crv 2012 od tyłu

Re: Honda traci charakter i klientów

A mi się ten Accord podoba, jest oryginalny. Szkoda,że w tej wersji nie dostępny w UE i PL. Sliniki powinny byc tym co wyróznia Hondę i tu się zgadzam z poprzednikami. CR-Z ma wkrotce byc w "normalnej",mocnej wersji silnikowej. Co do CR-V, to napiszę tyle,że to swietne auto, choc jego

Re: Salon Genewa 2012 | Europejska Honda CR-V

z przodu b. dobrze, z tyłu niestety zmierzamy w stronę "inieodżałowanego" Pontiaca Aztec...

Re: Salon Genewa 2012 | Europejska Honda CR-V

z przodu wygląda bardzo fajnie w porównaniu do poprzednika, natomiast tył troche podobny (ale brzydszy) do volvo XC60

Re: Salon Genewa 2012 | Europejska Honda CR-V

Kurcze co oni maja z tymi tyłami , strasznie brzydkie toto , taki japoński gust ?, przód idealny ale tyyyył ... tragedia

Re: Salon Genewa 2012 | Europejska Honda CR-V

... jednak fakt tył wygląda bardzo Koreańsko.. Jeździłem nowym civic i musze powiedzieć że wiele nie zmieniono w prowadzeniu, choć jeździ się dobrze . Planuje zakup nowego crv jednak wcześniej porównam go do starszego modelu (aktualnego). Co do silnika 1.6 nie wierze, że wsadzą go do tego auta powinni

Re: Salon Genewa 2012 | Europejska Honda CR-V

Powtórzę się nieco za innymi - przód spuchnięty accord ale bardzo ładnie wyszło, tył trochę volvem zajeżdża i nie wygląda ciekawie w przeciwieństwie do accorda, który i w wersji sedan i tourer jest świetny - można było wziąć przykłąd. www.autokoncern.pl

Re: Salon Genewa 2012 | Volvo V40

@bezy2008 Co do dziwnych kształtów tyłu pojawił się wczoraj ciekawy komentarz pod Hondą CR-V. Tam jest taki Volvowski tył z podobnymi przetłoczeniami i wklęsłościami. Podobno wynika to z kwestii bezpieczeństwa i jest konsekwencją wniosków z testów zderzeniowych. Być może tutaj jest podobnie? Jednak

Re: Salon Genewa 2012 | Europejska Honda CR-V

@asdf "ten dziwny tył jest efektem słabych testów zderzeniowych" To bardzo ciekawe wyjaśnienie, nie brałem pod uwagę, że aż taki wpływ na estetykę mogą kwestie testów zderzeniowych. Trzeba przyznać, że kompromis nie wyszedł im rewelacyjnie i musieli faktycznie być przyparci do muru

Re: Salon Genewa 2012 | Europejska Honda CR-V

TO SWOJA DROGA.... MNIE TEZ MOZE I NEI STAC NA AUTO ZA 200 TYS ALE NA TAKIE DO 120 JAK NAJBARDZIEJ. NIESTETY DLA CIEBIE JESTEM NA TYLE ROZSADNYM CZLOWIEKIEM I ZNAJACYM SIE NA TYLE, ZE NIE MUSZE LIZAC DUPSKA SPRZEDAWCY I BLAGAC GO O RABAT. WOLE KUPIC 3 LETNI AUTO W !!! DOBRYM !!! STANIE CZEGO TY NA

Re: Salon Genewa 2012 | Europejska Honda CR-V

Powiem tyle.... kogo stac tego stac... pracuje w salonie ale innej marki niz Honda. Wiekszosc tych "zaradnych zyciowo" kupuje auto za 100tys w kredycie na 5 do 8 lat :) Tacy sa zaradni, ze potem na wakacje to jada do tesciowej a w weekend ogladaja skoki przed tv. Z reszta gdybyscie

Re: Salon Genewa 2012 | Europejska Honda CR-V

NAWARTOSCI!11 NO KURDE TO NIESAMOWITE ZE AUTO TRACI NA WARTOSCI KTO BY POMYSLAL PŻECIERZ CZTEROLATEK POWINIEN KOSZTOWAC TYLE CO NOWY ZEBY MUGL GO SPŻEDAĆ!!!1

