filtr dpf w focusie

Dariusz Dobosz

Ford Focus C-Max (2003 - 2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus C-Max (2003 - 2010) - opinie Moto.pl

Ford nie spieszył się z budową kompaktowego minivana. Stracił co prawda rynkowy dystans do konkurentów, ale zyskał czas do gruntownego przemyślenia konstrukcji

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Focus drugiej generacji, chociaż mniej interesujący z wyglądu od poprzednika, to absolutna czołówka klasy kompakt

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

Świeża stylizacja i energia skondensowana w podwoziu zapewniają "trójce" mocną pozycję wśród kompaktów. Japończycy nie bez powodu zerwali z tradycyjną numeracją poprzedniczek. Czy tak jak niegdyś 323, Mazdę 3 można jednak kupować "w ciemno"?

Ford Focus II

nowe silniki benzynowe spełniają normy emisji spalin Euro IV, a jednostki wysokoprężne mogą spełnić te standardy po doposażeniu w filtr cząstek stałych DPF. Jedyna wadaNadwozie nowego Focusa urosło w porównaniu z poprzednikiem. Rozstaw osi zwiększył się o 2,5 cm, a długość

Old vs New - kolejna runda 1

spalin EGR oraz w kosztowne i kłopotliwe filtry zwane DPF lub FAP. Dlaczego kłopotliwe? Taki filtr to pułapka na cząstki stałe. By go nie zapchały, muszą być usuwane. Ale że filtr jest niewymienny i nierozbieralny, pozostaje tylko jeden sposób - wypalenie sadzy. Czym? Paliwem. Jego dodatkowa porcja jest

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

kosztowne, gdy w końcu zawiedzie. Ponieważ kolejne modele są coraz bardziej skomplikowane, wysilone i przesycone elektroniką - mają jedną-dwie turbiny, małe silniki o dużej mocy (downsizing), system start-stop, zawór EGR, filtr cząstek stałych DPF/FAP, koło dwumasowe, a do tego kamery, czujniki, komputery

Re: Ford Mondeo lub s-max 1,8 tdci 125 km

jedyny.gazebo napisał: > Witam tak sa usterki- awarie wtryskiwaczy,problemy z dwumasa,filtrem dpf,przy d > zisiejszych cenach paliw ,oraz kosztem napraw diesli wybor jest tylko jeden-pb Ten silnik miałem w focusie MK1 przejechałem nim od nowości 285tys km problemów z silnikiem było 0

Re: Auto z filtrem cząstek stałych DPF - opinie ?

Mondeo i Focusy firmowe, wszystkiego 6 sztuk, rury czarne od środka. Najstarszy ma 2 lata, sredni przebieg ok. 70kkm na sztukę. Fakt, spaliny smierdzą trochę jak z LPG, poza tym filtr zamula auto i podwyższa spalanie. Przestań głupoty wypisywać z czym ma do czynienia, bo temat jest o autach z DPF

Re: Auto z filtrem cząstek stałych DPF - opinie ?

oglądałem ( kilka dni temu np. Octavia RS TDI 170 KM ) również tak miały. Właściciel Captivy podaje, że u niego jest podobnie. Fordów z DPF-em nie oglądałem. Pretensji nie zgłaszaj do mnie, tylko do producenta auta. A może Ty tylko myślisz, że Twoje auta mają filtr, a w rzeczywistości nie mają ? Albo mają

Re: Auto z filtrem cząstek stałych DPF - opinie ?

novee napisał: > Mondeo i Focusy firmowe, wszystkiego 6 sztuk, rury czarne od środka. Najstarszy > ma 2 lata, sredni przebieg ok. 70kkm na sztukę. > Fakt, spaliny smierdzą trochę jak z LPG, poza tym filtr zamula auto i podwyższa > spalanie. > > Przestań głupoty wypisywać z

Co sądzicie o Fordzie Focusie 1,6 Tdci?

Moja Octavia ma już 230000 km przebiegu i powolutku trzeba się oglądać za innym. Kuzyn mi naraił Focusa 1,6 Tdci rocznego z przebiegiem 50 000, uderzony z tyłu. Ma filtr DPF z jakimś dolewanym płynem a nie na wypalanie. Po remoncie i z opłatami ( auto z Niemiec ) wyjdzie ok. 45 000 zł

Re: Tani sposób na drogie paliwo

Krakowie Focus 1.6. Jak masz rodzinę, to nie będziesz utrzymywał trzech samochodów: rodzinnego, i dwóch miejskich (dla małżonków). a jak masz diesla to też nie wesoło, bo jazda w korkach załatwi ci wszelkie filtry cząstek stałych DPF itp. Diesel do miasta i na małe przebiegi jest w sumie chyba droższy niż

Re: Škoda Octavia - test długodystansowy

wyposazonego Focusa z klima i z ESP, a za 86000 zł Focusa z tym samym silnikiem z filtrem DPF, automatyczna klima i bogatszym wyposazeniem. Na tym tle "tania" Skoda za 100000 jest beznadziejnie droga. Nic dziwnego ze Focus jest najlepiej sprzedajacym sie autem w Europie.

