mandaty w niemczech

Re: Bezpieczeństwo najwyższym priorytetem

dogberry napisał: > Taa, i za jazdę lewym pasem walą mandaty jak u nas? Jeżeli nie wyprzedza, to za co mandat? Mandat będzie wtedy, gdy wyprzedzisz, obojętnie którym pasem (z tym, że jak w Niemczech wyprzedzisz prawym, to mandat może być większy, bo w odróżnieniu od Polski na autostradzie

Ze slyszenia wiem, ze np.

Niemcy za mandaty w Austrii ponizej 70 € nie sa scigani, bo sie to Austriakom nie oplaca. Tak bylo, ale czy tak jest obecnie - na razie nie wiem.

mandaty w Niemczech

Kobznolem sie w poniedzialek do Uckermunde do zoo. Jechalem jak trusia pilnujac predkosc. Ale choleraz blysnal mi fotoradar po oczach w terenie zabudowanym. Mam prawie pewnosc ze jechalem 50, ale czlek zwierze omylne moze jakis znak przegapilem? I teraz pytania. Czy w Niemczech tak jak u nas

Re: mandaty w Niemczech

coś ci się chyba pomyliło. Współczesne fotoradary nie mają żadnych fleszy, bo to oślepia. Za dużo się naoglądałeś reklam złodziei sprzędających fotoblokera (materiały są z telewizji amerykańskiej, ale z lat 80.). Co do mandatów w niemczech. W jaki sposób fotoradar na namierzać niezapięte pasy

Re: mandaty w Niemczech

grogreg napisał: > Czy w Niemczech tak jak u nas fotaradary "blyskaja" na wszystkich - bez > wzgledu na predkosc - na okolicznosc np niezapietych pasow? Nie. Zdjecia robia tylko za predkosc lub za przejazd przez skrzyzowanie na czerwonym swietle. > Czy Niemcy maja "

Re: mandaty w Niemczech

jest golym okiem jako ciemnoczerwony blysk. > Swoją drogą, po Niemczech odradzam jazdę z prędkością większą niż > pozwalają znaki i łamanie jakichkolwiek przepisów. > Miesiąc temu jechałem do Holandii. Przez większość trasy była autostrada, ale > tuż pod granicą był remont i 20 kilometrów

Niemcy-fotoradar-mandat

czy niemiecka policja przesyla do polski mandaty z fotoradarow? co z placeniem,punktami itp. moze ktos z was to juz przerabial?

Re: Polska kultura poza granicami

. Poinformował też, że w 2014 roku inspekcja kontrolowała autokary firmy Sindbad 26 razy. Nie wykryliśmy ani jednego naruszenia, żadna kontrola nie skończyła się decyzją administracyjną ani mandatem nałożonym na kierowców - podkreślił Gajadhur Czytaj więcej na www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-katastrofa-autokaru-w-niemczech

A gdyby tak od razu można było rozstrzelać?

1zzarda napisał(a): > Piękna, cudowna wizja dla pisowców. Jednak nie wszystko jest takie proste, bo: > - po pierwsze trzeba zdobyć władzę i to z ilością mandatów umożliwiającą zmianę > konstytucji -- No niesprawiedliwe, żeby odwalić taki numer: wiecie co tu powinno być? Wpisz w

Jak płacić zagraniczne mandaty drogowe?

dostalem 10 euro mandatu za parkowanie i nie bylo jak zaplacic w niemczech a tam juz nie jade jak zaplacic go we polsce??dziex

Re: co robić (autostrada)

quelquechose napisała: > To samo mialam jadac przez Niemcy - nienawidzilam tego szczerze! /.../ O wiele lepiej >poczulam sie w Holandii, gdzie jedzie sie te 110-130 km/h i wszyscy grzecznie nie >przekraczaja dozwolonej predkosci (duze mandaty). Nie wyjeżdżaj mi z tym żałosnym kraikiem

Re: Polska kultura poza granicami

W Niemczech na zwyklym parkingu nie wolno pojsc "za krzaczek" bo za taki numer tez mozna podlapac mandat, dlatego zapewne zatrzymal sie na poboczu a nie na parkingu, bo te sa obserwowane. Autobus jest na tyle duzy, ze stojac na poboczu nikt nie dojrzy jadac nawet za nim co rozgrywa sie w

