golf 5 1.9 tdi opinie

Dariusz Dobosz

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Piątą generację przebojowego kompaktu Volkswagena łączy z poprzednikiem jedynie kształt nadwozia. Reszta to same nowości, tworzące zupełnie inne, dużo ciekawsze auto

Najpopularniejsze silniki w Polsce

Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar prześwietlił polski rynek pod kątem popularności poszczególnych silników. Jakie jednostki najczęściej wybierają Polacy?

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Sercem każdego samochodu jest silnik. To od niego zależy jak ekonomiczne, szybkie i przyjemne jest auto. Gdy zawodzi jednostka napędowa, dalsza podróż albo staje się bardzo trudna albo niemożliwa. Oto zestawienie najbardziej awaryjnych silników we współczesnych samochodach

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

, Alhambra Skoda: Rapid, Octavia, Yeti, Superb VW: Polo, Golf, Touran, Tiguan, Scirocco, Jetta, Passat, CC, Sharan Silniki wysokoprężne mają opinie wytrzymałych i długowiecznych. Mały Diesel Renault pokazuje, że może być zupełnie inaczej. Zaprezentowany w 2001 roku 1.5 dCi (K9K) znalazł zastosowanie w

Volkswagen Golf III (1991-1999) - opinie Moto.pl

); 1996 lato silniki 1.6 (101 KM), 1.9 TDI (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 110 KM); 1997 sierpień +premiera Golfa IV (Golf III Variant pozostał w produkcji do 1998 r.) SilnikGłówne zarzuty dotyczą

Trzeci Variant - nowy VW Golf w wersji kombi

kg mniej od diesla i nie jest specjalnie oszczędny. Ot, dylemat! Większość Variantów trafia do firm jako auta służbowe, tam najpopularniejsze będzie pewnie tańsze 1.9 TDI 105 KM. Nowe kombi można też zamówić z silnikiem 1.6 102 KM - jedynym, który nie występuje ze skrzynią DSG.Co z bagażamiPremierę

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

KM), 2.3 VR5 (150 KM), 1.9 D (wtrysk bezpośredni, 68 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 90 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 110 KM) 1998, sierpień - Bora (sedan, czterodrzwiowa wersja Golfa) 1999 - premiera Golfa i Bory w wersjach Variant (kombi). Nowe silniki 1.6 16V (105 KM), 2.0 (116 KM), 2.8 V6

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

KM), 1.8 20V (125 KM), 1.8 20V Turbo (150 KM), 2.3 VR5 (150 KM), 1.9 D (wtrysk bezpośredni, 68 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 90 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 110 KM) 1998, sierpień - Bora (sedan, czterodrzwiowa wersja Golfa) 1999 - premiera Golfa i Bory w wersjach Variant (kombi). Nowe

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

kupić nową? Test Skody Octavii Combi Historia modelu 2004 - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, silniki benzynowe 1.4 (75), 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (116 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140 KM) 2005 - wersja kombi, wersja RS z silnikiem 2.0 TFSI (200 KM) i napędem 4x4

Peugeot 206 XS HDI

spotkały się oznaczenia Diesla i GTI. Do takiego mezaliansu doszło już w przypadku niemieckich (VW Golf) oraz zależnych od nich hiszpańskich (Seat Ibiza Cupra TDI) i czeskich (Skoda Fabia RS) szczepów. Ale do tej pory zarozumiali Francuzi patrzyli na tę profanację z obrzydzeniem - jak to Francuzi

Seat Toledo/Leon (1999-2006) - opinie Moto.pl

Seat Toledo/Leon (1999-2006) - opinie Moto.pl

premiera Toledo II, silniki 1.6 (101 KM), 1.8 20V (125 KM), 2.3 V5 (150 KM), 1.9 TDI (turbodiesel z wtryskiem bezpośrednim, 90 lub 110 KM); 1999, jesień premiera modelu Leon, silniki 1.4 16V (75 KM), 1.6 (101 KM), 1.8 20V (125 KM), 1.8 20V (180 KM

Seat Ibiza (1993-2002) - opinie Moto.pl

(wtrysk bezpośredni, 64 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 90 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 110 KM - tylko w Ibizie). Mniejsza moc silnika 1.9 D (64 KM), wycofany z oferty silnik 1.8 16V (129 KM)1997, jesień - Cordoba w wersji kombi (Vario)1998 - silnik 1.9 TDI w Cordobie (wtrysk bezpośredni, 110 KM

Audi A3 (1996-2003) - opinie Moto.pl

) 2002 diesel 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 100 KM) 2003, wiosna druga generacja A3 na płycie podłogowej VW Golfa V SilnikTrzeba uważać na paski rozrządu w dieslach, bo mogą nie wytrzymać wyznaczonego przez

