jaki olej do tdi golf

Dariusz Dobosz

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Legendarny samochód Volkswagena przez wiele lat stanowił wzór auta kompaktowego z dobrze zaprojektowanym wnętrzem, bezpiecznym podwoziem i szeroką gamą ekonomicznych silników

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Legendarny samochód Volkswagena przez wiele lat stanowił wzór auta kompaktowego z dobrze zaprojektowanym wnętrzem, bezpiecznym podwoziem i szeroką gamą ekonomicznych silników

VW Scirocco | Nowy wygląd, nowe silniki

Już niedługo w salonach Volkswagena pojawi się odnowiony Scirocco. Największe zmiany zaszył pod maską

Najoszczędniejszy Golf w historii?

Najoszczędniejszy Golf w historii?

1,6-litrowym silnikiem TDI o mocy 105 koni zużywa średnio 3,8 l/100 km.Pod maskę najnowszego Golfa BlueMotion trafił 1,6-litrowy turbodiesel o mocy 105 koni. System common rail wtryskuje olej napędowy bezpośrednio do komory spalania pod ciśnieniem 1600 barów. Maksymalny moment obrotowy o wartości 250

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

technologią Volkswagena, kojarzoną z nowoczesnością i trwałością. Duże gabaryty to główny klucz do sukcesu Octavii II, mierzącej aż 4,57 m. W cenie auta segmentu B nabywca otrzymywał samochód co prawda klasyfikowany zazwyczaj jako kompakt, ale bliższy rozmiarami klasie średniej. Octavię drugiej generacji

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

warsztacie przy odpowiednim przebiegu i sięganie po tani olej prowadzi do awarii, których usunięcie będzie wiązało się z ogromnymi wydatkami. Najsłabszymi punktami w osprzęcie silników są pompy cieczy chłodzącej i pompy paliwa, ale ich awarie nie są nagminne. Częściej można mieć do czynienia z rozmaitymi

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

stosunkowo dobrym stanie. Pod kątem wyboru silnika należy jednak uważać na Cayenne S napędzanego benzynowym silnikiem 4.5 V8. Jego tuleje cylindrowe wykonane mają tendencję do pękania. Objawy to narastający hałas i spore zapotrzebowanie na olej silnikowy. Naprawa może być kosztowna (kilkanaście tys. zł), ale

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

paskiem rozrządu. Najlepiej wymieniać go wcześniej, niż zaleca producent (np. przy 60 000 km zamiast przy 90 000 km). Rezygnacja z regularnych wizyt w warsztacie przy odpowiednim przebiegu i sięganie po tani olej prowadzi do awarii, których usunięcie będzie wiązało się z ogromnymi wydatkami. Najsłabszymi

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

stosunkowo dobrym stanie. Pod kątem wyboru silnika należy jednak uważać na Cayenne S napędzanego benzynowym silnikiem 4.5 V8. Jego tuleje cylindrowe wykonane mają tendencję do pękania. Objawy to narastający hałas i spore zapotrzebowanie na olej silnikowy. Naprawa może być kosztowna (kilkanaście tys. zł), ale

Volkswageny i Audi do serwisów

Volkswageny i Audi do serwisów

teoretycznie dojść do pęknięcia przewodu wtryskowego i wycieku oleju napędowego.Chodzi o modele Volkswagen Scirocco, Eos, Golf, Golf Plus, Jetta, Passat, Passat CC, Passat Variant, Tiguan, T5 (auta wyposażone w silnik 2.0 CR TDI, z roku modelowego 2009-2011) oraz niektóre Audi A3 i A3 Sportback (auta

TOP 10 | Volkswageny TDI do 10 tys. zł

TOP 10 | Volkswageny TDI do 10 tys. zł

regenerowany), 1000 km temu wymieniony rozrząd, olej z filtrami i pasek wielorowkowy. Samochód przyspiesza bardzo żwawo - pierwszą setkę robi w około 8 sek. Środek czyściutki, zadbany, niepoprzecierany ? naprawdę ładny:).Wyposażenie: układ przeciwpoślizgowy ABS, wspomaganie kierownicy, elektrycznie wysuwany

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

w 2012 roku jako trzy (SC) i pięciodrzwiowy hatchback. Pod koniec 2013 roku do oferty dołączyło kombi ST. Auto powstało na modułowej płycie podłogowej MQB i ma wiele wspólnych podzespołów ze Skodą Octavią III oraz z VW Golfem VII. W ofercie nie brakuje mocnych silników, ale dla wyjątkowo wybrednych

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen długo zwlekał z wprowadzeniem do produkcji kompaktowego minivana. Jednobryłowiec o długości 4,39 m został w końcu zaprojektowany w oparciu o płytę podłogową i gamę silnikową Golfa piątej generacji, zyskując wiele nowoczesnych rozwiązań technicznych. Zapewniono tym samym znakomite

Najpopularniejsze silniki w Polsce

Najpopularniejsze silniki w Polsce

TDI niewiele można z nich wywnioskować. W warunkach realnej, wolnorynkowej rywalizacji wyższość przedstawia się za pomocą liczby sprzedanych samochodów posiadających daną jednostkę napędową. Poniżej znajdziecie ranking najpopularniejszych silników zasilanych benzyną i olejem napędowym, przygotowany

Golf VII | Wczoraj przecieki, dzisiaj ceny

Golf VII | Wczoraj przecieki, dzisiaj ceny

aerodynamicznych rozwiązań, spalanie będzie jeszcze niższe - 3,2 litra oleju napędowego na 100 km, czyli 85 g/km CO2.Czy to możliwe? Na papierze owszem. W praktyce będzie to trudne do zrealizowania. Obiecujemy jednak, że gdy Golf VII trafi w nasze ręce, sprawdzimy ile w rzeczywistości potrzebuje paliwa. Już

Scirocco dostał mocnego diesla

Scirocco dostał mocnego diesla

Pod maską pracuje taki sam silnik, jaki napędza zaprezentowaną niedawno wysokoprężną wersję sportowego Golfa - GTD. Dwulitrowe TDI z systemem wtrysku common-rail ma moc 170 KM osiąganą przy 4200 obr./min. Współpracować może z sześciostopniową skrzynią manualną lub, również sześciobiegową

Fiat najoszczędniejszy. Zdaniem ADAC

Fiat najoszczędniejszy. Zdaniem ADAC

lub kg: benzyna super po 1,40 EUR, olej napędowy po 1,20 EUR, LPG po 0,65 EUR, bioetanol po 0,98 EUR oraz gaz ziemny po 0,94 EUR.Testy przeprowadzono niemal na wszystkich znanych rodzajach samochodów: od małych dwumiejscowych, przez kombi, hatchabacki po typowo sportowe. Od Diesle po te zasilane gazem

Frankfurt 2009 | Niebieska ofensywa Volkswagena

Frankfurt 2009 | Niebieska ofensywa Volkswagena

. Najmniejszemu z nich do przejechania stu kilometrów wystarczy podobno 3,3 l oleju napędowego.Plakietkę BlueMotion dumnie dzierżyć będą: Passat, Golf oraz Polo. Pod maską największego z trójki Volkswagenów pracuje - nieco zmodyfikowany - dwulitrowy silnik wysokoprężny o mocy 105 KM i maksymalnym momencie