Re: Bezpieczeństwo najwyższym priorytetem

> > Taa, i za jazdę lewym pasem walą mandaty jak u nas? > > Jeżeli nie wyprzedza, to za co mandat? Mandat będzie wtedy, gdy wyprzedzisz, ob > ojętnie którym pasem (z tym, że jak w Niemczech wyprzedzisz prawym, to mandat m > oże być większy, bo w odróżnieniu od Polski na

Zdjęcie w Niemczech - jak mandat ???

witam automat zrobił mio zdjęcei w Niemczech. Czy dostanę mandat i jak (do domu czy przy wjeździe do Niemiec)??? Ktoś miał podobną sytuację ??? pzdr

W 1991 roku Niemcy mieli nawet siedem mandatów

dlatego, że wtedy ok. 30% głosów prawicy się zmarnowało i na Śląsku skorzystało na tym SLD, PSL, UW i UP i właśnie MN...Warto też zauważyć, że w latach 1991-97 Niemcy mieli też swojego senatora (Gerhard Bartodziej). W 1997 r. wszystkie mandaty zgarnęła AWS-UW, w 2001 r. SLD-UP i pani Symonides, w

Re: Palikot prognozuje zwycięstwo PiS w wyborach!

Przypominam raz jeszcze - nie jesteśmy pod okupacją niemiecką. Ustosunkuj się jeszcze do tej medycyny i mandatów za 54 km/h. Bo pewnie w Niemczech też tak jest? :)) -- wielka rozklapiocha donos za myślozbrodnię Definicja głupoty ludzkiej - kupujesz rzeczy, których nie potrzebujesz, za

Re: Niemcy zwrócą euro za apteczkowe mandaty

Przepisy dotycza prawa dopuszczenia pojazdu do ruchu. Pojazd podlega prawom kraju gdzie został zarejestrowany.

Niemcy zwrócą euro za apteczkowe mandaty

do d... ten artykuł niech sierota dziennikarzyna od siedmiu boleści poda podstawę prawną żebym wiedział jak mnie helmuty capną

Re: mandaty w Niemczech

masz racje blyska mandatu nie dostaniesz spij spokojnie ja jeszcze zadnego nie zaplacilem chyba ze mnie drapneli cywilem to odrazu gotowka raz nawet 300 dm

Re: mandaty w Niemczech

> coś ci się chyba pomyliło. Współczesne fotoradary nie mają żadnych fleszy Moze wspolczesne nie maja, ale nie wszystkie w Niemczech sa wspolczesne. To z blyskiem sie zgadza.

Niemcy zwrócą euro za apteczkowe mandaty

Od czasu do czasu jeżdżę do Berlina na zakupy - ciuchy, drobiazgi, pospacerować... ale to co się ostatnio dzieje to jakaś nagonka, mają ci Niemcy chyba coś we krwi.. Nie mam zamiaru narażać się na szykany.. Pieniążki zostawię w poznańskich sklepach.. Trudno.

Re: Zdjęcie w Niemczech - jak mandat ???

Nie dostaniesz wcale. Poniewaz przedawnienie nastepuje w Niemczech juz po trzech miesiacach, a Polska i Niemcy nie maja umowy o mandatach, tych mandatow sie do Polski nie wysyla. Zostana co prawda twoje numery rejestracyjne wprowadzone do komputerow sluzb granicznych na te trzy miesiace, ale

Muzułmanin szefem Czarneckiego

europejskim konserwatystom wzrost liczby mandatów o ok. 10. Szeregi europejskich konserwatystów zasiliły partie z nowych państw, takich jak np. Niemcy, Finlandia, Słowacja i Bułgaria, a więc krajów, które wcześniej nie były reprezentowane w EKR. Konserwatyści w górę Ta konserwatywna eurokoalicja jest

Niemcy anulują Polakom mandaty za brak apteczek..