Skoda Octavia (1996-2010) - opinie Moto.pl

premiera modelu (hatchback, 5 drzwi). Silniki 1.6 (75 KM), 1.6 (101 KM), 1.8 20 V (125 KM), 1.9 D (komora wstępna, 68 KM), 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 90 KM) 1998, wiosna wersja kombi. Nowe silniki 1.8 20V (150 KM) i 1.9 TDI (wtrysk bezpośredni, 110

VW POLO

- 65 KM (47 kW). Silnik Diesla to wolnossący 1.9 SDI o mocy 64 KM (47 kW), a jego wersja z turbosprężarką i pompowtryskiwaczami osiąga moc 100 KM (74 kW). Dostępny jest również 3-cylindrowy motor 1.4 TDI, o mocy 75 KM (55 kW). Wszystkie jednostki współpracują z ręcznymi 5-stopniowymi przekładniami

Ferrari Cosmo SP 0-18 - a VW Golf V (2005)

2005 roku? Wiem, że często się o to pyta, więc przedstawię wszystkie dane: Dziecko: Chłopczyk, 6 miesięcy, 7-8 kg, Około 70-72 cm. Auto: VW Golf V, 2005, 1.9 TDi, 5 drzwi Poszukiwany fotelik: Cena w okolicach 300 zł, Możliwie najbezpieczniejszy, wygodny dla dziecka (czasem zdarzają się podróże po 100

Oddam tarcze hamulcowe VAG 256mm

jeszcze przydadzą. Mój telefon: 668-04-83-81. Aha, tarcze są wentylowane i mają średnicę 256mm. Były założone w Octavii 1.6i, ale pasować też z niemal 100% pewnością będą do Golfa mk4, Toledo2, Leona1, A3 w słabszych wersjach silnikowych (1.4i, 1.6i, 1.9TDI) -- Powyższy post wyraża jedynie opinię autora

Re: Volkswagen Golf V (2003-2008)

moja opinia o golfach v z silnikami 1.9 tdi (lacznie ok 150tysi zrobilem roznymi wersjami o przebiegach 0-220tysi km): plusy: bardzo dobre wlasciwosci jezdne, na nowych oponach ciezko bylo wprowadzic w poslizg 5d, dopiero po ich zdarciu przod uciekal przy szybko pokonywanych zakretach, silnik 105km

Re: Trzeci Variant - nowy VW Golf w wersji kombi

Każdy z powyżej wymienionych zdań i opinii są poprawne ale też i błędne: auto jest ładne - kwestia gustu, czy jest dobre - tak, ponieważ mam Golfa V od trzech lat 1,9 TDI - i żadnych niespodzianek (za wyjątkiem bardzo małego spalania: średnio w trasie w okolicach niecałych 5 l/100km przy ostrej

Re: Golf TDI czy Astra CDTi, który wybrać?

się podoba i w środku i z zewnątrz, natomiast silnik 1.7 ma dziurę turbo, która trochę irytuje (podejrzewam, że przy 90KM w 1.9 VW będzie dużo mniej męcząca).Zawieszenie Astry to chyba (subiektywnie) jedno z najlepszych w klasie kompakt, z tych nie- wielowahaczowych (czytaj: mniej skomplikowane

Re: Sorry ale mam dość to seat czy nissan

oczywiscie :- ) doswiadczenia odnosnie awaryjnosci opieram na 6 pojazdach : w mojej rodzinie Passat 2.0 8v 1992 , Passat 1.8T 1997, Passat 1.8T 1998,którym jezdzi mój ojciec do dzisiaj) Passat 1.9 TDI kuzyna 2001 , Vw Golf Variant 1.9 TDI 2000r znajomego i seat ibiza 1.6 znajomego(przed faceliftingiem

Re: Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.

Czy w golfie IV silniku 1.9 tdi (116KM - PD) moze sie przestawic rozrzad i uciąć łape od zawieszenia silnika? Słyszałem od mechanika ze w 1.9 tdi moze objawic się właśnie taka wada fabryczna. Czy to prawda? (PS. Żeby nie było pomyłki... napewno nie chodzi mi o temat 2.5 tdi V6... tylko 1.9 tdi z

Re: Sorry ale mam dość to seat czy nissan

TDI kuzyna 2001 , Vw Golf Variant 1.9 TDI 2000r > znajomego i seat ibiza 1.6 znajomego(przed faceliftingiem).wszystkie auta od > nowosci prawidłowo eksploatowane i nie katowane. jeden wniosek wynika z > obserwacji eksploatacji w/w pojazdów : awaryjnosc na poziomie ponizej >

Re: Opinie na temat VW Golf III 1,9 Tdi

co 7,5 tys.???? dla czego tak czesto ja w skodzie Tdi mam serwis olejowy co 15tys.

