hinduski producent samochodów

sprawdź też:

samochód

mjl

TATA Indica Vista EV

TATA Indica Vista EV

Hinduski koncern TATA, producent najtańszego samochodu na świecie, modelu nano, intensywnie pracuje nad wdrożeniem do produkcji samochodu o napędzie elektrycznym

Bajaj RE60 - najtańszy samochód świata

Najtańszym nowym samochodem na świecie jest Tata Nano. Za jego podstawową odmianę trzeba zapłacić około 2,7 tys. dolarów. Niebawem może się to zmienić, ponieważ hinduskie przedsiębiorstwo Bajaj Auto zaprezentowało model RE60, który ma być jeszcze tańszy

Skoda świętuje podwójne zwycięstwo w Nowej Zelandii

Załogi zespołu Skoda MRF zajęły dwa najwyższe miejsca podium w pierwszym w tym sezonie rajdzie serii APRC (Asia-Pacific Rally Championship)

Motogorączka nad Gangesem

, którzy noszą turban) i nieco przedłużył samochód, by dać więcej miejsca na nogi osobom siedzącym z tyłu - tak często podróżują właściciele samochodów w Indiach.- Kiedy producent chce wprowadzić na hinduski rynek nowy model samochodu, musi uwzględnić lokalne warunki, np. kiepskie drogi. Właśnie dlatego

Tata Nano na 2012 rok - Teletubiś

Tata Nano na 2012 rok - Teletubiś

apetyt Nano na paliwo zmniejszył się i wynosi teraz 3,9 l/100 km. Przy takiej mocy jest to wątpliwy powód do dumy.Za kierownicą | Tata Xenon - indyjski wół roboczy Oceniając to auto należy pamiętać, że jego głównym zadaniem nie jest podbicie rynków zachodnich, ale zmotoryzowanie hinduskiego

Samochody z innej bajki | Indie

Samochody z innej bajki | Indie

nas modelu Indica oraz najtańszy samochód świata ? Nano. ZOBACZ TAKŻE: Tata wycofuje się z Polski Tata Nano na 2012 rok - Teletubiś Samochody: Tata - ogłoszeniaZ indyjskich producentów warto wspomnieć o Force Motors. Firma działa od 1958 roku i zajmuje się produkcją aut dostawczych i terenowych

Re: Saab - reaktywacja - rusza produkcja

mu przekazane przez syndyka z prostego powodu - nie dysponował nimi. Tytuły dzierży bowiem koncern zbrojeniowy Saab. Miało to się okazać, kiedy koło interesu zaczęła się kręcić hinduska Mahindra, a jej prawnicy przejrzeli papiery. Zresztą nic szczególnie dziwnego, wszyscy pamiętają, jak BMW

miliard dolców kostują nożyki do golenia?

To brednia. Opracowanie nowego modelu samochodu być może kosztuje 1 mld $, ale można to zrobić taniej. Trzeba jednak wejść w kooperację z którymś z producentów samochodów lub kupić trochę licencji. Nie sądzę, żeby taka hinduska Tata była oparta tylko na własnych patentach. Silnik może pochodzić od

Re: Dlaczego Londyn płonie?

Jak widzisz, sam sobie odpowiedziałeś. Właśnie te kraje, które wspomniałeś przez ciężką pracę zwykłych ludzi się bogacą, a leniwa Europa umiera. Chociażby jaki jest największy producent samochodów na świecie? Tata - firma indyjska, wykupiła nawet już marki europejskie od leniwych Europejczyków

Re: Dlaczego...

przejść na targ (pigwa, grzyby leśne, owoce leśne... ).Choć w moim mieście działa to tak, że pod większymi sklepami czy w ruchliwym miejscu, na parkingu na osiedlu producent lub pośrednik sprzedaje z samochodu bezpośrednio (tak jak truskawki). W tym roku na karteczkach z ceną pojawiło się miejsce uprawy i

Koniuec z Chińszczyżna

Kazdy kraj który używa więzniów do przynusowej pracy może zostac potega producentów złomu! Ja mam zasadę jęzeli mam wybór to (z wyjatkiem elektroniki - komputery) nie kupuje zadnego złomu chińskiego! Polacy nie powinni tez sie podniecac chinskimi albo hinduskimi samochodami

Re: Paryż 2010 | Nowa twarz Laguny

@ Volvo rlz@ Dlaczego najgorszy syf ? To pojęcie względne. Dla Ciebie najgorszym syfem jest Renault a dla innych takim syfem może być Twoje Volvo ze stajni Chińskiego producenta. Dla posiadacza Rolls Royce za 2mln PLN Twój samochód to najgorszy syf. Dla Hinduskiego pracownika kupno Tata Nano to

technologia dla mas ....

