ecoboost

Piotr Kozłowski

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Najnowsze dzieło Forda - jednolitrowy, trzycylindrowy silnik EcoBoost - niedawno trafił do Focusa. Jednostka oferowana jest w dwóch wariantach mocy - 100 i 125 KM. Niebawem do gamy dołączy odmiana 180-konna

1.5 EcoBoost | Nowy silnik Forda

Silnik 1.5 EcoBoost Forda będzie miał cztery cylindry, a nie trzy, jak wcześniej spekulowano. To stawia jego sens pod znakiem zapytania

EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

Ford zdradził szczegóły dotyczące najmniejszego silnika serii EcoBoost o pojemności 1 litra, który będzie napędzał modele małe i kompaktowe

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Focus 1.6 EcoBoost - test | Za kierownicą

ten wynik o połowę.Używany: Ford Focus II (2004-2010)Ceny Focusa kombi z silnikiem 1.6 EcoBoost (150 KM) zaczynają się od 77 450 zł (Trend). Za kolejne 3 tys. zł. (80 850 zł.) wskakujemy w wersję Trend Sport wyposażoną m.in. w: 6 poduszek powietrznych, ABS, ESP, EBD, EBA, klimatyzację ręczną

Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

wyżej składniki wyposażenia, do których Ford dorzuca jeszcze m.in.: klimatyzację manualną, kierownicę pokrytą skórą oraz tryb Eco Mode. Za automatyczną klimatyzację dwustrefową trzeba dopłacić 2 500 zł.EcoBoostSilniki z serii EcoBoost są tak małe, że postawione na ziemi zajmują powierzchnię mniejszą niż

1.0 EcoBoost od Forda ogłoszony silnikiem roku 2012

1.0 EcoBoost od Forda ogłoszony silnikiem roku 2012

1.0 EcoBoost Forda silnikiem roku 2012Prestiżowa nagroda kwartalnika "Engine Technology International".Fordowska jednostka 1.0 EcoBoost zdobyła nagrodę International Engine of the Year 2012. Oprócz tego, motor został uznany za najlepszy nowy silnik.Fordowska jednostka 1.0 EcoBoost zdobyła

Mondeo EcoBoost także z "manualem"

Mondeo EcoBoost także z "manualem"

240-konna - 123 500 zł (odmiana Ghia).Mondeo EcoBoost z ręczną skrzynią legitymuje się odrobinę mniejszym apetytem od swojego odpowiednika z przekładnią PowerShift. Średnie zużycie paliwa - bez względu na wersję - wynosi 7,6 l/100 km (PowerShift: 7,7 l/100 km). Słabszy wariant osiąga setkę w 7,6 s

Nowy silnik 1.6 EcoBoost w Mondeo

Nowy silnik 1.6 EcoBoost w Mondeo

Nowy silnik w MondeoFord wprowadził na rynku brytyjskim silnikiem 1.6 EcoBoostFord wprowadził do sprzedaży na rynku brytyjskim Mondeo z benzynowym silnikiem 1.6 EcoBoost. Już niedługo ta niewielka jednostka zawita pod maski Mondeo w EuropieFord wprowadził do sprzedaży na rynku brytyjskim Mondeo z

170-konna Fiesta EcoBoost

170-konna Fiesta EcoBoost

Już niedługo do oferowanego pod maską amerykańskich Fordów silnika V6 EcoBoost o pojemności 3,5 litra dołączą czterocylindrowe jednostki z turbodoładowaniem o pojemności 1,6 i 2 litrów (więcej tutaj). Prawdopodobnie pierwsza z nich trafi między przednie koła małej Fiesty, która stanie w szarnki z

Salon Frankfurt 2011 | Ford Focus 1.0 EcoBoost

Salon Frankfurt 2011 | Ford Focus 1.0 EcoBoost

Mamy już Volkswagena Golfa 1.2 TSI, Fiata Punto 0.9 MultiAir, czas na Forda Focusa 1.0 EcoBoost. Jak takie maleństwo poradzi sobie z napędzaniem nielekkiego przecież kompaktu?3-cylindrowa jednostka z bezpośrednim wtryskiem paliwa, zmiennymi fazami rozrządu (Ti-VCT) i turbodoładowaniem generuje z

Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift - test | Za kierownicą

Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift - test | Za kierownicą

. Po liftingu z połowy 2010 roku Ford zaprezentował jednak nowe silniki EcoBoost, a także nową skrzynię dwusprzęgłową PowerShift. Zamiast silnika 2.5 w ofercie pojawiły się dwie dwulitrówki z doładowaniem o mocach 203 i 240 KM. Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost Już ten słabszy robi dobre wrażenie

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

Ford Mondeo EcoBoost - test | Za kierownicą

oferowanym na Starym Kontynencie. Najmocniejsza wersja po face-liftingu otrzyma silnik EcoBoost podkręcony do 240 KM.Dwusprzęgłowa przekładnia od Getraga w klasycznym trybie zmienia biegi z prędkością pocisku, a na kick-down reaguje w tonie podobnym do dobrego, konwencjonalnego automatu. Niestety

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost - test | Za kierownicą

Ecoboost spalanie nie jest wcale "Eco". Przynajmniej jak eksloatujemy samochód normalnie, bez zwracania uwagi na jazdę ekologiczną. W mieście Ford spali około 13 litrów, w trasie średnio 10. Komu za dużo, może zdecydować się na wysokoprężna nowość, czyli dwulitrowy silnik TDCi o mocy 163 KM. Przy

Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - test | Pierwsza jazda

Ford Mondeo 2.2 TDCi i 2.0 EcoBoost - test | Pierwsza jazda

dopływem powietrza (seryjne w 2.0 EcoBoost i 2.0 TDCi). Podczas osiągania temperatury eksploatacyjnej pozostają one zamknięte, a w czasie jazdy samoczynnie zajmują jedną z 15 pozycji (co 6 stopni). Cel? Poprawa aerodynamiki i obniżenie zużycia paliwa. Przy pełnym zamknięciu żaluzji współczynnik oporu

Frankfurt 2009 | Grand C-Max i nowe silniki EcoBoost

Frankfurt 2009 | Grand C-Max i nowe silniki EcoBoost

Europie i sprzedawanym bez zmian na rynku amerykańskim, zgodnie z filozofią globalnego produktu. Obydwa warianty rodzinnego Forda trafią do salonów jesienią 2010 roku.Do palety silników benzynowych i diesli, znanych z Focusa i Kugi, dołączy przedstawiciel rodziny EcoBoost o pojemności 1,6 litra i mocy 150

Ford Focus - 147 KM z trzech cylindrów

Ford Focus - 147 KM z trzech cylindrów

Ford Focus - 147 KM Specjaliści z Superchips wzięli na warsztat trzycylindrowy silnik EcoBoostSpecjaliści z Superchips wzięli na warsztat trzycylindrowy silnik EcoBoost. Bez większych problemów udało im się wykrzesać z litrowej jednostki 147 KMSilnik 1.0 EcoBoost trafia pod maski wielu nowych

Więcej EcoBoostów od Forda

Więcej EcoBoostów od Forda

2616 kilometrów na jednym baku!W Europie Ford stawia na silniki benzynowe wpisujące się w ideę dowsizingu. W 2015 roku chce produkować aż 480 tys. egzemplarzy silników z rodziny EcoBoost, podczas gdy w ostatnim roku powstało ich 141 tys. Marka ogłosiła swoje plany w momencie otwarcia swojej nowej

Focus jakiego nie było | GTC Series

Focus jakiego nie było | GTC Series

Focus jakiego nie byłoOto Ford Focus SedanFord zaprezentował Focusa GTC. Wyścigowa wersja auta posiada silnik wolnossący V8 o mocy 500 KM. Jest też wyraźnie szerszy od seryjnego modeluAuto, na które patrzycie to pierwszy samochód zbudowany według specyfikacji pozwalającej uczestniczyć w nowo utworzo

Engine of the Year 2013 | And The Winner is... Ford!

Engine of the Year 2013 | And The Winner is... Ford!

