golf 5 uzywane auta

Zwrot zakupionych używanych felg - po miesiącu

felgach dekielki oraz ze mierzylem je rowniez do golfa III gti gdzie w obu przypadkach auta posiadają rozstaw śrub 5x100. Co w takim wypadku zrobić ?

Re: Te doplaty to strzal w nie w 10 a kicha!

bo niszcza bezlitosnie wszelkie auto komisy jak i autoryzowanych dilerow majacych auta uzywane!!!-przyklad kupiles golfa V rok temu za 18 tys euro ,i teraz chcialbys kupic golfa 6 a tego 5 sprzedac- jak myslisz za ile mozesz sprzedac twoje roczne auto kupione za 18 tys euro skoro nowy golf 6

to dopiero poczatek spadkow,sprzedaz obnizy sie

w przyszlym roku nie o 6,10 ale o 30%!!Dlaczego?Bo auta nowe kupuja ludzie zamozni.Ludzie mniej zamozni kupuja uzywane.Ludzie zamozni,czesto mlodzi z wyksztalceniem,kupili np. 5 lat temu nowe auto, a 4 lata temu mieszkanko na kredyt we frankach,tak za.ok. 300 tys frankow,wtedy po 2 zl bylo to 600

mam uwage co do organizacji wygranych przez Lotto

,ale najbardziej nie podoba mi sie wygrana za 5,ktora juz naprawde trudno trafic,i za nia jest tylko ok. 5 tys zl.To jest najwieksze nieporozumienie.W RFN,gdzie zaklad kosztuje podobnie,za piatke dostaje sie w granicach 4 do 6 tys euro,to jest uzywany Golf lub Oktavia w dobrym stanie, i te piatki wlasnie

mysle,ze Chinczycy maja jakis dlugofalowy plan

,akcyze,itd.Na moj nos cena nie bedzie nizsza niz 20 tys zl, a to 5 tys euro, w granicach 5 tys euro kupimy w RFN calkiem przyzwoite uzywane auta, a w kraju 24500 zl to Panda,auto w Europie dobrze widziane,26 czy 27 tys zl to Dacia, u nas zle sie kojarzy, ale w takim RFN widzi sie ich sporo, tych Logan Kombi

nowe Polo-pedaly

normalne w malych autach? nie mam jakiejs ogromnej stopy W nowym Golfie tego nie ma, rozstaw pedalow jest normalny (bo i wiekszy) Pyt.2 waham sie miedzy benzyna 1.4 (spalanie mix 5.9 L), a dieslem 1.6 (spalanie mix 4.2L) bede miec roznice w cenie ok 600 EUR ale ja malo jezdze i czy warto doplacic 600

Samochod dla oszczednych

podobne do Was w sprawie wydatkow. Wiec tak auto ma by 5 drzwiowe, hatchback, malo palic. Bedzie uzywane glownie w miescie oraz na sporadyczne wypady poza miasto. I tak moje typy to: Toyota Corolla 5 drzwiowa (model po 2005) Opel Astra (model po 2004) Nissan Almera Ford Fiesta Volkswagen Golf IV

kup. Audi A3 jest pozbawione jakiegokolwiek sensu

ariadna6 napisała: > Zastanawiamy sie nad zakupem jednego z tych aut. Najpierw może co nieco o Audi A3, o czym może niekoniecznie wiesz. Audi A3 i weźmy taki np. Golf to w zasadzie IDENTYCZNE technologicznie auta. Te same silniki, skrzynie biegów, płyty podwoziowe, identyczne rozstawy osi

Re: Nie karmcie trolla

oprocentowany kredyt bo kasa w banku zarobi wiecej, po czym zrobic takim autem bez awarii 300 tys km w 3-5 lat zarabiajac na zaoszczedzonym na naprawach czasie (i generalnie nim pracujac), odliczajac koszty VAT, paliwa, itd... niz kupic uzywke. Poza tym nie bierze (albu udaje, ze nie zuwaza) jeszcze jednej

Re: Do Waskes

Bo Golfy to byly dobre auta. Problem w tym, ze nie sciagaja 4 i 5 bo te sa za droge. A te co sciagaja to albo wraki, albo graty, albo wypadki. Z tych 20% moze ulamek tego procenta to auta w dobrym stanie. W Korei i Chinach kasy nie ma to kupuja rowery, w PL jest troche to kupuja uzywane 15

Re: jakie kombi dla kobiety?

