luzy zaworowe dane

msob

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

Samochód w cenie lodówki albo telewizora? Za 3500 zł można kupić sprawne auto miejskie, nadgryzione zębem czasu coupe albo... Zapraszamy do naszego cotygodniowego rankingu

Yamaha TDM 900 na każdą okazję

Nowatorska koncepcja Yamahy sprawdza się od 17 lat. Tradycje słynnej TDM 850 od 2002 roku z powodzeniem kontynuuje "dziewięćsetka"

Renault Kangoo (1998-2003) - opinie Moto.pl

Omnipotentne Kangoo pod wieloma względami przypomina słynne Renault 4 sprzed 40 lat. I równie dobrze się sprzedaje

Yamaha FJR - EUROEXPRESS

Yamaha FJR - EUROEXPRESS

s 140-180 5,0 s DANE EKSPLOATACYJNE . Przegląd techniczny: co 10 000 km Luz zaworowy przy

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

wersji 116i, czyli z benzynowym silnikiem o pojemności 1596 cm3 i mocy 116 KM, za 92 500 zł będzie to wreszcie przystępne nowe BMW dla spragnionych prestiżu. Rekin powraca!Dane techniczne BMW 120i 120d

Król golasów: Suzuki B-King

mniejsza masa w porównaniu ze stalowymi pozwoliła zastosować pojedyncze sprężyny zaworowe w miejsce podwójnych. Kolejne istotne zmiany to tłoki wzorowane na tych z GSX-R 1000 dające stopień sprężania podniesiony do 12,5:1 (Hayabusa 1300 miała 11,5:1). Cylindry mają obecnie wycięte duże otwory wentylacyjne

Suzuki Bandit 1250S - Bandit? To widać, słychać i czuć

żeliwnych, a powlekanych ceramiką ścianek cylindrów pozwoliły uczynić go węższym o 20 mm. Wraz z zastosowaniem chłodzenia cieczą można było podwyższyć stopień sprężania z 9,5 do 10,5:1. Zastąpienie dźwigienek szklankowymi popychaczami z pewnością ucieszy robiących duże przebiegi, gdyż teraz luzy zaworowe

Re: A widziales?

dobrac instalacje i dbac o luzy zaworowe > > Co do CRV to albo benzyna z LPG (ale to samo albo i gorzej jak w Mitsu... czyli > jak zakladamy to dbamy i uwazamy na luzy i wypalanie gniazd zaworowych) > A jak stoja ceny Forestera? Zwykly dwulitrowy boxer dobrze znosi LPG i masz dob > ry

To jest bardzo proste

zwrocilbym uwage na to jak regulowane sa luzy zaworowe w silniku I jesli recznie to czy bylo to robione co 30-40 tys - czesciej nie trzeba a do regulacji I tak zawsze sa tylko wydechowe. I tyle. A poza tym kup takie co bedzie w lepszym stanie, bardziej ci sie podobac, fajniej jezdzic I bedzie tansze. Jak

Re: Kontik - nie warto

... to ciekawe :-) Wniskuje, ze wg Ciebie za maly luz zaworowy gdy silnik jest zasilany beznyna brzmi inaczej (i da sie go uslyszec - bo zalecasz kontrole akustyczna.... moze stetoskopem??? :-) ) a przy LPG inaczej....? Tak? Czyli jak ktos jezdzi na LPG to powinien dokonowyac kontroliluzu zaworowego

Re: Bzdury Pan opowiadasz i tyle!

, bo uzytkownik nie mierzyl luzu zaworowego. Moze dlatego, ze w instrukcji jest napisane, ze nalezy go kontrolowac i bez dopisku akustycznie? :-) > Skoro dana regulacja sprawdza sie w praktyce, to nie ma powodow do jej zmiany. > Do czestego pomiaru i regulacji luzow zaworowych nawoluje

Re: Bzdury Pan opowiadasz i tyle!

nie mierzyl luzu zaworowego. Skoro dana regulacja sprawdza sie w praktyce, to nie ma powodow do jej zmiany. Do czestego pomiaru i regulacji luzow zaworowych nawoluje fabryczna instrukcja Toyoty tylko w przypadku instalacji LPG. > Wiec Panie Specjalisto, ponawiam pytanie - co i jak chcials

Re: Bzdury Pan opowiadasz i tyle!

