felicia silniki oznaczenia

opracował Piotr Sielicki

Skoda Spartak | Pierwszy powojenny sukces marki

Skoda Spartak | Pierwszy powojenny sukces marki

Właśnie mija 60 lat od premiery Skody Spartak, czyli pierwszego seryjnie produkowanego modelu z Mladá Boleslav, który po wojnie zdobył międzynarodowe uznanie

Najciekawsze prototypy Skody

Skoda to najbardziej kreatywny i aktywny producent samochodów w tej części Europy. Nawet w czasach socjalizmu firma tworzyła ciekawe konstrukcje. Oto najciekawsze naszym zdaniem prototypy z Mlada Boleslav, które nie doczekały się produkcji seryjnej

Re: Jak to jest z numeracją Fiata...

> Niekoniecznie - każdy producent stosuje, poza nazwami rynkowymi, również oznaczenia wewnętrzne - i CC to Fiat 170, a np. Polonez to Fiat 137 (w końcu to też konstrukcja Fiata). To oczywiste, Sherlocku, ale prototypy też mają swoje oznaczenia wewnętrzne. I często to są ich jedyne nazwy

Główne silniki promu kosmicznego

Główne silniki promu kosmicznego (SSME z ang. Space Shuttle Main Engines, ozn. kodowe RS-25) – trzy silniki na paliwo ciekłe w połączeniu z rakietami wspomagającymi generują ciąg pozwalający na wyniesienie zespołu wahadłowca na orbitę. Pracują one przez 8,5 minuty po starcie do czasu

Ford Pinto OHC

Ford OHC Pinto - rodzina benzynowych, czterocylindrowych, wolnossących jednostek napędowych z wałkiem rozrządu umieszczonym w głowicy, wyposażone w pasek rozrządu. Zadebiutowała w 1970 roku w Europie, silniki te montowane były w modelach Taunus, Granada, Capri, Sierra, Scorpio, Transit a także FSO

Fiat JTD

posiadających możliwość wtrysku paliwa w kilku dawkach Fiat stosuje dodatkowo nazwę MultiJet. W zależności od marki samochodu silniki posiadają różne oznaczenia, choć w znacznej części ich budowa jest zunifikowana. Nazwa JTD występuje w pojazdach grupy Fiat (Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Iveco). Inne stosowane

BMW M20

. Wprowadzono ją by zastąpić silniki 4-cylindrowe gdyż M20 miało większy potencjał do rozwoju.Silnik ten był montowany przez prawie dwie dekady. Napędzał on serię 3 w modelach e21 i e30 oraz serię 5 w e12, e28 i e34(w początkach produkcji) Ostatnim modelem napędzanym tym silnikiem było e30 325i

RD-107-8D74-1958

RD-107-8D74-1958 – radziecki silnik rakietowy. Skontruowany przez OKB Głuszko. Stanowił napęd członu Łuna 8K72-0 rakiet Łuna 8K72. Produkowany w latach 1958-1960.Podane oznaczenie utworzone zostało z oznaczenia kontruktora (RD-107) i oznaczenia rządowego (8D74-1958). Liczba 1958 pochodzi

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.