Jak chcesz duże i wygodne kombi to citroen c5 - chyba największe w klasie, z hydropneumatycznym zawieszeniem, dzięki któremu nie czujesz polskich dziur. Jak dobrze poszukasz to za 35 tys. pln znajdziesz takie auto z polskiego salonu z udokumentowaną historią. Jeśli ma być ekonomiczne i tańsze w

Re: oto moje przygodyz używanym samochodem

> cenę miałbym nowego, z pełną gwarancją itp. Tak wiec raczej już używanego nie > kupię *************** Masz racje, stare auta to skarbonka pieniedzy dla rzemiesnikow a nie dla posiadacza. Auto sie kupuje nowe, skoro uzywane to tak do dwoch lat ale nigdy dziesiecioletnie, robi sie systematycznie

Re: marea w cenie vw polo

dojdzie do prostego wniosku : to okazja dla kupujacego auto uzywane. zgadza sie ,marea jest bardziej usterkowa niz golf III. tylko ,ze to czysta teoria ,bo róznica 5 lat i przebieg golfa grubo powyzej 200 000 km nie gwarantuje juz praktycznie niczego. identycznie jest w przypadku lancii i

sprzedam golfa II

SPRZEDAM GOLF II - 1300 cm3 - 1986 rok -SILNIK po wymianie 24-02-03r.-NIE TRZEBA DOLEWAĆ OLEJU -AUTO ALARM Z PILOTEM I CENTRALNYM ZAMKIEM -RADIOODTWARZACZ + 4 GŁOŚNIKI -ALU FELGI -2 OPONY ZIMOWE + 5 OPON LETNICH - 185/60 R14 -KOŁO DOJAZDOWE -ŁAŃCUCHY P-ŚNIEGOWE -DODATKOWE DWA PRZEDNIE BŁOTNIKI

Golf II - sprzedam

SPRZEDAM GOLF II - 1300 cm3 - 1986 rok -SILNIK po wymianie 24-02-03r.-NIE TRZEBA DOLEWAĆ OLEJU -AUTO ALARM Z PILOTEM I CENTRALNYM ZAMKIEM -RADIOODTWARZACZ + 4 GŁOŚNIKI -ALU FELGI -2 OPONY ZIMOWE + 5 OPON LETNICH - 185/60 R14 -KOŁO DOJAZDOWE -ŁAŃCUCHY P-ŚNIEGOWE -DODATKOWE DWA PRZEDNIE BŁOTNIKI

Golf II - do sprzedania

SPRZEDAM GOLF II - 1300 cm3 - 1986 rok -SILNIK po wymianie 24-02-03r.-NIE TRZEBA DOLEWAĆ OLEJU -AUTO ALARM Z PILOTEM I CENTRALNYM ZAMKIEM -RADIOODTWARZACZ + 4 GŁOŚNIKI -ALU FELGI -2 OPONY ZIMOWE + 5 OPON LETNICH - 185/60 R14 -KOŁO DOJAZDOWE -ŁAŃCUCHY P-ŚNIEGOWE -DODATKOWE DWA PRZEDNIE BŁOTNIKI

Re: Do Waskes

tomi_22 napisał: > Bo Golfy to byly dobre auta. Problem w tym, ze nie sciagaja 4 i 5 bo te sa za > droge. A te co sciagaja to albo wraki, albo graty, albo wypadki. Z tych 20% > moze ulamek tego procenta to auta w dobrym stanie. > > W Korei i Chinach kasy nie ma to kupuja rowery

dobre pytanie- kto to kupi?Za 36 tys zl, czyli 9

tys euro sa juz naprawde super fury, z TDI, w RFN. W zyciu tego nie kupie. Za 5500 euro mam juz 5 letnia Astre Kombi Diesel w RFN. Za 7 tys euro Golfy IV TDI. Co z tego, ze ten Aveo (made in Poland) jest nowy. Pytanie jest jakie to auto w porownaniu z uzywanymi furami TDI z Reichu. Moda na te dobre