Re: Opinie na temat VW Golf III 1,9 Tdi

nie co 7,5 tys!! co 7,5 tys było kiedy w TD , w YDI zalecali co 10 tys, choc ja wymieniam co 15 tys leje pełny syntetyk

Re: Średnie spalanie: Golf 1.9 TDI vs Golf 1.4 TS

Jeśli chodzi o plusy i minusy to kazdy ma swoje preferencje. Na pewno plusem jest silnik tzn. cichy, dobrze ciagnie juz od ok 1800 do 5000 obr/min ( turbina dmucha od 1500 obr.), spalanie w mieście 8,2 - 8,5 przy włączonej klimie. Układ jezdny ok. Troche krótka jedynka ale to kwestia

Re: Opinie na temat VW Golf III 1,9 Tdi

Mam znajomego, za zachodnią granicą, który jeździ "trójką" TDi 90KM. Nie wiem ile lat ma samochód (nie jest młody - może około siedmiu). Widziałem się z nim w wakacje i wtedy auto miało przejechane ok. 300 tys. km. Nie wygląda ani na swój wiek, ani na przebieg. Z tego co rozmawiałem z

Re: Octavia 1.9 SDI- warto kupić?-Wasze opinie

No coz, chyba zalezy czego sie szuka i oczekuje od samochodu.Niewatpliwie Octavia ze swoim bagaznikiem- chyba z 500l jest warta rozwazenia, zwlaszcza jak masz juz rodzine.Z drugiej strony silnik 1.9 SDI zwykły diesel jest naprawde mulowaty(kiedy sie tym przejechalem w Golfie). Odwdzieczy Ci sie za

Re: VW Golf V GTI Concept

"uratowali" Nissana i teraz wszyscy kochają nową Primerę i Alme ) rę ) a ) ) Ty pierwszy. ) ) Bo pewnie poprzednia Almera to istne cudo, zwłaszcza pod względem ) stylistycznym? Primera mi się nie podoba, to fakt, ale technikę ma nadal ) japońską - z wyjątkiem 1.9 dCi;). Micry szczerze

1.9 TDI

1.9 TDI – silnik wysokoprężny turbodoładowany o wtrysku bezpośrednim montowany w samochodach grupy Volkswagena, produkowany i stale modernizowany w latach 1991–2011. Silnik 1.9 TDI pojawił się również w samochodzie FORD Galaxy, bliźniaczym modelu VW Sharana i Seata Alhambra.Występował

Golf

oraz podkręceniu (spinie) piłki. Kije dzielą się na cztery rodzaje: "Woods" (drewniane) - o najmniejszej masie zaś największym headzie, które umożliwiają wykonywanie uderzeń prowadzących do długich lotów piłki, obecnie używane i oznaczane: 1 (driver, ok. 10 stopni), 3 (13,5) i 5 (17); "Irons

Volkswagen Golf IV

Pojemność Moc Moment obrotowy Lata Oznaczenia silników Typ zasilania 1.9 SDI 4 8 1896 cm? 50 kW (68 KM) przy 4200 obr/min 133 Nm przy 2200–2600 obr/min 1997 do 2006 AGP, AQM VP 1.9 TDI 4 8 1896 cm? 66 kW (90 KM) przy 4000 obr/min 210 Nm przy 1900 obr/min 1997 do 2002 ALH, AGR VP

Volkswagen Golf Plus

)/4000 210/1800–2500 R4 SOHC/8 13,5 173 2005-2008 1.9 TDI 1896 105 (77)/4000 250/1900 R4 SOHC/8 11,9 183 2005–2008 2.0 TDI 1968 110 (81)/4200 250/1500–2500 R4 DOHC/16 11,6 189 2008–2009 2.0 TDI 1968 140 (103)/4000 320/1750–2500 R4 DOHC/16 9,7 202 2005–2008 2.0 TDI

Volkswagen Golf V

/min 140 Nm przy 2200-2400 obr/min 16,7 163 km/h 143 g/km 2004 do 2008 1.9 TDI 4 Diesel 8 1,896 cm? 66 kW (90 KM) przy 4000 obr/min 210 Nm przy 1800-2500 obr/min 12,9 176 km/h 132 g/km 2004 do 2008 1.9 TDI 4 Diesel 8 1,896 cm? 77 kW (105 KM) przy 4000 obr/min 250 Nm przy 1900 obr

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.