A ty taki specjalista od motoryzacji i uwierzyl im na slowo :-) LOL. I co - wysluchales roznice w luzie zaworowym???? Przypuszczam, ze sma Toyota sie zorientowala, ze to tak nie zadziala i sie z tego wycofali - i dlatego w mojej instrukcji juz tego nie ma. Ale tez kazdy rozsadnie myslacy czlowiek

Re: Nowy egzamin - co to za pytania???

mozna wymaga "wyslyszenia" luzu zaworowego - bo jest tu jeden taki co twierdzi, ze sie da i to wystarczy do oceny czy jest OK czy nie. > No i taki skretyniały leming widzi, że mu lampka nie pali się, więc najpierw dz > woni do serwisu, umawia się, jedzie przez pół miasta, tam mu

Luzy zaworowe w Suzuki Gs750e 1979r

Jeśli macie jakieś dane dotyczące tego modelu a w szczególności luzów zaworowych to piszcie prosze. Pozdrawiam.

Re: Co ile wymiana oleju półsyntetycznego w silni

Taaa juz pewnie, moze nawet co 20 000 km? olej nie zuzywa sie jednakowo i nie jednakowo traci swoje parametry. Jezeli chodzi o film olejowy dla silników samochodowych to jak najbardziej olej da rade i 30 tys km. Jednak jezeli auto jest wyposazone w hydrauliczne kasatory luzu zaworowego to

Re: Hyosung cruiser 125

Dziękuję. Wiem co kupiłem, ale chciałbym się dowiedzieć jak ten silnik sprawuję się w praktyce. Nie wiem też nic na temat danych serwisowych jak powinny być ustawione luzy zaworowe jaki olej itp.

Regulacja luzu zaworowego

Witam, od zeszłego sezonu zwlekałem z wyrególowniem luzu zaworowego w Hondzie FT 500, wtedy jeszcze zawory nie odzywały się głośno... Pod koniec sezonu zaczęły już mocno stukać jednak udało mi się wytrwać do późnej jesieni kiedy to odstawiłem moto. Jeśli ktoś dysponuje danymi techniczymi tego

Re: Co jest nie tak?? VIRAGO 535

Chyba wiem co moze być nie tak. Na 90 % beda ta zle luzy zaworowe. Jutro bpomierze cisnienie w cylindrach i jak bedzie nie abla to w nastepnym tygodniu regulacja. Dam znac jak sie to skonczyło. P/s kto zna jakie powinny byc luzy zaworu ssacego i wydechowego na zimnym silniku dla avirago 535???

Regulacja luzów zaworowych

Cześć!!! Mam wielką prośbę do wszystkich, którzy mają w posiadaniu dane na temat regulacji luzów zaworowych w silniku Kawasaki typ 10A silnik ma pojemność 1100 cm i był montowany w Kawasaki Kz 1100 Spectre, posiadam taki motorek i muszę w nim ustawić zaworki a nie wiem na jaki wymiar. PROSZĘ

Re: Audi 80

tam jeszcze...) i uszczelek np. pod gaźnik, przy okazji odświeżenie i regulacja gaźnika, uszczelka pokrywy zaworów (+ kontrola luzu zaworowego na płytkach - wsio ok!), uszczelka kolektora wydechowego, miska olejowa zapocona wyraźnie, złożona na Dirko, bez klasycznej uszczelki. Wtedy też zmieniłem

