golf iv 1.9

Dariusz Dobosz

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Legendarny samochód Volkswagena przez wiele lat stanowił wzór auta kompaktowego z dobrze zaprojektowanym wnętrzem, bezpiecznym podwoziem i szeroką gamą ekonomicznych silników

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Legendarny samochód Volkswagena przez wiele lat stanowił wzór auta kompaktowego z dobrze zaprojektowanym wnętrzem, bezpiecznym podwoziem i szeroką gamą ekonomicznych silników

Skoda Octavia odjeżdża na emeryturę

W październiku, po 14 latach od rynkowego debiutu, Skoda zakończy produkcję Octavii I. Dotychczas na drogi wyjechało ponad 1,4 mln egzemplarzy tego modelu

Nowej Octavii I-gen już nie kupisz

Nowej Octavii I-gen już nie kupisz

podzespołach Volkswagena Golfa IV. Sukces Octavia zawdzięcza trwałej konstrukcji, sprawdzonej technologii niemieckiego producenta, ale też praktycznemu nadwoziu. Za tylną kanapą wygospodarowano spory bagażnik, do którego wygodny dostęp zapewniły piąte drzwi. W 1998 roku pojawiła się wersja kombi, a później

Seat Toledo II/Leon l - 1999-2006

Pierwsza generacja Toledo, z nadwoziem typu hatchback, powstała na płycie podłogowej Golfa III. Siedem lat później sięgnięto po platformę Golfa IV, budując drugą generację kompakta. Tym razem jednak zdecydowano się na sedana, co utrudniło dostęp do obszernego bagażnika (500 l). Pokrywa otwiera się

Seat Toledo/Leon (1999-2006) - opinie Moto.pl

Seat Toledo/Leon (1999-2006) - opinie Moto.pl

Pierwsza generacja Toledo, z nadwoziem typu hatchback, powstała na płycie podłogowej Golfa III. Siedem lat później sięgnięto po platformę Golfa IV, budując drugą generację kompakta. Tym razem jednak zdecydowano się na sedana, co utrudniło dostęp do obszernego bagażnika (500 l). Pokrywa otwiera się

Volkswagen Golf III (1991-1999) - opinie Moto.pl

); 1996 lato silniki 1.6 (101 KM), 1.9 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 110 KM); 1997 sierpień +premiera Golfa IV (Golf III Variant pozostał w produkcji do 1998 r.) SilnikGłówne zarzuty dotyczą

Skoda Octavia (1996-2010) - opinie Moto.pl

Golfie IV i Seacie Toledo, stało się prawdziwym przebojem na wielu rynkach europejskich. Poczucie bezpieczeństwa, masywny i solidny wygląd, sporo miejsca w przedniej części przedziału pasażerskiego i możliwość przewożenia dużego bagażu (hatchback 528 l) złożyły się na osiągnięcie sukcesu. Nie bez

Audi A3 (1996-2003) - opinie Moto.pl

niemieckiej marki. Bazą dla pierwszego A3 była płyta podłogowa VW Golfa IV, stąd mała ilość miejsca za przednimi fotelami. W wersji 3d dochodzą do tego problemy z wsiadaniem na drugi rząd siedzeń. Pod względem funkcjonalności lepiej prezentuje się wersja 5d, chociaż rozstaw osi (251,3 cm) i pojemność

Czy warto czekać

Czy warto czekać

dieslem) ręczna skrzynia 6-biegowa, a opcjonalnie - przekładnie automatyczna oraz 6-stopniowa preselekcyjna. W przyszłości VW planuje wprowadzenie czterech innych jednostek - w tym 1.4 FSI, 2.0 FSI i bardzo oszczędnej 1.9 SDI. Oficjalnie nie wiadomo, jaki silnik przewidziano do sportowej odmiany Golfa V

Skoda Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - test | Za kierownicą

kombi z silnikiem wysokoprężnym 1.9 TDI o mocy 105 KM można kupić już za 70 500 zł (standard wyposażenia Classic). Wersja z mocniejszym silnikiem 2.0 TDI 140 KM występuje od wyposażenia Ambiente - jej ceny zaczynają się od 85 200 zł. Tyle samo kosztował nasz egzemplarz testowy z bogatym wyposażeniem

Skoda Roomster Scout - test | Niedzielna terenówka

nie wzbudzają entuzjazmu. A jednak w redakcji mówią, że bywają fajne Skody. Ciekawe które. Fabia? Tylko ona precyzyjnie trafia w segment B. Przed nową Octavią też coś mnie hamuje, ni to Golf, ni Passat. A może ta chimera: z przodu podwozie z Fabii, z tyłu Octavia I, a karoseria kombivana. Trudno się

Skoda Roomster - test | Za kierownicą

razie nie tyle, by po miesiącu znajdować zgrzybiałe kanapki, jak to mi się już raz zdarzyło.W sobotę o siódmej rano korków nie ma, dlatego szybko przedzieram się Roomsterem z jednego końca miasta na drugi. Silnik Diesla 1.9 TDI o mocy 105 KM (moment 240 Nm przy 4000 obr./min) to co prawda niezbyt wiele

Peugeot 206 XS HDI

spotkały się oznaczenia Diesla i GTI. Do takiego mezaliansu doszło już w przypadku niemieckich (VW Golf) oraz zależnych od nich hiszpańskich (Seat Ibiza Cupra TDI) i czeskich (Skoda Fabia RS) szczepów. Ale do tej pory zarozumiali Francuzi patrzyli na tę profanację z obrzydzeniem - jak to Francuzi