Re: Salon Genewa 2012 | Europejska Honda CR-V

Ta Honda przypomina mi trochę starego Ssangyonga. @ m kupuje ciuchy w lumpeksach bo też prawie nowe i dobrych marek. Po co przepłacać? Nowe ciuchy tyle tracą na wartości. Jeździj sobie do usranej śmierci tym Polo. Żeby to był jakiś stary sensowny, kolekcjonerski samochód typu stary Jaguar XJ to

Re: Salon Genewa 2012 | Europejska Honda CR-V

ten dziwny tył jest efektem słabych testów zderzeniowych wersji z lat 2007-2011. otóż przy testach uderzenia w tył skorupa auta wykazywała zbyt duże odkształcenia uniemożliwiające otworzenie drzwi. po uwagach IIHS w stanach wprowadzono nowy model ze wzmocnionymi słupkami c, stąd dziwny tył, który

Re: Salon Genewa 2012 | Nowa Kia zaprasza do środ

Ostatnimi czasy, wzronistwo firm koreańskich (Kia, Hyundai...) to rewelacja. Żeby wszystkie firmy się tak rozwijały... Nowy Outlander (concept) porażka na zdjęciach, Nowe Toledo, szkoda gadać. A-klasa czy Honda CR-v (nie wspominając o Civicu z tym przyklejonym czymś z tyłu...). A Ceed już w

Re: Salon Genewa 2012 | Europejska Honda CR-V

No spóźniłem się trochę. Przedmówcy mają te same skojarzenia. Tył niepotrzebnie tak mocno nawiązuje do Volvo. Nie za bardzo pasuje do tej sylwetki. Z przodu auto wygląda atrakcyjne. Aktualny model jednak bardziej mi się podoba, ale skoro uparli się, żeby coś zmieniać. Mogli być w tej kwestii

Škoda Rapid (2012)

Škoda Rapid - samochód osobowy klasyfikowany w dwóch segmentach - B dla wersji liftback oraz C dla wersji hatchback; produkowany od 2012 roku jako sedan, a od 2013 roku jako hatchback przez koncern Volkswagen AG pod marką Škoda Auto. Pojazd wypełnił lukę pomiędzy Fabią a Octavią. Škoda Rapid

Global RallyCrosss - X Games 2012

Global RallyCrosss na X Games 2012 - Trzecia runda Global RallyCross sezonu 2012. Zawody rozegrano 1 lipca na asfaltowo-szutrowym torze o długości 1,12 km zbudowanym na ulicach Los Angeles. Lista startowa Konstruktor Samochód Zespół Nr. Kierowca Olsbergs MSE 2012 Ford Fiesta Best Buy Mobile

Global RallyCrosss - Charlotte Motor Speedway 2012

Global RallyCrosss na Charlotte Motor Speedway 2012 - Pierwsza runda mistrzostw Global RallyCross sezonu 2012. została rozegrana ona 26 maja na torze Charlotte, jako runda towarzysząca wyścigowi NASCAR Sprint Cup Series. Tor wykorzystywał prostą startową oraz aleję serwisową owalu

Nokia Lumia 610

Nokia Lumia 610 – smartfon z systemem operacyjnym Microsoft Windows Phone w wersji 7, zaprezentowany w lutym 2012. Urządzenie należy do niższej klasy tzw. low-endów. Następcą tego modelu jest Lumia 620.http://www.telepolis.pl/telefony/nokia-lumia-610,4,2,2186.html WyglądLumia 610 to smartfon

Nokia Lumia 620

Nokia Lumia 620 - smartfon z serii Lumia produkowany przez fińską firmę Nokia, zaprezentowany w grudniu 2012 roku podczas konferencji LeWeb w Paryżu jako następca modelu Lumia 610. Działa pod kontrolą systemu operacyjnego Windows Phone 8.http://internetzona.pl/2012/12/05/nokia-lumia-620-premiera

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.