fabryki kia w europie

bs

Fabryka Kii pełną parą

Fabryka Kii pełną parą

Wysoki popyt na obecną gamę modelową oraz przewidywany wzrost sprzedaży w przyszłym roku związany z wprowadzeniem nowych modeli to powody decyzji koncernu Kia o uruchomieniu trzeciej zmiany w europejskiej fabryce na Słowacji

Azjaci potrafią zaszaleć | Oryginalne auta japońskich i koreańskich marek cz. II

Oto druga część zestawienia oryginalnych samochodów japońskich i koreańskich marek, które były oferowane w sprzedaży na rynku amerykańskim lub europejskim. Projektanci puścili wodze fantazji

Milion Kii w ciągu pół roku

Przez ostatnie lata Kia mocno pracowała na poprawę swojego wizerunku. Klienci najwyraźniej doceniają te starania, bo w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2010 roku z fabryk koreańskiego producenta wyjechało ponad milion nowych aut

Kalendarz nowości 2014

Kalendarz nowości 2014

GTI to za mało? W Genewie Audi pokaże S1 o szacowanej mocy 230 KM. Na potwierdzenie musimy jeszcze poczekać, ale przynajmniej jest na co. W maju będzie można już kupić nową 911-kę w wersji Targa, która teraz ma sens jak jeszcze nigdy dotąd. Subaru przywiezie do Europy nowe WRX STi. To dobra wiadomość

W Polsce produkcja i sprzedaż aut spadają, a u naszych sąsiadów rosną

W Polsce produkcja i sprzedaż aut spadają, a u naszych sąsiadów rosną

Przez pierwsze dwa miesiące 2011 r. Polacy zarejestrowali o 4,2 proc. nowych aut mniej niż przed rokiem - ogłosiło wczoraj Stowarzyszenie Europejskich Producentów Samochodów (ACEA). To najgorszy wynik wśród państw UE w Europie Środkowej. W Czechach rejestracje nowych aut wzrosły o 12 proc., licząc

Kia Sportage - test | Pierwsza jazda

Kia Sportage - test | Pierwsza jazda

To już trzeci SUV Kii, który debiutuje w ostatnim roku. Po niewielkim, ale charyzmatycznym Soulu i największym Sorento przyszedł czas na kompaktowego Sportage'a. W Europie niewielkie SUV-y zdobywają coraz większą rzeszę zwolenników, dlatego Koreańczycy proponują, aż trzy uterenowione modele. Trudno

Europa Środkowa i jej samochodowe hity

Europa Środkowa i jej samochodowe hity

się w Żylinie.Prezentowana lista powstała na podstawie badań przeprowadzonych przez IBMR Samar.Piotr Kozłowski, źródło: Instytut Samar (www.samar.pl)ZOBACZ TAKŻE: Najpopularniejsze modele w Polsce Najpopularniejsze modele 2011 roku w Europie Samochody: ogłoszenia

Czy pochodzenie ma znaczenie? Toyota z Francji, Audi z Węgier, Seat ze Słowacji...

Czy pochodzenie ma znaczenie? Toyota z Francji, Audi z Węgier, Seat ze Słowacji...

również dwa modele Hyundaia i10 oraz i20.Hyundai dla Europy produkuje swoje modele w czeskiej fabryce w miejscowości Nosovice (i20, ix20, i30, ix35).Myślicie, że Chevrolet Camaro produkowany jest w USA. Nic bardziej mylnego. Schodzi z taśmy w miejscowości Oshawa w Kanadzie.Spuścizna modeli Deawoo przejęta

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

sedan segmentu C, w Europie ten typ samochodów jest mało popularny. W stosunku do Aurisa widać niższą jakość wykończenia, "miększy" układ kierowniczy i zawieszenie oraz ograniczoną paletę silników. Konkurencja nie oferuje wiele więcej i na jej tle Corolla wypada dobrze. Polecamy: Polecamy

Kandydaci do tytułu Car of the Year 2014

Kandydaci do tytułu Car of the Year 2014

niego z obrzydzeniem, ale lubimy odwagę Citroëna. Poza tym, to wszechstronny samochód rodzinny, być może zostanie doceniony?Więcej o Citroënie C4 PicassoTo kolejny światowy model Forda. Niewielki crossover zadebiutował w Ameryce Południowej, a pod koniec roku trafi do Europy. Nie jesteśmy

Nowa Sonata w Europie od 2011 r.

Nowa Sonata w Europie od 2011 r.

kanadyjskiej fabryki za jej produkcję odpowiadał tylko zakład w Korei Południowej. Trzy lata po premierze przeprowadzono face-lifting auta.Czwarta generacja Sonaty zadebiutowała w 1998 roku, a jej podzespoły posłużyły także do budowy Kii Magentis oraz Hyundaia Santa Fe. W 2001 roku przeszła face-lifting

Mercedes nam odjechał do Kecskemet

Od 2001 r. już cztery razy przegraliśmy rywalizację o motoryzacyjne inwestycje - z Czechami o fabryki aut Toyoty i Hyundai, ze Słowacją o fabryki Peugeot i Kia, a teraz z Węgrami.Wczoraj koncern Daimler poinformował, że pierwsza w Europie poza granicami Niemiec fabryka aut Mercedesa powstanie w

Samochody z innej bajki | Lotus

Samochody z innej bajki | Lotus

modelu Elise  zostały wykorzystane przez Teslę (stworzyła pierwsze elektryczne sportowe auto), Hennesseya (model Venom GT dostępny będzie w wersji o mocy 1200 KM), Dodge'a (model EV to Lotus Europa S z napędem elektrycznym), Opla (model Speedster) i Rinspeeda (model sQuba to jedyny pojazd, którym

Top 5 - luksus za 50 tys. zł

Top 5 - luksus za 50 tys. zł

będzie już nad nim śmichów-chichów jak w przypadku omawianego modelu lub jego poprzednika Enterprise, przy którym Opirus jest zjawiskowo piękny. ZOBACZ TAKŻE:Pudrowanie nosa w OpirusieKia Opirus - ogłoszeniaŻyjemy w Europie, gdzie wmówiono nam, że luksusowa limuzyna z nieznanych powodów musi być

Rdza wciąż groźna

Rdza wciąż groźna

to auta, które płyną do Europy statkami. Zasolona woda morska tworzy agresywne pod względem korozyjnym środowisko, dlatego transportowane w ten sposób samochody trzeba wyjątkowo dobrze zabezpieczyć. Cóż, kiedy warstwa natryskiwanego na karoserie wosku jest dzisiaj znacznie cieńsza niż kiedyś i nie

Frankfurt 2009 | Hyundai ix35 - więcej szczegółów

Frankfurt 2009 | Hyundai ix35 - więcej szczegółów

wersja ix35 powstawać będzie w słowackiej fabryce Kii w Żylinie. Produkcja rozpocznie się w pierwszym kwartale przyszłego roku.Bartosz Sińczuk ZOBACZ TAKŻE:Hyundai Genesis Coupe w wersji wyczynowej ix-Metro - nowa hybryda Hyundaia - ZOBACZ TUTAJ Poradnik: samochodem po Europie - WIĘCEJ TUTAJ Samochody

Kia Picanto

Kia Picanto

tys. sztuk rocznie - z tego 60 tys. trafi w 2004 r. na nasz kontynent. Kia w Europie stara się wprowadzić dobrą jakość: poduszki powietrzne, ABS z EBD oraz mocowanie Isofix w standardzie. Wersję EX wzbogacono m.in. we wspomaganie układu kierowniczego i przednie szyby sterowane elektrycznie. Jednak

Samochody - skąd one się biorą?