LUZ ZAWOROWY HUNDAI LANTRA

Mam problem z luzami zaworowymi w samochodzie Hundai Lantra 1,5 kat. (SILNIK 8v G4DJS)z 1995 roku. Nie mogę nigdzie zdobyć danych na ten temat. Udało mi sie tylko ustalić, że prawdopodobnie nie ma tam popychaczy hydraulicznych tylko zwykła manualna regulacja. Czy ktoś może ma dokładniejsze dane

Re: kapitalka boxera ,czy kupno silnika

byc moze to kompensatory luzu zaworowego,aczkolwiek wydaje sie ze stukanie poochodzi z bloku.w czasie jazdy na wysokich obrot. słychac carakterystyczne trrrrrr.a jesli faktycznie byłby to rozrzad,to czy mozna jezdzic na zuzytych kompensatorach,czy nie przyspieszy to zuzycia wałków rozrzadu? czy

Re: AR 33 STUKI W SILNIKU

Witam!jeśli to faktycznie z głowicy to pewnie hydrauliczny kompensator luzu zaworowego. jednak stuków w boxerze nie da sie jednoznacznie zlokalizowac ,wiec moze to tez byc panewka,albo sworzeń tłoka.tak czy inaczej bez wyjmowanie i rozbiórki silnika sie nie obejdzie. ważne pytanie: na jakim

Re: Rozrząd Clio

ok.zgoda ze luz na rolce napinacza da sie zauwazyc, ale szanujacy sie mechanik na ogledzinach po 70 tys km nie powie ile pasek jeszcze przejedzie,bo poza skrajnymi przypadkami(poszarpany pasek) nie da sie na oko okreslic jego stanu.moze wygladac ok a strzeli za 5 tys km.zgadzam sie,ze sa

Re: Przerywajaca Virago

Mam taki sam motocykl z 95r. USA i miałem podobny problem po zimie. Daj motocykl do regulacji gaźników i luzów zaworowych. U mnie pomogło idealnie! Druga sprawa to instalacja elektryczna. Jakby był zły akumulator to przy odpalaniu zacząłby nie łapać rozrusznik (przerabiałem to). Sądzę, że ten

Re: honda civik -dławi sie-tylko czemu?

Samochód serwisowany jest normalnie? Tzn. filtry, świece itp. są wymieniane? Luzy zaworowe ustawiane? Zacznij od tego. Jak nie pomoże, to zalać płyn do czyszczenia wtrysków (np. STP, dostępne na stacjach Shell). Jak to nie pomoże, wyczyścić przepustnicę i zresetować komputer sterujący wtryskiem

Re: Problem Virago 750

Mam taki sam motocykl z 95r. USA i miałem podobny problem po zimie. Daj motocykl do regulacji gaźników i luzów zaworowych. U mnie pomogło idealnie! Druga sprawa to instalacja elektryczna. Jakby był zły akumulator to przy odpalaniu zacząłby nie łapać rozrusznik (przerabiałem to). Sądzę, że ten

namiar na serwisy w Lublinie i Siedlcach,PILNEEE!!

witam prosze o namiary na miejsca gdzie zrobia mi luz zaworowy w kawie zzr600- plytki w lublinie,a najlepiej w siedlcach,bo tam mam najblizej.jezeli macie jakies dane o "pewnych serwisach" w tych miastach napiszcie,bo jak narazie dzwonilem do kilku miejsc i albo nie maja czasu

Re: szklanki

Może ja bardziej na temat :) - szklanki czy jak kto woli hydrauliczne kompensatory luzu zaworowego są bardzo podobne a niemalże takie same w wielu silnikach zupełnie różnych marek, może się zdażyć taka sytuacja że te które oferują do twojego samochodu będą pasowały i jeździły długie kilometry

Re: Remont silnika - konkrety

płaszczyzny(strona od uszczelki ).Wymieniamy hydrauliczne popychacze luzów zaworowych (jeśli silnik je ma ) oraz uszczelniacze zaworów na prowadnicy( stare silniki tego nie mają ).Prowadzimy oględziny wałka rozrządu,(W polskich silnikach na 99 % wymiana !)Wymieniamy pasek, rolki napinające czasem nawet

