ford mondeo 3.0 budowa silnika

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Sercem każdego samochodu jest silnik. To od niego zależy jak ekonomiczne, szybkie i przyjemne jest auto. Gdy zawodzi jednostka napędowa, dalsza podróż albo staje się bardzo trudna albo niemożliwa. Oto zestawienie najbardziej awaryjnych silników we współczesnych samochodach

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

Są marki, które swoimi modelami zapisały się w naszych sercach złotymi literami. Renault jest jedną z nich. Za co kochamy tę francuską firmę?

Konfrontacje: Opel Vectra Caravan 2.0 T Elegance/Ford Mondeo Tourer 2.5 V6 Trend/Citroën C5 Break 3.0 V6 Exclusive

Wybraliśmy Opla Vectrę Caravan, Forda Mondeo Tourer oraz Citroëna C5 Break. Dlaczego akurat te modele i w takiej kolejności? Już na pierwszy rzut oka widać, że wielkością bagażnika biją na głowę innych przedstawicieli klasy średniej. Potężne nadwozia tych aut pozwalają myśleć o nich jak o

Citroen C5 - Bez kompleksów

. Trudno się zatem dziwić, że nowy C5 urósł w stosunku do poprzednika na wszystkie strony. Na tle konkurencji także dumnie pręży muskuły. W kategorii "rozstaw osi" C5 z wynikiem 281,5 cm ustępuje jedynie Fordowi Mondeo (285 cm). To więcej od Mercedesa C, Peugeota 407, BMW 3, Passata, a nawet Audi

Ford Mondeo

model zajął 2. pozycję (za Alfą Romeo 147). SilnikiTygodnik Motor, nr 38, 17 września 2009Benzynowe: 1.8 16V 110 KM 1.8 16V 125 KM 1.8 16V SCi 130 KM 2.0 16V 145 KM 2.5 V6 170 KM 3.0 V6 204 KM 3.0 V6 ST220 226 KM Wysokoprężne: 2.0 TDDI 75 KM 2.0 TDDi 90 KM 2.0 TDDi 115 KM 2.0 TDCi 115 KM 2.0 TDCi 130

Ford Zetec

Mk3 115KM (85 kW) i 158Nm: 1993–1997 Ford Mondeo Mk1 1995–2000 Ford Escort Mk7 1997–2001 Ford Mondeo Mk2 1998–2004 Ford Focus Mk1 130KM (96 kW) i 162Nm: 1991–1992 Ford Escort Mk5 1992–1995 Ford Escort Mk6 1992–1994 Ford Fiesta Mk3 2,0 l: 124KM (91 kW

Ford Sierra

o pojemności 2,3 litra. Poza rynkiem niemieckim można było nabyć także wersję GLS. Obok silnika typu diesel, występuje pięć silników benzynowych z gaźnikiem lub wtryskiem paliwa i pod koniec produkcji z katalizatorem. Są to silniki czterocylindrowe OHC Pinto o pojemności 1,6, 1,8 i 2,0 litra oraz występujące

Ford Cougar

kanapie.Pod względem technicznym (płyta podłogowa, elementy zawieszenia i silniki) Cougar opierał się na Fordzie Mondeo, głównie na usportowionej wersji ST200. W sprzedaży znajdowały się dwa silniki, Zetec o pojemności 2,0 l i mocy maksymalnej 130 KM oraz Duratec 2.5 V6 o mocy 170 KM. W roku 1999 planowano

Ford Focus

obr./min 1,6 l Ti-VCT, 115 KM, 155 Nm przy 4150 obr./min 1,8 l 125 KM, 165 Nm przy 4000 obr./min 2,0 l, 145 KM, 185 Nm przy 4500 obr./min 2,5 l, 225 KM (ST) – zbudowany na bazie 5-cylindrowego silnika Volvo (którego Ford był udziałowcem). Jednostka ta posiada turbosprężarkę zwiększającą moment

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.