mam nawigacje w fordzie focusie

Krzysztof Słomski

Salon Genewa 2014 | Ford Focus po liftingu

Salon Genewa 2014 | Ford Focus po liftingu

Na 84. salonie samochodowym w Genewie Ford zaprezentował trzecią generację Focusa po liftingu. Zobaczcie, jak po trzech latach produkcji zmieni się ten popularny kompakt

Nowy Ford Kuga

Już po czterech latach produkcji Ford zaprezentował zupełnie nową, drugą generację modelu Kuga, który w przyszłości oferowany będzie na wszystkich rynkach

Głos Vadera w TomTomie | Wideo

Był już Snoop Dogg i Homer Simpson. Tym razem szefowie TomToma namówili do współpracy Dartha Vadera. Nie, nie aktora, ale prawdziwego Lorda Vadera z krwi i kości. Zobaczcie sami!

Siedem gorących hatchbacków

Siedem gorących hatchbacków

, że Focus RS to jedna z najmocniejszych przednionapędowych maszyn w historii (była jeszcze 325-konna Toyota Aurion TRD, 350-konny Focus RS oraz 400-konne wersje Oldsmobile'a Tornado i Cadillaca Eldorado). Poza tym ten Focus to jeden z najrzadszych Fordów w historii (powstało nieco ponad 11 tys. sztuk

Ford Focus 1.6 TDCi | Już nie na tor

Ford Focus 1.6 TDCi | Już nie na tor

wgniatające w fotel swoim wyglądam, nowoczesne oraz znakomite na drodze. /.../Zobacz też: Ford Focus - pierwsza jazda Kogo, co i jak przewieziesz?O Focusie nigdy nie mówiło się w kategoriach najpojemniejszy, największy czy najbardziej funkcjonalny. Ford po prostu zawsze był niezły, ale nie wyznaczał

Debiut nowego Forda Mondeo

Debiut nowego Forda Mondeo

świetlne LED, oraz nowy system nawigacji satelitarnej. Użytkownicy docenią również wysokiej jakości system audio, dostępny na życzenie, w którym zastosowano 8-kanałowy wzmacniacz o mocy 265 W, wysokiej klasy głośniki oraz duży, 17-litrowy subwoofer. Wraz z premierą odnowionego Forda Mondeo w ofercie pojawi

Primaaprilisowy żart Forda?

Primaaprilisowy żart Forda?

Jej nazwa brzmi Focus X Road i jak nietrudno się domyślić bazuje ona na wersji kombi Forda Focusa. Z zewnątrz można ją łatwo rozpoznać po sporej ilości czarnego plastiku. Wykonano z niego ochronne nakładki na krawędzie nadkoli, dolne partie drzwi i zderzaków. Te "uzbrojono" dodatkowo w

Ford Focus 2.0 TDCi - test | Pierwsza jazda

Ford Focus 2.0 TDCi - test | Pierwsza jazda

. Szefowie Forda postanowili chyba z premedytacją przez kilka kolejnych lat odcinać kupony od uznanej, pierwszej "foki".Nowy Focus otwiera zupełnie osobny rozdział. Auto powstało na nowej platformie, która w ciągu kilku najbliższych lat da podwaliny dziesięciu różnym modelom. Wersja 5-drzwiowa jest

Octavia wciąż niepokonana

Octavia wciąż niepokonana

Škoda Octavia reprezentuje segment C, czyli klasę niższą średnią. Do jej najważniejszych rywali zalicza się Ford Focus, Opel Astra, Renault Megane, czy Volkswagen Golf. W 2004 roku Octavia po raz pierwszy zdobyła pozycję lidera w swoim segmencie i nie oddała jej aż do dziś. W 2009 roku osiągnęła

Renault Fluence | Długi dystans

Renault Fluence | Długi dystans

wyposażony jest m.in. w nawigację Carminat TomTom Live i pakiet Xenon (reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami). Przy cenie 81 100 zł trudno znaleźć mu konkurencję w podobnej cenie. A jakich ma rywali? Przede wszystkim Ford Focus i Opel Astra III. Stawkę zamykają Mazda 3, Toyota Corolla, Volkswagen Jetta i