Nagrody w konkursie "Engine of the Year 2013" zostały rozdane. jury składające się z 87 osób wybrało ponownie trzycylindrowy silnik EcoBoost Forda najlepszą jednostką napędową rokuW wyborze udział bierze 87 dziennikarzy z 35 krajów. Wygrał, podobnie jak w 2012 roku jednolitrowy silnik

Mondeo z nowym sercem

Mondeo z nowym sercem

Mondeo z nowym sercemWcześniej nowe silniki trafiły pod maski odświeżonych modeli S-Max i Galaxy.Pod maskę Forda Mondeo trafia benzynowy motor EcoBoost o mocy 203 koni i trzy odświeżone turbodiesle.I to nie jednym. Pod maskę Forda trafia benzynowy motor EcoBoost o mocy 203 koni i trzy odświeżone

F-150 i inne Fordy z silnikami turbo

F-150 i inne Fordy z silnikami turbo

Silnik EcoBoost V6 3.5 l jest już stosowany w modelach Taurus i Flex. Został skonstruowany w układzie V o rozchyleniu cylindrów wynoszącym 60?. Pojemność skokowa to 3496 cm3. Zastosowano bezpośredni wtrysk paliwa, dwie turbosprężarki i intercooler, co w rezultacie pozwoliło osiągnąć wysoką moc i

Paryż 2010 | Focus ST bez tajemnic

Paryż 2010 | Focus ST bez tajemnic

Focus ST bez tajemnicSalon Paryż 2010Paryskie stoisko Forda zelektryzuje pomarańczowy Focus ST. Za jego wielkim, pozbawionym zbędnych dekoracji grillem kryje się 247-konny motor EcoBoostPrzyprawiony na ostro Focus przyciąga wzrok nie tylko wyjątkową barwą nadwozia. Dodatkowe wloty powietrza, 19-calo

Salon Genewa 2014 | Ford Focus po liftingu

Salon Genewa 2014 | Ford Focus po liftingu

Ford Focus 1.6 EcoBoost - Test Focus po modernizacji otrzyma nową "twarz" Forda (znaną już z modelu Fusion, czyli nowego Mondeo dostępnego na rynku amerykańskim), na którą składają się: nowy pas przedni z dużych rozmiarów grillem w kształcie trapezu, przestylizowane reflektory, zderzak i

Galeria tygodnia | Ford Mustang

. To co najważniejsze to oczywiście silnik. Obok uznanego V8 5.0 rozwijającego ponad 426 KM i 529 Nm momentu obrotowego, Ford oferuje w modelu dwie mniejsze jednostki. Pierwsza to turbodoładowany R4 2.3 EcoBoost o mocy 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego. Druga to 3.7 V6. Ford nie podał jeszcze

Salon Detroit 2014 | Ford F-150

wyświetlacz centralny, czy inteligentny system wspomagający holowanie.Wraz z nowym pickupem debiutuje zupełnie nowy silnik serii V6 EcoBoost o pojemności 2,7 litra. W ofercie będzie jeszcze V6 EcoBoost 3.5 oraz dwie jednostki wolnossące: 3.5 V6 i 5.0 V8.Zobacz także konkurentów Forda serii F: 2014 Chevrolet

Nowy Mustang będzie bardziej europejski

pozostawić w ofercie duże i mocne silniki.Podstawowym silnikiem będzie jednak czterocylindrowa jednostka EcoBoost o pojemności 2,5 litra - a nie 2,3 l, jak dotąd sądzono. Dzięki doładowaniu ma generować moc 300 KM. Będzie ona oferowana także w USA, ale tam ważniejsze mogą się okazać większe silniki. Pierwszy

Oto nowy Ford Mustang | Prezentacja w Barcelonie

modelu nową jednostkę 2,3 l. EcoBoost. Ten turbodoładowany silnik zapewnia doskonałe osiągi i wysoką wydajność paliwowo-ekologiczną, której oczekują klienci z Europy. Silnik EcoBoost zapewnia dobre osiągi, wykorzystując w tym celu bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz

Kobiece Samochody Roku 2013 wybrane

nowe samochody w Polsce? Oto ceny dosłownie wszystkich modeliMiejsce pierwsze: Ford Fiesta (1.0 EcoBoost)Miejsce drugie: Kia Cerato (niedostępna w Polsce)Miejsce trzecie: Toyota PriusIle kosztują nowe samochody w Polsce? Oto ceny dosłownie wszystkich modeli

Nowy Ford Mondeo z jednolitrowym trzycylindrowcem

Więcej o nowym Fordzie Mondeo przeczytasz tutaj Prawie pięciometrowy samochód (4,87 m) z 1-litrowym silnikiem EcoBoost - jakkolwiek by to nie brzmiało, Ford będzie montował tę jednostkę w najnowszym Mondeo. Zastąpi ona 1.6-litrowy, wolnossący motor z poprzedniej generacji modelu. Wszystko w imię

Salon Nowy Jork 2014 | Ford Focus sedan po liftingu

. Kabina została lepiej wyciszona, zamontowano nową kierownicę, a na desce rozdzielczej umieszczono mniej przycisków. Auto można wyposażyć w system SYNC 2 z 8-calowym ekranem dotykowym i zaawansowanym system kontroli głosowej. W amerykańskiej ofercie będzie już też dostępna benzynowa jednostka 1.0 EcoBoost

Ford F-150 Tremor

Ford F-150 TremorFord ma dwie informacje dotyczące bestsellerowego F-150, jedną dobrą i jedną złąFord zaprezentował pickupa Tremor. Tremor napędzany jest nowoczesnym silnikiem 3.5 V6 EcoBoost o mocy 365 KM, co czyni z niego usportowioną wersję F-150Najpierw wiadomość dla miłośników wszystkiego, co

Salon Detroit 2014 | Lincoln MKC

francuskimi szwami, szklanego dachu Vista Roof, 14-głośnikowego systemy audio czy systemu MyLincoln Touch bazującego na MyFord Touch.Pod maską będzie pracował jeden z dwóch turbodoładowanych silników benzynowych serii EcoBoost. Pierwszy ma pojemność 2.0 i osiąga 240 KM mocy i 366 Nm momentu, drugi 2.3 i

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

foteli w siedmioosobowym Grandzie po złożeniu tworzą płaską podłogę.Napęd może być realizowany przez jeden z trzech silników oferowanych w pięciu wariantach mocy. Podstawowa jednostka Tourneo Connect (nieoferowany w Grand Tourneo Connect) to 100-konny trzycylindrowy silnik 1.0 EcoBoost. Dysponuje on

Ranger wybrany pickupem roku 2013

Ford Ranger - test Chuck Norris approvedW tym roku firma Ford odebrała już nagrodę "Międzynarodowego Vana Roku 2013" przyznaną nowemu Fordowi Transit Custom oraz nagrodę "Międzynarodowego Silnika Roku", którą wyróżniono benzynowy silnik EcoBoost o pojemności 1 litra.Nowy Ford

Salon Frankfurt 2013 | Nowy Ford S-MAX

znajdzie się benzynowa jednostka 1.5 EcoBoost z turbodoładowaniem.Druga generacja vana ma pojawić się na rynku w 2014 roku. Nowe dostawcze FordyTo jeszcze faza koncepcyjna, ale jak to u Forda, można spodziewać się, że wersja seryjna będzie bardzo zbliżona. Nowy S-MAX został zaprojektowany zgodzie z

Ford Expedition FL | Amerykański downsizing

zadebiutował podczas DFW Auto Show w Dallas. Nowa jednostka napędowa 3.5 EcoBoost sukcesywnie trafia pod maski kolejnych modeli z koncernu Forda. Jest już dostępna w modelu F-Series, niedługo trafi do odświeżonego Lincolna Navigatora, a teraz została ogłoszona jako nowe źródło napędu kolejnego dużego SUV-a

Zastrzyk mocy dla gorących Fordów

Zastrzyk mocy dla gorących FordówFirma Mountune przygotowała pakiety wzmacniające dla Focusa i Fiesty z dopiskiem STFirma Mountune przygotowała pakiety wzmacniające dla Focusa i Fiesty z dopiskiem ST. Zestaw wzmacnia moc silnika 1.6 EcoBoost do 215 koni mechanicznychNa czym polegają modyfikacje

Ford Kuga od 95 900 zł

przygotować co najmniej 95 900 zł. Wówczas będą mogli wyjechać z salonu Kugą w podstawowej wersji wyposażenia Trend i z benzynowym, turbodoładowanym silnikiem EcoBoost o pojemności 1,6 litra pod maską. Jednostka rozwija moc 150 koni mechanicznych, a cały potencjał przekazywany jest na koła osi przedniej

Crossoverovy zawrót głowy Forda

maskę trafi m.in. silnik 1.0 EcoBoost znany z Focusa. Na premierę EcoSporta trzeba będzie jeszcze trochę poczekać, ale Ford twierdzi, że nie więcej niż 18 miesięcy.Kuga to model który najszybciej trafi do salonów sprzedaży. Jest on już produkowany i sprzedawany w USA. Nosi tam nazwę Escape i trafi do

7-miejscowy SUV Volkswagena trafi do produkcji

się w USA od 43 945 dolarów. To sporo. Ford oferuje Explorera już za 29 100, a najdroższa wersja Sport z 3.5-litrowym silnikiem EcoBoost (365 KM) kosztuje 40 780 dolarów. Niemiecki koncern potrzebuje dużego SUV-a, ale zdecydowanie tańszego. Rozwiązaniem ma być auto bazujące na koncepcie CrossBlue.Auto

