golf v 1.6

Tomasz Szmandra

Volkswagen Golf V 1.6 FSI Trendline

Volkswagen Golf V 1.6 FSI Trendline

Pięciodrzwiowe nadwozie, 115-konny silnik i podstawowe wyposażenie Trendline. Czy tak rozsądnie skomponowany Golf V znajdzie swoje miejsce na naszym rynku?

Dane techniczne

VW Golf V 1.6 FSI Trendline

Volkswagen Golf II (1983 - 1991) - opinie Moto.pl

Wśród używanych aut, które mają za sobą długą historię, Golf drugiej generacji cieszy się wyjątkowo dużą popularnością. Nie bez powodu

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

KM), 2.3 VR5 (150 KM), 1.9 D (wtrysk bezpośredni, 68 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 90 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 110 KM) 1998, sierpień - Bora (sedan, czterodrzwiowa wersja Golfa) 1999 - premiera Golfa i Bory w wersjach Variant (kombi). Nowe silniki 1.6 16V (105 KM), 2.0 (116 KM), 2.8 V6

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

KM) 2001, jesień - nowe silniki 1.8 20V (180 KM) i 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 150 KM) 2002, sierpień - wersja R 32 (3.2 V6, 241 KM), nowe silniki 1.6 FSI (bezpośredni wtrysk benzyny, 110 KM) i 2.0 (102 KM). Wycofanie z oferty silnika 2.3 V5 (150 KM) 2003, jesień - premiera VW Golfa VAWARYJNOŚĆGolf

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

Wybieramy najlepszy używany kompakt (2006)

1595 102 12,3 190 7,2 457 560/1350 Skoda Octavia II 1.6 FSI 1598 115 11,2 198 6,6 457 560/1350 Skoda Octavia Tour I 1.6 1595 102 11,8 190 7,1 451 528/1328 Suzuki Liana 1.6 1586 106 12,0 175 6,9 423 348/1149 Toyota Corolla IX 1.6 VVT-i 1598 110 10,2 190 7,0 418 289/1190 Volkswagen Golf V 1.6

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

Volkswagen Golf Variant - test Volkswagen Golf Plus wyglądał jak nadmuchany Golf. Trochę taka klusia, grubszy braciszek klasycznego hachbacka. Być może to spowodowało, że w Polsce nie odniósł sukcesu i to do tego stopnia, że przestano go oferować w salonach. Mimo braku wyrazistości Plus miał

Peugeot 308 1.6 THP Allure | Test | Czy zasłużył na tytuł?

Peugeot 308 1.6 THP Allure | Test | Czy zasłużył na tytuł?

jak poprzednik. Wprowadzając jego następcę Francuzi chcą się odgryźć i przeprowadzić atak na zdecydowanego lidera tej klasy, jakim jest Volkswagen Golf. Zadanie to nie będzie łatwe, ale przyjrzyjmy się czym nowa odsłona 308 przekonała jurorów COTY i co ma do zaoferowania wybrednym klientom tej

Z "GTI" w nazwie - cz. 1

Z "GTI" w nazwie - cz. 1

Golf GTI - legenda swojego segmentu, która trwa od 1975 roku kiedy to Volkswagen przedstawił jego pierwszą generację na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie. Rok później Golf GTI pierwszej generacji był już w sprzedaży. Pod maską znalazł się silnik 1.6 o mocy 110 KM. W Niemczech kosztował 13 850

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

zbudowano na płycie podłogowej Golfa V, ale wyraźnie wydłużono w tylnej części. W stosunku do Octavii I długość wzrosła o 7 cm, a rozstaw osi o ponad 6 cm. Zyskano w ten sposób więcej przestrzeni za przednimi fotelami i wygospodarowano ogromną przestrzeń bagażową (hatchback 560 l, kombi 580 l). Przestronny

Wyprzedaże rocznika 2012 - można oszczędzić nawet 20 tys. zł

Wyprzedaże rocznika 2012 - można oszczędzić nawet 20 tys. zł

Skoda Octavia 1.4 TSI 10 000 zł 14 proc. 61 200 zł Volkswagen Golf 1.4 6 000 zł 9 proc. 58 330 zł Volkswagen Golf 1.6 TDI 8 500 zł 11 proc. 67 340 zł ZOBACZ TAKŻE:Może wolisz taniego używańca? Tu znajdziesz tysiące ofert Tańszych nie znajdziesz. Oto 10 najtańszych nowych aut dostępnych w polskich

Seat Leon - test | Pierwsza jazda

Seat Leon - test | Pierwsza jazda

nie gasł (w Golfie 1.4 TSI był ten sam problem).Drugi w kolejce czekał Leon SC w żywym niebieskim kolorze. Pod maską terkotał 1.6 TDI o mocy 105 KM, co do dwudrzwiowego auta pasowało jak kalosze baletnicy. Ów terkot było słychać nawet po rozgrzaniu silnika. Dłuższa trasa przez góry udowodniła jednak

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

bagażniku obok koła zapasowego.vwgolf.pl/dane-techniczne/dekoder-vin - dekoder numeru VINCenyVolkswagen Golf - ogłoszeniaLinkivwgolf.pl - strona oraz forum dla miłośników i użytkowników Volkswagena GolfaTesty Volkswagena Golfa VVolkswagen Golf V GTI - ani trochę wściekłyVolkswagen Golf V 1.6 FSI

Skoda Rapid Elegance 1.6 TDI | Test | Do bólu poprawny

Skoda Rapid Elegance 1.6 TDI | Test | Do bólu poprawny

. Suma summarum Rapid jest dobrym samochodem. Nie wywołuje przyspieszonego bicia serca swoim wyglądem, ani osiągami. Jest trochę jak VW Golf - do bólu poprawny, wielozadaniowy, przewidywalny zwyczajnie nie ma się do czego przyczepić... ale chyba właśnie tego oczekujemy decydując się na zakup Skody. Gaz

Skoda Rapid Spaceback - test | Pierwsza jazda | Sukces (nie)murowany

Skoda Rapid Spaceback - test | Pierwsza jazda | Sukces (nie)murowany

je wypełniać. Nic tak nie cieszy jak możliwość stwierdzenia, że ich samochód NIE MA konkurencji. Skoda Rapid Coupe w przyszłym roku? Skoda Octavia od początku swojego odrodzenia w 1996 roku nie mieściła się w pojęciu typowego segmentu C. Bazując na platformie Golfa długością i pojemnością

Seat Leon ST | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo

Seat Leon ST | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo

/100 km 0-100 km/h 12,1 (10,3) s 9,6 (8,4) s 7,8 s V-maks 178 (191) km/h 202 (211) km/h 226) km/h Cena od 58 300 (67 100) zł od 78 200 (80 900) zł od 92 000 zł . 1.6 TDI 90 (105) 2.0 TDI 150 (184)  Silnik R4

Ford Cortina - 50 lat minęło

Ford Cortina - 50 lat minęło

Cortina przeszła przemianę podobną do tej, jaką było zastąpienie Golfa V Golfem VI generacji. Baza pozostała ta sama, ale zmian było na tyle dużo, że niektórzy twierdzą, iż mamy do czynienia z nowym modelem. Auto nazwano Cortina 80 (od roku modelowego).Ford Cortina powstawał nie tylko w fabryce w Wielkiej

Pojedynek używanych | 307 vs Megane

Pojedynek używanych | 307 vs Megane

: Peugeot 307 vs Renault Megane II Marcin LewandowskiZOBACZ TAKŻE:Pojedynek używanych | Civic VII vs Corolla IXPojedynek używanych | Golf V vs Focus II

Skoda Octavia 2.0 TDI Combi | Test | Dojrzała konstrukcja

Skoda Octavia 2.0 TDI Combi | Test | Dojrzała konstrukcja

Octavie znajdą z zamkniętymi oczami. O pozycji Octavii świadczy choćby możliwość zamówienia nawigacji z 8-calowym ekranem - dostępnym w VW Golfie, ale w Seacie Leonie już nie. Octavia z pewnością przypadnie do gustu klientom ceniącym jakość wykonania. Miękkie materiały w klasie kompaktowej oferuje już

Pojedynek używanych | Alfa Romeo 145 vs Honda Civic

Pojedynek używanych | Alfa Romeo 145 vs Honda Civic

wtórnym. Najmocniejszy jest VTi z legendarnym motorem 1.6 VTEC osiągającym 160 KM.CZYTAJ WIĘCEJ: Alfa Romeo 145 vs Honda Civic VI Marcin Lewandowski ZOBACZ TAKŻE:Pojedynek używanych | 307 vs Megane IIPojedynek używanych | Golf V vs Focus II