VW, który zużywa 1 litr ON/100 km

VW, który zużywa 1 litr ON/100 km

Prototyp VW: Litr na setkęVolkswagen zaprezentował prototyp XL1, który zużywa średnio 0,9 l oleju napędowego na 100 kmVolkswagen zaprezentował w Katarze prototyp XL 1. który zużywa średnio 0,9 l oleju napędowego na 100 km. Niemcy nie planują wdrażać auta do produkcjiNiemieccy inżynierowie od kilku

VW Passat pobił Rekord Guinnessa

VW Passat pobił Rekord Guinnessa

km, a średnia prędkość - 72 km/h.Conwayowi towarzyszył nawigator oraz ekipa telewizyjna, a za nim podążały dwa wozy Automobile Association.***W Polsce najtańszy Passat Tredline BlueMotion kosztuje 91 090 zł. Marcin Sobolewski Golf GTI do lansu - ZOBACZ WIĘCEJNowy Volkswagen Touran 2.0 TDI

Touran w nowej odsłonie

Touran w nowej odsłonie

Odświeżony Volkswagen Touran zadebiutował na trwających aktualnie targach motoryzacyjnych w Lipsku (więcej tutaj). Z zewnątrz nawiązuje do linii stylistycznej, reprezentowanej przez Polo, Golfa oraz zaprezentowanych niedawno Touarega i Sharana. Niemcy konsekwentnie upodabniają do siebie kolejne

Audi dla oszczędnych

Audi dla oszczędnych

. Do gamy dostępnych dotąd w modelach Q5 oraz A4 Allroad Quattro dołączyły nowe, bardziej ekonomiczne jednostki.Oba auta będą teraz dostępne z bardziej ekonomicznym wariantem 2-litrowego TDI. 143-konny czterocylindrowiec z systemem wtrysku bezpośredniego common-rail znany jest już z innych modeli grupy

Volkswagen Tiguan - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Tiguan - test | Pierwsza jazda

z sercem z Golfa GTI bliżej poznaliśmy wersję, która prawdopodobnie będzie cieszyć się sporą popularnością wśród polskich klientów - wersję z 2-litrowym TDI o mocy 140 KM. Nie jest to bynajmniej konstrukcja nowa, ale inżynierowie Volkswagena wyraźnie ją dopieścili. Pracuje bardziej kulturalnie

106 040 zł - tyle kosztuje Golf GTD

tę przekładnię auto osiąga prędkość maksymalną równą 220 km/h, a do pierwszej setki przyspiesza w 8,1 sekundy. Jak zapewnia producent, zużywa przy tym średnio tylko 5,6 litra oleju napędowego na 100 km (147 g/km CO2).Wyposażenie standardowe Golfa GTD obejmuje m.in.: ESP ze wspomaganiem kontrowania

Gaz wciąż najtańszy?

benzyny E95 kosztuje średnio 5,12 zł, litr oleju napędowego 4,94 zł a autogazu 2,44 zł (najniższe notowania wojewódzkie z dnia 4.06.2011). Gdyby przyjąć, że każdy z kierowców dosiada tej samej klasy auta, na przykład kompaktowego Volkswagena Golfa V z 2007 r. z benzynowym silnikiem 1.6 (102 KM

Ecobrandy - moda czy biznes?

,- ekran termiczny do osłony alternatora (Mondeo),- olej przekładniowy o niskiej lepkości (Mondeo). W wersji ECOnetic dostępne są modele: Fiesta, Focus i Mondeo, wszystkie z silnikiem 1.6 TDCi. Cena: Przykładowo Fiesta ECOnetic 1.6 TDCi 95 KM (3-dr.: 56 650 zł) ma niemal identyczne wyposażenie, co wersja

Audi 80 (1986-1995) - opinie Moto.pl

zaleca instrukcja obsługi. W egzemplarzach do 1991 r. niezbyt trwałe są tuleje w punktach mocowania belki podsilnikowej.Przeniesienie napęduSkrzynie biegów działają niezawodnie, ale pojawiają się w nich wycieki oleju. Niezbyt trwałe są przeguby napędowe.Instalacja elektrycznaLista ewentualnych usterek

Gaz wciąż najtańszy?

E95 kosztuje średnio 5,12 zł, litr oleju napędowego 4,94 zł a autogazu 2,44 zł (najniższe notowania wojewódzkie z dnia 4.06. 2011). Gdyby przyjąć, że każdy z kierowców dosiada tej samej klasy auta, na przykład kompaktowego Volkswagena Golfa V z 2007 r. z benzynowym silnikiem 1.6 (102 KM) spalającego

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

1.2 TSI - 60 600 zł. Turbodiesel 1.6 TDI o tej samej mocy wymaga słonej dopłaty. Jego ceny startują od 72 500 zł. Jeśli sporo jeździmy po mieście, zaoszczędzone w salonie pieniądze można zainwestować w automatyczną skrzynię. I automaty zmieniły się nie do poznania - mają więcej biegów, chętniej nimi

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

drobiazg traci jednak na znaczeniu, gdy podejdziemy do Jetty z centymetrem w dłoni. Najdłuższe w klasie nadwozie (464 cm) i dodatkowe 7 cm między osiami względem Golfa (265 cm) niebezpiecznie zbliżają ją do klasy średniej. Przestronna kabina zawstydzi niejeden wyżej pozycjonowany model, a ilość miejsca na

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

innych kierówców.Nie oczekujcie jednak, że nowy Touran rozluźnił kołnierzyk. Niemcy wzięli na warsztat stary model i postanowili dać mu drugie życie. Zaczęli od karoserii. Po face-liftingu pudełkowata bryła zyskała twarz podobną do Polo i Golfa, w międzyczasie zaszczepioną również Phaetonowi. Dość

Numer 2/2004

- amerykański, ale z EuropyTWOJE AUTOFiat Stilo - nowe silniki i pierwszy face liftingDecyzjaNim kupisz auto, poznaj koszty jego eksploatacji, spadek wartości i opinie właścicieli. W tym numerze: Fiat Panda, Opel Agila i Daewoo MatizNowe produktySpray do felg, oleje i dodatki, wielosezonowa obręcz aluminiowa

Genewa 2010 | Nadjeżdża nowy Touareg

O następcach Touarega i bliźniaczego Porsche Cayenne donosiliśmy Wam parę razy, m.in. tutaj i tutaj. Nowa generacja z zewnątrz mocno przypomina stonowane rysy poprzednika, obecnego na rynku od 2002 roku. Przedni pas nawiązuje do Polo i Golfa, a linię szyb i przetłoczenia drzwi podkreślają łagodne

Volkswagen Golf III (1991-1999) - opinie Moto.pl

); 1996 lato silniki 1.6 (101 KM), 1.9 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 110 KM); 1997 sierpień +premiera Golfa IV (Golf III Variant pozostał w produkcji do 1998 r.) SilnikGłówne zarzuty dotyczą

Auto za 10 tys. zł

wykazuje luzy, a ze skrzyni biegów, silnika i dyferencjału wycieka olej. Uwagę należy zwrócić także na działanie automatycznej skrzyni biegów. Mimo że to Mercedes, oferta części zamiennych i sprawdzona konstrukcja czynią jego eksploatację łagodną dla portfela.Mercedes W124 - ogłoszenia sprzedaży