Re: Problem z Cinquecento 700

hydraulicznych kasatorach luzów zaworowych. Gdy są ponad miarę zużyte to potrafią objawiać się strzelaniem, kichaniem i szarpaniem. Koszt wymiany - pompa paliwowa u mnie w Tarnowie ok. 60 zł, komplet popychaczy zaworowych (4sztuki) - ok 200 zł. Gdybyś je wymieniał, to nie daj się wciągnąć w zdejmowanie

Re: Prosba o kilka informacji nt. Alfy 145

mechanizm zmiany biegów ( tanio ) Kasowniki luzu zaworowego( dość drogo) Zawieszenie przód - silentbloki ( tanio) Zawieszenie tył - łożyska ( tanio ) Generalnie - nie naprawia się tego częściej , niż w przeciętnych wozach tego segmentu. -- rafal.gtv forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=14687

Re: LPG - czy regulowac zawory? Co jesli zaniedba

efekcie szybko szlak trafia zawory i głowicę. Jeśli do tej pory nic się nie stało to nic się nie stanie. Generalnie przy zasilaniu LPG głowica ma wyższą temperaturę i zdarza się że w zwiazku z tym fabryczny luz zaworowy jest za niski. Objawia się to wyrażnym spadkiem mocy nagrzanego silnika. Wtedy

Re: Kupilem moto i chce go przygotować do sezonu

Nie znając marki motocykla trudno coś powiedzieć na temat danych serwisowych. Tak po krótce olej co 6000 km lub co 12 miesięcy,świece zapłonowe co roku, filtr oleju, regulacja, synchronizacja gaźników, sprawdzanie luzów zaworowych (w zależności od potrzeby), wymiana lub czyszczenie filtra

Re: Grande Punto 1.4 77KM czy 95KM?

zupełnie inna konstrukcja ,tutaj 10w40(jeszce wymieniany tak rzadko jak zaleca producent) kiepsko sie sprawdza w polskich warunkach (około 150 tys km pojawiaja sie problemy z hydrauliczna kompensacja luzu zaworowego ) . tak jak pisałem ,najzdrowiej dla 16 v jest stosowac 5w40 i wymieniac co 15 tys km

Re: Czy są tu eksperci od forda, mały problem z f

Witaj.Trochę mało danych odnośnie samochodu ale spróbuję Ci pomóc.Podstawą regulacji jast luz zaworowy,jeżeli masz ciasne zawory to mocy nie uzyskasz,następna bardzo ważna sprawa to układ zapłonowy czyli, świece kable wys.nap. i ostatnia sprawa jak długo jeździsz na gazie ?? jeżeli zrobiłeś

Re: Czy gaz niszczy silnik?

silników zastosowali twardszy materiał na gniazda i problemu nie było. W wielu samochodach można wymienić gniazda zaworowe (to kwestia kosztów a nie możliwości technicznych - technicznie da sie w każdym). Mój poprzedni samochód (Polonez 1,6) nie był przystosowany do bezołowiowej, gniazd nie wymieniałem

Re: Jak zdiagnozować diesla?

daja bardzo male luzy zaworowe,co wlasnie pora zimowa odpowiada utrudnionemu startowi. jest tyle mozliwosci oszustw i wmowienie ludziom praktycznie czego sie chce,gdzy ta wiedza jest niezrozumala nawet da przecietnego mechanika. Tak na zdrowy rozum: otwiera sie zawor w nowym silniku i wpada w tej

Re: A Sven_b może opowie, jak się jeździ Accordeo

wyleciały wszystkie filtry, płyny, olej i ustawiono luzy zaworowe. Silnik pracuje jeszcze równiej, ale na I biegu jakby poszarpywał. Z tym jeszcze podjadę. Stylu jazdy nie zmieniłem. Nadal rozważnie i bez szarży. Zapas pod pedałem pożytkuje na wyprzedzanie. Pytano mnie czy 'dałem nim w gar' ale mam

!!!! renault thalia 1.4 75KM luzy zaworowe

co ile kilometrów przeprowadzić regulacje luzów zaworowych przy zasilaniu LPG????