Czy wedlug tej samej zasady majac samochod zarejestrowany w kraju dopuszczajacym opony z kolcami, moge nim jezdzic turystycznie po kraju ktory kolcow zabrania? Prosze o porade, bo mam samochod zarejestrowany w Finlandii i wkrotce jade nim do Polski, a mam opony z kolcami i nie wiem, czy musze zmieni

Re: mandaty w Niemczech

Czyli pomysl wyslania lapowki poczta w nadziei ze aninimowy odbiorca sie skusi i powykresla mnie z akt bedzie niemadre? Hmmm..... wiesz co? Niew odpowiadaj na moje pytania. Marnujesz moj czas.

Re: mandaty w Niemczech

i jeszcze jedno. Odradzam również proponowanie jakichkolwiek łapówek. Bo jak coś takiego zrobisz, to przez tydzień nie wyjdziesz z aresztu i jeszcze ci samochód na poczet kary zlicytują. -- Gaz służy do gotowania, nie do silników

Re: Niemcy zwrócą euro za apteczkowe mandaty

- podobnie jest w Polce, pełno samochodów na zachodniej rejestracji, którymi jeżdżą polacy) - Ci niemcy POWINNI stosować prawodawstwo niemieckie. -- Tu można bezkarnie bluzgać na złodzieji i bandytów z PiS: antypis.info

Niemcy zwrócą euro za apteczkowe mandaty

w 45. wygraliśmy tę cholerną wojnę z Niemcami. potem w latach 90. wygraliśmy wielką wojnę o krasnale (robimy je dla niemców na masową skalę). teraz wygraliśmy trzecią wojnę pod rząd. Niemcom wchodzi w krew przegrywanie z nami.

Re: Niemcy zwrócą euro za apteczkowe mandaty

"...Polacy wjeżdżający na teren Niemiec nie muszą mieć w samochodzie apteczki - mówi Harald Stuebs, oficer policji w Anklam, odpowiedzialny za ruch drogowy. " Chyba raczej samochody na polskich numerach nie musza. Bo to zalezy od miejsca zarejestrowania auta, a nie od obywatelstwa kier

Niemcy zwrócą euro za apteczkowe mandaty

"W poniedziałek w Świnoujściu odbędzie się wspólna polsko-niemiecka konferencja, na której funkcjonariusze mają wyjaśnić wszystkie wątpliwości związane z przepisami ruchu drogowego po obu stronach granicy. " Ojjjj... Będzie co wyjaśniać... ;D

Niemcy anulują Polakom mandaty za brak apteczek..

Jak jedziecie do pepikow vel knedli to zabieracie ze sobą kamizelkę odblaskową?. Jak nie to zabulicie, bo knedle muszą tą szmate wozic w kazdej skodzinie. Jaki morał z tego? ano taki ze prawo jest po to ustanowiaone aby je szanować i sie go trzymać a nie wpychac sie z ryjem w cywilizowany swiat

Niemcy anulują Polakom mandaty za brak apteczek...

I co z tego. Mleko sie wylalo. Klejny raz narod panow udowodnil, jak niedaleko im od ojcow i dziadkow. To taka ukladanka, Polak pijak i zlodziej, nierob, brudas, poska gospodarka ... Pokazemy kto tu jest panem. No i pokazuja. I ile wtym wszyskim dobrosasiedztwa i zwyklej ludzkiej zycliwosci? Zer

Niemcy zwrócą euro za apteczkowe mandaty

"Polacy, którzy zapłacili karę za brak apteczki, mogą z kwitkiem zgłosić się do policji w Polsce albo policji w Anklam i mają duże szanse na zwrot pieniędzy - zapewnia." Co za bzdura "duze szanse" ???? mandat za konkretne wykroczenie - z automatu pownni wyszukac w bazach i

Re: mandaty w Niemczech

Jesli przekroczylem predkosc to tylko minimalnie. Mialem cos ko 60 a moj licznik i tak zawyza. Chyba ze przeddtem byz znak z 40 ktorego nie zauwazylem. Co do niemieckiej kontroli, to do Riechu zedze raczej okazjonalnie wiec pewnie te 3 miesiace i tak nie bede mial potrzeby sie tam objawiac.

