który diesel najmniej awaryjny

mjl

Pojedynek używanych | Fabia vs Yaris

Pojedynek używanych | Fabia vs Yaris

Ich pierwsze generacje pojawiły się ponad dekadę temu i stopniowo stały się królami segmentu B pnąc się przy okazji na liście najchętniej kupowanych samochodów w Polsce. Który z nich jest lepszy?

Wybierz najlepszą generację Opla Corsy

Tym razem staramy się wyłonić najbardziej udana generację popularnego Opla Corsy. Miejskie autko obecne jest na samochodowej scenie od 1982 roku i zdobyło uznanie wielu klientów

Suzuki Liana (2001-2007) - opinie Moto.pl

Jak Japończycy podbijali rynki zagraniczne? Oferując solidne, chociaż niezbyt piękne samochody, dobre warunki gwarancji, a wszystko w przystępnej cenie. Suzuki Liana to auto przygotowane według tego starego, sprawdzonego przepisu

Najpopularniejsze silniki w Polsce

Najpopularniejsze silniki w Polsce

Oto lista najbardziej awaryjnych aut ostatnich 15 lat Przeglądając internetowe fora motoryzacyjne można z łatwością trafić na dyskusje o wyższości jednych wersji silnikowych nad innymi. Opinii jest niemal tyle samo co wypowiadających się i poza sztandarowym gloryfikowaniem silnika Volkswagena 1.9

Fiat Uno (1983-2002) - opinie Moto.pl

Fiat Uno (1983-2002) - opinie Moto.pl

rozrządu. Pasek powinien być wymieniany co 60 tys km, wtedy można uniknąć kosztownych konsekwencji jego pęknięcia. Przy braku dokumentacji serwisowej pasek trzeba wymienić zaraz po zakupie auta, niezależnie od przebiegu. Takich problemów nie ma w silnikach serii Fire. Są one najmniej awaryjne. Kłopoty mogą

Ford Kuga - test | Pierwsza jazda

Ford Kuga - test | Pierwsza jazda

szybkość działania układu, pozbawiona zwłoki charakteryzującej niektóre dołączane napędy w tej klasie (np. Honda CR-V).Najbardziej i najmniej awaryjne silnikiZastrzeżenia można mieć jedynie do skrzyni Powershift, po której nie czuć, że to dwusprzęgłówka. Wrażenia są zbliżone do tych z klasycznego automatu

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

kombi, które do linii szyb oferuje mniejszą przestrzeń bagażową (390 l). Mocnym punktem A4 jest z pewnością nadzwyczaj szeroka gama silników, przy czym niektóre benzynowce i diesle to konstrukcje najwyższej próby. Można sięgnąć także po wersję z napędem 4x4 albo po sportowe odmiany S4 i RS 4. Ich ceny

Mazda 6 F/L - test | Pierwsza jazda

Mazda 6 F/L - test | Pierwsza jazda

wersję z mocniejsza benzyną trzeba zapłacić co najmniej 121 400 zł (liftback). Ceny diesli kształtują się od 104 400 zł za sedana z silnikiem 129-konnym do 133 400 zł za kombi z najmocniejszą odmianą - High Power.SUMMA SUMMARUM Odświeżona "szóstka" robi dobre wrażenie. Trudno się dziwić. Jedyne

Technika jazdy | na śniegu i lodzie

Technika jazdy | na śniegu i lodzie

spryskiwacza - w zimowych warunkach częściej konieczne jest przemycie przedniej szyby.* Odpowiednim paliwie do silników typu diesel - pozwoli to na unikniecie zamarzania paliwa. Zamarzanie diesla powodowane jest wytrącaniem oraz krystalizowaniem się w oleju napędowym parafiny, która osadza się w kanalikach

Auto za 10 tys. zł

Auto za 10 tys. zł

koni), a także turbodoładowane diesle (75-konne TD lub 90-konny TDI).Audi 80 słynie z doskonałej ochrony antykorozyjnej. Przyszły właściciel musi jednak przymknąć oko na przeciętną przestronność wnętrza, mały bagażnik, ubogie wyposażenie podstawowych wersji i typowe usterki. Uwagi wymaga zawieszenie

Toyota Corolla/Auris

40 lat produkcji, 32 miliony samochodów sprzedanych do ponad 140 krajów, wpis do Księgi rekordów Guinnessa, opinia jednego z najmniej awaryjnych samochodów... Rekordowe "naj" można by mnożyć. Jako znak handlowy Corolla jest chyba lepiej znana niż matka Toyota, a w rozpoznawalności

Mercedes E-Klasa (2002-2009) - opinie Moto.pl

Mercedes E-Klasa (2002-2009) - opinie Moto.pl

. Jednak zawieszenia pneumatyczne Airmatic warto dokładnie sprawdzić przed zakupem pod kątem sprawności wszystkich elementów. Ich naprawy są bardzo drogie.SilnikiJednostki napędowe są trwałe i niezawodne. Najmniej awaryjne są benzynowce, w turbodieslach zdarzają się niestety awarie układu wtryskowego i

Nissan Primera (1996-2001) - opinie Moto.pl

Mało wyrazisty wizerunek Primery to zasługa nadwozia, które dopiero w 1999 r. zyskało nieco finezji. Za to od strony użytkowej przewaga zalet jest ewidentna. To samochód niekłopotliwy, mało awaryjny, solidnie wykonany, dobrze zabezpieczony przed korozją, a do tego wygodny i przestronny. Cały urok

Renault Laguna Grandtour - Jedno ale

-konny diesel pali dokładnie tyle samo co wersja 130-konna, która z racji mocy oferuje gorsze osiągi. Na deser zostawiłem sobie turbodiesla o pojemności dwóch litrów i mocy 173 KM. Dlaczego? Oferuje najlepsze osiągi wśród pozostałych wersji i bardzo niskie spalanie (średnio 6,5 l/100 km). Prócz tego jest

Co w zamian?

oszczędnym i dynamicznym dieslem o pojemności 2.2 litra zadowoli tych, którzy cenią sobie komfort, wygodę, a przede wszystkim oryginalność. Bo żadne Aveo, obojętnie jak wyposażone, nie zrobi takiego wrażenia pod modną restauracją. Tylko że... No właśnie. Praktyka uczy, że w przypadku tak oryginalnych aut