Toyota Auris | Pierwsza jazda | Prawie od nowa

Toyota Auris | Pierwsza jazda | Prawie od nowa

, że najwięcej chętnych znajdzie się na auto z silnikiem 1.6 w trzeciej wersji wyposażenia - Premium za 66 400 zł (z klimatyzacją i nawigacją). To mniej niż za nieco słabszego i także pięciodrzwiowego VW Golfa VII (1.4 122 KM - 71 670 zł.), Opla Astrę (1.4 120 KM - 69 500 zł.),  a nawet Kię Ceed

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

Toyota Auris Touring Sports | Pierwsza jazda | Udany powrót

centymetrów więcej niż hatchback. Dodatkowe połacie blachy pozwoliły wygospodarować całkiem przestronny bagażnik. Standardowo oferuje on pojemność 530 litrów (Ford Focus - 490 l, Chevrolet Cruze - 500 l, Opel Astra - 500 l, Hyundai i30 - 528 l, Volkswagen Golf - 610 l). Po złożeniu oparć tylnej kanapy

VW Golf Cabrio - test | Pierwsza jazda

VW Golf Cabrio - test | Pierwsza jazda

. zł.Kompendium Volkswagen Golf Cabrio 1.2 TSI (BlueMotion) 1.4 TSI 122KM 1.4 TSI 160KM 2.0 TSI 1.6 TDI (BlueMotion) 2.0 TDI Silnik benzynowy, turbo, R4 benzynowy, turbo, R4 benzynowy, turbo, R4 benzynowy, turbo, R4 turbodiesel, R4 turbodiesel, R4 Pojemność skokowa 1197 cm3 1390 cm3 1390 cm3 1984 cm3

Gaz wciąż najtańszy?

benzyny E95 kosztuje średnio 5,12 zł, litr oleju napędowego 4,94 zł a autogazu 2,44 zł (najniższe notowania wojewódzkie z dnia 4.06.2011). Gdyby przyjąć, że każdy z kierowców dosiada tej samej klasy auta, na przykład kompaktowego Volkswagena Golfa V z 2007 r. z benzynowym silnikiem 1.6 (102 KM

Peugeot 308 SW 1.6 HDI - test | Pierwsza jazda

przestrzeń na drobne zakupy.Volkswagen Golf Variant | Pierwsza jazdaA jak to jeździ?Chcąc nie chcąc docieramy do spraw technicznych. Tutaj nowy Peugeot 308 też nie ma się czego wstydzić. Turbodiesel 1.6 potrafi dobrze pogodzić niezłą dynamikę z rozsądnym zużyciem paliwa. Nie jest może demonem sprintu i

Gaz wciąż najtańszy?

E95 kosztuje średnio 5,12 zł, litr oleju napędowego 4,94 zł a autogazu 2,44 zł (najniższe notowania wojewódzkie z dnia 4.06. 2011). Gdyby przyjąć, że każdy z kierowców dosiada tej samej klasy auta, na przykład kompaktowego Volkswagena Golfa V z 2007 r. z benzynowym silnikiem 1.6 (102 KM) spalającego

Volkswagen Touran (2002 - 2010) - opinie Moto.pl

://volkswagen.auto.com.pl/forum/viewforum.php?f=1681 - Strona o VW Touranie (porady, problemy techniczne)http://volksmaniak.prv.pl/ - Strona miłośników marki Volkswagen Dariusz DoboszZOBACZ TAKŻE: Volkswageny będą tańsze Volkswagen Golf V (2003-2008) Samochody: ogłoszenia

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

/55 R16 Masa/ładowność 1302 kg (1392 kg) Poj. bagażnika 510 l (480 l z kołem zapasowym) Poj. zbiornika paliwa 60 l Przyśp. 0-100 km/h 10,9 s (11,7 s) Śr. spalanie 5,7 l/100 km (4,5 l/100 km) V maks. 190 km/h (190 km/h) Cena od 69 390 zł (od 78 590 zł) Marcin Sobolewski Golf

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

1.2 TSI - 60 600 zł. Turbodiesel 1.6 TDI o tej samej mocy wymaga słonej dopłaty. Jego ceny startują od 72 500 zł. Jeśli sporo jeździmy po mieście, zaoszczędzone w salonie pieniądze można zainwestować w automatyczną skrzynię. I automaty zmieniły się nie do poznania - mają więcej biegów, chętniej nimi

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

. bagażnika 695/1989 l Przysp. 0-100 km/h 9,9 s Śr. spalanie 5,3 l/100 km V maks. 201 km/h Cena 99 690 zł Marcin Sobolewski Golf GTI do lansu - ZOBACZ WIĘCEJUżywanej Audi A8 (1994-2002) - warte grzechu? - ZOBACZ TUTAJ Parking.moto.pl: samochody czekają na Ciebie Reflektory

Ceny w salonach na wstecznym

- Jazz - rabat 3 tys. zł, komplet opon zimowych gratis- City - rabat 3 tys. zł, komplet opon zimowych gratis- CR-V - dodatkowe akcesoria w cenie 5 tys. zł, darmowy pakiet ubezpieczeń, komplet opon zimowych gratisOpelNa tegoroczne egzemplarze modeli Corsa, Astra Classic III i Insignia obowiązują promocje

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

Fabia.Pod maską rajdowej Fiesty, która odniosła już zwycięstwo np. w Rajdzie Finlandii (WRC2) znajdziemy dokładnie taką samą turbinę czy kolektor dolotowy jak w drogowych Fordach.Nasza Fiesta otrzymała opracowany od podstaw do sportu silnik 1.6 Turbo, który jednak bazuje na jednostce montowanej w drogowej

Volkswagen Passat - test | Pierwsza jazda

. spalanie 4,3 l/100 km V maks. 195 km/h Cena 96 790 zł Grzegorz Lepak Golf GTI do lansu - ZOBACZ WIĘCEJUżywany VW Passat B5 Volkswagen Passat - ogłoszenia

Peugeot 307 (2001 - 2007) - opinie Moto.pl

Wiele europejskich firm ma zakusy, by stworzyć samochód mocno konkurencyjny dla Volkswagena Golfa. Swego czasu przeszedł przez to Fiat, tworząc kompaktowego Stilo, przeszedł też Peugeot, konstruując model 307. W takich przypadkach producenci rezygnują z nadwoziowych ekstrawagancji, stawiając na

Volkswagen Golf III (1991-1999) - opinie Moto.pl

); 1996 lato silniki 1.6 (101 KM), 1.9 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 110 KM); 1997 sierpień +premiera Golfa IV (Golf III Variant pozostał w produkcji do 1998 r.) SilnikGłówne zarzuty dotyczą

Seat Ibiza SC - test | Za kierownicą

programie sterującym przekładnią, który inżynierowie musieli dostosować do współpracy z nieco leciwym, wolnossącym, benzynowym 1.6 pamiętającym jeszcze czasy Golfa czwartej generacji. Silnikowi wyraźnie brakuje elastyczności, a kręcony przez skrzynię w górne zakresy obrotów potwornie hałasuje. Ten tandem

Seat Ibiza Cupra - Test | Hiszpańskie Cafe Italiano

wydobywa się żaden przyjemny odgłos. Układ kierowniczy w trakcie dynamicznej jazdy pracuje stosunkowo precyzyjnie. Nie jest to poziom znany z Golfa GTI, ale pamiętając, że Ibiza to niższy i tańszy segment, można być z niego zadowolonym. Dobrze pracuje także układ zawieszenia. Z tyłu oparty jest on na belce

Seat Toledo II/Leon l - 1999-2006

Pierwsza generacja Toledo, z nadwoziem typu hatchback, powstała na płycie podłogowej Golfa III. Siedem lat później sięgnięto po platformę Golfa IV, budując drugą generację kompakta. Tym razem jednak zdecydowano się na sedana, co utrudniło dostęp do obszernego bagażnika (500 l). Pokrywa otwiera się

Opel Astra - test | Pierwsza jazda

w klasie (1,814 m). Lepiej wypada w tej kategorii Ford Focus, ale król okazuje się jednak nagi. Golf jest węższy o całe 3 cm. Fotele są dobrze dopasowane nawet w podstawowych specyfikacjach, te z droższej wersji (Ergonomic Sport Seats) mają większy zakres regulacji i możliwość przedłużenia

Renault Fluence 1.5 dCi - test | Za kierownicą

, rekompensowały brak podnoszonej tylnej klapy z szybą jednocześnie. Ostatnimi laty nasze gusta doganiają jednak te z zachodniej Europy. Mimo niewielkiej różnicy w cenie, na ulicy znacznie łatwiej spotkać dzisiaj Golfa niż Jettę, "kosmicznego" Civika w wersji hatchback niż stonowanego sedana. Zwycięża

Opel Astra 1.6 Turbo - test | Za kierownicą

model wymiarami wyrasta ponad klasę kompaktów i jest aż o 17 cm dłuższy od poprzedniczki (442 cm). Patrząc jednak na dynamiczne rysy nadwozia Astry, trudno odgadnąć, że to taki kawał samochodu. Subtelna muskulatura skutecznie ukrywa nadmiar centymetrów i szybko wpada w oko. Przy Golfie wygląda jak

