co znaczą numery silnika vw

Redakcja Moto.pl

Lipcowy numer Auto Motor i Sport

Lipcowy numer Auto Motor i Sport

W kioskach można już kupić nowy numer miesięcznika Auto Motor i Sport, a w nim m.in.: porównanie tanich, miejskich crossoverów, pierwszy w Polsce test nowego Seata Leona, poradnik dotyczący przewożenia rowerów oraz test systemów ESP

Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Legendarny samochód Volkswagena przez wiele lat stanowił wzór auta kompaktowego z dobrze zaprojektowanym wnętrzem, bezpiecznym podwoziem i szeroką gamą ekonomicznych silników

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

Legendarny samochód Volkswagena przez wiele lat stanowił wzór auta kompaktowego z dobrze zaprojektowanym wnętrzem, bezpiecznym podwoziem i szeroką gamą ekonomicznych silników

Kwietniowy numer "Cars" już w kioskach

Kwietniowy numer "Cars" już w kioskach

"Cars" - Numer 3 (7) Marzec 2011Cena 6,90 złTEMAT NUMERU30 Jeep Grand Cherokee: słynna marka ma już 70 lat, ale wszystko wskazuje na to, że spokojnie przeżyje drugie tyle. Testowany Grand Cherokee pokazuje, że Amerykanie coraz poważniej podchodzą do znaczenia słowa "jakość". Co

Fiat Uno (1983-2002) - opinie Moto.pl

Fiat Uno (1983-2002) - opinie Moto.pl

rozrządu. Pasek powinien być wymieniany co 60 tys km, wtedy można uniknąć kosztownych konsekwencji jego pęknięcia. Przy braku dokumentacji serwisowej pasek trzeba wymienić zaraz po zakupie auta, niezależnie od przebiegu. Takich problemów nie ma w silnikach serii Fire. Są one najmniej awaryjne. Kłopoty mogą

Toyota Auris | Pierwsza jazda | Prawie od nowa

Toyota Auris | Pierwsza jazda | Prawie od nowa

spójne, lepiej izoluje nadwozie od drogi a przy okazji jest nieco twardsze. I to bez znaczenia czy pod maską pracuje silnik Diesla o pojemności dwóch litrów, czy słabsza benzyna. Ten pierwszy jest cichy, a osiągi są zdecydowanie lepsze niż mogłyby sugerować dane techniczne. 124 KM z dwóch

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

Fabia.Pod maską rajdowej Fiesty, która odniosła już zwycięstwo np. w Rajdzie Finlandii (WRC2) znajdziemy dokładnie taką samą turbinę czy kolektor dolotowy jak w drogowych Fordach.Nasza Fiesta otrzymała opracowany od podstaw do sportu silnik 1.6 Turbo, który jednak bazuje na jednostce montowanej w drogowej

Tajemnicze skrótowce cz. II

Tajemnicze skrótowce cz. II

straszyć przyszłego właściciela zawiłym terminem. Czasami bywa jednak odwrotnie - co oczywiste, przez odpowiednią nazwę zyskuje na znaczeniu. Na dodatek niemal każdy producent stosuje inne nazwy dla podobnych rozwiązań, a wraz z kolejnymi modelami debiutują nowe systemy. Stworzyliśmy dla Was krótki

Samochody z zapomnianej bajki | Simca

Samochody z zapomnianej bajki | Simca

Rudyarda Kiplinga, a także nazwa sportowego wozu przygotowanego przez Simcę i Matrę. Co warto o tym aucie wiedzieć? Miała silnik umieszczony centralnie (to brzmi dumnie, ale była to tylko jednostka o pojemności 1,5 l) i trzymiejscowe wnętrze. Tak, z przodu, w jednym rzędzie, zamontowano trzy kubełkowe

Skoda Felicia (1994-2001) - opinie Moto.pl

zazębienie rozrusznika z kołem zamachowym, lubi zacinać się termostat. Szarpanie przy zimnym silniku może wskazywać na zanieczyszczenie przepustnicy powietrza. Ważna uwaga serwisowa to kontrola paska rozrządu co 30 tys. km i wymiana co 60 tys. km w silniku VW 1.6 (a nie co 90 tys., jak zaleca producent

Skoda Octavia (1996-2010) - opinie Moto.pl

(wytrzymują ok. 60 tys. km). W silnikach TDI z bezpośrednim wtryskiem (90 KM) bezwzględnie trzeba przestrzegać wymiany paska rozrządu po 60 tys. km. Dopiero od wiosny 2000 r. montowane były trwalsze paski (wymiana co 90 tys. km).Układ hamulcowyPrzednie tarcze hamulcowe w wersjach z silnikami Diesla wytrzymują