Samochody - skąd one się biorą?

wyprodukować wszystkie fabryki w Europie. Nic dziwnego, że przedstawiciele europejskich firm motoryzacyjnych przyjeżdżali do Stanów Zjednoczonych, by podpatrzeć i przenieść na Stary Kontynent wydajne sposoby produkcji. Henry Ford nie zaniedbywał jednak Europy. Wbudował fabryki w Anglii i Niemczech. W ciągu 20

Top 10 | Motoryzacyjne bliźniaki

Top 10 | Motoryzacyjne bliźniaki

modele można było kupić w Europie, ale mało kto chciał, więc szybko zjechały ze sceny, a transkontynentalny romans zakończył się. Bo czy ktoś uwierzył, że Alfa naprawdę może być tak nudna na zewnątrz, a Nissan tak awaryjny i skłonny do korozji?ZOBACZ TAKŻE: TOP 10 | Kabriolety do 20 tys. złTop 10 | Kombi

Chiny wypowiadają wojnę

Chiny wypowiadają wojnę

jak i Kią. Przed laty śmiano się nawet, co wielu może się dziś wydać nieprawdopodobne, z aut Toyoty. Wśród napływających ostatnio wiadomości o chińskich zamiarach wobec Europy na czoło wybija się ta, o zbliżającym się pierwszym w historii europejskiego oddziału EuroNCAP teście auta pochodzącego z

Kia cee'd

koreańskich samochodów, o tyle teraz Azjaci przyglądają się reakcji konkurentów z uśmiechem na twarzy. Rękawica została rzucona.Kia udowodniła, że potrafi produkować w Europie samochód zaprojektowany dla Europejczyków przez Europejczyków według najlepszych europejskich standardów. I sprzedawać go taniej od

Kia Carens 2.0 CRDi

Południowej Korei w odnowionej fabryce Gwangju. Zdolność produkcyjna tej fabryki to 150 tys. sztuk modelu Carens rocznie. W ubiegłym roku sprzedaż tylko tego modelu w całej Europie wyniosła około 17 tys. sztuk. Plany są jednak o wiele ambitniejsze. Po ogromnych wzrostach sprzedaży w ubiegłym roku (tylko w

Konfrontacje: Fiat Panda 1.2 Dynamic/Kia Picanto 1.1 EX

Do porównania wybraliśmy Fiata Pandę, lidera sprzedaży w Polsce, oraz Kię Picanto, która wzbudziła już spore zainteresowanie w Europie Zachodniej.Pierwsze Pandy wyjechały z fabryki wiosną ubiegłego roku. Kiedy tylko samochód znalazł się w salonach, stał się absolutnym liderem

Lotusy w Polsce | Pierwsza jazda

W Warszawie powstał pierwszy w Polsce salon Lotusa. W Europie środkowowschodniej Lotus ma przedstawicielstwa w Estonii, Rumunii, na Węgrzech i oczywiście w Rosji. Od samego początku w polskiej ofercie są dostępne Elise, Elise CR (Club Racer), Exige, Evora i Evora S. Nie pozostało nic innego jak

Autodestrukcja

będzie on dostępny w całej Europie - mówi "Wysokim Obrotom" Rushforth. To właśnie producenci koreańscy, może z wyjątkiem borykającego się z problemami finansowymi Ssangyonga, wydają się na razie jedynymi wygranymi tego kryzysu. Również w Polsce w całym 2008 r. Hyundai i bliźniacza marka Kia

Nieudane ataki na klasę premium

przypadł jej tytuł Samochodu Roku w Europie. Najmocniejsza Omega A to wersja zaprojektowana i produkowana przez Lotusa, wyposażona w 6-cylindrowy silnik biturbo o pojemności 3,6 litra i mocy 377 koni. Po zakończeniu produkcji Senatora model ten stał się flagowym Oplem. Omegę B produkowano w latach 1994

Nieudane ataki na klasę premium

sprzedawano jedynie przez 2 lata (łącznie niewiele ponad 2 tys. sztuk), a i w Europie nie zdobył zakładanej popularności. W 2003 r. sprzedano 250 z zakładanych 3000 sztuk, a realizacja rocznego planu sprzedaży Phaetona na poziomie 20 tysięcy sztuk trwała ponad 3 lata. Technologiczna doskonałość, staranny

Konfrontacje: Volkswagen Fox 1.2/Toyota Aygo 1.0/Fiat Panda 1.1

przejść testy zderzeniowe EuroNCAP. Powstały na fali rosnącej konkurencji ze strony innych producentów oferujących w Europie samochody tanie (tj. kosztujące poniżej 10 tys. euro). Rywalizują ze sobą wzajemnie, ale też z autami zbliżonymi cenowo, mimo że należącymi do różnych segmentów.Tak zwaną

Historia kołem się toczy - Mazda

produkcyjnej zjechały milionowe egzemplarze "trójki" i "szóstki", a w Europie zadebiutował crossover CX-7. Kryzys finansowy, który dotknął światowe gospodarki jesienią 2008 roku, zmusił Forda do pozbycia się 20% swoich udziałów, a część z nich trafiła z powrotem w ręce Japończyków. W tym

Mazda MX-5 Open Race

zorganizowano cały ten cyrk? By poczuć, ile mocji może dostarczyć to niewielkie auto.Szef Mazdy w Europie Jeffrey H. Guyton opowiadał, że do dziś pamięta moment kiedy pierwszy raz zobaczył MX-5 na żywo. Tuż pod otrzymaniu absolutorium spacerował w centrum Ann Arbor w Michigan i zobaczył przejeżdżające MX-5 ze

Opel Antara V6 - mocarny SUV

Mniej więcej co trzynaste auto sprzedawane w najbliższych latach w Europie będzie SUV-em lub crossoverem. To niemało, zważywszy że te kategorie aut istnieją tak naprawdę od około dziesięciu lat. Opel wraz z kilkoma europejskimi producentami aut obudził się z letargu, wprowadzając na jesieni

Ruszyły wyprzedaże rocznika 2009

bardziej niepokojący jest rozdźwięk między danymi o sprzedaży a danymi o rejestracjach w polskich urzędach komunikacji. Okazuje się bowiem, że wiele z kupionych w Polsce aut wyjeżdża za granicę, co poprawia nasze statystyki tylko pozornie. Trzeba bowiem pamiętać, że coraz lepsze wskaźniki w Europie

Swobodni jeźdźcy - pikapy w USA

stworzyło Detroit. Na początku był Ford Wszystko zaczęło się w 1925 roku. I jak zwykle w takich przypadkach to umowna data. Małe ciężarówki jeździły po Stanach znacznie wcześniej. Jednak to właśnie tamtego lata z bram fabryki Forda wyjechał model T ze skrzynką zamiast tylnych siedzeń. Kosztował 281 dol. i

Moze chodzi o....