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

Golfa V bardzo poprawiła zachowanie samochodu w szybko pokonywanych zakrętach. Auto prowadzi się pewnie, choć według mnie musi ono uznać nieznaczną przewagę mistrzów w tej dziedzinie, czyli Fordów. Zarówno Focus, jaki Mondeo wykazują bowiem nieco mniejszą tendencję do podsterowności. Silnik TDI jest

Seat Toledo 2.0 TDI DSG Stylance

Zmierzone i policzone przez* olej napędowy 3,68 zł.l, Orlen, 01.05.2005

Volkswagen Scirocco - powiało emocjami

już silników. Wszystkie są turbodoładowane, z czego tylko jeden (2.0 TDI), o mocy 140 KM, zasilany jest olejem napędowym. Prócz turbodiesla możemy natknąć się na 2.0 TSI (200 KM) lub 1.4 TSI (160 KM), który może występować z nową siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynią DSG. Wkrótce do oferty trafi też

Subaru Diesel - nowy styl imprezowania

przełożeń, co samo w sobie jest zaletą, ale przy próbach dynamicznej jazdy tym autem zmusza do ciągłych ruchów lewarkiem.Elastycznością silnik przypomina TDI Volkswagena, a przecież nawet francuscy producenci dowiedli, że można zrobić diesla, który będzie "ciągnął" od samego dołu aż po 6000 obr

Seat Toledo, Dodge Caliber - Pojedynek

dolaliśmy w sumie dwa litry oleju. Toledo 2.0 TDI na dystansie 22 330 km zużyło średnio 7 litrów oleju napędowego na 100 km. Przyzwoity wynik jak na spory, wygodny samochód, który mimo wszystko uczy Dodge'a pokory.Dane techniczne Nadwozie 5-drzwiowe, 5

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

dokładnych cen, można oczekiwać, że będą między 110 tys. zł za wersję 2.0 TDI a niespełna 160 tys. zł za 3.6 V6. Szczegóły poznamy najpóźniej na przełomie czerwca i lipca, kiedy auto trafi do sprzedaży.GAZNiebanalna stylizacja, przestronne wnętrze, wysoka jakość wykonania, pojemny bagażnik, mocne silniki

TOP 5 | Limuzyna za 20 tys. zł

nadaje się ona raczej do okazjonalnego użytkowania. Oferta turbodiesli w wersji sprzed faceliftingu ogranicza się do 150-konnego motoru 350 TD. Jego użytkownicy narzekają na kiepską dynamikę, konstrukcja boryka się też z uszkodzonymi głowicami. W mieście Mercedes S 350 TD zużywa około 11-13 l/100 km

Konfrontacje: Citroen C3 1.4 HDi X/Opel Corsa 1.7 DI Start/Renault Clio 1.5 dCi Free/Volkswagen Polo 1.4 TDI Basis

Z małych aut, jakimi były poprzednie wersje Opla Corsy czy Volkswagena Polo, wyrosły dojrzałe samochody. Rzut oka na dwie generacje Citroenów - C3 i produkowane do dziś Saxo - pozwala dostrzec przepaść między obecnymi pojazdami klasy B i tymi sprzed dziesięciu lat. Nowoczesne miejskie samochody są

Re: a teraz o paliwach - co tankujecie?

W Golfie 1.6 TDI na paliwie austriackim przejeżdżałem dalej niż na polskim. Mamy gorszy olej?

Jaki olej do silnika golf 1.9 TDI 300tkm

Witam mam takie pytanko? Kupilem golfa 1.9 tdi 96r ma przejechane 300tkm według kartki z wymiany oleju silnik byl zalany 10W40 półsyntetyk.Jaki olej mi doradzacie na taki przebieg? czy przejść już na mineralny 15W40? np: Mobila , Lotosa, Castrol, Elf turbodiesel,lub inny? Pozdrawiam

Golf V TDI + olej roślinny

Rzuciłem okiem na ciekawy test w jednym z czasopism sprzed roku. Testowano nowiutkiego Golfa V z turbodieslem. Od początku wlewali do niego olej roślinny. Przez pierwsze 2000km autko jechało bez żadnych problemów, nawet lepiej niż jadąc tylko na On. Przy 5000km pojawiły się pierwsze problemy

Re: Golf V TDI + olej roślinny

Poszli na całość. Wlewali TYLKO olej roślinny, taki jaki można kupić w sklepie. Auto bez żadnych przeróbek. Bawił się ktoś w przeróbki takiego nowego tdi pod olej?

Re: Golf V TDI + olej roślinny

Ale to wlewano pierwszy lepszy olej z lidla czy biedronki czy tez normalne paliwo silnikowe (ale pochodzenia roslinnego) typu bioester czy inny biodiesel? Przykladowo sam jezdze na bioestrze, znajomi tez to tankuja np do Jelcza. Inny znow tankowal to do starego Liaza ale tam silnik byl tak

Re: Golf 3 - 1.9 TDI - Ubywa oleju

witam mam ten sam problem z ubytkiem oleju w golfie 1.9 tdi, w moim przypadku za ubytek odpowiada turbina, pochłania olej co widac na łaczeniach przewodów przy turbnie :(( to nie jest jeszcze tragedia, ale pierwsza oznaka zużycia tego elementu. pozdrawiam

Sprzedam Volkswagen Golf IV IV 1.9 TDI Trendline

Sprzedam Volkswagen Golf IV IV 1.9 TDI Trendline Cena: 11 599 PLN Data produkcji: 2001 Rodzaj paliwa: Olej napędowy (diesel) Pojemność: 1.9 l Mam na sprzedaż ładnego VW Golfa wyprodukowanego w 2001 roku pierwsza rejestracja 08-2001! Na wyposażeniu posiada Klimatyzacja automatyczna w pełni

Re: Kia Rio (2000-2005)

a ja psiadam golfa III 1.9 tdi 1z mam go 4 lata 46 tys km i nic nie robilem tylko olej i filtry widocznie kupiles zlom

Re: Jaki olej do silnika golf 1.9 TDI 300tkm

Ja miałem podobny problem, tylko z BAWARKĄ i przebiegiem ok 200k km. Tylko że ja nie wiedziałem jaki olej tam wlano no i przeszedłem na mineral CASTROLA GTX3. Ty jak jesteś pewnien co do półsyntetyka - to ja bym nie zmieniał - no chyba, że zauważysz że pali ci zbyt dużo oleju - wtedy można się

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

Mam starego golfa III 1.9 TD, ponad 310 000 km z pompą wtryskową i co ? I nic. Zmieniam olej, świece, filtry i jadę, i tak jeszcze z 300 tyś km :) Po co komu było 2.0 TDi ??

Golf 3 - 1.9 TDI - Ubywa oleju

Witam Coś mi sie zdaje że zaczymam mieć problem. 4 miesiące temu przywiozłem MK3 1.9TDI z 97r z niemiec. Przy wymianie oleju (15W/40 ELF TDI) facet wlał mi olej pod górne załamanie na bagnecie czyli pod sam sufit, po 3,5 tys km olej na bagnecie sięga do połowy siatki (czyli połowa skali na

Golf 3, 1.9 TDI - co się dzieje z olejem ?