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

zaprojektowane bez ekstrawagancji nadal może się podobać. Podobnie ocenić można projekt wnętrza - mało oryginalnego, ale funkcjonalnego. Ponarzekać można jedynie na nieco przyciasną część tylną. Za to bagażnik w wersji sedan jest naprawdę spory (440 l). Tutaj przegrywa nawet kombi, które do linii szyb oferuje

Citroën Xsara (1997-2006) - opinie Moto.pl

, przestronne wnętrze, duży bagażnik (408/1190 l hatchback, 515/1510 l kombi), dobre wyposażenie i wysoki komfort jazdy - oto argumenty, które przekonują do wyboru Xsary. Wśród wad użytkownicy wymieniają jedynie skłonność do drobnych awarii, niską trwałość przedniego zawieszenia oraz słabą widoczność do tyłu w

Konfrontacja: Audi A6 3.0 TDI, BMW 530d, Mercedes E320 CDI

Mundial startuje już jutro, dlatego decydujące spotkanie rozegraliśmy - jakżeby inaczej - wokół najnowocześniejszego stadionu piłkarskiego Europy. Pod Allianz Arenę zajechały: Audi A6, BMW serii 5 i świeżo zmodernizowany Mercedes klasy E. Wszystkie wyposażone w mocne, sześciocylindrowe diesle

Fiat Panda 4x4 od 59 990 zł

Fiat Panda 4x4 od 59 990 zł

Fiat Panda kontra Kia Picanto i VW Up! | Test porównawczy » Używane Pandy za mniej niż 20 tys. zł «Za taką sumę dostaniemy uterenowioną Pandę napędzaną 75-konnym dieslem o pojemności 1,3 litra. Drogo? Warto zatem wspomnieć, że wersja 4x4 to najlepiej standardowo wyposażona odmiana

BMW 530d

stołkami na trzech nogach) nadal nie ma tej, która dręczy mnie, postanowiłem zaordynować sobie kurację odczulającą: tydzień za kierownicą jednego z najlepszych diesli świata. ***Tak, mam problem z dieslami. Wprawdzie budzą we mnie raczej niechęć niż lęk, ale - jak to w fobii - z powodów całkiem

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

(ZSD420), która trafiła pod maskę modelu Mondeo. Problemy sprawiała łuszcząca się pompa wysokiego ciśnienia, co skutkowało zapychaniem się wtryskiwaczy. Do naprawy należy podejść kompleksowo, inaczej regeneracja wtryskiwaczy nie starczy na długo. Kolejny problem - typowy dla współczesnych Diesli - to

Mercedes CLS - test | Za kierownicą

skręt kierownicą i po krzyku. To jedno z tych aut, które dają złudzenie panowania nad sytuacją. Zawsze i wszędzie. A skoro ja tak myślę, to co dopiero pasażerowie? Nieświadomi nierówności jezdni, hałasu za oknami i prędkości mogą oddać się rozmowie lub lekturze. Drzemka? Z tym będzie gorzej. To nie S

Luxus GS

trzeba będzie dać 320 tys. zł. Co najmniej. W zamian dostaniemy auto spalające w mieście 9 l (uwierzymy, jak sprawdzimy), a poza nim niecałe 8. I to mimo zwiększonej o 135 kg masy (tyle waży ekologia w hybrydzie tej wielkości). - Nie będzie diesla, nie będzie też - Tomomatsu uprzedza pytania - ani kombi

Re: Czy diesel się opłaca?

co do diesla... wcześniej jeździłem benzynami z gazem - wolkswagen i opel i do diesla nikt by mnie nie przekonał, wszyscy dokoła narzekali na diesle, że drogi serwis, że awaryjne itp, itd. potem jednak kupiłem kilkuletnie Doblo 1.9 Multijet czyli silnik Common Ray (z 2007 r.) 105 KM, przebieg 200

Re: A nie jest tak...?

> Ze jednakl jak to hydro padnie to placz I zgrzytanie zebow? Trochę jest. Ale akurat hydro właściwie serwisowane należy do najmniej awaryjnych układów w Citroenach, więc ryzyko jest tak naprawdę niewielkie. > Nie wiem jakie sa koszty zwiazane z powazniejsza awaria takiego wynalazku

Re: "oszczędna"

bedzie 6 to w rankingu Prius owszem wypadnie duzo lepiej . Ale najmniej awaryjnym okaze sie Auris z silniem beznynowym , i to 3 razy mniej awaryjnym niz Prius. Lapiesz teraz losiu ze to o czym piszesz moze sie okazac bzdura ? -- oko za oko, ząb za ząb - to czemu dupa za

Re: 2.0 TDI czy warto??

Ale mial tez jednego z najmniej awaryjnych wsrod diesli - 1.9TDI i ten jest bardzo dobrym i polecanym silnikiem. -- owoc zywota twojego jeZUS

Re: Ale o co ci chodzi

ty w ogóle piszesz?? Ale co złego to nie ja wiec ci wyjaśnię: praktycznie każdy model samochodu ma zazwyczaj dwa rodzaje silników: benzynowy i diesel, otóż w tym problem że różne modele auta mają różne silniki, niektóre są mało awaryjne a niektóre bardzo. Pytałem forumowiczów (którzy się na tym

Re: Vectra B, Laguna czy Omega?

Dlaczego nie daewoo? A jeśli vectra to w dieslu czy z gazem i jaki silnik jest najmniej awaryjny i w miarę ekonomiczny?

Re: Vectra B, Laguna czy Omega?

Dlaczego nie daewoo? A jeśli vectra to w dieslu czy z gazem i jaki silnik jest najmniej awaryjny i w miarę ekonomiczny?

Re: Vectra B, Laguna czy Omega?

Dlaczego nie daewoo? A jeśli vectra to w dieslu czy z gazem i jaki silnik jest najmniej awaryjny i w miarę ekonomiczny?

Re: Vectra B, Laguna czy Omega?

Dlaczego nie daewoo? A jeśli vectra to w dieslu czy z gazem i jaki silnik jest najmniej awaryjny i w miarę ekonomiczny?