Deszcz rabatów

Deszcz rabatów

. Importerzy chcą pozbyć się tegorocznych egzemplarzy, ale i modeli niespełniających normy emisji spalin Euro 5 (np. volkswagenowski silnik 1.9 TDI 105 KM). Tych ostatnich nie zostało jednak na placach zbyt wiele.Kolejnym bodźcem dla klientów są "kratki", czyli auta z homologacją ciężarową, które do

Rynek motoryzacyjny po wejściu do Unii Europejskiej

2001 23 600 Opel Vectra 1.8 XE Comfort 2000 37 700 Volkswagen Golf IV 1.6 Comfortline 1999 33 100

Skoda Octavia RS Combi - test | Za kierownicą

2003 r. dołączyła Fabia RS z silnikiem wysokoprężnym 1.9 TDI o mocy 130 KM.W sumie do klientów trafiło już 16 tys. sportowych Octavii. W tym roku koncern chce sprzedać 4 tys. sztuk nowego modelu. Ale niekoniecznie u nas. Największe zainteresowanie spodziewane jest w Czechach i na Słowacji oraz w

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

. I tak w kółko.Przy trzech tysiącach obrotów pomruk dwulitrowego silnika zamienia się w warkot, który nie wszystkich zachwyci. Podobnie jak nagły spadek mocy tysiąc obrotów później. Pod względem charakterystyki pracy silnik 2.0 TDI przypomina volkswagenowskie 1.9 TDI. Przy około 1800 obrotach

Volkswagen Polo 2005 1.4 16V/75 KM. Nowy duch

Z zewnątrz zmodernizowane auto wyróżnia się przede wszystkim kształtem przedniej części nadwozia: zostało wydłużone o 1,9?cm i przypomina rozwiązanie zastosowane w aktualnych modelach Golfa GTI czy Passata. To nie tylko kwestia estetyki - pod zmienionym poszyciem kryją się

Dane techniczne

kgpojemność bagażnika: 350/1305 lpojemność zbiornika paliwa: 55 lzużycie paliwa (w mieście/na trasie/średnie):6,5/4,3/5,0 l/100 kmPomiary testowe*przyspieszenie 0-100 km/h: 12,1 selastyczność 60-100 km/h (IV bieg): 8,8 selastyczność 80-120 km/h (V bieg): 12,1 sdroga hamowania ze 100 km/h: 40,0 mzużycie paliwa

Fiat Stilo Multiwagon 1.9 16V Multijet Dynamic

, które są montowane m.in. w autach nawet tak nobliwych marek jak Alfa Romeo i Saab. Silnik o pojemności 1,9 l i mocy 140 KM trafił do Fiata Stilo. Nie jest tajemnicą, że ten model, który miał pokonać Golfa oraz jego francuskich i japońskich pobratymców, nie jest - 

Sprzedam Volkswagen Golf IV IV 1.9 TDI Trendline

Sprzedam Volkswagen Golf IV IV 1.9 TDI Trendline Cena: 11 599 PLN Data produkcji: 2001 Rodzaj paliwa: Olej napędowy (diesel) Pojemność: 1.9 l Mam na sprzedaż ładnego VW Golfa wyprodukowanego w 2001 roku pierwsza rejestracja 08-2001! Na wyposażeniu posiada Klimatyzacja automatyczna w pełni

Moduł komfortu golfIV 1.9 TDI

Witam. Podejrzewam awarię modułu komfortu - Nie działa centralny z pilota, opuszczanie szyb, alarm i oświetlenie wewnątrz auta. Jak myślicie, czy konieczna będzie wymiana całego modułu czy da się to jakoś inaczej naprawić?Jaki może być koszt takiej naprawy? pozdrawiam

Re: auto dla studenta?

ddaa napisał: > VW Golf 4. Praktyczne, tanie w utrzymaniu, duzo zamiennikow. Diesel z kultowym > 1.9 TDI tanszy w eksploatacji ale trudno kupic niezajezdzony egzemplarz. no właśnie dlatego lepiej kupić Polo kilka lat młodsze i benzynowe niż zajeżdżonego Golfa IV 1.9 TDI z pół milionowym

Rozrząd do Golf IV 1.9 TDI

Jestem właścicielem takiego autka jak w tytule, po jakim przebiegu trzeba zmienić rozrząd. Dowiadywałem się co do kosztów takiej wymiany i oscyluje w granicach 1 tys. zł. Jak na 10 letnie auto to strasznie drogo:/ mam obecnie 215 tys. a zapodziałem książkę serwisową:( jak ocenić stan takiego roz

Re: Rozrząd do Golf IV 1.9 TDI

nie da się ocenić stanu. trzeba wymieniać. ps. zerwany pasek wygeneruje znacznie, ale to znacznie większe koszty. -- but you will wind up peeking through her keyhole down upon your knees na sam dół

Re: Rozrząd do Golf IV 1.9 TDI

1 tys to jednak troche duzo - dobre firmowe czesci +pompa wody to koszt okolo 500-550zl i to jest opcja dla najdrozszego typu silnika.Mechanikowi wymiana nie powinna zajac dluzej niz 2 -3 godziny .Niewiele mniej niz 1 tys ale mniej to powinno kosztowac. Nie znajac przebiegu aktualnie pracuj

Re: I tu się misiu częściowo mylisz.