...jakas niszowa marke? Jakos nie wyobrazam sobie zadnej z popularnych marek, by byla zainteresowana fabryka... Jedyna, jaka ewentualnie przychodzi mi do glowy to Honda, ktora chyba w Europie ma chyba tylko fabryki w UK (nie wiem jak z mocami przerobowymi) lub Mazda, ktora fabryki na terenie EU

Bez przesady

, ale to co oni tu postawią to będzie zwykła przepakownia książek i towarów wszelakich, żadne zaawansowane know-how czy też centrum badawczo-rozwojowe. Przypatrzmy się inwestycjom np. koreańskim , oni też fabryki budują w Europie Wschodniej, ale centra badawczo-rozwojowe już w Niemczech (tak jak KIA

Re: Kia Sportage | Test wideo

@zeta Obecnie Hyundai ix35 i Kia Sportage powstają w jednej fabryce, na Słowacji, niedaleko polskiej granicy w Żylinie. Poprzednie edycje (czyli Sportage / Tucson) były produkowane w Korei (starsze egzemplarze Sportage i Tucson) były produkowane w Korei. Poprzednia Kia Sportage po modernizacji

Re: Korando (bez)konkurencyjny

@miszogun jakim trzeba być idiotą żeby takie rzeczy pisać, na to dziadostwo typu kia np sportage w Polsce i w Europie czeka się do pół roku. To dobre i przyzwoite jakościowo auta. Mówię o kia, sy i tata nie znam więc nie piszę. Znajomy zamówił taką sportage w listopadzie, takie to złe auta, popyt

"Obywatel Kane"

fabryki, lasy, statki... słowem - facet dorobił się fortuny na obrocie informacją. Dzięki swoim medialnym wpływom zwalniał i powoływał prezydentów, niszczył i kreował polityków, wszczynał wojny , wzbudzał nienawiść i miłość, zajmował stanowisko i wpływał na opinię publiczną, a co za tym idzie

Niestety tak jest też...

Johnson Controls w Siemianowicach, jest podwykonawcą, który produkuje fotele dla fiata. I zapewne w innych fabrykach które produkują podzespoły do fiatów, do KIA i innych gów(...)ych samochodów sprzedawanych w europie. Pracowałem przy produkcji w/w foteli. 240 godzin w miesiącu to nie jest nic

Re: Znowu opłaca się sprowadzić auto?

samochodowe muszą stać się bardziej elastyczne bo przegrają walkę z samochodami używanymi :) Muszą pomyśleć...A może warto zbudować fabrykę w Europie wzorem firmy Kia która postawiła zakład na Słowacji? W efekcie otrzymujemy dobrej jakości samochód za rozsądne pieniądze....przykład: nowa Kia Ceed kosztuje 43

Chevrolet Lacetti 1.8 16V CDX / Kia Cerato 2.0 ...

Chevrolet bez dyzli w Europie długo nie pociągnie. Zanim VM (zresztą Kia też kupuje dyzle od tej firmy) zbuduje fabrykę w Korei, może być już za późno.

Re: Tata Pr1ma - pierwszy luksusowy model indyjsk

Koreańczycy, Hindusi, wszyscy się z nich śmieją. Ale popatrzcie jaki zrobili postęp w motoryzacji, zaczęli kilka temu a teraz produkują naprawdę fajne samochody. Mają kupę kasy, zatrudniają najlepszych projektantów, najlepszych inżynierów i mają coraz lepsze fabryki (np. Kia na Słowacji uznawana

Re: A jeżeli ci malkontenci mają za sobą liczby,f

elektroniki na świecie a LG- ponad 120 miliardów. Hyundai/Kia staje się czołowym producentem samochodów podbijając rynki USA i Europy i wypierając z niech Japończyków. Koreańskie stocznie są największe i najnowocześniejsze na świecie (polskie poszły do likwidacji) a kraj jako jeden z nielicznych ma nadwyżkę

Re: KONIEC WĄTKU - jeszcze nie nie teraz...

Toteż napisałem, ze pewnie wygra Słowacja. Ja bym tę inwestycję łączył z fabryką Kia. Wydaje mi się, że w Europie nie ma rynku na takie opony. Trudno sobie wybrazić, że inni producenci będą kupować hankooki na pierwszy montaż. A Kia z pewnością tak. Pozostaje rynek wymiany opon, ale to nie jest

Ruszyła produkcja seryjna Kia Cee'd

grudnia z linii montażowej słowackich zakładów KIA Motors zjechał pierwszy egzemplarz w ramach produkcji seryjnej kompaktowego modelu Cee'd. Jak zapewnia spółka, nowa fabryka u naszych południowych sąsiadów jest najnowocześniejszym i najbardziej wydajnym obiektem tego typu w Europie. Dzięki

Re: drugą? a ma juz pierwszą? hehe :)

Nie wiem czy to żart, ale jeżeli nie, to podaję krótkie wyjaśnienie. Pierwsza to fabryka Kia Motors na Słowacji (Kia to spółka-córka Hyundaia). Fakt, że jest w trakcie napotykającej pewne przeszkody budowy, ale prędzej czy później powstanie. Gdy negocjowano jej ewentualną budowę w pewnej

Re: KIA - prawie jak samochód :))

znacznie ja podniesli i hyundai i kia wypadaja w rankigach dobrze, zreszta patrzac na produkty wytwarzane w krajch europy srodkowej i wschodniej mozna przyjac ze jakosc bedzie dobra fiat panda najlepszy fiat pod wzgledem jakosci , gliwicka fabryka opla najlepszanw swiecie w koncernie suzuki na wegrzech

Re: Swojskie auto z dziwną nazwą - Kia Cee'd w po

producenci znacznie ja podniesli i hyundai i kia wypadaja w rankigach dobrze, zreszta patrzac na produkty wytwarzane w krajch europy srodkowej i wschodniej mozna przyjac ze jakosc bedzie dobra fiat panda najlepszy fiat pod wzgledem jakosci , gliwicka fabryka opla najlepszanw swiecie w koncernie suzuki na

Re: Nowa przegrana Polski

Kto wygra walkę o fabrykę Hyundaia? (IAR, pb/28.09.2005, godz. 07:12) Czeskie media informują, że koncern Hyundai z południowej Korei zamierza wybudować w Europie nową fabrykę samochodów osobowych. W grę wchodzą Czechy, Polska i Węgry. Czesi wierzą, że nowa fabryka powstanie w Noszovicach

Boom motoryzacyjny w Rosji

W artykule znalazłem pewną nieścisłość. Otóż zachodnie wozy są eksportowane z Rosji już od lat. M.in. są to BMW - koncern już kilka lat temu przyjął strategię że wszystkie seryjne auta tej marki sprzedawane w Europie Środkowo-Wschodniej mają pochodzić z fabryki w Kaliningradzie. Teraz dołączyły

Re: Nowa przegrana Polski

planach Hyundai poinformował koreański dziennik Korea Economic Daily. Według tej gazety Hyundai kończy negocjacje z władzami Czech na temat wsparcia finansowego dla inwestycji i w maju przyszłego roku chciałby zacząć budowę fabryki. Prawdopodobnie będzie ona kooperować z fabryką Hyundai/Kia na

Re: Co Cichocki powiedział?

zaawansowanie technologiczne było bardzo wysokie. Najlepsza w Europie i nie odbiegała od wytwórni W USA. Niestety Polsce nie opłacało się utrzymywać tego przedsiębiorstwa. Zatem Lewandowski sprzedał tą fabrykę wartą 6000 mln za 120 mln. To wszystko można znaleźć w internecie. Aby nie być gołosłownym

Hyundai szuka lokalizacji - ale nie w Polszy...