Witam Mam takie pytanie. Zaobserwowałem nagły wzrost zużycia oleju. W tej chwili auto pali ok. 1L/1000 km, kopci na biało przy przegazowaniu, nie traci mocy, odpala bez problemu. Ciśnienie sprawdzone - wszystko Ok. Po zdjęciu kurka wlewu oleju dość mocno chlapie i to mnie bardzo niepokoi. Czy to

Golf III 1.9 TDI - Wymiana oleju

Przywiozłem sobie takiego z niemiec 97 rocznik. Nie jestem pewny jaki olej tam wlać bo nie wiem na czym poprzednik jeździł w Niemczech. Czy możecie mi podpowiedzieć co wlać żeby nie uszkodzić silnika. dzieki i pozdro.

Re: Salon Frankfurt 2011 | 4-cylindrowe Audi A8

A8 "3 litry" 1.2 TDI + elektryka też ułomne nie będzie :) Obawiam się że klientela takich limuzyn gremialnie oleje silnik z Golfa GTI plus odkurzacz

Re: Golf 3 - 1.9 TDI - Ubywa oleju

Może olej znika przez zuzyte odrzutniki w turbosprężarce? Czasami tak się zdarza, ale na szczęście regeneracja turbiny nie jest kosmicznie droga (chyba kilkaset złotych).

Re: Golf VII czy Focus MK3 - prośba o pomoc.

przyjemność. Trzeba pamiętać o lekkiej nodze przy zimnym silniku, odczekaniu z wyłączeniem po ostrej jeździe i pilnowaniu przeglądów (dobry olej itp.). Golf VII jest lekki, dzięki temu zapewnia osiągi lepsze niż konkurencja przy podobnej mocy silnika,. ponadto klienci VW dostają tzw. bonus mocy 1,2 TSI 85 KM

Re: Golf 3 - 1.9 TDI - Ubywa oleju

zalej go naszył polskim półsyntetykiem i sie nie przejmuj ...samo przejdzie , i nie ma sie co smiac ze mnie , ten typ czasem tak ma !

Re: Golf 3 - 1.9 TDI - Ubywa oleju

A widziales jaki olej byl wlewany ? Mineral ,polsyntetyk lany byl z opakowania 4-5 litrowego? Musisz sie liczyc ze przebieg nie jest oryginalny tam tez jest plaga przekrecania licznikow a do oleju mogl byc dolewany jakis preparat zmniejszajacy zuzycie oleju.Tak jak napisalem mozesz sprobowac

Re: Golf 3 - 1.9 TDI - Ubywa oleju

Silnik ma przebieg ok 190 tys km i najdziwniejsze jest to że pierwsze 2tys km po tym jak go kupiłem nie brał oleju wcale, a potem było już jak po sznurku ;-(

Re: Golf 3, 1.9 TDI - co się dzieje z olejem ?

mojemu chlopakowi bierze diesel 2l na 10 tys czyli dolewa litr i wymiana i on juz bedzie pierscienie zmienial....

Re: Golf 3 - 1.9 TDI - Ubywa oleju

To zalezy jaki przebieg ma silnik? Ogolnie spalanie oleju jest normalne w silnikach do pewnego poziomu. Jesli to bedzie do 2 litrow na przebieg to nie ma sie czym martwic trzxeba pilnowac tylko stau oleju i dolewac w razie ubytku. Mozna sprobowac wymienic uszczelniacze zaworow nie jest to droga

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

+ kapryśna elektryka + nietrwały silnik). Jak widać, więcej powodów do zmartwień mają właściciele diesli. Ich największym koszmarem - o czym wielu nie ma pojęcia - może być tzw. rozbieganie silnika. Nieszczelne łożyska turbiny zaczynają przepuszczać olej do kolektora dolotowego. Stamtąd dostaje się do

Re: Golf 3, 1.9 TDI - co się dzieje z olejem ?

Przyczyn moze byc duzo ale jesli to sie stalo tak nagle szulabym przyczyny gdzies w turbo lub osprzecie Tu szukaj pomocy streetracing.pl/forum/viewforum.php?f=8 forum.tdi-tuning.pl/index.php forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=35 -- - prawdziwy-polak.matka-kurka.net/

Re: Golf 3, 1.9 TDI - co się dzieje z olejem ?

raczej pierscienie lub cos takiego, czyli silnik do remontu, bo jesli to bylaby turbina to nie daloby sie tym jechac taki by byl slaby. rany! chlapie olejem... w zyciu bym takiego zajezdzonego woza nie chciala kupic, tak wiem padl juz w Twoich rekach, ale to lipa bo pare stowek bedzie trzeba

Re: Golf III 1.9 TDI - Wymiana oleju

Lej dowolny półsyntetyk. O ile mi wiadomo fabrycznie zalewano Castrolem, Shellem lub Elfem. W zależności od kilometrów polecam Castrol Magnatec (poniżej 100 tys km) lub Mobil 1 (powyżej). Ale jak nalejesz Lotosu półsyntetyk - też będzie dobrze.....

Re: konkurent E klasy

: nowe A4, jakieś 4 lata temu, silnik 2.0 TDI - mój kolega miał takie służbowe. Zużycie oleju 1L/ 1000 km. Tłumaczenie serwisu : "ten model może charakteryzować się podwyższonym zużyciem oleju". O, już mnie rwie do Audi po auto. Jeep - pozdrów kolegę Mirka z komisu.

Re: Kikut Przeczytej se co piszom.

karykaturą rzeczywistości. Jaka jest obecna nadwiślańska rzeczywistość i wrogość do zachodniego sąsiada, to zależy od tego, czy da się coś zarobić. Jakbym naszych dyskutantów widział w roli sprzedawców: ******************************************* Okazja! JEDYNY TAKI GOLF IV TDI 1999r (model 2000) zakupiony

Re: Odświeżona Toyota Avensis od 82 900 zł

To jest samochód dla normalnych ludzi. 15-20 letnie szroty, większość bite, obowiązkowo z gazem lub tdi wciąż będą wiodły prym wśród baranów i piwożłopów. Naprawiane po najniższej lini oporu. Powyj.ebywane tarcze, klocki, zawieszenia. Żrący olej silnik, gaz nie wbity w dowód i te sprawy. Kiedy nie

Salon Genewa 2012 | Volkswagen Golf GTI Cabrio

konkurencją pod tym względem mogą być co najwyżej Rolls-Royce, czy Maybach. Jak ktoś z was nie wierzy to wystarczy spojrzeć na ich silniki, które są najlepsze w swojej klasie, w takim 2.0TDI olej i filtry wymienia się po 10latach lub 2mln kilometrów, a pasek rozrządu po 5mln kilometrów, reszta jest wieczna

Re: Kia Rio (2000-2005)

"a ja psiadam golfa III 1.9 tdi 1z mam go 4 lata 46 tys km i nic nie robilem tylko olej i filtry widocznie kupiles zlom" kolego, takie przebiegi, po 12 tys. rocznie, to można robić popsutym autem, nie stanowi to żadnego problemu.. jak padnie tylny lewy amortyzator to wystarczy omijać

Re: Najlepsze silniki 2010 roku

2.0 TDI i 1.9 TDI to wspaniałe silniki, zawsze byłem przekonany, że Diesle są do d..., a tu proszę, jestem pod wrażeniem tych silników! Ojciec ma 2.0 w Jettcie a ja mam 1.9 w Golfie V. Tylko lać ropę, wymieniać olej i w drogę! :)

Jaki olej

Witam. Może ktos doradzi jaki najlepszy olej do Golfa 3 1.9TDI. Teraz jezdzę na Mobil 1 15W 40.

