest za maly i do tego jest wysokoobrotowy podczas gdy ja jezdze raczej na niskich. - Choroby wieku czyli mimo dobrze utrzymanego egzemplarza skrzypienie tu i tam

Re: proszę o opinie o Volvo c70

profamilijnego czołgu. Japońskie modele, ze swoją wysoką niezawodnością, odpadają z powodu braku diesla, tym samym interesowałbym się z tej grupy używanym Audi A6 Avant, koniecznie z quattro, z automatem i silnikiem 2.7 TDI. Ceny tak wyspecyfikowanych roczników 2005-2006 do 100 tys. kilometrów wahają się w tym

w RFN nie drożeją, niektóre tanieją, trzeba szukać

w Internecie i samemu sobie sprowadzić. Ktos pisał,że za 15 tys zł sa auta 15 letnie,marne. Nieprawda, np. za ok. 3500 euro jest Mazda 323F,Diesel,2 litrowy,5 l ON na 100 km,z 2000 lub 20001,super auta, nigdy się nie psują ( sam mam takie z 2000 roku,sprowadziłem w marcu 2008 za 4 tys euro

Re: Mazda 626 2.0 DITD - czy warto?

hamulce tarczowe x4 z aktywnym ABS. Skórzana kierownica dopełnia tylko przyjemności z prowadzenia auta. Jadnak ma i swoje wady - najistotniejszą jest gorsze niż w innych dieslach wyciszenie wnętrza (co jest kwestią przyzwyczajenia), ale mogłoby być lepiej - za to właściwości jezdne tego diesla są na

Re: Japoński do 100tys. zł.Prosżę o rady

; chwili Picasso na gaz, ale moze rzeczywiscie nie warto doplacac 10 tys. za > diesel. Klient, spotkany w mazdzie powiedzial, ze pali mu srednio 10 litrow > benzyny( Mazda 6)i nie byl z tego zbyt zadowolony, a jak jest z innymi? > Nikt nie pisze o Primerze. Nie podoba Wam sie? Widzialam w

Re: Diesel Hondy 2,2-co za nim przemawia?

zawieszen bardzo niestbilne. A to juz kompletna bzdura, ale wiem ze czego ona wynika. Otóż benzynowe Accordy 2.0 i 2.4 w testach dostawały super oceny za zawieszenie - równie dobre co Mazda 6. Nawet narzekano, że mają zbyt sportowe nastawy. Sam jeżdziłem wcześnie Alfa Romeo i dlatego kupiłem teraz

Re: Historia kołem się toczy - Infiniti

Europie, jak i w USA. Obecny silnik V6 z napędem na cztery koła na pewno może służyć modelom klasy średniej i wyższej, a zaprojektowanie większej limuzyny to ogromne koszta, jednak Honda mogłaby się szarpnąć. Szczególnie, że zarzucono produkcję Integry i NSX'a, które wizerunkowo mocno podciągały markę (w

Re: JAZDA NOWYM BMW 530d - pierwsze wrazenia

;elle" w > dziale "jaki samochod dobrac do stringow". kazdy kto naprawde jezdzil nowymi > dieslami i dal porownania benzynami takiej klasy to zna wady i zalety jednych i > > drugich. diesel ma dwie glowne zalety: moment i spalanie - przestan wciskac kit > > ze jest cichy

Re: JAZDA NOWYM BMW 530d - pierwsze wrazenia

"ze sie nie trzesie" to tylko mi sie smaic chce. takie informacje to opisuja w "elle" w dziale "jaki samochod dobrac do stringow". kazdy kto naprawde jezdzil nowymi dieslami i dal porownania benzynami takiej klasy to zna wady i zalety jednych i drugich. diesel ma dwie

Re: Alfa 159 vs Mazda 6

miewa ''kosztowne wady''? Mazda też ''miewa''............... Co do silnika to akurat mazda z silnikiem 2,2 diesel może byc powórwnana do 2,4 Jtd i jak pisze boason silnik jest super. Co 1,9 jeżeli oczekujesz normalenj dynamiki jazdy i spalania na poziomie 8 w mieście to jest to optymalny wybór.

Re: Honda Accord 2003

zuzycie silnika (ale wkurza jak ktos lubi SAMOCHODY a nie DIESLE:) wewnatrz nie poczujesz tego. 2. Spalanie srednio po Warszawie 10 Litrow na 100 km. Przy ostrej jezdzie 14 litrow. Najmniejsze na trasie Rimini-Warszawa wyszlo 6.5 litra ale jechalem prawie caly czas rowno 100 km/h i delikatnie. 3

Re: Historia kołem się toczy - Mazda

Teraz jest super;-) Co do samej niezawodnosci marki to ciezko to okreslic. Jak kazda marka ma ona swoje wady. Kuzyn pracowal swego czasu w serwisie Mazdy i mowil, ze jeden z diesli (nie pamietam czy 2.2 czy 1.6) psul sie na potege. Z kolei silniki benzynowe byly nie do zajechania. Ja osobiscie