Re: jaki mały miejski samochód automat w dieslu?

polo z silnikiem dds ,silnik zwykły tradycyjny nie do zajechania, nie awaryjny, tani(stosunkowo jak na diesla) w ewentualnej naprawie i odporny na gorszej jakosci paliwo .żadne tam dci reno, chłam jakich mało ,najgorszy ,najmniej trwały i najbardziej awaryjny silnik diesla nowej generacji , he

Re: jakie auto kupić Benzyna+Gaz czy Diesel?

najmniej z ich legendarną wręcz trwałością. Doraźne koszty eksploatacji diesla są faktycznie niższe. Jednak gdy pojedziecie do serwisu to bardzo mocno się zdziwicie. Już przegląd podstawowy jest o wiele droższy ze względu na stopień skomplikowania współczesnych silników diesla. Wymienia się też więcej

Corolla E11 (1997-2001) - jaki silnik najlepszy???

Który silnik polecacie? 1.4, 1.6 czy diesel 2.0? Który jest najmniej awaryjny?

Re: Paryż 2010 | Nowa twarz Laguny

Rzeczywiście poprzednia Laguna i Megane - szczególnie z silnikami diesla 1.9 i 2.2 dci (już nieprodukowane) były ponad średnią awaryjne. Raporty wszelakie w tym opinie polskich mechaników mówią z kolei, że Clio od 2001, Modus oraz obecna Megane oraz Laguna faktycznie są jednymi z najmniej

Re: Diesel jest be ;-)

zakupie...a jeśli chcesz jeździć tanio to kup benzyn > owca i załóż LPG :) powodzenia przyjacielu bezawaryjnych samochodów to już nie ma, szukam możliwie najmniej awaryjnego. a diesel po to właśnie żeby robić duże przebiegi i rzadko odwiedzać stacje benzynowe. co do LPG to raczej nie ma oferowanych

bezawaryjne auto

witam poszukuję samochodu osobowego - rocznik 2002 do 2005 - sedana - diesla do poj. 2,5 litra - jak najmniej awaryjnego - dość oszczędnego - i w miarę dobrze wyposażonego. Waszym zdaniem, jaki jest to samochód, jaki moglibyście polecić. Proszę o poważne wypowiedzi. Dziękuję i pozdrawiam wszystkich

Re: Diesel jest be ;-)

warnijak napisał(a): > bezawaryjnych samochodów to już nie ma, szukam możliwie najmniej awaryjnego. a > diesel po to właśnie żeby robić duże przebiegi i rzadko odwiedzać stacje benzyn > owe. co do LPG to raczej nie ma oferowanych nowych z fabrycznie montowaną insta > lacją (chyba

Re: Fiat Doblo (2001 - 2010)

jest też odporna na zerwanie paska rozrządu. Diesle Fiatowskie były pierwszymi dieslami z układem common rail i do dziś dnia uważane są za jedne z najmniej awaryjnych. Dodatkowo Fiat jest właścicelem i producentem samochodów Ferrari i Masseratti, które jakoś nikt nie wymienia wśród modeli awaryjnych, a

Re: jaki mały miejski samochód automat w dieslu?

dci reno, chłam > jakich mało ,najgorszy ,najmniej trwały i najbardziej awaryjny > silnik diesla nowej generacji , he he. Jakbyś napisał, że pod skórę swojego sisiora wkładałeś zapałki i starałeś się je ustawiać w pionie, to te słowa jawiłyby się jako bardziej prawdziwe , he he. Pozdr:)

Mazda CX-5 od 91 900 zł

.2 Mazdy to jedne z najmniej awaryjnych współczesnych ropniaków, może tylko Honda 2.2 im dorównuje, nawet germańcy są zmuszeni to przyznać, a teraz idź possać staremu bo już cie woła zdaje sie

Re: nowe samochody są gorsze od starych!

czujnik wykrył stan awaryjny i przejście w stan serwisowy, czyli zanik mocy w najmniej bezpiecznym momencie ... taaaa.... tajemniczy czujnik itp itd. Kup skode 120 albo 105 to byly dopiero auta. I zaden czujnik nie informowal np. o ukreceniu sie tylnego kola.

Re: Motodziennik: Prima aprilisowe żarty

Chciałbym nawiązać do nowego cyklu i rzeczywiście do tego co kupić :) ale nie chciałbym się roztkliwiać między marką A, a marką B. Chciałbym zobaczyć krótki reportaż o najmniej awaryjnych silnikach w samochodach osobowych. Jakie rozwiązania konstrukcyjne sprawdzają się najlepiej w silnikach

Kupno auta doradzcie prosze.

Wiec mam na liscie kilka VW passat ten nowy model Skoda Octavia tez ten nowszy model Mazda 6 (nie ten najnowszy) Wszystkie auta jako combi i w dieslu. Nie znam sie kompletnie na autach i patrze tylko optycznie. Ktore z tych jest dobrym autem najmniej awaryjnym wytrzymalym. -- Faceci sa jak

Re: Honda Civic (1995-2001)

Tez mialem civiczke 1.5 vtec 97 rocznik. I śmiało mogę potwierdzić najmniej awaryjne auto jake byc może. Co do spalania, pali mniej od nie jednego diesla. 6.5 do 7 w mieście i pięc na trasie. Przy rozsądnej jeżdzie oczywiście. Wnętrze po 250 bez większych śladow zużycia. zero stuków, trzasków i

Re: Salon Genewa 2011 | Mazda Minagi | Galeria

5 lat miał kilka napraw (silnik diesel, zawieszenie oraz skrzynia oraz klima). Mercedesów prawie już nikt z rodziny nie ma, ale te psuły się bardzo często, mimo, że były od nowości (diesle). Pozostał jedynie najmniej awaryjny CLS benzyna, tylko trzy usterki (2x pneumatyczne zawieszenie i układ

Re: Które samochody najmniej tracą na wartości ?

