jak podkręcić turbo diesla

msob

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

Jest wielki, wygodny, szybki i... kosztuje tyle, co Mercedes klasy C. Czy "średniak" Forda w topowej wersji może być alternatywą dla auta klasy premium?

Smart ForTwo - test | Pierwsza jazda

ForTwo wizualnie zmienił się niewiele. Styliści postawili na nowe kolory i wzory felg, a inżynierowie na bardziej ekologiczne silniki. Czy to wystarczy by zawojować rynek?

Czego w Polsce nie kupisz?

Wołgi, Vipera, Brilliance'a albo Sciona. Przynajmniej w oficjalnym przedstawicielstwie, takim z autoryzowanym serwisem. W drugiej części prezentujemy samochody sportowe, jakie przechodzą nam koło nosa

Volvo C70 - test | Pierwsza jazda

. Niestety, co jakiś czas mijam fotoradar, nie pozostaje nic innego jak włączyć tempomat. No i podkręcić audio, żeby zagłuszyć szum wiatru. Zaraz, jaki szum? Przyjacielu, ścisz to radio! Nawet przy 140 km/h wiatr nie jest dokuczliwy. Zresztą, komputer auta wie, że dach jest złożony i sam podbija głośność

Re: Giulietta 1.4(120ps)Distictive czy Civic 1.8

KM) i diesli, naprawdę inny jest tylko 1.8 turbo 235 KM > rozwinięcie płyty z Bravo, a nie przejęta wprost konstrukcja. płyta jest ta sama (pochodzi jeszcze ze stilo), rozstaw osi (mocowanie ram pomocniczych) nie ma tu nic do rzeczy > to na pewno nie jest to samo auto fakt, bravo nie ma

Re: Turbo-benzyna na krótkie dystanse.

pojemności i braku doładowania. Jedyny wówczas wyjściem z sytuacji jest podkręcenie obrotów do horrndalnych wartości wiertarki i jeżdżeniem z pedałem w podłodze, zeby auto chciało jako tako jechać. Teoretycznie więc nieistotne czy na krókie czy duższe dystanse silnik z lepszym momentem jeździ lepiej. Nic za

Re: Swift 1.0 Turbo :D

gls1 napisał: > Można postawić ten 1.0 benz turbo z jakimś 1,4 TDI i zobaczyć co się stanie he > he!! Ale i tak Dyszle są dynamiczniejsze od cherlawych benzyniaków he he!! > PZDR!!! To się stanie że benzyna "skroi" niemiłosiernie diesla 2 sprawa klient miał Charade 1

A może 1.8 TSI?

spokojnie podkręcić do 130-140 KM i wtedy jest już całkiem sympatyczny. Moim zdaniem jednak jest dość głośny. Co do 2.0 - bierze olej i rzeczywiście jest duże opóźnienie turbo, choć wiele nie jeździłem i tylko w Passacie. Teraz jeżdżę 1.8 TSI, to jest ciekawa maszyneria. Moment obrotowy jak w dieslu

Re: Nie dotyczy tematu wątku - dygresja o dieslu

. Dzięki dieslom > przezwyciężono te trudności i teraz benzyny mogą dostać turbo w modelach "pod > strzechy" a nie topowych. Dzięki dieslom?!?!? "Pożyjem, uwidzim" Przepraszam za moją dygresję, ale to chyba powinno znaleźć się w odrębnym wątku.

Re: Gaz + turbo = porażka !!!

samochód z > dynamicznym silnikiem 1.0...;-) No widzisz, popełniłem straszny błąd! Kupiłem turbo, zagazowałem. Ostatnio nawet trochę podkręciłem, efekt: 196km/343Nm. Czuję straszne wyrzuty sumienia, taka moc a tak mało kosztuję eksploatacja...