Re: mandaty w Niemczech

ty sam nie wiesz, co piszesz. Pytałeś czy fotoradar wyłapuje na pasy. Odpowiedź: nie wyłapuje na pasy. Wyłapuje na prędkość. Oczywiście, jak ci będą analizować zdjęcie i zobaczą, że nie ma pasów, to zapłacisz. -- Gaz służy do gotowania, nie do silników

Re: mandaty w Niemczech

> przekroczenie dozwolonej predkosc przez > > min 5 min albo dwukrotnie od ruszenia samochodem w niemczech jeszcze nie, ale w Austrii i Szwajcarii juz tak : widzialem w niemieckich programach motoryzacyjnych ostrzegajacych turystow jadacych na narty. Pokazywali przyklad z drog

Re: mandaty w Niemczech

> coś ci się chyba pomyliło. Współczesne fotoradary nie mają żadnych fleszy, bo > to oślepia. Wiem co widzialem > coś ci się chyba pomyliło. Współczesne fotoradary nie mają żadnych fleszy, bo > to oślepia. Czy ty tylko udajesz? Na zdjeciu widac czy masz masz zapiete pasy czy nie.

Re: mandaty w Niemczech

sprawdza czy nie masz jakiegos zaleglego mandatu to mozesz zaplacic kare. Tylko, ze jesli przekroczyles predkosc o nie wiecej niz 10 km/h to mandat jest chyba nawet mniejszy niz w Polsce i zaplacisz pewnie okolo 15-20 euro. Jest to jednak bardzo malo prawdopodobne bo po prostu najczesciej takie fotki z

Re: Zdjęcie w Niemczech - jak mandat ???

> Nie dostaniesz wcale. Poniewaz przedawnienie nastepuje w Niemczech juz po > trzech miesiacach, a Polska i Niemcy nie maja umowy o mandatach, tych mandatow > sie do Polski nie wysyla. obyś miał rację > Zostana co prawda twoje numery rejestracyjne wprowadzone do komputerow sluzb >

Re: Zdjęcie w Niemczech - jak mandat ???

Gość portalu: Gruby napisał(a): > Nie dostaniesz wcale. Poniewaz przedawnienie nastepuje w Niemczech juz po > trzech miesiacach, a Polska i Niemcy nie maja umowy o mandatach, tych mandatow > sie do Polski nie wysyla. > Zostana co prawda twoje numery rejestracyjne wprowadzone do

Niemcy anulują Polakom mandaty za brak apteczek..

Z ta granica 0.5 promila w Niemczech trzeba uwazac. Co prawda mozna jechac z 0.5 ale problemow nie ma tylko dopoki cos sie nie stanie (nawet nie z naszej winy). Jesli cos sie stanie, to przy mniej < 0.2 nie ma problemu, ale miedzy 0.2 a 0.5 jestesmy traktowani jak > 0.5. A co rond, to wg

Re: co robić (autostrada)

znikne! Dlatego trasa w Niemczech do przyjemnosci nie nalezala, choc tyle osob zachwala. Chuligani normalnie :( O wiele lepiej poczulam sie w Holandii, gdzie jedzie sie te 110-130 km/h i wszyscy grzecznie nie przekraczaja dozwolonej predkosci (duze mandaty).

Ukarali mandatami kilkudziesięciu pieszych. Za co?

w Anglii oraz Niemczech powszechne jest przechodzenie na czerwonym lub poza przejsciem jesli jest bezpiecznie i nic nie jedzie. Zaden Policjant nie bedzie sie czail za monitorem w busie zeby wlepic 10euro/funtow mandatu za uzywanie chodnika i drogi. Zalosna proba nie wiedziec czego. Latania budzetu

Re: Jedno piwo, 6-latek nie żyje. Kulisy tragedii

Chyba mamy na myśli jakieś inne Niemcy bo sami Niemcy śmieją się z wysokości Polskich mandatów.

Niemcy: Rząd chce drastycznie podnieść mandaty ...

Tylu debili na lewym pasie co w Niemczech nie ma nigdzie. Jedzie lewym pasem i nie ustąpi, a mandat dostanie bogu ducha winny kierowca, który chce wyprzedzać... Nie dość, że jakiś debil blokuje lewy pas, to jeszcze niemieccy policjanci to sankcjonują i karzą innych... Jak podziwiam ich za porządek

Re: Wspomnienie z jazdy lesna droga....