Seat Toledo/Leon (1999-2006) - opinie Moto.pl

Pierwsza generacja Toledo, z nadwoziem typu hatchback, powstała na płycie podłogowej Golfa III. Siedem lat później sięgnięto po platformę Golfa IV, budując drugą generację kompakta. Tym razem jednak zdecydowano się na sedana, co utrudniło dostęp do obszernego bagażnika (500 l). Pokrywa otwiera się

Małe (i oszczędne) jest piękne

szczęście firmy potrafią zachować rozsądne koszty produkcji z korzyścią dla nabywców. Przykładem takiego działania może być Skoda Roomster, w której silnik 1.6 o mocy 105 KM zastąpiono równie mocnym silnikiem 1.2 z jeszcze wyższym momentem obrotowym, co dodatkowo poprawiło dynamikę. Kompaktowy MPV Skody

Ford Focus 2.0 TDCi - test | Pierwsza jazda

prezencie. Ile zatem trzeba zapłacić za nowego Focusa? Ceny trzeciej generacji zaczynają się od 60 700 zł (polskie ceny nowego Forda Focusa). Za tę kwotę dostaniemy auto w wersji pięciodrzwiowej, ze 105-konnym, wolnossącym silnikiem 1.6 pod maską i 5-biegową, manualną skrzynią biegów. Niestety, jeśli nie

Hyundai i30 - test | Pierwsza jazda

klientów m.in. z Volkswagenem Golfem i Fordem Focusem. Czy to się uda? Od debiutu pierwszej "i-trzydziestki" w 2007 roku, auto wybrało ponad 400 tysięcy Europejczyków. W 2010 roku i30 uzyskał rekordową w historii marki Hyundai sprzedaż  - 115 tys. egzemplarzy. Teraz szefowie planują sprzedaż

Chevrolet Cruze - test | Pierwsza jazda

jednak wydatek 81 500 zł. To zbliżona cena do uznanej konkurencji spod znaku VW, Forda czy Skody. Golf Highline 2.0 TDI kosztuje 81 000 zł, Focus Ghia 2.0 TDCi 80 700 zł, Octavia Elegance 2.0 TDI 91 700 zł. Może więc znajda się chętni na wersję podstawową? Wersja z silnikiem 1.6 l kosztuje 49 900 zł

Trzeci Variant - nowy VW Golf w wersji kombi

Hatchback, Plus, Jetta, Eos, CrossGolf - ależ wybór! Tak licznej rodziny nie ma chyba żaden inny kompakt. Ale cóż z tego, skoro brakowało w niej tak podstawowego elementu jak kombi? Co więcej, nie było wiadomo, czy Golf V w ogóle się tej odmiany doczeka. Kiedy pod koniec 2004 roku pojawił się Plus

TOP 10 | Auto dla studenta

wykończenia wnętrza.Przykładowa oferta: Daewoo Lanos 1.6 1998 r.Tego modelu nie mogło zabraknąć w naszym zestawieniu. Volkswagen Golf należy do najpopularniejszych używanych aut w Polsce. Na rynku występuje w dużej liczbie wersji silnikowych i nadwoziowych; 1,8-litrowy benzyniak o mocy 90 koni to optimum pod

Czy warto czekać

samochodami klasy Golfa. Czekający na Golfa zastanawiali się, czy zachowa on tradycyjny, łatwo rozpoznawalny styl tego modelu, czy też projektanci pójdą szlakiem wytyczonym przez Hondę Civic, Peugeota 307 czy Fiata Stilo, łącząc zalety samochodu kompaktowego i wielkopojemnego. My już wiemy - Golf V to

Silnikowy zawrót głowy

swoich klientów rozpieszczają Seat, Opel i Renault. Wszyscy trzej producenci przygotowali dla swoich aut aż osiem różnych silników.Najmniejszym w Seacie Ibiza jest 70-konny benzynowiec o pojemności 1,2 litra. Oprócz dwóch większych, wolnossących (1.4 85 KM i 1.6 105 KM) wybrać można także jeden z trzech

Volkswagen Golf Plus

Pora na rozwiązanie zagadki. Podchodzę do ustawionego na podeście Golfa Plusa. Nie jest sam. Po lewej stronie ma Golfa V-kę, a po prawej Tourana. Idealna okazja do bezpośrednich porównań. Rzut oka na dane. Plus jest cięższy od "piątki" o 100 kg i lżejszy od Tourana o 100 kg. Wyższy o 9,5

Wyprzedaż czas kończyć

000 zł. To właśnie w Fiacie można zauważyć pierwsze, szczególnie interesujące propozycje. Aż 9000 zł upustu na auto miejskie, 10 000 zł na kompaktowego sedana czy 11 000 zł na wielofunkcyjne MPV to godne uwagi oferty.Honda sprzedaje rekreacyjnego CR-V z upustem 9000-12 000 zł, dorzucając jeszcze opony

60. Międzynarodowy Salon we Frankfurcie - korespondencja

GolfsburgNadwozie Golfa V zyskało na dynamice, a auto na wyposażeniu. Ma m.in. ESP i Dual Brake Assist, a także nowe zawieszenie, elektromechaniczny układ kierowniczy oraz silniki z zaawansowaną techniką wtrysku paliwa FSI i TDI. Wszystkie jednostki napędowe 1.4 75 KM, 1.6 FSI 115 KM, 1.9 TDI 105

Mazda 3 2.0 i-stop - test | Za kierownicą

KM) to wydatek 79 500 zł, a za 76 830 zł wyjedziemy z salonu 160-konnym Golfem 1.4 TSI. Słabszy, ale niekoniecznie wolniejszy Fiat Bravo 1.4 T-Jet (150 KM) kosztuje 72 990 zł. Stawkę zamykają Seat Leon 1.8 TSI o mocy 160 koni za 85 990 zł i Citroen C4 1.6 THP (156 koni) za 77 800 zł.GAZ Świeży design

Jesienne premiery w polskich salonach

pilotem i sterowniki szyb w przednich i tylnych drzwiach. Bagażnik ma pojemność 232 l.Z kolei Nissan Micra to przykład nowego modelu z wyższej półki segmentu aut miejskich. Japoński samochód, zbudowany na nowej płycie podłogowej o nazwie V, doczekał się bardziej stonowanej stylizacji i przestronniejszego

Volkswagen Jetta

trudniej będzie pomylić z Golfem niż Passatem.Quiz drogowyMiny wyprzedzanych na autostradzie kierowców wyrażają zaskoczenie. W lusterkach widzą Golfa V z chromowanym grillem, a z profilu - nowego Passata. Tylko trochę mniejszego. Napis na tylnej klapie wyjaśnia zagadkę. Nawet w Niemczech dwa tygodnie po

Alfa Romeo Giulietta - test | Pierwsza jazda

, wyprutych z emocji "wagenów". Przy Giuliettcie Golf i Focus brzmią jak uderzenie młotka. A warto wspomnieć, że oczywiście to nie pierwszy samochód o tym imieniu w historii Alfy. Giulietta "numero uno" pamięta przecież lata pięćdziesiąte. Przyjdzie jednak taki moment, kiedy będziecie

Deszcz rabatów

informacji: alfaromeo.pl AudiA1: pakiet promocyjny Comfort (klimatyzacja manuala, alarm, podłokietnik i Audi Parking System) dla wersji Attraction oraz Ambition (1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.6 TDI) w cenie promocyjnej 6 010 zł (taniej o 1 390 zł)A3: pakiet promocyjny Comfort (m.in. klimatyzacja automatyczna

Fiat Grande Punto 1.6 - test | Za kierownicą

Po nieudanym zamachu na króla kompaktów - Golfa, styliści Fiata przypomnieli sobie, że włoski samochód musi wyglądać. Grande Punto wyjechało spod kreski Giorgetto Giugiaro i mimo 4 lat od premiery nadal przyciąga wzrok. Przedni pas z dzielonym grillem i subtelnymi reflektorami zdradza nam, jak

Mazda 3 FL - test | Pierwsza jazda

-biegowa przekładnia ręczna z podstawowym benzyniakiem, mocniejsze wersje jedynie w bogatszych wersjach wyposażeniaSUMMA SUMMARUM Mazda 3 zdobyła ostatnio czołowe miejsce w rankingu satysfakcji JD Power, pokonując nawet Volkswagena Golfa. I nie dokonała tego we Francji czy w Wielkiej Brytanii, ale... w

Największe bagażniki w klasie cz. III

500/1550 Peugeot 308 SW 5/7 450,0 508/1736 Renault Megane Grandtour 5 456,0 485/1600 Skoda Octavia Combi 5 457,0 605/1655 Volkswagen Golf Combi 5 453,5 505/1495 Volvo V50 5 451,0 415/1300 * - model 2012 ZOBACZ TAKŻE: Chevrolet Cruze