Mazda 3 w Londynie | Prezentacja

Mazda 3 w Londynie | Prezentacja

wcześniej Mazda 6.Jeśli ktoś myślał, że po rozstaniu z Fordem Mazda popadnie w depresję i będzie staczać się po równi pochyłej, musi przyznać, że był w błędzie. Najpierw Mazda 6, a teraz Mazda 3 to dobrze zaprojektowane samochody, które bez zbędnych ograniczeń związanych z polityką globalnych graczy, mogą

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 4100 km

przeciętności nabiera kontrastu, gdy spojrzeć na cennik Fluence'a. W pełni wyposażony egzemplarz z lakierem metalicznym, ksenonowymi reflektorami i nawigacją kosztuje 81 tys. zł. Porównywalny Volkswagen Jetta czy Ford Focus to dodatkowe 10 tys. zł. Można je kupić z silnikami z turbodoładowaniem lub bezpośrednim

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

odwożenia dziecka do szkoły, bez powodowania zbędnych nudności, i weekendowe szaleństwo na szybkich łukach. Ale nie o Focusie będzie tym razem. Na warsztat wzięliśmy bowiem legendarnego Galaxy.W zeszłym roku przeszedł facelifting. Co widać na pierwszy rzut oka? Zmiany wprowadzone w nadwoziu ograniczają się

Lancia Ypsilon 1.3 MultiJet Platinum - test | Za kierownicą

Lancia Ypsilon 1.3 MultiJet Platinum - test | Za kierownicą

. Sporo, prawda?Dla porównania, za około 4 tys. złotych mniej można mieć podobnie wyposażonego, 5-drzwiowego Forda Focusa w wersji Titanium z 95-konnym dieslem o pojemności 1,6 l. No tak, ale to przecież "tylko" Focus? Co powiecie zatem na Citroena DS3? Z wysokoprężnym 1.6 (92 KM), klimatyzacją

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - test | Pierwsza jazda

ujawniały za to w codziennym użytkowaniu. Zanim usiadłem za kierownicą nowego-starego Varianta, postanowiłem sprawdzić, co kryje się pod tylną klapą. Bagażnik ma regularny kształt, na dodatek udało się wygospodarować podwójną podłogę. 560 litrów pojemności to lepszy wynik niż 503 l w Fordzie Focusie, 534 l

Hyundai i30 - test | Pierwsza jazda

klientów m.in. z Volkswagenem Golfem i Fordem Focusem. Czy to się uda? Od debiutu pierwszej "i-trzydziestki" w 2007 roku, auto wybrało ponad 400 tysięcy Europejczyków. W 2010 roku i30 uzyskał rekordową w historii marki Hyundai sprzedaż  - 115 tys. egzemplarzy. Teraz szefowie planują sprzedaż

Renault Fluence 1.5 dCi - test | Za kierownicą

Renault Fluence 1.5 dCi - test | Za kierownicą

, konkurencja ma niewiele do powiedzenia. Porównywalne diesle też wymagają większej gotówki. Na dodatek Ford Focus Trend nie ma w standardzie klimatyzacji, a Opel Astra Enjoy i Chevrolet Cruze LS - tylko manualną. Jedynie Toyota Corolla, VW Jetta i Mazda 3 kuszą przyzwoitym wyposażeniem.U Renault nieustające

VW Jetta - test | Nie uwierzysz, że to Jetta

VW Jetta - test | Nie uwierzysz, że to Jetta

problem Volkswagenów - brak języka polskiego w komputerze pokładowym i nawigacji - nareszcie rozwiązano - w Jetcie pojawi się od lipca.Mały, a dużo możeSkoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicąPo raz kolejny nie mogę wyjść z podziwu dla silnika 1.2 TSI. Wydawać by się mogło, że 105 KM dla sporego auta to

Czy jedzie z nami kierowca?