Które samochody najmniej tracą na wartości? Stare! :) Im starszy, tym mniej traci na wartości. Np. Malucha kupiliśmy za 400zł i sprzedaliśmy po roku za 400zł. Nic nie stracił! ;) Mniej tracą również samochody tańsze od droższych. Procenty może podobne, ale bezwzględnie (w zł) będzie mniej. Skoro

jaki golf IV ?

Witam ! Mam pytanie do tych ,którzy jeżdżą,jeździli vw golfami IV w dieslu .Mam zamiar kupić golfa IV diesla kombi,proszę o doradę jakie silniki wg Was są najlepsze tzn. najmniej awaryjne, najoszczędniejsze /nie chcę silnika SDI/, poza tym na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie takiego

Re: minivany z silnikiem diesla,ktory wybrac?

wg. adaca czy innej dekry, najmniej awaryjnym minivanem jest od lat xsara picasso, poguglaj a znajdziesz potwierdzenie. jeździłem takim przez 3 lata, sprzedałem za grosze jako 9 latka z przebiegiem ok. 300tys. miałem co prawda silnik zagazowanny, a nie klekota, ale podobno 2 hdi to jeden z

Re: minivany z silnikiem diesla,ktory wybrac?

czy chodzi o nowe czy uzywane ale w ofercie VW po felernym silniku 2.0 nie ma mjuz sladu Dla kontrastu w/g badan w UK Touran zostal uznany za jeden z najmniej awaryjnych modeli tego segmentu w 2009r -- owoc zywota twojego jeZUS

chcę kupić 10-12 letnie kombi -proszę o radę

proszę o radę właścicieli i ekspertów od ałt kombi o poradę jaką markę i jaki silnik,jakie są najczęstsze usterki , dostępność i koszty części.Chciałbym żeby to było auto jak najmniej awaryjne i myślę o dieslu.

Re: Nowy Volkswagen Passat BlueMotion

brachu: widac, ze nie jezdziles nigdy dobrym dieslem- nigdy paskiem 2.0 nie osiagniesz takiego spalania jak 1.6 tdi cr. Chyba ze gazu nie dotkniesz. Srednie spalanie na poziomie 4.2l to wlasnie takie niedotykanie gazu, jazda jak taxi, ale przy podobnej jezdzie 2.0 spali co najmniej 2 litry wiecej

nowe samochody są gorsze od starych!

elektroniki przerażająca - zanik mocy przy wyprzedzaniu już kilkakrotnie mi się zdarzył - jakiś tajemniczy czujnik wykrył stan awaryjny i przejście w stan serwisowy, czyli zanik mocy w najmniej bezpiecznym momencie ... a co na to autoryzowany serwis? - wszystko jest w porządku, to kierowca nie umie / nie

Re: kombi - diesel do 70 tys.

octavia tdi golf tdi sprawdzony bezproblemowy silnik co z gwarancji jak auto stanie w nocy w polu a potem beda naprawiać miesiąc z niewiadomym skutkiem w firmie dla której świadcze usługi są różne auta we flocie i najmniej awaryjne są skody i VW wszystko diesle najgorsze Peugeoty 307SW i volvo S60

jezdzicie widocznie jak baba :-)

ogolnie Subaru sa najmniej awaryjnymi autami i radosc z jazdy daja wielka. sam dla rodziny kupie Outbacka, ale poczekam na wiekszego diesla. Evo jest bardziej zawodne od Subaru i trudniejsze w serwisie. pukaja amory z przodu, wyje transmisja, padaja dyfry, zwlaszcza z tylu, nie raz skrzynia juz na

Re: Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW

jakieś awarie, ale ludzie to jeden z najmniej awaryjnych samochodów. Nie porównujcie do 10cio letnich gdzie tanie części i jeszcze była prosta konstrukcja i nie było księgowych. Mam porównanie z innymi samochodami i powiem tak koszty są o 1/3 mniejsze niż nowe VW, Ople czy Ford i nie chcę już tu

Re: Fenomen diesla a koszty

mialo toche lat (a zabralo nas nad morze i nigdy sie nie zepsolo), sprzedala znajomym, znajomych - fura lata do dzis na wsi! :-) I podobno jest najmniej awaryjnym samochodem w rodzinie... -- Pozdrawiam, Galtom www.hideIPvpn.pl - Łatwa zmiana/ukrycie adresu IP z USA, UK, DE i NL - HULU i BBC dla

używane-który sprawia najmniej kłopotów

witam,z samochodów z silnikiem diesel który jest najmniej awaryjny:vw polo (1995-1998), vw golf (1993-1995),toyota corolla (1993-1996),opel astra (1996-1998) czy może rover serii 200 (1997)?

Re: VW/Audi do warsztatu

kurcze, nie wiedziałem, że jeżdżę amerykańskim samochodem (diesel mondeo)!!! przekonałeś mnie, kupię opla agillę, przecież to jedno z najmniej awaryjnych autek w Europie (pewnie dlatego, że zaprojektowali je amerykanie(GM)). ech.. :- ))

Re: ja mam i sobie chwalę

silnikiem Diesla.Jest najtansze w > eksplatacji,najtrwalsze i najmniej awaryjne.I nie ma dco troche > jakis upierdliwych regulacji Większej głupoty już nie przeczytałem dawno. Pochwal sie jaki samochód z dieslem ty ujeżdżasz, bo ja nie moge się domyślec co to za cudo.

Co kupić do 35 tyś ???

