cr-v tylny napęd

jules

Chimeryczna Honda

Chimeryczna Honda

Silnik Hondy CR-V to kulturalny diesel i-CTDi o pojemności 2,2 litra z układem zasilania Common Rail. Z układem przeniesienia napędu jest już gorzej. Preferowanie przednich kół i zwłoka w załączaniu tylnych (napęd na obie osie nie jest stały) skutkują silną podsterownością i czynią auto najmniej przewidywalnym.

Honda CR-V 1.6 i-DTEC - test | Pierwsza jazda

Pozytywna ewolucja - tak można określić czwartą generację Hondy CR-V. Teraz, dzięki małemu dieslowi, ma być jeszcze bardziej przyjazna Europejczykom

Honda CR-V od 94 900 zł

W Europie nowe wcielenie nowej Hondy CR-V zadebiutowało podczas targów w Paryżu. Auto wjeżdża właśnie do polskich salonów. Wiemy już, ile będziemy musieli za nie zapłacić

Pojedynek używanych | Vitara vs CR-V

Pojedynek używanych | Vitara vs CR-V

ustępują tym ostatnim, ale nie do tego zostały stworzone.Honda CR-VCR-V to jeden z najmniej terenowych SUVów na świecie. Producent nigdy nie ukrywał, że napęd obu osi w tym aucie służy jedynie polepszeniu trakcji na śliskiej nawierzchni. Zaletą Hondy CR-V jest za to całkiem niska awaryjność, która

Honda CR-V - Z nowym dieslem

Honda CR-V - Z nowym dieslem

Honda Civic | Pierwsza jazdaNowy wygląd, oszczędniejsze silniki i lepszy napęd na cztery koła - to mają być atuty nowego CR-V. Ale po kolei. Wraz ze zmianą designu Honda będzie nieco krótsza (+ 0,5 mm, 4,57 metra długości) i niższa (- 3 cm, 1,65 metra wysokości). Wnętrze ma oferować jednak więcej

Honda Fit, czyli Jazz po raz trzeci

Honda Fit, czyli Jazz po raz trzeci

udało się powtórzyć. Może uda się to trzeciej generacji?Najnowsza Honda Fit prezentuje odważną stylistykę i nieco bardziej odchodzi od dotychczasowej koncepcji. Pozostało jednobryłowe nadwozie, pojawiły się za to ostre linie, czy przedni grill nawiązujący do modelu CR-V. Niestety profil nowego Fita

Honda CR-V (1995-2002) - opinie Moto.pl

Honda CR-V (1995-2002) - opinie Moto.pl

nawrotowymi.NadwozieNajstarsze egzemplarze Hondy CR-V pierwszej generacji mają już 16 lat, dlatego warto zwrócić uwagę na ewentualne ogniska korozji. Przede wszystkim trzeba obejrzeć krawędzie pokryw i tylne nadkola. Nie zaszkodzi sprawdzić, czy prawidłowo działa zamek szyby w pokrywie bagażnika (można ją otwierać bez uchylania

Honda Vezel | Nowy SUV już w salonach w...

Honda Vezel | Nowy SUV już w salonach w...

silnikami. Trwają jeszcze rozważania nad nazwą modelu na europejskich rynkach. Może będzie to nowa Honda HR-V? Honda Civic Tourer - Pierwsza jazda | Powrót w dobrym styluVezel jest mniejszy od CR-V. Celem Hondy było stworzenie mniejszego i tańszego SUV-a o dynamicznej stylistyce (klamki tylnych drzwi

Salon Frankfurt 2011 | Subaru BRZ

Salon Frankfurt 2011 | Subaru BRZ

FT-86. Firma zdradziła także nazwę: BRZ, która tłumaczona jest w następujący sposób. "B" oznacza silnik typu boxer, "R" tylny napęd (rear-wheel drive), a "Z" Zenith.Pełna nazwa prototypu brzmi Subaru BRZ Prologue Boxer Sports Car Architecture II. Będzie on zwiastunem

Azjaci potrafią zaszaleć | Oryginalne auta japońskich i koreańskich marek

Azjaci potrafią zaszaleć | Oryginalne auta japońskich i koreańskich marek

, produkcję zakończono w 2011. Ta Honda, bazująca na zmodyfikowanej płycie podłogowej modelu CR-V, to dużych rozmiarów samochód wielofunkcyjny, łączący w sobie cechy minivana, SUV-a i pickupa. Największą zaletą tego crossovera jest wysoka funkcjonalność i duża przestrzeń bagażowa. Model ten stanowił