Czy jedzie z nami kierowca?

zachowania kierowcy, sprawdzając, czy przypadkiem nie zasypia za kółkiem, znaleźć już można w najnowszym Fordzie Focusie. Układy kontroli pasa ruchu i monitorowania martwego pola w lusterku też stają się teraz standardem w kompaktach. Za 70-80 tys. zł można kupić auto, które samo zaparkuje i będzie

Peugeot 308 CC - test | Za kierownicą

takim powodzeniem. A konkurencja jest spora. Przede wszystkim Renault Megane CC, VW Eos, Astra Twin Top i Ford Focus CC. Ale żaden nie jest tak uniwersalny. Zwykły Peugeot 308 jest autem całkiem zgrabnym, ale westchnień i zachwytów nie wzbudza. Ot, niezłe auto służbowe. We Francji postanowili nad tym

Ford Mondeo - nowy lider?

prezentacji. Ale w naszej redakcji jeździ już Ford Focus w teście długodystansowym. A to doświadczenie daje nam podstawę, by wypowiadać się na temat aktualnej trwałości produktów Forda. Więcej za to wiemy o prestiżu, nad którym marketingowcy pracują już dość długo. Najpierw pokazali bardzo dynamicznie

Ford Focus sedan i kombi

silnikiem 1,6 TDCi. Tylko 109 koni, ale już 240 niutonometrów przy 1750 obrotach. Powinno wystarczyć na podróż w pojedynkę nieobciążonym samochodem. Przejazd przez Niceę w sobotni poranek to kaszka z mleczkiem. Tu radzi sobie nawet zdławiony skuter. Focus rozpędzany do przepisowych 50 km/h siorbie skromne 5

Mazda 3 - test | Pierwsza jazda

prędkościomierz z obrotomierzem. Właściciele Hond potwierdzają, że to zdaje egzamin.Wnętrze wygląda interesująco, ale ledwie ruszyliśmy w trasę, już znalazłem skazę. Dobrze, że ekran nawigacji jest wysoko, bo niemal nie trzeba odrywać wzroku od drogi, by śledzić trasę, ale niedobrze, że jest taki mały (4,1 cala

Czysto i biało - "Wysokie Obroty" na salonie we Frankfurcie 2007

, Mitsubishi Outlandera i Volkswagena Tiguana. SUV Forda wyposażony jest w dwulitrowego turbodiesla o mocy 136 KM. Więcej szczegółów poznamy w przyszłym roku. Gwiazdą stoiska Forda był także odświeżony Focus. Poza dachem każdy panel nadwozia jest inny -w ten sposób upodobniono kompakta do Mondeo i S-Maxa

VW Golf GTI - test | Za kierownicą

znaleziono optymalne miejsce dla przycisków do sterowania szybami. Poza tym w szóstce pojawiła się nowa, łatwa w obsłudze nawigacja z przejrzystą grafiką.Poza tym VW wciąż ceni tradycję. Podobnie jak w pierwszej generacji, atrapę chłodnicy nowego GTI zdobi czerwona ramka.Wsuwam się w sportowe fotele obite

Drogę Yoda Mistrz wskaże Ci | Wideo

. Możecie się o tym przekonać tutaj. Zapraszamy na film. Bartosz SińczukZOBACZ TAKŻE:Skoda Octavia odjeżdża na emeryturę - ZOBACZ TUTAJSamochody: Ford Focus - ogłoszenia

Ford Mondeo 1.8 SCi Trend X100

Jeszcze dziesięć lat temu uważałem, że Fordy to auta zaledwie średnie. Moją opinię potwierdzały swoiste rozwiązania techniczne stosowane w pojazdach tej marki - równie osobliwe można było spotkać już tylko w konstrukcjach francuskich. Opinię zweryfikowałem, gdy na rynku pojawił się Focus - auto

Świat bez VAT

Ford Focus pali o ponad litr więcej i wydziela 169 g CO2. W przypadku tego pierwszego auta wyjściowa kwota akcyzy wynosi 9 tys. zł, a w przypadku Forda zaledwie ok. 1,5 tys. zł. Słowo "wyjściowa" zostało użyte tutaj celowo, ponieważ rośnie ona wraz z dodatkowym wyposażeniem dokupionym do auta

Fiat Bravo

ustawić w dwóch płaszczyznach i jest miła w dotyku. Dzięki znanemu już z innych Fiatów układu Dualdrive, po wciśnięciu guzika City to spore auto (dłuższy jest tylko Ford Focus i Mazda 3) daje się prowadzić jednym palcem. Niewielka średnica zawracania (10,4 m) ułatwia wyjazd z parkingu. Kierując się w

Kia cee'd

rywali. Rodzimym producentom powinno dać to do myślenia, zwłaszcza w obliczu spodziewanej inwazji z Chin.Kia Cee'd i najmocniejsi europejscy konkurenci w segmencie C . Kia Cee'd Ford Focus Opel Astra III VW