, Opel Vectra lub Audi A4. Myślę o silnikach Diesla np 1900 ccm i mocy około 130 KM. Doradźcie, co kupić, które auto potencjalnie będzie najmniej awaryjne. Wiem, wszystko zależy od przeszłości, ale to pomińmy. -- Krzysiu :)

Re: Motodziennik: Zapowiedzi genewskie

No tak, ale z drugiej strony w tych rankingach awaryjności na pierwszych miejscach są auta najmniej awaryjne:) Ale zgoda, słowny pasztet wyszedł... Misiaczeq, to jest program autorski. Co znaczy że autor trochę swoje przekonania narzuca:) Co do krytyki, to najgorsza jest ta merytoryczna

Re: Jakie auto ?

burczymucha2009 napisała: > Za ok 6000 zł .czterodrzwiowe ,ekonomiczne,no i najmniej awaryjne;) Ja kupiłem narzeczonej Astrę I, zagazowaną pół roku wcześniej, 1,4. Samochód zrobił już ładne naście tysięcy i poza drobnymi "szczegółami" (+uszczelka pod głowicą zaraz po kupnie) nie

Re: diesel czy benzynowy?doradzcie

nie wiem kto ci powiedzial ze diesle sa awaryjne i biora olej bo to dotyczy akurat silnikow benzynowych. diesel jest to silnik nie do zajechania. wazna jest jednak dobra jakosc paliwa no i olej trzeba zmieniac troche czesciej. tak w ogole to przebieg diesla o poj ok 2 l to 1 000 000 km (do

Re: Więc skąd tyle jadu ;-)

zestawienia ADAC pokazały, że Panda i Grande Punto są jednymi z najmniej awaryjnych samochodów. W niedawnym teście auto świata (ponoć czytujesz) w Grande Punto po katowaniu na dystansie 100 tys. km. wymieniono TYLKO łożyska amorów przednich. Silnik (diesel multijet 1.3) był dosłownie - w stanie fabrycznym a

Re: Nowe technologie i nabijanie ludzi-

okolo 300 km. Nastepnie awaria alternatora (lozysko). Co jeszcze bedzie z ta kupa zlomu ? Nie wiem. Nie wiem tez gdzie montowano to badziewie za ponad 100 tys zl. Podejrzewam ze w Turcji. Najmniej awaryjnym samochodem jaki mialem byl Polonez Caro Plus. . 330 tys km i praktycznie tylko eksploatacyjne

Re: ja mam i sobie chwalę

?Dowodzi to tylko tego ze nie tylko polacy robia glupoty.Moja szczera rada jerzeli chcesz zaoszczedzic na paliwie kup autko z silnikiem Diesla.Jest najtansze w eksplatacji,najtrwalsze i najmniej awaryjne.I nie ma dco troche jakis upierdliwych regulacji

Re: samochód - ankieta

sekwencyjny, w opinii męża elektromechanika to auto najmniej awaryjne z garażu renault (zdecydowanie odradzamy lagunę), ekonomiczne, pakowne, dobrze trzyma się drogi a koszty utrzymania mieszczą się w rozsądnych granicach 4. Gaz, benzyna, ropa? długo debatowaliśmy czy zakupić diesla czy benzynę z gazem

benzyna + gaz, czy diesel?

was informację, który silnik jest najbardziej wytrzymały (najmniej awaryjny) oraz nabardziej ekonomiczny (ilość litrów na 100 km). Zależy mi na jaknajtańszej eksploatacji "nowego" auta. O dieslu niestety nie wiem NIC. Sprawa jest dość pilna, gdyż mam na oku fajnego mondziaka z 1995 roku

diesel czy benzyna + gaz

was informację, który silnik jest najbardziej wytrzymały (najmniej awaryjny) oraz nabardziej ekonomiczny (ilość litrów na 100 km). Zależy mi na jaknajtańszej eksploatacji "nowego" auta. O dieslu niestety nie wiem NIC. Sprawa jest dość pilna, gdyż mam na oku fajnego mondziaka z 1995 roku

Re: Citroën Xantia czy Renault Safrane

jest 2,1 TD 109 KM, najtrwalsze i bezusterkowe sa wolnossace diesle. Xantia jest najmniej awaryjnym autem francuskim i potwierdzaja to wszystkie rankingi. Safrane to auto o klase wieksze i mniej popularne ale w zakupie dosc tanie. Nieslyszalem niestety dobrych opinii o dieslach tam wystepujacych

Re: Chcialbym kupic ROVERA 75.Pomozecie

w UK to ponad 90% to benzyna-diesle to rzadkosc-chociaz ostatnio coraz czesciej kupuja-tu diesel drozszy-kiedys sporo drozszy(na stacji oczywiscie)teraz roznica5-10pensow za liter.U mnie np.106p benzyna ,diesel 115-120p.....W tych roverach to akurat silniki sa najmniej awaryjne-za to jest cala

Auto za 35 tys zł- potrzebuje porady

witam mam 35 tys zł i chciałbym kupić jakiś samochód z rocznika 2002-2004 interesuje mnie silnik diesla, może być kombi gdyż musze zmieścić w nim rodzine, odpadają raczej auta francuskie i koreańskie, z wyposażenia to interesuje mnie klimatyzacja. Czytam różne wypowiedzi ale mam tylko jeden

Re: Co wybrac?

chyba jest najtrudniej dostepny na rynku, ale pod względem jakości będzie w tym wypadku najlepszy i najmniej awaryjny, szczególnie z silnikiem TDI. Proszę tez pomysleć o Octavii, która jest ogromna w środku i ma technikę VW.

Re: Fiat Stilo

wszystkich wspolszesnych diesli wlasnie JTD sa najmniej uciazliwe w eksploatacji, a juz szczegolnie sa najmniej wrazliwe na jakosc paliwa w porownaniu do TDCI, TDI, HDI, CDI, D4D itp pozdr

Re: Tanie autko...

; ecie kształtuje się na poziomie ok 5l przy spokojnej jeździe a w zimie ok 6,5l > przy tych mrozach co ostatnio były. piszę o poruszaniu się w ruchu miejskim w m > etropolii śląskiej > > i nie pisz mi, że audi A6 które waży co najmniej 300kg więcej pali tak jak skod > a fabia!!!! bo

Re: dlaczego wygrał Citroen?

, wersje z zawieszeniem hydropneumatycznym i nie tylko dają nieporównywalny poziom komfortu, tłumiący w zakresie iluśtam kHz drgania, które najbajrdziej męczą a także, kończąc, zgodnie z badaniami należą do jednych z najmniej awaryjnych aut (szczególnie Xsara Picasso i C4 z nowych, Xantia i Eurovan w

Re: Jaki jest najlepszy samochód dla rodziny z 3 d

, Picasso wg któregoś z raportu (nie pamiętam, chyba niemieckiego) jest jednym z najmniej awaryjnym autem w swojej klasie minivanów. Niestety nie mam tego auta, nie miałem, nigdy nim nie jeździłem, więc moja opinia opiera się na usłyszanych, czy też przeczytanych informacjach.