Info SAMAR: Po przejęciu Kia Motors Hyundai aktywnie szuka w Europie Środkowej miejsca na zbudowanie fabryki, która produkować będzie auta obu marek, poinformował dziennik La Tribune. Wiceprezes Kia Europe, Jean-Charles Lievends, powiedział, że w grę wchodzą Czechy, Słowacja i Węgry, a decyzja

Re: i w ogóle WW2 oczami Japończyków

przeznaczaly na zbrojenia 15% swojego dochodu narodowego, podczas gdy na prowadzenie wojny na dwóch frontach - w Europie i na Pacyfiku, potrzebne było co najmniej 50% PKB. Dopiero wiosną 1942 roku przemysl samochodowy zaczął na dobre przestawiac sie na produkcje czolgów, samolotów i amunicji, a produkcja

misza, ty leniu!!!!

w rankigach dobrze, zreszta patrzac na produkty wytwarzane w krajch europy srodkowej i wschodniej mozna przyjac ze jakosc bedzie dobra fiat panda najlepszy fiat pod wzgledem jakosci , gliwicka fabryka opla najlepszanw swiecie w koncernie suzuki na wegrzech, dkoda w czechach a teraz kia na

Fontanna w Rynku

zrobić na swój koszt, ponieważ ten obiekt to pańska budowlana samowolka.Druga sprawa to pytanie czy ktoś wie kto jes odpowiedzialny za wyburzenie zabytkowej cukrowni na Klecinie.Takie stare fabryki w całej Europie to bezcenne obiekty pod ochroną

Re: Kolejna inwestycja nam uciekła?

, których będzie stać na coś lepszego i bezpieczniejszego tylko fabryki czeskie i słowackie powstają z myślą o rynku europejskim, a nie polskim ale fakt samochody z tych fabryk (kolin - małe auta, hyundai/kia - marki cieszące się mniejszą renomą niż europ.) to raczej oferta dla mniej zamożnego klienta

pikkollo mówisz o przeszłości...

już poupadały i straciły swoje znaczenie.. dlatego teraz je (i kilka lat temu wstecz) dobrze było kupić... za bezcen praktycznie > Patrz > przykład FSO , kóre zamiast sprzedać się VW wybrało Daewoo, a dziś > jej produkty mogą co najwyżej zachwycić ubogich mieszkańców Europy >

KONIEC WĄTKU

Reuters: Hankook Tyre wybrał Słowację 09:43 Koreański Hankook Tyre wybrał Słowację na miejsce budowy nowej fabryki w Europie, poinformował Reuters na swojej stronie internetowej, powołując się na anonimowe źródło. O pozyskanie inwestycji starały się także Polska i Węgry. Hankook Tyre może

Re: "cudowne" ocalenie GM!?

jednak się nie cofnie to Opel > może upaść UK i Hiszpania już zapowiedziały, że są gotowe pomóc GM. Oczywiście nie po to by utrzymywać fabryki w Niemczech. No coż jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie. Jakieś fabryki w Europie zarówno GM jak i Russ-Magna musiałyby zamknąć. > Za parę lat najwięcej

Nie za wysokie aspiracje?

rozwijająca się marka samochodowa w Europie, rezygnuje z rywalizacji w segmencie samochodów tanich. Decyzja ta wynika z ambitnych planów grupy Hyundai-Kia, która chce do 2010 r. stać się jednym z pięciu największych firm samochodowych na świecie. W ciągu najbliższych 3 lat Kia wprowadzi na rynek 16

Re: 21 aktualnych postulatów !

? > 3.Przywrócić szkoły zawodowe i technika! Młodzi niech uczą się zawodu ..i tak C > i po studiach pracują w fabrykach przy produkcji! Hans Frank też kazał uczyć Polaków liczyć do max. 500 > 4 .Zakazać importu chłamu z Chin ! Postawić wysokie cła zaporowe .Promować pols > kie wyroby

Fabryki aut w Europie Środkowej kończą z tanią rob

Sława! gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,4042065.html Fabryki aut w Europie Środkowej kończą z tanią robocizną Andrzej Kublik, AFP, tg2007-04-06, ostatnia aktualizacja 2007-04-05 19:28 Koncerny samochodowe szykują wielkie inwestycje w Czechach, na Słowacji i w Polsce. Ale będą musiały

Re: PS

; > Oraz 2.0 TD tyle, ze w autach z kierownica po prawej stronie. Fakt u nas > go nie > > bylo ale nie pisz, ze tylko jeden. > > W Europie był tylko jeden. A UK to niby gdzie lezy... w Azji? Akurat w UK Previe z dielsem mozna bylo kupic (nie mowie o jej mniejszej siostrze bo ta

Hankook jednak na Słowacji

słowackie ministerstwo ma przedstawić na konferencji prasowej zaplanowanej jeszcze w środę. Fabryka, która da zatrudnienie 1600 osobom, powstanie w okolicach Levice w zachodniej Słowacji, podała agencja. Słowacja po raz kolejny zdystansowała inne kraje Europy Środkowo-Wschodniej w wyścigu o

Re: Czy warto kupic nowego SEATA Cordobe Stylance

kolegi za 45 000 zl kupil wersje 1.4 chynakolo 100 km dokladnie nie wiem mozesz sobie sprawdzic miala 6 poduszek abs asr cd klime manualna i to jest chyba obecnie najlepszy wybor na rynku a o jakosc fabryk motoyzacyjnych w europie srodkowo wschodniej jestem spokojny bo sa w tym momencie w czolowce

Toyota, PSA, Kia, Hyundai,... . Kto następny?

"Firmy Kia i Hyundai planują wybudowanie w Europie Centralnej fabryki zajmującej się montażem samochodów, która będzie w stanie wyprodukować rocznie 300 tys. aut. Koo Tae-Whan, kierujący działem finansowym w spółce Kia, powiedział, że południowokoreańska firma bada potencjalne miejsca pod

"Die Welt": Polsce, Węgrom i Czechom grozi krach

słaby obecnie złoty zagraża europie na pewno nie mniej niż samej polsce. głosząc poglądy jak przedstawione w artykule, w praktyce finansiści zachodnich instytucji usiłują przerzucić swoje straty i realne ryzyko gospodarcze na nas. słaby złoty na pewno nie pomoże niemcom w krydycie, hamując

Re: Akcje Fiata poniżej nominału

w klasie tańszych pojazdów Hyundai, Kia i Chevrolet- Daewoo (dlatego zapewne GM się wycofał) wkrótce zjedzą Fiata w Europie. Oczywiście, ktoś kupi dobre diesle (GM?) i zapewne markę Alfa-Romeo (PSA,Renault?). Może ktoś kupi też fabrykę w Tychach?