Ford Mondeo | Pierwsze zdjęcia

oferowana w Ameryce Północnej jako Ford Contour i Mercury Mystique w latach 1995 - 2000. Wtedy jednak różnice pomiędzy autami były o wiele większe i obejmowały lampy, panele nadwozia a nawet wnętrze.Podobnie jak Fusion, nowe Mondeo będzie napędzany serią doładowanych silników EcoBoost. Mniejszy ma pojemność

Ford Transit Courier

2,59 m.Pod maską znajdziemy jeden z trzech silników. Jedynym benzyniakiem jest 1.0 EcoBoost o mocy 100 KM. Pozostałe dwa to silniki wysokoprężne o mocach 75 i 95 KM. W standardzie znajdzie się układ ESC.Ford Transit Courier, podobnie jak jego osobowa odmiana Tourneo Courier, pojawią się w salonach

Focus RS i inne plany Forda

się teraz wokół wprowadzenia na rynek kolejnej generacji Mustanga.Aby sprostać naszym gustom i potrzebom, podstawowa jednostka w Mustangu ma mieć cztery cylindry. Będzie to 2.3 EcoBoost, ale najpewniej w innej specyfikacji niż silnik przygotowany dla RS-a. Ford Focus ST - test | Pierwsza

Nowy Ford Mondeo już w Paryżu

. Ford Focus 1.6 EcoBoost | TestFord postawił na dynamiczną stylizację. Szczególnej zmianie ulegnie przednia część auta. Nowe Mondeo ma w 80% bazować na amerykańskiej wersji, która nosi nazwę Fusion. W tylnej partii nadwozia jak i linii bocznej zmieniło się już nie tak wiele. Mimo to na szpiegowskich

Nowy Ford Explorer | Galeria

Explorer przez lata dzierżył tytuł najlepiej sprzedającego się SUV'a w USA. W ostatnich latach sprzedaż modelu spadła, ale nowa odsłona ma to zmienić. Bronią w walce o klienta będą przede wszystkim oszczędniejsze silniki, w tym turbodoładowane EcoBoost o pojemności 2 i 3,5 litra. Wszystkie będą

Ford Focus ST-R - zabawka na tor

Ford Focus ST-R - zabawka na torNowa "foka" to sportowiec z krwi i kościFord Focus ST-R to sportowiec z krwi i kości. Auto posiada turbodoładowany silnik EcoBoost, wzmocnione hamulce i zawieszenie przeznaczone do jazdy po torzeFord przywiózł do Frankfurtu dwie nowe odmiany Focusa

Lincoln Navigator po liftingu

to nawet w Ameryce! To naturalnie inna skala niż w Europie, ale fakt jest faktem. Dotychczasową jednostkę napędową V8 o pojemności 5,4 litra zastąpiono 3,5-litrową EcoBoost. Ciekawe jak na ten zabieg zareagują klienci? Nowy silnik mimo mniejszej pojemności jest mocniejszy, generuje 370 KM mocy i 583

Ford Mondeo skończył 20 lat

EasyFuel, który zapobiega przypadkowemu nalaniu niewłaściwego paliwa. W testach zderzeniowych Euro NCAP auto trzymało ocenę pięciu gwiazdek.W 2010 roku Mondeo zmodernizowano. W ofercie znalazły się nowe benzynowe silniki EcoBoost, system kontroli pasa ruchu, funkcja monitorowania koncentracji kierowcy

Salon Los Angeles | Ford Fiesta ST 5d

, niezależnie po której stronie Atlantyku oferowane, będzie napędzał ten sam silnik benzynowy 1.6 EcoBoost Ti-VCT (Twin independent Variable Camshaft Timing) osiągający dzięki doładowaniu całkiem imponujące 180 KM mocy i 240 Nm momentu w zakresie 1900-4000 obr/min. Całe to dobrodziejstwo inwentarza przekazywane

Ford Fiesta ST | Pierwsze wideo

Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczeniaWspomniana jednostka to silnik benzynowy 1.6 EcoBoost Ti-VCT (Twin independent Variable Camshaft Timing) osiągający dzięki doładowaniu całkiem imponujące 180 KM mocy i 240 Nm momentu obrotowego w przedziale 1900-4000 obr/min. Całe to dobrodziejstwo

Elektryczny Ford Focus

, kiedy i czy w ogóle elektryczny Ford wjedzie do polskich salonów.Piotr KozłowskiZOBACZ TAKŻE:Taksówki przyszłości Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost Ford Focus - ogłoszenia

Ford Mondeo (2007-2013) - opinie Moto.pl

benzynowe 1.6 (120 KM), 1.6 EcoBoost (160 KM), 2.0 EcoBoost (203 KM), 2.0 SCTi (203 KM), 2.0 EcoBoost (240 KM), turbodiesle 1.6 TDCi (115 KM), 2.0 TDCi (163 KM), 2.2 TDCi (200 KM)AwaryjnośćRaport awaryjności samochodów TÜV 2012Kategoria wiekowa    Lokata    Liczba aut w

Debiut nowego Forda Mondeo

się po raz pierwszy dynamiczna 240-konna wersja 2,0-litrowego silnika benzynowego Ford EcoBoost z turbodoładowaniem. Obok niego, nabywca będzie miał do wyboru nieco słabszą, znaną już jednostkę EcoBoost o mocy 203 KM, która została wprowadzona na początku tego roku do oferty silników dla Forda Mondeo

Paryż 2010 | Rajdówka Hirvonena

stworzyć ekscytującego następcę odchodzącego Forda Focus RS WRC. Auto posiada napęd na cztery koła oraz turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,6 litra, oparty na zupełnie nowej rodzinie silników Ford EcoBoost, umożliwiających spełnienie wymogów nowych przepisów FIA. Nowa rodzina silników Ford

Salon Genewa 2013 | Ford EcoSport

wielkim ryzykiem.Na Starym Kontynencie Ford EcoSport oferowany będzie z kilkoma silnikami do wyboru, wśród których znajdzie się litrowy, benzynowy EcoBoost o mocy 125 KM oraz 95-konny diesel o pojemności 1,5 litra. Producent chwali się, że na liście wyposażanie EcoSporta znajdzie się m.in. multimedialny

Ford Focus WTCC Limited Edition

wyścigach samochodów turystycznych WTCC.» Samochód Roku już za 5 tys. zł «Pod maską drzemie turbodoładowany silnik 1.6 EcoBoost, który z pomocą pakietu od Mountune Performance generuje 202 konie mechaniczne i 320 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Moc trafia na przednie koła za pośrednictwem

De Tomaso Ghepardo Concept

. Wizje Frederika obejmują nie tylko kształty, ale cały napęd nowego modelu. Według niego auto powinno być wyposażone w cztery oddzielne silniki elektryczne. Jak przyznaje, nieco bardziej realny wydaje się jednak 3.5-litrowy silnik V6 EcoBoost od Forda. Nic jednak nie zmienia faktu, że szanse na

Salon Detroit 2013 | VW CrossBlue

Ceny Volkswagena Touarega zaczynają się w USA od 43 945 dolarów. To sporo, Ford oferuje Explorera już za 29 100, a najdroższa wersja Sport z 3,5 litrowym silnikiem EcoBoost (365 KM) kosztuje 40 780 dolarów. Niemiecki koncern potrzebuje dużego SUV-a, ale zdecydowanie tańszego. Rozwiązaniem ma być

Salon Frankfurt 2011 | Nowy Ford Focus ST

Volvo. W jej miejsce trafił fordowski EcoBoost o czterech cylindrach i pojemności 2 litrów.Dźwięku rzędowej piątki raczej nie da się podrobić, inżynierowie postanowili więc wynagrodzić brak charakterystycznego pomruku dodatkową mocą. Z pomocą turbosprężarki wydobyli z silnika okrągłe 250 KM i 360 Nm

Ford Focus z nowym silnikiem

, prezes i dyrektor generalny Ford of EuropeFord Focus, 1.0 EcoBoost 100 KMFord Focus, 1.0 EcoBoost 125 KMDziś, trzycylindrowe 1.0 dostępne jest w Focusie. W przyszłości trafi także m.in. do C-Maxa i nowego Forda B-Max.Bartosz SińczukZOBACZ TAKŻE:Ford Focus TDCi | Pierwsza jazdaJak powinien brzmieć

Rajdówka Hirvonena debiutuje w Paryżu

stworzyć ekscytującego następcę odchodzącego Forda Focus RS WRC.Auto posiada napęd na cztery koła oraz turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,6 litra, oparty na zupełnie nowej rodzinie silników Ford EcoBoost, umożliwiających spełnienie wymogów nowych przepisów FIA. Nowa rodzina silników Ford