Re: Passat B6 TDi 130 kucykow

Gość portalu: Kris Kelvin napisał(a): > cytuje za katalogiem Auto Swiata uzywane 2004 > utrata wartosci Peugeot 406 17,5 % Passat 19,4 % > tak wiec Passat traci wiecej Takie tabele z katalogow to sobie w dupe mozesz wsadzic bo to nie ma nic wspolnego z prawdziwym rynkiem samochodowym

Re: Wielki problem z alfa 145 1.4 boxer :( Help

najmniej wydal na auto bo i tak kiedys wartosc wieksozsci dojdzie do zera Natomiast wypaczyles cala dyskusje ja pisalem ze wielu ludzi kupujacych uzywane samochody kieryje sie wyborem alfy ze wzgledu na niskie ich ceny .Ty miales alfe chyba 145 i za ile ja

Re: Kto ma maks 3-letni samochód japoński to wg A

habudzik napisał: > www.uzywane.mojeauto.pl/raport2005/wynik_wyszukiwania.php? > marka=Honda&model=Civic&Submit=szukaj > W latach ubiegłych też bywało "różnie" Według tej samej statystyki, Honda S2000 zajęła 5 miejsce, CRV siódme, a Accord 22. :-) 66 miejsce Civica to

Re: Będą zmiany w zasadach sprowadzania używanych

.DUZO BY TU JESZCZE PISAC!!!ALE NA KONIEC DOPOWIEM ZE NAPEWNO NIE BEDZIE PROBLEMU ZA PARE LAT Z TAK ZWANYM ZŁOMEM BO OD CZEGO MAMY HUTY.AUTA NAWET 20 LETNIE ZACHODNIE JEST CZESTO W LEPSZYM STANIE NISZ POLSKI 5 LATEK,WYDAJE MI SIE ZE 20 LETNI MERC JEST BEZPIECZNIEJSZY O 500% OD 20LETNIEJ SKODY100S

Re: masz kompleksy?

naprawde kiepskie auto - zle sie prowadzi i jest zawodne. Fabia to duzy postep. Octavia jest dosyc ciekawa propozycja - smiesznie tania jako ato uzywane a jest to prawie brat blizniak golfa IV. Na najwieksza pochwale zasluguja bardzo twarde fotele. Nie narzekam na suzuki ale wiem jedno - tlumiki

Re: ja tylko slowo dla antyszrociarzy

. > 7-latka sprzedasz za 25 tyś., czyli przez dwa lata auto kosztuje cię (bez paliw > a > i serwisu bieżącego) 25 tyś. zł. Skas ty to wzial takie wyliczenia.Napisz w co mozna wpakowac 10tys w naprawy przez dwa lata ?I na jakiej podstawie obliczyles ze samochod 5 letni w dwa lata

Re: Koniec kolejnego dziwoląga.

ma kolumny mac phersona w porownaniu 407 coupe z CLK. inny przyklad katalog uzywane auta swiata pisze ze stare audi a6 ma z przodu kolumny a ma wielowahacz rowniez. jeszcze inny jakas gazetka internetowa pisala ze nowy passat zbudowany jest na golfie. hehe > być li tylko zmodyfikowanym

Jakie auto wybrać? (długie)

No to zaczęło się, sznowny rodziciel postanowł zmienić auto, ma juz za soba kilka jazd testowych oraz coraz więcej wątpliwości:) ZAŁOŻENIA: nowy, klasy C, dobrze wyposażony, silnik TurboDiesel ok 100 - 120 KM lub benzyna podobnej mocy (ale powoli odpada) Ogólnie - auto ma słuzyć przez 4-5 lat

Re: Sorry ale mam dość to seat czy nissan

eksploatowane na oleju Mobil 1 5w50 ,wymiana wraz z filtrem > > co 12- 13 tys km.auto eksploatowane na benzynie ,bezwypadkowe, rozsadna > eksploatacja. może to pech, trafiłem na 2 wadliwe egzemplarze. jednak > słyszałem,ze problemy z cisnieniem oleju i napinaczem łancucha w 1.8/1.8 turbo >

CO WYBRAC?? POMÓŻCIE !!!