Ford Kuga - test | Pierwsza jazda

Ford Kuga - test | Pierwsza jazda

szybkość działania układu, pozbawiona zwłoki charakteryzującej niektóre dołączane napędy w tej klasie (np. Honda CR-V).Najbardziej i najmniej awaryjne silnikiZastrzeżenia można mieć jedynie do skrzyni Powershift, po której nie czuć, że to dwusprzęgłówka. Wrażenia są zbliżone do tych z klasycznego automatu

Toyota RAV4 - test | Pierwsza jazda

Toyota RAV4 - test | Pierwsza jazda

znajdą się malkontenci. Ale pewne jest, że auto w każdym calu jest lepsza. Większa, wygodniejsza, bardziej komfortowa, cichsza i oszczędniejsza. A czy ładniejsza? To już kwestia gustu.Historia modelu RAV4 w 1994 roku stworzył zupełnie nowy segment, w którym nie było konkurencji (Honda CR-V pojawiła się

Honda CR-V (1995-2006) - opinie Moto.pl

Honda CR-V (1995-2006) - opinie Moto.pl

Kto powinien zainteresować się Hondą CR-V? Ten kto chce wozić rodzinę nie tylko po utwardzonych drogach. Zjechanie z asfaltu nie grozi większymi komplikacjami, bo CR-V ma spory prześwit i napęd obu osi. Zwykle napędzane są koła przednie, ale na bezdrożach, gdy system Real Time 4WD rozpozna poślizg

CR: Auta używane godne polecenia

CR: Auta używane godne polecenia

przestrzeń.Toyota Rav4 LimitedToyota Rav4 SportToyota Rav4 Limited 2. Honda CR-V (2005-2007)W tej samej klasie jest też Honda CR-V. Nie radzi sobie ona w terenie, ale na asfalcie daje lepsze odczucia podczas prowadzenia. W stosunku do Toyoty jest jednak głośniejsza.Honda CR-VHonda CR-V 3. Toyota

Niezawodne japońskie auta do 15 tys. zł

Niezawodne japońskie auta do 15 tys. zł

podłogowej miejskiej Hondy Pilot z napędem 4x4 z CR-V, na dodatek z bardzo osobowym nadwoziem. To bardzo dobrze wyposażone auto (podgrzewane, welurowe fotele, napęd 4x4, klimatyzacja, pełna elektryka i tak dalej) z silnikiem benzynowym o mocy 105 KM. Przebieg? 185 tys. km. Rocznik? 1999 rok. Poprzedni

Auto Motor i Sport nr 10/2013

Auto Motor i Sport nr 10/2013

najszybsza Skoda w historii - Octavia RS 40 Jeszcze szybszy Tylko 3,1 sekundy potrzebuje nowe Porsche 911 Turbo S na przyspieszenie do 100 km/h 42 Serce Civica Jak mały diesel radzi sobie z rozpędzaniem dużej Hondy Cr-V? 44 Prawie wyczynowe Modny mini Cooper w specjalnej wersji nie ma tylnej kanapy 46

Mitsubishi Outlander 2.2 D-ID | Test | Nie na pokaz

Mitsubishi Outlander 2.2 D-ID | Test | Nie na pokaz

; zastąpił tryb "2WD'. W tym przypadku przez większość czasu moc jest przekazywana na koła przednie. Jeśli zajdzie taka konieczność, a więc nastąpi uślizg przednich kół, napęd zostanie automatycznie przekazany na tylną oś, ale przy niższym zużyciu paliwa, niż w trybie pracy "4WD AUTO". System

Honda CRV

słabości poprzednika, nie odmówiłem sobie sprawdzenia (standardowego w CR-V) napędu na cztery koła. Szutrowa droga wiedzie prosto w stronę morza. Ostro przyspieszam, przednie koła wznoszą tuman kurzu, dopiero po chwili reagują tylne. Tak, to wciąż auto przednionapędowe z dołączanym tyłem. Przy spokojnej