Salon Frankfurt 2011 | Ostra Fiesta ST

benzynowy EcoBoost z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem. Moc? 180 KM przy 5700 obr./min. Maksymalny moment? 240 Nm w zakresie 1900-4000 obr./min. Osiągi? Fiesta ST osiąga setkę w mniej niż 7 s i rozpędza się maksymalnie do 220 km/h. A do tego potrafi średnio zaspokoić się 6 litrami benzyny na każde

Salon Detroit 2012 | Ford Fusion

rzut oka, to niższa optycznie sylwetka i przedni pas przejęty z koncepcyjnego Evosa.Klienci w USA będą mieli spory wybór wersji. Trzy poziomy wyposażenia i pięć opcji napędu to sporo jak na tamtejszy rynek. Widać Ford oczekuje sukcesu od nowego Fusiona. Najmniejszy silnik 1.6 EcoBoost osiąga 179 KM i

Ford EcoSport | Crossover dla rynków wschodzących

nowoczesny silnik EcoBoost o pojemności 1,0 l. i mocy 120 KM.Tym razem Ford zapowiada początek światowej kariery tego modelu. Jego debiut odbył się podczas salonu samochodowego w New Deli, gdyż Indie mają być drugim obok Brazylii głównym rynkiem zbytu dla EcoSporta. W późniejszym okresie crossover Forda ma

Fiesta WRC na gotowo

FIA 2011, w dniach 10-13 lutego będzie tym pierwszym. Auto posiada napęd na cztery koła oraz turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,6 litra, oparty na zupełnie nowej rodzinie silników Ford EcoBoost, umożliwiających spełnienie wymogów nowych przepisów FIA. Zespół projektantów Ford of Europe we

S-Max po zmianach od 94 450 zł

wersji 2.0 EcoBoost SCTi seryjna będzie nowa, zautomatyzowana przekładnia PowerShift o 6 przełożeniach (za dopłatą dla 140- i 163-konnego turbodiesla).O wrażeniach z jazdy rodzinnymi Fordami po face-liftingu pisaliśmy tutaj.Ceny Forda S-Max:2.0 Duratec 145 KM Trend - 94 450 zł2.0 Duratec 145 KM Trend

Nowy Ford Kuga | Wielka galeria

, wysokoprężne jednostki TDCi (np. 2.0 w dwóch wariantach mocy: 140 i 163 KM) oraz turbodoładowanego benzyniaka EcoBoost o pojemności 1,6 litra. Na życzenie klienta, auto zostanie naszpikowane najbardziej gorącymi nowinkami technicznymi Forda, jak system monitorowania martwego pola, system zapobiegania kolizjom

Radicalem na zakupy?

środowiskiem naturalnym SR3 jest tor wyścigowy.Ważący zaledwie 675 kg bolid napędzany jest 2-litrowym, turbodoładowanym silnikiem EcoBoost z bezpośrednim wtryskiem paliwa, rozwijającym moc 300 koni mechanicznych. Cały potencjał trafia na koła tylnej osi za pośrednictwem 6-stopniowej, sekwencyjnej skrzyni

Powrót 4-cylindrowego Mustanga?

30 laty (o wersji turbodoładowanej czytaj w ramce). Amerykanie planują uzbroić kolejną generację auta w 2,3-litrowy silnik EcoBoost z turbodoładowaniem. Jednostka spokrewniona z konstrukcją o pojemności 2 litrów, montowaną m.in. w Focusie ST, wygeneruje co najmniej 250 koni i trafi również między

Galeria | Nowy Ford Focus

434 x 184 x 150 cm (sedan - 448 x 184 x 150 cm). Rozstaw osi urósł o 1 cm i wynosi 2,65 m. Co pod blaszanym płaszczem? Ford chwali się paletą turbodoładowanych silników benzynowych EcoBoost o pojemności 1,6 i 2 litrów, turbodiesli TDCi i dwusprzęgłowych skrzyń PowerShift.W galerii znajdziecie zdjęcia

Salon Detroit 2013 | Ford Atlas

przyczepą.Póki co nie ma zbyt wielu informacji odnoszących się do strony technicznej. Ford mówi jedynie o kolejnej generacji silników EcoBoost, co może oznaczać rozszerzenie oferty napędów z doładowaniem. Wraz z tymi silnikami na pokład trafi system Strat/Stop. »> Ford F-150 - ile może kosztować wielki

Porsche 918 Spyder - tak może wyglądać wersja produkcyjna

pierwsze egzemplarze trafią do klientów.ZOBACZ TAKŻE:Nowy Ford Kuga Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost Ford - ogłoszenia

Ford Mondeo 2010 | Galeria

 listą opcjonalnego wyposażenia zmieni się wykończenie konsoli środkowej oraz system poświetlenia i czcionka zegarów.Nowości nie zabraknie także pod maską. Do palety silników dołączy topowy benzyniak EcoBoost o pojemności 2 litrów i mocy 240 koni, współpracujący z 6-biegową skrzynią dwusprzęgłową

Kto ma lepszy radiowóz?

EcoBoost. Słabszego Taurusa napędza silnik 3.5 V6 o mocy 263 koni, przystosowany do spalania biopaliwa E85. Mocniejszy dzięki podwójnemu turbodoładowaniu może pochwalić się mocą 365 koni i maksymalnym momentem obrotowym 475 Nm. I tutaj na pokładzie pojawi się 6-biegowy automat, a o wygodę i bezpieczeństwo

Salon Nowy Jork 2012 | Lincoln MKZ

Lincolna MKZ po raz pierwszy został pokazany w Detroit. Wtedy mieliśmy do czynienia z wersją koncepcyjną, ale jak widać wersja produkcyjna nie odbiega od niej prawie w ogóle.Pod maską będzie pracował jeden z trzech silników do wyboru. Podstawowa oferta to EcoBoost 2.0 z doładowaniem o mocy bagatela 240 KM

Powrót Fiesty ST?

Jeśli tak, za kilka dni doczekamy się sprostowania. Jeśli nie, doczekamy się kolejnego fajnego hot hatcha. Z informacji, do których dotarli dziennikarze Autocara wynika, że pod maskę sportowej Fiesty trafi turbodoładowany silnik EcoBoost o pojemności 1.6 litra i mocy 180 koni mechanicznych. Cały

Los Angeles 2011 | Nowa twarz Forda

Ti-VCT o mocy większej o 20 KM od poprzednika. Teraz pod pedałem gazu do dyspozycji kierowcy będzie 285 KM. Mocniejsza jednostka V6 3.5 EcoBoost (355 KM) pozostała bez zmian.Wnętrze ożyło trochę dzięki nowemu systemowi MyFord Touch z 8-calowym wyświetlaczem umieszczonym centralnie na konsoli

Ford Focus ST - test | Pierwsza jazda | Trudno się oprzeć pokusie

. Od najniższych obrotów, do kabiny przedostaje się basowy pomruk dwulitrowego silnika, zarezerwowany tylko dla tej usportowionej wersji. Ma co prawda metkę EcoBoost, ale ekologią nie mam zamiaru się tu przejmować. Za sprawą dedykowanego modyfikatora dźwięku, odgłos pracy silnika dociera wprost do

Ford B-Max od 58 900 zł

wersjach wyposażenia kosztować będzie odpowiednio:-wersja Trend od 63 400 zł,- wersja Titanium od 69 200 zł,- wersja Titanium X od 74 400 zł.Jedną z nowości jakie kryje nowy model Forda jest trzycylindrowy, benzynowy silnik EcoBoost o pojemności 1 litra, który pod maską B-Maxa występować będzie w dwóch

Frankfurt 2009 | Zupełnie nowy C-Max

rodziny EcoBoost. Są to silniki wyposażone w turbodoładowanie oraz system bezpośredniego wtrysku paliwa. Ten o pojemności 1600 cm3 występować może w różnych wariantach mocy - od 150 do 180 KM. Od "zwykłych" silników o podobnych parametrach, jednostki EcoBoost odróżniają się ponoć niższym o około

Nowy Ford Kuga

guzika.Żadnych niespodzianek pod maską. Podczas premiery pod koniec 2012 roku Kuga otrzyma 2 litrowego diesla o mocy 140 albo 163 KM z opcjonalną skrzynią o podwójnym sprzęgle Powershift. Jednostka benzynowa to 1,6-litrowy EcoBoost (175 KM) łączący technologie wtrysku bezpośredniego i turbodoładowania. System

Nowy Ford Focus od 60 700 zł

konfiguracji kosztuje 61 700 zł, a odmiana kombi - 63 700 zł.Droższe Focusy otrzymają m.in. turbodoładowane silniki benzynowe z bezpośrednim wtryskiem paliwa EcoBoost o pojemności 1,6 litra (150 lub 182 KM). Najtańszy model z tym motorem (150 KM, 6-biegowa, ręczna skrzynia) w wersji wyposażeniowej Trend

