crash test bez pasów

Marcin Lewandowski

Przerażające wyniki testów Euro NCAP | W tych pojazdach możesz zginąć

Przerażające wyniki testów Euro NCAP | W tych pojazdach możesz zginąć

Niezależna organizacja ds. oceny bezpieczeństwa pojazdów Euro NCAP tym razem sprawdziła jak bezpieczne są m.in mikrosamochody. Wyniki są zatrważające

Toyota Prius PHV i Prius Plus | Ceny

Toyota ogłosiła ceny nowych wersji Priusa, modeli Plug-in Hybrid (PHV), czyli wtyczkowozu oraz Plusa, czyli siedmioosobowego minivana

Crash test 1960 - walka o życie

Kanapa jak katapulta, błotniki niczym harmonijka. Czterdzieści lat temu "bezpieczeństwo" rozumiane było zupełnie inaczej. Na przykładzie filmów z crash testów aut GM pokazujemy jak wiele dzieli dzisiejsze auta od tych z połowy ubiegłego wieku. Zapraszamy na pierwszą część serii: Crash test - walka o przetrwanie

Zdrowa obsesja

Francuski koncern zatrudnia 600 specjalistów, którzy rocznie wydają ponad sto milionów euro na poprawę bezpieczeństwa. Na co dokładnie? Na przykład na rozbijanie aut. Statystycznie Renault przeprowadza 1,1 prawdziwego crash testu dziennie i 11 wirtualnych zderzeń. I są efekty. Druga generacja

Dacia/Renault Logan

oszkleniem tylnych drzwi itp. Przy montażu podwozia zrezygnowano z automatyzacji, podobnie jak z laserowego łączenia blach nadwozia. Dobra zabawa dla detektywów to poszukiwanie, który element Logana przejęto z jakiego modelu Renaulta. Przednie zawieszenie bez poprzecznego stabilizatora przypomina bowiem to z

Luxus GS

). Wielu pochodzi właśnie stąd. Grasse, światowa stolica perfum. Tu u podnóża Alp Południowych rośnie astronomicznie droga Rosa centifolia - stulistna róża (bez niej nie byłoby Chanel No5) i najbardziej aromatyczny jaśmin (kilogram jego esencji kosztuje 60 tys. euro). Uchylam okno, ale nic nie czuję. Już

Re: filmik z podstawką w roli głównej

Solution X-fix Booster Crash Test: Back versus Backless Test zderzeniowy front pokazuje jak ważne jest prowadzenie pasa barkowego. W siedzisku brak. Crash test 1 Crash test 2 Artykuły na fotelik.info: Siedziska bez oparcia nie gwarantują ochrony Cybex odradza używania siedzisk bez oparcia

Re: Almera Tino 2004

W Pani aucie Duo Plus'a montować możemy bez użycia TT, oto lista: Klik! Proszę pamiętać, że dobrze naprężony pas TT nie pozwoli Pani odchylić Duo Plus'a do pozycji spoczynkowej. Trzeba go będzie najpierw poluzować. Jednocześnie nie zniechęcam do dokupienia pasa TT, jeśli hak TT w aucie będzie

a bez fotelika/pasow

macie moze jakies filmy z crash testów przy malych predkosciach bez pasów/fotelikow doroslych i dzieci 5-6-7 lat? -- 'Kobieta nie może być prawdziwie atrakcyjna, jeśli nie ma porów skory'

Sprzedam FOTELIK SAMOCHODOWY Ramatti 9-18kg

Sprzedam w atrakcyjnej cenie FOTELIK SAMOCHODOWY firmy Ramatti dla dziecka o wadze 9-18kg. Fotelik zadbany, w bardzo dobrym stanie, czysty, bez plam wyblaknięć i przebarwień. Kolorystyka szaro - czerwona, pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa. Fotelik dokładnie taki, jak na aukcji: allegro

Sprzedam fotelik samochodowy Ramatti 9-18kg

Sprzedam w atrakcyjnej cenie FOTELIK SAMOCHODOWY firmy Ramatti dla dziecka o wadze 9-18kg. Fotelik zadbany, w bardzo dobrym stanie, czysty, bez plam wyblaknięć i przebarwień. Kolorystyka szaro - czerwona, pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa. Fotelik dokładnie taki, jak na aukcji: allegro

Re: Emmaljunga - jakieś opinie?

Polecam forum foteliki samochodowe, specjaliści doradzą jaki fotelik do jakiego samochodu, bo nie każdy fotelik pasuje do każdego samochodu(sprawy techniczne długość pasów, zamków,jaka kanapa w samochodzie)i stronę fotelik.info tam są crash testy fotelików :-)Niektóre foteliki są bardziej

I-MAX FISHER PRICE, rozterki, montaż, opinie

Beline (firm F-P, Nania). Tak wiem, żadna rewelacja, pomijam atesty bo te mają wszystkie dopuszczone do sprzedaży..., ale 3* w crash testach zobowiązują do zachowania choć podstawy bezpieczeństwa (dobrze myślę?). Pojawił się problem. Fotelik musi być montowany na przednim siedzeniu (brak tylnych). Z

Re: BeSafe iZi Up X2 dobry do spania?

fotelikach jednak badania wykazały że 80% fotelików jest i tak źle montowanych dlatego żeby skończyć z tym błędem Besafe wymyślił takie prowadzenie pasa a skuteczność potwierdzono w crash testach bez problemu można poprowadzić go po nogach zdecydowanie łatwiej niż w innych konstrukcjach widać to zwłaszcza

nie nie każdy

mój niespełna 4 latek, jeździ prawie od roku w Besafe Izi UpX2 siedzi jak trusia, nie ma prawa się z pasów wyplątać nie wiem może to kwestia dziecięcego charakteru , tudzież mojej musztry synek wie co się może stać jak wypiąłby się z pasów oglądał ze mną crash testy więc widział co się z manekinami

Maxi Cosi Rodi Airprotect czy Romer Kid / Kidfix?