Samochody z innej bajki | Honda w USA

Samochody z innej bajki | Honda w USA

na płycie podłogowej CR-V. Element jest jednak od niego bardziej kanciasty, zadziorny i... młodzieżowy. Ma otwierane pod wiatr tylne drzwi, siedzenia wykończone tkaniną odporną na zabrudzenia i podłogę, którą można polać strumieniem wody i jest czysta. Element mieści cztery osoby, fotele wewnątrz

Honda Accord Crosstour

Honda Accord Crosstour

. Marcin Lewandowski  Nie pozwólmy dzieciom ginąć!   Lifting Hondy CR-V - ZOBACZ WIĘCEJ Poradnik: samochodem po Europie - WIĘCEJ TUTAJ Samochody: Honda Accord - ogłoszenia

Honda CR-V vs. Mitsubishi Outlander - Gry i zabawy w terenie

nieprzystosowanego nawet do lekko wyboistej drogi. Kiedyś jeden z modeli Hondy nazywano popularnie żelazkiem, nowy CR-V z racji kształtu zasługuje na takie określenie idealnie. Nie oznacza to jednak, że Honda jest brzydka, to jak zwykle rzecz gustu. Na pewno jest ciekawa - tylne światła przypominają nieco te z Volvo

Top 10 | Samochody na ferie

Top 10 | Samochody na ferie

(wciąż) atrakcyjne nadwozie, napęd na cztery koła, pojemny bagażnik (do 2000 litrów) i całkiem mocne silniki (140 i 150 KM). Poza tym to przecież Honda, więc najpewniej się nie zepsuje, gdy będzie najbardziej potrzebna.Nowa Honda CR-V | GaleriaKlasa R to taki ni wpiął, ni wypiął. Niby kombi, niby van

TOP 10 | Pierwszy samochód

TOP 10 | Pierwszy samochód

. Micra odjeżdża z EuropyNissan Micra - ogłoszeniaZnów coś japońskiego. Tym razem nieco większego i wyższego, co z pewnością docenią mniej doświadczeni kierowcy, którzy nie zwracają uwagi na krawężniki i dziury w asfalcie. Warto wspomnieć, że CR-V występuje także w wersji z napędem 4x4. Jest to

Honda CR-V

, centralny zamek, ręcz-ną klimatyzację, radioodtwarzacz CD, elektrycznie sterowane przednie i tylne szyby oraz lusterka zewnętrzne.Cena od: 99 400 złInne wersje silnikoweJeden silnik Dane techniczne: Honda CR-V 2.0

Ford Kuga vs. Toyota Rav4 - test | Konfrontacja

nie byli gorsi, więc Toyotę czekał stały proces modernizacji. Efekt to czwarta generacja lubianej ravki. Now Honda CR-V od 94 900 złFord zaniedbywał tę klasę przez lata skupiając się na rynku amerykańskim, preferującym większe SUV-y (głównie Explorera). W 2000 roku w USA pojawił się Escape

Samochody z innej bajki | Acura

cztery koła. Można powiedzieć, że to taki odpowiednik naszego CR-V - przynajmniej jeśli chodzi o wymiary, bo z technicznego punktu widzenia to samodzielny model. Do tego zadziorny i fajny z wyglądu.Acura NSX przejechała 658 tys. kmAcura RDX - ogłoszeniaKolejna Acura z napędem na cztery koła to MDX. Ma

Samochody z innej bajki | Honda w Japonii

Cóż, ostatecznie okazało się, że w pewnym stopniu Polska stała się drugą Japonią. Dlaczego? Otóż Polacy mogą kupować te same Hondy, co Japończycy. Łączą nas Jazz (w Kraju Kwitnącej Wiśni znany jako Fit), Civic, CR-V, Accord, CR-Z, Insight i do niedawna jeszcze Legend. A co nas nie łączy?Choćby taki

Land Rover Freelander (1997-2006) - opinie Moto.pl

Brytyjska firma jako pierwsza stworzyła konkurencję dla japońskiej koalicji w segmencie SUV. Freelander miał skutecznie zagrozić Toyocie RAV-4 i Hondzie CR-V. Znany z terenówek producent miał spore doświadczenie w kwestii napędu 4x4, ale rekreacyjny styl był dla niego czymś nowym. Efekt prac