Re: Volkswagen jednak zrobi hybrydy

Witam, to jest ciekawe stwierdzenie, że auto oszczędne to palące 4,5 litra na 100 km wybaczcie ale ma golfa 3 1.9 tdi 115 km i pali mi przy oszczędnej jedzie około 4,5 - 5 litrów oleju. Chciałem się przerzucić na hybrydy ale... no cóż przy tym spalaniu to nie ma opcji to jest spalanie takie jak

Re: Nowa Honda Civic od 64 900 zł

taaak - następny news dla funboyów Hondy. Bo niby tak - silnik Hondy jest solidny i bezawaryjny, tu zaprzeczyć się nie da. Tylko, że już w chwili wprowadzenia NIENOWOCZESNY. Archaiczny? Niekoniecznie. Diesel ICDT-I to może i full aluminium, ale spalanie ON ma duże i olej silnikowy bierze niczym BMW

Re: Silniki HDi z PSA

jak w WV-owskim nieśmiertelnym 1.9 TDI-ku (WV Golf Plus). Szczerze mówiąc mam wrażenie, że PSA 1.6 HDI to jeden z lepszych diesli dzisiejszych czasów, montuje go z 10 producentów, i aż sie boję jaki będzie jego następca projektowany w latach kryzysu (tłoki z plastiku...?)

Volkswagen Golf 1.9TDI z 1998r. - czy warto?

witam! Zastanawiam sie nad kupnem Volkswagen Golf 1.9TDI z 1998r. Samochód ma następujące parametry: Wersja: IV, Rok produkcji: 1998, Data rejestracji: 08/1998, Przegląd: 05/2011, Ubezpieczenie: 05/2011, 191 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 90 KM (66 kW), Pojemność skokowa: 1896 cm3, olej

Re: Auto do 10 000 zł co najlepiej kupic

tak zgadzadzam sie ale warte polecenia sa takie modele jak volvo v40 1.9 tdi pasior b4 1.9tdi audi b4 19 tdi bardzo wygodne i trfale golf z 97 r tez 19 td citroen ksarra 19 tdi i xantia wszystkie te auta zamykaja sie w 10000 z poczatkowymi wymianami ,,,rozrzad ,,plyny ,,i oleje zycze

Re: Polska gazem płynąca | LPG

ja mam bezpośrednie porównanie - lexus gs 300 na lpg i vw golf IV TDI kombi. Powiem tak lexus spala około 11-12 l. gazu na 100km, golf 5,5 - 7l. oleju ( zużycie paliwa na poziomie 3,5 - 4,5 można włożyć miedzy bajki ) jeżeli wiec chodzi o koszty to wychodzi na to samo - tylko należy pamiętać ze

Re: Motodziennik: Kłopotliwe diesle

Jeżdzę audi z 2,5 tdi 180 KM z ostatnich lat produkcji 2003 rok i śmiało polecam. Zero wytarcia wałków, wyglądają jak nowe. Ale co 10kkm olej i filtry, lane tylko v-power diesel, gaszone po odczekaniu 1-2 minut po jezdzie i zero buta po odpaleniu tylko grzecznie do 90 C. Jak narazie 230kkm i śmiga

Re: zużycie oleju w silniku

Mam VW golfa III TDI (90KM) z 1994r. i bierze mi oleju 0,7 - 0,8 litra na 10000km :) Turbina czysta nic nie puszcza 240000km na blacie, 1,5 roku w kraju :)

Re: Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.

jak 9 lat temu wybierałem (nowy) samochód, zdecydowałem sie na fokę w TDCI zamiast golfa IV - z powodu układu jezdnegoy i 'świeższego' wyglądu w środku; mój dobry kolega wziął golfa TDI 130 koni przejechaliśmy nimi podobny dystans (koło 200 000 km) i koszty 'utrzymania' okazały się podobne - ja

Tematy na forach motoryzacyjnych

.... TDI Forum - Pomocy, sportowy wydech nie daje odpowiedniego dźwieku! Bora Forum - Kto ma numery części od Passata, co pasuje? Golf Forum - Pasuje W8 Motor do 1,6? Polo Forum - Wreszcie skróciłem sprężyny zawieszenia, ale mikrofon w McDrive teraz za wysoko! Audi A6 TDI-Forum - Gdzie jest wlew paliwa

Re: Umiejom?

jeżdżenia busem. Fakt- najwięcej wypadków powodują łepki w wieku do 30 lat. Niezależnie od tego, czy jadą dostawczakiem, czy 20-letnim Golfem "po dziadku z Wehrmachtu", koniecznie TDI bo i rolnicze wejdzie i olej z Biedronki do baku. -- Jednym z najmilszych doświadczeń w życiu jest być celem, nie

Re: Siódmy Golf już w tym roku

turbiną i nadal nie trzeba jej wymieniać, silnik nie bierze oleju, skrzynia działa prawidłowo. Samochód nie miał żadnej awarii. Proszę pokażcie mi takiego Golfa TDI, TSI czy innego :) .... Pozdrawiam PS co do okazji dla Pana Jacka to Ford wyprzedaje własnie w salonach Mondeo z rocznika 2011r - przecena z

Re: Volkswagen Golf V (2003-2008)

mam golfa z rocznika 2007 1.9TDI ok 60tyś km.do tej pory nie było większych problemów z awaryjnością, problemem jest czujnik poziomu oleju który jest bardzo wrażliwy na wskazania ale może to i dobrze bo nie pozwala zapomnieć o kontroli poziomu oleju, jedyne co mi się nie zgadza w artykule to podany

Re: Co lepiej kupić? Proszę o pomoc

ja bym sie pochylił nad golfem, solidny ekonomiczny silnik i solidna sprawdzona konstrukcja. Wada napewno będzie miłą duzy przebieg, jak olej wymieniany teminowo to nie ma sie czego bać, Ewentualnie nie proponowane przez Ciebie a mysle ze też godne uwagi to Audi 80 1,9 TDI najlepiej 90 KM

Re: Olej rzepakowy - dziś chcę pierwszy raz dolać

wlasnie wyczytalem na vortex forum ze gosciu odbiera stary olej z lokalnej restauracji i leje to do golfa mk2 z przeszczepionym tdi z rocznika 99 mowi ze mu wychodzi 50mpg !!!