Re: Moje autko straciło moc!!! HELP ME!!!

jak koledzy doradzaja kierunek warsztat.Tam musiz wziasc ze soba > > kogos co sie choc troche zna,wmowia Ci te wszystkie symptomy cosmy tu napisali > i taniej bedzie kupic inna Honde.Nie daj sie orznac,pzdr.Michal Michale - ja dodałbym jeszcze do tego wszystkiego zbyt ciasne luzy

dane serwisowe GSX250E (GJ53B)

Potrzebuje danych regulacyjnych (cisnienie sprzezania, luzy zaworowe) i momenty dokrecania srob (przedewszystkim glowicy)do motocykla Suzuki gsx250e (gj53b) 83r. Oczywiscie podobne roczniki tez mnie interesuja. Mam jeszcze jeden problem: jak powinny byc ustawione walki rozrzadu wzgledem walu

Re: Klekotanie w silniku 1.4 Boxer

; To rzeczywiście wskazuje na korektor luzu zaworowego ( no , chyba że sworzeń tłoka ;) Rób to jak najszybciej !!! > pozdrawiam > > Bartek -- rafal.gtv forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=14687

wrogom syntetyków i przeciwnikom

ząbków, co zniszczy zawory i głowicę. Olej syntetyczny chemicznie osłabi krzywki desmodromicznego rozrządu, i spowoduje zmianę luzów zaworowych co 10 kilometrów. A potem rozpuści czarne podeszwy Twoich butów tuz przed wejściem w nich na dywan. Podczas mijania usmiechniętych, pięknych dziewczyn, spowoduje

Re: Opel - polecam naprawede wszystkim

. to prawda np w F126, F125, polonez, łada itd stosuja tylko żeliwo. > pompa wody na zewnątrz na pasku wielorowkowym, zamiast napędzana paskiem rozrządu, F125, polonez też stosują pompę na zewnatrz napędzaną paskiem i to dododatku bez rowka. > popychacze zaworowe z regulacją mechaniczną luzu

Re: Remont BOXERA 1.6 warszawa i okolice. Gdzie?Z

WITAM! jesli wał korbowy nadaje sie do szlifu to całosc powinna wyjsc ok 4-5 tys zł. bez pasków i napinaczy rozrządu. wszystko zalezy od cen robocizny,i tego ile trzeba wymienic.niestety nie znam rzadnego warszt. w Warszawie.ceny z Katowic. kompensator luzu zaworowego-70zł/szt, zawór ok 30zł

Re: Jakie enduro kupic?

Powiedz lepiej ile lat i ile tys km zrobiles na enduro i jakimi motocyklami jezdziles? Czy sam zajmujesz sie podstawowymj sevisem np zmiana oleju, ustawianiem luzow zaworowych, uszczelniaczy lag itp. Ja mieszkam w okolicy gdzie jest 8 chlopakow z LC4, 2 z EXC, Dominator, DR650, XT600, XR400R, XR650

Re: Mechaniczna regulacja luzów zaworowych

Dzięki, to już jest coś. Z tego co wiem to na kamionce jest kilka "nieautoryzowanych stanowisk naprawczych" :) - pochodzę popytam. Jak ktoś ma jakieś bliższe dane lub informacje o innym specu to będę wdzięczny.

Re: CC 700 jaki przebieg ?

przegrzany. A przy zmianie uszczelki warto zobaczyć na panewki, pierścienie i uszczelniacze zaworowe, co niedawno mnie spotkało. Warto je profilaktycznie zmienić, bo masz cały silnik na wierzchu. Przy tym przebiegu lecą także hydrauliczne kasatory luzów zaworowych, co objawia się nieustającym stukaniem

Honda CBR 1000F SC24 - test długodystansowy - 1...