,ale juz z pelnym wyposazeniem? Znalezc jakis niebity egzemplarz kupiony w Polsce. Moje typy na dzien dzisiejszy to: male: Corsa 1.4 Elegance wieksze: Octavia 1.6, Golf IV 1.6, 307 1.6 uzywane: Alfa 147 lub 156, Vectra B, Laguna II, Toledo, Octavia L&K, Bora lub Passat Co sadzicie o moich typach

Re: prosba o wyjasnienie- druid i inni

Tzw. bykami czy lochami czyli W140. Bardzo czesto sa to auta pospawane z dwóch i po powaznnych wypadkach. maja oni uzywane opony niskoprofilowe orzaz prostowane felgi i obskurne dwie zawiniete do gory rurki (w moim sasiedztwie jezdzi taka 735 na skorach bez lewego lusterka a klient na takie

Re: żenujaca jakosc włoskiej miernoty????????fakt

nie staja nagle na trasie,ale robia przebiegi rzedu 350 tys km do naprawy głownej . zauwaz, ze faktycznie Alfa ,zeby słuzyc bezawaryjnie wymaga kosztownego i czestego serwisu,ale uzywane auta kosztuja znacznie mniej niz np niemiecka konkurencja.zadbane 156 z 2000 - 2001 r kupisz juz ponizej 30 tys

Re: Zrób sobie test z buractwa

; 2. Jezdze BMW, Golfem lub Audi (starszymi niz 5-letnie) > 12. Jezdze Skoda Fabia Mhmm... teraz wszyscy dopisujemy w podpunktach 12a-z wszystkie marki samochodow, w ktorych kiedys jechal jakis burak. > 8. Mam spojler > 10. Mam alufelgi > 52. W bagazniku mam wbudowane glosniki Ho ho

Re: co lepsze nowa klasa średnia czy kilkulet. wyższa?

mnostwo. Po przebiegu 80.000 km w aucie tzw. klasy sredniej musisz sie liczyc z powaznymi inwestycjami w uklad przeniesienia napedu, ukl. kierowniczego, zawieszenia itp. Silniki sa tu raczej mniejszym problemem. Jak juz mowilem, samochody klasy wyzszej maja zupelnie inne materialy uzywane do produkcji i

co lepiej? zależy ile chcesz wydać :-)

Czesc. Wszystko zalezy od tego ile chcesz wydac. jak do 35 tys. to wybor wbrew pozorom nie jest taki maly zarowno jesli chodzi o nowe jak i uzywane (tu juz masz mnostwo mozliwosci). Mam byc moze nietypowe podejscie do aut, ale mysle ze jest dosc 'zdrowe', to znaczy jesli nie kupujesz Astona

DO ANDRUTA

samochodów > (gdyby nie była to bariera w handlu i mógł to zrobić) tym starsze samochody > ludzie będą sprowadzać. Żadna akcyza ani inny podatek nie zrówna ceny auta np 5 > letniego z 10 letnim. To jest miedzy innymi ta demagogia o ktorej wspominalem. Zapomnial Pan o ekonomii. > Trzebaby

Re: Nic nie rozumiesz. Żal mi takich n/t

skody wie wiecej, wszaksze uzywane auto musi byc brudne, zardzewiale, zazygane i po 10 przejsciach. > hip: Twój wybór. Ja wolę nową skodę niż stary zardzewiały grat zajmujący > ostatnie miejsca w rankingach awaryjności. > Skad wiesz ze jest stary i zardzewialy? Medium czy w autoszmacie

Zrób sobie test z buractwa

punkt. 1. Jestem przedstawicielem handlowym 2. Jezdze BMW, Golfem lub Audi (starszymi niz 5-letnie) 3. Zawsze jezdze z lokciem za oknem 4. Na lusterku mam CD lub inne badziwie 5. Mam zaciemnione szyby 6. Mam zamalowane tylne swiatla 7. Mam zaklejone reflektory 8. Mam spojler 9. Mam 'sportowy