Nissan Qashqai 2,0 - Gra pozorów

zastanawiam się, czy nie kupić...".Choć Qashqai jest tylko o 11 cm wyższy niż Focus, wydaje się od Forda sporo większy. W korku góruję o całą głowę nad kierowcami w zwykłych sedanach i hatchbackach. Niektórym to odpowiada, mnie - niekoniecznie. Nie mam za to żadnych "ale" do jakości materiałów

Opel Astra III 1.6 Twinport Enjoy

obiecujące. Ale czy nowa Astra podoła rynkowym konkurentom? Kiedy w 1991 r. pojawiła się jej pierwsza generacja jako następca Kadetta, wiadomo było, że narodził się rywal VW Golfa. A dzisiaj? Sytuacja na rynku europejskim się skomplikowała - świetnie sprzedają się Ford Focus, Renault Megane i Peugeot 307

Mazda 3 1.6 DI Turbo

wyścigów z Mazdą 3 mogą stanąć jedynie Ford Focus i Peugeot 307, reszta przegra w przedbiegach. Dzięki doskonale dopracowanemu silnikowi samochód należy pochwalić za małe zużycie paliwa - średnio 4,5 l/100 km. To na dłuższych trasach. W mieście trudno spalić więcej niż 7 l/100 km. Te wartości zasługują na

Seat Altea XL 2,0 TDI - Minivan powiększony

- auto, owszem, zgrabne i oryginalne, ale w porównaniu z konkurencją obarczone jedną, za to istotną wadą. Chodzi o bagażnik, który w samochodzie tego typu powinien być obszerny. W Altei ma zaledwie 409 litrów, czyli niewiele więcej niż w zwykłym Focusie, nie wspominając już o starej Xsarze (408 l). Co

Auto Mobil International 2008 - relacja z Lipska

, łagodne linie i poszerzane błotniki to elementy, które sprawiają, że patrząc na Mazdę, mówi się: "Chcę ją mieć!"Ford - hit na gaz?Zaraz obok, swoje samochody prezentował Ford. Po raz pierwszy na żywo zobaczyłem nową Fiestę i według mnie jest to najładniejszy samochód w gamie Forda (mimo że deska

Honda Civic VIII - test | Pierwsza jazda

, co odczuwa się szczególnie w wersji z silnikiem Diesla. Po drugie, zawieszenie wielowahaczowe tylnej osi stosowane w VW Golfie czy Fordzie Focusie precyzyjniej prowadzi koła od belki skrętnej. Wśród aut, z którymi Honda chce konkurować (Audi A3, BMW 1, Alfa 147), żaden nie ma belki skrętnej jak Civic

Re: Dzicy mieszkańcy domków jednorodzinnych

focus2.pl/foucs_ii_historia.html focus2.pl/index.html focus2.pl/foucs_ii_silniki.html focus2.pl/kontakt.html focus2.pl/focus2_galeria.html focus2.pl/ford_focus_forum.html focus2.pl/focus_2_usterki.html focus2.pl/focus_2_porady.html focus2.pl/focus_2_nawigacja_cb.html focus2.pl/focus_2_audio

Re: moja zona nosi beret...

focus2.pl/foucs_ii_historia.html focus2.pl/index.html focus2.pl/foucs_ii_silniki.html focus2.pl/kontakt.html focus2.pl/focus2_galeria.html focus2.pl/ford_focus_forum.html focus2.pl/focus_2_usterki.html focus2.pl/focus_2_porady.html focus2.pl/focus_2_nawigacja_cb.html focus2.pl/focus_2_audio

Re: Nowe worki na cytrynie :-)

, wiec ogolnie podejrzewam, ze za prad nikt nie placi i byc moze za 30 lat sie inwestycja nawet zwroci, bo tanowanie jak na razie jest za darmo :-) Terazniejszy elektryczny Ford Focus i pare innych przyszlych pol-wtyczek (np. Honda Accord) ma ladowarki 6,6 kWh, wiec dwa razy szybciej energie wciagna i

Re: Kia Ceed | Co za 49 990 zł?