Re: Mazda 6 2006-7 2.0 CD 143KM- czy to dobry wyb

zepsuć,bo te silniki są dość mało idiotoodporne.Duży problem to filtr cząsteczek stałych,którego konstrukcja ma wady,więc auto wymaga dość świadomego technicznie właściciela,co i tak problemu może nie rozwiązać(laik motoryzacyjny szybko zacznie biadolić,że muli,że oleju przybywa,że kontrolka świeci i

Re: Alfa 159 vs Mazda 6

auto dla w miare bogatych - stać cie na comiesięczne wydatki lub w razie czego spokojnie sie bubla pozbedziesz, to bierz alfę. Jeśli kredyt na kilka lat i chcesz miec spokój, to lepszym wyborem mazda. Silniki diesla wydaja mi sie lepsze w mazdzie - nie jest to co prawda poziom hondy, ale sa dosyc

Re: Nowy - Nissan TIIDA 1.6 czy Mazda 3 1.6 ???

Uwzględniając cenę to chyba dobry wybór. Tym bardziej jeżeli mąż nie widzi różnicy w prowadzeniu (moim zdaniem kolosalnej na korzyść Mazdy). Ja jeżdżę Mazdą (diesel 1,6) ale w ostatnie wakacje przez kilka dni miałem okazję jeździć Tidą (wersja 1,6 automat). Muszę przyznać , że jest to ogólnie fajne

Re: Peugeot 206

przez nabywcow skoro po dzisiejsze czasy jest to najczesciej kupowany silnik diesla w Europie. Poczytaj sobie tez z jakich glownych powodow koncern VW przechodzi na uklad CR.I napewno nie chodzilo tu o zacofanie technologiczne bo smiem twierdzic ze mimo swoich wad przez

Mazda 6, H Accord czy Volvo s60-co wybrac??????

zastanawiam się nad tymi 3 autami-wersja sedan/limuzyna, silnik powyżej 2 litrów, najlepiej diesel, koników im więcej tym lepiej:)) teraz ujeżdzam audi a4 2004r.(2,5 tdi, 180 km) i jest boski, ale mam parę zastrzeżen: 1. za mały w środku 2. nieco twarde zawieszenie i niski(mały prześwit

Re: mazda 626 lub VW Passat, ale Omega??!

Z wymienionych wybrałbym Passata TDi lub 1.8T ('98-'99). Patrząc na Twój zakres cenowy i propozycje oto co jeszcze możesz kupić za tę kasę: niezłą wersję Audi A4 (1998) - trochę ciasne z tyłu Forda Mondeo (2000) - z wszytkimi jego wadami i zaletami ;-) Hondę Accord (1999) - 1.8 lub 2.0 (rzadziej

Re: mazda 626 lub VW Passat, ale Omega??!

Gość portalu: cc napisał(a): > Z wymienionych wybrałbym Passata TDi lub 1.8T ('98-'99). > Patrząc na Twój zakres cenowy i propozycje oto co jeszcze możesz kupić za tę > kasę: > niezłą wersję Audi A4 (1998) - trochę ciasne z tyłu > Forda Mondeo (2000) - z wszytkimi jego wadami i

Mazda

można było otrzymać.W rok 2002 firma przyjęła nową filozofię nazywaną „zoom-zoom”.Od początku XXI wieku na scenie motoryzacyjnej pojawia się wiele nowych modeli, takich jak Mazda 6, Mazda 2, Mazda RX-8, ten ostatni z silnikiem Wankla nazywanym Renesis. Silnik ten uzyskał tytuł silnika roku przez dwa lata

Mazda 323

. Unowocześniono wnętrze samochodu, natomiast podwozie pozostało bez większych zmian.Gamę silników uzupełnił wolnossący diesel o pojemności 1720 cm?, a także silnik benzynowy (oznaczenie B6)o pojemności 1597 cm? i mocy 85 KM, gdzie jako nowość wprowadzono elektroniczny wtrysk paliwa, zastępując tym samym gaźnik

Mazda Xedos 6

i bardziej luksusowego Xedosa 9, sprzedawanego tam pod nazwą Mazda Millenia.Mazda Xedos 6 nigdy nie była oficjalnie sprzedawana na polskim rynku.W czasie produkcji model ten nie przechodził żadnych poważnych ewolucji. Ewentualne zmiany dotyczą mocy silnika, wyposażenia standardowego i elementów, które można uznać

Mazda 3

lub automatyczną oraz 2.3 (260 KM) - ten ostatni dostępny w wersji MPS. W ofercie jest także diesel 1.6 o mocy 115 KM.Wersje wyposażeniowe: Comfort Exclusive Exclusive PLus Navi Plus Sport MPS Silniki Silniki występujące w wersji BL, z uwzględnieniem przeznaczenia na dany rynek. Wersja Silnik Moc Maksymalny

Mazda Premacy

] przy obr/min Maks. momentobrotowy [Nm]przy obr/min Przyspieszenie0-100 km/h [s] Prędkośćmaks. [km/h] Średnie zużyciepaliwa [l/100km] MZR 1.8 (benzynowy) 1798 115/5300 165/4000 12,8 182 7,2 MZR 2.0 (benzynowy) 1998 150/6200 191/4500 11,0 194 6,9 MZ-CD 1.6 (diesel) 1560 150/4500 270/1750-2500 13,7 180

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.