;) no a 1.9 SDI w Golfie IV i Polo 9N też jest nie do zajeżdżenia:) 15 lat młodsze Polo nie pojeździ krócej niż ta zajechana śmierdząca z wytartą tapicerką taczka Audi 80:) 15 lat różnicy w motoryzacji to wieczność...guma parcieje, wszystko się starzeje i zużywa - nie tylko chodzi o silnik;)

zamiana silnika z golfa IV do golfa V

Witam mam do kupienia golfa V bez silnika a posiadam silnik z golfa IV, (silnik 1,9 TDi 110 HP) Chciałbym się dowiedzieć czy idzie zrobić coś takiego? ( nie pytam się czy to się opłaca czy nie, chce się dowiedzieć czy jest taka możliwość)

pytanko o Golfa IV sdi 1,9

Jaka powinna byc ekonomiczna liczba obrotow silnika przy prowadzeniu tego samochodu?? Auto jest juz kilkuletnie, nie mam instrukcji obslugi i stad moje pytanie. Bardzo prosze o wszelkie wskazowki! POZDRAWIAM.

Re: Golf IV 1,9 90 KM vs. Avensis I 2.0 D-4D

W golfach IV 90KM były tylko TDI i oczywiście bez pompowtryskiwaczy. Silnik najtrwlszy z całej gamy TDI.

Re: Golf IV 1,9 90 KM vs. Avensis I 2.0 D-4D

"Jesli nabywca jest stereotypowy, bogobojny, mieszkaniec typowej polskiej wsi - zdecydowanie Golf" W tym momencie sam pokazałeś jaki jesteś niestereotypowy.

Re: Golf IV 1,9 90 KM vs. Avensis I 2.0 D-4D

Avensis I to faktycznie kibel abstrahujac od ilosci miejsca z tylu. Wrazliwosc na paliwo podobna, a sama Toyota szybsza, cichsza i o wyzszej kulturze pracy. Jesli nabywca jest stereotypowy, bogobojny, mieszkaniec typowej polskiej wsi - zdecydowanie Golf, jesli jednak normalny, rozsadny czlowiek

Re: Golf IV 1,9 90 KM vs. Avensis I 2.0 D-4D

Myślę Kolego 111slavo, że Ty możesz mieć jakiś problem ;-) Niestety w sprawach technicznych chętnie pogadam ale na psychice się nie bardzo znam. Śpij dobrze i niech Ci się śnią szybkie, ciche i kulturalnie pracujące Avensisy I

Re: Golf IV 1,9 90 KM vs. Avensis I 2.0 D-4D

NCAP daje gwiazdki dla każdego segmentu oddzielnie. 5gwiazdkowy Modus nie musi być bezpieczniejszy niż 3gwiazdkowy Avensis -- Jarosław Kaczyński: Gdybyśmy przyjęli założenia czysto moralne, tobyśmy nigdy niczego nie mieli

Re: Golf IV 1,9 90 KM vs. Avensis I 2.0 D-4D

a ten silnik w golfie to tdi? jezeli tak to też jest wrazlwy na paliwo a cześci jeszcze drozsze niż w toyocie ,a odnosnie tego paliwa to nie przesadzajmy z tą wrazliwoscią, wystarczy ze sie tankuje na firmowych stacajach nie leje jakiegoś opału czy innego diesla dla rolników i nic sie nie

Re: Golf IV 1,9 90 KM vs. Avensis I 2.0 D-4D

wtryskową i > wtryskiwacze)"Czyli z Avensis jest źle bo się nie psuje a golf jest dobry bo się psuje i mało naprawa kosztuje. Auto Świat wam zrobił kapuste z mózgu

Re: Golf IV 1,9 90 KM vs. Avensis I 2.0 D-4D

Dzięki za wypowiedzi. Dla mnie jedynym argumentem przemawiającym za Golfem jest prosty silnik TDI i dostępność części. Zawsze lubiłem samochody wielkości Avensisa i chętnie bym go kupił, jednak trochę obawiam się awarii. Najmłodszy Avensis będzie z 2002r., po liftingu nie wygląda źle. Co prawda

Re: Golf IV 1,9 90 KM vs. Avensis I 2.0 D-4D

Kompletnie różne samochody i ciężko je porównać. Czy Pan zamierza tankować olej rzepakowy czy olej opałowy? Jak się tankuje na dobrych stacjach to nie ma szans żeby coś było nie tak. Na orlenie, Statoilu czy shellu nie spotkałem się nigdy ze złym paliwem, raz się sparzyłem na JETcie-zatankowałem mot

Re: Golf IV 1,9 90 KM vs. Avensis I 2.0 D-4D

różni się brakiem programu lojalnościowego, co przekreśla sens korzystania z tego typu stacji. na prawdziwym statoilu jak wydasz 8000 pln dostaniesz gadżet za 50 PLN. w tym samym czasie na 1-2-3 wydasz o wprawdzie o sześćset peelenów mniej ale nie dostaniesz gadżetu za 50. paliwo IMO jest to samo. w

Re: Golf IV 1,9 90 KM vs. Avensis I 2.0 D-4D

Ufff dziwnie porównywać te dwa auta ;-) Pierwsza sprawa to przestrzeń w środku - Golf IV nawet Variant ma z tyłu wyraźnie mniej miejsca na nogi, z przodu podobnie. Golf ma w porównaniu z Avensisem I generacji o niebo lepsze materiały wykończeniowe i jakość deski i wnętrza (zwłaszcza w

Golf IV 1,9 90 KM vs. Avensis I 2.0 D-4D

Witam, Który wybrać z dwóch wymienionych samochodów? Golf tylko w wersji kombi - hatchback jest za mały. Części łatwo dostępne i tanie. Silnik mało wrażliwy na jakoś paliwa. 4 gwiazdki NCAP. Ale dresiarski i większość samochodów przekręconych. Toyota - 'poważny' samochód, klasa wyżej niż Golf

CHIP SILNIKA 1.9TDI VW GOLF IV - P O M O C Y !!!