> Bzdura. Takie rzeczy są niemożliwe w Niemczech. Tylko w Polsce. Olewanie znakow czy tak niski mandat sa takie niemozliwe w Niemczech? -- Po ptokach. Beret sie sfilcowal... ZNOWU :)))) I niech tak juz zostanie.

Re: Dlaczego brak sensownej odpowiedzi ?? Troll ??

. Czy naprawde w Niemczech nie zwraca sie uwagi na obowiazujace przepisy ze strony wladzy ?? Nie wolno tam w tej strefie rozejmowac stawiac radarow , ale stawiaja i nazimno placi mandaty.

Niemiecki fotoradar

Niemcom chce się trudzić odnajdywaniem samochodu na polskich numerach rejestracyjnych w Polsce, żeby wlepić mandat za takie wykroczenie? A jeśli tak, to ile to trwa.

Bił rekord prędkości na autostradzie A4 pod Leg...

a jak nas złapią 224 na ograniczeniu do 110 w Niemczech zapłacimy 100 EUR mandatu?

Re: Niemcy anulują Polakom mandaty za brak aptecz

wyposażony może być ;-) ale jeździć nie możesz bo tego zabrania kodeks drogowy (nie chodzi o wyposażenie)

Re: Niemcy anulują Polakom mandaty za brak aptecz

Dzieki za odpowiedz! Tego sie niestety obawialem. W Finlandii akurat zasypalo sniegiem, a mnie przyjdzie zmienic na letnie, ale trudno.

Niemiec się uśmiał z takiego mandatu

Niemiec się uśmiał z takiego mandatu. Ile zapłacił by w Niemczech za przekroczenie szybkości 140 na 240 km/godz.?

Re: odstęp bezpieczny jest równy drodze zatrzyman

w Niemczech w normalnych warunkach nie zachowasz odstępu wynoszącego tyle w metrach ile wynosi połowa wskazań szybkościomierza, to płacisz mandat (a Kozak oczywiście będzie płakał jak Rokita, czy Protasiewicz, że Niemcy go biją). Jeśli jest ślisko, to odstęp powinien być oczywiście większy. Jura

Re: Potrąciła dzieci na przejściu. Jedno nie żyje

Masz rację, zapłaci mandat 100zł i jedzie dalej. W Czechach, Austrii, Niemczech.... inny człowiek. Prędkości nie przekroczy nawet o 5 km. Dlaczego? bo tam mandaty wynoszą nawet kilka tys. a to już boli.

Re: Sposób na pijaków i hałaśliwą młodzież? Zlikw

Wprowadzić mandaty za rzucanie petów, tłuczenie butelek i hałasowanie w nocy. W Niemczech jest porządek, bo są wysokie mandaty a u nas menele i tak nie zapłacą. Mogą być też prace na rzecz miasta. Co o tym sądzicie ?

Re: Bezpieczeństwo najwyższym priorytetem

do stanu agonalnego i ją rozebrano a słabsze (przez większość tego okresu) Prusy nie. > Co do mnie, to kiedy będąc w Niemczech spotkam taki znak, natychmiast zwolnię d > o 40km/h i poobserwuję reakcje hitlerowców. :) Jeśli mają w paragrafach odpowiednik o utrudnianiu i większość odczuje, że

Dzisaj w trójce wyraźnuie mówili o tym

że wszyscy wypuszczeni Niemcy zostali ukarani mandatami. Paru czeka na ciąg dalszy. Nie ma więc niewinnych.....

co z mandatami nakł. na Santa Klausów w np. Niem.?

Czy w Niemczech też za szprechanie np. po turecku dowala się Dz. Mrozom mandaty, hę? Może eva15 podpowie?