Re: Oficjalny komunikat Hyundaia

. - Czechy stają się centrum gospodarczym Europy Środkowej i są przez nas traktowane jako idealny kandydat na miejsce budowy fabryki - stwierdził prezes koreańskiego koncernu Chung Mong-Koo po spotkaniu z premierem Czech Jirzim Paroubkiem. W rozesłanym wczoraj komunikacie Hyundai poinformował, że budowa

Re: cee'd - ktoś jeździł

dobrze ok liklu lat koreanscy producenci znacznie ja podniesli i hyundai i kia wypadaja w rankigach dobrze, zreszta patrzac na produkty wytwarzane w krajch europy srodkowej i wschodniej mozna przyjac ze jakosc bedzie dobra fiat panda najlepszy fiat pod wzgledem jakosci , gliwicka fabryka opla

Re: Zal mi Tajwanczykow...

wiecej placil za "obietnice" lepszej > pracy... Text z dzisiejszej wyborczej o fabrykach samochodow: „Jednak największą barierą dla rozwoju produkcji motoryzacyjnej w Europie Środkowej może być brak wykwalifikowanych pracowników. Wielu fachowców wyjeżdża na Zachód skuszonych

Budowa wstrzymana

jego synowi. Chung odpowie podczas procesu na zarzuty o defraudacje. Z powodu skandalu Hyundai przełożył ceremonie rozpoczęcia budowy fabryki w Czechach oraz zakładu w amerykańskim stanie Georgia zależnego od siebie koncernu KIA. Rzecznik Hyundaia Jake Jang powiedział wczoraj: „Wiele dużych

Hyundai w Kobierzycach?

-- Sława! Motoryzacja Hyundai/KIA Motors szuka lokalizacji dla fabryki samochodów Duża szansa podwrocławskich Kobierzyc Rosną szanse podwrocławskiej gminy Kobierzyce na ulokowanie na jej terenie nowej fabryki samochodów koreańskiego koncernu Hyundai/KIA Motors, dowiedziała się nieoficjalnie

Koreańczycy obrażeni na Słowację

Koreańczycy obrażeni na Słowację Koszty budowy fabryki samochodów Hyundai/Kia w Tepliczce nad Vahom wzrosną ponad dwukrotnie. To kolejne już niespodzianki związane z tą inwestycją. Koncern zastanawia się nad budową kolejnego zakładu w Polsce Polska może skorzystać na słowackich kłopotach

Re: Znowu kłamiesz, moskalska gnido?

odpowiedniej chwili ogłosić się Wyzwolicielem Europy - i zastąpić brunatne obo- zy czerwonymi. W odróżnieniu od Hitlera Stalin rozumiał, że szansę na wygranie wojny ma ten, kto przystąpi do niej ostatni. Czekał na moment, „kie- dy kapitaliści pokłócą się między sobą". Sowieckie archiwa już dawno

Dzisiejsza Rzepa:

wybudowaniu fabryki w Europie. Potencjalnymi lokalizacjami mają być Czechy, Polska, Słowacja lub Węgry. Jest bardzo mało prawdopodobne, aby Koreańczycy zdecydowali się na budowę kolejnej fabryki na Słowacji, ponieważ byłaby to zbyt duża koncentracja kapitału w jednym kraju. Nie złożyli żadnych ofert

Re: Firmy w Gardnie, ich biurowce w Szczecinie

daje cztery kolejne miliony euro inwestycji u poddostawców, tak samo z miejscami pracy — przyznaje kolejny informator „PB”. Gdy 24 kwietnia Christian Streiff, prezes PSA Peugeot Citroen, mówił o inwestycji w fabryki silników, jako potencjalne lokalizacje w Europie Wschodniej

Re: TOYOTA I MAZDA chcą budować swoje fabryki

, który powstaje w Czechach. Jej lokalizacja zostanie ustalona w ciągu najbliższych trzech miesięcy. - Toyota już mniej więcej zdecydowała się na Słowację - powiedział dyrektor SARIO. Rozmowy z Mazdą są na etapie wstępnym. Japończycy poszukują lokalizacji dla swojej fabryki w Europie - wartość

Przegraliśmy Hyundaia!

/ INTERIA.PL Po wycofaniu się z inwestycji w Polsce Toyoty oraz francuskiej grupy PSA (Peugeot/Citroen), tym razem koreański koncern motoryzacyjny Hyundai wybrał inne państwo w Europie Centralnej na miejsce budowy swojej nowej fabryki. Według szacunków nowe zakłady produkcyjne Hyundaia

Odpowiedzialność Sovietów za WWII

Wyzwolicielem Europy - i zastąpić brunatne obo- zy czerwonymi. W odróżnieniu od Hitlera Stalin rozumiał, że szansę na wygranie wojny ma ten, kto przystąpi do niej ostatni. Czekał na moment, „kie- dy kapitaliści pokłócą się między sobą". -- en.wikipedia.org/wiki/Internet_brigades

Wielki , niespełniony PLAN :)

Wyzwolicielem Europy - i zastąpić brunatne obo- zy czerwonymi. W odróżnieniu od Hitlera Stalin rozumiał, że szansę na wygranie wojny ma ten, kto przystąpi do niej ostatni. Czekał na moment, „kie- dy kapitaliści pokłócą się między sobą". -- en.wikipedia.org/wiki/Internet_brigades

Re: Nowe a jednak uzywane :-(

, albo uszkodzoną karoserię albo chociażby niekompletne wyposażenie. Czasami wynika to z błędu samej fabryki czasami usterka jest szkodą transportową. Oczywiście, jeśli dany element karoserii musi być malowany od nowa, klient jest o tym informowany (przynajmniej u nas, nie ręczę za każdego dealera

Koreanczycy znikną ze Słowacji?

www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_050913/ekonomia/ekonomia_a_26.html Koreańczycy obrażeni na Słowację Koszty budowy fabryki samochodów Hyundai/Kia w Tepliczce nad Vahom wzrosną ponad dwukrotnie. To kolejne już niespodzianki związane z tą inwestycją. Koncern zastanawia się nad budową

Re: Kia Picanto

jak sie czyta takie bzdury, ktore wypisuej pseudo dziennikarz-znawca motoryzacji to az mnie glowa boli. "To wkrótce Słowacja wyrośnie na motoryzacyjną potęgę Europy Środkowo-Wschodniej, nam zaś pozostanie w najlepszym razie rola zagłębia silników Diesla (inwestycje GM-Fiat Powertrain

Re: Polska walczy o zagraniczne inwestycje CD

FT": Polska atrakcyjna dla inwestorów zagranicznych Polska po kilku latach odzyskuje pozycję najbardziej atrakcyjnego miejsca w Europie Środkowej dla inwestorów zagranicznych - ocenia "Financial Times". Jak pisze brytyjski dziennik gospodarczy, w zeszłym miesiącu Polska

Opony zamiast aut w Kobierzycach???