, na zimno wsparte zaworym na cieplo za male luzy zaworowe czy jakos tak ...., jezeli silnik pali mocno nie rowno to gazniki do reg, ona na jalowym nie pali rowno, ma tak fabrycznie, to jest taka praca raz wiecej raz mniej ale miesci sie to w pewnych granicach, obr raczej stale a pyrkanie nie rowne

Re: Czy warto zamontować gaz do MATIZA ??????????

; wtryski po 20-30 tys. to proszę bardzo, ale on gwarancji na bezproblowe > użytkowanie ni da zadnej. Nawet na 10 tys. kilometrów. > Ile w tym prawdy, a ile niewiedzy? Problem tkwi w luzach zaworowych, robią się ciasne już po 5000 km i nie ma problemu jeżeli klient jest tego świadom i podjeżdża

Re: serwisowanie GSX600F - pytanie od lamera

DANE EKSPLOATACYJNE Numer podwozia: wybity z prawej strony na główce ramy Numer silnika: wybity na nadlewie w tylnej prawej części bloku, nad sprzęgłem Przeglądy/ wymiany: Świece zapłonowe: co 12 000 km Filtr powietrza: oczyścić co 3000 km, wymienić po 12 000 km Gaźniki: co 6000 km Dokręcenie śrub

Re: Stukający zaworek w Fordzie

zawor da sie dotrzec i jest nie walniety.jezeli ton szumu jest jednakowy zawor jest pokniety,to moze byc kika setek i sie nie da dotrzec,poprostu nie centrycznie wchodzi do zaworowej powierzchni.Taki zawor wymieniamy,moze byc uzywany z e zlomowisk lub fanbrycznie nowy niema znaczenia. Jezeli wiemy ze

Re: mieszanie syntetyku z mineralnym

zaworach. tego zawsze jest tam mnostwo, ale zawor > uszcelnia tylko i wylacznie na styku grzybka z gniazdem zaworowym, a tam nigdy > nie widzialem nagaru (poza usterkami w stulu zapieczony zawor w prowadnicy i > wypalona przylgnia). zawor byl zawsze "brudny" od spodu i od gory, a

uważajcie na oszustów i złodziei !!!!!!!!

kasę za naprawy. Ale to oddzielny temat myślę że porusze go na forum na dniach chociażby po to aby ustrzec klientów przed oszustami i cwaniakami którzy liczą np. za wymianę płynu do sprzęgła a dolewają tylko na wierch do zbiorniczka, lub biora kasę za regulacje luzów zaworowych i nie robia tego

Re: tępe masy młodych walą na studia

praktyk wpisuje się temat "pomiar luzu zaworowego" a jedzie się na miotle boisko albo myje samohcód instruktgora praktyk. Nie stawia dobrych ocen tylko wali same 2-je czym demotywuje do nauki. Stoją maszyny ale nie pozwala ich używać możecie co najwyużej je konserwować i chodzi pilnuje menda

Re: Chorwacja 2006

naprawy. Ale to oddzielny temat myślę że porusze go na forum na dniach chociażby po to aby ustrzec klientów przed oszustami i cwaniakami którzy liczą np. za wymianę płynu do sprzęgła a dolewają tylko na wierch do zbiorniczka, lub biora kasę za regulacje luzów zaworowych i nie robia tego itp. A więc

Re: Wariator to czy olej.

tak 160-170 km/h, a mój mechanik przy okazji sprawdzania luzu zaworowego przy jakichś 350 kkm (luz ustawiany ręcznie, jak w Polonezie - z tą różnicą, że przez 400 kkm ani razu się nie rozregulował, czego o Poldku nijak powiedzieć się nie da:-) )stwierdził, że nie ma na rozrządzie ŻADNYCH