Który fotelik z wymienionych 15-36kg dla 4 latka 98cm, do mondeo 2001 bez isofix, ale mondeo zapewne nie jest naszym ostatnim autem. Fotelik powinien być bezpieczny to podstawa, pochylać sie do spania i nie za szeroki bo czasem wozimy z tyłu jeszcze pasażera, a z tyłu jeździ już cybex solution

Re: Fotelik 0-18kg lub 9-18kg tyłem/przodem Caris

testach ADAC gdy byl mocowany na platformie ISOFIX i 3 gwiazdki gdy był montowany na pasy bez platformy. Fotelika używają firmy motoryzacyjne (m.in. Audi,VW, Skoda, Seat...) do crash testów Euro-NCAP. Producenci używają do crash testów głównie fotelik Romera i Faira jednak samochody z fotelikami Faira

trójkołowy Maclaren MX3, 3w1, ISOFIX, Warszawa

bezpieczeństwo dziecka w samochodzie. Jest zdobywcą wysokich ocen w crash-testach fotelików do 13 kg z bazą i bez bazy Isofix przeprowadzonych przez trzy niezależne niemieckie instytuty. - podwójne zabezpieczenie na wypadek zderzenia bocznego: mocno złączona z nosidełkiem wkładka zmniejszająca dla noworodków

Re: Jedno uratowane życie wystarczy, aby wprowadz

"Mam w samochodzie poduszki powietrzne. Uważam, że nie potrzebuję zapinać pasów bezpieczeństwa w związku z tym." Chyba nie widziałeś wyników crash testów w samochodach z air bagiem, ale bez zapiętych pasów u kierowcy... MIAZGA to najlepsze określenie tego, co zostaje z kręgosłupa po

Re: proszę o wytłumaczenie Chicco Max-3s 9-36kg

To są stare testy i ŻADEN fotelik od 9 kg bez pasów 5 punktowych( z pominięciem Kiddy i Pallasa) nie uzyska oceny pozytywnej, bez crash testów dostaje 1. Fotelik ten nadal jest produkowany pod nazwą Fair Junior, ale jako 15-36 kg i ma ocenę 3*.

Re: "Firmowy" czy "niefirmowy" fotelik?

fotelik rozpadł się w czasie crash testu nikt rozsądny go nie poleci polecić fotelik po crash teście, albo taki który najprawdopodobniej przeszedłby go pozytywnie, a takie foteliki są przeważnie z topowych firm , podobne do już wyprodukowanych z zasady nie poleca się fotelików bez ochrony bocznej, 9

Re: Najlżejężiszy wózek-jaki?

mojej emmaljungi - zobaczymy, czy ważą kilogram. I jeszcze jedno - nie chodzi o szpan, o markę, a o jakość. Tak jak nie kupiłabym nigdy fotelika bez najlepszych możliwych wyników w crash testach, tak wole kupic dobry wózek sprawdzonej marki. Moją emmaljunga 3w1 z fotelikiem maxi-cosi kupiłam za 600 pln

Re: Fotelik samochodowy-prośba o pomoc w wyborze

Co do fotelika to my jesteśmy na etapie 0-13 kg. Można je montować na przednim siedzeniu ale jeśli w aucie nie ma poduszki powietrznej. Ale zawsze tyłem do kierunku jazdy. Tak jak ktoś napisał - bez pasów samochodowych to tylko jesli w aucie jest baza Isofix (ma je większość aut wyprodukowanych po

Re: kiddy infinity/comfort

Avensis jest na tyle miły, że pasuje praktycznie wszystko, bo ma nie tylko isofix, ale i pasy fotelikowe. Nigdy nie byłem zwolennikiem barierkowych fotelików, widzę w nich więcej wad niż zalet, największa wada to przy dachowaniu dziecko może wypaść, nie robi się takich crash testów, jednak bez

Re: coneco, baby design i tego typu foteliki

jest podstawową ochroną czyli jak już założymy że fotelik tańszy bez crash testów, to przynajmniej mocny z ochroną boczną

Re: fotelik 9-18 czy 9-36???

Znając życie poczekaj na crash testy!!! albo kup cos sprawdzonego przez fotelik.info juz z nimi i oceną 3 i więcej! moja koleznka w tamtym roku w styczniu kupiła renomowanej firmy chicco nowy (wtedy) model Proxima (0-18kg) - tez bez crach testu wtedy - NO ALE TO CHICCO.. crash test przprowadznony

Re: zintegrowane foteliki

wpadki na produkcie przeznaczonym dla dzieci - takie coś zabiłoby go PRowo Zaczynam tesknić za czasami kiedy bez fotelika i bez pasów jezdziłem z rodzicami po całej Europie (no prawda że wschodniej :) ) BTW nie zamawiam aut z kurtynami bocznymi (chyba że nie ma wyjscia) bo wazniejsze jest dla mnie

Zmiany w mediach?

Właśnie oglądam Fakty na TVN. Jako jedna z informacji reportaż o wypadku drogowego z udziałem dzieci. Małe auto, TIR, 6 dzieci bez fotelików, część z nich chociażby bez pasów. Wypadek tragiczny... Nie o tym jednak chcę się rozpisywać ale o drugiej części tego materiału w której pokazano urywki

Re: Czego dowiedzialam sie na forum niemowle

pytanie na forum ile mam kupiło fotelik po uprzednim zapoznaniu się z crash-testami.Ale odpowiedzi moga być nieprawdziwe,bo za prawdę dostaje się"po łbie" > I po raz drugi zapytam. Oglądałaś crash testy kiepskich fotelików? nie,nie ogladałam.Nie zamierzam. > -- http://s10.rimg

Re: Dalej odpowiadam.