Volkswagen Tiguan - wszechstronny VW

wspomaganie ma odpowiednią progresję i zapewnia nienaganne czucie przednich kół. Bardzo duża sztywność skrętna karoserii (34 000 Nm/stopień) również jest tu nie bez znaczenia. VW Tiguan 2,0 TDI PDE 1,4 TSI

VW Phaeton W12

kosztującym majątek "samochodzie dla ludu"...Tyle że Piëch uchodził już za europejskiego Iacoccę, cudotwórcę, który w parę lat wyprowadził zadłużony koncern na prostą. Pod jego kierownictwem VW przejął Bentleya, Lamborghinii i Bugatti. I co ważniejsze, stał się rentowny. "Żelazny prezes

Bentley Continental GT

; Zobacz co w kwietniowym numerze "Magazynu Wysokie Obroty" Silnik jest dyskretny, bo nie słychać go na wolnych obrotach, ale potrafi - z pedałem przyspieszenia wciśniętym do podłogi - zamienić ważące 2300 kg (!) coupé w pocisk artyleryjski. Bentleyowi nie wypada ryczeć jak amerykańskim

Mini Cooper S

nowoczesność i retro. Zrobił to, co nie udało się Volkswagenowi z Garbusem.Tu zaszła zmianaMnie uwiódł już zwykły Cooper. Opisywany bodaj w trzecim numerze "Obrotów" pozostawił pewien niedosyt: jego zawieszenie pozwalało na dużo więcej niż 115 KM silnik. Dlatego niecierpliwie czekałem na moment

Auto Motor i Sport nr 10/2013

Auto Motor i Sport nr 10/2013

, regularnie serwisowane wytrzyma 200 tys. km 138 Łowca okazji Pan Sebastian co tydzień pokonuje 1000 km. Potrzebuje więc samochodu wygodnego i niezawodnego - doradzamy, co kupić 140 Usterki Audi A4 zamiast kłopotliwych silników 2.0 TFSI i 2.5 TDI warto wybrać sprawdzonego diesla 1.9 TDI. uwaga na

Samochody z innej bajki | Chery

Samochody z innej bajki | Chery

, czym Lexus dla Toyoty. Co nie znaczy, że Qoros będzie symbolem luksusu - Chery są bardzo tanie i bardzo popularne, a Qoros będzie modelem dla nieco bardziej wymagającej klasy średniej w Chinach i Europie. No dobra, dość o Qorosie, to Chery jest najważniejsze.ZOBACZ TAKŻE:Nie zależy Ci na jakości tylko

Re: 300 tys. aut grupy VW do serwisu

Czy ja dobrze zrozumiałem @JCV ogłosił właśnie, że VW jako lider w dziedzinie innowacji wynalazł właśnie wtryskiwacze, tyle, że technologia jeszcze młoda i mogą wystąpić problemy z przewodami wtrysku paliwa? @JCV Odnieś się proszę do lików, które podesłał @brachu. Wyjaśnij mi z czego wynikają

Re: VW Polo

. Niestety nie było takiej możliwości. he, he, he A najlepsza 'akcja' odbyła sie przy odbiorze auta. Mianowicie sprawdzaliśmy z osobą ktora mi wydawała auto czy numer wybity w dowodzie rejestracyjnym zgadza się z numerem w komorze silnika. I tu pełne zaskoczenie z obu stron. Okazało się, że auto które

"Uwaga Pirat" w Szkocji. Czyli "Uwaga Oryś".

szybciej? Okazało się, że to, że nikogo nie widać po horyzont, to nie znaczy, że nikogo nie ma. Jak później zostałem poinformowany na wjeździe na ten nieczynny o tej porze roku kemping stał sobie unmarked police car. Wyrób podobny do tego, co popularyzuje u nas TVN Turbo. Gdzieś tutaj poteflon

Re: Czym grozi jazda bez oleju w silniku?

Gość portalu: Michal napisał(a): > Panowie pare praktycznych rad. > Nigdy nie zakrecamy filtru oleju kluczem,tylko reka do pierwszego oporu i > troszke.Pamietajcie przesmarowac uszczelke gumowa na filtrze oliwa, moze byc > uzywana niema znaczenia.Po zalaniem motoru olejem wlascicwa

Re: Argumentacja na siłe!