koreański Hankook, który poszukuje lokalizacji dla nowej fabryki opon. Koncern już kilkanaście miesięcy temu zapowiadał, że nowy zakład powstanie w Europie Środkowej i Wschodniej. Właśnie wtedy koreańczycy oglądali grunty w podwrocławskiej gminie. - Przez pół roku nic się nie działo, aż wreszcie dwa

Re: Nowe a jednak uzywane :-(

/uszkodzonego towaru to rozumiem, ze dealer tez nie musi takiego zlomu odbierac? Ja wiem, ze to klopot i koszty (tu klient czeka na auto, itd.) ale na koniec za takie bledy placi fabryka. > Czasami wynika to z błędu > samej fabryki czasami usterka jest szkodą transportową. Oczywiście, jeśli dany > element

Re: Czy skoda ma jakies zalety?Do Wojtka

W testach ADAC felicia zajmuje 5 miejsce od konca.Fabia i octavia nie wiem-nie byly ujete w statystyce,do ktorej mialem dostep.Podejrzewam jednak,ze sa lepiej notowane. Przyznaje czesciowo racje-sa gorsze auta od octavii i spolka. Fakt,ze skody sa produkowane w najlepszej fabryce w Europie

Re: Kia Rio czy Opel Astra II ???????

zarówno nadwozia jak i wnętrza, dużo ciekawszy wybór kolorów (również nadwozia, jak i wnętrza), 3-letnia gwarancja + assistance (w Polsce i całej Europie!), chyba jednak niższe koszty serwisu. Moje doświadczenia z marką KIA są bardzo dobre, a postęp pomiędzy poprzednią, a obecną generacją ich aut jest

Nowa inwestycja? za Pulsem Biznesu

koreańskiego Hankook Tire Manufacturing, który poszukuje lokalizacji dla nowej fabryki opon. Już kilkanaście miesięcy temu koncern zapowiadał, że nowy zakład powstanie w Europie Środkowej i Wschodniej. Teraz nadszedł czas na dokładne określenie miejsca inwestycji. - Krótka lista miejsc lokalizacji powinna

Hankook też?

fabryki opon. Już kilkanaście miesięcy temu koncern zapowiadał, że nowy zakład powstanie w Europie Środkowej i Wschodniej. Teraz nadszedł czas na dokładne określenie miejsca inwestycji. Krótka lista miejsc lokalizacji powinna być znana w ciągu dwóch tygodni ocenia Sebastian Mikosz, osoba

Re: Mercedes made in Poland

zaglebiem sprzedazy aut jest, powinna tu stanac jakas fajna fabryka motoryzacyjna. Hyundaiowi to kij w oko. Przestraszyli sie biurokracji i troche racji mieli. Idioci z rzadu powinni rozjasnic wszelkie procedury podatkowe i stworzyc przewidywalny system. A Wroclawscy decydenci powinni sciagnac, chocby

MON Rosji = MON ZSRR :)

Wyzwolicielem Europy - i zastąpić brunatne obo- zy czerwonymi. W odróżnieniu od Hitlera Stalin rozumiał, że szansę na wygranie wojny ma ten, kto przystąpi do niej ostatni. Czekał na moment, „kie- dy kapitaliści pokłócą się między sobą". Sowieckie archiwa już dawno zostały gruntownie wyczyszczo- ne

Re: Dutkiewicz zapowiada inwestycje we Wrocławiu

kij w mrowisko ;) Bridgestone planuje mieć nie tylko jedną fabrykę w Europie Środkowo Wschodniej! Zakład w Poznaniu jest rozbudowywany. W 2002 r. pracowało w nim 400 osób, w 2003 r. już 700. Skoro jednak operujesz takimi porównaniami, to ja przytoczę podobny, Bosch zamiast wcześniej planowanej

Kolejny inwestor wybiera Słowację

Europie, Chinach i Indiach" - powiedział prezes Mobis Park Jeong In. W ubiegłym tygodniu Hyundai/Kia wybrał słowacką Żylinę jako miejsce lokalizacji swojej nowej fabryki w środkowej Europie. W 2010 roku to może już nie być naszej planety a oni chcą być wielkim koncernem: W Europie zapanuje taki

Za rządów SLD uciekł z Polski wielki biznes !

wartą 700 mln euro fabrykę aut Peugeot-Citroena. W zeszłym roku kolejna klęska - koreański koncern Hyundai/Kia także wybrał Słowację zamiast Polski na miejsce budowy za 1 mld euro swojej pierwszej w Europie fabryki aut. Za każdym razem na początku Polska uchodziła za kraj faworyzowany przez koncerny

Re: Wiceprezydent Wrocławia wrócił z Seulu

INWESTYCJE ZAGRANICZNE Czy LG Philips wybuduje fabrykę w Polsce Szansa na miliard euro dla Kobierzyc - Szukamy miejsca na fabrykę ekranów telewizyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej. Bierzemy pod uwagę zakłady w Polsce - oświadczył koncern LG Philips LCD. Koncern nie wymienia żadnego

Rozmowa o koreańskich inwestycjach w Polsce

to fabryka KIA, która z Hyundaiem tworzy jedną grupę - jest dość daleko zaawansowana i nie ma mowy o powrocie do Polski. Ale na pewno Polsce pomoże przyjazna atmosfera wokół zagranicznych inwestycji, jaką tworzy rząd. miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,2939442.html

Re: 3, 2, 1, 0... Hyundai ?

Hyundai opóźnia decyzję o budowie fabryki (Reuters, aj/19.02.2004, godz. 12:11) SEUL (Reuters) - Hyundai Motor przełoży podjęcie decyzji w sprawie lokalizacji swojej wartej 1,1 miliarda euro fabryki w Europie środkowej na drugą połowę marca, kiedy to Polskę i Słowację - odwiedzi prezes

Koreańczycy obrażeni na Słowację

Najciekawszy jest ostatni akapit www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_050913/ekonomia/ekonomia_a_26.html Koreańczycy obrażeni na Słowację Koszty budowy fabryki samochodów Hyundai/Kia w Tepliczce nad Vahom wzrosną ponad dwukrotnie. To kolejne już niespodzianki związane z tą inwestycją. Koncern

Ostatnie kuszenie Hankooka

, która zastanawia się, czy fabrykę za 500 mln USD zbudować w Polsce czy też na Słowacji. — Przedstawiciele firmy po raz ostatni przed podjęciem decyzji przyjechali do Europy. Potwierdziliśmy naszą ofertę. Podkreśliliśmy też, że Hyundai/KIA, który wybrał Słowację, ma tam pewne kłopoty. Budowa

Chcemy zrewanżować się Słowakom za Hyundaia

razem rozmowy toczyły się w Warszawie. Hankook to firma oponiarska, która szuka lokalizacji dla swojej nowej fabryki w Europie Środkowej. Najpierw w grę wchodziły Czechy, Węgry, Słowacja i Polska. Negocjacje objęte są całkowitą tajemnicą, ale nieoficialnie wiadomo, że w grze pozostała już tylko Polska

Hankook we Wrocławiu?