Żaden fotelik od 9 kilogramów bez własnych pasów nie zasługuję na uwagę i nigdy nie przejdzie crash testów. Bimbo, czyli Fair G 0/1 Isofix zasługuje na uwagę. Czy fotelik Bimbo - www.envo.pl/content/view/38/54/ - jest warty uwagi ? W jednym z postow wspomina Pan ze jest on niedoceniany w

wątek wypadkowy

pojęcia o crash testach ani nie było tego forum :P). Zazwyczaj jeżdżę szybko ale wtedy dopiero co wyjechałam zza zakrętu i nie zdążyłam się rozpędzić, miałam może 40-50 na liczniku, nie pamiętam, skrzyżowanie pod kątem prostym z lustrami, nie wiem co myślał facet który wyjechał mi z podporządkowanej (o

Re: właśnie go kupiłam i pasuje:D

to powodzenia na drogach zenith i atos są takie same tyle że zenith jest wyższy, do żadnego nie mieści się 20 kg dziecko żaden nie ma ochrony bocznej jeśli zdecydujesz się na wożenie dziecka bez pasów, bo tak się robi powyżej 18 kg, to w czasie wypadku może być na tyle niebezpieczny, że nacisk na

Maclaren MX3 (spacerówka+gondola+folelik Recaro) T

ergonomiczna, wygodny uchwyt do przenoszenia oraz praktyczna funkcja kołyski dbają o radość małych i dużych. Montaż za pomocą trzypunktowych pasów samochodowych. Fotelik Young Profi plus jest zdobywcą wysokich ocen w crash-testach fotelików do 13 kg z bazą i bez bazy Isofix przeprowadzonych w czerwcu 2006

Re: Jakie foteliki 15-36 używacie? Jesteście zado

punkcie jazdy autem. Nie wiem czy to uleczalne;-) > Ale widziałam crash testy ze starszymi dziećmi - strasznie to wygląda. Ja już nie oglądam. Ale pokazałam synowi (6lat) żeby wiedział czym grozi jazda bez fotelika lub rozpinanie pasów (choć tego nie robi ale na wszelki wypadek).

Re: 3,5 lat- jeśli bez fotelika to jak najlepiej?

ilhenny napisał: > Chcecie mordować swoje dzieci, to śmiało, tylko nie lansujcie tego dając głupie pomysły jak zabić dziecko. > Napiszę jeszcze raz NIE MA BEZPIECZNEGO SPOSOBU PRZEWOŻENIA DZIECI JAK TYLKO > FOTELIK PO CRASH TESTACH No, a ja się tu dziwiłam, że dotąd same takie

Re: Szukam instrukcji obsługi fotelika renolux 0-

? :-)) poczytaj o testach zderzeniowych ADAC, i unikaj opinii na forach z mamusiami, typu: "polecam tylko ten model, mój Maciuś jest zadowolony..." :-), pamiętaj, ze głównym zadaniem fotelika jest zapewnienie BEZPIECZEŃSTWA, a nie ładny wygląd, fikuśne rozkładanie czy kosmiczne zapięcie pasów

Re: Fotelik do SAMOLOTU, pomocy!

mrukumaster napisał: > turnesolka jeżeli na tym forum polecamy i nie besztamy ludzi od poddupników i f > oteli bez crash testów to chyba czytamy inne forum no turnesolka pisze ze besztacie wlasnie :) > Informacja ze strony Britax uk czyli romer: > Can I use the car seat on the

Re: Romer King Plus - moje zdanie

bez problemu i jest większy niż konkurencja dając więcej miejsca dziecku na dzień dzisiejszy jest jednym z najlepszych fotelików montowanych przodem, zapewniam cię iż inne mają więcej wad niż King, a wyniki nie tylko crash testów ale i prawdziwe zdarzenia mówią jednoznacznie, jest bardzo bezpieczny i

Re: Rowerzyści przekażą raport o stanie tras rowe

Gość portalu: benek napisał(a): > > > Ale ja nie wiem czy pół miliona czy prawie milion ludzi jeżdżących > codzie > > nnie p > > > o Wrocławiu bez pasów można nazwać wyjątkiem. > > > > Ja za to wiem czemu piszesz nie na temat. > Ja zaś wiem ze pasy

Re: od kiedy bezpiecznie w takim foteliku??

uff, kiedyś nie było takich fotelików ba w ogóle nie było...nawet z tyłu pasów nie było-jak my przeżyliśmy:) a tak na marginesie...rzeczywiście szyja malucha by się pogruchotała...brrr..więc nie mówię już o fotelikach bez crash testów..takie marketowe na przyład..:/ no to trzeba będzie poczekać aż

Re: Pas bezpieczeństwa a ciąża

męża ani Dziecka. Lot przez przednią szybę z pewnością nie jest lepszy od zapiętych pasów. Co prawda możemy jeździć bez pasów ale nie wiem, w jaki sposób miałoby to uratować nasze dzieci... Niedawno założyłam wątek na temat adapterów do pasów - polecam!!! Proponuję także obejrzeć crash testy