Re: pijemy

przewieziona na izbę wytrzeźwień. To mężczyźni w wieku 25-32 lat. Gdy już wytrzeźwieją usłyszą zarzut wybryków chuligańskich. Zostaną ukarani mandatami. Jeśli ich nie przyjmą, to będziemy kierować sprawy do sądu – mówi oficer dyżurny policji. fakty.lca.pl/legnica,news,38492,Zamiast_do_Drezna_Niemcy_trafili_na_izbe.html#dalej

Re: Luksusowe bryki już Krakowie! Trwa wyścig Gum

w Niemczech ZAKAZ KAZDY ma tne "rajd". w POLSCe POLICJA ICH ESKORTUJE!!!!! TEN MENEL na dachu auta powinien DAWNO dostac MANDAT- chocby za brak pasów!!!!! Polska Policja ...smiech... tylko z ich nieudolnosci...w Niemczech gumball dostala ZAKAZ JAZDY na autostradach co maja brak

Re: ilesz Ci trzeba mowic...

bardotka35 napisał(a): > Anka > A gdzie ona pisze że jest w ciąży.? Zresztą jedna trzecia mężczyzn wychowuje ni > e swoje potomstwo, ostatnio w niemczech afera była i zakazano badań DNA na życz > enie, bo sądy przepełniono wnioskami o rozwody. No i widzisz jaki skutek przemilczanego

Re: Inne przepisy ruchu drogowego...

, cztery mandaty, kazdy po 300€ - zapewne cztery rozne kamery go uchwycily. W Niemczech jest zasada, ze jesli mandat nie przyjdzie do trzech miesiecy, nie trzeba juz za niego placic. -- http://www.bilder-hochladen.net/files/itqm-o3-3d8e.gif

Re: Obywatele przeciwko platformie Obywatelskiej

To i tak lepiej niż przymusowe lekcje o seksie jak u ciebie w Niemczech. Kto dzieciaka nie posyła to albo mandat albo do ciupy. Siedź lepiej cicho i do roboty bo Cie Helmut zwolni. -- Bolek o Henryce K. " "Ona była bez mózgu. Nie rozumiała, co się dzieje i nadal nie rozumie".

Re: a toś wymyślił

Żaden argument, A dlaczego w Anglii, Włoszech, Szwecji nie można? Droga jest projektowana na daną prędkość, a Niemcy mają inną kulturę jazdy niż nasza trzoda, która preferuję środkowy lub lewy pas. Dla lewusów za taką jazdę powinno być 500 zł mandatu, a dla tych co przekraczają prędkość, o 50 km

Re: mi

w Niemczech ten "rajd" na ZAKAZ WJAZDU. juz kiedys uczestnicy zabili 2 niewinne osoby w golfie. w POLSCe POLICJA ICH ESKORTUJE a jak zapytalem czemu nie dostaly buce mandatu to policjant do mnie ze chyba ZARTUJE zeby im dawac mandaty !!!!!! TEN MENEL na dachu auta powinien DAWNO dostac

Re: a, ale o co wogle chodzi z jakimś Balem Gumis

Komendant Policji w krakowie i wawie co na to pozwolil powininen WYLECIEC Z ROBOTY w Niemczech ten "rajd" na ZAKAZ WJAZDU. juz kiedys uczestnicy zabili 2 niewinne osoby w golfie. w POLSCe POLICJA ICH ESKORTUJE a jak zapytalem czemu nie dostaly buce mandatu to policjant do mnie ze chyba

Re: Któremu idiocie mamy podziękować?

w Niemczech ten "rajd" na ZAKAZ WJAZDU. juz kiedys uczestnicy zabili 2 niewinne osoby w golfie. w POLSCe POLICJA ICH ESKORTUJE a jak zapytalem czemu nie dostaly buce mandatu to policjant do mnie ze chyba ZARTUJE zeby im dawac mandaty !!!!!! TEN MENEL na dachu auta powinien DAWNO dostac

Re: Jeździsz po Krakowie? Kierowca obok może być

Nie przekonasz ich. Co tam, ze w niemczech dopiero jak nie umiesz powiedziec swojego nazwiska to ewentualnie Ci dadza mandat, a przewaznie kaza spuscic powietrze z opon i maszerowac dalej. Polak polakowi zawsze lubi ukrecic bata, przeca rower to smiertelne zagrozenie... bo przypadkiem ustawodawca

Re: Karambol na A4 w Katowicach. Zderzyło się sie

Jestem polskim kierowcą i nigdy nie siedzą na zderzaku bo to jest bardzo niebezpieczne. W Niemczech i wielu krajach europejskich faktycznie kierowcy nie jeżdżą na zderzakach. Ale na A4 bardzo często na zderzaku widzę za moimi plecami bardzo często samochody z niemieckimi