Pytanie do osob, ktore zamontowaly CHIPa do silnika 1.9TDI 110KM, ktory dal srednio przyrost mocy do 140KM. Ile wzroslo Wam zuzycie paliwa. Ile palil sredni przed i po zamontowaniu. Ja od niedawna posiadam GolfaIV i zmienione mam oprogramowanie ze 110KM na 140KM. Obecnie samochod pali mi srednio

Re: Audi a6 2.5TDI czy Golf IV 1.9TDI

Zwykle Golfa TDI ludziska zestawiaja z Astra D czy Focusem D ale ok. Z tym 2.5 TDI to wszystko prawda plus kiepska dynamika jak na V6 i 2.5 oraz wysokie spalanie. Slowe a6 2.5 TDI mocna przereklamowane oraz w Polsce absurdalnie drogie. pozdr

Re: Audi a6 2.5TDI czy Golf IV 1.9TDI

wyszukiwarki, był o tym niejeden temat, można popywać na jakikolwiek forum użytkowników Audi. 1,9 TDI to przeciwieństwo - też gwarancja, ale świętego spokoju, jeżeli nie trafi się na jakiś zupełnie zryty egzemplarz. -- www.youtube.com/watch?v=kXEH8NWkrS4

Audi a6 2.5TDI czy Golf IV 1.9TDI

Niedlugo czeka mnie zakup auta i bede musial stanac przed wlasnie takim wyborem a jak narazie nie mam zadnych przemawiajacych argumentow za ktoryms z aut Bardzo bylbym wdzieczny za cenne rady.. Pozdrawiam

Re: Audi a6 2.5TDI czy Golf IV 1.9TDI

No tak, założyciel wątku zapuścił temat i ulotnił się, toteż nie wiemy, jak głęboko chce sięgnąć. Bo przecież może chodzić również o pierwsze A6 i silniki 2,5 TDI R5 115 KM lub 140 KM. O 140-konnym wiem tyle, że to porządny, oldskulowy klekot, wytrzymujący spokojnie przebiegi pod 500 000 km, przy

Re: Audi a6 2.5TDI czy Golf IV 1.9TDI

;w=45804545&a=45830203 A co do wyrobu aut, to będą to auta w kompletnie innym stanie technicznym i do innych rzeczy przeznaczone - Golf do jeszcze intensywnego jeżdżenia, Audi już do niedużych dziennych przebiegów. -- sniperslaststand.blogspot.com

Re: pytanko o Golfa IV sdi 1,9

2500 - 3000 obr, ale czy to 1.9 SDI, czy może 2.0 SDI -- ------------------------------------- "W jakimś okresie życia mamy młodość. Przez resztę życia ją wspominamy." -------------------------------------

Re: I tu się misiu częściowo mylisz.

B3) jest nie do zayebania. Odrobina troski (a nie popularne u nas "drutowanie") i taki 2.0E (serii 3A albo AAD) albo 1,9D będą jeździć wiecznie. Znajomy taksiarz zrobił 1,9D na taryfie ponad 600.000 kilometrów w naście lat... a kupił po firmie, z przebiegiem pewnie już sporo ponad 300

Re: pytanko o Golfa IV sdi 1,9

Witam! to dobry silnik. nie ma dynamiki TDI ,ale rekompensuje ten fakt ogromna trwaloscia i niskimi kosztami eksploatacji . jest tez idiotoodporny,czego nie mozna powiedziec o TDI. Pozdrawiam

Re: pytanko o Golfa IV sdi 1,9

Warto mając taki wozik pomyśleć o czymś świeższym...teraz sie robi juz sporo lepsze motorki...pozdrawiam -- bele co jesz,bele co gadasz

Re: pytanko o Golfa IV sdi 1,9

Witam! 1.9 SDI(bez turbo ,bezposredni wtrysk paliwa) ten silnik kreci sie troche wyzej niz TDI. faktycznie ekonomiczny zakres obrotów został dobrze podany jednak dala uzyskania najlepszych przyspieszen wskazane jest przekroczenie 4000 obr.Pozdrawiam Łukasz

Hmmm...

flower88 napisał(a): > Octvia kombi jest ciężza niż Golf IV - nie wiem o ile ale jest bo wiecej blachy > ma:). Octavia kombi, 1,9 SDI - 1270kg. Golf IV Variant, 1,9 SDI - 1320kg. Jakieś wątpliwości? -- Jednym z najmilszych doświadczeń w życiu jest być celem, nie będąc trafionym (W.Churchill)

Re: pytanko o Golfa IV sdi 1,9

no tak, ale moj golfik nie jest az taki stary...po prostu jestem jego drugim wlascicielem :) z tego co wiem to te samochody przez dlugi czas sie dobrze spisuja pod warunkiem ze mi go nie ukradna!!! Pozdrawiam.

golf IV 1,9 tdi 100km BARDZO PILNE

proszę o pomoc ile może kosztować golf z 2001 roku na pompowtryskach o danych w temacie???