Ford Fiesta RS WRC w nowych barwach

turbodoładowanymi silnikami 1.6 EcoBoost i napędem na cztery koła.Za kierownicą jednej z nich zobaczymy, podobnie jak w ubiegłym roku, Fina Jari-Matti Latvalę. Jego pilotem będzie Miikka Anttila. W drugim aucie zasiądą: bardzo doświadczony Norweg, Petter Solberg i Chris Patterson. Solberg, mistrz świata z 2003 roku

Ford Speedster z 1934 roku

LewandowskiZOBACZ TAKŻE:Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicąPrototypy Forda na sprzedażFord Fiesta - ogłoszenia

Następca Forda Ka w 2014 r.

nieoficjalny następca Ka może odziedziczyć silnik jaki zaprezentowano pod maską konceptu.Jest to kolejny owoc mody na popularny ostatnimi laty downsizing. Trzycylindrowa jednostka benzynowa EcoBoost o pojemności 1 litra, wyposażona została w system wtrysku bezpośredniego oraz niewielką turbinę. Zdaniem

Najlepsze silniki roku

hybrydach Volkswagena Silniki, których nie chciał świat Oto pełna lista Ward's 10 Best Engines 2012:1. 3.0 TFSI DOHC V6 (Audi A6)2. 2.0L N20 turbodoładowany DOHC R4 (BMW Z4)3. 3.0L N55 turbodoładowany DOHC R6 (BMW 335i coupe)4. 3.6L Pentastar DOHC V6 (Jeep Wrangler)5. 2.0L EcoBoost DOHC R4 (Ford Edge)6

Salon Genewa 2011 | Ford B-Max zamiast Fusiona

bezkonkurencyjną funkcjonalność (otwór drzwiowy o szerokości 150 cm) i nie wpłynie negatywnie na poziom bezpieczeństwa.Prototypowy egzemplarz otrzymał 18-calowe alufelgi, panoramiczne okno dachowe i półskórzaną tapicerkę. Między przednimi kołami pracuje kolejny benzyniak z rodziny EcoBoost z bezpośrednim wtryskiem

Tak będzie wyglądać nowy Ford Kuga

zapewniają też, że Escape/Kuga będą liderami pod mistrzami pod względem niskiego zużycia paliwa. Pod maską amerykańskiej wersji - oprócz wolnossącego 2.5 - zagoszczą dobrze u nas znane, benzynowe, turbodoładowane jednostki EcoBoost o pojemności 1,6 l i 2,0 l. W Europie gama silnikowa będzie oczywiście

Ford Kuga - test | Pierwsza jazda

Volkswagena).Nowości czekają też pod maską. Jest to znany z Focusa silnik benzynowy1.6 EcoBoost. W Kudze może rozwijać 150 lub 182 KM. Słabsza wersja oferuje wyłącznie napęd na przód i ręczną skrzynię o sześciu przełożeniach. Mocniejszy z kolei, wyłącznie napęd obu osi i skrzynię automatyczną, także o sześciu

Nowy Focus RS - hybryda 4x4

naprawić swój błąd.Przynajmniej w pewnym sensie. Brytyjski Autocar dotarł do informacji, jakoby ekipa odpowiedzialna za budowę nowego RS'a rozważała połączenie tradycyjnej jednostki spalinowej z silnikiem elektrycznym napędzającym tylną oś. Układ taki, którego sercem jest 2-litrowa jednostka EcoBoost, jest

Kolekcjonerski Flex

, pełnowymiarowe wysokie kombi, które najprędzej można zaliczyć do grona szeroko pojętych crossoverów. Zadebiutował w 2008 roku jako model 2009. Pod maską pracuje 3,5 litrowy silnik V6 o mocy 262 KM, lub doładowany EcoBoost o tej samej pojemności, ale mocy aż 355 KM. Napęd może być przekazywany poprzez

Odświeżony Ford Fiesta od 43 950 zł

, będą musieli przygotować się na spory wydatek. A to dlatego, że mały EcoBoost dostępny jest wyłącznie w Fiestach z wyższym poziomem wyposażenia (od Titanium w górę). Najtańsza odmiana z trzycylindrowcem pod maską kosztuje 57 150 zł dla wersji 3-drzwiowej i 58 150 zł dla Fiesty z pięciorgiem drzwi

Ford C-Max - test | Pierwsza jazda

modelach marki. Ma zwiększone piasty i mocniejsze tuleje - wszystko, by kierowca lepiej czuł auto.Ruszam. Pod maską pracuje dobry znajomy - ecoboost o pojemności 1,6 litra. To coraz popularniejszy silnik obok poczciwych wolnossących Durateców i turbodiesli. Występuje w dwóch odmianach mocy: 150 i 180 KM

Ken Block na nowy sezon | Wideo

szczęściarzem, że jest mi dane brać w tym udział. To będzie wspaniały rok! - przekonuje AmerykaninA wszystko to za kierownicą nowej Fiesty. Zgodnie z najnowszymi przepisami FIA, 2-litrowy silnik musiał zostać zastąpiony jednostką o pojemności 1,6 litra. Wysilony, turbodoładowany EcoBoost Forda rozwija moc 300

Ford Vertrek - następca Kugi

luksusowych aut z technologicznymi smaczkami rodem z serialu Star Trek.Pod maską globalnego następcy Kugi nie znajdziemy już takich fajerwerków. Studyjny Vertrek napędzany jest czterocylindrową jednostką EcoBoost o pojemności 1,6 l. "Eko-doładowane" silniki Forda to dziś główna broń firmy w walce o

Citroen Grand C4 Picasso | Test | Hi-tech po francusku

, których słyszeć nie chcemy. Także układ kierowniczy nie jest zbyt precyzyjny, ale dobrze współgra z podwoziem. Jeśli na pierwszym miejscu jest wygoda i bezpieczeństwo naszej rodziny, to Grand C4 Picasso przypadnie nam do gustu. Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift - test | Za kierownicą Pod stosunkowo

Taurus: bad look Forda

doładowanej generującej 370 KM w wersji SHO. Najmocniejszy motor pozostaje bez zmian, a w słabszej wersji klienci będą mieli teraz do dyspozycji 290 KM. Do gamy jednostek napędowych dołączy silnik EcoBoost 2.0 l. R4 z turbodoładowaniem rozwijający 237 KM. Wszystkie silniki współpracują z sześciobiegowym

ecoboost po amerykańsku

Witam wszystkich. Downsizing po amerykańsku. moto.pl/MotoPL/1,88389,15323163,Lincoln_Navigator_po_liftingu.html#BoxMotoTxt Pozdrawiam

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

samochód z homologacją drogową z tym silnikiem 1.0 ecoboost o mocy zwiększonej do 205KM był testowany na torze nurburgring i osiągnął 11 czas w historii toru, pobijając ponad 600 konne maszyny, a przy spalaniu 5,4/100km przy prędkości 120km/h

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

średnie spalanie w teście nissan micra 4,8l focus 1.0 ecoboost 5,6l, biorąc pod uwagę masę i osiągi to ford wypada lepiej, zaczekaj jak włożą ten silnik do fiesty i ka to spalanie będzie podobne ale osiągi lepsze, nissan 1.2 98KM, ford 1.0 125KM i najbardziej zaawansowany technologicznie silnik

Re: Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

silniki ecoboost 1-szej generacji ludzie sobie bardzo chwalą, np. 1.6 ecoboost 150KM pali około 7l, więc tyle ile 1.4tfsi które jest sporo słabsze,

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

Trochę trzeba poczekać z oceną trwałości. Turbiny w silnikach EcoBoost mają ulepszone smarowanie i chłodzenie. Czy nam się podoba czy nie, downsizing to przyszłość. Te silniki mają bardzo wysoki momęt obrotowy z płaską krzywą przebiegu. Spalanie przy spokojnej jeżdzie pokrywa się z danymi

Re: Ford Mondeo EcoBoost | Za kierownicą

to nie jest prawdziwy ecoboost... to jest EcoBoost: 6versus8.com ..

Re: Mondeo EcoBoost także z "manualem"

uturbiony zetec, a ecoboost wyróżna chociażby zmienne fazy rozrządu-nic takiego nie było w silnikach zetec i duratec

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Niby piszą, że włożą turbo od 1.6L, nie piszą jednak, że to nie 1.6L ecoBoost w obecnej generacji,ale jego następca, który ma najprowdopodobniej być produkowany w Conti.

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

W poprzednim artykuliku stało: "Silniki z serii EcoBoost są tak małe, że postawione na ziemi zajmują powierzchnię mniejszą niż kartka A4". Dzisiaj jest zdjęcie tego silnika. Reszta picu jest tyle samo warta, co te mikroskopijne rozmiary.