Re: skrajna oszczędność-nie potrafię zrozumieć

A ja uwazam, że: 1.lepszy jakikolwiek fotelik, niż żaden (wciąż nagminne jest przewożenie dzieci bez fotelików, na kolanach czy wręcz na kolanach kierowcy) 2. żaden fotelik nie da 100% gwarancji przeżywalności dziecka w razie wypadku... 3... niemniej jednak kupując fotelik z crash-testem masz

Re: Skąd czerpać wiedzę na temat fotelików.

dag6004 Troszkę mnie podłamałaś, myślałem że jest tendencja wzrostowa świadomości. Przynajmniej tu i w hurtowni widzę poszukiwania fotelików po crash testach, ale co z tego jak i tak są źle montowane, albo źle dzieci są zapięte. Wczoraj byłem u jednej dziewczyny z forum, która przeżyła z dwójką

Re: Znać własne dziecko

beda mialy zapiete pasy, a jeszcze mniejsze, jesli beda jechac w fote > likach. Nie - ze statystyk dowiemy się jedynie, że dzieci jadące w pasach częściej przeżywają wypadki niż te bez, a współczynnik bezpieczeństwa wzrasta przy zastosowaniu fotelików. Jednak przechodząc na pole jednostki - nie

Re: Czego dowiedzialam sie na forum niemowle

inaczej.....? moje dziecko nie jeździ z boku, jeździ na środkowym fotelu z tyłu, tam gdzie najbezpieczniej. Dlaczego wypadki tak się kończą? Pewnie powody są różne, są idioci przewożący dziecko bez fotelika, są tacy którzy przewożą dziecko w drogim foteliku ale źle zamontowanym (za luźne pasy np) albo

Re: Wygodny i obszerny fotelik 15-36

miały tak samo twardą częśc ochraniającą głowę jak w Casualplay Protector. Drugie dziecko było w kołysce 0-13 kg Easy Bob Maxi SPP - córka zawisła na pasach i wyszła z wypadku bez jednego draśnięcia.. -- Pozdr. Monika (gg1706696) "I niech sie mysli kolataja. Z kolatania rodza sie marzenia. A

Re: Pas bezpieczeństwa a ciąża

He, he... Tylko w Polsce istnieje idiotyczny przepis, że w ciąży można bez pasów, na całym świecie ciężarna jeździ w pasach (z adapterem lub bez), bo crash-testy wykazały, ze tak jest lepiej i dla niej i dla dziecka. Ale niemyślące jednostki uparcie będą czepiały się opowiastek, jak to syn kolegi

Re: Który fotelik samochodowy polecacie?

trzypunktowych pasów samochodowych. Fotelik Young Profi plus dla najmlodszych do 13 kg jest zdobywcą wysokich ocen w crash-testach fotelików do 13 kg z bazą i bez bazy Isofix to przemawia samo za siebie. wiec teraz mam ten..a pozniej dla starszego tez tylko recaro. obecny kupilismy za 550 zł.. ten dla starszych

Re: Zanim dodasz gazu............

faux.pas napisał: > Tak zupełnie bez osobistych wycieczek...:) > Ci z Was, którzy uważają "poldki" za w miarę solidne auta - powinni pogooglać i > znaleźć w Sieci osobliwy crash test "Poloneza" przeprowadzony przez niejakiego > Jeremy'ego Clarksona z "

Re: adapter do pasów bezpieczeństwa

przesunicie pasa pod brzuszek może nie wystarczyć, w końcu ciało dziecka znajduje się także w dolnej części macicy, tej pod pasem. Natomiast nie rozumiem jeżdżenia bez zapiętych pasów- nie mam pojęcia jakie ma to zalety w razie wypadku- że niby dziecku lepiej będzie, jak się zmiażdży o kierownicę razem

Re: mynia

fotela bez testów i atestów UE. co do ramattiego, rzeczywiście, trzeba się pofatygować, żeby ten pas docisnąć ;) ale jak jeździła w nim starszaczka, nie dociskałam pasa ani razu, bo nie puszczała blokada pasa, nawet , jak rozkładałam fotelik na maxa. nie było wię cpotrzeby - ale zawsze trzeba

Re: Roemer King Plus...Wrażenia na gorąco.

problem.Zapakowaliśmy się w samochód no i dawaj po tego izi combi.Wróciliśmy bez fotelika.Po pierwsze przedział fotelika 0-18kg to chyba fikcja,bo noworodka tam by trzeba było przewozić w pozycji zbyt pionowej.Po drugie montaż jest zbyt skomplikowany ,jakieś pasy dodatkowe,które trzeba przymocować do szyn

Re: sila uderzenia

Hm... brednie, albo i nie. Po pierwsze sile uderzenia da sie zmierzyc w trakcie crash testu, a po drugie skad wiesz jak liczona jest ta sila? Pomijam juz taki "drobiazg" jak niewielka jest ewentualna roznica w wyniku obliczen. A nawet jezeli jest duza (nie chce mi sie liczyc - jezdze w

Synek mojej znajomej zginął w ten sposób

. Kilka tygodni potem wieźliśmy ją na kontrolę i jakiś baran wjechał nam w tył. Uderzenie było tak silne, że przez kilka dni potem bolał mnie kręgosłup. W momencie uderzenia patrzyłam na Olę w foteliku i ten fotelik jak na crash testach podjechał dobre 30-40 cm do przodu i wrócił z powrotem na pasach

Re: TESTY NCAP

beton. Rok temu Renault przeprowadziło czołowy crash test > Vel Satisa z Laguną przy prędkości każdego pojazdu 55 km/h. "Pasażerom" nic się > > nie stało, drzwi można było otworzyć bez narzędzi, a w Vel Satisie nie pękła > nawet szyba. > Seriooooo?No tak jak Renault

Re: proszę o wytłumaczenie Chicco Max-3s 9-36kg

ilhenny napisał: > To są stare testy i ŻADEN fotelik od 9 kg bez pasów 5 punktowych( z pominięciem > Kiddy i Pallasa) nie uzyska oceny pozytywnej, bez crash testów dostaje 1. > Fotelik ten nadal jest produkowany pod nazwą Fair Junior, ale jako 15-36 kg i m > a > ocenę 3

Re: Brak związku

Może w twoim kubełkowym fotelu ;-) Uderzenie całkowicie boczne ma miejsce w laboratorium. A w każdym normalym przypadku pasy się przydają. Popatrz na crash testy nawet. I zauważ jak siły się przenoszą. Bez pasów to przy uderzeniu bocznym pasażer może się bardzo blisko zapoznać z kierowcą. mogą

Re: W czym odbieracie dziecko ze szpitala?