@pat Audi A3 1.6 105 koni w wersji prime line (ksenony + led, alufelgi 16" czujniki parkowania, klima, audio Concert i wszystkie inne potzebne rzeczy) - 73,900. Za 75 tysięcy masz Lagunę z silnikiem 140KM, nawigacją, klimą dwustrefową i innymi bajerami. @focus No to KIA strzeliła sobie w

Re: Renault Fluence 2.0 16V | Długi dystans - 410

silnikiem wartym uwagy. Niestety, wystarczy troche pomyslec, i jest jasne, ze wlasnie taki silnik nie ma w tym samochodzie kompletnie zaden sens. Dlaczego? Juz wyjasniam. Jestem od poltora miesiaca posiadaczem Forda Focus III 1.6 Ecoboost 150KM Titanium sedan. Do wyposazenia Flu brakuje mi sztucznej skory

Re: peugeot 407

rozowo. Ja mialam 2.0 diesel i palil wiele wiecej niz poprzedni ford focus (tez kombi) 1.9 diesel.

Re: Coś na sezon ogórkowy - podupadanie Saaba

to, że Ford umie robił auta z dobrym zawieszeniem (Fiesta, Focus, Mondeo, S-Max). Nikt nie wie, dlaczego ludzie od układu jezdnego nie wzieli się za tą cześć projektu w Jaguarach (powszechnie krytykowano prowadzenie XJ). Z Volvo było podobnie. Zupełnie inaczej postrzega się przeszczepenie 2.5 turbo

Re: overboost

Privilege Grandtour 2.2 (cena podst. 24000 netto, ford ~22000netto). W zasadzie wszystko inclusive (poza nawigacja -> teraz sobie pluje w brode, ze nie wzialem ale zona najlepszym pilotem jest ;o). tj. wszystko podgrzewane, zmieniarka kompaktow,online cisnienie w kazdej z opon, gadanie jak go cos

Re: Najtańsze auta w UE są w Polsce?

Czy rzeczywiście najtańsze? Trudno kolejny raz przytaczać argument o sile nabywczej Polaków - ile na samochód pracuje się w Niemczech, a ile w Polsce, o oprocentowaniu kredytów nie wspominając... Poza tym warto zwrócić uwagę na wyposażenie oferowanych w Europie samochodów: np. Ford Focus

Rajd Monte Carlo 2004

Monte Carlo. Zwycięzcami rajdu została francusko-monakijska załoga Sébastien Loeb/Daniel Élena jadąca Citroënem Xsarą WRC. Wyprzedzili oni estońsko-brytyjską załogę Markko Märtin/Michael Park w Fordzie Focusie WRC oraz Belgów François Duvala i Stéphane'a Prévota, także w Fordzie Focusie WRC. Z kolei

Rajd Cypru 2001

. Zwycięzcami rajdu została brytyjska załoga Colin McRae i Nicky Grist w Fordzie Focusie WRC. Wyprzedzili oni rodaków Richarda Burnsa i Roberta Reida w Subaru Imprezie WRC oraz Hiszpanów Carlosa Sainza i Luísa Moyę w Fordzie Focusie WRC. Z kolei w Production WRC zwyciężyła urugwajsko-argentyńska załoga Gustavo

Rajd Australii 2004

. Zwycięzcami rajdu została francusko-monakijska załoga Sébastien Loeb i Daniel Élena w Citroënie Xsarze WRC. Wyprzedzili oni Finów Harriego Rovanperę i Risto Pietiläinena w Peugeocie 307 WRC oraz Belgów François Duvala i Stéphane'a Prévota w Fordzie Focusie WRC. Z kolei zwycięzcami Production Cars WRC zostali

Rajd Cypru 2004

Sébastien Loeb i Daniel Élena jadąca Citroënem Xsarą WRC. Wyprzedzili oni estońsko-brytyjską załogę Markko Märtin/Michael Park w Fordzie Focusie WRC oraz Hiszpanów Carlosa Sainza i Marca Martíego w Citroënie Xsarze WRC. Początkowo zwycięzcami rajdu zostali Finowie Marcus Grönholm i Timo Rautiainen

Rajd Francji 2004

było miasto Ajaccio. Zwycięzcami rajdu została estońsko-brytyjska załoga Markko Märtin i Michael Park w Fordzie Focusie WRC. Wyprzedzili oni francusko-monakijską załogę Sébastiena Loeba i Daniela Élenę w Citroënie Xsarze WRC oraz Hiszpanów Carlosa Sainza i Marca Martíego w Citroënie Xsarze WRC. Z kolei

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.