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Bardzo lubię Forda, ale nie jestem pewien czy te nowe jednostki idą w dobrą stronę... 1.6 EcoBoost są bardzo przyjemne (miałem okazję jeździć wersją 150KM), elastyczne, nie dużo palą i jak na razie (sprzedawane są od około 2uch lat) nie ma z nimi większych problemów...

Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z zjazd

Może się komuś przydadzą moje wrażnia z jazd najnowszym focusem. Od 2 tygodni mam do dyspozycji ten samochód - jeżdzę na francuskich blachach. Kombi, system start stop, automatyczna klimatyzacja... Rocznik 2013 - przebieg 45 tys. Zrobiłem ok 5 tys km - głównie we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu i

Re: Volvo V40

Niemiecka wikipedia podaje, że silniczki benzynowe 1,6 to seria GTDi = EcoBoost. Czyli Ford :)

Re: Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

Świetnie, tylko 63 tysiące za to, by mieć bajery i technologię EcoBoost. Sorry, ale jak na razie nie stać mnie na to cacko, wolę przyziemne rozwiązania - oszczędzam m.in. na benzynie, zabierając w trasę współpasażerów. Znalazłem portal www.carpooling.pl, zarejestrowałem się i wychodzi mnie taniej

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

Chwileczkę - mamy samochód z silnikiem EcoBoost, który ma mało palić, ale tego nie robi i z przekładnią PowerShift, która powinna zmieniać biegi błyskawicznie, ale w trybie ręcznym zmienia powoli, czyli generalnie do zmiany musi się długo przygotowywać. W sumie - nawet jeśli sama zmiana jest szybka

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

@ Pan Tadeusz: myślę, że nie tylko można, ale trzeba czepiać się takich ekobajek, jak w tym przypadku. EcoBoost to nie jest przypadkowa zbitka liter, czy pojęć, tylko dobrze (???) przemyślana strategia marketingowa: dajemy ci zielony samochód o świetnych osiągach, za który warto trochę więcej

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

A mnie wygląd silnika po 200000 km wcale nie interesuje. Przejade 100000 km i opchnę jakiemuś misiaczkowi, niech się cieszy. -- Proletariusze wszystkich krajów, walcie się.

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

zarzucasz innym brak odniesienia się do meritum przeczytaj swoje posty ZERO o fordzie, same twoje pomyłki piszesz żeby pisać jeep -- YCDSOYA

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

jasne jestem durna ci... ale jak jak inni to zauważają, to jeszcze durniejsi ode mnie są... kompromitujesz sie jeep -- YCDSOYA

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

Zrobiłem ok 5 tys km - głównie we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu i drogach między tymi miastami... --- kłopoty z czytaniem? j. -- YCDSOYA

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

Walnąłem się o jedno zero. W sumie nie powinienem był. Ale warto było dla takich reakcji forum. :) Jak zwykle wszyscy niezawodnie na posterunku. :)

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

A co dziś mamy 19-tego stycznia? Znowu piles piwo i jadles chipsy? -- Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

Z góry można założyć, że auto z taką pierdziawką to raczej sprawdzi się w mieście i miasteczku, a nie na drogach szybkiego ruchu.

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

jakie prędkości utrzymywaleś? faktycznie dużo spolił :( ---------------- w mieście normalnie na trasach dwupasmowych 100-125 na autostradach 120-150 (150 rzadko) ze 3 razy się bujnąłem na 170-190 ale na kilka minut... Dalej nim jeżdzę, ostatni bak zrobiłem cały we Wrocławiu - wyszło 8,2 Z klimą rzec

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

@S-MAX Mam S-MAXa EcoBoost 203KM, nie jeżdżę jak wariat, a pali mi ~13l w mieście i ~11l w trasie (przy stałej prędkości autostradowej 150km/h komputer pokazuje spalanie chwilowe 12-12,5l). Ciekawi mnie jak osiągasz niższe spalanie niż to, o którym piszą testujący.

Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

Gdyby jeszcze były w nim silniki przewidziane dla tego podwozia ( 3.5Ecoboost albo 3.7), a nie rachityczny motorek, można było by mówić o samochodzie. Tak mamy pojazd, który wygląda... a nie jest. Można w nim posiedzieć, a nie pojeździć. Za drogo i bez przyjemności. Żałosny produkt dla głupich

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

do.ki napisał: > A mnie wygląd silnika po 200000 km wcale nie interesuje. Przejade 100000 km i o > pchnę jakiemuś misiaczkowi, niech się cieszy. dealer zachęca że to nowe piękne,pachnące autko ...przyjdzie bogacz i kupi a potem straci na wartości....a co tam...niech się cieszy:)

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

ciekawe jak będzie z trwałością...w moim 1,4 jest 75KM...w nowym polo 1,2 TSI jest 105KM a tu jeszcze więcej 1,0 i 125KM

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

jeepwdyzlu napisał: > zarzucasz innym brak odniesienia się do meritum > przeczytaj swoje posty > ZERO o fordzie, same twoje pomyłki > piszesz żeby pisać > jeep Widzisz jak szybko można dopasować się do ducha i poziomu tego forum? :)

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

Czyli doskonale wstrzeliłem się w nurt tego forum gdzie myślą przewodnią nie jest motoryzacja, a durność. Na trzy odpowiedzi jedno rzeczowe sprostowanie i dwa chamskie rzuty do gardła. Fajnie tu. :)

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

agios_pneumatos napisał: > Walnąłem się o jedno zero. W sumie nie powinienem był . Raptem o 1000%, w sumie nie powinienem byl na taki szczegol zwracac uwagi -- Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

2500km dziennie? To trzeba ponad 100 km/h jechać non stop. ------- napisałem wyraźnie, że zrobiłem 5 tys a auto ma PRZEBIEG 45 ale ty masz oczy zaropiałe ze złośliwości jeep -- YCDSOYA

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

jeepwdyzlu napisał: Rocznik 2013 - przebieg > 45 tys. > 2500km dziennie? To trzeba ponad 100 km/h jechać non stop. A po zalaniu oleju, przeglądzie, albo tankowaniu to i pod 200 podbijać, żeby utrzymać średnią.

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

Ja mam felicje 1.3MPI i 69KM. Jak dotąd zrobiem 275tyś i nie miałem żadnej poważnej naprawy oprócz regularnego serwisu. Pamiętam kiedyś opisywano mazdę 626 z jakimś motorem, ktory przy dużej pojemności silnika miał niecałe 90KM. Ponoć silnik byl nie do zajechania a wg producenta dotarty byl dopiero

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

misiaczek1281 napisał: > Silnik obciążony na 75KM zazwyczaj będzie bardziej żywotny niż silnik 125 KM > bo w tym drugim są większe przeciążenia....mamusię oszukasz, tatusia oszukasz, > ale praw fizyki nie oszukasz hehe:-) A od kiedy to silnik w samochodzie pracuje cały czas na mocy maksym

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

> -zaskakująco przyjemny silnik - dość cichy, bez wibracji, żwawo się zbiera > -motor nie jest oszczędny Ja "ujeżdżam" innego EcoBoosta (1.6 150 KM) w innym modelu (Grand C-Max), ale i w tym przypadku obie powyższe uwagi są w 100% trafne :-) "Eco" to ściema, ale "Boo

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

A przede wszystkim...Te silniki zanim wejda do masowej produkcji przechodzą dłuuuuugie testy...Pozdrawiam wszystkich rozdrabniajacych się w temacie...

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

stutzfan napisał(a): > > -zaskakująco przyjemny silnik - dość cichy, bez wibracji, żwawo się zbier > a > > -motor nie jest oszczędny > > Ja "ujeżdżam" innego EcoBoosta (1.6 150 KM) w innym modelu (Grand C-Max), ale i > w tym przypadku obie powyższe uwagi są w 1

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

misiaczek1281 napisał: a te nowoczesne wysilone silniczki t o chyba 200 000 km i kaput ...tego nikt nie wie ale okaże się za kilka lat Ty nie wiesz ale pleciesz . Auto Bild robił test długodystansowy Golfa 1.4 TSI 160KM. Po 100 tys km rozebrano go na części pierwsze . Nie stwierdzono ŻADNYCH

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

Miałem Wartburga 1.3 z silnikiem VW, zwykła jednostka 8-zaworowa, jak sprzedawałem silnik bo auto się złamało, miał jakieś 400tys, kompresję niewiele mniejszą niż fabryczna i jeździ do dziś, niestety nie wiem jakie przebiegi robi. Te silniki z rodziny VW - 1.1, 1.3 i 1.4 8v były chyba najlepsze na ś

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

Ja bym chciał zobaczyć ten silnik po 100 i 200 tys km przebiegu. Bardzo jestem ciekawy, czy jest realny taki przebieg bez naprawy głównej - w końcu to dość wysilony silnik, albo bez awarii osprzętu. Bo to że to silnik roku i takie tam - fajnie, tylko jeszcze chyba nie wiadomo jak się zachowa po okre