Niestety przykro mi Kasiu,ale wykazałaś sie totalną nieodpowiedzialnością i brakiem rozsądku. Ale foteliki samochodowe SĄ DO TEGO PRZYSTOSOWANE czyli do przewożenia nawet noworodków. Nie po to zostały zaprojektowane,nie po to przechodziły crash testy i nie po to zostały one wprowadzone w "

Re: fotelik dla noworodka

zjadlo mi polowe posta: poniewaz wszystkie crash testy sa robione dla dzieci bez kombinezonow zimowych... dziecko w kombinezonie w foteliku ma luzniej zapiete pasy i podczas wypadku one nie spelniaja swojej funkcji bezpieczenstwa... oto linki : pediatrics.about.com/od/carseats/a/0107_wintercoat

Re: do anuska25

wolałam stanąć i > troszkę z nim pochodzić Ja wyciągnęłam córkę jeden jedyny raz z fotelika i jechała w moich rękach. Potem obejrzałam film-crash test, w którym było pokazane zderzenie przy 50km/h, dziecko siedzące bez pasów wyleciało przez przednią szybę. Nigdy więcej nie wyciągnę jej z fotelika:(

Niemcy testują "szybkich ale bezpiecznych"

klatki piersiowej Na głównej stronie testu www.adac.de/Tests/Crash_Tests/tempo80/default.asp?ComponentID=226340&SourcePageID=70159&TL=2 jest film (odnośnik "Unser Crash-Test zeigt"). Komentarz z filmu: - obecne testy EuroNCAP są przeprowadzane z prędkością zderzenia równą 64 km/h, co

Re: TESTY NCAP

rozbijany o deformowalny blok aluminium, a nie o beton. Rok temu Renault przeprowadziło czołowy crash test Vel Satisa z Laguną przy prędkości każdego pojazdu 55 km/h. "Pasażerom" nic się nie stało, drzwi można było otworzyć bez narzędzi, a w Vel Satisie nie pękła nawet szyba. Pozdrawiam

Re: Jaki fotelik samochodowy-proszę o radę.

-18 (grupa 1) Britax/ Romer King i Maxi Cosi. Wybralismy Romera - jest mniejszy i poreczniejszy od Maxi cosi. Tomciowi w nim wygodnie, a i jest super bezpieczny (wypada doskonale w crash testach). Myslelismy tez o Play - jest na pewno wygodny dla dziecka , ale fakt w crash testach ma nizsze oceny niz

Re: poród rodziny podsumowanie

z jednym rozwiazaniem nie daje nam nic. Kompletnie nic. To tak jakby ktos robil crash testy tylko dla lalek przypietych pasami. I pozniej biadal, ze az 18% z nich doznaje urazow (znowu sobie wymyslam dane). Nie majac danych ile lalek bez zapietych pasow doznaje urazow, nadal nic nie wiemy. Wiec

Re: Jak to jest z tymi pasami?

założnony pas?człowiek wyślizguje się od dołu i w konsekwencji cały ląduje pod zgniecioną deską rozdzielczą, a miednica z dzieckiem lata po całym przodzie samochodu. proponuję pooglądać crash testy, często są na Discovery. wczoraj pokazywali jak ciężarna powinna zapinać pasy (jeden pod brzuch i jeden na

Re: Ha, ha, ha.........

Nic mi się w foteliku nie zacina, manewrowanie za pierwszym razem samym pałąkiem bez problemu- no ale cóż może ja nie mam dwóch lewych rąk.... Co do regulacji pasów-chyba jakiś super stary model berbero sprawdzałaś bo w moim regulacja odbywa się przy pomocy jednego pociągnięcia-jeden zatrzask i

Odnośnie Isofix

pozwalają szybko i pewnie zamontować fotelik w samochodzie bez użycia pasów stanowi gwarancję bezpieczeństwa. Niestety, wyniki ostatnich testów pokazują, że nawet foteliki montowane przy użyciu ISOFIX mogą być skrajnie niebezpieczne. To koniec "ery ślepego zaufania" do ISOFIX. ISOFIX tworzą dwa

Re: a jaki jest chrysler?

dzizas marina prezentujesz logike, ktorej nie obejmuje moj mozg nie wiem jak dziala gozdzikowa wybacz crash testy obejmuja uderzenia najczesciej spotykane i maja obnazyc wady konstrukcyjne, materialowe wykonania i obnazaja, co kto z tym zrobi, jego sprawa wiekszosc ludzi kupuje foteliki dla dzieci

Re: Dzieciobójczyni ( potencjalna ) za kierownicą

Ci sie pod kola, wjezdzajac na czerwonym, zabija nawet wtedy, gdy w drobnej stluczce ma sie nie zapiete pasy. Wszystko to predkosc... Opisany przez zalozycielke watku przypadek jest ekstremalny. Jednak wozenie dzieci bez fotelikow, to dosc powszechny widok. Nie zapiete pasy rowniez. Bardzo wielu w