Re: golf IV tdi 1,9 100KM sprzęgło

To jest calkiem nowy samochod?Jesli nie to to te dzwieki moga swiadczyc o jakims problemie ze sprzeglem np.lozysko dociskowe.

golf IV tdi 1,9 100KM sprzęgło

kupiłem nowe autko i mam takie pytanko: podczas puszczania sprzęgła słychać takie szemranie i onn cichnie jak puszczam całkowicie - co to może być? jakie oznaczenia mają silniki TDI (kolory literek/moc/rocznik); szukam jeszcze instrukcji obsługi golfa IV; jakieś ciekawe linki? bardzo proszę o

Re: golf IV 1,9 tdi 100km BARDZO PILNE

krzysbyk napisał: > proszę o pomoc ile może kosztować golf z 2001 roku na pompowtryskach o danych > w temacie??? Moze kosztowac rownowartosc 3-ech Seicento z 2000 r pytanie tylko ile warte sa te fiaty? Powazniej to ok.30 tys zl

Re: golf IV 1,9 tdi 100km BARDZO PILNE

To nie jest najlepsza oferta w/g mnie a wszystkie z tego rocznika byly juz chyba na pompowrtyskiwaczach. Za taka kwote mozna juz szukac Passata 1.9 TDI 130PS i rownie dobrze wyposazonego tak samo jak audi A3 . Mozna znalezc taniej takiego golfa co Tobie doradzam zaoszczedzic mozesz nawet te 6tys

Re: golf IV 1,9 tdi 100km BARDZO PILNE

mam ofertę za 36tys i boję się, że chcą mnie naciągnąć; nawet fakt,że ma z tyłu tarcze, pompowtryski, pełne wyposażenie (chyba brak komputera, cz bez pilota, brak podłokietnika, opony do wymiany)

Re: golf IV 1,9 tdi 100km BARDZO PILNE

Bez komputera,brak cz na pilota,brak podłokietnika to z pewnością nie jest pełne wyposażenie. Łyse opony oznaczają duży przebieg (Micheliny na tylnej osi bez problemu chodzą ponad 100 000 km). Jeżeli autko jest sprowadzone na 99,9% ma kręcony licznik (W Niemczech czy Belgi autko z 2001 spokojnie

Re: golf IV tdi 1,9 100KM sprzęgło

No to przebieg ktory moze juz swiadczyc o zuzyciu elementow sprzegla. Najlatwiej sprawdzic przyczyne stojac na luzie z zapalonym silnikiem i po wcisnieciu sprzegla powinien ustac delikatny halas jesli tak to winne jest lozysko sprzegla mozna z tym jakis czas jezdzic ale jak halas sie nasili warto

Re: Samochód o niskim spalaniu

Ok. 950 km na baku (55 litrów). Stan idealny alegratka.pl/ogloszenie/volkswagen-golf-iv-1-9-tdi-polski-salon-21198991.html Polecam !!

Re: VW golf IV 1,9 TDI 130 KM

generalnie syf do potegi na 100% mial ci.. albo jezdzil na opalowym jest zajechany turbina to 5-7 tys pompowtryski ponad 5 tys i teraz pomysl ile umoczysz

Re: VW golf IV 1,9 TDI 130 KM

Turbina źle eksploatowana pada po ok 120 tys, pompowtryskiwacze po ok 150 tys. Klekot dokucza tylko stojącym obok samochodu. Auto godne polecenia, szczególnie z 6 biegową skrzynią. Tylko ASO są drogie i partackie - trzeba uważać....

Re: VW golf IV 1,9 TDI 130 KM

bez watpienia polecam bardzo dobry model sam mam 19 tdi i 100KM ,ale zmieniłem program ECU i teraz mam 130 KM i jestem bardzo zadowolony ,bardzo dobra dynamika i niskie spalanie

Re: VW golf IV 1,9 TDI 130 KM

mało znam osób które nie jeżdżą na opałówce golfami ze wzgledu na pompowtryskiwacze a kolega przez 4 lata nabił 220 tyś km i prawie od nowości na opale , teraz cofa licznik na 120 tys i sprzedaje bo one sa dobre ale do 200 tyś km - potem niestety wydatki tyle że mówie o 110 KM

Re: VW golf IV 1,9 TDI 130 KM

Szajswagon , jak tu ktos napisal , jak padnie turbina czy pompowtryski , to zamiast zaoszczedzic na paliwie to wydasz sporo kasy na naprawy , a wiadomo jaki szajs sprzedaja na stacjach paliw , no i jest glosny , ten klekot moze tolerowac jedynie ktos kto juz nic nie slyszy :) I cena auta tez przybij

Tanie Tłumiki do VW

Tłumik tylny ASMET VW 03.049 ASMET tłumik tylny VW POLO 94- POLO (6N1) , POLO (6N2) 150 zł 03.044 ASMET tłumik tylny VW GOLF 1.8i/1.9TD 91- GOLF III (1H1) , GOLF IV Cabriolet (1E7) 129 zł 03.056 ASMET tłumik tylny VW GOLF IV /SEAT LEON 1,4i 16V 99-04/01- GOLF IV (1J1) 1.6 16V , LEON (1M1) 166z

Tanie Tłumiki do VW Ciechanów

Tłumik tylny ASMET VW 03.049 ASMET tłumik tylny VW POLO 94- POLO (6N1) , POLO (6N2) 150 zł 03.044 ASMET tłumik tylny VW GOLF 1.8i/1.9TD 91- GOLF III (1H1) , GOLF IV Cabriolet (1E7) 129 zł 03.056 ASMET tłumik tylny VW GOLF IV /SEAT LEON 1,4i 16V 99-04/01- GOLF IV (1J1) 1.6 16V , LEON (1M1) 166z

Ile zrobiliście kilometrów?

2,0 130 KM 25 000 km 2004-2006 Skoda Octavia I 1,9 90 KM 75 000 km 2006-2007 Golf IV Variant 1,9 130 KM 50 000 km 2007-2010 Skoda Octavia I 1,9 105 KM 155 000 km 2010-2013 Skoda Octavia II FL 1,9 105 KM 150 000 km Dodatkowo 50 000 km (30 000 km motocyklami, 20 000 km P 206, Avensis, Fabia, Vito

Astra II 2,0 DTI czy Golf IV 1,9 TDI ?