Re: 3,5 miliona skrzyń DSG

@Gość: VW od 2 lat nie produkuje na własne potrzeby silnika 2,0 TDI z pompowtryskiwaczami i tą nieszczęsną awaryjną pompą oleju, zresztą wada dotyczyła silników z pierwszej serii produkcyjnej z lat 2005-2006 i później została wyeliminowana. A co do klamek zewnętrznych to miałem 3 auta VW i nigdy

Re: Jakimi autami jeździcie ? - pytanie do PH

. Mój silnik w Golfie IV to klasyka świetnych diesli 90, 110, 115 KM. Przejechałem nim 220 tys i poza dolewkami oleju nie miałem żadnych kłopotów. moze jeszcze z najbardziej awaryjnym silnikie, jaki kiedykolwiek grupa VAG wypuscila - 2,0 TDI? Znów prezentujesz wysoki poziom niewiedzy ;-) Silnik ten w

Re: Jaki olej

afwis1 napisał: > Witam. Może ktos doradzi jaki najlepszy olej do Golfa 3 1.9TDI. Teraz jezdzę > na Mobil 1 15W 40. To się zdecyduj czy Mobil 1 czy Mobil 15W40 bo to różnica 2 klas.

Re: pytanie o olej?

NHa stronie Shella znalazłem odpowiedź na pytanie o olej Golf III 1.9 TDi, Syncro 1896 90 66 1993-1998 DT Helix Diesel Plus pojemność miski olejowej 4,3

z cyklu "rental" cars: vw golf v 2.0fsi

tym silniku to jego dzwiek. dawno nie jechalem benzyniakiem o takiej brzydkiej i dokuczliwej barwie. kiedy go odbieralem bylem pewien, ze to diesel. az dwa razy sprawdzalem olej, zeby miec pewnosc, ze nie chodzi bez oleju. na prawde - on ma terkot prawie jak w dieslu. we wnetrzu przy niskich obrotach

Re: audi a4 tdi czy golf 4 tdi?????

mam golfa IV 2001 tdi 115kucyków full wypas przebieg 100000 wymienilem pasek rozrzadu z pompa wody dotego doszly przeguby koszt to 1500zl to tyle z wymian olej co 15ooo wymiana malo pali po miescie wychodzi okolo 6.5 litra to chyba tyle pozdrawiam mariusz

Re: Używany Golf Plus via Mercedes B?

soner3 napisał: > Co to za bzdura? - wszystkie silniki w Golfie to wlasnie 2.0 TDI (1.6 to rownie > z > ten siilnik ) notabene dzis jedne z lepszych w swojej klasie. Chodziło mu pewnie o te 140 konne wyprodukowane na przełomie 2005/2006, strasznie im się osprzęt sypał, miały źle

Re: Dziwna sprawa - wariator

postępowanie kolegi, który w swoim golfie TDI wymienia olej razem z paskiem rozrządu (co 100 tys km!!!). I to jest przesada (widziałem ten olej po 80 kkm - gęsty jak smoła), choć z drugiej strony, mimo wszystko, auto chodzi mu normalnie....

Re: Motodziennik: Kłopotliwe diesle

Nie mógłbym nie skomentować ostatniej informacji o dieslach z VW... Obecnie jeżdżę (już 245 tys km) Passatem 2.0 TDI 170KM - bezawaryjnie... Żona jeździ Golfem 1,9 TDI 115KM (już 200 tys.) - bezawaryjnie... Połowa rodziny śmiga autami z grupy VW (AUDI, SKODA, SEAT) i nie zdarzają się problemy, poza

Re: Dzięki, dzięki

Jezli poza klasa jakosci Cx masz tez Sx, to mozesz spokojnie lac. Zreszta sam bym sie nie bal :) Najlepsze co widizalem, to jak moj kuzyn wlewal do Golfa TDI olej do sam. ciezarowych (klasy SHPD) - ciekaw jestem jak na taki olej "dlugodystansowy" reaguje silnik... -- Ludzie budują za

Re: Golf V-POMOCY- pęknięte łapy, wypust na bloku

recon4 napisał: > Witam! Tak sobie poczytałem twojego posta i mam pytanie. Czy przy wymianie > rozrządu w TDI trzeba odkręcać silnik? Bo jakoś cosik mi tu się wydaje dziwne! > Mechanik wymienia Ci olej, filtry, rozrząd i następuje totalna destrukcja > silnika? No może "

Re: nowy samochód a już bierze olej!!

Golfem IV TDI przejechałem 170 000 km, jedynie raz była potrzeba dolania kilku "setek" oleju. Teraz Leonem II TDI mam przejechane ponad 30 000 km, dwie wymiany oleju i bez dolewek. Fakt jest taki, że nie cisne za mocno na zimnym silniku i daję kilka sekund turbince na odpoczynek po

Re: Jaki olej

rafwis1 napisał: > Witam. Może ktos doradzi jaki najlepszy olej do Golfa 3 1.9TDI. Teraz jezdzę > na Mobil 1 15W 40. Nie ma takiego oleju 15W40 Mobil 1 ale mniejsza o to , wracajac do tematu 15W40 nie jest najodpowiedniejszym olejem do tego silnika jesli nie ma

Jaki olej?

Chciałbym poradzić się Was jaki olej polecili byście do VW Golfa IV 1,9TDI. Jak dotąd jeżdziłem na syntetyku Mobil1.Dodam, że auto ma juz ponad 200tyś. i spotkałem sie z opiniami, że w takim układzie jest to już bez znaczenia czy syntetyk czy pół, a nie ukrywam, że wolałbym coś tańszego niż

A może 1.8 TSI?

spokojnie podkręcić do 130-140 KM i wtedy jest już całkiem sympatyczny. Moim zdaniem jednak jest dość głośny. Co do 2.0 - bierze olej i rzeczywiście jest duże opóźnienie turbo, choć wiele nie jeździłem i tylko w Passacie. Teraz jeżdżę 1.8 TSI, to jest ciekawa maszyneria. Moment obrotowy jak w dieslu

Re: "Dwusuwowa" Laguna.

heh, ostatnio na ursynowie widzialem wlasnie civica 1,4, sedana i golfa IV 1,6 i obydwa stawialy siwoniebieska chmure godna tdi. I tak mi przeszlo przez mysl, jakim trzeba byc tluczkiem zeby sobie tak samochod zdemolowac.. No wlasnie...mozliwa wina kierownika?, lejacego olej slonecznikowy

Re: Używany samochód-to tylko benzyna

) widziałem jak ruszał gość 3-4 letnim Golfem VI, 2,0TDi świeżo po przykręceniu tablic rejestracyjnych (rzecz działa się na Spokojnej, przed starostwem powiatu ziemskiego)... on w gaz... (nie, nie zgasł)... kłąb czarnego dymu i kle,kle,kle,kle potoczył się do siebie na wieś. Jak oni (diagności) robią te

Re: Gdzie kupić uczciwie samochód????????????????

sporo. A czy teraz masz jakieś objawy uszkodzenia skrzyni? Czy na razie wszystko jest ok? Jesli tak to na razie nie myśl o tym, ewentualnie wymień olej w skrzyni na nowy. Kupisz drugie auto i tak naprawdę też nie masz pewności czy zaraz nie padnie Ci katalziator czy skrzynia? Tych elementów i tak

VW GOLF III 1.9 TDI

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem golfa III 1.9 TDI kombi, przebieg 195tys. Sprowadzony z Niemczech i serwisowany w ASO. Pod maska mam przyczepiona plombe informujaca o wymianie oleju. Auto zalane jest olejem pelnosyntetycznym Mobil 1 OW/40. Jednak na moje warunki jest nieco zbyt drogi. Mam

Re: Golf IV TDI

Witam wspomniałeś o elektronice gdzie szukać wady z czym są kłopoty najczęściej? Silnik oprócz brania oleju dobrze się spisywał? Jak turbosprężarka poprawnie swistała czy tak sobie? Czy twój golf był na pompie czy na bezpośredni wtrysku? Chcę przeznaczyć na zakup 20.000 tyś zł czy warto kupić

Re: Golf TDi - wrazenia

kieruję przy wyborze auta. Bardziej interesują mnie koszty związane z eksploatacją Golfa IV TDI: paski, płyny, zawieszenie.