Re: a dlaczego INNE też?

benzynę, zwłaszcza turbo, łatwiej jest stuningować naprawdę ekstremalnie (czytaj - ogromne moce) niż diesla. Co do Skód - też to zauważyłem. Wynika to zapewne z tego, że wielu kierowców (z silną reprezentacją Skodziarzy) jeździ wyłącznie pasem lewym. Więc na światłach też stają na lewym pasie

BMW po letnim urlopie

) - 4,8l 367KM 5,5s do 100 530d, 730d-231KM 500-520Nm 520d perła dla taksiarzy - 5,8l/100km 650i (za 645i) - jak w "5" 745d -333KM 750Nm 9,5l/100km najmocniejszy diesel. Zapewne chwilowo O turbo w B ani słowa. -- . -Z TDCI NA ST-

Re: Laguna dCi - 100 KM

Gość portalu: Wojtek napisał(a): > Wszystko pieknie ladnie Niknejm, ale czy te zalozenia nie dotycza berdziej > silnikow benzynowych a nie turbo diesli?, gdzie wystarczy za 3 tys. wlozyc > sportowego chipa (godzina roboty) i efekt jest niesamowity! Owszem, tylko że wzrost ze 100 do

Re: Najbardziej nieudane silniki ostatnich 20 lat

a) wszystkie z paskiem rozrządu, zwłaszcza diesle i mocne benzynowe, b) doładowane, zwłaszcza turbo, chociaż są lepsze niż kategoria "c", c) wszystkie wysokoobrotowe kosiarki, czyli takie, gdzie jak nie pokręcisz do 4000 obr, to nie pojedzie. Tych silników nie lubię najbardziej, bo

Re: Hirsch podkręci Saaby

@ionen76 Jak taki z Ciebie specjalista co tylko powtarza zasłyszane i powszechne opinie to postaw w wyścigu na 1/4 mili tubo benzynę 450KM i 500Nm przeciwko turbo dieslowi 200KM 500Nm w takich samych budach. Na starcie będzie podobnie z przewagą benzyniaka a po 150-200 metrach 200 konny diesel

Volvo 940

benzynowe 2.0 i 2.3 w odmianach atmosferycznych oraz turbo, a także wersje z szesnastozaworową głowicą opracowaną przez Porsche/Cosworth 2.0 turbo i 2.3 atmosferyczny. Był dostępny także pochodzący z koncernu VW silnik diesla o pojemności 2.4.Napęd na oś tylną prznoszony był za pomocą skrzyń manualnych (M46

Volvo S60

- 260 KM R5 2.5 Turbo 210 KM R5 2.5 Turbo R 300 KM Diesla: R5 2.4 D5 126 KM R5 2.4 D5 130 KM R5 2.4 D5 163 - 185 KM Wersje wyposażeniowe R S60 jest wyposażony w dużą liczbę poduszek powietrznych oraz systemów trakcyjnych, które mają za zadanie ułatwić i stabilizować jazdę m.in. DSC oraz częściej

BMW F12

otrzyma silnik od M5 M6 Cabrio 8-cylindrowy, twin-turbo, 4.4 32v 7-biegowa automatyczna 412 kW / 560 KM przy 7000 obr/min 680 Nm przy 1500-5750 obr/min 4,3 sek 250 km/h Wersja otrzyma silnik od M5 Silniki diesla 640d Coupé 6-cylindrowy, twin-turbo, 3.0 24v 8-biegowa automatyczna 230

Porsche Cayenne

wersja Turbo S legitymuje się mocą 550 KM i 750 Nm. Do 100 km/h przyspiesza w 4,8 s i może rozpędzić się do prędkości 280 km/h. Silnik DieslaW lutym 2009 roku do ofery został wprowadzony silnik wysokoprężny. Jednostka ta pochodzi z gamy Grupy Volkswagena. Jest to 3-litrowy silnik o mocy 240 KM

Lancia Zeta

Valenciennes we Francji. Produkcja była niewielka i sięgała jedynie około 2-4 tys. sztuk rocznie. Były one sprzedawane głównie w Europie.Przez pierwsze lata model ten oferowany był z silnikiem benzynowym 2.0 Turbo o mocy maksymalnej 108 kW (147 KM) oraz dieslem 2.1 TD o mocy maksymalnej 80 kW (109 KM). W 1999

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.