*****

> renault chce uchodzić za producenta superbezpiecznych samochodów - kolejne mode > le zdobywaja 5 gwiazdek w crash-testach. BTW- piata gwiazdka jest od 33 pkt. i tak np megane zebralo 33 pkt przy czym jeden za sygnalizator zapiecia pasów- bez tego 32 pkt więc * * * * Focus z kolei 35 pkt

Re: podkładka w samochodzie

obecnie 103 cm wzrostu i też jest duża, ale nie zdecydowałabym się jeszcze na samą podkładkę. Potem (za ok. 3 lata) można fotelik zdemontować i zostanie tylko podkładka. Zobacz wyniki crash test'ów na stronie www.concord.de (można wybrać wersję językową polską), jak reaguje dziecko w przypadku

Re: A ja ci wierzę bo widziałem podobny dokument

). Rozumiem tez, ze samochody maja na maskach specjalne siatki do odlawiania niemowlakow, zeby nie dostaly sie pomiedzy dwa, byc moze, jeszcze poruszajace sie wraki). Jakos nigdy nie widzialem crash-testu, w czasie ktorego jakiemukolwiek manekinowi oderwala sie glowa. Widzialem natomiast siniaki (tylko!) na

Pare dowcipow

bardziej wypasionym wariancie - z granatnikiem. Wczoraj z całą grupą zdaliśmy egzamin na prawko. Po dwieście baksów od łebka. Władze Moskwy są skłonne zezwolić na prostytucję, pod warunkiem, że każda blad' sfinansuje remont swojego odcinka Szosy Leningradzkiej. Od miesiąca nie dochodzi do skutku crash-test

Re: LL czyli Logan leży (na dachu)

Sherlocku napisałeś. BTW, crash-test Logana wypadł całkiem nieźle. Przypuszczam, że gdyby się Renault zechciało trochę poprawić tu i ówdzie (lepsze zabezpieczenie przy zderzeniu bocznym, lepsze dla dzieciaków, a nawet przez dodanie głupiego brzęczyka zapięcia pasów bezpieczeństwa za parę euro - 2 punkty

Re: Ku przestrodze

dziecka rozmiarze wagowym. Pani doktor można przypomnieć z zajęć z medycyny katastrof gdzie serwowali mnóstwo budzących grozę obrazków z crashtestów, gdzie manekiny w samochodzie latały lotem swobodnym, a mniejsze wylatywały przez przednią szybę bez problemów. Także film „Bez lęku

Re: Wozic w foteliku czy nie...

stało gdyby nie pasy, lub poduszka powietrzna itp. I jak walczyć z taką głupotą(rodzice inteligentni z wyższym wykształceniem), argumenty o crash testach nie skutkują, bo przecież dziecko to ona przytrzyma(zawsze jej się udawało). pozdrawiam Ewa

Re: Konstrukcja autobusów

Nie widziałem żadnych zdjęć z tego tragcznego wypadku węc trudno jest mi się odnieść do samej konstrukcji busa.. Na pewno nie bez znaczenia pozostaje fakt z jaką prędkością doszło do zderzenia. Nie przypominam sobe żebym zapinał w jakimkolwek autokarze pasy bezpieczeństwa a bez nich... nie ma

Re: fotelik samochodowy

łatwiej znieść podróż z wiercącym się półtora-roczniakiem. Ja polecam równeiż Maxi Cosi Priori, a potem Rodi XP. To foteliki, które bardzo dobrze wypadają w Crash-Testach, są wygodne, łatwe w obsłudze przez rodzica. Oczywiście nie kosztują mało - pewnie jakby rozłożyć cenę Priori na długość

Rozważnie...

słupem powyżej 40/h - czyli prawie crash test. Nie miałem nawet siniaka. Jeszcze przez jakiś czas bedziesz miał wybór... Zastanów się. Mejson -- "Ruch jest przyczyną wszelkiego życia." (Leonardo Da Vinci)

Re: Concord Trimax czt Kiddy Life Plus?

rozłoży obciążenie od wąziutkich "szelek" pasów fotelika, Nie jest mocowany na stałe w samochodzie, dzięki temu można go bez problemu przenosić pomiędzy samochodem moim, żony i niani, Nie można zmieniać pozycji fotelika w czasie jazdy - jeden potencjalnie słaby punkt mniej, poza tym i tak w

Re: bezpieczeństwo w mcv - 3*

. Wyłącznik umieszczony z boku deski rozdzielczej pozwala na dezaktywację przedniej poduszki powietrznej pasażera. Zapala się wówczas kontrolka przypominająca, że poduszka jest wyłączona. Zastosowane systemy pozwoliłyby z łatwością Loganowi MCV na uzyskanie 3 gwiazdek w crash testach Euro NCAP

Re: Roemer vs MC Priori XP - do Lgosi

przyznawaniu gwiazdek potrafią być czasem śmieszne, co ewidentnie widać na przykładzie samochodów. Czy wiecie, np. dlaczego Renault ma 5 gwiazdek? Bynajmniej nie dlatego, że crash-testach kierujący/pasażer ma większe szanse przeżycia po zderzeniu. Natomiast dlatego, że w samochodzie jest mnóstwo pośrednich

Re: 5 gwiazdek dla saaba 93

Gość portalu: trooper napisał(a): > Mylisz sie buziaczku! ;-))) > > "Test Scores: Front 13(81%) Side 18(100%) Belt Reminder 2 Overall 33" > > Czyli 2 pkty za przypominacz o pasach. Bez tego 31. > A ***** jest od 33... > Tylko Laguna jak dotad otrzymala