Manufacturing, który poszukuje lokalizacji dla nowej fabryki opon. Już kilkanaście miesięcy temu koncern zapowiadał, że nowy zakład powstanie w Europie Środkowej i Wschodniej. Teraz nadszedł czas na dokładne określenie miejsca inwestycji. - Krótka lista miejsc lokalizacji powinna być znana w ciągu dwóch

Re: moze

- poinformowało Centrum Informacyjne Rządu. Koreański koncern Hyundai/KIA ma na początku marca zdecydować, czy ulokuje nową fabrykę samochodów w Polsce, czy na Słowacji. Koncern ma wybrać Kobierzyce (okolice Wrocławia) lub Tepliczkę w pobliżu Żyliny na Słowacji. "Oferty obydwu krajów są bardzo

Re: Znowu przegralismy?

amerykański Ford i niemiecki koncern Getrag. Ford Getrag produkuje obecnie w zakładach w Niemczech, Francji i Wlk. Brytanii 1,6 mln skrzyń biegów rocznie. Plany amerykańskiego koncernu umacniają pozycję Słowacji jako najbardziej atrakcyjnego kraju w Europie Środkowej dla inwestycji motoryzacyjnych. W

no,to sie mlodzi wyborcy Tuska troche zawioda na

,stoczni),pomagac niemieckim obywatelom i nie dopuscic do masowego bezrobocia,protestow ulicznych,biedy.Rzad PO jakos nie czuje sie powolany do takiej walki na smierc i zycie o miejsca pracy i dobro zwyklego obywatela.U nas mowi sie o sukcesie,ze jest ten wzrost 0,8% PKB,ze jestesmy jakims prymusem Europy. Pracuje obecnie w

Re: Przyciągnijmy turystów do Łodzi!!!

miasto fabrykanckie o zupelnie innej historii niż Wrocław.Mamy natomiast unikatowy w skali Europy ośmioboczny Plac Wolności.Księży Młyn?A czy chodził Pan po osiedlu mieszkalnym byłych pracowników fabryki?Panuje tam niesamowity klimat-czas się zatrzymał.Czy widział Pan budynek fabrykanckiej straży

Re: Za rządów SLD uciekł z Polski wielki biznes !

-Citroena. Wartość tej inwestycji wynosi ponad 1 mld euro. Rok później przegraliśmy rywalizację ze Słowacją o wartą 700 mln euro fabrykę aut Peugeot-Citroena. W zeszłym roku kolejna klęska - koreański koncern Hyundai/Kia także wybrał Słowację zamiast Polski na miejsce budowy za 1 mld euro swojej pierwszej w Europie

PRZECZYTAJCIE SOBIE - ciekawa rozmowa :

koncernu. Na jakim etapie są negocjacje? - W rozmowach uzgodnione zostało wsparcie, którego możemy udzielić Koreańczykom, jeśli zdecydują się na budowę fabryki w Polsce. Sądzę, że wkrótce rząd przyjmie ten program. Co dokładnie oferujemy? Tego nie mogę zdradzić. Wiadomo już także, że w Europie nie

FSO przeszkadza Unii Europejskiej.

konkurencyjnych koncernów. Komisja Europejska nie domagała się ograniczenia produkcji w nowych, gigantycznych fabrykach koreańskiego koncernu Hyundai/Kia, na których wsparcie wielkie pieniądze obiecały rządy Słowacji i Czech. Na dodatek sprzedaż chevroletów z Polski w salonach Europy jest korzystna dla UE

Re: Czy skoda ma jakies zalety?Do Wojtka

Gość portalu: WURST napisał(a): > Fabryka GM w Gliwicach jest rowniez bardzo nowoczesna,a > produkuje stare astry, Chyba latwiej nowoczesnej fabryce produkowac stare technologicznie auta, niz starej nowoczesne. Skoda tez moglaby produkowac Favorytke czy Felicie gdyby musiala. Cale

Slowacja najwiekszym producentem aut na swiecie

Wlk. Brytanii 1,6 mln skrzyń biegów rocznie. Plany amerykańskiego koncernu umacniają pozycję Słowacji jako najbardziej atrakcyjnego kraju w Europie Środkowej dla inwestycji motoryzacyjnych. W ostatnich dwóch latach Słowacja wygrała w Polską walkę o nowe fabryki aut francuskiego PSA (Peugeot

Re: Polskie ceny Cee'da

, a nie fabryka - nigdy nie spotkałem się z takimi > przypadkami. Plagą są natomiast drobne usterki wynikające głownie z niedoróbek > montażu ( i tu właśnie Japończycy są lepsi). A ja mam te "mity" na codzień :( W jednym miesiącu dwie turbosprężarki na gwarancji, to już jest 10 tys

Re: PRZECZYTAJCIE SOBIE :

koncernu. Na jakim etapie są negocjacje? - W rozmowach uzgodnione zostało wsparcie, którego możemy udzielić Koreańczykom, jeśli zdecydują się na budowę fabryki w Polsce. Sądzę, że wkrótce rząd przyjmie ten program. Co dokładnie oferujemy? Tego nie mogę zdradzić. Wiadomo już także, że w Europie nie

Wstęp do Lodołamacza ...

Europy - i zastąpić brunatne obo- zy czerwonymi. W odróżnieniu od Hitlera Stalin rozumiał, że szansę na wygranie wojny ma ten, kto przystąpi do niej ostatni. Czekał na moment, „kie- dy kapitaliści pokłócą się między sobą". Sowieckie archiwa już dawno zostały gruntownie wyczyszczo- ne. To co

Re: Czy Hyundai wybrał Słowację?

pozwalaja przepisy EU i ich oferty wiele sie nie roznia, chociaz moim zdaniem oferta Slowacji jest bardziej atrakcyjna. Ale nadal jest to marginalny czynnik. O decyzji ulokowania fabryki w Slowacji (we wtorek rano przedstawiciele KIA maja zapowiedziana konferencje prasowa i tam prawdopodobnie oficjalnie

Poczytajcie sobie...

Hyundai tu właśnie zlokalizuje swoją europejską fabrykę samochodów małolitrażowych. Polska znalazła się na krótkiej liście rozważanych przez koncern Hyundai/KIA lokalizacji pod budowę nowego zakładu. Początkowo Koreańczycy prowadzili negocjacje z czterema krajami Europy Środkowo-Wschodniej: Czechami

Kulisy przegranej o inwestycję Hyundaya

przedstawiciele Hyudnaya komentują, że różnica między Słowacją a innymi państwami Europy Środkowo-Wschodniej była w podejściu i zaangażowaniu w inwestycję. I tu przechodzimy do sedna: "Kiedy przedstawiciele KIA Motors wizytowali Słowację - słowacki rząd nie przegapił tej szansy. Przywitano

Hyundai wolał Słowację niż Polskę

wybudować w naszym regionie Europy fabrykę samochodów za 1,1 mld euro. Deklarowali, że znajdzie w niej pracę ok. 2,7 tys. - 3 tys. osób. Koreańskie deklaracje zmieniały się jednak w miarę zaawansowania procesu negocjacyjnego. Ostatnio z Seulu przyszła wiadomość, że początkowo wartość fabryki wyniesie

Totalnie szokujące!!!!