, choć dla mnie numer za małe - poprzedni jaguar xk8 - coupe OK, kabrio byłoby, gdyby miało jakąkolwiek osłonę w przypadku wywrotki A później? Wszystkie vw phaetony, jaguary XJ8, stare maserati quattroporte, E klasy W220 55 AMG będą jak znalazł. Naturalnie w każdym z powyższych przypadków mówiłem o

Re: jazda na 1biegu

naprawdę to chyba niecałe 600ccm;) O ile nie jesteś szcześliwą posiadaczką wersji z silnikiem od vw polo 1.1. > Jak dla mnie za mało, ale przyznaję Ci rację, że teoretycznie to > już coś. A ze staraniem różnie bywa;( Miałaś coś kiedyś w sygnaturce z potykaniam się i upadaniem? To mądre było;) >

Re: jazda na 1biegu

Gość portalu: mg napisał(a): > Czterysetny post. O ilo ktoś mi nie przeszkodzi;) Gdybyście kontynuowali rozmowę z Linią na forum przegonilibyście nawet wątek bydgoski;D > A tak naprawdę to chyba niecałe 600ccm;) O ile nie jesteś szcześliwą posiadaczką wersji z silnikiem od vw polo 1

Re: jazda na 1biegu

Gość portalu: mg napisał(a): > Czterysetny post. O ilo ktoś mi nie przeszkodzi;) Gdybyście kontynuowali rozmowę z Linią na forum przegonilibyście nawet wątek bydgoski;D > A tak naprawdę to chyba niecałe 600ccm;) O ile nie jesteś szcześliwą posiadaczką wersji z silnikiem od vw polo 1

TESTY czy AMATORKA w Wysokich Obrotach. Recenzja.

ludzie! Ja pytam Was o abecadło. >> "Nasze Noty". Znowu amatorka. Dla oceny mają znaczenie "brzmienie silnika", "wygląd zewnętrzny/stylizacja wnętrza" jest przecież "komfort/ergonomia" i "wykonanie". Najlepsze : "przyjemność z jazdy

Re: Silniki VW umieraja z zimna

Poniżej zawartość linku (który nie działał w innym wątku) dla Joasi: Wg mnie jest to jeden z powodów malejącej sprzedaży nowych aut. Po prostu strach kupować nowości, gdyż jest pewne, że wkrótce będzie prowadzona akcja serwisowa jawna bądź mniej jawna i nie ma znaczenia czy jest to daewoo czy

VW typ 82 Kübelwagen

? i mocy 25 KM. Dotychczas stosowano silnik o pojemności 985 cm? i mocy 23,5 KM. 25001 - mniejsza tablica wskaźników. 29001 - nowa maska silnika z mniejszymi szczelinami wentylacyjnymi. 32624 - nowy filtr powietrza. SłużbaPrototypowe pojazdy VW typ 62 zostały sprawdzone w warunkach bojowych w czasie

Układ chłodzenia silnika spalinowego

Zadaniem układu chłodzenia jest zapobieżenie wzrostu temperatury silnika ponad maksymalną (do 150 °C) oraz utrzymanie jej w optymalnym zakresie 90 °C do 100 °C. Prawidłowe funkcjonowanie układu chłodzenia jest niezbędne dla osiągnięcia przez silnik odpowiednich warunków pracy. W razie braku

G60

Volkswagen Corrado w latach 1989-1993 W 1987 roku VW zaprezentował podobną konstrukcję - G40. Był to silnik o pojemności 1,3 dm3 (oznaczenie kodowe PY) doładowany sprężarką typu G. Osiągał on moc 115 KM (85 kW). Montowany był w latach 1987-1994 w VW Polo Dane techniczne Silnik G40 i G60 Typ silnika G60 G40

Pneumatyczny system wtrysku paliwa

w samym silniku nad tłokiem) a podającego paliwo do silnika konsumowało znaczną część mocy silnika, było bardzo duże, posiadało znaczą masę i gabaryty. Z tego względu możliwe było jego zastosowanie jedynie do silników stacjonarnych. Warto zwrócić uwagę, że podawanie paliwa w strudze sprężonego powietrza

Pompowtryskiwacz

z uruchamianiem silnika; wyższe jest ciśnienie wtrysku, co sprawia wyśmienite warunki do wymieszania się strugi par paliwa z powietrzem i jego szybkiego spalenia (przykład: w silnikach VW 2.0 TDI maksymalne ciśnienie wtrysku to 2050 bar dla pompowtryskiwacza elektromagnetycznego oraz 2200 bar

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.