Hinduski konglomerat przemysłowy poinformował o zakończeniu prac nad "ludowym samochodem". Ma on kosztować około 2 tys. dolarów. Rok wcześniej w Indiach wprowadzono na rynek taniutki telefon komórkowy - za ok. 15 dolarów, ale producenci są przekonani, że wkrótce zejdą do ceny

Technologia dla mas ....

Hinduski konglomerat przemysłowy poinformował o wyprodukowaniu "ludowego telefonu" komórkowego. Ma on kosztować ok. 15 dolarów, ale producenci są przekonani, że wkrótce zejdą do ceny poniżej 10 dol. za sztukę. Niedawno również Hindusi przedstawili model taniego samochodu (ok. 200

Re: TATA Nano - premiera w Genewie

furmanka nie ma. A może znowu się mylę i w dzisiejszych czasach Mercedes też nie ma koła sapasowego. Sam już nie wiem. Wiem jedno. Jest skandalem na miarę afer malwersacyjnych wystawienie do sprzedaży tego samochodu za cenę ponad 5000 dolarów kiedy jego produkcja z wliczonym zyskiem kosztuje 1830 dolarów

Re: Indica 1,4 GLX

Slyszalem, ze od nowego roku model Indica zmienia nazwe na Jaguar X1, a Wlosi sprzedaja Fiata (wraz z przynaleznymi markami) temu doswiadczonemu producentowi gdyz jak wiadomo Alfasud i Ritmo mialy problemy z korozja. Indica dostala rowniez 5 gwiazdek w NCAP, a Jeremy Clarkson twierdzi, ze to

Ehhh

, telefony komórkowe a niedługo pojawia się też nowoczesne samochody.Miliony Chinskich i hinduskich informatyków maja świetną opinie.Bedzie z tym zreszta coraz gorzej , gdyz Azja coraz aktywniej rozwija własne korporacje i z czasem przestanie być tylko źródlem taniej siły roboczej dla zachiodnich firm

Exportujmy złotówki:)))

po cenach, jakich nasi producenci nie będą w stanie zaproponować. Co dostają w zamian? Nic z tego, co wytwarzamy, nie zasługuje na to, by to kupili - z założenia. Eksportujemy więc dolary, a te umiemy produkować tanio, i żyjemy na koszt Indii. Dla nas to doskonały interes, ale hinduscy producenci

Re: AESA - Kto je ma?

> Tak jasne :)w tych czasach dobre kineskowy robiły tylko praktycznie firmy japoń > skie. > Takze pralki, lodowki, samochody itp. > Za to umieli budować stacje kosmiczne itp . Kto miał pierwszą stacje badawczą n > a > orbiecie ??? . No i co z tego ze mieli ? Co maja wspolnego

Fabryka Samochodów Ciężarowych w Lublinie

jego ramę. Posiada także zmodernizowany silnik Andorii, spełniający normy Euro IV. Docelowo producent zamierza produkować 10 tysięcy samochodów rocznie, także na eksport, a zatrudnienie w fabryce wyniesie 350 osób.W 2009 roku firma DZT Tymińscy wygrała także przetarg w sprawie przejęcia majątku firmy Honker

System numeracji modeli samochodów w ZSRR i Rosji

Standaryzowany system numeracji modeli pojazdów był używany dla państwowych wytwórni samochodów w Związku Radzieckim, a obecnie używany jest nadal przez część producentów w Rosji. Stary system numeracjiStary system był używany od lat 50. XX wieku do 1966 roku, kiedy został zastąpiony nowym systemem

Hurtan

Hurtan – hiszpański producent samochodów osobowych utrzymanych w stylu lat 40. i 50. XX wieku.Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Santa Fe, w Grenadzie.

Dadi Auto

Dadi Auto (Baoding Dadi) – chiński producent samochodów osobowych (głównie SUV-ów i pick-upów). Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Baoding, w prowincji Hebei.

Ultima Sports

Ultima Sports – brytyjski producent samochodów sportowych. Przedsiębiorstwo założone zostało w 1992 roku, a jego siedziba mieści się w Hinckley, w hrabstwie Leicestershire w Anglii. Modele Obecne Ultima Can-Am Ultima GTR Dawne Ultima Sport Ultima Spyder

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.