Re: Ile palą wasze diesle TDI ( itp ) w mieście ?

golf 3 1,9TDI,w miescie ok 8l-normalna jazda,bardzo oszczedna ok7,wszystkie diesle 1,9 tak pala w miescie-nowe czy stare i niewierzcie w te bajki o 4l w miescie i 2 na trasie(chyba ze oleju silnikowego lub na lawecie:))

Re: Ludowoz - najwienksze oszustwo motoryzacji?

dosłownie zero usterek, zawieszenie i amortyzatory ostanio sprawdzane i jeszcze spoko. Wymieniany był standardowo pasek rozrządu, olej i filtry co 15tys a spalanie 5,5 do 6 na 100km. No a wiosną jak wszystko będzie ok. zmieniam na nowego Golfa może Jettę(mam nadzieję, że Meksyk się sprawdził). Pozdrawiam

Re: opłaciło się kupować całą prasę motoryzacyjną

można w zasadzie tylko tu. No to fałszują testy jak goście od Józka Goebbels'a. O Priusie mówią, że pali 6,7l/100km. Szkoda, że 600 użytkowników z Niemiec ma średnią na poziomie 5,2. Zużycie paliwa porównywalnego Golfa 2.0 CR-TDI 110 koni zaniżyli zaś o litr. O tym, że olej napędowy jest

Sprzedam GOLFA III

Sprzedam samochod osobowy marki Volswagen golf III rok produkcji 1995 ,poj.silnika 1900TDi , kolor czarny, 5-drzwiowy . Elektrycznie sterowane szyby, lusterka , szyberdach , dzielona tylna kanapa , regulacja wysokości fotela i kierownicy , wspomaganie kierownicy , centralny zamek, . dwa air bak

Dajcie spokój Jerzykowi...

Internetu, wpakuje się na minę. Swoją drogą ciekawe jest, że tak obstaje przy Dieslu... pewnie ze wsi chłopak i na rolniczym/opale chce jeździć. Kup sobie Jerzy E46 330d albo Golfa 1.9 TDI... nie ma na rynku bardziej niezawodnych silników Diesla, niźli te. Przestań nam d. w końcu zawracać, proszę. A jeśli

Re: TDI - marzenie każdego dresiarza

karol63 napisał: > Ja mam golfa V TDI 105 KM pali 5.0 ON.Trochę głośna jednostka ale tylko na > wolnych obrotach i na zewnątrz, w środku jak benzyna.Przyspieszenia sa bardzo > dobre.Przegląd co 15 tys.km dolewka oleju 0.2 litra jak się jeżdzi bardzo szybk > o > to więcej nawet

Re: Czy to norma że diesel bierze olej?

Mam Golfa IV TDI, przebieg 120000km, wymiana oleju co 15000km zawsze syntetyk Castrol GTD i jeszcze nie musiałem ani razu dolewać oleju między zmianami. Średnio na miarce poziom obniża się o ok. 2 mm po 15000km, więc jak mam nalane lekko powyżej średniego poziomu przy zmianie to wszystko wg mnie

zwykłe benzyny tańsze w eksploatacji niż diesle

,197 Koszty paliwa: $11,450 Utrzymanie: $4,808 Naprawy: $3,540 Finansowanie: $2,375 KOSZTY CAŁKOWITE: $37,600 www.edmunds.com/used/2004/volkswagen/passat/100377285/cto.html?setzip=10007&vdp=off Obecnie w Polsce olej napędowy jest o około 9% tańszy od benzyny bezołowiowej 95-oktanowej. Ta róznica była

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

swojego golfa 2 tdi z przyciemnionymi szybami to byś nie pierdzielił głupot. Obejrzyj sobie chociażby wykresy dołączone do tego artykułu, które jasno pokazują, że to ty pierdzielisz głupoty. Po przekroczeniu obrotów mocy maksymalnej moc spada i dopiero później jest odcięcie. Obroty maksymalne są zawsze

Re: Pod jakimi wzgledami najlepszy?

Mam Golfa IV TDI. Przejechane 160 000km - zrobione w trzy lata. Poza wymianami oleju i pasków (standard) przez cały okres eksploatacji wymieniłem tylko jedną część, górne mocowanie/łożysko kolumny z przodu i nic więcej. Co ciekawe amortyzatory jeszcze w normie. Zero dolewania oleju, spalanie paliwa

Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie opłaca?

? Wychodzi, że aby mówić o jakiś oszczędnościach rocznych takich, żeby styknęło na wafelka, trza kupić rzęcha 1.9 TDI 90 koni, co robi setkę w 13 sekund. Ceny paliw będą rosły (korzyść dla diesla), ale również olej napędowy będzie (moim zdaniem) rósł szybciej w cenie niż benzyna (vide owa popularność diesla

Re: Skoda Superb

mniej popularny i na pewno droższy w obsłudze. Z diesli radzę szerokim łukiem omijać silnik 2.0 TDI PD 140 KM, który został wprowadzony aby spełnić normę Euro 4. Może dojść nawet do zatarcia silnika! Mnożą się pęknięcia głowicy, uszkodzenia dwumasówki, pompowtryskiwaczy, pompy oleju, turbiny i to przy

Re: Nie dostales podrecznika?

, które muszą się do siebie ułożyć. Olej musi się dobrze rozsmarować po wszystkich zakamarkach:-) Dlatego na pierwszych kilometrach nie żałuję jej wachlowania. Potem chodzi leciutko i dokładnie na każdych obrotach. Pozdrawiam

Re: Jaki olej

black_code napisał: > rafwis1 napisał: > > > Witam. Może ktos doradzi jaki najlepszy olej do Golfa 3 1.9TDI. Teraz jez > dzę > > na Mobil 1 15W 40. > > Nie ma takiego oleju 15W40 Mobil 1 ale mniejsza o to , > wracajac do tematu 15W40 nie jest

Re: Jeszcze ostatnie słowo nie zostało...

Słuchaj nie jestem jakimś debilem który czytając taki opis wali komentarz typu "kupc sobie s klase albo mój Chevriket Aveo bo jest oszczędniejszy. Powiadasz olej rzepakowy wszystko ok ale w zimie przy mrozie możesz chuchać aż Ci płuca odpadną i samochód nie odpali. Następne 5l troche za mało

przypomnienie o wymianie oleju

witam. chcialem dowiedziec sie w jaki sposob (oczywiscie poza wizyta w ASO) można zlikwidować przypomnienie o wymianie oleju w silniku pojawiajace sie podczas uruchamiania na wyswietlaczu komputera w golfie 3 gt tdi? dzieki za pomoc.