Re: alfa 156, peżo 406, czy octavia

, ktory kupuja te samochody czyni to z prozaicznego powodu - stanu finansow. Seicento jest najtanszym nowym samochodem na polskim rynku, a uwierz mi,ze bardzo wiele osob woli nowe malenstwo niz uzywane duze auto. A Fabia - ma korzystny stosunek ceny do tego, co soba prezentuje. Przeczytaj moj post

Re: Zrób sobie test z buractwa

ktores z pytan > odpowiedziales 'tak' dodaj do swojego wyniku 1 punkt. > > 1. Jestem przedstawicielem handlowym > 2. Jezdze BMW, Golfem lub Audi (starszymi niz 5-letnie) > 3. Zawsze jezdze z lokciem za oknem > 4. Na lusterku mam CD lub inne badziwie > 5. Mam zaciemnione szyby

Re: Zrób sobie test z buractwa

ktores z pytan > odpowiedziales 'tak' dodaj do swojego wyniku 1 punkt. > > 1. Jestem przedstawicielem handlowym > 2. Jezdze BMW, Golfem lub Audi (starszymi niz 5-letnie) > 3. Zawsze jezdze z lokciem za oknem > 4. Na lusterku mam CD lub inne badziwie > 5. Mam zaciemnione szyby

Re: Planuje kupic uzywane Kawasaki ER-5 z 2000r

czasami relacje cenowe motocykli hondy i kawasaki w takiej samej klasie są jak aut. np 14 letni golf II kosztuje tyle co 7 letni polonez. 14 letnia honda transalp kosztuje tyle co 7 letnia kawaski kle 500. przyjrzyj sie jak wykonana jest cb500 a er5. ale w poslce tak juz jest ze sie kupuje nowe

RP 3,5 vs. PRL

PRZEPELNIONY PARKING. Bo za pieniadze odlozone przez 2 miesiace pracy w wakacje kupisz uzywane auto w niezlym stanie. No ale to nie koniec! Mam przyjaciol, ktorzy zjechali cala Europe (w tym cala Polske) na stopa. Mowie o kilku osobach! Nawet moj brat jest zapalonym autostopowiczem. Ja nigdy nie jechalem

Auta

Auta (ang. Cars) – pełnometrażowy film animowany produkcji USA z 2006 roku stworzony przez firmę Pixar we współpracy z firmą Disney. Inspiracją dla stworzenia filmu była autentyczna historia miasteczka Peach Springs w północno-zachodniej Arizonie. Opis fabułyAkcja filmu pokazuje świat

Golf

Golf – sport uprawiany na otwartych trawiastych terenach, polegający na wrzucaniu małej piłki do otworów w ziemi (mających kształt cylindra o średnicy 108 mm) za pomocą uderzeń specjalnymi kijami. Celem gracza jest wrzucenie piłeczki do dołka w jak najmniejszej liczbie uderzeń. Golf

Auta 2

Auta 2 (ang. Cars 2) – amerykański film animowany z 2011 roku zrealizowany w technologii 3-D w studiu Pixar w reżyserii Johna Lassetera i Brada Lewisa. Produkcja jest kontynuacją filmu Auta z 2006 roku. Dystrybutorem jest wytwórnia Walt Disney Pictures. Światowa premiera zaplanowana

Volkswagen Golf I

(Gran Turismo Injection) z silnikiem 1588 cm? o mocy 81 kW (110 KM), potem również 1781 cm? o mocy 82 kW (112 KM). Producent planował wypuścić na rynek tylko 5 000 egzemplarzy. W 1976 roku pojawił się pierwszy Golf z silnikiem wysokoprężnym o poj. 1,5 l i mocy 37kW (50 KM), który został zastąpiony

Volkswagen Golf VII

zaprezentował najmocniejszą odmianę auta - Golfa R. Samochód otrzymał przeprojektowany silnik 2,0 l TSI - zmieniono m.in tłoki, głowicę i kolektory. Zmiany pozwoliły na osiągnięcie mocy 300 KM i maksymalnego momentu obrotowego 380 Nm. Golf R - w zależności od zastosowanej przekładni - rozpędza się do 100 km/h

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.