Witam, Zastanawiam sie na kupnem Astry II badz Golfa IV w tych wersjach silnikowych. Z tego co sie zorientowalem, za 20 000 PLN jakie moglbym przeznaczyc na takie autko moge znalezc Opla nawet z lat 99-00 podczas gdy VW raczej pierwsze roczniki czyli 97-98. Ciekaw jestem, czy ktos ma moze

Re: Astra II 2,0 DTI czy Golf IV 1,9 TDI ?

wydarzyła to przepływomierz który siadł po 100.000 km. Tak po za tym to naprawdę solidne auto. Co do Golfa to nie jeździłem czwórką, lecz z TDi miałem do czynienia w trójce w najsłabszej wersji 90KM. Silniczek bardziej ekonomiczny i dynamiczniejszy od porównywanego z Astry, ale DTI mu dorównuje. TDI

Re: jak przyjemność to benzyna

... (I tutaj masz racje jak ma byc Pastuch, to TDI jest dosc jasnym wyborem, zwlaszcza, ze mozna co sezon dosc tanio silnik wymienic...) Ale wez np. Golfa IV/V... dla tych samych silnikow roznica spada do 2l/100km Poza tym obracamy sie wsrod aut minimum 6letnich (1,9 TDI, 1,6 MPI), gdzie sam bym sie

Re: przejrzales mnie

.3-4x... 3) generalnie jesli autorce nie zalezy na mega dynamice, a jedynie na taniej jezdzie to polecam 1.9 SDI od VW... jakis Golf IV powinien byc z nim dostepny... Do wyscigow sie nie nadaje (pewnie po tym czasie zrobienie setki w 20s bedzie sukcesem), ale spali srednio 5l/100km i nie ma calej

Sprzedam samochód

Sprzedam vw golfa IV kombi 1,9 tdi 2001r. sprawny technicznie z klimatyzacją za rozsądną cenę.

Re: jakie osiagi ma golf IV 1.9 TDI 130 KM?

dokladnie vtech z krakowa :D -- "I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya

Re: Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.

Czy w golfie IV silniku 1.9 tdi (116KM - PD) moze sie przestawic rozrzad i uciąć łape od zawieszenia silnika? Słyszałem od mechanika ze w 1.9 tdi moze objawic się właśnie taka wada fabryczna. Czy to prawda? (PS. Żeby nie było pomyłki... napewno nie chodzi mi o temat 2.5 tdi V6... tylko 1.9 tdi z

Re: jakie osiagi ma golf IV 1.9 TDI 130 KM?

v-tec sorry za literowke teraz sie dopatrzylem :( <zawstydzony> -- "I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya

Re: jakie osiagi ma golf IV 1.9 TDI 130 KM?

racingismylife napisał: > v-tec sorry za literowke teraz sie dopatrzylem :( <zawstydzony> VTEC ;-))) Fakt, wtedy włącza się (choć niezbyt głośno w sumie) piła łańcuchowa. :-) A tak to brzmi w zamkniętym pomieszczeniu hamowni: www.tuning.info.pl/filmy/poland/dynoday_chiptronic/dynoday_c

sprzedam volkswagena golfa IV

sprzedam volkswagena golfa IV, srebrny, z hakiem, 5 drzwiowy, 1.9. rok 2001. tel : 608-374-318 -- zapraszam do nas tu spotykają się mamy ze wsi.... Mamy w gumofilcach

Re: CHIP SILNIKA 1.9TDI VW GOLF IV - P O M O C Y

mi się wydaje że silnik nadaje się do remontu bo zeby tdi palił 9l na 100km to troche duzo czeba jechać do dobrego mechanika zeby sprawdził silnik a jezeli nie do remontu to przynajmniej do regulacj

Re: CHIP SILNIKA 1.9TDI VW GOLF IV - P O M O C Y

CZESC WIESZ JEST TO COS NOWEGO CO PISZESZ .JA MAM GOLFA 4 MA SILNIK AJM TO ZNACZY 115 KM .PO PROGRAMACIJ CENTRALI MA 152KM I PALO PRZY NORMALNEJ JEZDZIE ,JAKIES 7 LITROW .JESLI LUBISZ SPORTOWA JAZDE TO PALI JAKAS LITRE WIECEJ ALE ZEBY 9 LITROW TO PRZESADA.

Re: CHIP SILNIKA 1.9TDI VW GOLF IV - P O M O C Y

Silnik do remontu, oj chyba jeszcze nie - przejechane ma dopiero 60 tys km. Nie wiem jaki zostal wrzucony program. Dzwonilem do V Tech i powiedzieli, ze spalanie paliwa czasem przy normalnej jezdzie po zamontowaniu CHIPA nieznacznie spada. Zaprosili mnie do siebie, oferuja powrot do serii zbadani

Re: CHIP SILNIKA 1.9TDI VW GOLF IV - P O M O C Y

Nie mam VW Golfa IV,ale ten sam silnik w skodzie Octavii,też z zamontowantm CHIPem.Spalanie w twoim Golfie jest naprawde duże jak na ten silnik.U mnie wychodzi średnio 6 litrów na 100 ( przed tuningiem 5,5 ). Montaż takiego CHIPa powinien wykonać prawdziwy fachowiec elektronik samochodawy i do

Re: mrozy - rozgrzany silnik - zimny nawiew

Jak miałem Golfa IV 1.9 TDI wystąpiła w nim podobna przypadłość tylko było ustawione 20 stopni a grzał na maksimum, wymieniałem wtedy czujnik temperatury za ok. 130zł :)