Honda CR-V i-CTDi

powitaniu. Jakość pracy, wyważenie, poziom głośności, wreszcie parametry nie różnią się istotnie od benzynowego odpowiednika. Tak jest w Accordzie i tego też spodziewałem się, wsiadając do CR-V po liftingu.Pojemny SUVChłodny poranek to dobry moment na pierwszą próbę dla turbodiesla. Uruchamiam silnik przy

4x4 bez tajemnic

podzielić na trzy kategorie. Punktem wyjścia jest obecność lub nie centralnego mechanizmu różnicowego, który pozwala autu z czterema napędzanymi kołami skręcać. Na zakręcie każde z kół przedniej i tylnej osi pokonuje inną drogę, a więc kręci się z różną prędkością. Ponieważ koła dostają napęd z jednego

Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda | Przełomowy model

krewny, identyczny technicznie Hyundai ix35 kosztuje 77 100 zł. Reszta jest już droższa. VW Tiguan 1.4 TSI Trend&Fun (160 KM) został wyceniony na 95 190, a Toyota Rav4 2.0 Luna (158 KM) na 96 100 zł. Najdroższa jest Honda CR-V 2.0 Comfort (150 KM), którą w promocji można kupić za 105 200 zł (katalogowo

TOP 10 | Auta, których nie produkują, a powinni

Najbardziej luksusowe modele Volvo, i przy okazji ostatnie z napędem na tylne koła, produkowane były od 1990 do 1998 roku. Najpierw nazywały się 940, potem 960, a na końcu S90 (sedan) i V90 (kombi). W każdym przypadku mowa o tym samym, wspaniałym aucie - wielkim, wygodnym, bezpiecznym, wzbudzającym

Toyota RAV4 2.2 D-Cat 180X - test | Za kierownicą

zrodziły się pierwsze japońskie SUV'y - Toyota RAV4 i Honda CR-V. Wyżej zawieszone, ale odarte z terenowych własności, z miejsca stały się ulubieńcami mieszkańców miast. Wielu europejskich producentów również próbuje swoich sił właśnie w tym segmencie. Udany debiut Volkswagena Tiguana oznacza dla

Których SUV-ów i limuzyn w Polsce nie kupisz?

. z Hondą CR-V i Toyotą RAV4. Niegdyś w Europie występował pod nazwą Maverick. Bliźniacze auta to Mazda Tribute i Mercury Mariner. Do napędu Escape służy 4-cylindrowy silnik 2.3 o mocy 156 koni lub 3-litrowy, 200-konny silnik V6. Mniejsza jednostka występuje również w połączeniu z małym silnikiem

Dodge Nitro - Wybuchowy SUV

-czerwiec). Podobnie będzie z Nitro.Mocarz na kołachNitro to SUV średniej wielkości. Jest o kilka centymetrów krótszy od Chevroleta Captivy, Kii Sorrento, za to nieznacznie dłuższy od Hondy CR-V. Wśród rywali wyróżnia się sporym rozstawem osi (276 cm), czyli krótkimi zwisami. Słowem, Dodge bardziej

Ford Kuga - Spóźniony atak

. Już tegoroczny debiut VW Tiguana (uterenowione auto na płycie Golfa) wydawał się mocno spóźniony. Na rynku już rozgościły się Toyota RAV4, Honda CR-V, Land Rover Freelander czy Nissan X-Trail. Czym zatem zaskakuje Ford? Po całym dniu testów skłonny jestem przyznać, że Kuga bez kompleksów może walczyć

Volkswagen Tiguan - Czas osła

. Podobieństw do Touarega też nie ma. Szkoda, bo ten większy wygląda atrakcyjnie. Tiguan jednak wydaje się zbyt pospolity. Daleko mu do odważnych linii Hondy CR-V czy pękatych kształtów Toyoty Rav4. Kształty ma stonowane, proste i bardzo grzeczne. Chyba odrobinę zbyt. Inżynierowie, jakby zdając sobie z tego

Mercedes GLK - Gwiazdka dla niani?