Citroën Xantia czy Renault Safrane

Rozglądam się za jednym z wymienionych samochodów i tutaj prosze o rozwiązanie moich wątpliwości. Wiem z lektury wielu źródeł, że obok Peugeota 405 to jedne z najmniej awaryjnych "francuzów", ogólnie wykraczające ponad poziom krytykowanych pojazdów znad Sekwany. Bardziej chciałbym

Re: Kangoo czy Berlingo?

sprawdzone, idiotoodporne i nie do zajeżdzenia. Wszystkie autka choć cierpia na prozaiczne usterki to bodaj najmniej awaryjne auta marek które reprezentują. Każde z nich ma różne wersje łącznie z typowo osobowymi b. dobrze wyposażonymi. Reasumujac Doblo JTD jest najwieksze i najdynamiczniejsze, Berlingo

Re: Wkadasz Lexusa w to samo?

> najmniej zawodne maszyny. Nie slyszalem, ale doswiadczylem. Przestancie z tym pojeciem "statystycznie", bo poruszamy sie juz w ppm! A lexus - ok, tylko pisze o takim ktorego u Was nie doswiadczysz - IS 220d, ktory mial pogonic kota bmw 3, audi a4 i mercowi C. Oczywiscie nic z tego

Re: "Lekko" znerwiony posiadacz mercedesa

Ten szef serwisu ma racje przynajmniej w kwestii przełaczania sie silnika na tryb awaryjny. Miałem takie same przejscia z moim dieslem, co wiecej podejrzewam, ze wiem na stacjach jakich co najmniej 2 koncernów ( o tych wiem, bo do tej pory sam na nich tankowałem, tyle ze benzyne i było ok) ten

Re: Citroen Picasso - doradzcie

). Picasso natomiast możesz kupić z dobrym dieslem choć i Scenic 1,9 dCi jest też niezły (cichutki). Koszty serwisu też wyższe niż w przypadku Scenika ale to auto jest mało awaryjne a w tym segmencie najmniej awaryjne nawet wg ADAC więc nie powinno byc problemu. Z pewnością jest to jedno z ładniejszych aut

Re: Co wybrać:Omega-C5-Mondeo?

mwil napisała: > Mam zamiar zmienić samochód - teraz mam Citroena Xsarę Break 1,6: > Zastanawiam się nad trzema samochodami używanymi rocznik ok 2001 > 1. Opel Omega > 2. Citroen C5 > 3. Ford Mondeo > W gre wchodzą tylko diesle i tylko kombi > Co wy na to - które auto

Alfa Romeo 156 - pytanie dot. zakupu

? Obiegowe opinie głoszą, że są bardzo awaryjne… O Renault też tak mówią lecz w moim przypadku nie mogę potwierdzić tego zdania. Czy 156 z silnikiem JTD 1.9 140 KM posiadają jakieś ogólno znane mankamenty/usterki ? Jeśli zdecyduję się na silnik benzynowy to który jest najmniej awaryjny ? Jak

Re: jaki diedel polecacie?

- najlepsze CRy I generacji w sumie najlepszy zakup to Xantia 2.0 HDI - najmniej awaryjny citroen, bardzo wygodny, z wnetrzem obszerniejszym niz w odpowiadajacych mu niemieckich, bardziej popularnych modelach unikaj diesli renault

Ford Mondeo, S-Max -2.0TDCI- wyroby samochodopodne

posłuszenstwa i pomimo wgrywania w serwisie nowego softu co jakis czas odmawia posluszenstwa w najmniej oczekiwanym momencie Teraz jako bonus swieci sie kontrolka wymiany oleju a do przegladu jeszcze 10tys km. Wczoraj kolejny raz auto stanelo i postanowilo ze juz nie pojedzie po prostu pseudokluczyk przestal

Re: 10-letni Jeep Cherokee - warto kupić?

zapalniczkę? > Mieszkam w Warszawie. Nie zależy mi na super mocy, wyposażeniu i osiągach. Po > prostu podoba mi się ten model, ale chciałbym mieć z nim jak najmniej > problemów. > Co Wy na to? Warto? > Dziękuję i pozdrawiam. Moim zdaniem warto, diesla nie kupuj, lepiej benzyne zagazuj bo

Re: Jakie kombi za 12 tys ??

Co do samochodów jako takich się nie wypowiem:). Dorzucę 3 grosze nt silników. Z tych silników polecam w tej kolejności VW, Ford, Opel. Oczywiście jeśli chodzi o awaryjnośc i eksploatację. Wiem co nieco nt bo teściu ma zakład naprawy silników. Najdłuższe przebiegi i najmniej awaryjny jest mimo

Re: Citroën Xsara Picasso

strony w statystykach awaryjności wśród vanów picasso jest najmniej awaryjne. Wygląd - jednym się bardzo podoba, innym wprost przeciwnie - ale to kwestia gustu. Podobnie jak centralny wyświetlacz - mnie akurat się podoba. Z wad: przeszkadza lewy słupek (choć można się przyzwyczaić), przy większej

Re: Chrysler Grand Voyager

... pytanie, czy auto kupione u dealera czy ściągnięte "skędyś". Autko, które mam n mysli spisuje się dobrze i usterkowośc prawie żadna. Po prostu każde auto ma prawo do awarii. Rozumeim właścicieli, że za kasę, którą wydali na autko, chcą mieć jak najmniej awaryjny wóz... cóż, niekoniecznie to się

Re: ej

awaryjny. Jedna wersja silnikowa - 1,3. Silnik przestarzały i głośny, ale trwały. Peugeot 106/Citroen Saxo. Dręczą je drobne awarie, które łatwo usunąć, acz potrafią krwi napsuć. Polecam silniki 1,1 60 KM, 1,4 75 KM i diesla 1,5 58 KM. Citroen C3/Peugeot 206. Peugeot jest bardziej chimeryczny - częściej

Dawno mnie nie było...

auto - prowadzenie bajka tylko niestety felgi 18 cali to ciut za dużo na Polskę... ale są tak ładne że żal mi ich sprzedawać :) A i jeszcze jedno - mam pytanie do posiadaczy BMW (wiem o co najmniej 2-óch) czy da się zrobić tak by centralny zamek sygnalizował zamknięcie błyskiem świateł awaryjnych? Bo