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

01 styczeń – 30 czerwca = 181 dni 45000 km/181h = 248,00 dziennie Nie niemożliwe do pokonania . warszawa- Wrocław około 330 km w obie strony to około 660 nie licząc tego że po mieście trzeba trochę pokręcić. A Poznań Wrocław to też ze 160 km w jedna stronę. No i jeszcze jedna uwaga samochód

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

soner3 napisał: > misiaczek1281 napisał: > a te nowoczesne wysilone silniczki t o chyba 200 000 km i kaput ...tego nikt ni > e wie ale okaże się za kilka lat > > Ty nie wiesz ale pleciesz . > Auto Bild robił test długodystansowy Golfa 1.4 TSI 160KM. > Po 100 tys km rozebr

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

koza_oddam napisał: > Ja bym chciał zobaczyć ten silnik po 100 i 200 tys km przebiegu. Bardzo jestem > ciekawy, czy jest realny taki przebieg bez naprawy głównej - w końcu to dość wy > silony silnik, albo bez awarii osprzętu. Bo to że to silnik roku i takie tam - > fajnie, tylko jes

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

@jacek "Chwileczkę - mamy samochód z silnikiem EcoBoost, który ma mało palić, ale tego nie robi..." To porównaj sobie go do jakiegoś innego samochodu z silnikiem benzynowym 200KM podobnej masie i podobnych gabarytach oraz podobnych osiągach i wypowiedz się raz jeszcze. ".... i z

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

@S-MAX. Jeżdżę Mondeo 1.6 Ecoboost i od początku sprawdzam spalanie tankując za każdym razem do pełna (taka moja mania). Średnia z 10 tankowań to 8,8. Różnice pomiędzy tym co wyliczam, a tym co pokazuje komputer to od 0,5 do ok 1 l/100km. Najczęściej niestety komputer zaniża. Totalnym

Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Czytam Wasze rozważania i...Wielkie G z tego wszystkiego wynika , tak jak mówia ,że Ford G. wort...Dla mnie jednak to wszystko to mistrzostwo świata!I co do przebiegu to te 200tkm minimalnie zrobi każdy z tych silników.Ale wnikajac w temat 200km z 1.0 bez agro tuningu , w seryjnym wydaniu to mimo ws

Re: Mondeo EcoBoost także z "manualem"

@gasoline To, że w tym Mondeo nie pracuje sześciocylindrowiec nie jest aż takie złe. Mniejszy silnik mniej waży i nie obciąża tak przedniej osi. Duże silniki szczególnie V8 zostawmy dla tylnonapędowego Mustanga. Ford w swoich materiałach chwali się, że EcoBoost jest jakieś 20kg lżejszy od

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

, że Mondeo i tak jest lżejsze, słabsze i bez turbiny w stosunku do S-Max ecoboost. Co do komputerków zapewniam cię, że się mylisz. U mnie w rodzinie jest c-max 2.0 tdci i zaniża o 1,5 litra w stosunku do rzeczywsitego zużycia, wiem to na 150%. Po wtóre to nie żadne programy obliczają zużycie tylko

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

@BarT Co do spalania EcoBoost i jak to robię, że pali mniej? Nie wiem, ale chyba jeżdżę spkojojniej od Ciebie, ot co :-). Ale do rzeczy, S-MAX z tym silnikiem pali mi mniej, niż MONDEO z 2.0 145KM i o 1,2l więcej, niż FOCUS 1.6. Mówię tu o średniej z komputera. Podaję te modele, bo akurat tymi

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

+3 też będzie komfortowe, bo z tyłu nadwozie jest szerokie i są 3 oddzielne, reulowane fotele. Te 2 z tyłu to, jak w artykule, "zapasówki", jak przyjedzie babcia, albo w przypadku "dyżuru szkolnego", są ok. Co do silnika, 2.0 EcoBoost to pali trochę mniej, niż podano w artykule i w

Re: Ford S-Max 2.0 EcoBoost PowerShift | Za kiero

wnioski." Czepianie się na siłę oznaczenia EcoBoost, nie ma dużego sensu, bo to nazwa całej linii silników od 1.0 poprzez 1.6 do 2.0 (przynajmniej w europie). Miałem okazję jeździć 1.6 EcoBoostem w nowej budzie Focusa, i tam ten silniczek daje zarówno dużo frajdy jak i spalanie na poziomie 7coś w

Re: Ford Galaxy 2.0T Ecoboost | Za kierownicą

gdyby mi na tym zależało, to kupiłbym Skodę Fabię 1.4 TDI i bił kolejne rekordy. Ale reasumując uważam, że EcoBoost z PowerShiftem jest oszczędniejszy, niż 2.0 145KM i niewiele gorszy od 1.6 100KM w Focusie, co mnie pozytywnie zaskoczyło, bo spodziewałem się zużycia właśnie na poziomie 13l, a tu proszę

Re: Nowy silnik 1.6 EcoBoost w Mondeo

Silnik 1.6 EcoBoost to Fordowski silnik, nie PSA. Jest to rozwinięcie silnika 1.6 Ti-VCT w Mondeo do tej pory miał moc 100 i 125KM, a po liftingu ma 120KM. Dodano mu turbine i wtryski z Mazdy, oraz zwiększono kąt faz rozrzadu z 15 do ok 50 stopni.

Re: Ford Mondeo EcoBoost | Za kierownicą

produkt globalny) oraz rodzina 4-cylindrowych silników EcoBoost zostały zaprojektowane w Europie, stąd moje stwierdzenie o "Niemcach". @lolo Dziękuję za wytłumaczenie :-) @Obelix Rabaty obowiązują na większość spośród przywołanych modeli, a (moim zdaniem) kryptoreklama na forach internetowych

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

moga i zrobic 250 koni z jednego litra tylko że silnik po 50 tys razem z turbinami do wymiany i taka bedze oszczednosc i ekonomia tego silnika dla uzytkownika , he he ,nie tedy droga nawsadzac drogich awaryjnych i szybko sie zuzywajacych turbin zeby zyskac pare durnych sekund .

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

ostatnie takie silniki o proporcjach skok tłoka, a jego średnica produkowano może jeszcze w latach 80-tych, zerknij na dane techniczne, a zobaczysz, że jest odwrotnie

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

moc maksymalna poniżej 6 tys obr/min to dla Ciebie wysokoobrotowy silnik???? niektóre wolnossące kręcą się 1500 wyżej... ludzie doszkalajcie się!!

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

przecież mazda należy do forda w pakiecie większościowym więc inżynierowie raczej fordowscy w maździe, a nie odwrotnie, poza tym chyba najlepszy na świecie dział silnikowy cosworth i msport też finansuje ford, więc tęgie głowy mają u siebie na miejscu

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

a wziąłeś pod uwagę przekroje wału korbowego, masy silnika, powierzchni panewek? wszystko pewnie razy 2 jak w tym motocyklu więc ten przebieg który wyliczyłeś też x2 i jest całkiem współcześnie.

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

dobre! ja też miałem niewiele aut którymi przejechałem więcej niż 100000 km więc po co się tym martwić? na zawsze mam starocie, a na co dzień współczesne auto

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

dokładnie przykład z życia wzięty, gó...any VW tdi wykonany z byle czego i dobry silnik tego samego typu wykonany z lepszych materiałów i w lepszej technologi, a jaka różnica w trwałości

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

nie prawda -moc przeciętnego benzyniaka to około 6 tys obr., podczas gdy maksymalne obroty to nawet 8500 w przypadku zwykłych seryjnych silników, powyżej pewnej prędkości obrotowej moc nie wzrasta a nawet spada, ma to związek głównie z współczynnikiem napełniania cylindra i czasem otwarcia zaworów,

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

wiesz, że ten silnik ma żeliwny blok, a porównujesz go do aluminiowych, druga sprawa to dokładność obróbki, wyważenie elementów, zapewnienie dobrego smarowania i wydajnego chłodzenia i może kilkaset tys. km wytrzymać, to nie lata 50-te, dokładność obróbki maszynowej jest już od dawna liczona w mikro

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

focus rs rozpędzi się do budzikowych 270km/h, znajomego przeprogramowany do ponad 280, golf na pewno nie jest szybszy bo ma mniejszą moc i większe straty w napędzie AWD więc głupoty piszesz, na torach też ma lepsze czasy

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

jedyna konkretna odpowiedź w tym temacie, reszta komentujących na fizykę nie chodziła, a teraz się dziwią, że 1.0 tyle potrafi, do ugrania jest jeszcze bardzo wiele, tylko koszty materiałów-lepszych czyli droższych i technologii blokują rozwój, ale brawo dla Forda za odwage, BMW też idzie w tym kier

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

chłopie mamy 2012 rok, a Ty wspominasz konstrukcję sprzed 5 lat, już lancer dawno temu zrobił silnik seryjny o mocy 203KM z litra, maserati 20 lat temu produkowało samochody o mocy 153KM z litra, przestańcie bić pianę bo to żałosne

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

Skoro to fordowaka propaganda, to w rzeczywistości będzie 25, powiedzmy że kW i 12 l/100 km. Fordy palą rzynajmniej o 20% więcej od dobrych samochodów.