fabryki taniochy swiata jest jak najbardziej aktualne My Zachód mamy jeszcze srodki żeby przycisnac Japonie i Chiny do muru 1.) cła preferencyjne zaporowe na towary z Azji - jako kij 2. )a jako marchewka zgoda dla Chin w zamian za masowe zakupy towarów i uslug na zachodzie na zajecie Tajwanu? lub

Re: niekompetencja autora

juz "wyzerujemy" potrzeby (albo pozadania), to zazwyczaj wybieramy pomiedzy samochodami o podobnym profilu wyposazenia, wielkosci i ceny. I tu porownywanie Sonaty do Audi A6 czy BMW 530 jest po prostu bez sensu, nawet w Europie. Do autora wiec: Sonata to auto przede wszystkim na rynek

Re: Coś innego o polskim oddziale Chryslera

przede wszystkim o to że Ford nie udostępnił Maździe żadnych fabryk w Europie przez wiele lat, czym zabił sprzedaż Mazdy na kontynencie. Świetnie przecież widać to u nas - jeszcze 10-15 lat temu Mazda była u nas druga po Toyocie, niewiele z tego zostalo. Po drugie Ford zaczął pakować do Mazd mnóstwo

Odpowiedź do Ewy od Alli

produkcję - ale ten kij ma dwa końce - bez konkurencji cenowej najbardziej ucierpią konsumenci (ja jestem konsumentem i chce kupować towary tanio - a przede wszystkim mieć WYBÓR - a ty cłami i podatkami chcesz mi ten wybór ograniczać).Chcesz osłaniać producentów jak dzieci w piaskownicy żeby czasami

Re: Multimarket za rogatkami Wrocławia? cd.

miskę ryżu. Zachodnie standardy pracy przynoszone przez znane koncerny to szansa by zmienić sposoby produkcji, choćby trochę je ucywilizować – twierdzi Chaładaj. To nie do końca prawda. Skandaliczne warunki zatrudnienia obowiązywały w 124 chińskich fabrykach koncernu Nike. Buty i ubrania z tą

Ukraina i Rosja jak Francja i Niemcy - mówi rosyjs

przekonanie o poczuciu wspólnoty Rosji i Ukrainy. Faktycznie więc stosunki między naszymi krajami buduje się na emocjach. Z tego przekonania wynika wniosek, że musimy razem realizować duże projekty, wspólnie rozwijać wysokie technologie, razem iść do Europy itd. W Rosji są rzecz jasna ludzie gotowi żyć

Słowacki ekspres

Europy Środkowej. Żeby nie zostać daleko w tyle, Polacy, Węgrzy i Czesi już teraz powinni wziąć się w garść Fot. KOLLER JAN AP Nowe volkswageny transportowane kolejką linową w fabryce w Bratysławie. Tylko w słowackim zakładzie produkuje się luksusowe Audi Q7, VW Touareg i Porsche Cayenne. W 2006 r

Re: Nowa Sonata w Europie od 2011 r.

To są auta bezawaryjne. W USA, już dawno to dostrzeżono. Byłem zaskoczony jak kilka lat temu, będąc tam, przeczytałem ranking najlepiej ocenianych marek. Na 1. miejscu Hyundai, na 2. Kia. Europejskie marki daleko w tyle. Niemieccy producenci, popełnili błąd, przenosząc swoje fabryki do Rumunii

Udo Voigt i jego humanizm faszystowski

potrzebie większego patriotyzmu, ale ich polityka świadczy o czymś przeciwnym. Jeśli Siemens likwiduje u nas fabryki, tworzy 3 tys. miejsc pracy w Budapeszcie i może tę inwestycję odpisać od podatku od zysku wypracowanego w Niemczech, to znaczy, że niemiecki robotnik sam płaci za swe bezrobocie. W tym

Re: Najdłuższe schody Europy

, by śmigać A18 też pojawiło się wię > cej. Wyrosła Legnicka Strefa Ekonomiczna z fabrykami pracującymi dla rynku niem > ieckiego, kawałek dalej jest Wałbrzyska SSE, rózne Kobierzyce, Bielany Wrocławs > kie. Legnica,Wrocław,Śląsk wozi się A 4 jako najbardziej optymalną trasą,dającą więcej

Nowe rozdanie i URSUS Cars

auta.b7.pl. I napisać, że pięknie by było gdyby plany rozpoczęcia osobowego Ursusa zrealizował uratowana fabryka na Żeraniu i dzięki temu znalazła inwestora jako tania marka dla Europy Wschodniej i nie tylko jak Skoda czy Dacia. A sam URSUS nie będzie się kojarzył ze strajkami i traktorami bo na

Re: Polacy OTRZĄŚNIJCIE SIĘ !!!

"in statu nascendi". > Czy nie potrafisz przyjąć do wiadomości, że ten cały mobbing i bezrobocie to > SKUTEK regulowania rynku pracy przez urzedasów ? (...) To nie takie proste, jednakowoż. Zauważ, proszę, że w Europie XIX w. (...że o carskiej Rosji nie wpsomnę) żadnych "

ten kij też ma dwa końce

produkcję najtańszego modelu do droższej fabryki (z ziemi Wolskiej do Włoskiej), a ze zwykłym Hyundaiem może konkurować tylko dzięki cłom. Tak się na dłuższą metę nie da. Hyundai ma już fabrykę w Czechach, jak trzeba będzie rozbuduje ją albo postawi następną. GM i Chrysler już udowodniły do czego prowadzi

Kia Joice

Kia Joice – samochód osobowy typu minivan produkowany przez markę Kia Motors. Model zadebiutował w 1998 roku na Geneva Motor Show. W Korei sprzedawany był jako Kia Carstar. Sprzedaż była prowadzona w tylko Europie i Azji. Niemal wszystkie podzespoły pochodzą od japońskiego Mitsubishi Space

Kia Borrego

. Nie jest sprzedawany w Europie i nie planuje się jej rozpoczęcia. Ten pięcio- lub siedmio- miejscowy SUV został zaprojektowany przez nowego designera Kii - Petera Shreyera. Borrego/Mohave powstał na bazie konceptu Kia Mesa, na nowej płycie podłogowej.

Kia Forte

Kia Forte - samochód osobowy typu sedan, hatchback oraz coupé produkowany przez koncern Hyundai/Kia od 2009 roku. W Ameryce Południowej i Północnej, Australii, Afryce, niektórych krajach Azji i w Korei Południowej samochód jest oferowany w trzech odmianach jako następca Cerato, na Ukrainie

Kia Carnival

Kia Canival - samochód osobowy van produkowany przez południowokoreański koncern Kia Pierwsza generacja (1999 - 2005)Kia Carnival pierwszej generacji zadebiutowała w 1999 roku jako pierwszy minivan tej marki. Na rynku północnoamerykańskim model miał konkurować z modelami Honda Odyssey, Toyota

Kia Opirus

do konkurentów upodobnił Opirusa do nich, szczególnie do Mercedesa klasy E. Widać to szczególnie z przodu. Samochód jest sprzedawany w Europie (poza Wielką Brytanią, tam czołowym modelem jest Magentis), w Azji oraz w Ameryce Północnej, gdzie występuje jako Kia Amanti. Opirus powstał na bazie Hyundaia Grandeur

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.