Re: OK, poświęce się...

faux.pas napisał: > A po obejrzeniu przez zainteresowanych możemy podjąć temat solidności "Poloneza > " :) No to podejmijmy. Użyte w crash-teście samochody pochodziły tak na oko z połowy lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku, zaś ich konstrukcja z końca lat 70 (o ile mnie pamięć

Re: Fakty przeczą teorii? Tym gorzej dla faktów n

, trzeba by nie crash-testów, robionych w uproszczonych laboratoryjnych warunkach, lecz analizy setek rzeczywistych wypadków, w których brały udział dzieci w fotelikach i bez. I porównując podobne wypadki, wiedzielibyśmy, jak to z tymi zagrożeniami jest i na ile rzeczywiście fotelik jest do zbawienia

Re: czy warto drogi fotelik?

jakim sie spotkalam. Jest dosc drogi ale naprawde warto.Ma swietne zabezpieczenie antywstrzasowe i jest bardzo wygodny dla malca. Czasami te pasy doprowadzaja mnie do wscieklosci ale z pewnoscia malec ich nie rozepnie... Wiem , ze Maxi Cosi tez ma takie same... Co do wynikach w crash testach to mysle

PRZEKRÓJ o NCAP (long) ciąg dalszy

bezpiecznych karoserii pod test i bez problemu uzyskują maksymalną notę. W tym momencie nie jest to wymierna ocena bezpieczeństwa pojazdu - mówi Piotr Wójcik z Mercedesa. - Jeśli ktoś od razu zacznie projektować pod Euro NCAP, to oczywiście osiągnie lepszy wynik, tak jak zrobiło Renault - potwierdza

PRZEDKRÓJ o NCAP (long)

zrobić. Wprowadziliśmy modyfikacje w kolumnie kierowniczej, drzwiach i dostaliśmy cztery gwiazdki. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Każda firma samochodowa tak robi. Pupile Euro NCAP Królem gwiazdek Euro NCAP jest bez wątpienia firma Renault. Gdy w 2000 roku wprowadzono dodatkowy test bocznego

Re: Skoda fabia to naprawde bezpieczny samochod

Gość portalu: Tomek napisał(a): > Pare lat temu zrobiono crash test Nissana Patrola z Golfem III. Kierowca > Patrola nie mial szans na przezycie-kierownica bez mala przebilaby go,a > przeciazenia wynikajace ze sztywnosci konstrukcji przodu (brak strefy > kontrolowanego zgniotu

Małe auta NIE SĄ bezpieczne

.rawicz.psp.wlkp.pl/gfx/matiz1.jpg www.rawicz.psp.wlkp.pl/gfx/matiz2.jpg www.rawicz.psp.wlkp.pl/gfx/matiz3.jpg www.rawicz.psp.wlkp.pl/gfx/matiz4.jpg 4. Pijany kierowca w vw passacie zabija 29-letnią matkę i niemowlę w renault clio, sam wychodzi z wypadku bez szwanku. Wszyscy byli w pasach: gazetaolsztynska.wm.pl/Jest-winny

Re: Alfa romeo- wózek dla Stanleya

samochód znajdzie się w sytuacji drogowej nie przewidzianej przez oprogramowanie. To tak jak z nowymi samolotami, które bez komputera nie nadają się do normalnego pilotazu. Pamiętacie tę słynną historię kiedy to airbus wylądował w środku lasu z dziennikarzami na pokładzie? Samolot był w takiej

Re: W takim razie Saab też posmarował

francuscy chcieli obalić pogląd o świetnym bezpieczeństwie aut > > > szwedzkich > > > Bez takich bzdur proszę. I teraz ci sami spiskowcy pozwolili prehistorycznemu 9 > - > 5 zdobyć 5* za belt remindery? Nie tylko Saab ma 5 za pasy.Mercedes też (c klasa) :) Ja bym tego typu

Re: roczniak rozpiął pasy w foteliku

. Póki co wystarcza bez filmów z crash-testów. Ale to niestety dopiero u starszych dzieci działa -- Nasze bliźniaki mają... Nasze zdjęcia ;) http://www.dziecionline.pl/grafika/animowane/zabka.gif

Prześladowca. Walka (bez)klasowa.

takich rzeczy? Nic innego mi nie przychodzi do głowy, jak głupota. Filmowałem coś innego a załapał się kandydat do Oskara. Tego manekina od crash-testów... Sami popatrzcie ... -- Pozdrawiam, Mejson

Re: Cybex Pallas 9-36kg do Opel Astra II 5d bez i

to najtrudniejsze zestawienie do opisania przez internet, Astra jest wymagająca bo zdarzają się krótkie pasy, są z kanapą pod dużym kątem, foteliki również, bo za małe dziecko jest problemem, za duże również z drugiej strony może ktoś zauważyć, co ja za głupoty opowiadam, skoro crash testy robione

Re: Słowacja - przekraczanie prędkości

; bezpieczniejsze od rozklekotanego kaszla poruszającego się 50 km/h. w crash testach owszem.... ale jak się dorwie kawał oszołoma do autka ze zbyt dużą mocą to się różnie może skończyć a dlaczego ominąłeś moje spostrzeżenia na temat pasów bezpieczeństwa i to że nikogo poza tobą nie powinno to obchodzić

Re: cos z fizyką na bakier jesteś

zamiast zwolnić do 50 ruch się zatrzymuje? Widziałeś, by rura się zatkała? A samochody się zatrzymują i stoją. Gdyby wszyscy zdążyli zwolnić na czas i jechali równo, bez cwaniakowania, przepuszczając się na zakładkę, to samochody by się toczyły a nie stały. Co prawda, na długo przed zwężeniem. Samochody

Re: Zanim dodasz gazu............