Numer 12/2004

specjalnySuperdiesle - nowa generacja małych turbodoładowanych silników wysokoprężnychTest długodystansowyFiat Punto 1.3 Multijet - jak auto z polskim silnikiem wypadło po 20 tys. km?Test dalekodystansowyVolkswagen Golf V - lubi szybką jazdęPierwsza jazdaAlfa Romeo 147 - włoska piękność w nowej stylizacji ze 150

Škoda Octavia 2004

Superb. Tablica przyrządów z centralnie umieszczonym wyświetlaczem jest teraz większa i czytelniejsza, a podróżującym przybyło miejsca na nogi. Lepiej wyprofilowano przednie siedzenia, zmieniono i poszerzono gamę kolorów i wzorów tapicerki. Nowa Octavia to kolejny po Golfie V, Audi A3 i Touranie model

BMW serii 1

zbudowane na płycie podłogowej VW Golfa V napędzają cztery silniki benzynowe: 1.6 102 KM, 1.6 FSI 115 KM, 2.0 FSI 150 KM, 3.2 V6 quattro 250 KM, oraz dwa diesle: 1.9 TDI 105 KM i 2.0 TDI 140 KM. Jeśli więc poszukujesz kompaktu o sportowym charakterze, to powinieneś raczej udać się do salonu Audi niż BMW

Audi A3 (1996-2003) - opinie Moto.pl

) 2002 diesel 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 100 KM) 2003, wiosna druga generacja A3 na płycie podłogowej VW Golfa V SilnikTrzeba uważać na paski rozrządu w dieslach, bo mogą nie wytrzymać wyznaczonego przez

Tour de Pologne - Ford Focus pod lupą

Po srebrnych Foresterze i Voyagerze oraz czarnej Octavii przyszła pora na niebieskiego Focusa. Właśnie kompaktowemu Fordowi z silnikiem benzynowym 1.6 będziemy starannie przyglądać się przez najbliższe dziesiątki tysięcy kilometrów.Cel? Typowy dla tego rodzaju testów: przejechać 50 tys. km w pół

Toyota Corolla/Auris

ustępować może najwyżej Coca-Coli i Mercedesowi. I co dalej? Koniec, koniec Corolli! Jednak nie do końca.Dość tej fikcjiFord odpuścił nieśmiertelnego Escorta, wcześniej Opel zrezygnował z Kadetta. Golf trzyma się mocno, ale w jego piątej edycji wciąż da się dostrzec coś z pierwowzoru. Zupełnie inaczej niż w

Skoda Octavia (1996-2010) - opinie Moto.pl

premiera modelu (hatchback, 5 drzwi). Silniki 1.6 (75 KM), 1.6 (101 KM), 1.8 20 V (125 KM), 1.9 D (komora wstępna, 68 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 90 KM) 1998, wiosna wersja kombi. Nowe silniki 1.8 20V (150 KM) i 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 110

Ford Focus II

jak w wypadku Mondeo,Fiesty czy Fusion, projektując stonowane stylistycznie auto, którego atuty mają się ujawniać dopiero w codziennym użytkowaniu. Czy nowy Focus ma szansę zagrozić sprzedaży Astry III lub Golfa V? Sadząc po tym, co jest schowane pod jego karoserią, wydaje się, że tak.Najlepsze

Numer 9/2003

indywidualnychDecyzjaCzy warto czekać na nową generację kompaktów - Golfa V, Astrę III i Mazdę 3Test porównawczyWielozadaniowe auta rodzinne za 60 tys. zł - Fiat Stilo, Mitsubishi Space Star i Opel MerivaOpinieCzerwony Peugeot 206 SW dla blondynkiNowe produktyKarty płatnicze dla kierowców, grający fotelik

Seat Ibiza (1993-2002) - opinie Moto.pl

Hiszpańska firma została przejęta przez niemiecki koncern Volkswagena, a ten dostarczył technologię i podzespoły dla zupełnie nowej Ibizy (1993). Niewielki, typowo miejski samochód zbudowano na płycie podłogowej VW Polo przy wykorzystaniu elementów Golfa trzeciej generacji. Powstała konstrukcja

Škoda Octavia II Kombi 1.6 FSI

;zbudowano na nowej płycie podłogowej koncernu Volkswagena (otrzymał ją m.in. Golf V) i dzięki temu rozstaw osi jest większy o 66 mm niż w pierwszej generacji Octavii. Zyskali na tym zwłaszcza pasażerowie tylnej kanapy - mają teraz dużo miejsca, nawet gdy przednie fotele maksymalnie

Samochody płci pięknej

, nawiązujące do pierwowzoru? We wnętrzu wspomnieniem po Garbusie są paskowe uchwyty dla pasażerów i wazon na kwiaty. Niemcy nie zamierzają chować nazwy New Beetle w archiwum i w 2011 roku planują pokazać światu kolejną generację, bazującą na Golfie VI.Volvo C30Trzydrzwiowe Volvo wyróżnia się na ulicy

Konfrontacje: Audi A3 Sportback 3.2/Volkswagen Golf R32

Pochodzące z jednej wielkiej rodziny Audi A3 Sportback 3.2 i Volkswagen Golf R32 na nieubitym śniegu dzielą między siebie role cherubinka i urwisa.Szukacie mocnego kompaktu, który sprawdza się na ulicy i na torze? GTI, ST czy OPC to świetny wybór na każdą niemal okazję. Ale nie na każdą pogodę. Ich

Nieudane ataki na klasę premium

silnikiem V8. Chociaż (za) bardzo przypominał mniejsze modele 100 i 200, oferował wszystko, co potrzebne było do szczęścia w klasie premium. 8-cylindrowy silnik o pojemności 3,6 litra i mocy 250 koni był w zasadzie połączeniem dwóch jednostek czterocylindrowych 1.8 z Golfa GTI.Do tego V8 otrzymało napęd

Pojedynek gniewnych maluchów: VW Polo GTI vs. Peugeot 207 GT vs. Suzuki Swift Sport

Gonić króliczkaPraszczurem klasy małych samochodów sportowych jest VW Golf, który w wersji GTI pojawił się pod koniec lat 70. Nikt wcześniej nie próbował z auta kompaktowego stworzyć namiastki wyścigówki. GTI wyróżniało się nie tylko silnikiem i osiągami, ale też smakowitymi detalami i lakierem

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

;tym, porównując z VW Golfem V 2.0 TDI/2.0 FSI drugą generację M-B Klasa A i Forda Focusa C-Maxa 2.0 TDCi/1.8 16V. Wybraliśmy trzy 5-drzwiowe, przednio-napędowe kompaktowe auta niemieckie.Klasa A nie ma nic wspólnego z małymi samochodami. W najnowszym wcieleniu jeszcze

Skoda Roomster - test | Pierwsza jazda

od ok. 46 tys. zł, ale spece od marketingu sądzą, że najbardziej popularna będzie droższa wersja Style. Za 57 tys. zł mamy dostać m.in. silnik 1.6 16 V, cztery poduszki, ABS, klimatyzację, komputer pokładowy, regulację wysokości fotela i elektrycznie sterowane szyby. Choć Roomsterowi najbliżej do

Skoda Octavia II 1.6 Ambiente - test | Za kierownicą

tak 5000 zł mniej niż za VW Golfa V spełniającego podobne oczekiwania.Ambiente to średni poziom wyposażenia. W porównaniu z obecnie obowiązującym wzbogacono go bocznymi poduszkami powietrznymi. W standardzie może znaleźć się półautomatyczna klimatyzacja Climatic oraz oddzielne oświetlenie tylnej

Volkswagen Touran 1.9 TDI 100 KM Trendline

charakterystyczne nadwozia. Niemieccy inżynierowie uznali bowiem, że Touran powinien być przede wszystkim praktyczny, również we wnętrzu. Funkcjonalność to rzeczywiście najważniejsza cecha tego auta.Prosta w formie deska rozdzielcza (taka sama jak w Golfie V) jest wprawdzie starannie wykonana i bardzo przejrzysta

Seat Toledo 2.0 TDI DSG Stylance

5-drzwiową Alteę (na płycie podłogowej Golfa V), a później Toledo, "doklejając" do Altei bagażnik o pojemności 500 l. Styl. Budzi emocjeStylizacja Toledo nadaje mu sportowy wizerunek. Konkurenci, aby osiągnąć podobny efekt, muszą sięgnąć po nakładki na zderzaki i progi oraz spojlery

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

Golfa V bardzo poprawiła zachowanie samochodu w szybko pokonywanych zakrętach. Auto prowadzi się pewnie, choć według mnie musi ono uznać nieznaczną przewagę mistrzów w tej dziedzinie, czyli Fordów. Zarówno Focus, jaki Mondeo wykazują bowiem nieco mniejszą tendencję do podsterowności. Silnik TDI jest