Re: Skoda Octavia

od 6.8L V8 w górę, nic powyżej, bo wyje. I odcięcie przy 3000obr/min :-) I dla każdego dodatek 5000zł miesięcznie do pensji - na paliwo! Kingsajz dla każdego!!! ;-))) A, Tyciarku, powiedz jeszcze tym inżynierkom z Ferrari, Porsche, BMW itd., żeby dali se na luz... Takie BMW M3 (ponad 100KM z

Re: zaduzy luz zaworowy - objawy ?

ja tam płytki dawałem do szlifu (robota na pół dnia w garażu, bo płytki miałem pod szklankami zaworowymi), ale dało rade. :)Bardzo ważne jest by nie szlifować płytki poniżej najmniejszej grubości dostępnej do danego silnika. (wtedy trzeba zdjąć głowice i zobaczyć co sie dzieje z gniazdami i

Re: BMW E30 - warto?

. Czterocylindrowe silniki (M40) dożywają 300-400 tys. km i często zdarzają się im historie z pękającymi paskami i zatartymi popychaczami hydraulicznymi rozrządu. Starszy silnik 1766 cm (z łańcuchem i normalną regulacją luzów zaworowych) sprawia mniej problemów, ale spala więcej. 316i, 318i (M40) popalają 7

Gdzie znajde dane do kawasaki

tzn luz zaworowy itd przeszukalem net i nic nie moge odszukac;/ Model do ktorego potrzebuje to kawasaki zrx 1100 98r Z gory dziekuje za pomoc!!

Re: utwardzone gniazda zaworowe

Trzeba spróbować przejść na nią bo tylko taka będzie po 1 stycznia - i kontrolować co 1000 km luz na zaworach (zapisać sobie). Jeżeli będzie systematycznie spadał to znaczy że powodem jest siadanie gniazd i trzeba je wymienić na spiekowe - cena wymiany 40 zł/szt + obróbka 10 zł/szt. Dodatkowo

Opel Astra J

drgań skrętnych poprawiający równomierność pracy silnika. Układ wtrysku posiada funkcję dezaktywacji portu przy częściowym obciążeniu. Silnik A16XER TwinportTuleje cylindrów zostały laserowo wytrawione, co ma zapewnić gładkość powierzchni i minimalizację tarcia. Luzy zaworowe kasowane są za pomocą

VR6

w ten silnik dopiero co wchodzącego na rynek Golfa III. Był to pierwszy samochód tej klasy z tak pojemnym silnikiem.Kolejną generacją silników VR6 były 24-zaworowe silniki produkowane od 1999 roku. Zmieniono ich nazwę na V6 mimo iż rozwiązania konstrukcyjne nie uległy zmianie. Zastosowano je w modelach Bora 4

Silnik wodzikowy

są to wysokodoładowane, zaworowe (zawory wydechowe) silniki o zapłonie samoczynnym pracującym w obiegu dwusuwowym z przepłukaniem wzdłużnym. Ekonomia i ekologiaSilniki wodzikowe są na chwilę obecną najsprawniejszymi (sprawność niektórych przekracza 50%) silnikami spalinowymi, co wynika z: dużej długoskokowości (skok

Alfa Romeo 164

te same silniki, co podstawowy model, lecz o innych wariantach mocy (2.0 TS - 146 KM, 2.0 V6 - 205 KM). Jednak w tej odmianie nowością były 24-zaworowe silniki 3.0 V6, które rozwijały moc 210 lub 234 KM. Alfa 164 Super produkowana była do 1997 r., gdy inne wersje zostały wcześniej wycofane z produkcji

Władimiriec T-25

gospodarstwach rolnych. Posiada ekonomiczny silnik i skrzynię przekładniową wyposażoną w 6 (lub 8) biegów do przodu oraz 6 biegów wstecznych. Dane techniczne wydajność pompy hydraulicznej – 17,75 l/min przy 1760 obr./min pojemność skokowa silnika – 2078 cm? typ silnika – D-21A1 moc silnika

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.