Re: Ty po prostu czegos nie zrozumiales :)

> Np. w wypadku mandatu nazimno za zapomniane ograniczenie do 60 po robotach drog > owych w środku lasu. Moze tez maja plany mandatowania? Ciekaw jestem, a nigdy ta ciekawosc nie zostala zaspokojona, jaki odsetek znakologow w Niemczech nie budzi zadnych zastrzezen w czasie kontroli. I jak

Re: odstęp bezpieczny jest równy drodze zatrzyman

jureek napisał: > Jeżeli w Niemczech w normalnych warunkach nie zachowasz odstępu wyn > oszącego tyle w metrach ile wynosi połowa wskazań szybkościomierza, to płacisz > mandat (a Kozak oczywiście będzie płakał jak Rokita, czy Protasiewicz, że Niemc > y go biją). Jeśli jest ślisko

Re: gdzie jest raj - dziurawe drogi

autostradzie A2. Na tej jednej z najpopularniejszych tras w Niemczech stanęły dodatkowe ograniczenia prędkości, których złamanie grozi, oprócz mandatu, awarią podwozia lub zawieszenia. Automobilklub ADAC wylicza, że rocznie wydaje się 5 mld euro na odświeżanie nawierzchni, ale to o trzy miliardy za mało

Re: wyprzedzanie z prawej

kierowcy TIRów wyprzedzających innego TIRa pod górę... W Niemczech za taką jazdę dostaje się mandat i się odechciewa. Lewym pasem wyprzedza się po wyprzedzeniu zjeżdża na prawy i nie ma wtedy problemu wyprzedzania z prawej strony prawda? > Inna sytuacja skrzyżowanie ze światłami, jest zielone, ja z

Re: Fotoradar Wiadukt al. Generała Charles de Ga

qrkawodna777 napisał(a): >Jakie 500 ojro za przekroczenie prędkości w Niemczech? >Nie pozdrawiam was Wsadź sobie w doopę swoje pozdrowienia pacanie. Taryfikator punktów karnych i mandaty - Niemcy Prędkość w obszarze zabudowanym przekroczona o … Przewinienia Mandaty Punkty karne

Re: Batman by u nas nie nawojował...

Komendant Policj w Krakowie powinien zostac ZWOLNIONY Z PRACY za głupote, nieudolnosc i odmowe KARANIA wykorczen popelnianych MASOWO przez tych 10 klasy CELEBRYTOW ktorych nikt nie chce nigdzie widziec wiec szukaja gawiedzi parafialnej na ulicach. w Niemczech ten "rajd" na ZAKAZ WJAZDU

Nieużywane auto stoi latami na parkingu pod blo...

Dlaczego w Niemczech*Szwecji*Norwegii*Holandii mogą taką sprawę załatwić w jeden dzień (plus mandat) a w tym chorym kraju to media muszą interweniować. Ludzie czują się bezkarni, brak im obywatelskich postaw. Z drugiej strony co za problem odkręcić blachy, zdemontować koła, wybic szybę? I mamy

zlotarybka, ten problem nie dotyczy tylko PL

w Niemczech mozna zaobserwowac cos podobnego. Policja niemiecka wlepie mandaty za zbyt dluga jazde srodkowym pasem. kiedys lewym pasem sunela sobie babka smartem, nie pytaj jaka kolejka za nim jechala. stwierdzilam wtedy, ze ludzie nie maja wogole fantazji i co niektorym powinno zabierac sie prawko...

W parku Obozisko jak po przejściu tornada [ZDJĘ...

W Niemczech to jest tak, ze jak ktos zle zaparkuje i blokuje przejazd, lub zaparkuje na trawniku, ludzie dzwonią po odpowiednie sluzby. Nie są obojętni. Jesli w parku piją alkohol, dewastują tez wypada zadzwonic po policje i straz miejską i reagowac na akty wandalizmu. Wtedy wandale moze sie

Re: Do wiadomości: kancelaria@mz.gov.pl itd

województwie czy nawet powiecie, a jak to wygląda w Niemczech gdy mandaty wystawia prezydent policji dużego landu.