Škoda Fabia II

nawiązującemu do Golfa V, a pochodzącemu bezpośrednio z Roomstera. Materiały Fabii II niewiele ustępują tym z Golfa czy Octavii II. To nie koniec. Kierowca i pasażer przedniego rzędu siedzeń, nawet ważący sporo ponad 100 kg, nie wpadają na siebie podczas pokonywania zakrętów, a pomiędzy zagłówkiem a dachem

Seat Leon II

słabszy Golf GTI jest o całe 30 tys. zł tańszy. Czy prócz osiągów, druga Cupra przebije pierwszą także ceną? NA RYNKU Zachodnia Europa - wrzesień Polska - początek 2006 r. SILNIKI I SKRZYNIE Benzynowe: | 1.6 MPI (102 KM) - za słaby dla ważącego 1250 kg auta. W dodatku jako jedyny z benzynowych oferowany z

Skoda Roomster - test | Za kierownicą

pomiędzy kompaktem a vanem. A według zapewnień Škody to wręcz kompakt o cechach minivana. Mimo długości (420,5 cm) i szerokości (168,4 cm) zbliżonej do Corolli czy Golfa, Roomster jest od nich jednak sporo wyższy (160,7). Wnętrze nabiera przez to oddechu, ale auto naraża się na porównania z Peugeotem

Auto za 10 tys. zł

. km. Ich wada to ubogie wyposażenie i zazwyczaj podstawowy motor 1,33 litra (86-97 KM). Ten na szczęście nieźle radzi sobie z rozpędzaniem japońskiego kompaktu, choć lepiej wypada wersja 1.6 o mocy 110 koni. Zwolennikom diesli można polecić 72-konny silnik wolnossący o pojemności 2 litrów lub

Renault Clio Sport 2.0 16V - test | Za kierownicą

względem nieco roślejszy i cięższy Golf GTI również z dwulitrowym silnikiem, tyle że uzbrojonym we wtrysk bezpośredni i turbosprężarkę, radzi sobie znacznie lepiej. Z jego 200 koni można korzystać już przy 5100, a z momentu 280 Nm przy - uwaga - 1800 obr/min.Najgroźniejszym konkurentem Clio Sport jest

Volkswagen Caddy Kombi

to za samochód i jak się spisuje.Osobowy i dostawczyCaddy powstał na tej samej płycie podłogowej co Golf V i Touran, z którymi dzieli ponad połowę części. Również kształt nadwozia ma podobny do volkswagenowskiego minivana. W rezultacie - zupełnie odmiennie niż w poprzedniej generacji - przedział

Mini Cooper S Works

, by rozprostować kości - jest okazja, bo musimy zatankować nasze Mini. Właśnie, nie tylko do foteli można się przyczepić, do zużycia paliwa też. Ponad 10 l/100 km przy spokojnej jeździe na trasie to trochę dużo. Jeszcze kilka lat temu taki wynik byłby do przyjęcia, ale od czasu wprowadzenia Golfa V

Nieudane ataki na klasę premium

silnik o pojemności 3,6 litra i mocy 250 koni był w zasadzie połączeniem dwóch jednostek czterocylindrowych 1.8 z Golfa GTI. Do tego V8 otrzymało napęd quattro, manualne i automatyczne skrzynie biegów oraz bogate wyposażenie: pamięć ustawień foteli i lusterek, automatyczne przestawianie lusterek

Hyundai Elantra - test | Za kierownicą

, które nie są schowane.Hyundai dla Elantryu oferuje tylko jeden silnik. Benzynowe 1.6 MPI o mocy 132 KM robi jednak świetne wrażenie. Jest słabszy od 1.6 GDI z Velostara (140 KM) i oferuje nieco gorsze osiągi, ale za to wrażenia z jazdy są lepsze. Jak to możliwe? Reakcja na gaz jest natychmiastowa, bez

Hyundai Elantra | Test | Nowoczesny... stylistycznie

przestrzeń zabierają też zawiasy, które nie są schowane.Hyundai dla Elantry oferuje tylko jeden silnik. Benzynowe 1.6 MPI o mocy 132 KM robi jednak świetne wrażenie. Jest słabszy od 1.6 GDI z Velostara (140 KM) i oferuje nieco gorsze osiągi, ale za to wrażenia z jazdy są lepsze. Jak to możliwe? Reakcja

Seat Altea

stylistów kierowanych przez znanego projektanta Waltera de'Silvę. Od pojazdu o tak dynamicznym wyglądzie oczekiwałem odpowiednich walorów trakcyjnych i... nie zawiodłem się. Całkowicie niezależne zawieszenie - takie samo jak w Volkswagenie Golfie V - nie powstydzi się charakterystyki o sportowym

Fiat Stilo (2001-2008) - opinie Moto.pl

szybko tracą zdolność podpierania klapy. Typowym niedomaganiem są też zaparowane od środka reflektory.Historia2001, wiosna - premiera modelu w wersji hatchback 3d i 5d, silniki 1.2 16V (80 KM), 1.6 16V (103 KM), 1.8 16V (133 KM), 2.4 20V (wersja Abarth, 170 KM), 1.9 JTD (turbo diesel, common-rail, 80 lub

Opel Astra OPC

Przykład? Spójrzmy na nowego Golfa GTI: od najszybszej Astry jest o 4,6 cm wyższy i 7,4 cm krótszy. Gdyby nie znaczek, trudno byłoby rozpoznać w nim spadkobiercę twórcy gatunku. Kiedy zapytaliśmy naszych czytelników, które z aut robi na nich większe wrażenie - 2830 osób wskazało na Opla, 1206 na VW

Honda Civic VIII - test | Pierwsza jazda

, co odczuwa się szczególnie w wersji z silnikiem Diesla. Po drugie, zawieszenie wielowahaczowe tylnej osi stosowane w VW Golfie czy Fordzie Focusie precyzyjniej prowadzi koła od belki skrętnej. Wśród aut, z którymi Honda chce konkurować (Audi A3, BMW 1, Alfa 147), żaden nie ma belki skrętnej jak Civic

Konfrontacje: Fiat Multipla 1.9 JTD Active/Opel Zafira 2.0 DTi Club/VW Touran1.9 TDI Basis

chromowaniem wlotu powietrza. Jaki będzie designerski związek volkswagenowskiego minivana z Golfem V, na bazie którego przecież został skonstruowany, jeszcze nie wiadomo. Stonowana stylizacja Opla Zafiry sprawdziła się - auto odniosło sukces na rynku. Zupełnie inaczej stało się z nowatorskim Fiatem Multiplą

Numer 2/2004

NOWOŚCI15 najlepiej sprzedających się modeli i marek samochodów w PolsceLiderzy segmentu SUVJAKIE AUTOPremieryoczekiwane do połowy 2004 r.Temat z okładki pierwsza konfrontacja Opla Astry III i Volkswagena Golfa VPrezentacjaVolvo V50 - czas na kombiKonfrontacjaMiejskie auta z nowoczesnymi silnikami

Citroen DS3 vs. Peugeot RCZ vs. Renault Clio RS Gordini - test porównawczy | Za kierownicą

na trafianiu w poszczególne biegi. Co istotne, równie dobrze spisuje się znany silnik 1.6 THP. Do tego stopnia, że właściwie dopiero po zerknięciu na prędkościomierz uświadamiam sobie, że jadę sporo za szybko. Turbodoładowana, 200-konna jednostka błyskawicznie wchodzi na obroty a przy tym jest na

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Trudno znalezc test do prownania W/g tego testu poprzednia Jetta i glosnym silnikiem PD jest neiwiele glosniejsza od Volvo S40 1.6d moto.wp.pl/kat,125,title,VW-Jetta-kontra-Volvo-S40,wid,8170516,wiadomosc.html?ticaid=1a630&_ticrsn=3 A w Golfie VI zdecydowany nacisk polozona wlasnie

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Dzięki za wszelkie rady i sugestie. Szukam kombi z kratką w cenie ok 86 tys PLN dlatego pod uwagę wziąłem V50 (okazja cenowa) oraz golfa 1.6 a nie np 140 konną wersję 2 litrową. Ta ostatnia, zwłaszcza z DSG byłaby zapewne całkiem interesującym wyborem lecz niestety cena (a ściślej

V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

sprawę iż w tej kategorii Volvo jest na przegranej pozycji ale najistotnijszą dla mnie cechą jest mimo wszystko komfort jazdy i spalanie a dokładnie cisza przy prędkościach autostradowych ok 130km/h. Zastanawiam się nad nowym Golfem Variant 1.6 TDI. Jako że najbardziej cenie sobie spokój i ciszę

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Hej W Golfie VI z 1.6 TDI pod maską przy prędkości 100 km/h i na 5. biegu obrotek pokazuje ok. 1900 obr./min.Przy 130 zaś obroty rosną do ok. 2400;) Wniosek z tego taki,że ostani bieg jest dobry na autostrady (a w Bluemotion przełożenia jeszcze wydłużono:)).Raczej nie ma co narzekać,że silnik

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

aut, najistotniejszym kryterium wyboru będzie "deal" jaki zaoferuje mi sprzedawca. Na chwilę obecną IMO najlepszą ofetę ma V50 2.0 D Momentum + ksenony+ lepsze audio oraz homologacja. Volvo życzy sobie 89 tys PLN. Golf 1.6 TDI w wersji Highline z pakietem 990 oraz pakietem zczujnikami

Re: jakie auto 2+1 do 30000

poniżej 30 000 kupisz Golfa V z 2008 roku czyli coś więcej niż "auto na F":) 1.6 benzyna jest OK dla 2+1 miejsca wystarczy:)

Re: nowy: focus 1.6 czy golf V 1.6

jeżdżę focusem 1,6 115 KM, ale mam często możliwość przejażdzki 100KM kuzyna, różnicy w glośności nie zauważyłem, 115 KM ma zauważalnie wiekszego "buta" na niższych obrotach i nieco mniej pali... golf jest droższy i ma mniejszy bagażnik...