Re: Kupno Focusa z 2000r. - czy warto

Co ja będę pisał po raz niewiadomo który. Focus to jeden z najmniej awaryjnych Fordów.Posiada rewelacyjnie zestrojone i skonstruowane zawieszenie w klasie kompakt.Żywcem przejęte z Mondeo, a to jak wiadomo bardzo dobre auto. Gdy się dba o samochód, to nie ma problemu z awaryjnością, pod warunkiem

Astra II - tylko dla masochistow!!!!

zmianach swiatel wywolywala byl w lewej nodze i czlowiek kombinowal jak sie dalo (majac w d. silnik i auto) jak to zrobic zeby biegow zmieniac jak najmniej (a diesel, szczegolnie stary wysokich obrotow raczej nie lubi). Srzynia biegow tez nie byla ani precyzyjna ani lekko pracujaca. Najblizej jej

Re: bazi i jego pojęcie o samochodach

pewny iz najmniej awaryjnymi autkami sa > autka japonskie. Jednak nie znajdziesz wydaje mi sie u japońców diesla. Dlatego > ze względu na moje doświadczenia z pozostalej trójcy wybrał bym Renault lub ew. > OPLA astrę II. Porównaj ceny, wyposażenie, gwarancję (b. ważne - japońce dają > 3

Re: S60 do 30k zł - najmniej awaryjna opcja

dodatkowo, w takiej cenie niestety diesle mają duuuży przebieg, to także muszę brać pod uwagę...

Re: Kilka nieporozumień....

firmy naprawiające nienaprawialne. :PPP * * * Epoka najmniej awaryjnych samochodów w historii motoryzacji minęła 10-15 lat temu. :////

bazi i jego pojęcie o samochodach

zachodnie firmy okreslajace awaryjnosc pojazdow pokazuja iz najmniej awaryjnymi pojazdami sa niezaprzeczalnie pojazdy japońskie (zwłaszcza Toyoty, ew. Mazdy oraz Hondy). Ostatnio gdzies widziałem test gdzie popularne pojazdy niemieckie (np. GOLF) mialy ponad 2 x wieksza awaryjnosc niz np. corolla czy

Re: DEKRA 2010 | Które najmniej awaryjne?

Jeżdżę V40 od dwóch lat, rocznik 2003, 115kM, diesel 1,9. Sprowadzony przez jakiegoś handlarza. Jedyna wymiana przez ten czas to pasek rozrządu. Aha i olej wymienam co sezon. Robię tym ok. 20000 km rocznie. Polecam

Re: DEKRA 2010 | Które najmniej awaryjne?

Bardzo wysoka pozycja s40/v50 zupelnie mnie nie dziwi. W ciagu ostatnich 5 lat mialem dwa takie auta, ostatnie - v50 diesel z 2009 - dobilo wlasnie 100.000 km. Paliwko, olej, filtry - czyli serwis z okazji przegladow.

Re: S60 do 30k zł - najmniej awaryjna opcja

po co ci zmęczony diesel przy takich małych przebiegach? Wiesz jak on może się drogo popsuć? -- Jarosław Kaczyński: Gdybyśmy przyjęli założenia czysto moralne, tobyśmy nigdy niczego nie mieli

Re: Seat Leon 2004r. Diesel 1,9 (90-110 kM)

Ma kolega racje ! Ale silnik 110Km jest troche slabszy niz np.130km ale koszty czesci eksploatacyjnych o niebo wyzsze.np.cena rozrzadu !!!!! nAJMNIEJ AWARYJNE SILNIKI 19TDI TO 90 i 110kM i te silniki znosza najbardziej nasze paliwo. Nie ma problemów z zarastaniem sadza kierownic turbosprzezarek

Re: Który najmniej awaryjny?

Auto na gaz? Prosze Cię! Mondeo po 2001 roku w benzynie. Nie będziesz żałować, chyba, że popełnisz błąd życia i kupisz diesla. Spalanie w mieście nie przekracza 10 litrów przy silniku 2.0. Komfort jazdy i bezawaryjność rewelacyjne. Wszystko to pod warunkiem, że nie kupisz tego auta w dieslu, bo

Re: DEKRA 2010 | Które najmniej awaryjne?

W doooopie mam te wszystkie rankingi. Zawsze kupowałem to co mi się podobało i czym najlepiej mi się jeździło. Teraz wahałem się pomiędzy Giuliettą, Deltą, Golfem i Bravo. Wybrałem Bravo w wersji Sport z dieslem 165 konnym, bo za relatywnie dobrą cenę oferuje świetny wygląd, wykonanie, jazdę

Re: S60 do 30k zł - najmniej awaryjna opcja

> po co ci zmęczony diesel przy takich małych przebiegach? > Wiesz jak on może się drogo popsuć? no toż właśnie o tym jest ten post :-] pytam, jaki silnik polecacie bo diesel może się drogo popsuć :P jaki silnik w Volvo psuje się najmniej/najtaniej ? (oczywiście z rocznika 2001-2002, bo na

Re: Co myslicie o Superb?

diesel w tej klasie nie spala mniej. Przy bardzo spokojnej i płynnej jeździe szosowej w tempie 100-110 km/h dawało się zejść do 5 dm³/100 km. Gdy jechałem normalnie, sprawniej, do 130 km/h, Superb pociągał 5,7-6,2 dm³/100 km. Nawet na autostradzie, utrzymując stałą prędkość 160-170 km

Re: która używana terenówka ?

trzeba się odpowiednio rozpędzić, a pokonuje się je na niższym biegu. Generalnie automat w samochodzie terenowym spisuje się nienajgorzej, są osoby, które twierdzą że automatem jeździ im się w terenie lepiej. &#62jeszcze jedno. Pamietaj, ze najprostrze konstrukcje sa najmniej zawodne. &#62