Tak zupełnie bez osobistych wycieczek...:) Ci z Was, którzy uważają "poldki" za w miarę solidne auta - powinni pogooglać i znaleźć w Sieci osobliwy crash test "Poloneza" przeprowadzony przez niejakiego Jeremy'ego Clarksona z "Top Gear". Proponuję również posłuchać tego

Re: Crash test Chevroleta Aveo - aaaaaAAAAA!!!!!!

w seacie dwie osoby z przodu byly w pasach, z tylu jedna bez.przywal mi centralnie. kontrolowane strefy zgniotu na nic sie nie zdaly, bo silnik wjechal razem z przodem do kabiny na jadacych z przodu. moj poldek mial wtedy jakies 12 lat (jeszcze z najstarszym przodem). odpialem pasy, otworzylem

crash test octavi - o mało co

jeszcze w tej chwili bo jak zwykle jechałam bez pasa. Kierowcy czemu spychacie jadący przed wami samochód zamiast poczekać aż kierowca zjedzie w stosownej chwili?

Re: crash test octavi - o mało co

Jeździsz autem z poduszką bez pasów? O zgrozo. Wyobraź sobie, co by się stało w przypadku gdybyś miała wypadek i poduch odpaliłaby Ci prosto w buźkę. W takim razie, po co są poduszki w samochodzie? Czyż nie po to żeby z nich korzystać w razie niebezpieczeństwa i uratować swoje życie lub zdrowie

Re: FSO Polonez Crash-test

Nie, to jest właśnie Twój problem. Wszyscy inni rozmawiają o porównywalnych samochodach, a Ty chcesz zestawiać auta z różnych epok, bo inaczej musiałbyś wprost przyznać, że większy i cięższy oznacza bezpieczniejszy. Najchętniej zestawiłbyś 50 letnie auto bez pasów z czymś nowym. W ostateczności

Re: FSO Polonez Crash-test

> wprost przyznać, że większy i cięższy oznacza bezpieczniejszy. Zestawiam auta które są na naszych drogach czestym przykładem Najchętniej > zestawiłbyś 50 letnie auto bez pasów z czymś nowym. Najlepiej wtedy byłoby widać to że mimo mniejszej masy bezpieczniej jest siedzieć w

Re: crash test octavi - o mało co

Po pierwsze, jeśli jedziesz autem z poduszką, zawsze zapinaj pasy. Poduszka odpali przy uderzeniu od mniej więcej 40 km/h w górę, bez względu czy będziesz miała zapięte pasy czy nie. Powierzchnia otwierającej się poduszki porusza się z prędkością około 300 km/h. Wyobraź sobie teraz, że Twoja

Re: Wozić Dzieciaki w fotelikach i pasach !!!!

znaczne. Dlaczego w TV nie istnieja praktycznie spoty "reklamowe", finansowane nawet z budzetu, pokazujace efekty glupoty. Kiedys, jeszcze zanim zostalem ojcem, widziale film z crash-testu z nieprzypietym dzieckiem. Wryl mi sie w pamiec pan, ktory linijka zmierzyl glebokosc na jaka dziecko

Re: Jazda bez pasow w ciazy ?

za butelke wodki. No a na jakies podstawie sa wydawane amerykanskie? Na podstawie crash testow jak mniemam ;)))) No to w Polsce tez mamy crash testy ;)))) W Europie zachodniej takoz ;)) A w ogole to przepitraszam nie PIH, tylko Miniensterstwo transportu. www.sprint.chojnice.pl/atesty.html Tu sa

Crash Test 02

Crash Test 02 to drugi album studyjny zespołu Bloom 06 wydany nakładem Blue Boys. Premiera odbyła się 23 maja 2008 roku we Włoszech, zaś 30 stycznia 2009 album został wydany również w Niemczech, Austrii oraz Szwajcarii i zawiera dodatkowo piosenkę "Being Not Like You" (anglojęzyczną wersję utworu

Crash Test 01

Crash Test 01 – debiutancka płyta zespołu Bloom 06 wydana nakładem Universal Records. Premiera odbyła się 13 października 2006 roku. Lista utworów "When The Party's Over" 5:03 (muzyka: Maurizio Lobina, Luca Lobina, Fabrizio Barale; słowa: Gianfranco Randone) "Cielo Spento

Crash Test Dummies

Crash Test Dummies - kanadyjska grupa muzyczna wykonująca folk-rock założona w 1989 w Winnipeg. Największym hitem grupy był utwór Mmm Mmm Mmm Mmm, który znalazł się na drugim albumie grupy God Shuffled His Feet (1993). Popularnością cieszyło się także tytułowe nagranie z tego longplaya. W 1996

Johnny Test

Johnny’ego Johnny Goes Viral 23.03.2014 110 FrankenJohnny FrankenJohnny Ekspresowy Johnny The Johnny Express 29.03.2014 111 Tester Johnny Crash Test Johnny Łowca staroci Johnny's Junky Trunk 30.03.2014 112 Brygada super bohaterów Super Johnny Action Federation Gil musi zostać Gil-Stopping Johnny

Crash & Bernstein

Crash & Bernstein – amerykański sitcom produkcji Disney XD. Produkcja rozpoczęła się w maju 2012. Serial jest połączeniem akcji, humoru i teatru dla lalek.15 kwietnia 2013 roku serial dostał zamówienie na drugi sezon'Crash & Bernstein' Renewed for Season Two by Disney XD. FabułaAkcja toczy

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.