Re: jazda dieslem 1,9 tdi

ten sposób stan idealnego "ujeżdżenia". Biegi chodzą lekko, samochód reaguje dynamicznie, nie jest "mułowaty". Potem rób przeglądy zgodnie z instrukcją, nie żałuj pieniędzy na dobry olej z odpowiednią normą VW i pod żadnym pozorem nie lej paliwa z niepewnego źródła, lecz

Re: Jaki olej?

Lej syntetyk. Póki nie bierze oleju. W benzynowym silniku objawia się to kopcenie, lecz w tdi to ciężko stwierdzić ;-). Jeżeli będzie powziom oleju spadać między wymianami, to sorry. Musisz przejść na bardziej lepki, nawet półsyntetyk. W przeciwnym wypadku, luzy będą się coraz bardziej

Re: Link do portalu entuzjastów jazdy na oleju

witam mam golfa 4 1,9 TDI i od jakiegos czasu sie zastanawiam czy aby nie dolac oleju kujawskiego . boje sie troche o silnik niby nie stary samochod. mozecie mi jakos podpowiedziec co zrobic? moze ktos z was jezdzil na kujawskim ?? jesli chodzi o ten kujawski to tylko tak kujawski wybralem

Re: ile oleju silnikowego spala 2,0TDi VW na 1000

masz rację.w przeciwieństwie do wielu na tym forum erotomanów gawedziarzy,masz trochę doświadczenia z silnikami TDI VW.ja miałem golfa 100KM,a brat ma passata 115 KM.i to prawda,że zużywają olej.w moim przypadku musiałem dolewać ok 1l na 15 tys.dotyczyło to szczególnie szybkich jazd poza miastem

Re: Sprowadzenie samochodu z Hiszpanii

kiepskim poziomie - wymieniają od razu całe podzespoły bez wnikania który drobiazg skonał. >recién cambio de motor y sust.repsol elite 5w40TDI >filtro de aceite y sust. Wymiana silnika? Powaliło gościa? Olej to wporzo, ale tak to jest napisane jakby wymieniał silnik. Przebieg jest też

Re: TDI - marzenie każdego dresiarza

Ja mam golfa V TDI 105 KM pali 5.0 ON.Trochę głośna jednostka ale tylko na wolnych obrotach i na zewnątrz, w środku jak benzyna.Przyspieszenia sa bardzo dobre.Przegląd co 15 tys.km dolewka oleju 0.2 litra jak się jeżdzi bardzo szybko to więcej nawet 1.0 litr.

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

Zacznij od ponownego przeliczenia kosztów, ponieważ podane spalanie jest dobre, ale dla Gofa. A nie ciężkiego, ważącego 1600 kg Tiguana. Realne zużycie oleju napędowego 2.0 TDI - 8 litrów na setkę. Realne zużycie benzyny przez 1.4 TSI - 10 litrów na setkę. Kolejna kwestia - dlaczego chcesz

Pytanko

Moj sasiad ma auto z motorem 1.9 TDi 90 km o symbolu 1Z to VW Golf Ma ok 203000 km przebieg i od jakiegos czasu mu sie dzieje cos takiego Przy zapalaniu auta rano lub gdy stoi kilka godzin dlugo po uruchomieniu pali sie kontrolka cisnienia oleju ( nie probowal gazowac jakis czas , ostatnio

Pytanko

Moj sasiad ma auto z motorem 1.9 TDi 90 km o symbolu 1Z to VW Golf Ma ok 203000 km przebieg i od jakiegos czasu mu sie dzieje cos takiego Przy zapalaniu auta rano lub gdy stoi kilka godzin dlugo po uruchomieniu pali sie kontrolka cisnienia oleju ( nie probowal gazowac jakis czas , ostatnio

Pytanko

Moj sasiad ma auto z motorem 1.9 TDi 90 km o symbolu 1Z to VW Golf Ma ok 203000 km przebieg i od jakiegos czasu mu sie dzieje cos takiego Przy zapalaniu auta rano lub gdy stoi kilka godzin dlugo po uruchomieniu pali sie kontrolka cisnienia oleju ( nie probowal gazowac jakis czas , ostatnio

Re: Fiat Punto (1999-2005)

znałem na naprawach). Silnik dostał w zawór... Naprawa kosztowała 200zł. 20 za zawór, 5 za uszczelniacz, 75 za pasek i 110 za rolkę (napinacz miał raptem 10tys). Silnik teraz pracuje w traktorku SAM, wczoraj go odpalałem, bo przywoziłem węgiel i łapie za pierwszym strzałem. Znajomy ma Golfa IV 1.9 TDI

Re: Jaki tlumik

supcio7 napisał(a): > A czy do golfa IV 1,9tdi (110 km)mozna dostac fajny tlumik?Nie za glosny, > raczej delikatny pomruk? Ponieważ jest to silnik z turbiną w dodatku na olej napędowy, każdy tłumik da tylko i wyłącznie znikomy "pomruk", gdyż większość ciśnienia gazów

Re: Honda Civic najlepszym kompaktem

dziwię się wynikowi Civica.Teraz jeżdżę trochę droższymi samochodami ale Hondę wybrałbym bez wahania jako samochód o rewelacyjnym stosunku możliwości i niezawodności do ceny. Nie dziwię się wynikowi, dziwię się popularności Golfa, zwłaszcza TDI do wolnej jazdy - z legendarnymi wtryskiwaczami, pękającymi

Volkswagen Golf Plus

Volkswagen Golf Plus - samochód osobowy marki Volkswagen zbudowany na płycie podłogowej Golfa V produkowany w latach 2005 - 2014 jako wersja minivan kolejnych generacji Golfa. Auto zostało zaprezentowane podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2005 roku. Volkswagen Golf Plus bazuje

Volkswagen Golf IV

) przy 4000 obr/min 320 Nm przy 1900 obr/min 2000 do 2003 ARL PD TDI VP – Pompa wtryskowa PD – Pompowtryskiwacze Volkswagen City GolfW 2006 roku zadebiutowała na Montevideo Motor Show brazylijska odmiana VW Golfa. Stylizacyjnie model różni się innym przodem i tyłem.

Volkswagen Golf VII

Volkswagen Golf VII - siódma generacja niemieckiego samochodu kompaktowego Volkswagen Golf produkowana od sierpnia 2012 roku, a sprzedawana od listopada. 4 września 2012 roku koncern Volkswagen pokazał w Narodowej Galerii Berlinie kolejną generację pojazdu, która oficjalnie zadebiutowała

Volkswagen Golf V

Volkswagen Golf V - piąta generacja niemieckiego samochodu kompaktowego Volkswagen Golf produkowana od października 2003 do 2009 roku. W latach 2003-2008 produkowano piątą generacja Volkswagena Golfa. Dla miłośników sportowej jazdy przewidziano wersję GTi z silnikiem o mocy 200 KM. Pod koniec

Volkswagen Golf III

Volkswagen Golf III - trzecia generacja niemieckiego samochodu kompaktowego Volkswagen Golf produkowana w różnych wersjach od 1991 do 2003 roku. Produkcja Golfa III zakończyła się oficjalnie w 1997 roku. W okresie 6 lat wyprodukowano 4 805 900 sztuk tego modelu. Na jego zakup zdecydowało

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.