Re: Fiat najmniej awaryjny

Odpowiadam black_code, ( prosilem o wskazanie choc jednego modelu, choc wiem ze to jest nie mozliwe). Kazdy wspolczeny Mercedes z silniekim diesla ma napisane CDI tzn ze ma NAPISANEŁ silnik FIata. Moj sąsiad jezdzi BMW 5 i ma napisane y tylu TDI! To silnik Fiata. O benzynach wielozaworowych nie

Re: S60 do 30k zł - najmniej awaryjna opcja

Silnik diesla w samochodach marki volvo to nie jest byle syf który po 300 tyś to już nie odpali. Benzynowy silnik to jest nie wypał. Silnik benzynowy 2.4 5/20 140km/4500 ma 0-100 10,2 i jego minimalne spalanie wynosi 7 l/100 km Silnik diesla 2.4 163km/4000 ma 0-100 9,5 i jego minimalne spalanie

S60 do 30k zł - najmniej awaryjna opcja

Witam, Zamierzam kupić Volvo S60, chcę wydać do 30k zł. Nie mam zamiaru go męczyć, przewiduję przebieg na ok. 10k rocznie. Jaki silnik byście polecali? Chodzi o awaryjność oraz stosunek spalania do ew. dodatkowych kosztów napraw etc. Wiem, że przy większych odległościach diesel (a tam jest jeden

Re: Fiat najmniej awaryjny

artctrl napisał: > Odpowiadam black_code, ( prosilem o wskazanie choc jednego modelu, choc wiem ze > to jest nie mozliwe). Kazdy wspolczeny Mercedes z silniekim diesla ma napisane > CDI tzn ze ma NAPISANEŁ silnik FIata. Moj sąsiad jezdzi BMW 5 i ma napisane y > tylu TDI! To silnik

Ups! post gigant - troche sie rozpisalem...

nad kupnem samochodu umiescilem jeszcze Yarisa, Fabie, Ibize i P206. Przy czym ja w swojej liscie zyczen postawilem na bezpieczenstwo, komfort i ekonomie, w takiej kolejnosci. Co mam na mysli? Przede wszystkim: - ABS i co najmniej 2 poduszki; - wspomaganie kierownicy, el. szyby i lusterka, klima

Re: MAZDA 2 1.4 DIESEL rocznik 2003

Interesować napewno warto bo to fajny samochód - .Ten model został Samochodem roku 2007 i ma jeszcze wiele innych tytułów.- teraz na swiecie maja takie wziecie , ze fabryka nie wyrabia z produkcją. Mazdy należa do samochodów najmniej awaryjnych - ale: części są drogie a zamienniki niełatwe do

Re: bzdury

po Chorwackich górach - duży diesel z góry zjeżdżając na 3 nie chamował ani trochę a nawet czasem przyśpieszał. Na 4 przyspieszał zawsze. NA dwójce powolutku wychamowywał do szybkości obrotowej biegu jałowego. Ale rozumiem ze to dla ciebei bajki - Ty wiesz lepiej. > > Co więcej mozliwości

Re: jakie auto do 10tys. najmniej awaryjne ?

Po pierwsze kolego :Mazda 626 a nie Mazda 6. Szostki nie kupisz za 10000. Blacha byla ocynkowana w tych starszych Mazdach wiec jesli nie zaliczyla dzwona to nie powinno byc na niej sladow korozji. Silniki: 1,8, 2,0,2,0 comprex( nie mylic z turbo bo to wieeeelka roznica) diesel i topowa 2,5 v6

Re: Wylaczanie silnika diesla common rail z turbi

To bez sensu. Gdy jade z duza predkoscia, to zatrzymanie samo w sobie trwa co najmniej 30 sekund (z wyjatkiem sytuacji awaryjnych). Najpierw hamuje silnikiem, stopniowo wytracam szybkosc i wtaczam sie na stacje benzynowa czy parking przy autostradzie juz wolniutko. Po co w takim razie jeszcze

Re: Wylaczanie silnika diesla common rail z turbi

Gość portalu: Doki napisał(a): > To bez sensu. Gdy jade z duza predkoscia, to zatrzymanie samo w sobie trwa co > najmniej 30 sekund (z wyjatkiem sytuacji awaryjnych). Najpierw hamuje > silnikiem, stopniowo wytracam szybkosc i wtaczam sie na stacje benzynowa czy > parking przy

Zasilacz awaryjny

Zasilacz awaryjny, zasilacz bezprzerwowy, zasilacz UPS (ang. Uninterruptible Power Supply - Nieprzerywalne Zasilanie Energią) – urządzenie lub system, którego funkcją jest utrzymanie zasilania innych urządzeń elektrycznych lub elektronicznych w przypadku zaniku lub nieprawidłowych

Toyota Avalon

został uznany za najmniej awaryjny w historii koncernu. Jednak 29 lipca 2010 amerykański oddział koncernu wezwał właścicieli ponad czterystu tysięcy egzemplarzy pojazdu do serwisu w celu naprawy elementu blokady układu kierowniczego. Dane techniczne Silnik V6 3,5 l (3456 cm?), 4 zawory na cylinder, DOHC Układ

Autostrady w Chorwacji

Autostrady w Chorwacji (chor. autoceste, l. poj. autocesta) – sieć głównych dróg krajowych o dopuszczalnej prędkości 130 km/h. Według chorwackiej definicji autostrada to droga posiadająca co najmniej trzy pasy ruchu w każdym kierunku (wliczając pas awaryjny), o górnym ograniczeniu prędkości

McLaren MP4-17

do Ferrari F2002 i odniósł w sezonie 2002 jedno zwycięstwo. McLaren MP4-17DPo sezonie 2002 McLaren rozwijał dwa projekty: jeden z nich, prowadzony pod kierunkiem Neila Oatleya, zakładał dalszy rozwój MP4-17, by model ten mógł uczestniczyć w zależności od potrzeb co najmniej w pięciu Grand Prix sezonu 2003

Chrapy (żegluga)

jest energia elektryczna zasilająca silnik elektryczny w trakcie pływania w zanurzeniu (jest to tzw. napęd diesel-elektryczny)Gabler: Submarine design, s. 63. Zgromadzona w baterii akumulatorów energia elektryczna pozwala jednak na stosunkowo krótki czas pobytu pod wodą. Aby ominąć powyższe ograniczenie

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.