Re: Co sądzicie o Fordzie Focusie 1,6 Tdci?

octavian-33 napisał: > Moja Octavia ma już 230000 km przebiegu i powolutku trzeba się oglądać za innym > . Kuzyn mi naraił Focusa 1,6 Tdci rocznego z przebiegiem 50 000, uderzony z ty > łu. Ma filtr DPF z jakimś dolewanym płynem a nie na wypalanie. Po remoncie i z > opłatami

Re: pytanie o silnik forda 1,8 tdci

dołożonym nowym osprzętem ( nawet pojemność jest dokładnie ta sama - 1753 cm3 i tak samo ma jeden wałek rozrządu ). Nie występuje też z filtrem DPF. I oczywiście nie ma nic wspólnego z nową rodziną motorów, wspólnej konstrukcji z PSA. Ale podobno jest trwały i bezawaryjny. Do Mondeo jest zdecydowanie za

Re: VW Golf V GTI Concept

European specification Mazda6, the new engine is equipped with an all-new > diesel particulate filter (DPF) and an improved engine control unit. Filtr cząstek stałych Francuzi wynaleźli 3 lata temu. > Kończąc - moja reakcja nie była paranoiczna. Czasem po prostu nie lubię takiego > >

Re: Auto z filtrem cząstek stałych DPF - opinie ?

W Focusach 1.6 TDCI od chyba 2 lat, Mondeo 2.0 TDCI nowy model- ten już chyba obowiązkowo ma w dieslu DPF, nawet nie było wyboru przy kupnie. W Focusach mimo DPF i tak się zdarza że przydymią na chwilę np. po zimnym starcie. W trasie po depnięciu nie wiem, bo sam za soba nie jeżdżę

Re: Auto z filtrem cząstek stałych DPF - opinie ?

Nie mój Focus, tylko wszystkie Fordy w firmie i nie kopcą, tylko zdarza im się "kichnąć" przy porannym rozruchu na zimno. Wg. tego co było na umowie leasingowej wszystkie (poza jednym starym) mają DPF. Może i niesprawne, ale na bieżąco serwisowane i usterek nie wykazują i fakt ze rury

Filtr cząstek stałych

Filtr cząstek stałych (skrót DPF od ang. diesel particulate filter lub FAP od fr. filtre ? particules) - filtr montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych, oczyszczający gazy spalinowe z cząstek sadzy i popiołu. Stosowane od 1980 roku, a w silnikach samochodowych od 1996

Scania serii R

paliwa w technologii XPi, o pojemności 16 litrów spełnia normę czystości spalin Euro V. Na bazie silnika zasilanego wysokim ciśnieniem XPI Scania , zgodnie z dyrektywą UE o ochronie środowiska, wprowadziła silnik o normie emisji spalin Euro 6. Silnik zmodernizowano o filtr DPF (filtr cząstek stałych

Škoda Octavia

na jednostce 2.0 TDI CR DPF zastępując wysłużone 1.9 TDI. Silnik 1.6 TDI CR DPF charakteryzuje się bezpośrednim wtryskiem paliwa PCR2 (Piezo-Common Rail), ma zamontowany filtr cząstek stałych, dzięki czemu spełnia normę emisji spalin Euro 5. Poprzednia generacja silników z pompowtryskiwaczami, tj. 1.9

Fiat JTD

(jest on dodatkowo wyposażony w filtr cząstek stałych). Swoją premierę miała w marcu 2008 roku. Silnik 1,6 16v jest przygotowany do spełniania normy emisji spalin Euro 5. Zastosowanie: Fiat Bravo Fiat Grande Punto Lancia Delta Alfa Romeo MiTo Fiat Linea 1,9Pierwszym silnikiem rodziny JTD jest wersja o pojemności

Ford Zetec

w rozbudowaną miskę olejową, która pomogła zmniejszyć hałas i wibracje jednostki. Hydrauliczne popychacze zastąpiono mechanicznymi z płytkami regulacyjnymi oraz zastosowano dłuższe korbowody, połączone z niższymi tłokami. Zmodyfikowano pompę oleju, dlatego też filtr oleju przeniesiono na blok. Modyfikacji

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.