Re: nowy: focus 1.6 czy golf V 1.6

...silnik focsa jest nie do zajechania i bez konstrukcyjnych wad (~100km). Cichszy ponoć od tego bez zmiennych faz rozrządu (115 km). -- Pozdrawiam.DX

Re: nowy: focus 1.6 czy golf V 1.6

Mój znajomy ma od nowości focusa 1.6 rocznik 99. Do dzisiaj przebieg 350 tys. km, bez większych usterek. Serwisowany u dealera, po 250 tys. zaczął łykać olej i rdza też jest mu nieobca, ale jeśli chodzi o sam silnik to nie do zajechania...

Re: nowy: focus 1.6 czy golf V 1.6

Jest to opinia: 1. Wielu z tego forum i forów fordowskich 2. Znajomych mechaników 3. Różnych materiałów o fordzie do których dotarłem Jak się okazuje wiele marek ma silniki których lepiej unikać. 1,6 forda do nich nie należy.

Re: nowy: focus 1.6 czy golf V 1.6

Zastanów się też gdzie masz solidniejsze/tańsze A.S.O. Gwarancja chyba dwuletnia i na pewno czy z golfem czy z focusem kilka razy tam będziesz (przeglądy i jakieś naprawy) i lepiej nie jeździć do partaczy. --

Re: nowy: focus 1.6 czy golf V 1.6

des4 napisał: > 115 KM ma zauważalnie wiekszego "buta" na niższych obrotach i >nieco mniej pali... Widziales kiedyś wykres mocy dla tych silnikow? do 4200 obr. moc obu silnikow jest identyczna wiec nie wiem skad ten zauwazalny but.

Re: nowy: focus 1.6 czy golf V 1.6

dx771 napisał: > ...silnik focsa jest nie do zajechania i bez konstrukcyjnych wad (~100km). > Cichszy ponoć od tego bez zmiennych faz rozrządu (115 km). skad to wiesz? mam focusa z tym silnikiem i chetnie dowiedzial bym sie wiecej.

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

rzeczywiście ta akcja jest dość atrakcyjna ale wolwo ma teraz jeszcze akcję promocyjna na akcesoria -- Przedstawiciel Volvo na Forum.

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Jeśli służbowe to moim zdaniem kolejność następująca: C5 Laguna V50 Golf Cena odsprzedaży nie ma przecież znaczenia, liczy się komfort.

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Co do akcji serwisowych to zachęcam do skorzystania z oferty dla samochodów starszych niż czteroletnie na cześci i serwis. -- Przedstawiciel Volvo na Forum

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

W porównaniu z autami z tego segmentu myślę, że na brak przestrzeni nie można narzekać. -- Przedstawiciel Volvo na Forum

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Jeśli chodzi o komfort, właściwości jezdne, przestronne wnętrze to V50 moge Ci zdecydowanie polecić. -- Przedstawiciel Volvo na Forum

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

1.6d ma sie nie za bardzo do 2.0d. Pierwszy ma 5 biegow i jest wyraznie glosniejszy. Po prostu przejedz sie tym v50 (jak bedziesz mial mozliwosc - z 6-cio biegowym automatem), bedziesz zaskoczony wyciszeniem tego auta.

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

> Przypuszczam ze pod wzgledem halasu Golf i Volvo beda na podobnym poziomie. Watpie szczerze. Jak wspomnialem, golfa nie znam, jednak podrozowalem focusem turbodiesel, jest ponad wszelka watpliwosc glosniejszy od v50. Te 1,5 tony w v50 z niczego sie nie wzielo, auteczko jest bardzo dobrze

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Jesli chodzi o Golfa to nie licz na wiekszy upust jak 4-5 procent i wydaje sie ze na dzis w bardzo zblizonej cenie kupisz Passata 2.0d 110KM i z duzo bogatszym wyposazeniem . Jesli chodzi o skrzynie biegow to wersje 1.6 tdi sa ukierunkowane na oszczednosc paliwa wiec ostatni bieg jest

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Co do dodatkowych akcesoriów to rozsadnym kosztem można się teraz w Volvo zaopatrzyć w akcesoria typowo letnie i turystyczne. -- Przedstawiciel Volvo na Forum

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Przecież są mocniejsze wersje Golfa - 2 litrowy TDI CR 140KM i 1.4TSI 160KM. Niemniej jednak autowi chodzi o porównanie z 1.6. W BlueMotion faktycznie wydłużono przełożenia. Nie wpłynęło to na przyśpieszenie do setki, a urwało trochę na zużyciu paliwa. Różnica w cenie to jakieś 2 tyś.

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

. Teraz to i tak inny silnik - CR, a nie PD. 1.6 to całkiem nowa jednostka. Jak ci nie pasuje salon to zmień na inny.

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Z tym przestronnym wnetrzem V50 to troche przesadziles. Owszem, z przodu nie mozna narzekac, ale z tylu jest raczej ciasno. W koncu underpinning tego auta jest od focusa, czyli miejsca jest tyle, ile standard w klasie kompakt dawal 10 lat temu.

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Czy byłeś na Wysockiego w Warszawie? Dealer nazywa się Car Droom? Jeżeli tak, to rzeczywiście, mam wrażenie, że ten kawałek bruku pozostał na wyraźne życzenie właściciela;-) Jak po tym wsiadłem do mojej kochanej Vectry, to poczułem się jak w żelaźniaku...

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

> Tylko 2008/2009 wzywano V50 do poduszek bocznych , tylnych kol (zle dokrecone) i mozliwosci zwarcia w module wentylatora. Wychodzi na to, ze albo problem dotyczy pewnej liczby aut, albo serwis usuwa wady bez informowania przy okazji przegladow.

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

No stary jak to bylo w autozeitung to musowo tak jest i hwacit. Daleki jestem o wybrzydzania na skode ale co ty chlopie chcesz tutaj porownac? Design deski i materialy V50 z octavia? Przy tym takie farmazony jak "o gustach sie nie dyskutuje" nie maja zastosowania.

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

www.autogaleria.pl/auto_test/skoda-octavia-ii-kombi-1.6-tdi-cr-elegance,426.html Nawet w tescie autozeitung jakosc wnetrza octavii oceniono wyzej niz S40 test z 2009r z grudnia . Poziom halasu Octavi 1.6d i V50 1.6d - identyczny -- owoc zywota twojego jeZUS

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Miałem na myśli ogólnie Volvo nie wnikając w konkretne modele. www.uokik.gov.pl/szukaj.php?szukaj=Volvo&x=29&y=14 I to jest niepokojący objaw.

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

> Nie, wychodiz na to ze widzisz co chcesz widziec Akurat. Nie bazuje na wiedzy z jakichs forow, tylko z doswiadczenia. Powtarzam, ze jezdze tymi autami od 6 lat i przez ten czas tylko RAZ dostalem wezwanie na akcje serwisowa. Moje chciejstwo nie ma tutaj nic do rzeczy.