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

@wieza Akurat do osiągania wysokiej mocy nie potrzebne są zmienne fazy. No i niskie zużycie paliwa było osiągane dzięki niskiej masie. Gdyby to takiego starego Daihatsu włożyć współczesny silnik...

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

Moja żonka ma nowe BMW X3 i przy 184KM ma spalanie tez około 5 litrów/ 100 km. Ford może sobie te silniki wsadzić.

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

5 litrów na biegu jałowym a jak turbinką pokręcimy to i 8 weźmie jak tradycyjny 1.6 bez turba a rozleci sie oczywiście zaraz po gwarancji :)

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

Mnie również martwi downsizing. Zgadzam się z autorem artykułu i uważam że Ford sięgając po 3y cylindry a nie po dwa jak Fiat robi "mniejsze barbarzyństwo"...

EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

Do fiesty chyba też trafi, a może i do mondeo ;-) A tak w ogóle ciekawe jaki przebieg wy3ma bez problemów?

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

no tylko szkoda że te wasze beemki nie potrafią zejść do spalania około 3 litrów a ford już to dawno zastosował.Jakbyście trochę wiecej poczytali o samochodach a nie tylko wywyższali te przeciętne samochody dla ludu to teżbyście o tym wiedzieli.

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

@rico, i czym się chwalisz ? Spalanie średnie to 6 l a Minimalne 4,2 l. Leon 1M1 1,9TDi po tuningu stage 3. Moc większa od twojej a silnik "idioto-odporny" na syfiasty PL-diesel..

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

ale nowina w bmw 320d 163km w trasie schodzę do 4.6l a w mieście nie przekroczyłem 7.3 l na 100km. nawet jak ropa będzie po 8 zł to mam to gdzieś

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

Poczekamy zobaczymy ile prawdy w tym spalaniu przy 125 koniach. A wy wszyscy co pytacie o przebiegi, przy których ten silnik zdechnie rozumiem że nastawiacie się na używkę 4 lata i starszą? Głowy do góry! Przez ten czas dowiemy się czy te motory dociągną chociaż do 200 tysięcy ;)

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

@der - a co ty sobie msylales, ze producent aut to jest instytucja charytatwyna? Mamy kapitalizm rynkowy i nie ma miejsca na trwale produkty! Producent jest od tego, zeby wypracowac jak najwiekszy zysk dla akcjonariuszy, a nie zeby produkowac jak najbardziej trwale auta.

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

Tylko że fiat nie pakuje swego ustrojstwa do klasy compact, a Ford tak. I kto tu jest większym bandytą. Nie chce chwalić Volkswagena, ale oni wprowadzając silnik 1,2 dołożyli graczek i 1,2 TSI ma 4 cylindry a nie trzy jak zwykły 1,2 VW.

Re: FORD

zastanawiam sie miedzy SKODA OCTAVIA silnik benzyna 1.4 TSI 103 kW (140 KM) a FORD MONDEO silnik benzyna wersja Trend + Gold Plus z silnikiem 1,6 Ecoboost 160KM z roku 2014

Wrócmy do historii

poj. 1.6 i 75KM. W tamtych czasach silnik Sabba był tym czym teraz jest 1.0 Ecoboost. Mały i mocny i co z tego wynikło? Nic. Silniki okazały się w gruncie rzeczy bezproblemowe i technologia przetrwała do końca instnienia Saaba. Dlaczego więc zakładacie że Ecoboost będzie się rozpadał co kilka

Re: Ech....

> Dla twojej wiaodmosci 1.6 zetec i 1.6 ecoboost maja ze soba tyle wspolego , ze > sa produkowane (czy byly) przez te samo firme - ale to kompletnie rozne silniki Na niemieckiej wikipedii twierdzą inaczej. de.wikipedia.org/wiki/Ford_EcoBoost Cyt.:"Der 1,6-Liter-EcoBoost-Motor ist eine

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

@rico & @desperato w dieslu to zupełnie normalne. Ale ja piszę o silniku benzynowym w aucie kompaktowym za 56 tys. pln (nowy). Za różnicę w cenie do Leona (nie mówiąc o BMW za które kupię prawie trzy Aurisy) można kilka lat za free jeździć bez klekotu. A na koniec Toyotę i tak drożej sprzedać :-)

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

...no i mamy kolejny jednorazowy silnik. Pewnie o to chodzi producentom, teraz wszystko jest jednorazowe. Ma się szybko zużyć, żeby wymienić na nowy. Nabijanie klientów w butelkę. Poza tym na pewno nie będzie palił 5l! 1,4 TSI niby pali 6,3 l, a w praktyce ciężko zejść poniżej 9l. Poza tym sypie się

Re: Nowy silnik 1.6 EcoBoost w Mondeo

,2 Ford powinien mieć u siebie. Cóż jednak z tego, skoro ten silnik jest słabszy niż kręcony 2,0 EcoBoost, a poza tym tak on, jak i turbodoładowany 3,0 Volvo lubią sobie wypić i poemitować, co jest niekorzystne ze względów image'owych. Potrzebna jest chyba jakaś zaawansowana modernizacja/nowa jednostka

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

Nie mam pojęcia po co jeszcze produkuje się silniko benzynowe... Mondeo 2.0 TDCi 130 KM, 2006 rok średnie spalanie nie przekracza 6 l/100 (a 80% czasu poruszam się po mieście). Nawet jak ropa bedzie za 6 zł to i tak żadna benzyna się nie umywa, a ze wszystkich tzw. dodatkowych kosztów to wymiana dwu

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

1.6 EB od forda, 1.4TSI od VW - wstyd prawie taki jakby był gdyby PiS dorwał się do władzy. Silnik z rodziny "downsizingowatych" jest jak Jarek K. - mały ale macha rękami i głośno krzyczy, chociaż w porównaniu z prawdziwym normalnym duzym silnikiem może mu co najwyżej buty wyczyścić lub o

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

fr: >>To że można z normalnych pojemności wyciągnąć normalną moc i spalanie, zachowując trwałość silnika, pokazuje już od dawien dawna Mazda. << A czy nie są to czasami silniki Wankla? Jeżeli tak, to o zjawisku, które określasz mianem "normalne spalanie" nawet nie możesz pomar

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

1. Wypowiedź pracownika salonu Renault: silnik TCE w Clio III (1149/101 KM) nie pali jakoś specjalnie znacznie mniej niż w wiekszym Megane silnik 1598ccm/100 KM. 2. Wypowiedź pracownika salonu Toyota - obiecywane 7,3 w mieście dla 1,33 100 który w Auris zastąpił 1,4 97 i palił 9 jest wysane z palca

Ford Flex

w USA, Kanadzie i na Bliskim Wschodzie. W aucie pomieścić się może 7 osób. Auto napędzane jest dwoma silnikami: 3.5 Turbo V6 262KM oraz takim samym silnikiem w wersji EcoBoost wytwarzającym 355 KM.

Ford Kuga

Kuga II został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Detroit w styczniu 2013 roku. Samochód powstał w oparciu o nową strategię marki Ford zwaną One Ford – w której chodzi o to, aby z każdego modelu Forda stworzyć samochód światowyNowy Ford Kuga. SilnikiBenzynowe 1.6 EcoBoost 150 KM 1.6

Daniel Cammish

Scholarship zdobył tytuł mistrzowski (17 zwycięstw w 22 wyścigach). Rok później stanął już na najniższym stopniu podium klasyfikacji generalnej głównej serii brytyjskiej edycji Formuły Ford. Na sezon 2013 Brytyjczyk podpisał kontrakt z JTR na starty w Formule Ford EcoBoost 200. Formuła RenaultW 2011

Ford S-MAX

, manualną skrzynią biegów. Wersja po faceliftingu Benzynowe (normy emisji spalin Euro V): 1.6 EcoBoost SCTi 118 kW/160 KM - dostępny z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów. 2.0 Duratec 107 kW/145 KM - dostępny również jako Flexifuel (wielopaliwowy: benzyna, mieszanka E85), dostępny z 5-biegową manualną

V6 (silnik)

do uzyskania z większych jednostek V8, emitując przy tym mniej zanieczyszczeń i zużywając mniej paliwa. Przykładem może być silnik TFSI 3.0 Volkswagena, doładowany mechanicznie z bezpośrednim wtryskiem paliwa lub EcoBoost 3.5 Forda, oba silniki porównywane są do wolnossącego V8 4.2 FSI Volkswagena. Pierwszym

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.