, Nissanem XTrailem i Hondą CR-V na czele jest i mniejsza, i mniej luksusowa.Kanciasta do granic wytrzymałości sylwetka GLK nie każdemu przypadnie do gustu. Szybko można się jednak przyzwyczaić do ostrych przetłoczeń na całej długości auta, mocno zaznaczonych błotników i niemal kwadratowych

Renault Koleos - test | Pierwsza jazda

Pierwsza przednionapędówka z rombem na masce odniosła sukces 45 lat temu. Tak wielki, że od czasu R4 konstruktorzy z Boulogne- Billancourt okazjonalnie tylko zaszczycali napędem tylne koła późniejszych modeli (m.in. 5 Turbo, Alpine iClio V6) -wszystkie dość narowiste i nieprzewidywalne). I słusznie

Konfrontacje: Toyota RAV4 vs. Suzuki Grand Vitara Grand 4

, a dźwięki, jakie wydaje przy próbie uruchomienia, przyprawiają o ciarki na plecach. CR-V wypada z gry.Vitara - wspomaganie nie wspomagaChoć wygląda jak pomniejszony Jeep Grand Cherokee, w terenie poczyna sobie nie gorzej. Jej atuty: reduktor, stały napęd na cztery koła z międzyosiowym mechanizmem

Konfrontacje: Hyundai Terracan 2.9 CRDi/Kia Sorento 2.5 CRDI

- od 1999 r. należąca do Hyundaia - skorzystała z doświadczeń macierzystej firmy i w zeszłym roku wprowadziła na rynek Sorento.Koreańskie SUV-y plasują się pomiędzy tanimi pseudoterenówkami, jak na przykład Honda CR-V, a pełnokrwistymi autami terenowymi klasy wyższej, które kosztują ponad 200 tys. zł

Opel Antara V6 - mocarny SUV

znacznie niżej, bo przy 3,2 tys. obr./min. Konkurentami Antary są Chevrolet Captiva, Honda CR-V, Hyundai Tucson, Kia Sorrento, Mitsubishi Outlander, Seat Altea Freetrack (premiera we wrześniu), Suzuki Grand Vitara, Toyota RAV-4. Żaden z nich nie ma silnika o mocy przekraczającej 200 KM, nie mówiąc już o

Land Rover Freelander

Stary Freelander nie był u nas tak popularny jak Toyota RAV4 czy Honda CR-V. Jednak na Zachodzie królował w segmencie kompaktowych 4x4 przez pięć lat od rynkowego debiutu w 1997. W sumie znalazł pół miliona nabywców, by teraz, po ośmiu latach produkcji, odjechać na zasłużoną emeryturę. W jego

Subaru Forester 2.5XT

dlatego tak wąskie - podłokietniki. Z tyłu składana kanapa i pokaźny, choć nieco mniejszy niż np. w Hondzie CR-V bagażnik. Zapewniające świetną widoczność cienkie słupki dachowe nasuwają obawy o wyniki prób zderzeniowych, ale to kolejna "zmyłka" Forestera: wszystkie testy potwierdzają wysoki

Konfrontacje: Ford Mondeo 2,2 TDCi Titanium X/Honda Accord 2,2 i-CTDi Sport

przyjemnych doznań, ale też skróciło czas wyprzedzania i jeszcze na autostradzie obniżyło obroty silnika. Być może sześciobiegowa skrzynka, która pojawiła się w modelu FR-V, zostanie przystosowana także do silnika i-CTDi. Tym bardziej że jeszcze w tym roku zobaczymy go we wspomnianym minivanie i w modelu CR-V

Honda CR-V 1995-2006

Jako były użytkownik Hondy CR-V rocznik 1998 w latach 98-01, a więc fabrycznie nowego modelu, muszę dodać, że napęd 4x4 oferowany przez Hondę w tym modelu, jest mniej więcej klasy obecnych miejskich SUV-ów. Nie nadaje się na jazdę terenową. Samochód z trudem radzi sobie z "

Re: VW Touareg zrzuca zbędne kilogramy

szosie. Diesel oferowany przez Suzuki też zbyt beznadziejny do dynamicznej jazdy on-road. Touareg ma *znacznie* lepsze właściwości terenowe niż X5, CR-V, RAV-4, CX-7, Lexusy RX, Audi Allroad/Q7. Konkurencją dla Touarega i bliźniaczego Cayenne jest tylko Range Rover (włączając wersje Sport). Nie znam

Re: Do greenblack`a

służyć do rajdów off-road ale chciałbym mieć coś , co nie > oklapnie mi w byle piasku albo nie będzie szarpać przy utracie przyczepności > jak honda CR-V ( koszmar , jeździłem ostatnio sporo). Permanentny 4x4, jeden z najlepszych na rynku. W Land Cruiserze, który obecnie wchodzi na rynki jest