Passat B6 1.9 TDI czy Octavia II 1,9 TDI

silniki 2.0 tdi choć lepiej jezdzą są naj bardziej awaryjne wiec raczej wchodzi w gre 1.9 tdi .Zastanawiam sie nad VW Passatem b6 1,9 tdi lub Skoda Octavia II 1.9 tdi roczniki między 2005-2008 Mi naprawdę nie zależy by koniecznie był to VW tylko o samochód w miare mniej awaryjny.Podobno te samochody

Tanie Tłumiki Asmet do OPEL VW

Tłumik tylny ASMET VW 03.049 ASMET tłumik tylny VW POLO 94- POLO (6N1) , POLO (6N2) 150 zł 03.044 ASMET tłumik tylny VW GOLF 1.8i/1.9TD 91- GOLF III (1H1) , GOLF IV Cabriolet (1E7) 129 zł 03.056 ASMET tłumik tylny VW GOLF IV /SEAT LEON 1,4i 16V 99-04/01- GOLF IV (1J1) 1.6 16V , LEON (1M1) 166z

Re: Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.

Miałem w życiu dwa Golfy (model IV z polskiego salonu 1,9 TDI, i później model V GTI 200 KM sprowadzony) oba były bardzo dobrymi pojazdami. Dieslem przejechałem ok. 220 tys km i odsprzedałem rodzinie (do dziś jeżdżą i chwalą) GTI to już była taka zabawka i miałem go 2 lata (przejechałem ok. 50 tys

Chcę kupić golfa IV

Planuję zakup golfa IV mniej więcej z 2000 r. z silnikiem 1,9 TDI 115 KM. Jakie macie zdanie o tym aucie i na co powinienem zwrócić uwagę? Dziękuję z góry za ewentualne sugestie... -- Nie waż się tu kliknąć. Jaj może ci nie urwie, ale i tak będziesz nieźle wkurzony :-)

Re: TOP 10 | Pierwszy samochód

młodego kierowcę można spotkać w Polsce w zajeżdżonym : BMW typoszereg 3, Golf typoszereg III lub IV; Passat typoszergu B5 1.9 TDi, Audi A4 1.9 TDi, czepczka z daszkiem obok czarna od solalrium lolita i głośne basy z domowego car audio, calości obrazu dopełnia tylny spojler a'la balkon , wydech

Re: Po prośbie do forumek z Niemiec (LWW)

W ogóle nie znam się na samochodach, ale wrzucając do googla VW Golf IV Diesel 90Ps (hp) 1999 wychodzi mi coś takiego: www.autoplenum.de/Auto/VW/Golf+4/Test-VW-Golf-Variant-1.9-TDI-1999-2002-id15295.html Data produkcji 1999-2002, Cena nowego samochodu od 19.200 € do 23.700 € albo wersja

Re: Volkswagen Golf V (2003-2008)

jestem taksówkarzem, Golfem IV 1,9 tdi 90 KM z 1998 roku zrobiłem ok. 650 tys km bez ruszania silnika i skrzyni (jedynie raz nowa turbina po 350 tys km) teraz mam Golfa V i już mu nastukałem 350 tys km (miesięcznie latam ok. 7-9 tys km)

Re: Fabia I kombi vs Golf IV kombi SDI

1,9 SDI do miasta? To właśnie przez takich zawalidrogów mamy korki. A co do Twojego dylematu: klasa B czy klasa C? Fabia, klasa B będzie tańsza (lub alternatywnie młodsza i mniej zjechana). Golf większy i lepiej wyposażony (więc droższy lub starszy). Ale od tej reguły też mogą być wyjątki, bo

Re: Ciszej pracuje?

rozgrzanu benzynowego prawie nie słychać a diesla od razu mozna rozpoznać po klekocie. Sam jeżdzę Octavia II 1,9 TDI, a kumpel Fabią 1,2 TSI - Fabia jest bardzo cicha. Jeździłem oczywiscie (bo bym sie nie wypowiadał) również Octavią 1,6 FSi, Golfem IV 1,6 FSI, Leonem I 1,6 - było bardzo cicho, fajnie

Re: Sprawdź auto przed urlopem

Jeżdżę niezawodnym Golfem IV 1,9 TDI 90 KM, przed urlopem sprawdzam jedynie czy mam zatankowane do pełna, po powrocie sprawdzam ile zostało w baku ;-) Spalam w trasie Śląsk-Łeba ok. 4,7 litra na 100 km

Jakie auto wybrać??

Witam.Jestem na etapie szukania swojego pierwszego auta.zastanawiam sie jakie kupić,mam kilka modeli do wyboru:RENAULT SCENIC II 1.9 120KM.GOLF IV 1.9 110KM - 116KM,RENAULT MEGANE II 1.9 120KM,LANCJA LYBRA 1.9 115KM KTÓRY WYBRAĆ,KTÓRY NAJLEPSZY.Za wszystkie odpowiedzi z góry dziekuje.Pozdrawiam!