Re: Mandatów ciąg dalszy :)))

przekroczylas o 52 km predkosc???! W Niemczech zaplacilabyc z 300 Euro mandatu, conajmniej 3 punkty i prawo jazdy zabrane na 3 miesiace.....:S -- www.youtube.com/watch?v=H7haiWeUNYY

Re: Pomnik Żołnierzy Wyklętych. Radny lewicy: "Ty

iala napisał: > ta wypowiedź brachmańskiego potwierdza tylko tezę ze po 89 trzeba było takie > bydło wybić-co za menda jeb...a powinien natychmiast stracic mandat. Gnój jeden Gdy w Niemczech obalono narodowy socjalizm to jeszcze przez krótki okres nie uczczono bojowników niemieckiego

Re: Nic nie jest zero-jedynkowe.

panstwa bydlem? Czy tam tez mozliwa jest sytuacja ze za kierownica radiowozu siedzi pracownik cywilny i zapier.ala ile sie da? I czy tam tez wiekszy mandat od niego dostaje kierowca, ktory udokumentowal ta jazde oraz osoba nagrywajaca? Czy tam tez bezpieczenstwo pieszych policja poprawia poprzez mandaty

Re: Podczas sjesty pies szczekać nie może

A swoją drogą śmieszny przepis. W takich krajach jak Hiszpania ,Włochy, Niemcy , i pewnie w innych też są godziny sjesty i za włączenie odkurzacza można zapłacić mandat. A mandaty mają "słone" :D -- Bez Granic "Nigdy nie kłóć się z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego

Re: Apel do Kierowców - Obwodnica Warszawy

hasch1 napisał: > Nie na autostradach, na pozostałych drogach i owszem. A ten zmiast podziękować za dobre rady, dalej będzie się kłócił. Co za uparciuch. Wbij sobie do głowy, jeśli nie chcesz zapłacić w Niemczech mandatu, że ciężarówki powyżej 3,5 tony na autostradach (oraz drogach

Re: dlaczego tacy jesteśmy?

Dyskutowałabym czy to jest kultura np. Niemców, czy raczej "skapstwo" bo mandaty wysokie a ściągalnośc duża. Jeśli u nas mandaty byłyby porównywalnej wyskości to jestem przekonana, że i kultura byłaby wyższa. Zresztą już nie raz słyszałam, że właśnie tacy Niemcy, jeżdżąc po Polsce, z

Re: Zdjęcie w Niemczech - jak mandat ???

Dostaniesz mandacik do zaplacenia w do domku. sluchalem audycji nawet Weisa na temat perypeti zaplacenia takiego mandatu w Polsce.

Re: Ale tam wszystko odbywa się na

emes-nju napisał: > Ależ można, a nawet trzeba karać! Ale wobec poziomu drogowej degrengolady zarzą > dców, nie można liczyć na dyscyplinowanie (bo podobno o to chodzi) takimi metod > ami kierowców. A ja myślę, że odbieranie prawa jazdy bardziej dyscyplinuje niż wysokie mandaty. Widzę

Re: Oswietlenie rowerowe powinno miec atesty.

No właśnie tu są schody, bo jak sobie sam zamontujesz lampkę to potem będziesz atest woził ze sobą, żeby w razie kontroli mandatu nie zapłacić? Zakładajac że odżałujesz na lampkę z atestem i w ogóle zostaniesz skontrolowany. Bo większość rowerów (teraz to się trochę zmienia) sprzedawanych przez

Re: Nie wszyscy właściciele psów to "debile i pro

ale przecież od zawsze psy robiły na trawnik pod oknami na osiedlu, czasami na chodnik i nigdy nie było z tym problemu w Polsce. A podobno w takich policyjnych Niemczech, to jak pies za głośno szczeka, to zawsze ktoś zadzwoni po policje i właściciel psa musi skomleć i płaci mandat.

Chciałbym kiedyś móc pójść na piknik do parku w...

Większej głupoty nie słyszałem .. Podróżuje po Europie a nie wie że w Niemczech nie wolno grilować w parkach a tylko w wyznaczonych miejscach. W Szwajcarii za wejście na trawnik jest mandat nie mówiąc już o grilowaniu na nim.. W Holandii grilować można tylko nad jeziorami i przed własnym domem w