Re: Subaru Forester vs Honda CR-V

CRV jest świetnym autem, z modelu na model bardziej dojrzałym Teraz ma poprawione dołączanie tylnych kół - co było słusznie krytykowane. Forester - ma bezkonkurencyjny napęd na 4 koła, ale .... -w Polsce ma słabą sieć serwisowo -dealerską i jest marką niszową -diesel boryka się ze słąbo dobranym

Re: Subaru Forester vs Honda CR-V

jeepwdyzlu napisał: > CRV jest świetnym autem, z modelu na model bardziej dojrzałym > Teraz ma poprawione dołączanie tylnych kół - co było słusznie krytykowane. > Forester - ma bezkonkurencyjny napęd na 4 koła, ale .... > -w Polsce ma słabą sieć serwisowo -dealerską i jest marką

Re: Volkswagen Touareg

johndoe napisał: > faktycznie, powinny sie znalezc idealnie za xc90 a przed cr-v :) Co to jest XC90? Oto jest pytanie! 7-osobowe kombi z Haldexem, bez reduktora, blokad mechanizmów różnicowych i poprzecznie umieszczonym silnikiem zbudowane na płycie S60/V70/S80. Dla przypomnienia - Haldex

Re: FORESTER, RAV4 CZY CR-V

Nowa Rav4 ma naped na 4x4 cytuje: "sterowany elektronicznie. (...)W razie potrzeby maksymalnie 45% momentu przenoszone jest na koła tylne. Na szczęście przewidziano możliwość ręcznego włączenia stałego napędu na 4 koła z podziałem momentu między przód i tył 55 do 45%."

Re: Terenowe - co wybralibyscie: HONDA CR-V (lub

Gość portalu: Miro napisał(a): > ZAWIESZENIE na polskie drogi!! Rzecz w tym, że pseudoterenówki maja zawieszenia przeniesione żywcem z osobówek. Czasami dokładamy jest napęd tylnej osi. Dalej nie rozumiem. Chyba, że mówisz o autach z solidnym zaieszeniem, na ramie itp. Pzdr Niknejm

Re: Honda CR-V executive 140 KM- co sądzicie?

Witam! Od razu zastrzegam - nie jechałem. Ale pozwolę sobie na dwie uwagi: 1. "Executive" to brzmi dumnie. Zresztą auto imponująco się prezentuje. I tylko 140 KM w dużym i przecież ciężkim samochodzie? 2. I sprawa poważniejsza: Czytałem w testach poprzedniego modelu, że dołączalny napęd 4

Napęd tylny

Napęd tylny (RWD - Rear Wheel Drive) – oznacza, że w pojeździe silnikowym, najczęściej w samochodzie, moment obrotowy przekazywany jest na oś tylną.Istnieją trzy podstawowe warianty układu napędowego w pojazdach tylnonapędowych: klasyczny (konwencjonalny) – silnik z przodu, napęd

Napęd

półgąsienicowy napęd przedni napęd pulsacyjny napęd turboodrzutowy napęd tylny Informatyka napęd DVD napęd Jaz napęd optyczny napęd taśmowy napęd zip Inne napęd (psychiatria) napęd warp

Honda CR-V

. Napęd auta stanowi silnik Diesla o pojemności 2,2 litra i mocy 140 KM. Średnie spalanie auta wynosi 6,2l/100km. Podstawowy model kosztuje 19 900 eurohttp://moto.pl/MotoPL/1,88389,5568787.html. Honda CR-V IVHonda CR-V IV zadebiutowała w 2012 roku. Auto koncepcyjne niewiele różniło się od wersji

4motion

4motion – nazwa handlowa napędu na cztery koła stosowanego w koncernie Volkswagen AG. Używana po 1999 roku, w związku z czym nie określa się nią zwykłego sprzęgła wiskotycznego, a jedynie systemy oparte na rozwiązaniu Haldex (tylny napęd dołączany; w samochodach z silnikiem ułożonym

RWD (ujednoznacznienie)

RWD – zespół konstruktorów lotniczych RWD (Responsive Web Design) - technika projektowania strony www RWD (ang. Rear wheel drive) - Napęd tylny samochodu.

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.