Re: czy warto kupić diesla?

analny_wybawca napisał: > No to niech będzie , 1.8 125KM vs 1.9 TDI 130KM. Wiesz czym się przyjemniej jeź > dzi? Wiesz co lepiej wyprzedza? Co ma mniej do setki? Co mniej pali? Odpowiedź > - TDI. VW Golf IV 1.6 100 KM 0-100 km/h 10.9 s VW Golf IV 1.9 TDI 100 KM 0-100 km/h 11.3 s Cos Ci

Re: Tanie autko...

kup sobie coś ze stajni VW z silnikiem 1.9 SDI (bez turbosprężarki). spalanie ok 6l i żadnych problemów z silnikiem. zawieszenie tanie w naprawie. co do GOLFA IV to fajne autko ale za te pieniądze możesz mieć młodszą np: skode fabie kombi

Re: Chcę kupić golfa IV

bardzo wytrzymałe, raczej bezawaryjne, proste w naprawie i masz dostępny bardzo szeroki wachlarz zamienników (do samego Golfa 4, jak i do silnika 1.9). Nie brałbym pod uwagę ani benzyniaka 1.6, ani 1.8. Czemu? Palą minimum tyle, ile mocny 1.9 TDI 130KM (a benzyna 1.8 to dobre 2l na setkę więcej), a

Re: Czy 184 konie sprawnie przemieszczają BMW ser

Powiem tak - mały kompakt z dieslem rzędu 170-180KM ma około 8s do setki, a tu piszą że landara 1600kg ma 8,1s :D To chyba tylko wtedy, kiedy ma jakiegoś szybkiego automata a trójka się kończy równo na 100km/h. Co do spalania to po prostu jaja są, słynący z oszczędności 1.9TDI w Golfie IV pali

Jakie powinno byc cisnienie w oponach? ------>

w golfie IV, sdi 1,9.?????? wdzieczna bede za odpowiedz!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pozdrawiam!

Re: Chcę kupić golfa IV

emazury napisał: > Planuję zakup golfa IV mniej więcej z 2000 r. z silnikiem 1,9 TDI 115 KM. Jakie > macie zdanie o tym aucie i na co powinienem zwrócić uwagę? Dziękuję z góry za > ewentualne sugestie... W miarę tani w utrzymaniu (poza dieslem). W miarę wygodny. W miarę niezawodny

SDI czy TDI?

Przymierzam się do zakupu samochodu z silnikiem diesla, początkowo miała być skoda fabia 1.9 TDI ale bardzo ciężko znaleźć coś z dobrym wyposażeniem dlatego zmieniłem swoją decyzję na VW Golf IV tylko powstało pytanie z jakim silnikiem. Który jest ekonomiczniejszy i mniej narażony na usterki

Re: SDI czy TDI?

Gdyby ktoś miał na sprzedaż golfa IV 1.9 TDI z rocznika '99-2001 w wersji 3D i kolorze ciemnej zieleni a na wyposażeniu klima i el. syzby. woj. dolnośląskie to byc może kupię.

VW GOLF IV - usterki

czy są jakieś straszne wady w golfach IV z roku 2000 2001 z silnikiem 1,9 SDI bez turbiny

Re: VW Golf IV

mam golfa IV 1.9 tdi 115 z full opcja fajny samochod dosyc drogie czesci i nie jestem żadnym dresem

Re: Jaki samochód do 15/16tys. dla młodej kobiet

To był tylko przykład... Ok, do rzeczy... golf IV rocznik 2000/2001 to dobre rozwiązanie dla mnie? ile ok.może palić taki golf bezn.(silnik np. 1.4, chyba że lepszy bedzie 1,6?) bezn+baz? (tutaj podobnie jak sama benzyna silnik 1.4/ 1.6?) diesel? (raczej 1.9?) Chyba ,że może polecicie mi

Jaki samochod do 25 tys. polecacie?

najlepiej z tego wieku i diesel.Myslalem nad golfem IV TDI 1.9 130 KM. Sa nawet po 17 tys.Sprowadzony rowniez

Volkswagen Golf IV

Pojemność Moc Moment obrotowy Lata Oznaczenia silników Typ zasilania 1.9 SDI 4 8 1896 cm? 50 kW (68 KM) przy 4200 obr/min 133 Nm przy 2200–2600 obr/min 1997 do 2006 AGP, AQM VP 1.9 TDI 4 8 1896 cm? 66 kW (90 KM) przy 4000 obr/min 210 Nm przy 1900 obr/min 1997 do 2002 ALH, AGR VP

Golf

" (żelazne) - znacznie cięższe lecz z mniejszą główką, które umożliwiają wykonywanie delikatniejszych uderzeń i precyzyjniejszą ich kontrolę, obecnie najczęściej używane od numeru 3, (czasem od 2 lub nawet 1) do 9; "Wedges" (kliny) - właściwie pododmiana żelaz, służą do uderzeń krótkich

Volkswagen Golf III

cm? 143 kW (190 KM) 245 Nm / 4200 obr. 10.1994 - 12.1997 237km/h ABV Wysokoprężne: Model Cylindry/Zawory Pojemność Moc Moment obrotowy Lata Prędkość maksymalna Oznaczenia silników Typ zasilania 1.9 D 4 / 8 1896 cm? 47 kW (64 KM) 124 Nm / 2400 obr. 11.1991 - 12.1997 156km/h 1Y VP 1.9

Ryder Cup

1927 USA - Europa 9,5:2,5 1929 Europa - USA 7:5 1931 USA-Europa 9:3 1933 Europa - USA 6,5:5,5 1935 USA - Europa 9:3 1937 Europa - USA 4:8 1947 USA - Europa 11:1 1949 Europa - USA 5:7 1951 USA - Europa 9,5:2,5 1953 Europa - USA 5,5:6,5 1955 USA - Europa 8:4 1957

Kij golfowy

wzrostu i długości rąk zawodnika grip (chwyt, rękojeść) - zwykle gumowy dawniej ze skóry, naklejonego na szaft, hosel - łącznik szaftu z główką head - główka kija. Kije dzielimy na kilka grup: Woods (drewna) o numeracji najczęściej #1 (driver, kąt 7-13°), #3 (13-16°) i #5 (18-21°) - służące

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.