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Jak nie musi byc z kratka to idz do Seata, V50 przy Exeo to Dacia Wylapiesz to po pierszej jedzie probnej otomoto.pl/seat-exeo-piekny-wersja-style-C11892847.html Golf wciaz za dobrze sie sprzedaje, sa dlugie terminy oczekiwania wiec trudno o upust Sporo mozna za to zbic u Skody a

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Ee panie, chyba siedziales tam bardzo krotko albo bardzo dawno i niewiele juz pamietasz. Przy wsztstkich dobrych checiach w stosunku do Octavii, to jednak zrownywanie jej wnetrza z V50 to juz spory krok za daleko. Aktualnie Octavia wyglada w srodku calkiem przyzwoicie, z tym sie zgodze, no ale

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Zerknij na www.autogolf.pl/ Co do 1.6 - to nowa konstrukcja, gdzie oprócz optymalizacji pod względem zużycia paliwa (baza dla wersji BlueMotion) pracowano nad wyciszeniem. Co do cen to pofatyguj się do salonu. Standardowo w tej chwili do podstawowego wyposażenie dokładają różne opcje. W Variancie

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

tych akcji to bylo jednak wiecej Tylko 2008/2009 wzywano V50 do poduszek bocznych , tylnych kol (zle dokrecone) i mozliwosci zwarcia w module wentylatora. W 2009 chyba kazdy model Volvo byl wzywany na poprawki Nie tam zeby to jakos specjalnie akcentowac bo to dzis standard u wszystkich

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

exeo jest oczko wiekszy, bazuje na a4, trudno sie nie zgodzic, ze to niezla alternatywa (tym bardziej, ze niedroga) ale z calym szacunkiem, octavia przy v50 to maksymalnie wytaniony plastikowy szajs i nawet najlepsze tdi z dsg nie pomoze, jak chlop po 500 km jazdy wysiadzie z kregoslupem w

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Nie, wychodiz na to ze widzisz co chcesz widziec Uprzedzam ze to tylko wycinek- bylo tego wiecej www.forum.chorzow.slask.pl/printview.php?t=2161&start=0&sid=9b661bf166d61fdd872c58b5a5c1dce9 -- owoc zywota twojego jeZUS

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

prosze bardzo, halas wewnatrz samochodu v50 2.0d 6 manual 50 km/h: 60,1 100 km/h: 67,1 dB 130 km/h: 69,0 dB Przy 130 km/h masz o polowe ciszej niz w fordzie mondeo i 2x ciszej niz w peugeocie 407. Qysazukaj sobie dane z laguny, nie zdziwie sie, jak bedzie duzo glosniejsza :) Wiec bierz v50 na

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Nie, byłem u dealera na drugim końcu Polski ale wygląda na to, iż każdy salon cytryny ma na swoich włościach swego rodzaju poligon który uwidacznia zalety hydroaktywnego zawieszenia. Dla mnie bomba. Co do kolejnej wzpodwiedzi dot. przestrzeni w V50 umówmy się, że jest ona standardem ale w

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Tak moze pisac ktos kto jest zaslepiony w swoim samochodzie - taki uzytkownik fanatyk Volvo jak Ty Jakosc wnetrza Octavii II po fl w bogatszych wersjach nawet przewyzsza te z Volvo V50 a juz na pewno nie jest gorsza . Do tego nei trzeba nic wiecej niz udanei sie do salonow obu

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

> Ile razy Volvo wzywało z powodu wad. Dla mnie wręcz niewiarygodne. No, naklamales zdrowo. Ile razy bylo wzywane s40 i v50? JEDEN RAZ przez 6 LAT z powodu linki hamulca recznego, w 2006 roku. Uzytkuje te auta od poczatku produkcji (2004) i poza tym jednym razem nie bylo zadnych innych

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Laguna sie fatalnie sprzedaje wiec dealerzy sa sklonni do duzych rabatow Seat Exeo ma homologacje wiec sa wersje z kratka a poniewaz sporo jest ich po salonach z rocznika 2009 mozna takiego dostac ponizej 80tys zl z silnikiem 2.0TDI 143KM i bogatym wyposazeniem.Moim zdaniem warto cho

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

się przejechać kazdym z tych aut, ale niestety nie mam takiej możliwości. Znajomy podpowiada mi 130KM Lagunę w wersji Tech Run w cenie niższej niż zakłdanana (tzn niżej niż wspomniane V50 czy Golf). Plus dla renaulta za 5 osobową homologację. I Laguna prawdopodobnie może się pochwalić tym, na

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

Kompletnie nie trafiles z tym komentarzem. O zakupie V50 zadecydowala wyjatkowa korzystna cena zakupu i najlepszy wowczas wskaznik korzysc/cena, nic poza tym. Rozwazalem wowczas 3 inne auta (vw passat, nissan x-trail oraz laguna III). Facet powyzej prosi o opinie podparta dlugim uzytkowaniem i

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

> Chocby z tego testu No chyba kpisz sobie - przeciez to wnetrze to mieszanina czerni, szarosci, mysiego i burego. Ciagle ten okropny twardy plastik na kokpicie i badziewne lakierowane okladziny. Wykladzina bagaznika jest z koca przeciwpozarowego? Jesli to jest wedlug ciebie wysoka jakosc wy

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

jack2010 napisał: Być może to nie istotne, ale > kwestia "podejścia do klienta" w salonie VW jakoś mnie mierzi...I > nie mam tu absolutnie na myśli jakości obsługi (ta na wysokim > poziomie) ale swego rodzaju zadufanie Coś w tym jest,bo też słyszałem kilka opinii mówiących,

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

O golfie nie powiem nic, bo nie jezdzilem. Natomiast od 14 miesiecy jezdze v50 2.0d. Przejechalem w tym czasie 70.000 km, wiec moge podzielic sie swoimi uwagami. Obroty. Na 6 biegu obroty przy 100 km/h to ok. 1800, przy 120 km/h ok. 2000, 130 km/h ok. 2200. Przy 200 km/h ok. 3550. Najwieksza

Re: V50 2.0 D czy Golf Variant 1.6 TDI

bez wystających nadkoli. -minusy ( albo raczej minusiki) to brak komunikatów w języku polskim i tylko 2 letnia gwarancja. Renault daje 3, ale póki co u dealera u którego byłem chwilowo nie mieli Laguny w wersji testowej. U lokalnego dealera VolVO chwilowo brak S40/V50 w wersji testowej

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

weź człowieku nie porównuj C4 i Golfa przecież Cytrynami jeżdzą tylko panienki i ewentualnie pedofile

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

oki, przepraszam, znalazł sie pod moim wpisem i to mnie troche zmyliło co do reszty podtrzymuje zdanie

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Ja to wszystko rozumiem tylko ta osoba co zalozyla ten temat troche juz meczy, naipierw pytala czy silnik 1.4 czy 1.6 potem golf czy polo a teraz 1.6 czy 1.6fsi jakby to jakas ogromna roznica byla??? zakladac w kolko watek o jednym i tym samym jest troche meczace!!!!!

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

wojtekg1981 napisał: >> A co do awaryjnosci to golfa to poczytaj sobie ktotka skarge jednego z > wlascicieli!!!! mowisz o wlascicielach golfa 5 ??? daj,gdzie moge poczytac ???

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Witam nie czytaj zakompleksionych mam Golfa4 z salonu ma 4 lata bez problemów . Silnik FSI ma bezpośredni wtrysk jest lepszy i ekonomiczniejszy. Następny samochód kupię też Golfa. Pozdrawiam

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

to porównaj sobie wyposazenie z DUŻO tańszym C4. O wyglądzie sie juz nie wypowiem. A co do awaryjnosci to golfa to poczytaj sobie ktotka skarge jednego z wlascicieli!!!!

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Naprawde ciężki mam wybór , juz nawet mysle ze 1,4 FSI tez powinien mi wystarczyć , a moze za słaby ...

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Powiem szczeze dupe trujesz z tym Golfem wszyscy Ci odradzali VW i Polo i Golfa a ty dalej to samo w cenie niewielka roznica to biez ten o nowszej konstrukcji i juz. Jak juz sie uparlas na gowniany awaryjny, drogi i goły (cytaj z brakiem jakiegokolwik wyposazenia) samochod!!!

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

... i płacisz za "przygotowanie samochodu do sprzedaży" - to chyba już lekka przesada. Mnie osobiście Golf V nie rzucił na kolana, ale na pewno jak każdy golf znajdzie wielu zwolenników bo to z pewnoscia dobry samochód. Poza tym, wydaje mi się, że Golf nigdy nie był samochodem

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

wojtekg1981 napisał: >> A co do awaryjnosci to golfa to poczytaj sobie ktotka skarge jednego z > wlascicieli!!!! dodam jeszcze tylko ze na podstawie JEDNEJ skargi to wiesz co mozna sobie zrobic

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Mie musisz sie wypowiadac , ja pytam tylko o silnik , a nie jak ty to odebrałes , jaki samochód kupic .... wiec nie zabieraj głosu albo odpowiedaj na pytanie , jak juz musisz . Wiem jedno ze to bedzie golf 5

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Ja tez planuje kupic golfa 5 ale dopiero w 2006.Mieszkam w US i tutaj jeszcze ich nie ma w sprzedazy.Dopiero na poczatku 2006.Podstawowy silnik to 5 cyl o pojemnosci 2.5 i mocy 150km.Taki wlasnie planuje kupic.

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

z tym wypasem to już taka łatka.nawet jakby miał skórę w standardzie to znajdą się tacy co stwierdzą,że w złym kolorze.golf5 ma całkiem dobre wyposażenie,a klima kosztuje 3400(tylko).auto rzeczywiście drogie,ale może to kwestia czasu(w polsce)

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Przeczytaj dokładnie to co napisałam bo Twoja odp sugeruje że nie do końca rozumiesz moje słowa. Napisałam, że golfa nie kupuje sie ze wzgledu na cenę - jego nabywcy kierują się czymś innym, wiec porownanie wyposazenia i cen Golfa V i C4 ma znaczenie tylko porownawcze ale nie pozwala wyciagac

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

devote napisał: > Ja tez planuje kupic golfa 5 ale dopiero w 2006.Mieszkam w US i tutaj jeszcze > ich nie ma w sprzedazy.Dopiero na poczatku 2006.Podstawowy silnik to 5 cyl o > pojemnosci 2.5 i mocy 150km.Taki wlasnie planuje kupic. Podstawowy golf 2.5l ?!? To jaki silnik ma

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

no popatrz nie wiedzialem ze osoba ktora zalozyla ten watek to kark z łysą pałą wydawalo mi sie ze pyta kobieta ale coz kazdy sie moze pomylic wybacz jans31

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

EE tam polskie paliwo...... Jeden z drugim kozak: "Pojada na stacje Bp Statoil itp a nie do Pana Czesia, bo na tych duzych i ladnych stacjach gdzie serwuja parowki po 5 zeta nie ma polskiej siarki w paliwku" he he!!!

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

samo wyposazony jak podstawowa jetta ps.obecnie golf 4 kosztuje 15.830$ z podstawowym 2.0 8v

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

To ze nie ma to ci sie tylko wydaje!!! Jakiespol roku temu moze troszke wiecej zatankowalem nz stacji Shell w sosnowcu i myslalem ze do domu nie dojade dobrze ze ni wziolem duzo bo na nastepnej stacji sie zatrzymalem i dolalem do pelna, to byla stacja wlasnie taka;) u pana Henka dopiero troszke sil

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

To ze nie ma to ci sie tylko wydaje!!! Jakiespol roku temu moze troszke wiecej zatankowalem nz stacji Shell w sosnowcu i myslalem ze do domu nie dojade dobrze ze ni wziolem duzo bo na nastepnej stacji sie zatrzymalem i dolalem do pelna, to byla stacja wlasnie taka;) u pana Henka dopiero troszke sil

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Ide było też w lagunach a także hpi w cytrynach, co do fsi sprawa podobna i zalecane jest paliwo 98, tak naprawdę różnice w spalaniu znikome a wrażliwość na paliwo duża,generalnie wybór w benzyniakach mały, róznice w parametrach silników 1.6 małe, natomiast w fsi skrzynia 6 więc teoretycznie

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

problem(chyba psychiczny)związany z golfem to to,że wszystko jest czarno białe.jedni wręczgo go nienawidzą(myślę o czwórkach w górę),bo ich nie stać,drudzy jak już mają są totalnie bezkrytyczni,wręcz nie dopuszczają myśli,że ktoś może targnąć się na ich świętość.miałem golfa 4 i coś mogę o tym

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

Hmmm... z brakiem jakiegoklowiek wyposarzenia ?! A co przez to rozumiesz ? Auto w standardzie ma pełną elektrykę, poduszki, kurtyny, abs, ostatnio radio (ale to najmniejszy problem), fakt, rzadko klime ale nie wszyscy też to chcą... legendarne już dywaniki są w zestawie, bez dopłaty :)))) ASR, MSR i

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

No i widzisz... Tobie sie podoba C 4 innemu właśnie Golf V, inny wybierze Hondę, a jeszcze inny Stilo... i jest OK. każdy bowiem bierze to, czego chce, na co go stać, o czym sądzi, że jest dobrym wyborem, i tyle. Awaryjność... wiesz... jeśli zamierzasz oceniać awaryjnośc danej marki, danego modelu

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

z tym dieslem to ja i jeszcze raz polecam "klekota"z jego wadami i zaletami.ostatnio pojawiło się w mediach porównanie paliwa 95 i 98 na bazie oktawi 1,6 fsi.wg twórców udowodniono,że lepiej używać 98,bo auto uzyskuje lepsze parametry,wg mnie i wielu ludzi znających technikę

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

rozwiązania były w Mitsubishi Carisma GDI Renault IDE (tylko w Coupe był stosowany) ale jak pokazuje życie zalety tych silników są niwelowane przez oszukiwane paliwo, źle to po prostu znoszą. Z kolei zwykły silnikbenzynowy 1.6 VW jest paliwożerny jak na tą pojemność i moc. W sumie dobrze Ci ktoś radził jak VW

Re: Golf V 1,6 czy 1,6 FSI

> rozumiesz moje słowa. Napisałam, że golfa nie kupuje sie ze wzgledu na cenę - > jego nabywcy kierują się czymś innym, wiec porownanie wyposazenia i cen Golfa V > > i C4 ma znaczenie tylko porownawcze ale nie pozwala wyciagac dalej idacych > wnioskow ktory samochod jest lepszy

Re: hallo 4slash

drogie, duuużo lepszy niż poprzednik - VOLVO V40 1,6 120 KM - ciasny - MB A 1,6 122 KM - ciasny - BMW 1 1,6 136 KM - właściwie prawie maiłem kupić czerwonego z wyprzedaży 2013 poniżej 90 k pln, ale środek ze srebrnym plastikiem do przesada - AUDI A3 1,4 TSI 122 KM, byłem najbliżej zamówienia, cena wersji

Volkswagen Golf V 1.6 FSI Trendline

Mógłbym go mieć, ale nie dałbym się za niego zabić jak niektóre nasze karki, folksdojcze i inne oszołomy.

Re: na dyskotece

dom na zachodzie W-wia (360 km, średnia prędkość 90 km/h, średnie spalanie 5,8 l/100 km) po A2 i S8 z tempomatem na 120 km/h. Osiągi wystarczające, a Variant jest cięższy od Golfa 5d i od Octavii Combi o 50-70 kg (1300 kg). Turbina sprawia, że normalnie jeździ się lepiej niż wolnossącym 1,6 - 1

Re: Nowy Ford Focus 1.6 vs Golf V 1.6 (suche dane

Nie za bardzo w to wierzę ... poza tym i tak brałbym Focusa ... wszystko tylko nie VW z tymi ich wnętrzami.

Re: Nowy Ford Focus 1.6 vs Golf V 1.6 (suche dane

> > Hałas : > Golf 100 km/h 66 Db 140 km/h 72 Db > Focus 100 km/h 68 Db 140 km/h 76 Db Logan 1,6 przy 130km/h ma 77db

Re: Samochód 25tys

Witam, Jednak zdecydowałam się na Golfa V 1,6 FSI. Zeszłam z rocznikiem (2005) aby zmieścić się w cenie. Zdecydował komfort jazdy, opinie innych użytkowników, koszty naprawy. Dziękuję za podpowiedzi i wszystkie opinie.

Volkswagen Golf V

) b/d b/d b/d 240 Nm 2008 do 2009 1.4 TSI 4 Benzyna 16 1,390 cm? 125 kW (170 KM) przy 6000 obr/ min 240 Nm przy 1500-4750 obr/min 7,9 220 km/h 174 g/km 2005 do 2008 1.6 4 Benzyna 8 1,595 cm? 75 kW (102 KM) przy 5600 obr/min 148 Nm przy 3800 obr/min 11,4 184 km/h 184 g/km 2004

Golf

się na świeżym powietrzu i wykonuje się umiarkowany wysiłek fizyczny, polegający głównie na przespacerowaniu około 6-8 kilometrów wraz z ważącą kilkanaście kilogramów torbą z kijami.Golf jest często postrzegany jako sport bardzo elitarny, który uprawiają wyłącznie bogaci snobi. W krajach, w których sport

Volkswagen Golf II

4 8 1588 cm? 40 kW (54 KM) 100 Nm (JP,ME) 1.6 TD Kat. 4 8 1588 cm? 44 kW (60 KM) 110 Nm (1V) 1.6 TD 4 8 1588 cm? 51 kW (70 KM) 133 Nm (JR,MF) 1.6 TDic / GTD 4 8 1588 cm? 59 kW (80 KM) 155 Nm (RA,SB)

Volkswagen Golf VI

stopniu od poprzednika niż model bazowy (Golf V Variant nie miał chociażby okrągłych diodowych lamp tylnych). Podobnie też wersja 4MOTION jest jako kombi dostępna tylko z 105-konnym silnikiem TDI (obecnie ma on pojemność skokową 1.6 l), a elementy tylnego mostu nie zmniejszyły w niej pojemności bagażnika

Volkswagen Golf IV

Oznaczenia silników 1.4 4 16 1390 cm? 55 kW (75 KM) przy 5000 obr/min 128 Nm przy 3300 obr/min 1997 do 2006 AHW, AXP, BCA, AKQ, APE, AUA 1.6 4 8 1595 cm? 74 kW (101 KM) przy 5600 obr/min 145 Nm przy 3800 obr/min 1997 do 2000 AEH, AKL, APF 1.6 4 8 1595 cm? 75 kW (102 KM) przy 5600 obr

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.